Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 00:44:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1923508 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #850 Dátum: 2010.03.27 szombat, 23:08:19 »

Életem első autója volt,előbb megvolt mind a jogsim.Akkor megfelelő volt az 1.6 os,de mostanra gyengusznak tűnik eladni nem akarom ,mert 6 éve 1 forintot se költötem a motorra, persze a kötelezőn kivül (olaj,szűrő) az állapota meg szinte újszerű.Ha bekapcsolom a klimát akkor megy a ventilátor!Képet rakok fel a cuccról.Eszközöm van a méréshez,csak nem tudom mit kell mérni.
A termosztátház tetején van a hőgomba,ami adja a jelet a vezérlésnek a ventilátor beindítására.A vezetéktörést sem tartom lehetetlennek.
A jeladó értékei:
    * 10°C 58 kΩ
    * 30°C 24 kΩ
    * 50°C 11 kΩ
    * 80°C 4 kΩ

Üzemmeleg állapotban és hidegen mérd meg,ha hasonló értékeket kapsz,akkor jónak kell lennie.Csati lehúz,ellenállásmérésre a műszert és hajrá!
Naplózva
Muci
Vendég
« Új hozzászólás #851 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 14:40:29 »

A termosztátház tetején van a hőgomba,ami adja a jelet a vezérlésnek a ventilátor beindítására.A vezetéktörést sem tartom lehetetlennek.
A jeladó értékei:
    * 10°C 58 kΩ
    * 30°C 24 kΩ
    * 50°C 11 kΩ
    * 80°C 4 kΩ

Üzemmeleg állapotban és hidegen mérd meg,ha hasonló értékeket kapsz,akkor jónak kell lennie.Csati lehúz,ellenállásmérésre a műszert és hajrá!

Helló!
Megtörtént a mérés,eredmény 10°C-15°C 48k,üzemi hőfok(mutató normal közepén)3,6k!Itt a kép a masináról,a pirossal karikázottakat én építettem be útólag(ködlámpa,ledsor,xenon,erősítő).
http://kepfeltoltes.hu/view/100328/Mondika_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Naplózva
Muci
Vendég
« Új hozzászólás #852 Dátum: 2010.03.28 vasárnap, 14:44:44 »

A termosztátház tetején van a hőgomba,ami adja a jelet a vezérlésnek a ventilátor beindítására.A vezetéktörést sem tartom lehetetlennek.
A jeladó értékei:
    * 10°C 58 kΩ
    * 30°C 24 kΩ
    * 50°C 11 kΩ
    * 80°C 4 kΩ

Üzemmeleg állapotban és hidegen mérd meg,ha hasonló értékeket kapsz,akkor jónak kell lennie.Csati lehúz,ellenállásmérésre a műszert és hajrá!

Találtam egy kosza vezetéket ami az aksi elötti középső reléröl jön,a párja belevan kötve abba a nagy csatiba és azt hiszem testre!
http://kepfeltoltes.hu/view/100328/Mondika1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #853 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 10:28:20 »

a motortéri dobozban a 8-as bizti és R3-as relét nézd meg.Általában akkor nem indul  el,ha kevés a gáz.Hiába nézed meg a szelepnél,attól még kevés lehet benne.

Kösz a segítséget. Megnéztem a relét, biztit, meg találkoztam egy pendrive formájú a kábelkötegen a kocsi kissé jobb elejénél levő csatlakozón levő diódával, mintha az is a klímához tartozna -talán- (ki-be huzgáltam őket). A klíma rendszer ezután elindult bekapcsolásra (nagy hűtőventillátor forog, alapjárat a klíma bekapcsolása idejére magasabb ,ill. még  kikapcsolása után pár percig) viszont a klímakompresszor kuplungja eleinte 5-15 mp-ekre ki-bekapcsolt. Ez később átváltott folyamatos forgásra (a kocsival nem mentem, csak az udvaron pöfögött. Jó hideg levegőt nyomott.  Másnap újra próbáltam, akkor már csak  szakaszosan ment a hűtőkompresszor 5-10 mp-enként. Egyébként elég jó hideget nyomott az utastérbe így is, de nem volt kint sem nagy meleg. Kérdésem, jellemző ez a ki-bekapcsolgatás a normál üzemre? Mondjuk én nem tartom valószínűnek. Mi szokta okozni, kevés gáz esetleg?

Mivel a ki-bekapcsolgatást méricskélésem szerint a tároló (dehidrátor) tetején levő jeladó idézte elő, annak lehuzott csatlakozóját rövidrezártam, így már folyamatosan megy a klimakompresszor, viszont ha alacsony fokozatra kapcsolom az utastéri ventillátort, akkor egy idő után erősen deresedik a fém cső a motortérben.

