Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:07:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1945056 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
lajkoka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #250 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 17:03:26 »

Párás időtől szokott rosszalkodni a központi zár.
Ajtókban a közponizár motorjainak a csatlakozóit kontaktsprével (akár wd40) be kell áztatni.
Már megint riaszt ez a vacak riasztó ha kell ha nem, pedig megspréztem a csatikat, és az aksi is új, most vajon mi lehet a problem?
Naplózva

Mk1 1994 2.0 Ghia
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #251 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 17:06:49 »

Már megint riaszt ez a vacak riasztó ha kell ha nem, pedig megspréztem a csatikat, és az aksi is új, most vajon mi lehet a problem?
MIREZen van leírás, merre lehet indulni.  wave
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #252 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 17:09:36 »

Szintén Mirezen riasztó teszt
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #253 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 23:04:42 »

Sziasztok!Nem tudom hajbókoljak e a villamosságisnak,de talán oldódik a problémám!(3 db szétolvadt trafó)A kocsi baja MTZ-volt na nem a traktor!Metális Totális Zárlat,méghozzá a főtengelyen lévő jeladó (ami a computerhez megy)vezetékszigetelése töredezett el!Most egyenlőre a két szétolvadt trafóval járok,próbaképp,és ha nem olvad szét a közeljövőben egyik sem akkor berakom az eredetit!Illetve cserélt komplett gyertyakábelköteget,és négy gyertyát is...de a vizhőfok jeladó csatiját széttörte  :rinya:Sziasztok,és Köszönöm mindannyiótok segitségét,amiben tudok én is segitek!üdv!
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #254 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 09:44:40 »

Illetve cserélt komplett gyertyakábelköteget,és négy gyertyát is...

Így ne járj az autóval, mert a rossz trafó akár pár 10km után tönkreteszi az új gyertyákat, és a kábeleket is! Ez tapasztalat!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #255 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 12:13:24 »

Na uraim!
Megosztom veletek a problémám és tapasztalatoma...
A nem rég vásárolt mondimban nem működött a központizár(sem).
Már vettem másik vezérlő egységet is, bár lehet jobb lett volna mérnem elötte. Rájöhettem volna, hogy az egység nem kap áramot. Szerintem Fusim agyára mentem már a primitív kérdéseimmel, mert autovillamossághoz teljesen birka vagyok.
Haynes féle kapcsolásit bogarásztam laikusként és sikerült kihámoznom belőle néhány dolgot. Aztán jött az áttörés...
Tegnap este Mirez oldalán olvasgattam az erre vonatkozó cikket. Kár, hogy késő volt már és sötét, mert legszívesebben nekiálltam volna akkor nyomban feltárni az ott olvasottakat. Haynes féle kapcsolásin S1 jelzéssel szerepel egy kötés, ahonnal a delejt kapja a központi vezérlő. Míg nem olvastam Mirezt, teljesen rossz felé kerestem.
Ma reggel megtaláltam azt a bizonyost. A hiba teljesen logikus. Sokan küzdünk, vagy küzdöttünk pollen szűrő felöli beázással( agyós lábtér tocsogó vízben). Ennek van egy olyan szövődménye is, ogy a szőnyeg alatt megbújó kábelköteg vízben áll. Namármost az a bizonyos S1-es kötés ebben a kötegben van...
Konklúzió:
Akinek bármikor is volt beázása az előbb említett helyen, vagy a riasztója, központija furcsán viselkedett, érdemes neki ellenőrizni ezt a bizonyos kötést.
Itt mondanék ismét köszönetet Fusimnak a sok segítségért és főleg türelemért! worship worship worship
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #256 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 12:17:10 »

