Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:54:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1944789 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4400 Dátum: 2013.05.01 szerda, 20:57:01 »

az mk1 benzines motorrol,hogyan jön le az injektori kábelköteg? azon vannak a jeladók,elöl,,az injektorszelepek,.,,és azugy egy vastag tömbben megy az ecu felé! ezeket szétlehet huzgálni valahol? csatlakozos? és igy ezen felül,,csereszabatos?
Egy külön köteg, ami a szelepfedél sarkánál, a benzinnyomásszelep környékén van egy csati, azt oldva lehet külön levenni az injektor köteget.
De arra figyelj, hogy más jeladók csatija is rajta van, azokat meg kell keresni.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4401 Dátum: 2013.05.01 szerda, 21:00:16 »

Egy külön köteg, ami a szelepfedél sarkánál, a benzinnyomásszelep környékén van egy csati, azt oldva lehet külön levenni az injektor köteget.
De arra figyelj, hogy más jeladók csatija is rajta van, azokat meg kell keresni.
egy kerek fekete? mert ahhoz nem mertem nyulni mert tele van rendesen!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4402 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 12:32:55 »

egy kerek fekete? mert ahhoz nem mertem nyulni mert tele van rendesen!
Inkább ovális, és 12 madzag fér bele.
A felső hőfokérzékelő (termosztátház), a pillangószelep, a vezérműtengely érzékelő, az injektorok, és az alapjárati fordulatszám szabályzó kábelei mennek át rajta többek között az ECU felé.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4403 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 12:38:56 »

Inkább ovális, és 12 madzag fér bele.
A felső hőfokérzékelő (termosztátház), a pillangószelep, a vezérműtengely érzékelő, az injektorok, és az alapjárati fordulatszám szabályzó kábelei mennek át rajta többek közöttaz ECU felé.
az ott van a benzin nyomas ize nel,nem?az szet huzhato csatlakozo?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4404 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 12:52:36 »

az ott van a benzin nyomas ize nel,nem?az szet huzhato csatlakozo?

Minden csati széthúzható, azért csati. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4405 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 13:30:28 »

Minden csati széthúzható, azért csati. Wink
csináltam képet,majd meg mutatom...nekem csatinak tünik,csak valahogy mintha egy henger lenne ami meg van tömve vezetékkel...durva.de lehet h csati!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4406 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 13:40:11 »

csináltam képet,majd meg mutatom...nekem csatinak tünik,csak valahogy mintha egy henger lenne ami meg van tömve vezetékkel...durva.de lehet h csati!
sráááácok,,ez az a csati? ami szét is huzható?

http://kepfeltoltes.hu/view/130502/csati1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130502/csati2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130502/k_bel_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

és a korbács ami megy az ecu ba...ezek akkor bonthatók?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4407 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 14:01:01 »

Igen, ez az ovális fekete valami ( Smiley ) oldható. Csak a biztonság és a könnyebb hozzáférhetőség miatt ajánlott levenni a pillangószelep feletti dobozt.
Jól néznek ki azok a madzagok, megeshet érintkezés, és abból adódó fura működés.

Van egy nagyobb kábelkorbács, ami az ECU és a bal gátlóházon levő 3db hengeres csati között vonul. Ennek egyik csatiját látod ott a két első képen, amit csináltál. A csati másik fele pedig az injektor köteghez tartozik, amin van még pár egység, ld. másik hsz-omban.
A képelt csatid: C120
Injektor csatik: C771, C772, C773, C774
Piilangószelep: C703
Vezteng. érzékelő: C803
Alapjárati szabályzó: C755
Hőgomba: C779 (ez nincs ezen a képen, de csak megtalálod Grin).

Sok kábel át lehet fűzve sok mindenen, van amit csavar is fog, úgyhogy készülj fel bontásra.


Megjegyzés:
Ha már ennyi időd van, hogy szinte mindig fent vagy, akkor esetleg a régi dolgokat is átolvashatnád - tudom, 89 oldal nem kevés -, ahol már párszor le lett írva, hogy a korai Mondik ('93-'94) kábelei szarok, porlad a szigetelés, ez okozhat működésbeli gondokat, ajánlott kései köteg ('95-'96) beszerzése, vagy átkábelezése a jelenleginek, esetleg zsugorcsövezés. Igaz, minden nap kellhet az autó, akkor ez nem megengedett dolog, mert mire végzel az újraszigeteléssel (pl. ezen az injektor kötegen), az eltarthat akár 2-3 napig is, attól függően, mennyi időd van rá egy nap munka mellett.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.02 csütörtök, 14:04:53 írta HegeGabi » Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4408 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 14:04:15 »

Igen, ez az ovális fekete valami ( Smiley ) oldható. Csak a biztonság és a könnyebb hozzáférhetőség miatt ajánlott levenni a pillangószelep feletti dobozt.
Jól néznek ki azok a madzagok, megeshet érintkezés, és abból adódó fura működés.