Kérdéseim: Merjem-e így hagyni rövidre zárva , okozhatok-e vele kárt rövid távú utakon? A dehidrátor csatlakozóban felűlről nézve látni egy csavarfejet, óvatosan kissé eltekergetve jobbra-balra, mintha valami (nyomás, vagy nyomásérzékelő) szabályzó lenne. Tényleg az, vagy csak laza?  
Mióta ez az új fórum szelektálás van, mintha kevesebben olvasnák  - reagálnának a nem kimondottan őket érdeklő hozzászólásokra. Mivel ez a klímakérdés már nem igazán elektromos gond, esetleg tegyem fel máshol is, -régen ez bűnnek számított Smiley?

Feri
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.29 hétfő, 10:36:18 írta belphegor » Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #854 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 13:11:42 »

...
Kérdésem, jellemző ez a ki-bekapcsolgatás a normál üzemre? Mondjuk én nem tartom valószínűnek. Mi szokta okozni, kevés gáz esetleg?
...

Az én autómnál a kevés gáz okozta a sűrű ki-bekapcsolgatást. A többit sajna nem tudom.
Naplózva

MKI 2.0i
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #855 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 14:40:58 »

Az én autómnál a kevés gáz okozta a sűrű ki-bekapcsolgatást. A többit sajna nem tudom.


Köszi a választ.  Esetleg még abban tudnál segíteni, hogy nálad deresedik-e a motortérben a klíma csöve?
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #856 Dátum: 2010.03.29 hétfő, 15:59:15 »

Kösz a segítséget. Megnéztem a relét, biztit, meg találkoztam egy pendrive formájú a kábelkötegen a kocsi kissé jobb elejénél levő csatlakozón levő diódával, mintha az is a klímához tartozna -talán- (ki-be huzgáltam őket). A klíma rendszer ezután elindult bekapcsolásra (nagy hűtőventillátor forog, alapjárat a klíma bekapcsolása idejére magasabb ,ill. még  kikapcsolása után pár percig) viszont a klímakompresszor kuplungja eleinte 5-15 mp-ekre ki-bekapcsolt. Ez később átváltott folyamatos forgásra (a kocsival nem mentem, csak az udvaron pöfögött. Jó hideg levegőt nyomott.  Másnap újra próbáltam, akkor már csak  szakaszosan ment a hűtőkompresszor 5-10 mp-enként. Egyébként elég jó hideget nyomott az utastérbe így is, de nem volt kint sem nagy meleg. Kérdésem, jellemző ez a ki-bekapcsolgatás a normál üzemre? Mondjuk én nem tartom valószínűnek. Mi szokta okozni, kevés gáz esetleg?

Mivel a ki-bekapcsolgatást méricskélésem szerint a tároló (dehidrátor) tetején levő jeladó idézte elő, annak lehuzott csatlakozóját rövidrezártam, így már folyamatosan megy a klimakompresszor, viszont ha alacsony fokozatra kapcsolom az utastéri ventillátort, akkor egy idő után erősen deresedik a fém cső a motortérben.

Kérdéseim: Merjem-e így hagyni rövidre zárva , okozhatok-e vele kárt rövid távú utakon? A dehidrátor csatlakozóban felűlről nézve látni egy csavarfejet, óvatosan kissé eltekergetve jobbra-balra, mintha valami (nyomás, vagy nyomásérzékelő) szabályzó lenne. Tényleg az, vagy csak laza?  
Mióta ez az új fórum szelektálás van, mintha kevesebben olvasnák  - reagálnának a nem kimondottan őket érdeklő hozzászólásokra. Mivel ez a klímakérdés már nem igazán elektromos gond, esetleg tegyem fel máshol is, -régen ez bűnnek számított Smiley?

Feri
nálam is eleinte csak sűrűn kapcsolgatott.aztán totál leállt.a szelepnél jött a gáz,de tényleg kevés volt benne.rövidre zárva semmmiképp ne hagyd,mert ha működik a klíma,akkor a vezérlés nem tudja egy padlógáznál lekapcsolni.szerencsére a manuálisban is van ilyen (ha működő klíma mellett mondjuk  előzöl és nyomsz egy padlót,akkor a vezérlés tudja,hogy kell a teljes motorerő.Lekapcsolja a klímát,majd a gázvisszavétel után visszakapcsolja.Nagyon hasznos dolog,de ha rövidre zárod,akkor ez neked nem fog működni)
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #857 Dátum: 2010.03.30 kedd, 08:38:57 »

nálam is eleinte csak sűrűn kapcsolgatott.aztán totál leállt.a szelepnél jött a gáz,de tényleg kevés volt benne.rövidre zárva semmmiképp ne hagyd,mert ha működik a klíma,akkor a vezérlés nem tudja egy padlógáznál lekapcsolni.szerencsére a manuálisban is van ilyen (ha működő klíma mellett mondjuk  előzöl és nyomsz egy padlót,akkor a vezérlés tudja,hogy kell a teljes motorerő.Lekapcsolja a klímát,majd a gázvisszavétel után visszakapcsolja.Nagyon hasznos dolog,de ha rövidre zárod,akkor ez neked nem fog működni)

Köszi a tanácsokat, akkor úgy néz ki, valószínű volt egy kontakt hibám ami megjavult és újra kell tölteni a gázt a megbízható klíma működésemhez.
Nem tudtok véletlenül Bp. XVI. ker környékén korrekt klímást? Kb. mennyire számítsak?