Na uraim!
Megosztom veletek a problémám és tapasztalatoma...
A nem rég vásárolt mondimban nem működött a központizár(sem).
Már vettem másik vezérlő egységet is, bár lehet jobb lett volna mérnem elötte. Rájöhettem volna, hogy az egység nem kap áramot. Szerintem Fusim agyára mentem már a primitív kérdéseimmel, mert autovillamossághoz teljesen birka vagyok.
Haynes féle kapcsolásit bogarásztam laikusként és sikerült kihámoznom belőle néhány dolgot. Aztán jött az áttörés...
Tegnap este Mirez oldalán olvasgattam az erre vonatkozó cikket. Kár, hogy késő volt már és sötét, mert legszívesebben nekiálltam volna akkor nyomban feltárni az ott olvasottakat. Haynes féle kapcsolásin S1 jelzéssel szerepel egy kötés, ahonnal a delejt kapja a központi vezérlő. Míg nem olvastam Mirezt, teljesen rossz felé kerestem.
Ma reggel megtaláltam azt a bizonyost. A hiba teljesen logikus. Sokan küzdünk, vagy küzdöttünk pollen szűrő felöli beázással( agyós lábtér tocsogó vízben). Ennek van egy olyan szövődménye is, ogy a szőnyeg alatt megbújó kábelköteg vízben áll. Namármost az a bizonyos S1-es kötés ebben a kötegben van...
Konklúzió:
Akinek bármikor is volt beázása az előbb említett helyen, vagy a riasztója, központija furcsán viselkedett, érdemes neki ellenőrizni ezt a bizonyos kötést.
Itt mondanék ismét köszönetet Fusimnak a sok segítségért és főleg türelemért! worship worship worship
Képeket ugye csináltál?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #257 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 12:19:53 »

Képeket ugye csináltál?

Mirezen fenn van a kép erről a helyről!
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #258 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 12:22:20 »

Képeket ugye csináltál?
Mirez oldalán fent vannak. én is azok alapján találtam meg.
Anyós ülés elött a szőnyeget felhajtva találsz egy műanyag kábelcsatornát, ami átemeli a kábeleket az ülés rögzítő keresztmerevítőjén. Szigetelőszalaggal van körbetekerve, Ezt kell óvatosan felvágni. Na abban van két kötés is. Az egyik narancs színű kábelek(központizár) meg feketék(ezek gondolom test kábelek). Ha már szét van borítva, érdemes mindegyiket újra forrasztani...
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.19 hétfő, 12:26:16 írta astor72 » Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #259 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 12:24:28 »

Lol. Linkeltem én is azt a részt. Köszike
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #260 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 12:27:15 »

Lol. Linkeltem én is azt a részt. Köszike

Ki van nekem bitumenezve az egész belső a kárpit alatt, meg az ajtókba is;) A pollenszűrőház beragasztva úv álló szilóval porzik minden arrafelé.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #261 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 12:29:13 »

Ki van nekem bitumenezve az egész belső a kárpit alatt, meg az ajtókba is;) A pollenszűrőház beragasztva úv álló szilóval porzik minden arrafelé.
Miután hazaértem az új szerzeményemmel, nekem is a pollenszűrőház beragasztása volt a lista elején nyes
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #262 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 12:30:20 »

Ennek a kábelkötegnek a hibája lehet ok random magától záródó kp-zárnak?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #263 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 12:45:48 »

Ennek a kábelkötegnek a hibája lehet ok random magától záródó kp-zárnak?

Simán lehet! Mikori az a cikk mireztől? Rengeteg eső eshet arrafelé Wink itthon még ilyen hibával nem jött senki!
Naplózva
lajcsika
Vendég
« Új hozzászólás #264 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 18:34:13 »

Sziasztok!
Nemrég vettem egy 96-os mondeo kombit, amin cseréltem hőgombát mivel egy szakbarbár beletörte és visszaragasztotta mintha mi sem történt volna. Azóta annyival lett jobb, hogy a visszajelző mutató nem indítás után rögtön hanem kb 3-4perc mulva megy fel maxra. A motor hűtése viszont jó. Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Ha valaki esetleg tud segíteni ebben azt nagyon megköszönném!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #265 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 19:17:11 »

Sziasztok!
Nemrég vettem egy 96-os mondeo kombit, amin cseréltem hőgombát mivel egy szakbarbár beletörte és visszaragasztotta mintha mi sem történt volna. Azóta annyival lett jobb, hogy a visszajelző mutató nem indítás után rögtön hanem kb 3-4perc mulva megy fel maxra. A motor hűtése viszont jó. Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Ha valaki esetleg tud segíteni ebben azt nagyon megköszönném!
a termosztátot megnézted?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #266 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 19:21:43 »

Sziasztok!
Nemrég vettem egy 96-os mondeo kombit, amin cseréltem hőgombát mivel egy szakbarbár beletörte és visszaragasztotta mintha mi sem történt volna. Azóta annyival lett jobb, hogy a visszajelző mutató nem indítás után rögtön hanem kb 3-4perc mulva megy fel maxra. A motor hűtése viszont jó. Nem tudok rájönni mi lehet a hiba. Ha valaki esetleg tud segíteni ebben azt nagyon megköszönném!

