Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 20:41:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 33   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 673700 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #950 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 07:51:09 »

Úgy néz ki,hogy nem a stab.kar ment tönkre ilyen hamar,hanem valahol máshol van gebasz,mert az egész kerekem lóg és nagyon kopog,ha lassan rossz úton közlekedek.Egyesek szerint a kerékcsapágyam törött el.Hála Istennek! worship
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
Samson B
Vendég
« Új hozzászólás #951 Dátum: 2013.07.03 szerda, 08:42:48 »

Sziasztok!
Miért van az, hogy 16-17-18" felniket tesztek nagyon peres gumival fel a kocsikra? Közben tudatában vagytok annak, hogy ez milyen hatással van a futóműre, a gátlókra, illetve az utak mennyire tönkreteszik a felniket. (Ha kátyúkárt szenvedtek, a biztosítók helyében nem fizetnék 1 forintot sem, ha az autón nem a gyárilag megadott méretű felni és abroncs szerepel!!!-vizsgán sem engedném át!!!) A felniért és a gumiért kiadtok 100 ezres összegeket,pontosabban a felniért, mert a gumit a "havertól" vagy valamilyen agyonkopott használt szart tesztek fel, mert arra is már sajnáljátok a pénzt! -  ha a futóművet javítani kell a legolcsóbb szarokat veszitek meg, (mindenre sajnáljátok a pénzt, csak a külsőre nem) melyekkel az úttartása az autónak nem megfelelő, illetve vész esetén lehet, hogy a féktávotok sem akkora, és koppan a buksi. A tuning fogalma csak itt kelet Európában szól a külsőről. Máshol egy átfogó átépítést takar, mely érinti az autó egészét különböző szinteken!
Csak mellékesen, nem fikázok senkit, csak gondolkodjatok el rajta, gumi és felniügyben, inkább vegyél lemezfelnit, de vegyél rá jó és új gumit!- ez az egy dolog köti össze az autót az úttal! Hiába a lóerő, hiába a szárnyak, hiába a sok króm dísz stb. Az első a saját és az úton közlekedők biztonsága legyen!!!
Gondolkodjatok el rajta, akit érint!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #952 Dátum: 2013.07.03 szerda, 09:09:55 »

Sziasztok!
Miért van az, hogy 16-17-18" felniket tesztek nagyon peres gumival fel a kocsikra? ...
Huh? fejvakaras
Ismereteim alapján az Mk2-nek gyári felnimérete a 16" is. Ezen felül az ST200-nak a gyári kerékmérete a 17". Ezek alapján a két első felvetésed nem értem.
nem is tudok - ami nem jelenti azt, hogy nincs - 18"-os felnit, ami 4x108 lukosztással rendelkezne, és Ford felni lenne.
Mk3-at nem ismerem, de lehet, hogy ott az ST220-nak a gyári mérete az 18".

Ezek alapján nem értem, hogy mi is a problémád.
Ha arra gondolsz, hogy vannak olyan - szerintem - nem normálisak, akik típusidegen felnit raknak a kocsijukra, azok szerintem meg is érdemlik. Nem akarok senkit megbántani, de az a véleményem, hogy a gyári felni azért van, hogy az kerüljön fel a kocsira. Ha már farigcsálni kell, akkor az tényleg sok pénz, nem éri meg, és valóban lehet biztonságbeli hiányossága is (nem akarok ebbe a részébe nagyon belefolyni, biztos van ilyen márkatárs, nem ismerem a hogyan és miikéntjét, sosem próbáltam, így csak külső véleményem van, amit mindenféle külső forrás - leginkább negatív - alakított).

Uff, én beszéltem Smiley.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #953 Dátum: 2013.07.03 szerda, 09:14:42 »

Huh? fejvakaras
Ismereteim alapján az Mk2-nek gyári felnimérete a 16" is. Ezen felül az ST200-nak a gyári kerékmérete a 17". Ezek alapján a két első felvetésed nem értem.
nem is tudok - ami nem jelenti azt, hogy nincs - 18"-os felnit, ami 4x108 lukosztással rendelkezne, és Ford felni lenne.
Mk3-at nem ismerem, de lehet, hogy ott az ST220-nak a gyári mérete az 18".

Ezek alapján nem értem, hogy mi is a problémád.
Ha arra gondolsz, hogy vannak olyan - szerintem - nem normálisak, akik típusidegen felnit raknak a kocsijukra, azok szerintem meg is érdemlik. Nem akarok senkit megbántani, de az a véleményem, hogy a gyári felni azért van, hogy az kerüljön fel a kocsira. Ha már farigcsálni kell, akkor az tényleg sok pénz, nem éri meg, és valóban lehet biztonságbeli hiányossága is (nem akarok ebbe a részébe nagyon belefolyni, biztos van ilyen márkatárs, nem ismerem a hogyan és miikéntjét, sosem próbáltam, így csak külső véleményem van, amit mindenféle külső forrás - leginkább negatív - alakított).

Uff, én beszéltem Smiley.

Az MKIII gyári mérete a 16", de a Ghia-kat, de már a Trend-et is hozták ki 17"-ossal. mk2-nél pl jóformán csak gyári 17"-ost tudsz venni. Hozzáteszem én nem raknék az autómra 17"-s felnit. Az egyik ok a sérülékenyebbsége, a másik pedig a rávaló gumi 16"-oshoz képest horror ára. Amúgy pedig mindenki maga dönti el, hogy milyen gurigákat tezs az autójára. Volt itt már olyan, aki feltette a 18"-os kerekeket, utána meg itt hirdette, mert rájött, hogy nem igazán költséghatékony.
Naplózva
Samson B
Vendég
« Új hozzászólás #954 Dátum: 2013.07.03 szerda, 09:27:09 »

Huh? fejvakaras
Ismereteim alapján az Mk2-nek gyári felnimérete a 16" is. Ezen felül az ST200-nak a gyári kerékmérete a 17". Ezek alapján a két első felvetésed nem értem.
nem is tudok - ami nem jelenti azt, hogy nincs - 18"-os felnit, ami 4x108 lukosztással rendelkezne, és Ford felni lenne.
Mk3-at nem ismerem, de lehet, hogy ott az ST220-nak a gyári mérete az 18".