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #858 Dátum: 2010.04.02 péntek, 14:53:39 »

nálam is eleinte csak sűrűn kapcsolgatott.aztán totál leállt.a szelepnél jött a gáz,de tényleg kevés volt benne...

Misi, az én esetemben is a szelepnél ereszt! Jelenleg le is merült a télen totál, így most nem műxik. Hogy oldottad/oldattad meg? Lehet csak a szelepet cseréltetni? Nagyon egybe fröccsöntöttnek látszik.
Naplózva

MKI 2.0i
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #859 Dátum: 2010.04.02 péntek, 14:55:16 »

Köszi a választ.  Esetleg még abban tudnál segíteni, hogy nálad deresedik-e a motortérben a klíma csöve?

Volt, hogy deresedett. Most nem műxik nekem se ...  vigyor3
Amikor műxik, akkor kb +4 // +6 fokos levegőt fúj! Kemény és veszélyes nagyon!
Naplózva

MKI 2.0i
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #860 Dátum: 2010.04.02 péntek, 15:00:34 »

Köszi a tanácsokat, akkor úgy néz ki, valószínű volt egy kontakt hibám ami megjavult és újra kell tölteni a gázt a megbízható klíma működésemhez.
Nem tudtok véletlenül Bp. XVI. ker környékén korrekt klímást? Kb. mennyire számítsak?

Feri

Sajna nem fővárosi vagyok. 1 + 1 féle fő-módon lehet "megoldani":
1., az igazi: klasszik autóklímás céghez elviszed, ott leengedik a maradék gázt (környezetszennyező), 24h nyomáspróba, javítás, újratöltés grammra pontosan, 10-20eFt, ha nincs fő baj. Egy új szűrő pl vagy 30ezer Ft!
2., a nem igazi: keresel egy kb akármilyen hűtőgépszerelőt, aki "ráfröccsent" a bennlévő gázra egy keveset, kb nyomásérték alapján, ezt csináltattam én többször az elmúlt években, 2-3ezer Ft/alkalom (ami itt évente egyszerit jelentett).
De most lehet, rászánok többet a tömítetlenség miatt.
Naplózva

MKI 2.0i
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #861 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 19:29:43 »

Még mindig a klíma Smiley

Tehát MKI, benzines 2000-es kombi 1995.  Szeretnék a műszerfalra egy visszajelzőt csinálni, hogy valósan mikor megy
(üzemel) a klímakompresszor. Van erre a célra esetleg valamilyen gyári (előkészített?) megoldás a mondimban, vagy csak a klímakompresszorra csatlakozó vezetéket továbbvezetve a műszerfalhoz tudom ezt a visszajelzőt ( izzóval, leddel) megoldani?
Csinált már valaki ilyet? Másik kérdés: A sűrű ki-be kapcsolást mennyire bírja a klímakompresszor mechanikusan? Gondolom valami kuplung szerű megoldás lehet benne, el tud az hamar kopni?

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #862 Dátum: 2010.04.11 vasárnap, 19:39:56 »

Még mindig a klíma Smiley

Tehát MKI, benzines 2000-es kombi 1995.  Szeretnék a műszerfalra egy visszajelzőt csinálni, hogy valósan mikor megy
(üzemel) a klímakompresszor. Van erre a célra esetleg valamilyen gyári (előkészített?) megoldás a mondimban, vagy csak a klímakompresszorra csatlakozó vezetéket továbbvezetve a műszerfalhoz tudom ezt a visszajelzőt ( izzóval, leddel) megoldani?
Csinált már valaki ilyet? Másik kérdés: A sűrű ki-be kapcsolást mennyire bírja a klímakompresszor mechanikusan? Gondolom valami kuplung szerű megoldás lehet benne, el tud az hamar kopni?