Van egy nagyobb kábelkorbács, ami az ECU és a bal gátlóházon levő 3db hengeres csati között vonul. Ennek egyik csatiját látod ott a két első képen, amit csináltál. A csati másik fele pedig az injektor köteghez tartozik, amin van még pár egység, ld. másik hsz-omban.
A képelt csatid: C120
Injektor csatik: C771, C772, C773, C774
Piilangószelep: C703
Vezteng. érzékelő: C803
Alapjárati szabályzó: C755
Hőgomba: C779 (ez nincs ezen a képen, de csak megtalálod Grin).

Sok kábel át lehet fűzve sok mindenen, van amit csavar is fog, úgyhogy készülj fel bontásra.
csak akkor tudm bontani,ha lesz egy másik amit elöbb meg javitok,és ugy szeretném. h csak csere! de meg látom...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4409 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 14:08:45 »

Igen, ez az ovális fekete valami ( Smiley ) oldható. Csak a biztonság és a könnyebb hozzáférhetőség miatt ajánlott levenni a pillangószelep feletti dobozt.
Jól néznek ki azok a madzagok, megeshet érintkezés, és abból adódó fura működés.

Van egy nagyobb kábelkorbács, ami az ECU és a bal gátlóházon levő 3db hengeres csati között vonul. Ennek egyik csatiját látod ott a két első képen, amit csináltál. A csati másik fele pedig az injektor köteghez tartozik, amin van még pár egység, ld. másik hsz-omban.
A képelt csatid: C120
Injektor csatik: C771, C772, C773, C774
Piilangószelep: C703
Vezteng. érzékelő: C803
Alapjárati szabályzó: C755
Hőgomba: C779 (ez nincs ezen a képen, de csak megtalálod Grin).

Sok kábel át lehet fűzve sok mindenen, van amit csavar is fog, úgyhogy készülj fel bontásra.


Megjegyzés:
Ha már ennyi időd van, hogy szinte mindig fent vagy, akkor esetleg a régi dolgokat is átolvashatnád - tudom, 89 oldal nem kevés -, ahol már párszor le lett írva, hogy a korai Mondik ('93-'94) kábelei szarok, porlad a szigetelés, ez okozhat működésbeli gondokat, ajánlott kései köteg ('95-'96) beszerzése, vagy átkábelezése a jelenleginek, esetleg zsugorcsövezés. Igaz, minden nap kellhet az autó, akkor ez nem megengedett dolog, mert mire végzel az újraszigeteléssel (pl. ezen az injektor kötegen), az eltarthat akár 2-3 napig is, attól függően, mennyi időd van rá egy nap munka mellett.
huhh,te aztán vágod.. én nem is tudom mit mondjak! a maf csatija,vezetékei a jobbos irányba megy nem? arra a kormányfelé,vagy az is az ecu felé..azmár másik köteg? mert igazábol azon a szakaszon vannak problémák
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4410 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 14:11:28 »

Igen, ez az ovális fekete valami ( Smiley ) oldható. Csak a biztonság és a könnyebb hozzáférhetőség miatt ajánlott levenni a pillangószelep feletti dobozt.
Jól néznek ki azok a madzagok, megeshet érintkezés, és abból adódó fura működés.

Van egy nagyobb kábelkorbács, ami az ECU és a bal gátlóházon levő 3db hengeres csati között vonul. Ennek egyik csatiját látod ott a két első képen, amit csináltál. A csati másik fele pedig az injektor köteghez tartozik, amin van még pár egység, ld. másik hsz-omban.
A képelt csatid: C120
Injektor csatik: C771, C772, C773, C774
Piilangószelep: C703
Vezteng. érzékelő: C803
Alapjárati szabályzó: C755
Hőgomba: C779 (ez nincs ezen a képen, de csak megtalálod Grin).

Sok kábel át lehet fűzve sok mindenen, van amit csavar is fog, úgyhogy készülj fel bontásra.


Megjegyzés:
Ha már ennyi időd van, hogy szinte mindig fent vagy, akkor esetleg a régi dolgokat is átolvashatnád - tudom, 89 oldal nem kevés -, ahol már párszor le lett írva, hogy a korai Mondik ('93-'94) kábelei szarok, porlad a szigetelés, ez okozhat működésbeli gondokat, ajánlott kései köteg ('95-'96) beszerzése, vagy átkábelezése a jelenleginek, esetleg zsugorcsövezés. Igaz, minden nap kellhet az autó, akkor ez nem megengedett dolog, mert mire végzel az újraszigeteléssel (pl. ezen az injektor kötegen), az eltarthat akár 2-3 napig is, attól függően, mennyi időd van rá egy nap munka mellett.
én most itthon vagyok betegeállományban,de azért nem ülök a gép elött egész nap..mindig kapok értesitést,azt nézem meg,és válaszolok-azt megyek a dolgomra! de ha majd lesz időőőm,olvasgatok..azért köszi.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4411 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 14:23:38 »

