Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:18:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1941927 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #1350 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 12:48:35 »

Köszi,végigpróbálom ezeket.
 wave

Szerintem is a kapcsoló környékéről vagy a biztitől indulj, mert ha bekapcsolod világítania kéne. Nekem speciel világít, de nem fűt, viszont hallom h lehúzza a generátort.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1351 Dátum: 2011.02.12 szombat, 18:31:51 »

Sziasztok!

Elment a féklámpa, Etzold bácsi megmondta, hogy hol a bizti, kicserélem, de egy nap alatt megint kiégett. Mi lehet a gond?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1352 Dátum: 2011.02.12 szombat, 19:51:50 »

Sziasztok!

Elment a féklámpa, Etzold bácsi megmondta, hogy hol a bizti, kicserélem, de egy nap alatt megint kiégett. Mi lehet a gond?
hátsó lámpa panel zárlat.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1353 Dátum: 2011.02.12 szombat, 20:28:18 »

hátsó lámpa panel zárlat.
ja,és ha már szétszeded tömítsd le!Jellemző beázási hely.
Naplózva
bolzso
Vendég
« Új hozzászólás #1354 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 10:36:26 »

sziasztok!!! 1 hönapja vettem egy 94-es td mondeot és menet közben hirtelen leállt, és az izzitás lámpája sem müködött megnéztem a biztositéktáblát a motortérben és egy 20a-os bizti ki volt égve kicseréltem beindult 5mp mulva megint leállt kiment megint a bizti ha valaki tudna segíteni nagyon orülnék hogy hol keressem a hibát? ugyanis jelenleg kűlföldön vagyok vele. Kőszőnettel bolzso .
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1355 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 14:02:39 »

sziasztok!!! 1 hönapja vettem egy 94-es td mondeot és menet közben hirtelen leállt, és az izzitás lámpája sem müködött megnéztem a biztositéktáblát a motortérben és egy 20a-os bizti ki volt égve kicseréltem beindult 5mp mulva megint leállt kiment megint a bizti ha valaki tudna segíteni nagyon orülnék hogy hol keressem a hibát? ugyanis jelenleg kűlföldön vagyok vele. Kőszőnettel bolzso .
sokat segítene a diagban, ha elárulnád, melyik volt az a 20A-os bizti Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
bolzso
Vendég
« Új hozzászólás #1356 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 15:18:12 »

 köszönöm hogy válaszoltál azt hiszem megvan a hiba a gázolajszűrő után van egy lapos négyzet alakú kb 8-10cm szelep műanyag ház az alja aluminium a szűrőházról oda megy az üzemanyagcső és azon keresztül megy tovább az adagolóhoz  és van rajta egy elektromos csatlakozó is füstölt és égett szaga van nem tudom mi a funkciója remélem az a hibája ha esetleg tudsz segiteni hogy mi az? köszönettel bolzsó! a biztositék meg valami főbizti lehet mert ilyen piros a foglalatja
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1357 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 15:35:18 »

köszönöm hogy válaszoltál azt hiszem megvan a hiba a gázolajszűrő után van egy lapos négyzet alakú kb 8-10cm szelep műanyag ház az alja aluminium a szűrőházról oda megy az üzemanyagcső és azon keresztül megy tovább az adagolóhoz  és van rajta egy elektromos csatlakozó is füstölt és égett szaga van nem tudom mi a funkciója remélem az a hibája ha esetleg tudsz segiteni hogy mi az? köszönettel bolzsó! a biztositék meg valami főbizti lehet mert ilyen piros a foglalatja
a benzineshez sem értek, nem ám a dízlihez nyes
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1358 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 16:07:58 »

hátsó lámpa panel zárlat.


+ Misi, köszi!
Naplózva
mondeozoo
Vendég
« Új hozzászólás #1359 Dátum: 2011.02.19 szombat, 20:27:07 »

Sziasztok!