Ezek alapján nem értem, hogy mi is a problémád.
Ha arra gondolsz, hogy vannak olyan - szerintem - nem normálisak, akik típusidegen felnit raknak a kocsijukra, azok szerintem meg is érdemlik. Nem akarok senkit megbántani, de az a véleményem, hogy a gyári felni azért van, hogy az kerüljön fel a kocsira. Ha már farigcsálni kell, akkor az tényleg sok pénz, nem éri meg, és valóban lehet biztonságbeli hiányossága is (nem akarok ebbe a részébe nagyon belefolyni, biztos van ilyen márkatárs, nem ismerem a hogyan és miikéntjét, sosem próbáltam, így csak külső véleményem van, amit mindenféle külső forrás - leginkább negatív - alakított).

Uff, én beszéltem Smiley.

Ok, ha az ST 200 alá alánézel, ugyanazt látod, mint a többi " mezei Mondi alatt?, valószínű nem, mert akkor nem lenne értelme az ST felszerelésnek, erősebb lengőkarok stabirudak stb. Arra mehet a 17", mert arra lett kiszámolva. Tudtommal, az MKII-es mondeók kb 60%-a 15" felnin kellene, hogy guruljon, 40%-a 14" -on, a maradék 16-17" az lehet-de ez a ritka!!! És nem MKIII-ról beszélek. Uff.
Leírtam, nem fikázok, nem konkrét személyről beszélek, csak a nagy általánosságban. Ha valakit zavar, nem gond, de lehet valaki egyetért velem, és lehet elgondolkodik, hogy szaros csili-vili felni helyett inkább jó minőségű gumit és futóműalkatrészeket vegyen a kocsijára, elsősorban ezeket! Uff.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #955 Dátum: 2013.07.03 szerda, 09:35:14 »

Az MKIII gyári mérete a 16", de a Ghia-kat, de már a Trend-et is hozták ki 17"-ossal. mk2-nél pl jóformán csak gyári 17"-ost tudsz venni. Hozzáteszem én nem raknék az autómra 17"-s felnit. Az egyik ok a sérülékenyebbsége, a másik pedig a rávaló gumi 16"-oshoz képest horror ára. Amúgy pedig mindenki maga dönti el, hogy milyen gurigákat tezs az autójára. Volt itt már olyan, aki feltette a 18"-os kerekeket, utána meg itt hirdette, mert rájött, hogy nem igazán költséghatékony.

Az értelmetlen felninövelésnek én sem vagyok híve, viszont:
MK2-es TD-t (nyári: 195/60 R15, téli: 185/65 R14 - tudom tudom, baromira nem váltóméret) egy ST200-ra cseréltem (215/45 R17). Az előnyeinek nem győzök örülni, valami csodás az útfogása a kocsinak Smiley (Mondjuk ez a keményebb futóműnek is köszönhető) Viszont ez a méret még elég kényelmes is, nem is kerül sokba (20ezerért már lehet kapni, bár ha versenyzésre használod a kocsit, akkor minőségibb kell), és a peremmagasság is csak relatíve túl alacsony, a cukifajta Renault Twingo (2007-ig gyártott) gumijai gyárilag 155/65 R14-esek, annak meg alig 5mm-rel magasbb csak a profilja. Pedig arra az autóra senki nem szokta mondani, hogy oly nagyon peres gumija lenne Wink
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Samson B
Vendég
« Új hozzászólás #956 Dátum: 2013.07.03 szerda, 10:48:10 »

Az értelmetlen felninövelésnek én sem vagyok híve, viszont:
MK2-es TD-t (nyári: 195/60 R15, téli: 185/65 R14 - tudom tudom, baromira nem váltóméret) egy ST200-ra cseréltem (215/45 R17). Az előnyeinek nem győzök örülni, valami csodás az útfogása a kocsinak Smiley (Mondjuk ez a keményebb futóműnek is köszönhető) Viszont ez a méret még elég kényelmes is, nem is kerül sokba (20ezerért már lehet kapni, bár ha versenyzésre használod a kocsit, akkor minőségibb kell), és a peremmagasság is csak relatíve túl alacsony, a cukifajta Renault Twingo (2007-ig gyártott) gumijai gyárilag 155/65 R14-esek, annak meg alig 5mm-rel magasbb csak a profilja. Pedig arra az autóra senki nem szokta mondani, hogy oly nagyon peres gumija lenne Wink
Magyarul nem csak felnit, hanem kocsit is cseréltél, azon van 17"-os felni, ami ugye az ST-nek gyári méret. A futómű erre a méretezésre van készítve plussz a kerékagy és a kormánymű is. De mind1, hagyjuk, mert akinek nem a gyári méret van fent, az úgyis ellenem lesz, pedig nem ez a célom, hanem az, hogy elgondolkodjanak azon, hogy az autónak nem a gyárilag megszabott felni és gumiméreten felüli méretezés plussz erőhatásokkal bír az autó futó és kormányművére, a kerékagyra lengéscsillapítóra, toronycsapágyra stb. Csak ráébreszteni szeretném a népet, hogy nem igazán elég felnit cserélni, ha tutira jót akarnak, akkor a futóművet is meg kell erősíteni, azok a plussz kilók, illetve a peres gumik által okozott "koppanások" nagy erőkkel bírnak ott a kerékagyon. És csodálkozik a nép, hogy törnek, kopnak hajlanak az alkatrészek, azt hiszik szart vettek, pedig nem, csak a gyárival azonosat, de a gyárival azonos, az a gyári méretezésű kerekekhez lett kiszámolva! Ha egy normál méretű felni és egy kicsit ballonosabb az abroncs,(mint nagyrészt a gyáriak ilyenek) ott már az abroncs is elnyel bizonyos rezgéseket, útegyenletlenségeket.
Nem a komplett sportfutóművekről beszélek, ami az ST-n is van, az ég és föld a mezei Mondikhoz képest!!!
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #957 Dátum: 2013.07.03 szerda, 14:05:50 »