én most itthon vagyok betegeállományban,de azért nem ülök a gép elött egész nap..mindig kapok értesitést,azt nézem meg,és válaszolok-azt megyek a dolgomra! de ha majd lesz időőőm,olvasgatok..azért köszi.
tegnap is legalább két órát nm ültem itt! majálison voltam! és erre tanuim is vannak!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4412 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 14:34:21 »

AZT jól látom,hogy pl a csati2 es képen,az mondjuk az injektor foglalata,és abba megy a kábelkorbács csatlakozoja,tehát ha kihuzom belőle,csak a korbács jön ki,az injektor vezetékei ami a müanyag sinekben van marad-az van csavarozva! a korbács lehet h jo is,csak ami a motoron van,azok rosszak... kell egy másik korbácsot szereznem...az injektorral együtt. ha jol értem az két féle cucc,,ami le van csavarozva-meg a korbács?
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4413 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 19:21:57 »

Hali!


Adott egy MKI '93-as TD amiben van duplazár de manuális az ablakemelő ennek a sofőrajtó csatija dupla csatlakozós.
Van egy másik /a donor/ ami MKI '94 1,8 B ebbe nem tudom ,hogy van-e duplazár vagy riasztó de az tuti ,hogy elektromos az első ablak viszont az ajtócsatlakozó csak 1-es..

Az a feladat ,hogy elektromos ablakos legyen a TD...
Hogyan is kezdjem..Huh?
Mekkora mutatvány??


Üdv: VoTo
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4414 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 20:09:07 »

Adott egy MKI '93-as TD amiben van duplazár de manuális az ablakemelő ennek a sofőrajtó csatija dupla csatlakozós.
Van egy másik /a donor/ ami MKI '94 1,8 B ebbe nem tudom ,hogy van-e duplazár vagy riasztó de az tuti ,hogy elektromos az első ablak viszont az ajtócsatlakozó csak 1-es..

Az a feladat ,hogy elektromos ablakos legyen a TD...
Hogyan is kezdjem..Huh?
Mekkora mutatvány??
Először is. A te autód A oszlopán van 2 db kerek csatlakozó, jól veszem ki?
Ha igen, első feladat, szétoldod a két csatit, és megnézed, hogy az egyes csatik két felében hány db láb van. Ha az oszlopiban több, akkor van remény. Ha mindkét oldalikban jó kevés, akkor baj lehet.
Másodszor, lebont ajtókárpit és ragacsos burkolat, majd megvizsgál, hogy a benne levő kötegben van-e felesleges, be nem kötött csatlakozó. Ha van, akkor lehet, hogy csak be kell rakni a mechanikát és kapcsolókat.

Ha fentiek nem igazak, akkor jöhet a legózás.
Infó, és majd folytatjuk.

Hát, még az is lehet, hogy semekkora, mert olyan nagy mutatvány, hogy nem éri belevágni Grin.

Próbálj alvázszámot szerezni a donorból (pü.), az alapján kideríthető, hogy volt-e benne duplazár.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4415 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 20:22:18 »

huhh,te aztán vágod.. én nem is tudom mit mondjak! a maf csatija,vezetékei a jobbos irányba megy nem? arra a kormányfelé,vagy az is az ecu felé..azmár másik köteg? mert igazábol azon a szakaszon vannak problémák
Motortérben nem csak 1 köteg van Smiley.
A MAF azon van, amit mellékesen említettem (ECU és 3 ovális között húzódón).


AZT jól látom,hogy pl a csati2 es képen,az mondjuk az injektor foglalata,és abba megy a kábelkorbács csatlakozoja,tehát ha kihuzom belőle,csak a korbács jön ki,az injektor vezetékei ami a müanyag sinekben van marad-az van csavarozva! a korbács lehet h jo is,csak ami a motoron van,azok rosszak... kell egy másik korbácsot szereznem...az injektorral együtt. ha jol értem az két féle cucc,,ami le van csavarozva-meg a korbács?
Emlékeim alapján: az említett oválcsati aljzata van azon a műanyagon, amiben húzódnak az injektor kábelei, és ez a műanyag fel van csavarozva vagy a HF-re vagy a szívósor műanyagra.
Ilyesmi:
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4416 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 20:32:24 »

Motortérben nem csak 1 köteg van Smiley.
A MAF azon van, amit mellékesen említettem (ECU és 3 ovális között húzódón).

Emlékeim alapján: az említett oválcsati aljzata van azon a műanyagon, amiben húzódnak az injektor kábelei, és ez a műanyag fel van csavarozva vagy a HF-re vagy a szívósor műanyagra.
Ilyesmi:

igen! és azt hiszem alatta is van egy ilyen cucc..na de ilyet hol lehet kapni?
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4417 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 20:39:54 »

Először is. A te autód A oszlopán van 2 db kerek csatlakozó, jól veszem ki?
Ha igen, első feladat, szétoldod a két csatit, és megnézed, hogy az egyes csatik két felében hány db láb van. Ha az oszlopiban több, akkor van remény. Ha mindkét oldalikban jó kevés, akkor baj lehet.
Másodszor, lebont ajtókárpit és ragacsos burkolat, majd megvizsgál, hogy a benne levő kötegben van-e felesleges, be nem kötött csatlakozó. Ha van, akkor lehet, hogy csak be kell rakni a mechanikát és kapcsolókat.