Feri
a klímáról annyit,hogy nem szereti a sűrű ki-be kapcsolást,főleg ha manuális.a digit klímának más a vezérlése,azt nem ismerem.A manuálisban egy mágneskuplung van ,hajlamos tönkremenni,ha sűrűn kapcsolgatod.ha kevés a gáz benne,akkor is sűrűn kapcsolgat,az sem tesz jót.visszajelző a kapcsoló tekerőjében van (manuális) és zölden világít akkor is,ha ténylegesen nem megy a klímakompresszor (pl. nincs benne anyag és be sem kapcsol) Én mint gyári kiépítést csak ezt tudom,de egy ügyes villamosságis bármit meg tud oldani,bár én itt a klub keretein belül még nem találkoztam ilyen elképzeléssel a pár év alatt.
Naplózva
Janika13
Vendég
« Új hozzászólás #863 Dátum: 2010.04.13 kedd, 22:37:12 »

sziasztok.szeretnék xenont a mk1 embe.hogyan mennyiért és hol tudnám beszerezni és beszerelni ja meg hát beállítani!!!milyet javasoltok?

Üdv jani
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #864 Dátum: 2010.04.13 kedd, 22:54:27 »

sziasztok.szeretnék xenont a mk1 embe.hogyan mennyiért és hol tudnám beszerezni és beszerelni ja meg hát beállítani!!!milyet javasoltok?

Üdv jani

szia!
automata szintszabályzó, fényszórómosó kötelező, ezek nélkül bármikor elkaphatnak

inkább vegyél egy készlet H1-es +90%-os fényerejű Ultra Megalight izzót (feltéve, ha az autód lámpája 4xH1)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #865 Dátum: 2010.04.14 szerda, 08:02:37 »

sziasztok.szeretnék xenont a mk1 embe.hogyan mennyiért és hol tudnám beszerezni és beszerelni ja meg hát beállítani!!!milyet javasoltok?

Üdv jani

Illegális lesz, tegyél bele HIR izzót, ez közel a Xenon fényerejét tudja, és csak be kell tenni az izzó helyére. H1-esem van eladó.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Muci
Vendég
« Új hozzászólás #866 Dátum: 2010.04.14 szerda, 19:26:17 »

sziasztok.szeretnék xenont a mk1 embe.hogyan mennyiért és hol tudnám beszerezni és beszerelni ja meg hát beállítani!!!milyet javasoltok?

Üdv jani
Akkor nem sok értelme van a xenonnak ha a lámpádban prizma van ami álltalában sárga!Én vésett burát vettem és a prizmát ki vettem,xenont csak németet vegyél ami kb 25000ft.Beszerelés kb 1, óra nekem annyi volt.A mosóra az az egyszerű megoldás veszel 2 db lámpamosó fejet amit be fúrsz az első lökösbe.Tőlem még egyszer sem kérdezték műkődik-e.Ja, a beállítás: mikor beállitatod a fényszórót, utána még te állítsd lejjebb,mert nagyon vakítani fogsz!
Össze se lehet hasonlítani a régi izzót a xenonnal(Felvilágosodás,mintha éjjel felkapcsolnád a pincébe a villanyt. wow1
Naplózva
Janika13
Vendég
« Új hozzászólás #867 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 19:37:06 »

Akkor nem sok értelme van a xenonnak ha a lámpádban prizma van ami álltalában sárga!Én vésett burát vettem és a prizmát ki vettem,xenont csak németet vegyél ami kb 25000ft.Beszerelés kb 1, óra nekem annyi volt.A mosóra az az egyszerű megoldás veszel 2 db lámpamosó fejet amit be fúrsz az első lökösbe.Tőlem még egyszer sem kérdezték műkődik-e.Ja, a beállítás: mikor beállitatod a fényszórót, utána még te állítsd lejjebb,mert nagyon vakítani fogsz!
Össze se lehet hasonlítani a régi izzót a xenonnal(Felvilágosodás,mintha éjjel felkapcsolnád a pincébe a villanyt. wow1
Ok kösz nektek.De akkor inkább maradok a H1 izzónál !!! Az hogy milyen van nekem azt megtudom állapítani ha kiszedem/úgyértem rá van írva?
Naplózva
Janika13
Vendég
« Új hozzászólás #868 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 19:37:43 »

Illegális lesz, tegyél bele HIR izzót, ez közel a Xenon fényerejét tudja, és csak be kell tenni az izzó helyére. H1-esem van eladó.
Mennyiért?
Naplózva
Muci
Vendég
« Új hozzászólás #869 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 21:09:02 »

Ok kösz nektek.De akkor inkább maradok a H1 izzónál !!! Az hogy milyen van nekem azt megtudom állapítani ha kiszedem/úgyértem rá van írva?
Ha jól emlékszem rá is van írva az izzóra hogy H1. Egyébként az mk1 mondikda H1 van a refinélis, meg a tompitotnál-is. Én kb. 20000ft értékbe vettem mindenféle H1 izzót, írtak róluk minden szépet:”jég fehér, negyven százalékkal erősebb, mint a többi”.Sajnos semelyik se jött be nekem, de lehet, vak vagyok azért. H1 hír izzót sose próbáltam, de jókat írnak róla más fórumon is. Ki kell próbálni!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #870 Dátum: 2010.04.15 csütörtök, 21:12:31 »