Magyarul nem csak felnit, hanem kocsit is cseréltél, azon van 17"-os felni, ami ugye az ST-nek gyári méret. A futómű erre a méretezésre van készítve plussz a kerékagy és a kormánymű is. De mind1, hagyjuk, mert akinek nem a gyári méret van fent, az úgyis ellenem lesz, pedig nem ez a célom, hanem az, hogy elgondolkodjanak azon, hogy az autónak nem a gyárilag megszabott felni és gumiméreten felüli méretezés plussz erőhatásokkal bír az autó futó és kormányművére, a kerékagyra lengéscsillapítóra, toronycsapágyra stb. Csak ráébreszteni szeretném a népet, hogy nem igazán elég felnit cserélni, ha tutira jót akarnak, akkor a futóművet is meg kell erősíteni, azok a plussz kilók, illetve a peres gumik által okozott "koppanások" nagy erőkkel bírnak ott a kerékagyon. És csodálkozik a nép, hogy törnek, kopnak hajlanak az alkatrészek, azt hiszik szart vettek, pedig nem, csak a gyárival azonosat, de a gyárival azonos, az a gyári méretezésű kerekekhez lett kiszámolva! Ha egy normál méretű felni és egy kicsit ballonosabb az abroncs,(mint nagyrészt a gyáriak ilyenek) ott már az abroncs is elnyel bizonyos rezgéseket, útegyenletlenségeket.
Nem a komplett sportfutóművekről beszélek, ami az ST-n is van, az ég és föld a mezei Mondikhoz képest!!!

Agree
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #958 Dátum: 2013.07.03 szerda, 14:09:32 »

Sziasztok!
Miért van az, hogy 16-17-18" felniket tesztek nagyon peres gumival fel a kocsikra? Közben tudatában vagytok annak, hogy ez milyen hatással van a futóműre, a gátlókra, illetve az utak mennyire tönkreteszik a felniket.


Mert szép hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Samson B
Vendég
« Új hozzászólás #959 Dátum: 2013.07.03 szerda, 14:17:41 »

Mert szép hehe

Ez tény! A többi meg le van sz@rva!, ez is egy szempont, igazad van.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #960 Dátum: 2013.07.03 szerda, 14:31:13 »

Ez tény! A többi meg le van sz@rva!, ez is egy szempont, igazad van.

Nem értem mi a gondod Undecided nekem is 17colos felnim van, 300mm fúrt mart fékem, redstuff betétekkel elől hátul, 205/45gumik, nem mellesleg darabja 36ezer ft volt hehe a futómű hozzá hangolva (lengéscsillapítók), erősebb szilentek, stb (két év alatt egyszer sem kellett felnit javíttatnom)  és garantálom neked hogy bármelyik gyári mondeonál előbb megtudnék állni, vagy éppen kanyart bevenni..... Futómű alkatrészekből gagyit még nem látott az autó. A téli felnim 15colos 185/65 gumival, és egyáltalán nem kényelmesebb mint ez a nyári szett. csak nem észnélkül kell vásárolgatni, és akkor nem fog pattogni az úton az autó.. futómű, fék, gumik, felnik, félmilliós nagyságrend hehe mi bajod ezzel? amiket itt leírtál nem hiszem hogy bárkire is rá illene. Én legalább is nem tudok itt ilyenről. Más, valaki erre költi a pénzét, más meg elkurvázza, elissza, elgépezi, eldrogozza.... de ahhoz sincs senkinek semmi köze... ahhoz meg pláne nem hogy bíráskodjon is felette.   
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Samson B
Vendég
« Új hozzászólás #961 Dátum: 2013.07.03 szerda, 15:03:29 »

Nem értem mi a gondod Undecided nekem is 17colos felnim van, 300mm fúrt mart fékem, redstuff betétekkel elől hátul, 205/45gumik, nem mellesleg darabja 36ezer ft volt hehe a futómű hozzá hangolva (lengéscsillapítók), erősebb szilentek, stb (két év alatt egyszer sem kellett felnit javíttatnom)  és garantálom neked hogy bármelyik gyári mondeonál előbb megtudnék állni, vagy éppen kanyart bevenni..... Futómű alkatrészekből gagyit még nem látott az autó. A téli felnim 15colos 185/65 gumival, és egyáltalán nem kényelmesebb mint ez a nyári szett. csak nem észnélkül kell vásárolgatni, és akkor nem fog pattogni az úton az autó.. futómű, fék, gumik, felnik, félmilliós nagyságrend hehe mi bajod ezzel? amiket itt leírtál nem hiszem hogy bárkire is rá illene. Én legalább is nem tudok itt ilyenről. Más, valaki erre költi a pénzét, más meg elkurvázza, elissza, elgépezi, eldrogozza.... de ahhoz sincs senkinek semmi köze... ahhoz meg pláne nem hogy bíráskodjon is felette.   
Nem olvastad végig a hozzászólásaimat, ha a Te futóműved hozzá van hangolva, akkor miért veszed magadra? Írsz egy pökhendi választ "Mert szép!" és tudtad nagyon jól, hogy reagálni fogok rá, méghozzá negatívan. Ezt megvártad, most pedig kiosztasz! Unatkozol?- vagy amúgy érdekel a téma, mert szerintem nem beszélek hülyeséget, Te is tudod, igazolja az, hogy a Te futóműved is erősebb a gyárinál!! Tehát még egyszer írom, nem kötözködöm, akinek nem inge nem veszi magára. Aki pedig magára ismer, vagyis felismeri a hibát, lehet megfogadja azt a tanácsot, amit anno Te is megfogadtál valakitől, hogy erősítse meg a futóművét is!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #962 Dátum: 2013.07.03 szerda, 18:13:04 »