Ha fentiek nem igazak, akkor jöhet a legózás.
Infó, és majd folytatjuk.

Hát, még az is lehet, hogy semekkora, mert olyan nagy mutatvány, hogy nem éri belevágni Grin.

Próbálj alvázszámot szerezni a donorból (pü.), az alapján kideríthető, hogy volt-e benne duplazár.

Holnap megtekintme a dolgokat....
Majd kereslek...
KÖCÍÍÍÍ
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4418 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 20:44:35 »

igen! és azt hiszem alatta is van egy ilyen cucc..na de ilyet hol lehet kapni?
mindegy..elvileg kihuzgálom a csatlakozokat,kicsvarom a csavarokat,és lejön ez a pók?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4419 Dátum: 2013.05.02 csütörtök, 20:58:09 »

mindegy..elvileg kihuzgálom a csatlakozokat,kicsvarom a csavarokat,és lejön ez a pók?
már csak az volna a kérdés.,h az a vastag köteg ami ebből az oválbol kijön,az milyen belülről? hozzá merjen e nyulni az ember! mert ez a kis pók,nem nagy dolog,de ha abban száll el valami....ettöl félek egy kicsit.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4420 Dátum: 2013.05.03 péntek, 10:48:29 »

huhh,te aztán vágod.. én nem is tudom mit mondjak!...
Azért annyira nem vágom, csak vannak emlékeim a bontásból Cheesy.


igen! és azt hiszem alatta is van egy ilyen cucc..na de ilyet hol lehet kapni?
Hát pl. bontóban. Vagy itt a fórumon a bontósoktól - habár már elég kevesen foglalkoznak Mk1 bontással.
Vagy keresel neten.
De hogy egy pontosan körülírt árat is írjak: ez mondjuk Mk2-ből van, de talán csak 1-2 csatiban van különbség, még esetleg át is rakható. Csak körülbelüli ár miatt linkeltem.
Itt egy olcsóbb Smiley.

Ez az, ami az ECU és a bal torony között húzódik, ebbe csatlakozik az injektor köteg.

már csak az volna a kérdés.,h az a vastag köteg ami ebből az oválbol kijön,az milyen belülről? hozzá merjen e nyulni az ember! mert ez a kis pók,nem nagy dolog,de ha abban száll el valami....ettöl félek egy kicsit.
Az eddig általam olvasott gyakorlat szerint, inkább az injektor köteg a tré, mert az közelebb van a motor nagy melegéhez.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4421 Dátum: 2013.05.03 péntek, 12:04:05 »

Azért annyira nem vágom, csak vannak emlékeim a bontásból Cheesy.

Hát pl. bontóban. Vagy itt a fórumon a bontósoktól - habár már elég kevesen foglalkoznak Mk1 bontással.
Vagy keresel neten.
De hogy egy pontosan körülírt árat is írjak: ez mondjuk Mk2-ből van, de talán csak 1-2 csatiban van különbség, még esetleg át is rakható. Csak körülbelüli ár miatt linkeltem.
Itt egy olcsóbb Smiley.

Ez az, ami az ECU és a bal torony között húzódik, ebbe csatlakozik az injektor köteg.
Az eddig általam olvasott gyakorlat szerint, inkább az injektor köteg a tré, mert az közelebb van a motor nagy melegéhez.
köszi. bontósknak irtam,de még semmi. vagy kivágják,vagy eladták. az a másik kép,,az az alsó sor ugye? mert ugy láttam a felső müanyag sinben futnak a a mágnesszelep csatijai,.és alatta is van egy müanyag sin,ez volna a másik kép? jo mindegy,,,én is arra gondoltam,h ami a motorra van csavarozva,azokkal lesz a gond.a gégecsőben jobbak a vezetékek.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4422 Dátum: 2013.05.03 péntek, 13:00:23 »

köszi. bontósknak irtam,de még semmi. vagy kivágják,vagy eladták. az a másik kép,,az az alsó sor ugye? mert ugy láttam a felső müanyag sinben futnak a a mágnesszelep csatijai,.és alatta is van egy müanyag sin,ez volna a másik kép? jo mindegy,,,én is arra gondoltam,h ami a motorra van csavarozva,azokkal lesz a gond.a gégecsőben jobbak a vezetékek.
Nem tudom, hogy mire gondolsz az "alatta" említésekor.
Van az injektor köteg, amit linkeltem is, és ezen a képen (amit már szintén linkeltem) látható is a C77x csatik alatt/mellett.

A második linkelésem, ami az ECU és torony között volt (ez), annak egy része látszik a rajzon a C755-tel jelzett csati alatt.

Szóval nem tudom, mit értesz az alatt, amikor az "alatta" levőre gondolsz.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4423 Dátum: 2013.05.03 péntek, 13:07:08 »

Nem tudom, hogy mire gondolsz az "alatta" említésekor.
Van az injektor köteg, amit linkeltem is, és ezen a képen (amit már szintén linkeltem) látható is a C77x csatik alatt/mellett.

