Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 06:39:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 672671 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1200 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 15:35:34 »

hello. hátha ebben a topicban jobban tudják a megoldást a problémámra....
Ennek ikyennek kell lennie? http://kepfeltoltes.hu/thumb/140312/DSC_0006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

mint kiderült közel sem ilyennek kell lennie, de mi lehet a probléma? ha felemelem a kocsit, szépen ráül, de ha normál állapotban van eláll. ha jár a motor és tekergetem a kormányt, szép egyenletesen jár két irányban...
a stabilizátorom tuti cserés azt a jövöhéten kicserélem, esetleg az lehet baja? Olyan mintha lejjebb lenne a toronycsapágy a kelleténél, vagy nem tudom..... kihagyhattam valamit... de eddig jó volt csak most tűnt fel... nem tudom Sad

ebből az óriás képből nem sokat lehet mondani  Undecided De talán a toronyszillent van szarrá menve, és azért türemkedik ki a tányér. De mondom, a képből nem sok mindent látni.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
aty12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #1201 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 16:35:10 »

ebből az óriás képből nem sokat lehet mondani  Undecided De talán a toronyszillent van szarrá menve, és azért türemkedik ki a tányér. De mondom, a képből nem sok mindent látni.

igen az van elfáradva az enyém is így nézett ki csere előtt!!
Naplózva

97' Mk2 kombi 2.0 Ghia,EGR off,gázos lengők,JBL hifi,új gyári vízlehúzók,17" alu papucsok,
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #1202 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 08:24:16 »

igen az van elfáradva az enyém is így nézett ki csere előtt!!
értem. Hát nagyon szépen köszönöm. Mennyibe kerül az a szilent oda a pár?
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1203 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 12:47:30 »

értem. Hát nagyon szépen köszönöm. Mennyibe kerül az a szilent oda a pár?

Cromaxnál 4-13-ig árulják darabját. Valszeg 10-15ezerből ki lehet hozni egy párat bárhol jó minőségben.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
ghostforme
Vendég
« Új hozzászólás #1204 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 12:50:21 »

Cromaxnál 4-13-ig árulják darabját. Valszeg 10-15ezerből ki lehet hozni egy párat bárhol jó minőségben.

Cromaxnál felejtős venni.

Ruville van 1850 Ft/db
Lemförder 5500 Ft/db

http://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_ii_bap_1996_09_2000_11_1__5817/lengescsillapitok_rugok_1__toronycsapagy_alkatreszek__toronycsapagy_1__elsotengely?gyakori=I
Naplózva
invisiblekid
Vendég
« Új hozzászólás #1205 Dátum: 2014.03.17 hétfő, 19:56:06 »

Újra remegés!

Nem akarok senkit idegesíteni, de nekem magától szinte elmúlt, alig észrevehető. Nade! Gondoltam, akkor sem hagyom így, remegett, meg már mindenki féltengelyre gyanakodott, nincs mese mennie kell. El is kezdtük vasárnap a bontást,  worship worship worship worship Viló!. Már majdnem kint volt a bal, mikor Viló Úr arra lett figyelmes, hogy a csukló nem kotyog, ellenben egyik féltengely megfog másik mozgat, és fordítva szép koccanás hallatszik a difiből. Idő híján visszarak, és elnapol. Miután kicsit megbolygattuk elég szépen remegett, de megint visszaállt közel normálisra. Szóval ezennel mi is úgy gondoljuk, hogy Difi. Megnéztük egy másik Mondeon, ott semmi kottyanás semmi lötyögés, állt mint Katiban a gyerek.
További jó remegésmentesítést!
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1206 Dátum: 2014.03.18 kedd, 00:14:43 »

Újra remegés!