2 jeladó van az alsó a mutató, a felső az ECU nak adja a jelet. Kábelkötegek rendben vannak a géptérbe - szigetelés pereghet?
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #267 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 21:30:17 »

Sziasztok!Nem tud...

Szia! Trafó rendben odaért?
 integet2
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #268 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 23:20:29 »

Így ne járj az autóval, mert a rossz trafó akár pár 10km után tönkreteszi az új gyertyákat, és a kábeleket is! Ez tapasztalat!!!
Szia,elméletileg két trafóval járok!A két szétolvadt trafó jó oldalát kötötte be a villamosságis,azt mondta nem káros....Tulajdonképp helyeseltem mert 3 trafó után és 60000-el rövidebben nem az uj megrendelt trafót teszem ujbol tönkre!csak ideiglenes 30-50 km után mindenképp lecserélem.De már félek!köszönöm,és ha továbbra is azt mondod,inkább tényleg kicserélem!....szia!
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #269 Dátum: 2009.10.20 kedd, 16:09:11 »

A kezdeti örömök után akkor folytatnám. Elvileg a gépen van kettős zár. Hogy riasztó van-e azt nem tudom, de infrás kulcs van, amit próbáltam felprogramozni, de nem működik. A kulcsban a ledek villannak(elemek újak).
A kettős zár hibáját okozhatja az is(gondolom), Hogy a motorház kapcsolóról le van szakadva a vezeték és sajna nem is találtam arra uatló nyomot, hogy honnan és milyen kábel csatlakozott oda. Szerintem nem a gyári kapcsoló van benne, mert buhernyákoltnak néz ki.
Ha a kettős tár és a riasztó nem működik, nem érdekel. Viszont az infrát szeretném öszehozni.

Ötletek?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #270 Dátum: 2009.10.20 kedd, 16:17:34 »

A kezdeti örömök után akkor folytatnám. Elvileg a gépen van kettős zár. Hogy riasztó van-e azt nem tudom, de infrás kulcs van, amit próbáltam felprogramozni, de nem működik. A kulcsban a ledek villannak(elemek újak).
A kettős zár hibáját okozhatja az is(gondolom), Hogy a motorház kapcsolóról le van szakadva a vezeték és sajna nem is találtam arra uatló nyomot, hogy honnan és milyen kábel csatlakozott oda. Szerintem nem a gyári kapcsoló van benne, mert buhernyákoltnak néz ki.
Ha a kettős tár és a riasztó nem működik, nem érdekel. Viszont az infrát szeretném öszehozni.

Ötletek?

Mirezen le van írva hogy kell programozni. Egy digit fényképezővel vagy kamerás mobillal nézd meg az infrafényt működik-e a kulcsba. Keress rá a hozzászólásaimba megvan magyarul is a programozása.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #271 Dátum: 2009.10.20 kedd, 16:21:56 »

Mirezen le van írva hogy kell programozni. Egy digit fényképezővel vagy kamerás mobillal nézd meg az infrafényt működik-e a kulcsba. Keress rá a hozzászólásaimba megvan magyarul is a programozása.

 nyes Na látom ismét Te vagy az áldozat Wink A programozásra tett kísérletem kudarcba fulladt. A te leírásod alapján próbálkoztam vele több alkalommal is, de nem műxik... Az infrát szórja a kulcs... szomoru1
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #272 Dátum: 2009.10.20 kedd, 16:35:02 »

nyes Na látom ismét Te vagy az áldozat Wink A programozásra tett kísérletem kudarcba fulladt. A te leírásod alapján próbálkoztam vele több alkalommal is, de nem műxik... Az infrát szórja a kulcs... szomoru1