A második linkelésem, ami az ECU és torony között volt (ez), annak egy része látszik a rajzon a C755-tel jelzett csati alatt.

Szóval nem tudom, mit értesz az alatt, amikor az "alatta" levőre gondolsz.
ne hari,lehet én értek félre valamit,vagy nem jol mondom... a motor tetején van a müanyag sin,abban mennek az injektor csatlakozoi,stb, de lejjeb a motor oldalán a folytoszelep alatt fut még egy ilyen müanyag sin,abban is vezetékek,,,aztán h az hol fut össze a keteggel,nem tudom,. igy nem igazán látni,,
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4424 Dátum: 2013.05.03 péntek, 13:13:09 »

ne hari,lehet én értek félre valamit,vagy nem jol mondom... a motor tetején van a müanyag sin,abban mennek az injektor csatlakozoi,stb, de lejjeb a motor oldalán a folytoszelep alatt fut még egy ilyen müanyag sin,abban is vezetékek,,,aztán h az hol fut össze a keteggel,nem tudom,. igy nem igazán látni,,
igazábol mindegy,mindent javitani kellene! de h hogyan,és hogy! azt nem tudom....
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4425 Dátum: 2013.05.03 péntek, 14:01:28 »

igazábol mindegy,mindent javitani kellene! de h hogyan,és hogy! azt nem tudom....
a bontokba ami elérhető messzségben van nincs! vidám vásár utca,,,szét tette a kezét! talán egy darab van ami állitolag nagyon gáz!
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #4426 Dátum: 2013.05.03 péntek, 14:10:57 »

a bontokba ami elérhető messzségben van nincs! vidám vásár utca,,,szét tette a kezét! talán egy darab van ami állitolag nagyon gáz!
Ha már úgyis leszeded, sk átvezetékelheted valami jobb minőségű madzaggal az egész sínben lévő cumót, ami a hőt is jobban bírja.
Én nem szedtem le, mint ahogy mondtam már neked a csatikat újraforrasztottam és lezsugoroztam, ameddig a műanyag bontása nélkül lehetett.
Viszont ha megmozdítod a nagy kerek csatlakozót, akkor tuti, hogy azt lehet újraszigetelni. egy erősebb mozdítástól is pattan róla a szigetelés, de nem csak a felső, eltávolítható vezetékköteg felől, hanem ott is, ami megy tovább.
Ha rám hallgatsz, a csatikat zsugorozod újra, lejjebb már egész jó állapotú a vezeték, valószínű, a sínben sincs semmi baja, csak fent nincs védve a hőtől.
Én ezt megcsináltam kb. 1 óra alatt szerelőlámpánál, úgy, hogy közben összeettek a szúnyogok is. Smiley
Arra számíts, hogy kb. 10 centi hosszan málik a szigetelés, legyen elég zsugorcső, meg kitartás.. Rá kell szánni az időt, de megéri...
(Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy elmondjam, 2 db. zárlatos injektorcsatlakozóval is képes egész jól menni a gép...  szomoru1
Ezen felül a négyből 2 Motorcraft platinum gyertyának nincs meg a hegyes része, viszont volt minden gyertyán min. 1 mm oxidréteg, meg vagy 2 mm-es gyertyahézag..  Huh? )
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4427 Dátum: 2013.05.04 szombat, 10:15:45 »

valaki tudja h a bimm-bamm figyelmeztető zene,mire van rákötve? mert ha becsukom az ajtót,és nincs felkapcsolva semmi,és elforditom a kulcsot-gyujtásba,,el kezdi és ezt minden esetben!10-20 másodpercig zenél...idegesitő! kérdés, h nagy baj e ha ki iktatom? tudom volt ez már kérdés,és akkor ki is iktattam,de azután valahogy kezdőttek az elektromos gondjaim,és inkább vissza tettem a helyére!
Azt tudom ha rajta a világitás,és ajtot nyitok szólnia kell,de zárt ajtóknál,világitás nélkül,miért szól-gyujtáson???
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4428 Dátum: 2013.05.04 szombat, 12:49:16 »

valaki tudja h a bimm-bamm figyelmeztető zene,mire van rákötve? mert ha becsukom az ajtót,és nincs felkapcsolva semmi,és elforditom a kulcsot-gyujtásba,,el kezdi és ezt minden esetben!10-20 másodpercig zenél...idegesitő! kérdés, h nagy baj e ha ki iktatom? tudom volt ez már kérdés,és akkor ki is iktattam,de azután valahogy kezdőttek az elektromos gondjaim,és inkább vissza tettem a helyére!
Azt tudom ha rajta a világitás,és ajtot nyitok szólnia kell,de zárt ajtóknál,világitás nélkül,miért szól-gyujtáson???
Valami elektromos anomália lesz, valami kontaktos, szakadt vezeték vagy ilyesmi lesz.
Ha még másnak nem volt ilyen, akkor neked kell felderíteni a hiba forrását, ami nem lesz egyszerű munka, ismerve a kocsi kábelezését Smiley.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4429 Dátum: 2013.05.04 szombat, 14:08:55 »