Nem akarok senkit idegesíteni, de nekem magától szinte elmúlt, alig észrevehető. Nade! Gondoltam, akkor sem hagyom így, remegett, meg már mindenki féltengelyre gyanakodott, nincs mese mennie kell. El is kezdtük vasárnap a bontást,  worship worship worship worship Viló!. Már majdnem kint volt a bal, mikor Viló Úr arra lett figyelmes, hogy a csukló nem kotyog, ellenben egyik féltengely megfog másik mozgat, és fordítva szép koccanás hallatszik a difiből. Idő híján visszarak, és elnapol. Miután kicsit megbolygattuk elég szépen remegett, de megint visszaállt közel normálisra. Szóval ezennel mi is úgy gondoljuk, hogy Difi. Megnéztük egy másik Mondeon, ott semmi kottyanás semmi lötyögés, állt mint Katiban a gyerek.
További jó remegésmentesítést!

Mondtam én  duhos2 nálam fordítva van, ha megvan emelve az autó, majd lekerül a földre kb 20km tudok úgy menni az autóval h nincs remegés  hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
ghostforme
Vendég
« Új hozzászólás #1207 Dátum: 2014.03.18 kedd, 11:04:00 »

Miért zavar titeket a remegés? INGYEN MASSZÁZS!!!  hehe nyes (csak poén, nehogy vki magára vegye)
Naplózva
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #1208 Dátum: 2014.03.19 szerda, 07:32:13 »

Helló!
Tudja valaki miért van az, hogy felraktam a nyárigumit+felnit és most jobbra húz az autó? A téli szettel nem csinált ilyet.
Már megcseréltem a jobb hátsó kereket az elsővel de most is elhúz.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1209 Dátum: 2014.03.19 szerda, 12:47:33 »

Helló!
Tudja valaki miért van az, hogy felraktam a nyárigumit+felnit és most jobbra húz az autó? A téli szettel nem csinált ilyet.
Már megcseréltem a jobb hátsó kereket az elsővel de most is elhúz.

Lehet pár oka.. nehezebb az egyik oldalon a kerék, eldeformálódott télen a tárolás közben, guminyomás nem jó valamelyik oldalon (nem egyforma), stb. Ezeket kéne lecsekkolni első körben. A rosszabbik forgatókönyv szerint pedig a nyári kerekekkel semmi baj, ellenben a futómű/kormánymű/fék miatt húz félre, csak a téli gumi meg pont a másik irányba húzta el, és azért tűnt eddig jónak.
3. (banális) lehetőség: fúj a szél Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #1210 Dátum: 2014.03.19 szerda, 13:38:25 »

Lehet pár oka.. nehezebb az egyik oldalon a kerék, eldeformálódott télen a tárolás közben, guminyomás nem jó valamelyik oldalon (nem egyforma), stb. Ezeket kéne lecsekkolni első körben. A rosszabbik forgatókönyv szerint pedig a nyári kerekekkel semmi baj, ellenben a futómű/kormánymű/fék miatt húz félre, csak a téli gumi meg pont a másik irányba húzta el, és azért tűnt eddig jónak.
3. (banális) lehetőség: fúj a szél Cheesy

A gumikat úgy tároltam hogy a felniknél fogva voltak felszerelve állványra, a nyomásokat már többször néztem de azok jónak tűntek, amikor jobbról fújt a szél akkor, meglepően egyenesen ment az autó   hehe
Akkor vigyem el futóműveshez?
Azért köszi a segítséget Smiley
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1211 Dátum: 2014.03.19 szerda, 17:10:30 »

A gumikat úgy tároltam hogy a felniknél fogva voltak felszerelve állványra, a nyomásokat már többször néztem de azok jónak tűntek, amikor jobbról fújt a szél akkor, meglepően egyenesen ment az autó   hehe
Akkor vigyem el futóműveshez?
Azért köszi a segítséget Smiley