Segítségeteket kérném!
Van egy kis elektromos problémám a verdámmal. A gép: '97-es, 1,8 TD turnier.
A gond: kb 2 éve vettem a mondit, semmi gond se télen, se nyáron. Ezen a télen egyszer minden előjel nélkül (töltés visszajelző sötét volt, nem világított) lemerült az akksi. Ez úgy jött elő, hogy mentem a géppel, megálltam, beugrottam egy üzletbe kb fél órára, majd mikor indulni akartam, nem indult. Második indítózásnál már csak kattant az önindító... Néhány emberke segítségével betoltuk. EZT NE TEGYÉTEK!!!  Be is indult, de csörgött, kopogott, de nagyobb fordulaton teljesen kisimult a motor járása, viszont az elektromos dolgok nem működtek (műszerek, irányjelző, HŰTŐVENTILLÁTOR). Viszont a műszerfal visszajelzői, mint a karácsonyfa fényei, mind világított, villogott....
5-6 km megtétele után a pesti forgalomnak is köszönhetően a hűtőfolyadék felforrt!!! Ott kellett hagynom az út szélén. Másnap tettünk bele egy másik, teljesen feltöltött, jó állapotban levő akksit : pöccre indult....Heuréka!!! Itt a gond!!! Akksi csere. Gondoltam én. Ám de mire Budapestről Gödöllőre hazaértem, ezt az akksit is "megette" a gép....jött a csörgés, kopogás, karácsonyfa-szindróma..... O-óóóóó!!!! Járó motornál akksifesz: 10,2V emelt fordulaton is. A töltésvisszajelző végig sötét volt.  Elvitte egy ismerős, valamit csinált vele (nem tudom mit), de azt mondta, nem lesz hosszú életű a dolog, valszeg generátor csere. Visszahozta, gép tökéletes....3 alkalmat bírt a rendszer, ez kb. 5-6 km városi forgalmat jelent, majd váratlanul megint nem indult. Most itt tartok. Valakinek esetleg ismerős ez a szindróma? Mi lehet a gond? Akksi? Generátor? Fesz-szabályzó?
Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv Zoli.
Naplózva
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #1360 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 09:21:19 »

Sziasztok!

Segítségeteket kérném!
Van egy kis elektromos problémám a verdámmal. A gép: '97-es, 1,8 TD turnier.
A gond: kb 2 éve vettem a mondit, semmi gond se télen, se nyáron. Ezen a télen egyszer minden előjel nélkül (töltés visszajelző sötét volt, nem világított) lemerült az akksi. Ez úgy jött elő, hogy mentem a géppel, megálltam, beugrottam egy üzletbe kb fél órára, majd mikor indulni akartam, nem indult. Második indítózásnál már csak kattant az önindító... Néhány emberke segítségével betoltuk. EZT NE TEGYÉTEK!!!  Be is indult, de csörgött, kopogott, de nagyobb fordulaton teljesen kisimult a motor járása, viszont az elektromos dolgok nem működtek (műszerek, irányjelző, HŰTŐVENTILLÁTOR). Viszont a műszerfal visszajelzői, mint a karácsonyfa fényei, mind világított, villogott....
5-6 km megtétele után a pesti forgalomnak is köszönhetően a hűtőfolyadék felforrt!!! Ott kellett hagynom az út szélén. Másnap tettünk bele egy másik, teljesen feltöltött, jó állapotban levő akksit : pöccre indult....Heuréka!!! Itt a gond!!! Akksi csere. Gondoltam én. Ám de mire Budapestről Gödöllőre hazaértem, ezt az akksit is "megette" a gép....jött a csörgés, kopogás, karácsonyfa-szindróma..... O-óóóóó!!!! Járó motornál akksifesz: 10,2V emelt fordulaton is. A töltésvisszajelző végig sötét volt.  Elvitte egy ismerős, valamit csinált vele (nem tudom mit), de azt mondta, nem lesz hosszú életű a dolog, valszeg generátor csere. Visszahozta, gép tökéletes....3 alkalmat bírt a rendszer, ez kb. 5-6 km városi forgalmat jelent, majd váratlanul megint nem indult. Most itt tartok. Valakinek esetleg ismerős ez a szindróma? Mi lehet a gond? Akksi? Generátor? Fesz-szabályzó?
Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv Zoli.

Generátort nem méretétek ki?
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #1361 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 12:24:39 »

Sziasztok!