Valami elektromos anomália lesz, valami kontaktos, szakadt vezeték vagy ilyesmi lesz.
Ha még másnak nem volt ilyen, akkor neked kell felderíteni a hiba forrását, ami nem lesz egyszerű munka, ismerve a kocsi kábelezését Smiley.
hát h hol kressem azt nem tudom,de azt esetleg valaki, h a viágiás figyelmeztetőn kivűl,mire kell még h bim bamm oljon? mert ha azokat kitudom zárni akkor előrébb vagyok. vagy az autó müködésében okozhat e kárt,ha ki iktatom?! mert nem hiszem h megtalálom...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4430 Dátum: 2013.05.04 szombat, 15:35:24 »

hát h hol kressem azt nem tudom,de azt esetleg valaki, h a viágiás figyelmeztetőn kivűl,mire kell még h bim bamm oljon? mert ha azokat kitudom zárni akkor előrébb vagyok. vagy az autó müködésében okozhat e kárt,ha ki iktatom?! mert nem hiszem h megtalálom...
az övek be vannak kacsolva,és a villanyok sem égnek-igy is s szól. ha ráadom a gyujtást..
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #4431 Dátum: 2013.05.04 szombat, 19:17:35 »

az övek be vannak kacsolva,és a villanyok sem égnek-igy is s szól. ha ráadom a gyujtást..
Minap láttam keresgélés közben egy régi hsz-ben hasonló problémát, próbálj rákeresni...
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4432 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 13:27:38 »

Minap láttam keresgélés közben egy régi hsz-ben hasonló problémát, próbálj rákeresni...
szerintetek,ha a bimm bamm ot kiiktatom,lehet baj? a hibát nem találom! tudom h valami gáz,van,de én marhára nem tudom mit kell keresni!
Csak az érdekelne,fizikálisan okozhat e valami gubancot ha kihuzom a helyéből!! hogy ne szóljon! a multkor már próbáltam,és kb azután kezdődőtt az elektromos gebasz..már félek bár mihez is nyulni!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4433 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 13:28:04 »

Minap láttam keresgélés közben egy régi hsz-ben hasonló problémát, próbálj rákeresni...
sajnos én nem találtam!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4434 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 16:45:03 »

sajnos én nem találtam!
találtam két fekete dobozt a bal ajtóoszlopnál.a burkolat alatt. a kisebbikből egy szürke kábel jön ki,ami egy házi lopásgátló test kábele. az egy csavarfej alá volt téve,amit az egyik kezemmel meg kellett érinteni-a másik kezem meg a kulcson testelt-igy áródott az áramkör! mivel ez elég gáz volt igy,én testre csavaroztam ezt a kábelt. igy ndul! ha leveszem testről-süket minden! se lámpák,se semmi!

Mi lehet az a kis doboz? és mi a másik,amibe ey rakás vezeték megy!

Linkek..:http://kepfeltoltes.hu/view/130505/PHOTO_20130505_160240_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130505/PHOTO_20130505_160254_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130505/PHOTO_20130505_160322_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130505/PHOTO_20130505_160334_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #4435 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 20:10:47 »

sajnos én nem találtam!
A jelenlegi negyedik oldalon megtalálod.
Benéztem, azt is Te kérdezted- Cheesy valószínű, azért volt annyira hasonló a probléma...
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4436 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 20:25:10 »

A jelenlegi negyedik oldalon megtalálod.
Benéztem, azt is Te kérdezted- Cheesy valószínű, azért volt annyira hasonló a probléma...
ok
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4437 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 21:51:59 »

találtam két fekete dobozt a bal ajtóoszlopnál.a burkolat alatt. a kisebbikből egy szürke kábel jön ki,ami egy házi lopásgátló test kábele. az egy csavarfej alá volt téve,amit az egyik kezemmel meg kellett érinteni-a másik kezem meg a kulcson testelt-igy áródott az áramkör! mivel ez elég gáz volt igy,én testre csavaroztam ezt a kábelt. igy ndul! ha leveszem testről-süket minden! se lámpák,se semmi!

Mi lehet az a kis doboz? és mi a másik,amibe ey rakás vezeték megy!

Linkek..:http://kepfeltoltes.hu/view/130505/PHOTO_20130505_160240_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130505/PHOTO_20130505_160254_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130505/PHOTO_20130505_160322_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130505/PHOTO_20130505_160334_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A képek alapján ezek szerintem utólagos dolgok, így nem hiszem, hogy tudunk hasznos infóval szolgálni a működésükről és bekötésükről.
Lehet, hogy ezek miatt van a különleges bimbamolásod?