Egy futóműdiagnosztikát mindenképpen megér a dolog Smiley Meg ha van egy elég jó pontosságú mérleg, akkor megmérni hogy melyik gumi milyen nehéz Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #1212 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:33:38 »

hello. egy nagyon fontos kérdés
a lengéscsillapító tetején, amikor kitekerem azt a csavart, most olvastam hogy imbusszal ellent kell fogni neki mert eltekeredik. hát én ezelőtt nekiestem légkulcsal csak úgy. szépen lejött a csavar és vissza is ugyan így. mit lehet azzal az imbusszal állítani vagy minek van ott, mert csa nem baj hogy tekereg akkor talán nem attol áll a kományom két-három centit balra. Most cserélek toronyszilentet mer stabi pálcákat, ha eltekertem akkor azt jó volna tudni hogy baj-e Cheesy
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1213 Dátum: 2014.04.02 szerda, 22:19:03 »

hello. egy nagyon fontos kérdés
a lengéscsillapító tetején, amikor kitekerem azt a csavart, most olvastam hogy imbusszal ellent kell fogni neki mert eltekeredik. hát én ezelőtt nekiestem légkulcsal csak úgy. szépen lejött a csavar és vissza is ugyan így. mit lehet azzal az imbusszal állítani vagy minek van ott, mert csa nem baj hogy tekereg akkor talán nem attol áll a kományom két-három centit balra. Most cserélek toronyszilentet mer stabi pálcákat, ha eltekertem akkor azt jó volna tudni hogy baj-e Cheesy
Nem baj, hogy eltekerted, annak az a rendeltetése, hogy ellent tartsál vele, amikor húzod a rögzítő anyáját, ha simán eltekered nem történik más, mint, hogy elforgattad a lengéscsillapító szárát, annak meg teljesen mindegy, hogy hol áll. Azt meg, hogy a kormányod 2-3 cm-t balra áll a kerékösszetartás beállításával lehet egyenesbe hozni.
 
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.02 szerda, 22:20:51 írta Truthful » Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1214 Dátum: 2014.04.02 szerda, 22:38:59 »

A Ruville teljesen jó, az esetek többségében gyári alkatrész lapul a dobozaikban! wave
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1215 Dátum: 2014.04.02 szerda, 22:50:03 »

Rakok be ide néhány képet, hátha érdekes valakiknek, mivel nem kelt el az autóm, ezért úgy döntöttem, hogy ölök bele egy kis pénzt, na meg talán elejét tudom venni a további rugótöréseknek. Vettem egy garnitúra KONI ültetőrugót, meg lengéscsillapítókat, meg akkor már a fék sem maradhatott ki, így most kap a mondeo 2 db BREMBO 4 dugattyús, radiális felfogatású féknyerget s hozzá 2 db AP aluagyas 315X30-as féktárcsát.
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geFwVR
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geFgVR
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geEgVR
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geFQVR
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geFAVR
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geEwVR
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1216 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 10:15:04 »

Rakok be ide néhány képet, hátha érdekes valakiknek, mivel nem kelt el az autóm, ezért úgy döntöttem, hogy ölök bele egy kis pénzt, na meg talán elejét tudom venni a további rugótöréseknek. Vettem egy garnitúra KONI ültetőrugót, meg lengéscsillapítókat, meg akkor már a fék sem maradhatott ki, így most kap a mondeo 2 db BREMBO 4 dugattyús, radiális felfogatású féknyerget s hozzá 2 db AP aluagyas 315X30-as féktárcsát.
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geFwVR
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geFgVR
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geEgVR
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geFQVR
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geFAVR
http://imagerz.com/QBZDUEtvAwMDV1geEwVR

 eljen csinos darabok Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1217 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 11:16:22 »

eljen csinos darabok Smiley
Köszi, majd még készítek fotókat ahogy haladok a melóval. wave
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #1218 Dátum: 2014.04.04 péntek, 10:00:17 »