Nem olvastad végig a hozzászólásaimat, ha a Te futóműved hozzá van hangolva, akkor miért veszed magadra? Írsz egy pökhendi választ "Mert szép!" és tudtad nagyon jól, hogy reagálni fogok rá, méghozzá negatívan. Ezt megvártad, most pedig kiosztasz! Unatkozol?- vagy amúgy érdekel a téma, mert szerintem nem beszélek hülyeséget, Te is tudod, igazolja az, hogy a Te futóműved is erősebb a gyárinál!! Tehát még egyszer írom, nem kötözködöm, akinek nem inge nem veszi magára. Aki pedig magára ismer, vagyis felismeri a hibát, lehet megfogadja azt a tanácsot, amit anno Te is megfogadtál valakitől, hogy erősítse meg a futóművét is!
minek kellett egyáltalán neked itt minden előzmény nélkül kioktatni bárkit is? mindenki tudja nagyjából amit leírtál. felnőtt emberek, tudják a következményeit. hónapok óta szó sem volt olyan témáról, amit írtál. Akkor minek? Én is kérdezhetném: Unatkozol?
Mit vártál? tapsot?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Samson B
Vendég
« Új hozzászólás #963 Dátum: 2013.07.03 szerda, 18:29:20 »

minek kellett egyáltalán neked itt minden előzmény nélkül kioktatni bárkit is? mindenki tudja nagyjából amit leírtál. felnőtt emberek, tudják a következményeit. hónapok óta szó sem volt olyan témáról, amit írtál. Akkor minek? Én is kérdezhetném: Unatkozol?
Mit vártál? tapsot?
Nem kioktatok, csak felhívom a figyelmet.
Ja, és írd már le légyszi miről írhatok, nehogy a végén megsértselek, majd igyekszem ahhoz tartani magam, rendben?
Időjárás megfelelne?
És nem unatkozom, csak sok olyan f@szkalappal találkozok, mint amilyenekről írtam, ha te nem vagy közöttük miért veszed magadra?-ezt nem értem, Te vagy a harmadik ma, kinek nem inge, de magára veszi!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #964 Dátum: 2013.07.03 szerda, 19:56:52 »

Nem kioktatok, csak felhívom a figyelmet.
Ja, és írd már le légyszi miről írhatok, nehogy a végén megsértselek, majd igyekszem ahhoz tartani magam, rendben?
Időjárás megfelelne?
És nem unatkozom, csak sok olyan f@szkalappal találkozok, mint amilyenekről írtam, ha te nem vagy közöttük miért veszed magadra?-ezt nem értem, Te vagy a harmadik ma, kinek nem inge, de magára veszi!
miből gondolod, hogy itt bárki olyan f@szkalap? majd annak írj, aki olyat ír be. mi ez? megelőző (ki)oktatás?
a hangnemed nem figyelemfelhívás volt, hanem kioktatás, és úgy szólítottál meg mindenkit, mintha mindenki ezt csinálná, és tudja, hogy nem jó.
valóban, én nem veszem magamra, de másnak sincs szüksége ilyen hangvételű segítségre szerintem  szomoru1
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #965 Dátum: 2013.07.03 szerda, 20:51:13 »

miből gondolod, hogy itt bárki olyan f@szkalap? majd annak írj, aki olyat ír be. mi ez? megelőző (ki)oktatás?
a hangnemed nem figyelemfelhívás volt, hanem kioktatás, és úgy szólítottál meg mindenkit, mintha mindenki ezt csinálná, és tudja, hogy nem jó.
valóban, én nem veszem magamra, de másnak sincs szüksége ilyen hangvételű segítségre szerintem  szomoru1
Mintha magamat hallottam (olvastam) mint amit írtál!
Minek kell ilyeneket írni?Kioktatni felnőtt embereket?
Autósiskolába ott van helye az ilyen okításnak.
Szerintem ilyen fórumokon nem kókler emberek találkozgatnak és  f..ságokon törik az agyukat.
Na jó,kicsit elgurult a gyógyszerem.
Egyébként ízlések és pofonok.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
Samson B
Vendég
« Új hozzászólás #966 Dátum: 2013.07.03 szerda, 22:25:04 »

miből gondolod, hogy itt bárki olyan f@szkalap? majd annak írj, aki olyat ír be. mi ez? megelőző (ki)oktatás?
a hangnemed nem figyelemfelhívás volt, hanem kioktatás, és úgy szólítottál meg mindenkit, mintha mindenki ezt csinálná, és tudja, hogy nem jó.
valóban, én nem veszem magamra, de másnak sincs szüksége ilyen hangvételű segítségre szerintem  szomoru1
Ok, ha a hangvételem nem volt a megfelelő, azért elnézést kérek, de komolyan, a szándékom nem az volt, hogy felspanoljak bárkit is. Más szándék vezérelt, lehet nem jól használtam a szóhasználatot és félreértelmezhető volt a kérdésem, illetve a mondandóm. Ha a fórumon nincs is ilyen ember, akiről/akikről írtam, azért azt elismeritek, hogy a fórumon kívül rengeteg van. Igazából ezt szerettem volna megvitatni. Szeretném megérteni, hogy miért a külsőségek számítanak elsősorban egy autón ma Magyarországon. De majd akkor felteszem így a kérdést később.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #967 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:05:40 »