Mennyiért?
http://www.freestreettuning.hu/comment.php?comment.news.44
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Janika13
Vendég
« Új hozzászólás #871 Dátum: 2010.04.17 szombat, 23:00:33 »

hogy tudom megrendelni,a kapcsolatokba?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #872 Dátum: 2010.04.17 szombat, 23:02:23 »

hogy tudom megrendelni,a kapcsolatokba?
http://www.freestreettuning.hu/contact.php
ott vannak az elado adatai
meg küldök pü-ben egy másik forrást is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
lajcsika
Vendég
« Új hozzászólás #873 Dátum: 2010.04.21 szerda, 19:57:14 »

üdv!
A segítségeteket kérném. Létezik hogy nem lehet bekötni a gyári rádión kívül másfajtát?

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #874 Dátum: 2010.04.21 szerda, 20:00:49 »

üdv!
A segítségeteket kérném. Létezik hogy nem lehet bekötni a gyári rádión kívül másfajtát?


ha a csatik alakjára gonolsz azt egy átalakítóval lehet orvosolni szerintem.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #875 Dátum: 2010.04.21 szerda, 20:00:59 »

üdv!
A segítségeteket kérném. Létezik hogy nem lehet bekötni a gyári rádión kívül másfajtát?


nem létezik  vigyor3
kell hozzá egy ford-iso átalakító csatlakozó és bármilyen rádiót beköthetsz
Naplózva
lajcsika
Vendég
« Új hozzászólás #876 Dátum: 2010.04.21 szerda, 20:10:13 »

gondolom akkor csatlakozó nélkül nem lehet bekötni. már csak azért is mert nekem szétbarmolta az előző tulaj és szét vannak vágva a kábelek
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #877 Dátum: 2010.04.21 szerda, 20:12:56 »

gondolom akkor csatlakozó nélkül nem lehet bekötni. már csak azért is mert nekem szétbarmolta az előző tulaj és szét vannak vágva a kábelek

itt nézz szét itt lehet kapni fél csatikat is jó áron: http://www.hqelektronik.hu/catlist/hu/cs_aut/1.html
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #878 Dátum: 2010.04.21 szerda, 20:23:37 »

gondolom akkor csatlakozó nélkül nem lehet bekötni. már csak azért is mert nekem szétbarmolta az előző tulaj és szét vannak vágva a kábelek

nagyon max 2-ből megvan az átalakító (vásárlás helyétől függ, én 500-ért vettem)
a gyári csatlakozód megvan még vagy azt levágta az előző tulaj?
két dolgot tehetsz
1, van egy bontott kábelkötegem, megkaphatod a gyári csatlakozókat róla, színazonosan összerakod
2, nem foglalkozol a gyári csatival, egy szerelhető iso csatit raksz a helyére
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #879 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 08:43:46 »

Sziasztok!

Mi az az "Instrument Interface Control"? Mit csinál? Mindegyik felszereltségű autóban van, vagy ez is olyan, mint az AWS, fedkomp, bőrbelső?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Gabro
Vendég
« Új hozzászólás #880 Dátum: 2010.04.28 szerda, 21:33:50 »

Sziasztok, lenne néhány kérdésem:
1. A cigarettagyújtónak és az elektromos tükrök beállító kapcsolójának van (háttér) világítása? Ha van, ezeket hogyan lehet cserélni?
2. Az első és a hátsó hangszórók azonos típusúak? A gyári hangszórók egy- vagy kétutasak?
3. A 95-ös Mondeokban gyárilag van riasztó? Ha van, hogyan lehet tesztelni?
4. Ha a digitális klímán időnként villog az E1 és a SERVICE felirat, akkor mi lehet a baja? A külső hőmérsékletre néha nagyon vad dolgokat ír ki (pl. -20°C), hol található a hőmérője?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #881 Dátum: 2010.04.28 szerda, 23:35:08 »

Sziasztok, lenne néhány kérdésem:
1. A cigarettagyújtónak és az elektromos tükrök beállító kapcsolójának van (háttér) világítása? Ha van, ezeket hogyan lehet cserélni?
2. Az első és a hátsó hangszórók azonos típusúak? A gyári hangszórók egy- vagy kétutasak?
3. A 95-ös Mondeokban gyárilag van riasztó? Ha van, hogyan lehet tesztelni?
4. Ha a digitális klímán időnként villog az E1 és a SERVICE felirat, akkor mi lehet a baja? A külső hőmérsékletre néha nagyon vad dolgokat ír ki (pl. -20°C), hol található a hőmérője?
Előre is köszönöm a válaszokat!
-a tükörállítónak nincs,a szivargyújtónak van,de a kihúzhatónak nincs külön.A cseréje rémálom...majdhogynem az egész középkonzolt ki kell bontani,mert a szivargyújtó dugaljra van rápattintva az izzó egy műanyag kerettel+egy vezeték is megy rá...
-a hangszórók egyformák,egyutasak
-nem,nem gyári felszereltség a riasztó,valahol le van írva a tesztelése (főoldal cikkei között nézz szét)
-a negyediket passzolom...
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #882 Dátum: 2010.04.29 csütörtök, 11:10:53 »