Sziasztok!
Tapasztalatokra vagyok kíváncsi, mennyire más 195/65 R15 és 195/60 R15 méretű gumival felszerelt MK2-t vezetni?
A téli gumi 14"-os lemezfelnin van, mérete 185/65 R14 ami ugye a gyári ajánlásoknak megfelel. A nyári gumi jelenleg a korábbi Mondeókon igen elterjedt 195/65-ös ami 15"-ös felnin van.
Úgy alakult, hogy az első-hátsó kerekeken eltérő márkájú és állapotú gumik vannak fent, így az idén vagy 2 darab 195/65-ös gumit kell vennem, vagy 4 darab 195/60-as gumit. Nyilvánvaló olcsóbb lenne a jelenlegi méretnél maradni, de kíváncsi vagyok mennyire más a vezetési élmény és a kanyarstabilitás 195/65 méretű gumiknál?
A téli 185/65 készlettel a kocsi a tapasztalom szerint jobban vált, jobb a kanyarstabilitása is, mint a nyári 195/65 mérettel. Külföldi fórumokon találtam 1-2 hozzászólást, ami szerint /65-ös méretnél a 15"-os felni esetében kicsit lassabban vált a kocsi, jobban kel kihúzni egy adott sebességben. Szerintetek gyakorlatban ez érezhető? Érdemes 195/60-as méretre váltanom?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1219 Dátum: 2014.04.04 péntek, 10:49:47 »

Sziasztok!
Tapasztalatokra vagyok kíváncsi, mennyire más 195/65 R15 és 195/60 R15 méretű gumival felszerelt MK2-t vezetni?
A téli gumi 14"-os lemezfelnin van, mérete 185/65 R14 ami ugye a gyári ajánlásoknak megfelel. A nyári gumi jelenleg a korábbi Mondeókon igen elterjedt 195/65-ös ami 15"-ös felnin van.
Úgy alakult, hogy az első-hátsó kerekeken eltérő márkájú és állapotú gumik vannak fent, így az idén vagy 2 darab 195/65-ös gumit kell vennem, vagy 4 darab 195/60-as gumit. Nyilvánvaló olcsóbb lenne a jelenlegi méretnél maradni, de kíváncsi vagyok mennyire más a vezetési élmény és a kanyarstabilitás 195/65 méretű gumiknál?
A téli 185/65 készlettel a kocsi a tapasztalom szerint jobban vált, jobb a kanyarstabilitása is, mint a nyári 195/65 mérettel. Külföldi fórumokon találtam 1-2 hozzászólást, ami szerint /65-ös méretnél a 15"-os felni esetében kicsit lassabban vált a kocsi, jobban kel kihúzni egy adott sebességben. Szerintetek gyakorlatban ez érezhető? Érdemes 195/60-as méretre váltanom?

ezt neked kell tudnod, hogy érdemes e. Nekem 205/55-16 a nyári gumim. ha nagyon meg van pakolva a kombi hátulja, néha beleért a sárvédőbe, de a flex azt a gondot is megoldotta.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1220 Dátum: 2014.04.04 péntek, 14:47:48 »

Sziasztok!
Tapasztalatokra vagyok kíváncsi, mennyire más 195/65 R15 és 195/60 R15 méretű gumival felszerelt MK2-t vezetni?
A téli gumi 14"-os lemezfelnin van, mérete 185/65 R14 ami ugye a gyári ajánlásoknak megfelel. A nyári gumi jelenleg a korábbi Mondeókon igen elterjedt 195/65-ös ami 15"-ös felnin van.
Úgy alakult, hogy az első-hátsó kerekeken eltérő márkájú és állapotú gumik vannak fent, így az idén vagy 2 darab 195/65-ös gumit kell vennem, vagy 4 darab 195/60-as gumit. Nyilvánvaló olcsóbb lenne a jelenlegi méretnél maradni, de kíváncsi vagyok mennyire más a vezetési élmény és a kanyarstabilitás 195/65 méretű gumiknál?
A téli 185/65 készlettel a kocsi a tapasztalom szerint jobban vált, jobb a kanyarstabilitása is, mint a nyári 195/65 mérettel. Külföldi fórumokon találtam 1-2 hozzászólást, ami szerint /65-ös méretnél a 15"-os felni esetében kicsit lassabban vált a kocsi, jobban kel kihúzni egy adott sebességben. Szerintetek gyakorlatban ez érezhető? Érdemes 195/60-as méretre váltanom?
195/65R15-el kevesebbet csal a kmóra, mint 195/60R15-el.
Ha új a gumi, nem hiszem, hogy nagy különbséget okozna érzetileg az az 5%-nyi magasságkülönbség. Lehet, hogy Fittipaldi érezné, de nem hiszem, hogy te látatlanban megmondanád, hogy melyik gumi is van fent épp a kocsidon Cheesy.
Ja, és a /65 olcsóbb Grin.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1221 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 07:35:42 »