Segítségeteket kérném!
Van egy kis elektromos problémám a verdámmal. A gép: '97-es, 1,8 TD turnier.
A gond: kb 2 éve vettem a mondit, semmi gond se télen, se nyáron. Ezen a télen egyszer minden előjel nélkül (töltés visszajelző sötét volt, nem világított) lemerült az akksi. Ez úgy jött elő, hogy mentem a géppel, megálltam, beugrottam egy üzletbe kb fél órára, majd mikor indulni akartam, nem indult. Második indítózásnál már csak kattant az önindító... Néhány emberke segítségével betoltuk. EZT NE TEGYÉTEK!!!  Be is indult, de csörgött, kopogott, de nagyobb fordulaton teljesen kisimult a motor járása, viszont az elektromos dolgok nem működtek (műszerek, irányjelző, HŰTŐVENTILLÁTOR). Viszont a műszerfal visszajelzői, mint a karácsonyfa fényei, mind világított, villogott....
5-6 km megtétele után a pesti forgalomnak is köszönhetően a hűtőfolyadék felforrt!!! Ott kellett hagynom az út szélén. Másnap tettünk bele egy másik, teljesen feltöltött, jó állapotban levő akksit : pöccre indult....Heuréka!!! Itt a gond!!! Akksi csere. Gondoltam én. Ám de mire Budapestről Gödöllőre hazaértem, ezt az akksit is "megette" a gép....jött a csörgés, kopogás, karácsonyfa-szindróma..... O-óóóóó!!!! Járó motornál akksifesz: 10,2V emelt fordulaton is. A töltésvisszajelző végig sötét volt.  Elvitte egy ismerős, valamit csinált vele (nem tudom mit), de azt mondta, nem lesz hosszú életű a dolog, valszeg generátor csere. Visszahozta, gép tökéletes....3 alkalmat bírt a rendszer, ez kb. 5-6 km városi forgalmat jelent, majd váratlanul megint nem indult. Most itt tartok. Valakinek esetleg ismerős ez a szindróma? Mi lehet a gond? Akksi? Generátor? Fesz-szabályzó?
Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv Zoli.
A beépitett feszszabályzóban elkoptak a bronzkefék azért viccelődik
Naplózva
mondeozoo
Vendég
« Új hozzászólás #1362 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 14:22:46 »

Generátort nem méretétek ki?
Szia!

Nem tudom, hogy mérték-e, nem voltam ott, nem is kérdeztem....De meg fogom kérdezni. Köszi!!!

Naplózva
mondeozoo
Vendég
« Új hozzászólás #1363 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 14:30:18 »

A beépitett feszszabályzóban elkoptak a bronzkefék azért viccelődik
Szia!

A bronzkefe nem a generátorban van? Nem annak a része? Vagy a feszszabályzó egységgel egybeépítették és így van a generátorra szerelve?
Lehet a bronzkefét  külön kapni üzletben? Illetve lehet egyáltalán csak azt cserélni? Vagy annyira egybe van építve gyárilag, hogy csak a teljes feszszabályzót, vagy a generátort kell cserélni?
Köszi.
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #1364 Dátum: 2011.02.20 vasárnap, 20:16:59 »

Szia!

A bronzkefe nem a generátorban van? Nem annak a része? Vagy a feszszabályzó egységgel egybeépítették és így van a generátorra szerelve?
Lehet a bronzkefét  külön kapni üzletben? Illetve lehet egyáltalán csak azt cserélni? Vagy annyira egybe van építve gyárilag, hogy csak a teljes feszszabályzót, vagy a generátort kell cserélni?
Köszi.

http://kepfeltoltes.hu/110220/ShowImage.ashx_www.kepfeltoltes.hu_.jpg ez a szabályzó ebben vannak a bronzkefék a kefék külön nem cserélhetők  az új ára 3000-től 10000-ig
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.21 hétfő, 10:52:17 írta Joe » Naplózva
mondeozoo
Vendég
« Új hozzászólás #1365 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 19:06:39 »

http://kepfeltoltes.hu/110220/ShowImage.ashx_www.kepfeltoltes.hu_.jpg ez a szabályzó ebben vannak a bronzkefék a kefék külön nem cserélhetők  az új ára 3000-től 10000-ig
Szia!

Köszönöm! worship
Kell hozzá (vásárláskor) a generátor típusa, száma? Vagy elég a motorkód, típus, köbcenti?