Amúgy a bimbam modult, ami a beltéri biztitábla alján van, inkább ne iktasd ki. Az az időzítő is, függ tőle 1-2 dolog.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4438 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 22:02:53 »

A képek alapján ezek szerintem utólagos dolgok, így nem hiszem, hogy tudunk hasznos infóval szolgálni a működésükről és bekötésükről.
Lehet, hogy ezek miatt van a különleges bimbamolásod?

Amúgy a bimbam modult, ami a beltéri biztitábla alján van, inkább ne iktasd ki. Az az időzítő is, függ tőle 1-2 dolog.

a hangszórot iktattam ki csak!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4439 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 22:31:33 »

a hangszórot iktattam ki csak!
Gondolom ezt érted hangszóró alatt:


Ez maga a központi időzítő egység (Central Timer Unit), amiről írtam, és ez bimbammol is. Ez van a vezetőoldali biztosítéktábla alján.
Ha ezt vetted ki, az nem jó, rakd vissza, hagyd benne, mert máshoz is kell.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4440 Dátum: 2013.05.05 vasárnap, 22:45:39 »

Gondolom ezt érted hangszóró alatt:


Ez maga a központi időzítő egység (Central Timer Unit), amiről írtam, és ez bimbammol is. Ez van a vezetőoldali biztosítéktábla alján.
Ha ezt vetted ki, az nem jó, rakd vissza, hagyd benne, mert máshoz is kell.
bent van a helyén! csak benne van egy kis hangszoro-na azt iktattam ki! az gondolom nem baj!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4441 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 00:33:53 »

találtam két fekete dobozt a bal ajtóoszlopnál.a burkolat alatt. a kisebbikből egy szürke kábel jön ki,ami egy házi lopásgátló test kábele. az egy csavarfej alá volt téve,amit az egyik kezemmel meg kellett érinteni-a másik kezem meg a kulcson testelt-igy áródott az áramkör! mivel ez elég gáz volt igy,én testre csavaroztam ezt a kábelt. igy ndul! ha leveszem testről-süket minden! se lámpák,se semmi!

Mi lehet az a kis doboz? és mi a másik,amibe ey rakás vezeték megy!

Linkek..:http://kepfeltoltes.hu/view/130505/PHOTO_20130505_160240_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130505/PHOTO_20130505_160254_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130505/PHOTO_20130505_160322_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130505/PHOTO_20130505_160334_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
a kicsit nem tudom. de a nagy a sok vezetékkel az vagy simán csak egy központi zár modul, vagy riasztó is egyben.
a legjobb az lenne, ha azt kivennéd. le kellene tisztázni a gyári rendszert és utána, ha szükségét érzed, visszatehető. valószínű azért rakta be az előző tulaj, mert a gyári nem működött és a szakember azt javasolta neki, rakjanak be egy ilyet. ez gyorsabb és egyszerűbb a szerelőnek, mint a mondeo kábelkötegeiben kutakodni és megtalálni a hibát. no meg nem is tud elkérni érte annyi pénzt.
ha az ilyen utólagos bhaszásokat kiszeded, a gyári rendszer helyreállításában és kijavításában tudunk segíteni. de amíg tele van tűzdelve a rendszer ilyen szharokkal, addig csak kimérni lehet dolgokat, de akkor magadra vagy utalva...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4442 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 06:54:25 »

a kicsit nem tudom. de a nagy a sok vezetékkel az vagy simán csak egy központi zár modul, vagy riasztó is egyben.
a legjobb az lenne, ha azt kivennéd. le kellene tisztázni a gyári rendszert és utána, ha szükségét érzed, visszatehető. valószínű azért rakta be az előző tulaj, mert a gyári nem működött és a szakember azt javasolta neki, rakjanak be egy ilyet. ez gyorsabb és egyszerűbb a szerelőnek, mint a mondeo kábelkötegeiben kutakodni és megtalálni a hibát. no meg nem is tud elkérni érte annyi pénzt.
ha az ilyen utólagos bhaszásokat kiszeded, a gyári rendszer helyreállításában és kijavításában tudunk segíteni. de amíg tele van tűzdelve a rendszer ilyen szharokkal, addig csak kimérni lehet dolgokat, de akkor magadra vagy utalva...
hali.kivenni oke,elvileg enged a csati~de utana?mit nezzek? a tavkapcs valoszinú ehhez van!szerintem utana a kulcsos verzio marad..
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4443 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 11:37:19 »

hali.kivenni oke,elvileg enged a csati~de utana?mit nezzek? a tavkapcs valoszinú ehhez van!szerintem utana a kulcsos verzio marad..
ad. 1: Mindent hagysz így, lesz távirányítós nyitásod, meg a sok anomáliád.
ad. 2: Kivesz csak kütyük, kábelei bent hagy, ami nem biztos, hogy megoldja a gondod, mert esetleg kábelkötegben van zárlat.
ad. 3: Kivesz kütyük és kábelei, megjavulnak a dolgok, örül, de sajna kulcsos megoldás marad. Ez után esetleg lehet újból nekiesni a távirányító modul (már ha ez tényleg az) újbóli bekötésének.

Ja, és a másik kütyüről még mindig nincs infónk.