195/65R15-el kevesebbet csal a kmóra, mint 195/60R15-el.
Ha új a gumi, nem hiszem, hogy nagy különbséget okozna érzetileg az az 5%-nyi magasságkülönbség. Lehet, hogy Fittipaldi érezné, de nem hiszem, hogy te látatlanban megmondanád, hogy melyik gumi is van fent épp a kocsidon Cheesy.
Ja, és a /65 olcsóbb Grin.
100%-ig egyetértek. Nekem is /65 van fent. olcsóbb, könyebb jó állapotú használtat is venni, és így mutat kb jól a km órám. gyári felnivel nem ér sehova sem, viszont nagyobb terhelésnél vagy rosszabb úton haladva komfortosabb. a másfél km/h-s kanyarsebesség különbség engem a másfél tonnás kombinál nem nagyon érdekel
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #1222 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 14:27:06 »

100%-ig egyetértek. Nekem is /65 van fent. olcsóbb, könyebb jó állapotú használtat is venni, és így mutat kb jól a km órám. gyári felnivel nem ér sehova sem, viszont nagyobb terhelésnél vagy rosszabb úton haladva komfortosabb. a másfél km/h-s kanyarsebesség különbség engem a másfél tonnás kombinál nem nagyon érdekel

Köszi mindenkinek, maradok a /65-nél.

Egyébként GinJoy, a most már kukás Michelin gumikat anno 3 éve tőled vettem gyári Ford felnivel, a gumi eddig bírta Smiley

Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1223 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 14:43:53 »

Köszi mindenkinek, maradok a /65-nél.

Egyébként GinJoy, a most már kukás Michelin gumikat anno 3 éve tőled vettem gyári Ford felnivel, a gumi eddig bírta Smiley


Emlékszem. Azok fasza gumik e3a asszimetrikus, ha jól emlékszem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #1224 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 15:15:52 »

Emlékszem. Azok fasza gumik e3a asszimetrikus, ha jól emlékszem

Így van!
 Wink
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1225 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 13:31:01 »

Pár napja jelentkezett egy halk dübbenés induláskor és megálláskor, elölről.
Nem érzem a kormányon, és nem nyeklik a futómű sem.
Akár egyenes a kerék, akár kanyarodós.
Olyan, mint, ha valami lógna, de nem, mert aknán mindent megrángattam,
feszegettem és semmi nem mozdul.
5let valakinek, mit nézzek meg?
Köszönöm előre is.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.17 csütörtök, 14:04:52 írta Caruso » Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1226 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 16:02:30 »

Pár napja jelentkezett egy halk dübbenés induláskor és megálláskor, elölről.
Nem érzem a kormányon, és nem nyeklik a futómű sem.
Akár egyenes a kerék, akár kanyarodós.
Olyan, mint, ha valami lógna, de nem, mert aknán mindent megrángattam,
feszegettem és semmi nem mozdul.
5let valakinek, mit nézzek meg?
Köszönöm előre is.