egy primitív papírmembrános 20W-os hangszóró van az mk1-ben, nekem az új 4x50W-os rádió beszerelésekor sikerült is hazavágni kettőt, helyette egy márkás 160W-os került az első ajtóba, a hátsók maradtak és túlhajtáskor finganak illetlen hangot hallatnak

az első ajtóba akármilyen hangszóró nem megy bele, az ablaküveg beleütközhet, a hátsónál már ilyen probléma nincs, de a bosszúságok csökkentése miatt érdemes egy autóhifissel szereltetni
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #883 Dátum: 2010.04.29 csütörtök, 12:50:59 »

egy primitív papírmembrános 20W-os hangszóró van az mk1-ben, nekem az új 4x50W-os rádió beszerelésekor sikerült is hazavágni kettőt, helyette egy márkás 160W-os került az első ajtóba, a hátsók maradtak és túlhajtáskor finganak illetlen hangot hallatnak

az első ajtóba akármilyen hangszóró nem megy bele, az ablaküveg beleütközhet, a hátsónál már ilyen probléma nincs, de a bosszúságok csökkentése miatt érdemes egy autóhifissel szereltetni
azért az első ajtóba is be lehet rakni nagyobbat (persze az ésszerűség határain belül),csak megfelelő adapter kell hozzá.Az üveg eléggé bent van és az ajtókárpitig is van hely.Ki lehet sakkozni,csak idő és némi szemmérték kell hozzá.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #884 Dátum: 2010.04.29 csütörtök, 22:38:52 »

azért az első ajtóba is be lehet rakni nagyobbat (persze az ésszerűség határain belül),csak megfelelő adapter kell hozzá.Az üveg eléggé bent van és az ajtókárpitig is van hely.Ki lehet sakkozni,csak idő és némi szemmérték kell hozzá.

ja, a mellékelt beépítőkeretet csavarozta a hifis a hangszóró alá, de akkor meg a kárpit nem ment fel...aztán ugyanott láttam a megoldást: egyedi kárpit, de ennyit az egész autó nem ér  Wink
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #885 Dátum: 2010.04.30 péntek, 07:56:38 »

ja, a mellékelt beépítőkeretet csavarozta a hifis a hangszóró alá, de akkor meg a kárpit nem ment fel...aztán ugyanott láttam a megoldást: egyedi kárpit, de ennyit az egész autó nem ér  Wink
egyedileg te is csinálhatsz keretet, mondjuk 10-es funérból
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #886 Dátum: 2010.04.30 péntek, 15:32:47 »

ja, a mellékelt beépítőkeretet csavarozta a hifis a hangszóró alá, de akkor meg a kárpit nem ment fel...aztán ugyanott láttam a megoldást: egyedi kárpit, de ennyit az egész autó nem ér  Wink
nálam is egyedi van,két falemezből ragasztották össze.Akkoriban néztem,hogy mégis mekkora megy be alá.Paráztam,hogy beleér,nem megy fel stb.Aztán láttam,hogy semmii lyentől nincs félnivalóm.Yooccoo,arra gondolok,amit hoztál nekem.Az volt bent elöl addig is,hátra is simán bement.Szerintem hátul kevesebb hely van a kárpit és a hangszóró között.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #887 Dátum: 2010.04.30 péntek, 15:53:15 »

nálam is egyedi van,két falemezből ragasztották össze.Akkoriban néztem,hogy mégis mekkora megy be alá.Paráztam,hogy beleér,nem megy fel stb.Aztán láttam,hogy semmii lyentől nincs félnivalóm.Yooccoo,arra gondolok,amit hoztál nekem.Az volt bent elöl addig is,hátra is simán bement.Szerintem hátul kevesebb hely van a kárpit és a hangszóró között.
nekem is volt hátul régebben, gond nélkül elfért
mondjuk én nem méricskéltem, csak bepróbáltam  vigyor3
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #888 Dátum: 2010.04.30 péntek, 21:04:08 »

nálam is egyedi van,két falemezből ragasztották össze.Akkoriban néztem,hogy mégis mekkora megy be alá.Paráztam,hogy beleér,nem megy fel stb.Aztán láttam,hogy semmii lyentől nincs félnivalóm.Yooccoo,arra gondolok,amit hoztál nekem.Az volt bent elöl addig is,hátra is simán bement.Szerintem hátul kevesebb hely van a kárpit és a hangszóró között.