Ok, ha a hangvételem nem volt a megfelelő, azért elnézést kérek, de komolyan, a szándékom nem az volt, hogy felspanoljak bárkit is. Más szándék vezérelt, lehet nem jól használtam a szóhasználatot és félreértelmezhető volt a kérdésem, illetve a mondandóm. Ha a fórumon nincs is ilyen ember, akiről/akikről írtam, azért azt elismeritek, hogy a fórumon kívül rengeteg van. Igazából ezt szerettem volna megvitatni. Szeretném megérteni, hogy miért a külsőségek számítanak elsősorban egy autón ma Magyarországon. De majd akkor felteszem így a kérdést később.
Na, most, hogy tisztázódtak a dolgok, máris megválaszoltad a kérdésed. Mivel itt köztünk - tudtommal - nem nagyon van olyan, aki 20"-os kereket rak az Mk1-esére, így nem valószínű, hogy lesz érdemleges dolog a felvetett gondolatodból - ami valljuk be, érdekes. Ezt a kérdést inkább az ilyen fórumokon kéne feltenned - nem ismerek ilyen fórumot és autósközönséget, viszont VW-ken és Audikon már láttam elborult kerekeket felrakva, igaz azt viszont nem tudom, hogy a futómű mennyire van megerősítve, mert menet közben nehéz erről diskurálni a másik sofőrrel Smiley. Pl. ez az, amire én gondolok, lehet, hogy te pont nem erre gondolsz. Ennek én értem a miértjét, csak túl sok értelmét nem látom a mindennapi használatban, és lehet, hogy itt sincs az, amiről te Írtál.

Egyébként neked van személyes tapasztalatod arról, amit írtál? Egyik ismerősöd rakott fel 17"-os felnit használt gumival a mezei Mk1-esére? Vagy esetleg Corsán (egyéb kis autón) láttál ilyet? Vagy honnan jött a gondolatmenet? Csak kíváncsiságból kérdem.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #968 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 09:41:56 »

Tudtommal, az MKII-es mondeók kb 60%-a 15" felnin kellene, hogy guruljon, 40%-a 14" -on, a maradék 16-17" az lehet-de ez a ritka!!!
nem értelek, gyári mk1-2 méret a 16 collos kerék  Roll Eyes
az hogy az autók többsége nem ilyenen fut, az leginkább azon múlik, hogy kinek mit enged meg a pénztárcája
ettől még nem mondhatod azt, hogy mindenki tapló és tudatlan meg csak a szépségre hajt, akinek 16-17"-os felnije van  (főleg hogy 14-15"-ban is vannak szép gyári alufelnik)
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #969 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 11:02:15 »

nem értelek, gyári mk1-2 méret a 16 collos kerék  Roll Eyes
az hogy az autók többsége nem ilyenen fut, az leginkább azon múlik, hogy kinek mit enged meg a pénztárcája
ettől még nem mondhatod azt, hogy mindenki tapló és tudatlan meg csak a szépségre hajt, akinek 16-17"-os felnije van  (főleg hogy 14-15"-ban is vannak szép gyári alufelnik)

Azt meg külön be kellene látni, hogy nem mindenkinek a napi autója a Mondeo. Az alkalmi használatra/pávázásra/versenyzésre pedig eléggé alkalmatlanok a 14-15-ös kerekek ballonos gumikkal.

Természetesen megértem, hogy mindenki a saját viszonyrendszeréből indul ki. De érvként elfogadni nem tudom. integet2
Naplózva
Samson B
Vendég
« Új hozzászólás #970 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 11:44:53 »

Na, most, hogy tisztázódtak a dolgok, máris megválaszoltad a kérdésed. Mivel itt köztünk - tudtommal - nem nagyon van olyan, aki 20"-os kereket rak az Mk1-esére, így nem valószínű, hogy lesz érdemleges dolog a felvetett gondolatodból - ami valljuk be, érdekes. Ezt a kérdést inkább az ilyen fórumokon kéne feltenned - nem ismerek ilyen fórumot és autósközönséget, viszont VW-ken és Audikon már láttam elborult kerekeket felrakva, igaz azt viszont nem tudom, hogy a futómű mennyire van megerősítve, mert menet közben nehéz erről diskurálni a másik sofőrrel Smiley. Pl. ez az, amire én gondolok, lehet, hogy te pont nem erre gondolsz. Ennek én értem a miértjét, csak túl sok értelmét nem látom a mindennapi használatban, és lehet, hogy itt sincs az, amiről te Írtál.

Egyébként neked van személyes tapasztalatod arról, amit írtál? Egyik ismerősöd rakott fel 17"-os felnit használt gumival a mezei Mk1-esére? Vagy esetleg Corsán (egyéb kis autón) láttál ilyet? Vagy honnan jött a gondolatmenet? Csak kíváncsiságból kérdem.

Üdv, HegeGabi.