Üdv.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1366 Dátum: 2011.02.26 szombat, 20:10:34 »

Kicseréltem a hátsó világítást (kombi), ezekre az izzókra:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130462791812&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Sokkal erősebb, mint a hagyományos izzószálas. A féklámpa lehet, hogy piros LED-ekkel jobb lesz. Az index-szel meg egy kicsit kellett buharálni. A gép úgy érzékelte, hogy ki van égve az izzó, és nagyon gyorsan villogtatott. Egy-egy 10W-os ellenállást kellett párhuzamosan bekötni (a vezetéket óvatosan szétvágás nélkül kicsit megcsupaszoltam, rácsatlakoztam egy 20cm-es vezetékkel, az ellenállás, másik vezetékdarab a földelőcsavar alá, utána gondosan szigeteltem)

Elölre is vettem izzókat, a ködlámpába, csak azokat még nem tudtam a hideg miatt beszerelni:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220718796630&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWNX%3AIT
Naplózva
hellhound
Vendég
« Új hozzászólás #1367 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 23:06:00 »

Sziasztok
 Olyan problémám lenne, van egy 1993-as évjáratú Ford Mondeo 2.0 16V Ghia -s paripám. Elszakadt vagyis megette az idő vasfoga a komputer kijelzőmnek a szalagkábelét. Valaki esetleg tud segíteni abban hogy hol tudok ilyet beszerezni vagy esetleg komplett működő kijelző részt,vennem?
http://www.psharing.com/pic.php?id=498104

Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1368 Dátum: 2011.03.01 kedd, 08:40:28 »

Sziasztok
 Olyan problémám lenne, van egy 1993-as évjáratú Ford Mondeo 2.0 16V Ghia -s paripám. Elszakadt vagyis megette az idő vasfoga a komputer kijelzőmnek a szalagkábelét. Valaki esetleg tud segíteni abban hogy hol tudok ilyet beszerezni vagy esetleg komplett működő kijelző részt,vennem?
http://www.psharing.com/pic.php?id=498104



Nekem van egy olyan kijelzőm, aminek a két gomb része van elválva, azaz a kábeleket kell ráforrasztani. Ha esetleg az megoldás lehet, akkor megalkudhatunk rá... Wink Kb 7-8 éve áll a fiókomban...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
hellhound
Vendég
« Új hozzászólás #1369 Dátum: 2011.03.01 kedd, 12:14:18 »

Nekem van egy olyan kijelzőm, aminek a két gomb része van elválva, azaz a kábeleket kell ráforrasztani. Ha esetleg az megoldás lehet, akkor megalkudhatunk rá... Wink Kb 7-8 éve áll a fiókomban...

Szia. Esetleg képet tudnál feldobni róla. S ha sikerül megnéznem és úgy látom jó lenne akkor írhatnál egy árat is és megegyezzünk. Köszönöm.  worship
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1370 Dátum: 2011.03.01 kedd, 16:17:05 »

Sziasztok
 Olyan problémám lenne, van egy 1993-as évjáratú Ford Mondeo 2.0 16V Ghia -s paripám. Elszakadt vagyis megette az idő vasfoga a komputer kijelzőmnek a szalagkábelét. Valaki esetleg tud segíteni abban hogy hol tudok ilyet beszerezni vagy esetleg komplett működő kijelző részt,vennem?
http://www.psharing.com/pic.php?id=498104


van olyan ragasztó, ami vezető. lehet érdemes lenne egy tű segítségével megpróbálnod...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #1371 Dátum: 2011.03.01 kedd, 23:10:33 »

Sziasztok!

Hol találom meg a felsőholdponti jeladót?(azt hiszem ezt mondták) Nincs szikra. rinya Trafó,kábelek kb fél évesek....
2.0 benzin 16V DOHC 93-as évjárat. 
Esetleg tipp valakinek??? Mi lehet a baj???
    Köszi, Jenő.
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1372 Dátum: 2011.03.02 szerda, 07:46:46 »

Sziasztok!