de hátul mélyebben bemehet az ablak alá, mert az ablak nem megy le odáig, legalábbis a kombinál
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #889 Dátum: 2010.04.30 péntek, 21:12:55 »

de hátul mélyebben bemehet az ablak alá, mert az ablak nem megy le odáig, legalábbis a kombinál
igaz.
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #890 Dátum: 2010.05.07 péntek, 13:51:15 »

Volt, hogy deresedett. Most nem műxik nekem se ...  vigyor3
Amikor műxik, akkor kb +4 // +6 fokos levegőt fúj! Kemény és veszélyes nagyon!

Milyen beállításban szoktátok (MK I. kombi) használni, mert pár perc után bárhogy tekergetem, minden bajom van tőle Sad .
Vagy a lábam akar lefagyni, vagy a torkom fájdul meg és kezd folyni az orrom, vagy a homlokom fájdul meg a hidegtől és így tovább. Nem bennem van a hiba, mert az utasaim is nyafognak. Most is kb. 10 perces út után fáj a torkom (igaz mezitláb papucsban vezettem).

Feri
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #891 Dátum: 2010.05.07 péntek, 15:28:58 »

Milyen beállításban szoktátok (MK I. kombi) használni, mert pár perc után bárhogy tekergetem, minden bajom van tőle Sad .
Vagy a lábam akar lefagyni, vagy a torkom fájdul meg és kezd folyni az orrom, vagy a homlokom fájdul meg a hidegtől és így tovább. Nem bennem van a hiba, mert az utasaim is nyafognak. Most is kb. 10 perces út után fáj a torkom (igaz mezitláb papucsban vezettem).

Feri
látod ez teljesen egyéni beállítástól függ.nálam külső 30c-ig egy negyed fordulattal van eltekerve a full hidegtől,aztán 30 felett egy kattanásig vissza ugyanúgy a teljes hidegtől.ha teljesen ráadom,akkor nagyjából az szokott lenni,mint nálad.azt csak akkor kapcsolom,ha tűző napon állt az autó és le kell hűteni belül,hogy ne égjen meg senki.addig a pár percig nem is engedem beülni a családot.aztán kinek milyen hideget fúj?hát függ a kompresszortól,a feltöltött gáz mennyiségétől stb.Az már nagyon autó függő,nálam az az egy katt ennyit jelent.Idén még nem klímáztam csak próbából,akkor úgy tapasztaltam,nem szökött a gáz a télen (bár amikor lehetett megjárattam,hogy ne menjenek tönkre a tömítések)
Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #892 Dátum: 2010.05.08 szombat, 09:44:12 »

látod ez teljesen egyéni beállítástól függ.nálam külső 30c-ig egy negyed fordulattal van eltekerve a full hidegtől,aztán 30 felett egy kattanásig vissza ugyanúgy a teljes hidegtől.ha teljesen ráadom,akkor nagyjából az szokott lenni,mint nálad.azt csak akkor kapcsolom,ha tűző napon állt az autó és le kell hűteni belül,hogy ne égjen meg senki.addig a pár percig nem is engedem beülni a családot.aztán kinek milyen hideget fúj?hát függ a kompresszortól,a feltöltött gáz mennyiségétől stb.Az már nagyon autó függő,nálam az az egy katt ennyit jelent.Idén még nem klímáztam csak próbából,akkor úgy tapasztaltam,nem szökött a gáz a télen (bár amikor lehetett megjárattam,hogy ne menjenek tönkre a tömítések)

És a többi állítóka? Hova fujatod (  le-fel-szélvédőre...) ? Külső - belső cirkuláció? Ventillátor erőssége?

Enyém most nagyon tud hűteni.
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #893 Dátum: 2010.05.08 szombat, 10:18:50 »

És a többi állítóka? Hova fujatod (  le-fel-szélvédőre...) ? Külső - belső cirkuláció? Ventillátor erőssége?

Enyém most nagyon tud hűteni.
az utastér hűtésnél négyes és belső keringetés.Üvegre olyankor nem fújom,mert nem szeretnék az elrepedt szélvédő problémájával találkozni...aztán,ha már bent van mindenki,akkor kettes és mikor merre,külső levegővel.Azért,mert egyrészt villámgyorsan berohad a levegő (bár ez lehet csak nálam van így),igaz akkor többet dolgozik de ez van.Esőben párátlanításkor is külső levegővel érdemes csinálni,mert a belső keringetéskor akkor is gyorsan bepárásodnak az üvegek.
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.08 szombat, 10:20:42 írta misi107 » Naplózva
belphegor
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


Télben-nyárban, hóban-sárban, melóban-privátban...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #894 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 11:37:44 »

az utastér hűtésnél négyes és belső keringetés.Üvegre olyankor nem fújom,mert nem szeretnék az elrepedt szélvédő problémájával találkozni...aztán,ha már bent van mindenki,akkor kettes és mikor merre,külső levegővel.Azért,mert egyrészt villámgyorsan berohad a levegő (bár ez lehet csak nálam van így),igaz akkor többet dolgozik de ez van.Esőben párátlanításkor is külső levegővel érdemes csinálni,mert a belső keringetéskor akkor is gyorsan bepárásodnak az üvegek.

