Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:10:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1945061 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #450 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 20:14:28 »

Hát köszi az instrukciókat tökéletes a belsőlámpa ha valaki nekiáll egy relét gányolni az a minimum hogy forditott sorrendbe ósszerakja  it nem eztörtént  a szivargyujtónál is hasonlóvolt csak véletlen vettemészre alaphejzetbe világitott az izzó ha rákapcsoltad a villanyt kialudt  ez a magnó begányolásából fakadt az aksit 2 napalatt megszivta ugy hogy nermindult   mégegyszer köszönöm a segitségedet!!
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #451 Dátum: 2009.11.24 kedd, 10:29:12 »

Távszerelő vagyok  hehe

Gyurcsók visszatért! vigyor3
Naplózva
Goa
Vendég
« Új hozzászólás #452 Dátum: 2009.11.24 kedd, 18:40:39 »

Érdemes aksiba 70 ah helyett 90 ah???
Vagy elég a 70ah Diesel autóba.
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #453 Dátum: 2009.11.24 kedd, 19:15:47 »

Jó estét mindenkinek !  valaki megtudná mondani mennyi az 1.6 16 zetec motoros mondi reális fogyasztása mert az enyém szerintem nagyon éhes
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #454 Dátum: 2009.11.24 kedd, 20:17:33 »

Érdemes aksiba 70 ah helyett 90 ah???
Vagy elég a 70ah Diesel autóba.
Ha sok pénzed van, lehet, de a 74Ah épp elég. Nekem az előző TDben kopott adagolóval is bírta a Excide a sok köszörülést...
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #455 Dátum: 2009.11.24 kedd, 20:18:09 »

Jó estét mindenkinek !  valaki megtudná mondani mennyi az 1.6 16 zetec motoros mondi reális fogyasztása mert az enyém szerintem nagyon éhes
Csellónak az Mk1 1.6 beverte városban a 10et...  szomoru1
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #456 Dátum: 2009.11.24 kedd, 20:48:13 »

Jó estét mindenkinek !  valaki megtudná mondani mennyi az 1.6 16 zetec motoros mondi reális fogyasztása mert az enyém szerintem nagyon éhes
minden relatív...én az egynyolcamnál a tíz literrel bármikor megbarátkoznék...az átlag 11...általában....racer stílusban 13....15.... Cool
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #457 Dátum: 2009.11.24 kedd, 20:50:21 »

minden relatív...én az egynyolcamnál a tíz literrel bármikor megbarátkoznék...az átlag 11...általában....racer stílusban 13....15.... Cool
na jó, de te 'tuningolva' nyomod
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #458 Dátum: 2009.11.24 kedd, 20:51:16 »

minden relatív...én az egynyolcamnál a tíz literrel bármikor megbarátkoznék...az átlag 11...általában....racer stílusban 13....15.... Cool

Ez érdekes, mert én a 2.0-val nem tudtam soha 9 felett etetni, pedig 4 méteres utánfutóval megpakolva kovácsolt vas kerítéssel cirkáltam a Bakonyon keresztül...
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #459 Dátum: 2009.11.24 kedd, 20:51:26 »

na jó, de te 'tuningolva' nyomod
Ja, 3 autót kell etetni...  eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #460 Dátum: 2009.11.24 kedd, 20:54:11 »

Ez érdekes, mert én a 2.0-val nem tudtam soha 9 felett etetni, pedig 4 méteres utánfutóval megpakolva kovácsolt vas kerítéssel cirkáltam a Bakonyon keresztül...
nekem benzinnel vegyesben 9-10, országúton szabályokat többé-kevésbé betartva 8.1 is volt már
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #461 Dátum: 2009.11.24 kedd, 21:28:21 »

Hát szomorúan olvasom ezeket az elődje egy    mazda 323 1.5 8szelep karburátor mindennap földúton sárba hóban megrakva fával 7.5 -el beéri és szépen egyenletesen jár a motorja a mondimnál gyorsabb és nyomatékosabb a mai napig  (miértiskellett újtehenet venni)
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #462 Dátum: 2009.11.24 kedd, 21:30:35 »