Hol találom meg a felsőholdponti jeladót?(azt hiszem ezt mondták) Nincs szikra. rinya Trafó,kábelek kb fél évesek....
2.0 benzin 16V DOHC 93-as évjárat. 
Esetleg tipp valakinek??? Mi lehet a baj???
    Köszi, Jenő.
olyan ezekben nincs.van egyszer egy főtengely jeladó a váltó oldalában a termosztát alatt és egy vezérműtengely jeladó a szelepfedél kartergázkivezető csonkja alatt/mellett.
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #1373 Dátum: 2011.03.02 szerda, 12:51:48 »

olyan ezekben nincs.van egyszer egy főtengely jeladó a váltó oldalában a termosztát alatt és egy vezérműtengely jeladó a szelepfedél kartergázkivezető csonkja alatt/mellett.

Köszönöm,megjött a szikra,a termosztát alatti jeladót meg kellett takarítani!  taps
Esetleg tudod, hogy vezérlésben ki a jártas a fórumon? falbav rinya
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1374 Dátum: 2011.03.02 szerda, 13:03:27 »

Köszönöm,megjött a szikra,a termosztát alatti jeladót meg kellett takarítani!  taps
Esetleg tudod, hogy vezérlésben ki a jártas a fórumon? falbav rinya
Hát,ha szíjat akarsz cserélni,akkor jófelé indultál el.Én nem csináltam,mást nem tudok.talán yooccoo,ő szerelt már mindenfélét.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1375 Dátum: 2011.03.02 szerda, 13:18:36 »

Hát,ha szíjat akarsz cserélni,akkor jófelé indultál el.Én nem csináltam,mást nem tudok.talán yooccoo,ő szerelt már mindenfélét.
nem szereltem, mert a hengerfejezést a szerelő csinálta, azon kívül meg nem volt hozzányúlva
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #1376 Dátum: 2011.03.02 szerda, 13:21:53 »

nem szereltem, mert a hengerfejezést a szerelő csinálta, azon kívül meg nem volt hozzányúlva

Köszi,ment közben egy üzi,de tárgytalan!
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1377 Dátum: 2011.03.02 szerda, 14:45:05 »

nem szereltem, mert a hengerfejezést a szerelő csinálta, azon kívül meg nem volt hozzányúlva
akkor bocsi... wave
Naplózva
bluedevils
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #1378 Dátum: 2011.03.02 szerda, 20:43:01 »

Tisztelt Típustársak!
A gondom a következő: a vezető oldali ajtózárral csak ezt az ajtót tudom működtetni, de csak manuálisan. Az utas oldali zárral megy minden a megszokott kerékvágásban, elektromosan, kettős zárással, összes ajtó. Hol keressem elsőre a problémát? Köszönöm.
Naplózva

Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1379 Dátum: 2011.03.02 szerda, 20:46:40 »

Tisztelt Típustársak!
A gondom a következő: a vezető oldali ajtózárral csak ezt az ajtót tudom működtetni, de csak manuálisan. Az utas oldali zárral megy minden a megszokott kerékvágásban, elektromosan, kettős zárással, összes ajtó. Hol keressem elsőre a problémát? Köszönöm.
kizárásos alapon, a vezető oldali ajtóban Wink
lehet az ottani motor hibája, kontakt hiba a zárnál, vagy ajtó átvezetőnél...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
bluedevils
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #1380 Dátum: 2011.03.02 szerda, 21:25:44 »

kizárásos alapon, a vezető oldali ajtóban Wink
lehet az ottani motor hibája, kontakt hiba a zárnál, vagy ajtó átvezetőnél...
Az utas oldali zár működtetésekor a vezető oldali motor működik, csak fordítva nem. Azért köszönöm a választ.
Naplózva

Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1381 Dátum: 2011.03.02 szerda, 21:42:16 »

Az utas oldali zár működtetésekor a vezető oldali motor működik, csak fordítva nem. Azért köszönöm a választ.
attól még ott kell keresd a gondot, mert annak is kellene vezérelni. ezt így látatlanba meg nem lehet gyógyítani...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
bluedevils
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #1382 Dátum: 2011.03.04 péntek, 12:17:20 »

Szétszedtem az ajtózárat. Mivel nagyon időm nem volt vele foglalkozni, csak átmozgattam a csatlakozókat, a kapcsolókat nyomogattam, majd összeraktam. Most már néha működik benne a motor, de még mindig csak a vezető oldali ajtót nyitja-zárja. Belülről zárva, a kilincs benyomásakor is csak ez az ajtózár működik. (MK I. 1.8td)
Naplózva

Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1383 Dátum: 2011.03.04 péntek, 13:14:23 »

Szétszedtem az ajtózárat. Mivel nagyon időm nem volt vele foglalkozni, csak átmozgattam a csatlakozókat, a kapcsolókat nyomogattam, majd összeraktam. Most már néha működik benne a motor, de még mindig csak a vezető oldali ajtót nyitja-zárja. Belülről zárva, a kilincs benyomásakor is csak ez az ajtózár működik. (MK I. 1.8td)
na akkor már biztos, hogy abban az ajtóban lesz a hiba. érdemes még megnézned az a oszlopban az átvezető csatlakozót. kívülről tekerni kell, úgy jön szét.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #1384 Dátum: 2011.03.04 péntek, 15:58:10 »

Sziasztok!
 Kérdésem a következő:találkozott-e mér valaki olyan problémával,hogy a 2-3 hengernél nincs szikra!
A trafó kimérve,bemeneti lábaknál külön külön mérve 0,6 ohm.A trafó 1-4 között 12,88 ugyanígy az 2-3 között is 12,88 ohm!
Jel biztosan megy befelé,mert leddel mértem,vagyis villogtattam.
Ha felcserélem a gyertyakábelokat.Tehát 2-3-at átraktam az 1-4 be,és szikrázott!Az összes kábelt cserélgettem,szikra mindegyikben van,csak ha a 2-3 ba rakom nincs...
   Esetleg mégis a trafó lehet a ludas? Csak az a baj hogy itt bontóban drága,és nem is veszik vissza,ha mégsem az a baj!
Ötlet valakinek? A jeladók is tiszták! falbav falbav rinya
   Néha valamitől visszajön a szikra,de gőzöm sincs hogy mitől.....mivel nem mozgatok semmit sem! falbav gun falbav
2.0 DOHC 16 V 93 évjárat
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.04 péntek, 16:01:17 írta Apanya » Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #1385 Dátum: 2011.03.04 péntek, 16:18:03 »

Szétszedtem az ajtózárat. Mivel nagyon időm nem volt vele foglalkozni, csak átmozgattam a csatlakozókat, a kapcsolókat nyomogattam, majd összeraktam. Most már néha működik benne a motor, de még mindig csak a vezető oldali ajtót nyitja-zárja. Belülről zárva, a kilincs benyomásakor is csak ez az ajtózár működik. (MK I. 1.8td)

Szia,
neked is a mikrokapcsolók adták fel a küzdelmet. Ezek a zárnál vannak és nem lehet külön-külön cserélni csak kompletten a zárral együtt, amit szintén nem érdemes bontóban venni, mert már azok is el vannak kopva, újonnan meg horror árban van. Ezek a mikrokapcsolók már el vannak kopva, ezért nem működtetik a többi ajtót. A legjobb módszer ennek a kiküszöbölésére, ha beszereltetsz egy alap távirányítós riasztót, központi zár vezérléssel.
Üdv: Csocso
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #1386 Dátum: 2011.03.04 péntek, 16:20:22 »

Sziasztok!
 Kérdésem a következő:találkozott-e mér valaki olyan problémával,hogy a 2-3 hengernél nincs szikra!
A trafó kimérve,bemeneti lábaknál külön külön mérve 0,6 ohm.A trafó 1-4 között 12,88 ugyanígy az 2-3 között is 12,88 ohm!
Jel biztosan megy befelé,mert leddel mértem,vagyis villogtattam.
Ha felcserélem a gyertyakábelokat.Tehát 2-3-at átraktam az 1-4 be,és szikrázott!Az összes kábelt cserélgettem,szikra mindegyikben van,csak ha a 2-3 ba rakom nincs...
   Esetleg mégis a trafó lehet a ludas? Csak az a baj hogy itt bontóban drága,és nem is veszik vissza,ha mégsem az a baj!
Ötlet valakinek? A jeladók is tiszták! falbav falbav rinya
   Néha valamitől visszajön a szikra,de gőzöm sincs hogy mitől.....mivel nem mozgatok semmit sem! falbav gun falbav
2.0 DOHC 16 V 93 évjárat


 worship worship Megvan a hiba forrása!A csatlakozó, ami rámegy a trafóra a csúszófélen ki volt tágulva! Most már okés minden!,és bocsi ! eplus2
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #1387 Dátum: 2011.03.04 péntek, 16:20:56 »


 worship worship Megvan a hiba forrása!A csatlakozó, ami rámegy a trafóra a csúszófélen ki volt tágulva! Most már okés minden!,és bocsi ! eplus2

megy ez  Wink
Naplózva
bluedevils
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