Van még1 módszer Wink
1       Gyújtáskapcsoló I állásába - rádió -, kb 10 sec, az óra mellett lévő piros LED folyamatosan világít
2       Vedd ki a kulcsot mialatt világít, szállj ki, csukd be az ajtót.
3       Tartsd nyomva folyamatosan a nyitó gombot - 1 nyilas - és miután felvillan a kulcson a LED ( 1 sec), a zár gombot - 2 nyilas - nyomd meg háromszor
4       Enged el a nyitó gombot.  Tartsd a kulcsot a zár irányába míg az óra melletti LED 5x nem villan, bal lábaddal körözz lassan jobbról balra
5       Várjál 10 sec-t, míg a programozásból kiszáll, Add rá a gyújtást majd vedd le, várj 20 másodpercet. Kakasáldozat ilyesmik bemutatása következik és közbe a múködj varázsigét mormold   eplus2
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #273 Dátum: 2009.10.20 kedd, 16:40:00 »

Van még1 módszer Wink
1       Gyújtáskapcsoló I állásába - rádió -, kb 10 sec, az óra mellett lévő piros LED folyamatosan világít
2       Vedd ki a kulcsot mialatt világít, szállj ki, csukd be az ajtót.
3       Tartsd nyomva folyamatosan a nyitó gombot - 1 nyilas - és miután felvillan a kulcson a LED ( 1 sec), a zár gombot - 2 nyilas - nyomd meg háromszor
4       Enged el a nyitó gombot.  Tartsd a kulcsot a zár irányába míg az óra melletti LED 5x nem villan, bal lábaddal körözz lassan jobbról balra
5       Várjál 10 sec-t, míg a programozásból kiszáll, Add rá a gyújtást majd vedd le, várj 20 másodpercet. Kakasáldozat ilyesmik bemutatása következik és közbe a múködj varázsigét mormold   eplus2
kérdések:
3. pont...miközben nyomkodom kétnyilas, nyomva legyen egynyilas is?
4. pont...lábkörzés?Huh? wow1 Huh?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #274 Dátum: 2009.10.20 kedd, 16:41:28 »

kérdések:
3. pont...miközben nyomkodom kétnyilas, nyomva legyen egynyilas is?
4. pont...lábkörzés?Huh? wow1 Huh?

Nyomva tartani igen és nyomni a másikat is egyiket nem elengedni Wink
Lábkörzés igen nehogy begörcsöljön az ujjad Wink

Másik módszernél is nyomva kell tartani 2 nyilast és úgy nyomkodni 1 nyilast közbe
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #275 Dátum: 2009.10.20 kedd, 16:51:41 »

Nyomva tartani igen és nyomni a másikat is egyiket nem elengedni Wink
Lábkörzés igen nehogy begörcsöljön az ujjad Wink

Másik módszernél is nyomva kell tartani 2 nyilast és úgy nyomkodni 1 nyilast közbe
KIRÁLY VAGY BAKKER!!!!!!!!!! worship Wink nyes vigyor3 smile wave eplus2 integet2 taps hehe eljen Grin laugh
Műxik!!!!
Már csak két kérdés maradt...
Ha akku sarut leveszem eztán újra kell programoznom, vagy ez elvileg már készen van így amíg nem cserélek elemet újra?
A másik kérdés, hogy a motorház kapcsoló hova és milyen kanóccal van bekötve, mert azt hiába kerestem Haynesben, nem találtam..
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #276 Dátum: 2009.10.20 kedd, 16:58:05 »

KIRÁLY VAGY BAKKER!!!!!!!!!! worship Wink nyes vigyor3 smile wave eplus2 integet2 taps hehe eljen Grin laugh
Műxik!!!!
Már csak két kérdés maradt...
Ha akku sarut leveszem eztán újra kell programoznom, vagy ez elvileg már készen van így amíg nem cserélek elemet újra?
A másik kérdés, hogy a motorház kapcsoló hova és milyen kanóccal van bekötve, mert azt hiába kerestem Haynesben, nem találtam..