Hát szomorúan olvasom ezeket az elődje egy    mazda 323 1.5 8szelep karburátor mindennap földúton sárba hóban megrakva fával 7.5 -el beéri és szépen egyenletesen jár a motorja a mondimnál gyorsabb és nyomatékosabb a mai napig  (miértiskellett újtehenet venni)
Nagy a kasztni a kis motorhoz. Sad
Meg gondolom, a Mazdában nem is fértél így el...
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #463 Dátum: 2009.11.24 kedd, 21:43:15 »

A mazda 1.5 tonnás kombi   csak tudnakvalamit ezek a csíkszeműek  na mindegy mostmár megpróbálok faragni a fogyasztásból elkezdem rendbetenni a motort
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #464 Dátum: 2009.11.24 kedd, 21:45:57 »

A mazda 1.5 tonnás kombi   csak tudnakvalamit ezek a csíkszeműek  na mindegy mostmár megpróbálok faragni a fogyasztásból elkezdem rendbetenni a motort
Miért cserélted le, vazze?
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #465 Dátum: 2009.11.24 kedd, 21:47:10 »

Hát szomorúan olvasom ezeket az elődje egy    mazda 323 1.5 8szelep karburátor mindennap földúton sárba hóban megrakva fával 7.5 -el beéri és szépen egyenletesen jár a motorja a mondimnál gyorsabb és nyomatékosabb a mai napig  (miértiskellett újtehenet venni)
Azért a kettőt ne hasonlítsd össze...
Egy részt a Mondinál, főleg a tiednél a súly és teljesítmény arány nem tartozik a legjobbak közé. Én anno éppen ezért vettem 2.0
Másrészt a japánok mindig élen jártak az alacsony fogyasztásban.
Azt viszont nem vitathatja senki, hogy érték és ár rányban a Mondeo verhetetlen. Az alkatrészek többsége fingért vásárolható, tágas, kényelmes és nem utolsó sorban biztonságos autó...
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #466 Dátum: 2009.11.24 kedd, 22:04:46 »

Már vagy7 éve szolgál szerencsétlen soha nemvolt lakatolva csillag garázsbanált világéletében a futómüve már életveszélyes az előző tulaj sikeresen körbetörte  szoval elég gáz a kinézete persze a mondi kényelmesebb és szebb  a 2.0 -es motort belelehet tolni mert hoznékrá egy osztrák 2.0 est
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #467 Dátum: 2009.11.24 kedd, 22:11:09 »

AZT MÉG MEGKÉRDEZNÉM A TANKMÜSZER  KB NEGYEDETMUTAT AKÁRMENNYIT TANKOLOK HOLVAN VALAMI BIZTI NEKI VAGY HOGY MÜKÖDIK MERT AZT HALLOTTAM EZEK GYUJTÁSNÉLKÜL IS MUTATJÁK A SZINTET
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #468 Dátum: 2009.11.24 kedd, 22:15:53 »

AZT MÉG MEGKÉRDEZNÉM A TANKMÜSZER  KB NEGYEDETMUTAT AKÁRMENNYIT TANKOLOK HOLVAN VALAMI BIZTI NEKI VAGY HOGY MÜKÖDIK MERT AZT HALLOTTAM EZEK GYUJTÁSNÉLKÜL IS MUTATJÁK A SZINTET
Igen, gyújtás nélkül is megy.
Biztiről nem tudok, vagy a műszer ment tönkre, vagy a tankjeladó.
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #469 Dátum: 2009.11.24 kedd, 22:28:22 »

köszi megnézem holnap a jeladót lehet azt ia összegányolta az előző tulaj versenyszerelője
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #470 Dátum: 2009.11.24 kedd, 22:49:56 »

Ez érdekes, mert én a 2.0-val nem tudtam soha 9 felett etetni, pedig 4 méteres utánfutóval megpakolva kovácsolt vas kerítéssel cirkáltam a Bakonyon keresztül...
akkor próbáld ki úgy,ahogy én járok legtöbbet.reggel-este (jég)hideg motorral kb. 2 km.Pontosan a lehető leggazdaságtalanabb mód...Tekintettel arra,hogy oly jó a tömegközlekedés,reggel minden busz egyidőben megy el-bár lenne 5 perc menetidő különbség köztük.Este ugyanez.Persze,országúton full megpakolva,klímázva mentem 6.9-et is.Ezek az autók leginkább erre lennének valók,nem a városi rövidtávra.Arra ott a szuzuki.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #471 Dátum: 2009.11.24 kedd, 22:54:51 »