Vannak személyes tapasztalatok.
Gyakorlatilag egy vitatémát szerettem volna feldobni, ami arról szól, hogy nekem például fontos az autó motórja, fékek, futómű, tehát a mechanikus alkatrészek rendben tartása. Nem foglalkozom az autó külsejével annyit, mint általában szoktak, mosogatom, ápolgatom, takarítom, nincs elhanyagolva ettől függetlenül. Nekem fontos az, hogy az autó mindig üzemképes legyen, az úton maradjon és, ha kell megálljon.
Építettem, tavaly tavasszal készült el egy MKII 1.8i kombi turbóval, és nem erre költöttem a legtöbb pénzt, hanem a futómű és a fékek cseréjére,- meg persze sok minden másra, ami velejárója. Nekem fontosabb a mechanikus alkatrészek állapota minősége, mint egy fényezés. Nekem az ad biztonságérzetet, ha rendben van az autó, nem külsőleg. Mindig is lesz@rtam az alufelniket, szépek, tényleg, de nem fontosak, sőt az az egyik utolsó dolog, ami felkerül egy autóra nálam. Ugyanis, igen én is használok alufelnit!!!
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #971 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 12:31:06 »

Vannak személyes tapasztalatok.
Gyakorlatilag egy vitatémát szerettem volna feldobni, ami arról szól, hogy nekem például fontos az autó motórja, fékek, futómű, tehát a mechanikus alkatrészek rendben tartása. Nem foglalkozom az autó külsejével annyit, mint általában szoktak, mosogatom, ápolgatom, takarítom, nincs elhanyagolva ettől függetlenül. Nekem fontos az, hogy az autó mindig üzemképes legyen, az úton maradjon és, ha kell megálljon.
Építettem, tavaly tavasszal készült el egy MKII 1.8i kombi turbóval, és nem erre költöttem a legtöbb pénzt, hanem a futómű és a fékek cseréjére,- meg persze sok minden másra, ami velejárója. Nekem fontosabb a mechanikus alkatrészek állapota minősége, mint egy fényezés. Nekem az ad biztonságérzetet, ha rendben van az autó, nem külsőleg. Mindig is lesz@rtam az alufelniket, szépek, tényleg, de nem fontosak, sőt az az egyik utolsó dolog, ami felkerül egy autóra nálam. Ugyanis, igen én is használok alufelnit!!!

Hát akkor rossz helyen vetetted fel a vitatémát. Itt nagyjából mindenki így van ezzel. Nem az a kategória ez az autó, ahol bárkit is érdekel, hogy hány helyen van karcolás, rozsdapötty, vagy kőfelverődés. Ahogy az sem fontos, hogy gyári-e a fényezés, meg egyszínű-e. Azokból az időkből ezek az autók már kinőttek.

Van pár olyan Mondeo-s, akinek a külcsíny hibátlan, az alufelnin fékpor sincsen, fékezés közben meg le akar esni az autó az útról. Van ilyen, méghozzá sok. De azok nem nagyon járnak ide fórumozni.  integet2
Naplózva
Samson B
Vendég
« Új hozzászólás #972 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 12:34:57 »

Hát akkor rossz helyen vetetted fel a vitatémát. Itt nagyjából mindenki így van ezzel. Nem az a kategória ez az autó, ahol bárkit is érdekel, hogy hány helyen van karcolás, rozsdapötty, vagy kőfelverődés. Ahogy az sem fontos, hogy gyári-e a fényezés, meg egyszínű-e. Azokból az időkből ezek az autók már kinőttek.

Van pár olyan Mondeo-s, akinek a külcsíny hibátlan, az alufelnin fékpor sincsen, fékezés közben meg le akar esni az autó az útról. Van ilyen, méghozzá sok. De azok nem nagyon járnak ide fórumozni.  integet2
Értem, akkor részemről én le is zárom a dolgot.
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #973 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 14:03:12 »

Úgy néz ki,hogy nem a stab.kar ment tönkre ilyen hamar,hanem valahol máshol van gebasz,mert az egész kerekem lóg és nagyon kopog,ha lassan rossz úton közlekedek.Egyesek szerint a kerékcsapágyam törött el.Hála Istennek! worship
No B...meg nem a kerékcsapágy,nem a stab.pálca,hanem a talpas gömbfej ment tönkre a toronyszilent-csapágy társával együtt.
Most nem tudom,hogy ez hosszú évek munkájában adta meg magát,vagy az asszony nem szólt mikor aknát fogott?
Bár az elsőt gyanítom,mivel ezek még gyári cuccok voltak benne és soha nem cseréltem még őket pedig a verda lassan 11éve van nálam.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #974 Dátum: 2013.07.09 kedd, 09:15:58 »

Értem, akkor részemről én le is zárom a dolgot.
No, ha esetleg érdemleges választ is szeretnél a felvetésedre - én legalábbis kíváncsi volnék a miértre -, felteheted neki a kérdésed, hátha elmondja az okokat.
Üdv, HegeGabi.
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #975 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 10:08:16 »

Sziasztok! Találtam neten a kormány le és felszereléséről egy leírást, 2 kérdésem lenne csak: miért a testet kell eltávolítani előtte, és tényleg kell-e nyomatékkulcs hozzá?
 Huh?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #976 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 12:38:16 »

Sziasztok! Találtam neten a kormány le és felszereléséről egy leírást, 2 kérdésem lenne csak: miért a testet kell eltávolítani előtte, és tényleg kell-e nyomatékkulcs hozzá?
 Huh?
Elvileg ha a testet veszed le, akkor nem törlődnek a kompóterből a menettulajdonságok - hogy miért nem, az passz. Huh?
Ha benne van a kezedben a kiló (sok éves és sok munkaórás csavarmeghúzási tapasztalat), akkor nem kell nyomatékkulcs Grin. De simán erőből is meghúzhatod - itt jön elő ugye, hogy kinek mekkora karizmája és kulcsa van: gyenge ember nagy erőkarral is tudhat nagyobb meghúzási nyomatékot mint egy erős ember egy pl. 13centi hosszú villáskulccsal Smiley.
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #977 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 15:07:28 »

Lejött a kormány, de vele együtt kijött egy spirális vezetékszalag is. Visszatettem, de letört a műanyag karimáról 4-ből 2 kis műanyag fül  falbav volt már valakinek ilyen gondja? Mi tegyek?   help
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.11 csütörtök, 15:15:16 írta szepi2001 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #978 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 15:15:10 »

Lejött a kormány, de vele együtt kijött egy spirális vezetékszalag is. Visszatettem, de letört a műanyag karimáról 3-ból 1 kis műanyag fül  falbav volt már valakinek ilyen gondja? Mi tegyek?   help

Volt. Sokan jártak már így a kormány leszerelésekor.