Kakasáldozat is megvolt  nyes  hehe
A motortér kapcsoló a jobb lámpa mellet egy kocka nyílásba van bepattintva és a kábele egy 2 érintkezős kerekített csatlakozóba megy.
Aksit ne szedegesd le Wink újra kell programozni, ha sok időre lekötöd, de már megvan a módszer Wink csak vágósorba lévő kakas legyen otthon   pias
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #277 Dátum: 2009.10.20 kedd, 17:02:17 »

Kakasáldozat is megvolt  nyes  hehe
A motortér kapcsoló a jobb lámpa mellet egy kocka nyílásba van bepattintva és a kábele egy 2 érintkezős kerekített csatlakozóba megy.
Aksit ne szedegesd le Wink újra kell programozni, ha sok időre lekötöd, de már megvan a módszer Wink csak vágósorba lévő kakas legyen otthon   pias

Megvolt a kakasáldozat... nyes Bár az asszony nem örül neki, mert tiszta vér lett a viakolor... nyes

A helyét megtaláltam, mert van egy bent, de ezt szerintem akkor rakták be, mikr a gagyi riasztót. Egy ovál aljzatot találtam a kötegből kiállni ott, de azt hittem ez csak pozitívot kap. legalább is ez a kapcsoló azt kapott, amennyire egy cukrász érthet az ilyesmihez Wink
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #278 Dátum: 2009.10.20 kedd, 17:05:50 »

Megvolt a kakasáldozat... nyes Bár az asszony nem örül neki, mert tiszta vér lett a viakolor... nyes

A helyét megtaláltam, mert van egy bent, de ezt szerintem akkor rakták be, mikr a gagyi riasztót. Egy ovál aljzatot találtam a kötegből kiállni ott, de azt hittem ez csak pozitívot kap. legalább is ez a kapcsoló azt kapott, amennyire egy cukrász érthet az ilyesmihez Wink

Nálam átépített a gyári riasztó, de nincs kapcsoló a géptetőnél, - a donorba se volt.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #279 Dátum: 2009.10.20 kedd, 17:09:48 »

Nálam átépített a gyári riasztó, de nincs kapcsoló a géptetőnél, - a donorba se volt.
Azt hiszem Mireznél olvastam, hogy a duplazár nem működik, ha nincs minden ajtó becsukva....
Bár ez nem is olyan fontos...
ismét köszönöm a hathatós segítséget worship worship
Ideje lesz átírni a titulusodat guru-ra, vagy király-ra  nyes
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #280 Dátum: 2009.10.20 kedd, 17:13:21 »

Azt hiszem Mireznél olvastam, hogy a duplazár nem működik, ha nincs minden ajtó becsukva....
Bár ez nem is olyan fontos...
ismét köszönöm a hathatós segítséget worship worship
Ideje lesz átírni a titulusodat guru-ra, vagy király-ra  nyes

Az infrával ha 2x rávillantasz gyorsan a kilincsre akkor is duplazár

Javasold felsőbb körökbe a titulus megváltoztatást  eplus2
Naplózva
Zsotty
Vendég
« Új hozzászólás #281 Dátum: 2009.10.21 szerda, 09:21:01 »

Nem árt ha kikapod mindkettőt, puczenold meg meg az általános csodaszer....WD40..

Köszönöm a segítséget. Megjavúlt a visszajelző probléma. Már nem rosszalkodik smile
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #282 Dátum: 2009.10.21 szerda, 22:28:05 »

Lenne egy kérdésem,aki tapasztalt ilyet mondja meg mi van ilyenkor:
-eddig 1. fokozatban letiltott kb. 50 km/h-nál,2-es kb. 80-nál,3. kb. 110-nél
Na,ez ma nem működött.Fordulatot nem tudok,mert a mutató 4e felett nem működik viszont a sebességmérőnél ezeknél a sebességeknél lépett be a tiltás.Ma viszont egyiknél se szabályzott le.Ilyenkor mi van?
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #283 Dátum: 2009.10.21 szerda, 23:32:26 »