A mazda 1.5 tonnás kombi   csak tudnakvalamit ezek a csíkszeműek  na mindegy mostmár megpróbálok faragni a fogyasztásból elkezdem rendbetenni a motort
Vazze,az én ötajtósom meg másféltonnás ötajtós.HA akarom kombi,ha akarom nem.Légyszíves ne gyere már ezzel,hogy így-úgy amúgy.Azért mondjuk a mazdával ne tekeredj fel fára mert meghalsz.Ebben talán van esélyed.Másrészt amikor nem volt autóm-mert feltekeredtem egy fára....az előző mondeommal-jártam a haver 323-as szedánjával.Igaz,az dizli volt.Hát,egy biztos,se nem családi,se nem kényelmes.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #472 Dátum: 2009.11.24 kedd, 23:00:43 »

akkor próbáld ki úgy,ahogy én járok legtöbbet.reggel-este (jég)hideg motorral kb. 2 km.Pontosan a lehető leggazdaságtalanabb mód...Tekintettel arra,hogy oly jó a tömegközlekedés,reggel minden busz egyidőben megy el-bár lenne 5 perc menetidő különbség köztük.Este ugyanez.Persze,országúton full megpakolva,klímázva mentem 6.9-et is.Ezek az autók leginkább erre lennének valók,nem a városi rövidtávra.Arra ott a szuzuki.

Te misi!
Áruld már el, hogy 2 km szerinted ott több, mint itt? nyes
Én simán legyalogolnám... Kis mozgás nem árt. Egyébként meg pont egy cigi ideje alatt lejárod nyes
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #473 Dátum: 2009.11.24 kedd, 23:01:19 »

go to élmények vagy érdekes, de minimum karosszéria eljen
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #474 Dátum: 2009.11.24 kedd, 23:08:35 »

Én kb 40 kilométert megyek reggel este melóba!remélem ha még kicserélem az alapjáratiszelepet nemlesz brutális a fogyasztása  egy currier  szelepvanbenne most és 2000- az alapjárat de külömben kezd összeálni a mondim !a suzuki tényleg kevesetfogyaszt  de ha ütközöl véged dolgoztam már több autóbontóban  láttam egy-két összetört suzukit hát nemszivesen ültemvolna eggyikbesem
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #475 Dátum: 2009.11.24 kedd, 23:30:23 »

köszi megnézem holnap a jeladót lehet azt ia összegányolta az előző tulaj versenyszerelője
Nekem 3/4-ed felett allt meg, kiszedtem mar, megneztem, de nem jutottam semmire, megigazitottuk, aztan mukodott kb 20 km-ig. Ha jutsz vele valamire, kerlek oszd meg velem is tapasztalataid  vigyor3
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #476 Dátum: 2009.11.25 szerda, 17:26:06 »

ma végre napsütés  felhajtom a hátsóülést megnézem a tankadót  ezen már elsem csodálkoztam valami barom a rögzitő lemezt nemforgatta vissza a szivattyú a tankadóvaleggyüt ott kóricált félig a tankban összeraktam rendesen szerintem most jó  szerintem a lufi visszajelző is valami sikertelen javitásután maradt égve  ehez kérnék segitséget holvan például az ütközés érzékelő?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #477 Dátum: 2009.11.25 szerda, 17:31:13 »

ma végre napsütés  felhajtom a hátsóülést megnézem a tankadót  ezen már elsem csodálkoztam valami barom a rögzitő lemezt nemforgatta vissza a szivattyú a tankadóvaleggyüt ott kóricált félig a tankban összeraktam rendesen szerintem most jó  szerintem a lufi visszajelző is valami sikertelen javitásután maradt égve  ehez kérnék segitséget holvan például az ütközés érzékelő?
Lufi mit csinál? Villog vagy világít?
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #478 Dátum: 2009.11.25 szerda, 17:32:21 »

SZEVA VITÁGIT
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #479 Dátum: 2009.11.25 szerda, 17:34:15 »

SZEVA VITÁGIT
Szerintem a vezérlő döglött le. Ha valamelyik érzékelője lenne kaksi, villogna, és az alapján be lehetne azonosítani a hibát...
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #480 Dátum: 2009.11.25 szerda, 17:35:39 »

A vezérlőt a két ülésközt keressem?
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #481 Dátum: 2009.11.25 szerda, 17:36:19 »