Jól tudom, hogy már linkeltél valahol képet a távirányítódról? Ha még nem mondták, hogy az nem gyári, akkor hol az a kép?

De lehet, hogy a legegyszerűbb az lenne, hogy a volt tulajt megkérdezni, hogy milyen infóval tud szolgálni erről a két kütyükéről?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4444 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 21:31:26 »

ad. 1: Mindent hagysz így, lesz távirányítós nyitásod, meg a sok anomáliád.
ad. 2: Kivesz csak kütyük, kábelei bent hagy, ami nem biztos, hogy megoldja a gondod, mert esetleg kábelkötegben van zárlat.
ad. 3: Kivesz kütyük és kábelei, megjavulnak a dolgok, örül, de sajna kulcsos megoldás marad. Ez után esetleg lehet újból nekiesni a távirányító modul (már ha ez tényleg az) újbóli bekötésének.

Ja, és a másik kütyüről még mindig nincs infónk.

Jól tudom, hogy már linkeltél valahol képet a távirányítódról? Ha még nem mondták, hogy az nem gyári, akkor hol az a kép?

De lehet, hogy a legegyszerűbb az lenne, hogy a volt tulajt megkérdezni, hogy milyen infóval tud szolgálni erről a két kütyükéről?

Szerintem nem érdemes kérdezgetni, pü-ben is beszélgettünk Rico-val, kábelkötegeket lenne a legegyszerűbb cserélni, azt ami benne van pedig kivágni, mert annyi rajta a sallang, átkötés, stb, hogy jujj. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4445 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 21:31:54 »

ad. 1: Mindent hagysz így, lesz távirányítós nyitásod, meg a sok anomáliád.
ad. 2: Kivesz csak kütyük, kábelei bent hagy, ami nem biztos, hogy megoldja a gondod, mert esetleg kábelkötegben van zárlat.
ad. 3: Kivesz kütyük és kábelei, megjavulnak a dolgok, örül, de sajna kulcsos megoldás marad. Ez után esetleg lehet újból nekiesni a távirányító modul (már ha ez tényleg az) újbóli bekötésének.

Ja, és a másik kütyüről még mindig nincs infónk.

Jól tudom, hogy már linkeltél valahol képet a távirányítódról? Ha még nem mondták, hogy az nem gyári, akkor hol az a kép?

De lehet, hogy a legegyszerűbb az lenne, hogy a volt tulajt megkérdezni, hogy milyen infóval tud szolgálni erről a két kütyükéről?
a volt tulaj el bujt! szóba sem áll velem..
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4446 Dátum: 2013.05.06 hétfő, 21:39:16 »

Szerintem nem érdemes kérdezgetni, pü-ben is beszélgettünk Rico-val, kábelkötegeket lenne a legegyszerűbb cserélni, azt ami benne van pedig kivágni, mert annyi rajta a sallang, átkötés, stb, hogy jujj. Smiley
az egyik az tuti a központizár cucc mert kilog belőle egy drót ami az antenna... a másik,nem tudom mi,mert egy szürke vezeték lóg ki belőle,amit testre kellett csavaroznom,mert különben se kép-se hang. abban a kis fekete dobozban is valami  elektronika van..de h mi,nem tudom. nincs irás rajta,
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4447 Dátum: 2013.05.07 kedd, 09:08:36 »

az egyik az tuti a központizár cucc mert kilog belőle egy drót ami az antenna... a másik,nem tudom mi,mert egy szürke vezeték lóg ki belőle,amit testre kellett csavaroznom,mert különben se kép-se hang. abban a kis fekete dobozban is valami  elektronika van..de h mi,nem tudom. nincs irás rajta,

Akkor ez a kettő lehet összességében a "maszek" PATS és riasztó/központi. Ahogy írtad priviben a nyúlkálós/testelős immót, nem kizárt, hogy annak az indításgátlónak a doboza/relé félesége. A másik meg akkor a távirányítós cucc lesz.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4448 Dátum: 2013.05.07 kedd, 10:53:41 »

Akkor ez a kettő lehet összességében a "maszek" PATS és riasztó/központi. Ahogy írtad priviben a nyúlkálós/testelős immót, nem kizárt, hogy annak az indításgátlónak a doboza/relé félesége. A másik meg akkor a távirányítós cucc lesz.
igen,valószinüleg! bár ennél többet én sem tudok! nem tudok belenyulni...
Naplózva
cosfi
Vendég
« Új hozzászólás #4449 Dátum: 2013.05.07 kedd, 18:12:29 »

Üdv!
Mk3-asnál mi okozhatja az ablaktörlő intervallum nem működését? Kapcsolót cseréltem, de így sem reagál. Azt vettem még észre szakaszosnál, hogy ha bekapcsolom, töröl egyet, aztán kikapcsolás, majd újra bekapcsolást követően nem azonnal töröl, hanem kivárja a szakaszos idejét. Gondoltam leírom, hátha összefüggésben van a két dolog.
Köszi előre is
Naplózva
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.