Lenne egy kérdésem,aki tapasztalt ilyet mondja meg mi van ilyenkor:
-eddig 1. fokozatban letiltott kb. 50 km/h-nál,2-es kb. 80-nál,3. kb. 110-nél
Na,ez ma nem működött.Fordulatot nem tudok,mert a mutató 4e felett nem működik viszont a sebességmérőnél ezeknél a sebességeknél lépett be a tiltás.Ma viszont egyiknél se szabályzott le.Ilyenkor mi van?
Szia!Nem lehetséges,hogy ugyanaz a problémád mint nekem volt?(igaz nekem a trafó olvadt szét 3 is...)A főtengelyen lévő ford. szám jeladó tyukbele tropa volt!A szigetelés eltünt róla és összezért a vezeték!Azt mondta a villamosságis,hogy valahol a kaszni.és a váltó között megy ez a kábel....Egy próbát megér...
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #284 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 09:14:40 »

Szia!Nem lehetséges,hogy ugyanaz a problémád mint nekem volt?(igaz nekem a trafó olvadt szét 3 is...)A főtengelyen lévő ford. szám jeladó tyukbele tropa volt!A szigetelés eltünt róla és összezért a vezeték!Azt mondta a villamosságis,hogy valahol a kaszni.és a váltó között megy ez a kábel....Egy próbát megér...
gond biztos van vele,emiatt nem mutat rendesen a ford. mérő,de én már kicseréltem a jeladót,a vezetéket megnéztem,látszólag semmi baja.a vízhőfokmérő ugyanilyen,bár azon egy helyen össze van csokizva a vezeték-valamelyik előző tulaj tevékenysége...
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #285 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 12:04:36 »

Van még1 módszer Wink
1       Gyújtáskapcsoló I állásába - rádió -, kb 10 sec, az óra mellett lévő piros LED folyamatosan világít
2       Vedd ki a kulcsot mialatt világít, szállj ki, csukd be az ajtót.
3       Tartsd nyomva folyamatosan a nyitó gombot - 1 nyilas - és miután felvillan a kulcson a LED ( 1 sec), a zár gombot - 2 nyilas - nyomd meg háromszor
4       Enged el a nyitó gombot.  Tartsd a kulcsot a zár irányába míg az óra melletti LED 5x nem villan, bal lábaddal körözz lassan jobbról balra
5       Várjál 10 sec-t, míg a programozásból kiszáll, Add rá a gyújtást majd vedd le, várj 20 másodpercet. Kakasáldozat ilyesmik bemutatása következik és közbe a múködj varázsigét mormold   eplus2
Te egy isten vagy! worship worship :worship:7 éve elősször müködik a távirányitós központizár!Bakker még jó,hogy nem vittem el bekódoltatni 70000 ezerért. gun gun...!Szemetek azok akik csak le akarnak húzni!Jó lenne érteni az ilyen dolgokhoz,mert mindösszesen 2 percért 70,elég jó óradij! worship worship worship worship worship
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #286 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 13:27:56 »

Te egy isten vagy! worship worship :worship:7 éve elősször müködik a távirányitós központizár!Bakker még jó,hogy nem vittem el bekódoltatni 70000 ezerért. gun gun...!Szemetek azok akik csak le akarnak húzni!Jó lenne érteni az ilyen dolgokhoz,mert mindösszesen 2 percért 70,elég jó óradij! worship worship worship worship worship

Szerény vagyok, de emlékez Wink  „Egyszer majd kérünk magától valamit Pelikán elvtárs”
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #287 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 15:37:19 »

Te egy isten vagy! worship worship :worship:7 éve elősször müködik a távirányitós központizár!Bakker még jó,hogy nem vittem el bekódoltatni 70000 ezerért. gun gun...!Szemetek azok akik csak le akarnak húzni!Jó lenne érteni az ilyen dolgokhoz,mert mindösszesen 2 percért 70,elég jó óradij! worship worship worship worship worship

Ugye-ugye?!? nyes
Én megmondtam!!! taps
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #288 Dátum: 2009.10.22 csütörtök, 19:41:26 »

Szerény vagyok, de emlékez Wink  „Egyszer majd kérünk magától valamit Pelikán elvtárs”
taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #289 Dátum: 2009.10.24 szombat, 12:14:26 »