A vezérlőt a két ülésközt keressem?
A kormány alatt nézzél a tűzfal felé, valamerre arra lesz.  wave
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #482 Dátum: 2009.11.25 szerda, 17:37:44 »

A vezérlőt a két ülésközt keressem?
a kormány alatt lévő burkolatot (ha van) szedd le, akkor könnyebb megtalálni Tádé útmutatása alapján
3 db csavar tartja
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #483 Dátum: 2009.11.25 szerda, 17:39:27 »

Hali!
70 ezer kilométert szaladtam el a gyertyákkal. Elfelejtettem cserélni. Csak a rángatás volt fura. Kábelkorbáccsal együtt csere.
De! Hidegen, nem tartja az alapjáratot. Emeli, leejti, leáll. Egyszer magához tér. Néha menet közben, torpan.  Olyan, mintha a szívatot túl korán nyomnád vissza egy régi kocsin. Alapjárati motort cseréltünk, nincs változás. Állítólag, csinálhat ilyet a hőmérséklet jeladó is, ami a számítógépnek küldi a hőmérséklet információkat, így az rossz adatokkal dolgozik. Légtömegmérőt is pucultuk.
Kérdés: Csinálhat ilyet, a rossz hőpucuka?
Ja, meleg motornál tünetmentes.
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #484 Dátum: 2009.11.25 szerda, 17:43:15 »

világosba megpróbálom becserkészni bár egy kicsit tartoktőle hogy valami mókolásra akadok ismét  ahová  nyúltam idáig mindég a hozzáértő egyetemes szerelő munkáját kellett javitani
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #485 Dátum: 2009.11.25 szerda, 17:44:00 »

Hali!
70 ezer kilométert szaladtam el a gyertyákkal. Elfelejtettem cserélni. Csak a rángatás volt fura. Kábelkorbáccsal együtt csere.
De! Hidegen, nem tartja az alapjáratot. Emeli, leejti, leáll. Egyszer magához tér. Néha menet közben, torpan.  Olyan, mintha a szívatot túl korán nyomnád vissza egy régi kocsin. Alapjárati motort cseréltünk, nincs változás. Állítólag, csinálhat ilyet a hőmérséklet jeladó is, ami a számítógépnek küldi a hőmérséklet információkat, így az rossz adatokkal dolgozik. Légtömegmérőt is pucultuk.
Kérdés: Csinálhat ilyet, a rossz hőpucuka?
Ja, meleg motornál tünetmentes.
Ha gyertyacsere előtt nem csinálta, akkor valszeg nem ez a gond. Gyertyahézagokat beállítottátok? ECU újratanítva?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #486 Dátum: 2009.11.25 szerda, 17:45:08 »

Hali!
70 ezer kilométert szaladtam el a gyertyákkal. Elfelejtettem cserélni. Csak a rángatás volt fura. Kábelkorbáccsal együtt csere.
De! Hidegen, nem tartja az alapjáratot. Emeli, leejti, leáll. Egyszer magához tér. Néha menet közben, torpan.  Olyan, mintha a szívatot túl korán nyomnád vissza egy régi kocsin. Alapjárati motort cseréltünk, nincs változás. Állítólag, csinálhat ilyet a hőmérséklet jeladó is, ami a számítógépnek küldi a hőmérséklet információkat, így az rossz adatokkal dolgozik. Légtömegmérőt is pucultuk.
Kérdés: Csinálhat ilyet, a rossz hőpucuka?
Ja, meleg motornál tünetmentes.
gumicsövek rendben vannak a motortérben?
szerintem T-elem cseréje szükséges, amit a trafó alatt találsz
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #487 Dátum: 2009.11.25 szerda, 17:49:38 »

A régi alapjárati szelep megvan ?engem érdekelne ilyet vadászok
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #488 Dátum: 2009.11.25 szerda, 20:05:09 »

a kormány alatt lévő burkolatot (ha van) szedd le, akkor könnyebb megtalálni Tádé útmutatása alapján
3 db csavar tartja
Ki kell venni a műszerfalat hozzá.Nemrég volt itt tanácsadás.Szóval,ahogy nekem leírtátok,nincs érzékelő.Lassulást mér az indító és annyi.Ami hiba szokott lenni,az a kormányban levő átvezető kábel szakadása.Én az első körben megnézném azt.Fusimnak van cikke a kormányleszerelésről,nem nagy dolog,csak oda kell figyelni az áramtalanításra.
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #489 Dátum: 2009.11.25 szerda, 20:36:16 »