Vegyél egy másikat. Mk2 Krisz-t keresd, telefonon. (a telszáma ott lesz a profiljában vagy egy hozzászólása alatt)
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #979 Dátum: 2013.07.11 csütörtök, 20:54:36 »

Elvileg ha a testet veszed le, akkor nem törlődnek a kompóterből a menettulajdonságok - hogy miért nem, az passz. Huh?
Ha benne van a kezedben a kiló (sok éves és sok munkaórás csavarmeghúzási tapasztalat), akkor nem kell nyomatékkulcs Grin. De simán erőből is meghúzhatod - itt jön elő ugye, hogy kinek mekkora karizmája és kulcsa van: gyenge ember nagy erőkarral is tudhat nagyobb meghúzási nyomatékot mint egy erős ember egy pl. 13centi hosszú villáskulccsal Smiley.
De törlődik, kb 8 perc után már üres volt az adaptációs tábla (injektor időket mutatja, terhelés és fordszám függvényében).
A test levétel a véletlen lufi eldurrantás ellen van. Bár erre kormánybőrőzös barátom azt mondta, ha nincs gyújtáson az autó, nem durran el a lufi. Ő sosem kötötte még le az akkut, és sose volt problémája ebből.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #980 Dátum: 2013.07.12 péntek, 09:45:04 »

De törlődik, kb 8 perc után már üres volt az adaptációs tábla (injektor időket mutatja, terhelés és fordszám függvényében).

A test levétel a véletlen lufi eldurrantás ellen van. Bár erre kormánybőrőzös barátom azt mondta, ha nincs gyújtáson az autó, nem durran el a lufi. Ő sosem kötötte még le az akkut, és sose volt problémája ebből.
Most már ezt is tudom.

Viszont erre a felvetésre egy kérdés: Mindig is így volt és mindenhol (mindegyik márka esetében) így van? Oké, tudom, ha áll az autó, akkor nagyon kicsi az esély arra, hogy legyen is benne valaki, tehát ha belerongyolnak valami miatt szemből monnyuk 120-al, akkor nem nyílik ki a légzsák, mert nincs benne gyújtás. De mi van, ha én várok valakit, és megtörténik a baj? Kanyec filma, mert gyújtás nélkül nincs légzsák?
Vagy ezt kiküszöbölendő raktak be súlyérzékelőt az ülésekbe?
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #981 Dátum: 2013.07.12 péntek, 17:47:27 »

Nagy nehezen beszereztem egy légzsák átvezető gyűrűt (3. bontóban volt...), be is tettem. Kérdés, hogy merjem-e ellenőrizni, hogy jobbra és balra is ugyanannyit fordul, vagy bízzak benne hogy egyenes állásban szerelték ki? Be kellene szereznem egy Haynes Service Manual-t  Smiley
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #982 Dátum: 2013.07.12 péntek, 17:51:23 »

Most már ezt is tudom.

Viszont erre a felvetésre egy kérdés: Mindig is így volt és mindenhol (mindegyik márka esetében) így van? Oké, tudom, ha áll az autó, akkor nagyon kicsi az esély arra, hogy legyen is benne valaki, tehát ha belerongyolnak valami miatt szemből monnyuk 120-al, akkor nem nyílik ki a légzsák, mert nincs benne gyújtás. De mi van, ha én várok valakit, és megtörténik a baj? Kanyec filma, mert gyújtás nélkül nincs légzsák?
Vagy ezt kiküszöbölendő raktak be súlyérzékelőt az ülésekbe?

Úgy tudom, áramtalanítás után még 15 percig aktív a légzsák. Az, hogy valaki fent hagyja a sarut úgy szereli és nem durran el, azért lehet, mert bolondbiztosra tervezték, vagy csak mázlija van...  Smiley
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #983 Dátum: 2013.07.12 péntek, 17:59:51 »

a test levételt kb minden javításnál első lépésként írják. semmi köze a légzsákhoz. álló helyzetben nem fog felrobbanni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #984 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 11:29:00 »

Most már kezdek kicsit ideges lenni, de csak magamat okolhatom. Ma betettem a gyűrűt (bíztam abban, aki kiszerelte és nem ellenőriztem a forgásszámot, nagy hiba volt... falbav) feltettem a kormányt, légzsák vissza, indítás, minden szép és jó. Tekerem balra, oké. Tekerem jobbra, kb. 2 fordulat után reccsenés. Széttört a gyűrű, vagy vezeték szakadt, nem tudom, de hogy vehetek még egyet és szedhetem szét újra az biztos. Légzsák visszajelző is villog. Most nem szedem szét, elmegyek így bontóba, ha megvan az újabb darab nekiállok megint. Mindenesetre most már lassan a tervezett költségek duplájánál járok... Angry
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #985 Dátum: 2013.07.14 vasárnap, 17:33:21 »