Sziasztok!ÚJBÓL VISSZATÉRT A TRAFÓ PROBLÉMÁM,ISMÉT 30-40 KM UTÁN,VISZONT MOST AZ UJ GYERTYÁKAT IS ELÉGETTE! help help help help
Mi a véleményetek arról a feltételezésről,hogy tulontúl le lett szedve a hengerfejből (sikokáskor)és megnőtt a kompresszió,és az teszi tönkre a kábelt,gyertyát,trafót?Huh??Mert azt mondják az okosok,hogy a szekunder rész,vagyis a nagyfesz rész a hiba oka!???lehetséges ez????állitólag felrakták gépre is...de semmit nem találtak,viszont a szervizkulcsom meg világit!!!Van valaki aki 1 es mondit tud olvasni?Huh? help help help :help:már minden uj benne!anyagilag a csillagos égnél tartok és nincs kocsi!!!ja én meg már a béka s****ge alatt vagyok!kábelköteg csere???Computer csere??? AUTÓ CSERE???Bocsi a kitörésért, de ez már nonszensz milyen szerelők vannak itt a környéken! rinya rinya
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #290 Dátum: 2009.10.24 szombat, 12:52:40 »

Sziasztok!ÚJBÓL VISSZATÉRT A TRAFÓ PROBLÉMÁM,ISMÉT 30-40 KM UTÁN,VISZONT MOST AZ UJ GYERTYÁKAT IS ELÉGETTE! help help help help
Mi a véleményetek arról a feltételezésről,hogy tulontúl le lett szedve a hengerfejből (sikokáskor)és megnőtt a kompresszió,és az teszi tönkre a kábelt,gyertyát,trafót?Huh??Mert azt mondják az okosok,hogy a szekunder rész,vagyis a nagyfesz rész a hiba oka!???lehetséges ez????állitólag felrakták gépre is...de semmit nem találtak,viszont a szervizkulcsom meg világit!!!Van valaki aki 1 es mondit tud olvasni?Huh? help help help :help:már minden uj benne!anyagilag a csillagos égnél tartok és nincs kocsi!!!ja én meg már a béka s****ge alatt vagyok!kábelköteg csere???Computer csere??? AUTÓ CSERE???Bocsi a kitörésért, de ez már nonszensz milyen szerelők vannak itt a környéken! rinya rinya
Vazze...ez már szopás a javából.Szundinál kapsz komplett motort 50e-ért....Az előbbiért bocsi,de ez már tényleg az.Én ilyet az 5 éves tulajdonosi viszonyom alatt még senkitől nem hallottam kivéve egy mk1 v6-ot,de ez meg nem az.Szerintem vagy cseréltesd ki az egész motort vagy bontsd szét és add el alkatrészenként.Úgy kapsz érte olyan 200-250-300e-t,ha ügyes vagy.
Naplózva
Janika13
Vendég
« Új hozzászólás #291 Dátum: 2009.10.24 szombat, 13:44:56 »

Sziasztok!Még mindíg nem jöttem rá mit lehetne kezdeni a gyári riasztómmal,hogy lehetne aktiválni v.hogy működik e.nem távvezérlős a kulcs hanem sima ép ezért nem tudom be e lehet tanítani!Ja az ülésfűttésem se megy valamiért a biztik jók csatik nincsenek szétugorva!


Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #292 Dátum: 2009.10.24 szombat, 18:45:59 »

Lenne egy kérdésem,aki tapasztalt ilyet mondja meg mi van ilyenkor:
-eddig 1. fokozatban letiltott kb. 50 km/h-nál,2-es kb. 80-nál,3. kb. 110-nél
Na,ez ma nem működött.Fordulatot nem tudok,mert a mutató 4e felett nem működik viszont a sebességmérőnél ezeknél a sebességeknél lépett be a tiltás.Ma viszont egyiknél se szabályzott le.Ilyenkor mi van?

Nem lehet, hogy eddig volt vmi gond? Nekem 1-es 60, 2-es 110, 3-as 160, és 4-es 195 volt... Igaz, hogy hosszú volt az áttételem, de ekkora különbség...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #293 Dátum: 2009.10.24 szombat, 18:48:56 »

Szemetek azok akik csak le akarnak húzni!Jó lenne érteni az ilyen dolgokhoz,mert mindösszesen 2 percért 70,elég jó óradij!