Köszi Misi megnézem  integet2
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #490 Dátum: 2009.11.25 szerda, 21:09:23 »

Ki kell venni a műszerfalat hozzá.Nemrég volt itt tanácsadás.Szóval,ahogy nekem leírtátok,nincs érzékelő.Lassulást mér az indító és annyi.Ami hiba szokott lenni,az a kormányban levő átvezető kábel szakadása.Én az első körben megnézném azt.Fusimnak van cikke a kormányleszerelésről,nem nagy dolog,csak oda kell figyelni az áramtalanításra.

Nem kell kiszedni a műszerfalat! A rádió panelt kell kiszerelni, a kormány alsó felső burkolatot levenni, meg a lábtér burkolatot. Torx 25 ös csavarok fogják 3db meg a nyga sárga csati megy bele. Flexibilis crowa szár kell jó hosszú amibe a T25 befogható. Cikkszámot adatokat le lehet olvasni a lábtérburkolat levétele után.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #491 Dátum: 2009.11.25 szerda, 22:20:37 »

Nem kell kiszedni a műszerfalat! A rádió panelt kell kiszerelni, a kormány alsó felső burkolatot levenni, meg a lábtér burkolatot. Torx 25 ös csavarok fogják 3db meg a nyga sárga csati megy bele. Flexibilis crowa szár kell jó hosszú amibe a T25 befogható. Cikkszámot adatokat le lehet olvasni a lábtérburkolat levétele után.
Na vazz,akkor én mit láttam?Én amikor cseréltem a próbához a ford. mérőt és kiszedtem a műszerfalat,mögötte volt az indító.Alulról totál nem lehet látni a kormányoszloptól.Vagy nem erre gondoltál?Szerintem egyszerűbb így,mert 3 csavar tartja a műszerfal keretet meg 6 v. 8 a műszerfalat.Kevesebbet kel mozgatni (szerintem).
Naplózva
turborudi
Vendég
« Új hozzászólás #492 Dátum: 2009.11.25 szerda, 22:24:43 »

gumicsövek rendben vannak a motortérben?
szerintem T-elem cseréje szükséges, amit a trafó alatt találsz
Köszi! Megnézzük!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #493 Dátum: 2009.11.25 szerda, 22:53:27 »

Na vazz,akkor én mit láttam?Én amikor cseréltem a próbához a ford. mérőt és kiszedtem a műszerfalat,mögötte volt az indító.Alulról totál nem lehet látni a kormányoszloptól.Vagy nem erre gondoltál?Szerintem egyszerűbb így,mert 3 csavar tartja a műszerfal keretet meg 6 v. 8 a műszerfalat.Kevesebbet kel mozgatni (szerintem).

2 csavar sima ügy a 3. csavart a tükörállító lyukon ki lehet szedni  wave túl vagyok 3-4 cserén - ebből 1 saját autón
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #494 Dátum: 2009.11.25 szerda, 22:56:10 »

2 csavar sima ügy a 3. csavart a tükörállító lyukon ki lehet szedni  wave túl vagyok 3-4 cserén - ebből 1 saját autón
Hiszek Neked,ilyet még nem cseréltem.Igazság szerint nem is akarok....
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #495 Dátum: 2009.11.26 csütörtök, 11:24:42 »

minden relatív...én az egynyolcamnál a tíz literrel bármikor megbarátkoznék...az átlag 11...általában....racer stílusban 13....15.... Cool
Nyáron külvárosi forgalomban 9 lityi. 1.8i kombi mkI. Ez jó?  Wink
Most télen kicsit több, ráadásul a termosztát sem zár, és tanítani is kéne a termo csere után  szomoru1. Csak idő nincs.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #496 Dátum: 2009.11.26 csütörtök, 11:57:05 »