Végül szétszedtem a 2 rossz átvezetőt, és mivel az egyikről a fülek törtek, a másikban  a vezeték szakadt, csináltam belőlük 1 jót. 2.5 fordulat balra és jobbra is és működik  vigyor3 és a légzsák lámpa sem villog  Smiley
Naplózva
trefiimi
Vendég
« Új hozzászólás #986 Dátum: 2013.07.17 szerda, 14:20:05 »

Sziasztok, első rúgóm eltört az egyik oldalon, szerencsére álló helyzetben szólta el magát. Tökéletesen belelőgott a vége a gumiabroncsba, így ha gurultam vele hangja volt rendesen, ráadásul pont menetirány szerint állt szembe az eltört hegyes vége. Na leflexeltük, hogy a gumit ne érje el, most a rúgó kb. 60%-a támaszt. Szerintetek el induljak egy 8 km-re lévő szervízbe vele, vagy így már gyengébb sokkal a cucc és lehet leszakad az egész?
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #987 Dátum: 2013.07.17 szerda, 14:35:43 »

Sziasztok, első rúgóm eltört az egyik oldalon, szerencsére álló helyzetben szólta el magát. Tökéletesen belelőgott a vége a gumiabroncsba, így ha gurultam vele hangja volt rendesen, ráadásul pont menetirány szerint állt szembe az eltört hegyes vége. Na leflexeltük, hogy a gumit ne érje el, most a rúgó kb. 60%-a támaszt. Szerintetek el induljak egy 8 km-re lévő szervízbe vele, vagy így már gyengébb sokkal a cucc és lehet leszakad az egész?
Menj és örülj, hogy nem menet közben szólta el magát! Csak lassan!És óvatosan azzal a szervíz árakkal wave
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
trefiimi
Vendég
« Új hozzászólás #988 Dátum: 2013.07.17 szerda, 14:44:43 »

Menj és örülj, hogy nem menet közben szólta el magát! Csak lassan!És óvatosan azzal a szervíz árakkal wave
Hát minden esetre nem megnyugtató, hogy ilyenek is történhetnek, ha belegondolok, hogy ezt 140-es tempónál adja elő. Ott döglök meg.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #989 Dátum: 2013.07.17 szerda, 14:57:43 »

Hát minden esetre nem megnyugtató, hogy ilyenek is történhetnek, ha belegondolok, hogy ezt 140-es tempónál adja elő. Ott döglök meg.
Én is ugyanígy jártam, mint Te.Januárban , hóesésben ,-6 fokban az út szélén.Ráadásul nekem beletört a teló szorító csavar,cserélhettem komplett gólyalábat falbav
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #990 Dátum: 2013.07.17 szerda, 15:00:53 »

Én is ugyanígy jártam, mint Te.Januárban , hóesésben ,-6 fokban az út szélén.Ráadásul nekem beletört a teló szorító csavar,cserélhettem komplett gólyalábat falbav
ki lehet szedni a beletört csavart, én eddig kettőnél csináltam meg
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #991 Dátum: 2013.07.17 szerda, 20:34:22 »

Hát minden esetre nem megnyugtató, hogy ilyenek is történhetnek, ha belegondolok, hogy ezt 140-es tempónál adja elő. Ott döglök meg.
igen. ezért mondtam múltkor, hogy ami jó, azt miért kell elb@szni. az mk1-en legalább nem szúrja keresztül a gumit, mert van válla a gólyalábnak
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #992 Dátum: 2013.07.17 szerda, 20:47:08 »

ki lehet szedni a beletört csavart, én eddig kettőnél csináltam meg
1-et már én is megcsináltam, de átmenő csavarral is megoldható.Mondjuk az út szélén bajos lenne wave
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #993 Dátum: 2013.07.17 szerda, 21:40:05 »

Tapasztalatokat, javaslatokat, ajánlatokat várok! Első lengéscsillapítót kell cserélnem.Felújítás,bontott, olcsó NoName új, ismert márka nagy kedvezménnyel, E-bay.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #994 Dátum: 2013.07.17 szerda, 21:45:16 »

Tapasztalatokat, javaslatokat, ajánlatokat várok! Első lengéscsillapítót kell cserélnem.Felújítás,bontott, olcsó NoName új, ismert márka nagy kedvezménnyel, E-bay.
Tapasztalat: az új az jó, a használt az rizikó.

Vagy milyen ajánlatokat vártál? Grin
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #995 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 08:28:41 »

Tapasztalatokat, javaslatokat, ajánlatokat várok! Első lengéscsillapítót kell cserélnem.Felújítás,bontott, olcsó NoName új, ismert márka nagy kedvezménnyel, E-bay.
felújítás keményítéssel vagy új
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #996 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 08:58:31 »

Tapasztalat: az új az jó, a használt az rizikó.

Vagy milyen ajánlatokat vártál? Grin
Lista ár -60% taps
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #997 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 09:35:09 »

Lista ár -60% taps
Piha!
Tudok neked szerezni 48e-ért - ez a listaára nálam - első gátlót, ebből még akár engedek is 65%-ot, megfelel? nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #998 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 09:48:12 »

felújítás keményítéssel vagy új

Feltétlenül szükséges a keményítés egyébként? Nem jó, ha gyári keménységre újíttatja fel?

Mennyi egy ilyen felújítás? Nekem is kellene lassan a Fipuhoz a két első lengéscsillapítóra. Viszont tudok 18e-ért egy pár újat szerezni, Bárdis kedvezménnyel meg még olcsóbban is. Így is megérné nekem a felújítás? Huh? 
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #999 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 09:50:14 »

Piha!
Tudok neked szerezni 48e-ért - ez a listaára nálam - első gátlót, ebből még akár engedek is 65%-ot, megfelel? nyes
Boltot ne nyiss, nem menne!
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 33   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.