Ezért is alakult ez a klub! eljen
Ha én megkaptam volna az itteni spórolást a tagoktól, amiben segítettem, már építkeznék. eplus2
És ha ezt a közvetlen környezetemben élők is kipótolták volna, a nekik nyújtott segítségek után, akkor mindenkit megvehetnék kilóra. hehe
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #294 Dátum: 2009.10.24 szombat, 19:13:54 »

Nem lehet, hogy eddig volt vmi gond? Nekem 1-es 60, 2-es 110, 3-as 160, és 4-es 195 volt... Igaz, hogy hosszú volt az áttételem, de ekkora különbség...
A fene se tudja,de ha jó lenne a ford. mérő,akkor tudnám.Nekem negyedikben pl. csak olyan 160-170-ig megy,utána akármit csinálhatok nemigen...aztán csak ötödikben gyorsul tovább.Másrészt meg papíron ez 112 lovas motor,de hogy mi a különbség?Szerintem a váltó biztos,mert az eredetivel-érzésre-jobban gyorsult v. csak a három ló erősítette a ménest...Mindegy,ahogy lesz időm áthúzom a ford. mérő kábelét,kíváncsi leszek,hogy megjavul-e...
Naplózva
prometheus
Vendég
« Új hozzászólás #295 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 12:41:41 »

Sziasztok!

Sikerült a jobbkormányos Mondeo-ból átrakni az összes ajtót, és amint az utolsó ajtó is a helyére került,csodák csodájára rögtön működött  taps
Viszont hogyan lehet megoldani az eredeti vezetőoldali kapcsolók amik most a jobb oldalon vannak átrakni a bal oldalra?
Egyszerűen cseréljem át a kapcsolókat és jó lesz?
Tudna vki segíteni?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #296 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 12:42:52 »

Sziasztok!

Sikerült a jobbkormányos Mondeo-ból átrakni az összes ajtót, és amint az utolsó ajtó is a helyére került,csodák csodájára rögtön működött  taps
Viszont hogyan lehet megoldani az eredeti vezetőoldali kapcsolók amik most a jobb oldalon vannak átrakni a bal oldalra?
Egyszerűen cseréljem át a kapcsolókat és jó lesz?
Tudna vki segíteni?
Szerintem jó lesz.  wave
Naplózva
prometheus
Vendég
« Új hozzászólás #297 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 12:58:15 »

Oké köszi hétvégén kipróbálom.

Másik kérdésem: a hátsó szélvédő fűtésemet bekapcsolom,de nem világít a visszajelző led és nem is indul meg a fűtés.
Szerintetek mit és hol kell ellenőriznem?
Talán csak a bizti pukkant ki,de vajon melyik az?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #298 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 13:44:27 »

Sziasztok!

Sikerült a jobbkormányos Mondeo-ból átrakni az összes ajtót, és amint az utolsó ajtó is a helyére került,csodák csodájára rögtön működött  taps
Viszont hogyan lehet megoldani az eredeti vezetőoldali kapcsolók amik most a jobb oldalon vannak átrakni a bal oldalra?
Egyszerűen cseréljem át a kapcsolókat és jó lesz?
Tudna vki segíteni?

Az ajtóban levő köteget cseréld fel a bal-jobb első ajtóknál. A kapcsolót tedd át a vezető oldalra. Az anyós oldalon csinálj egy műanyag betétet a 4gombos helyére és abba szereld be a szimpla kapcsolót. Bontoba vegyél egy europai vezető kapcsolót meg egy vezető oldali keretet és működni fog. (A mind2oldalra szerelt 4es gomb kinyírja a rendszert azt ne próbáld ki!)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #299 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 13:46:21 »

Oké köszi hétvégén kipróbálom.

Másik kérdésem: a hátsó szélvédő fűtésemet bekapcsolom,de nem világít a visszajelző led és nem is indul meg a fűtés.
Szerintetek mit és hol kell ellenőriznem?
Talán csak a bizti pukkant ki,de vajon melyik az?
Vagy kipucsított a K1 es relé,vagy elszállt az F29 es bizti.Motortérben bal oldalon az akku környékén...... Roll Eyes mk1 en nem tom biztosan hol van a biztidoboz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.