Erre az üveg repedésre nem is gondoltam Huh? . Azt én is érzem, hogy belső keringetéskor irtó nedvesség szagú lesz a gk.-ban a levegő.
Tényleg sok klímás gk. alatt látni parkoláskor kisebb pocsolyát ami a klímából származik. A mondeonál mi ezzel a helyzet?
Naplózva

95. MK I. kombi 2000ccm benzines, klímás. Manuális váltó, hidraulikus kuplung.
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #895 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 14:47:57 »

Erre az üveg repedésre nem is gondoltam Huh? . Azt én is érzem, hogy belső keringetéskor irtó nedvesség szagú lesz a gk.-ban a levegő.
Tényleg sok klímás gk. alatt látni parkoláskor kisebb pocsolyát ami a klímából származik. A mondeonál mi ezzel a helyzet?

pocsolya? a mondeonál is ugyanez a helyzet, csak a leömlőre folyik a kondenzvíz
nagyon sok légnedvességet el tud vonni a légkondi, minden léghőmérséklethez tartozik egy maximálisan levegőben tartható páratartalom és a ténylegesen is a levegőben levő nedvesség, a kettő hányadosa a relatív páratartalomtartalom...ha a levegő lehűtésével a relatív páratartalom eléri a 100%-ot, akkor megindul a kicsapódás

hogy ne legyen a légkondi bekapcsolásakor pinceszag, ahhoz a légkondit a megérkezés előtt (5 perc) ki kell kapcsolni és anélkül keringtetni, hogy a légrendszer kiszáradhasson

+légkonditisztító hab
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #896 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 20:07:46 »

pocsolya? a mondeonál is ugyanez a helyzet, csak a leömlőre folyik a kondenzvíz
nagyon sok légnedvességet el tud vonni a légkondi, minden léghőmérséklethez tartozik egy maximálisan levegőben tartható páratartalom és a ténylegesen is a levegőben levő nedvesség, a kettő hányadosa a relatív páratartalomtartalom...ha a levegő lehűtésével a relatív páratartalom eléri a 100%-ot, akkor megindul a kicsapódás

hogy ne legyen a légkondi bekapcsolásakor pinceszag, ahhoz a légkondit a megérkezés előtt (5 perc) ki kell kapcsolni és anélkül keringtetni, hogy a légrendszer kiszáradhasson

+légkonditisztító hab
én minden évben tisztítom a légkondit,de ha lehet csak akkor kapcsolom be,ha nagyon kell.Egyedül meg egyáltalán nem max. csak addig,hogy megjárassam.A kondenzvizet a kipufra engedi rá,ahogy írták előttem,onnan meg elpárolog.Elegánsabb megoldás mint a szuzukik alatt a pisi...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #897 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 22:35:56 »

én minden évben tisztítom a légkondit,de ha lehet csak akkor kapcsolom be,ha nagyon kell.Egyedül meg egyáltalán nem max. csak addig,hogy megjárassam.A kondenzvizet a kipufra engedi rá,ahogy írták előttem,onnan meg elpárolog.Elegánsabb megoldás mint a szuzukik alatt a pisi...
mk3-nál pisil, zacciénál legalábbis  hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #898 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 22:58:54 »

mk3-nál pisil, zacciénál legalábbis  hehe
mert a spórolás...biztos sajnálták az érintett csőszakaszt...
Naplózva
Tomi79
Vendég
« Új hozzászólás #899 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 11:06:58 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene nekem,az a problémám hogy az injektor csatlakozók előtt közvetlen sérült a szigetelés a kábelokon és szerintem ott össze is húznak a vezetékek.
Cserélnem kéne a őket de nem tudom hogy a csatlakozókban hogy van befogatva.Tudnátok segíteni?Mind a 4-nél szeretném kicserélni a vezetékeket!
Minden ötletre vevő vagyok!
A másik dolog hogy alacsony fordulaton rángat a vas.Benzinszűrőt,légszűrőt most cseréltem,a gyertyákat és gyújtókábelokat 6 hónapja!
Lehet ez a kábelok miatt?
Nem értek hozzá azért kérdezem a nálam jobban hozzáértőket!
Előre is köszönöm a válaszotokat!
Üdv!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.