E-mail
« Új hozzászólás #1388 Dátum: 2011.03.04 péntek, 17:00:32 »

Szia,
neked is a mikrokapcsolók adták fel a küzdelmet. Ezek a zárnál vannak és nem lehet külön-külön cserélni csak kompletten a zárral együtt, amit szintén nem érdemes bontóban venni, mert már azok is el vannak kopva, újonnan meg horror árban van. Ezek a mikrokapcsolók már el vannak kopva, ezért nem működtetik a többi ajtót. A legjobb módszer ennek a kiküszöbölésére, ha beszereltetsz egy alap távirányítós riasztót, központi zár vezérléssel.
Üdv: Csocso
A mikrokapcsolók multiméter szerint jók. Mégy a gyógyító WD40 kúrát megpróbálom, meg talán majd rápillázok a kesztyűtartó alatti kábelkötegre, hátha...
Naplózva

Mondeo MK I 1.8td kombi 1994
etele
Vendég
« Új hozzászólás #1389 Dátum: 2011.03.04 péntek, 19:10:30 »

sziasztok a segitségeteket kérném a 93 évjáratu mondeomban motor csere történt kompleten minden ugyan ugy let visza szerelve  a gyertya kábeleknél szikra nincs tud valaki esetleg segiteni  elöre is köszönöm a segitséget etele
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.04 péntek, 19:13:03 írta etele » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1390 Dátum: 2011.03.04 péntek, 19:15:32 »

sziasztok a segitségeteket kérném a 93 évjáratu mondeomban motor csere történt kompleten minden ugyan ugy let visza szerelve  a gyertya kábeleknél szikra nincs tud valaki esetleg segiteni  elöre is köszönöm a segitséget etele
ecu-t cseréltetek?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
etele
Vendég
« Új hozzászólás #1391 Dátum: 2011.03.04 péntek, 19:22:54 »

sajnos hülye vagyok az elektromosághoz ezért mem tudom mi az a ecu
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1392 Dátum: 2011.03.04 péntek, 19:24:43 »

sajnos hülye vagyok az elektromosághoz ezért mem tudom mi az a ecu
motor vezérlő komputer. anyós oldalon a kesztyűtartó mögött van egy fém színű doboz. ha van immo a kocsiban, ecu csere alkalmával letiltja az ac-t és a gyújtást is.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1393 Dátum: 2011.03.04 péntek, 19:27:01 »

motor vezérlő komputer. anyós oldalon a kesztyűtartó mögött van egy fém színű doboz. ha van immo a kocsiban, ecu csere alkalmával letiltja az ac-t és a gyújtást is.
93-ban nem hiszem,hacsak nem ghia.Milyen motor lett belerakva?
Naplózva
etele
Vendég
« Új hozzászólás #1394 Dátum: 2011.03.04 péntek, 19:29:12 »

biztos hogy nem cseréltem de miaz a immo
a benzin szivatyu müködik
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1395 Dátum: 2011.03.04 péntek, 19:31:27 »

biztos hogy nem cseréltem de miaz a immo
a benzin szivatyu müködik
indításgátló.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
etele
Vendég
« Új hozzászólás #1396 Dátum: 2011.03.04 péntek, 19:32:59 »

zetekh 1,6 letbe épitve
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1397 Dátum: 2011.03.04 péntek, 19:33:43 »

zetekh 1,6 letbe épitve
az is volt benne?
mikori a motor?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
etele
Vendég
« Új hozzászólás #1398 Dátum: 2011.03.04 péntek, 19:42:45 »

zetekh motor lett be épitve
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1399 Dátum: 2011.03.04 péntek, 19:43:50 »

zetekh motor lett be épitve
azt értem. milyen motor volt bent eredetileg és mikori az új motor?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.