...Azt viszont nem vitathatja senki, hogy érték és ár rányban a Mondeo verhetetlen. Az alkatrészek többsége fingért vásárolható, ...
Némely dologgal azért vitatkoznék. Igaz, nincs sok összehasonlítási alapom, de az előző autómhoz képest igencsak megnövekedtek némely alkatrészek árai: első gátló 20e-nél kezdődik per darab, múltkor légtömegmérőt a Ford Szeleczky 38e-ért akart rámsózni, Cromaxban láttam 20-ért is, váltó/motortartó vakok is húzós árúak és 4 db is kell. Ezek azért nem mondhatóak filléres tételnek. Szerintem.
Amúgy minden oké vele, csak ne legyen olyan hibája, amivel kompótereshez kell menni. Habár ilyen nagy tudású és segítőkész társadalom mellett nem szükségeltetik igazi szerelő.
Üdv, HegeGabi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #497 Dátum: 2009.11.26 csütörtök, 14:30:45 »

Némely dologgal azért vitatkoznék. Igaz, nincs sok összehasonlítási alapom, de az előző autómhoz képest igencsak megnövekedtek némely alkatrészek árai: első gátló 20e-nél kezdődik per darab, múltkor légtömegmérőt a Ford Szeleczky 38e-ért akart rámsózni, Cromaxban láttam 20-ért is, váltó/motortartó vakok is húzós árúak és 4 db is kell. Ezek azért nem mondhatóak filléres tételnek. Szerintem.
Amúgy minden oké vele, csak ne legyen olyan hibája, amivel kompótereshez kell menni. Habár ilyen nagy tudású és segítőkész társadalom mellett nem szükségeltetik igazi szerelő.
Üdv, HegeGabi.
Viszont ne felejtsd el,hogy amiket itt felsoroltál mind mind beszerezhető bontóból.Pl. egy MAF 10-15e.Ha bontott alkatrész kell,keresd meg szundit (tagok közt) egy telefon erejéig ha kell valami.Szerintem az egyik legmegbízhatóbb a mondeo bontósok között.Vackot nem árul,ha valamivel meg bibi van,megmondja,nem ver át.A cromax bontott alkatrészei,igen drágábbak.De megvan az a lehetőség,hogy ha nem jó v. nem kell három napon belül visszaviheted a számlával és visszafizetik az árat.Azt meg szerintem nem kell ecsetelnem,hogy a márkaszervizeket nagy ívben kerülni kell.Új alkatrészt árusítókat is találsz itt,keresd meg őket is,ha valami kell.Talán ne abból indulj ki,hogy Neked mit mennyiért adnak és aztán általánosítasz mindenre.Egy kevés utánajárással az interneten és egy telóval meg tudod találni a legolcsóbb forrást is,ha szánsz rá időt.
Saját példa:kerestem motortéri kábelt.A helyi bontóban megnéztem kb. 6-7 autót,egyetlenegyben volt megfelelő.Ár:15e.Másik bontó 4e,de nekem kell kiszedni.A vaterán találtam egy kecskeméti tagot,Tőle 7e-ért kaptam (ebben a küldés költsége ill. egyéb alkatrészek is benne vannak).És elég volt,hogy itthon végignéztem pár oldalt és telefonáltam kettőt.
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.26 csütörtök, 14:39:39 írta misi107 » Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #498 Dátum: 2009.11.26 csütörtök, 18:27:48 »


A másik dolog meg az, hogy egy hasonló kategóriás autóhoz, más márkánál nézd meg ezn alkatrészek árát és akkor rájössz, miért mondtam, amit mondtam.
A mondi elött nekem off lagunám volt. 120 000km-nél elkezdett széthullani. Lengéscsillapítók kerékcsapágyak, had ne soroljam. Na ahhoz tényleg horror áron lehetett alkatrészeket venni és még egyszer mondom 120 000-nél.
Tény, hogy vannak dolgok, amiket gyakran kell cserélni (szilentek a futóműben), de ezek nem az autó hibájából, vagy konstrukciós hibából adódnak, hanem a *** utak hibájából. Az egyéb alkatrészek beépítési gyakorisága más autókhoz képest szerintem kisebb. Nekem ez a véleményem. Lehet, nem mindenben van igazam, vagy nem jól látom a dolgokat, de azt tudom, hogy én az előző két mondeóm után is mondeót veszek....
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #499 Dátum: 2009.11.26 csütörtök, 19:30:53 »

Sziasztok ha valakit érdekel van 1 mondi maff és 1 gyujtótrafó is 1 müködő alapjáratiszelepér cserébe bármelyiket odaadnám hátsólámpám isvan talán tükrök ia mondi 1 1993 hoz
Naplózva
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.