Nálam ugyanezt a hibajelenséget az egyik lengőkarszilent okozta. Kézzel, vagy emelőn rángatva nem lehetett mozgásra bírni, viszont amikor az egész autó rajta volt, akkor tudott rottyanni szép nagyokat. Nézd végig a szilenteket, nagy valószínűséggel az egyik ki van verődve.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1227 Dátum: 2014.04.18 péntek, 08:47:24 »

Nálam ugyanezt a hibajelenséget az egyik lengőkarszilent okozta. Kézzel, vagy emelőn rángatva nem lehetett mozgásra bírni, viszont amikor az egész autó rajta volt, akkor tudott rottyanni szép nagyokat. Nézd végig a szilenteket, nagy valószínűséggel az egyik ki van verődve.

Köszönöm szépen a tippet. Megpróbálom feszítővassal.
Úgy nagyobbat tudok feszíteni.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1228 Dátum: 2014.05.23 péntek, 23:17:49 »

hátsó kereszt stabilizátor rúd 4-5 ajtós 98.07-ig 98.07-től van bármiféle különbség azon túl h utóbbira nagyobb szillent kell? hossz szélesség stb stb van eltérés?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1229 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 00:55:46 »

hátsó kereszt stabilizátor rúd 4-5 ajtós 98.07-ig 98.07-től van bármiféle különbség azon túl h utóbbira nagyobb szillent kell? hossz szélesség stb stb van eltérés?


senki? fontos lenne mert előbbi 40k utóbbi 13k nem mindegy  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138



E-mail
« Új hozzászólás #1230 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 14:50:30 »

senki? fontos lenne mert előbbi 40k utóbbi 13k nem mindegy  Roll Eyes

Helló!

Igen, van különbség: más a stab. kitámasztó rögzítése, és más maga a stab. kitámasztó "rúd" is.





Üdv: Petya!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1231 Dátum: 2014.05.26 hétfő, 16:49:28 »

Ettől függetlenül mindegy melyiket veszi csak a saját kutyacsontja kell hozzá
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1232 Dátum: 2014.05.27 kedd, 00:08:26 »

köszönöm mind kettőtöknek  eljen
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1233 Dátum: 2014.06.11 szerda, 16:51:55 »

Újra remegés!

Nem akarok senkit idegesíteni, de nekem magától szinte elmúlt, alig észrevehető. Nade! Gondoltam, akkor sem hagyom így, remegett, meg már mindenki féltengelyre gyanakodott, nincs mese mennie kell. El is kezdtük vasárnap a bontást,  worship worship worship worship Viló!. Már majdnem kint volt a bal, mikor Viló Úr arra lett figyelmes, hogy a csukló nem kotyog, ellenben egyik féltengely megfog másik mozgat, és fordítva szép koccanás hallatszik a difiből. Idő híján visszarak, és elnapol. Miután kicsit megbolygattuk elég szépen remegett, de megint visszaállt közel normálisra. Szóval ezennel mi is úgy gondoljuk, hogy Difi. Megnéztük egy másik Mondeon, ott semmi kottyanás semmi lötyögés, állt mint Katiban a gyerek.
További jó remegésmentesítést!

ma váltócsere, komplett kuplungozás, féltengelyek, 4db rugo, összes szillent, kormánygömbfejek külső belső, futóműállítás, kutyacsontok, lengőkargömbfejek, főmotortartóbak, fékbetétek, fékcső, olajcsere, szűrők stb szarságok. ha továbbra is marad a remegés, nincs több ötletem. Lassan az egész autó új  hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1234 Dátum: 2014.06.11 szerda, 18:42:03 »

ma váltócsere, komplett kuplungozás, féltengelyek, 4db rugo, összes szillent, kormánygömbfejek külső belső, futóműállítás, kutyacsontok, lengőkargömbfejek, főmotortartóbak, fékbetétek, fékcső, olajcsere, szűrők stb szarságok. ha továbbra is marad a remegés, nincs több ötletem. Lassan az egész autó új  hehe
kormánynál meg van húzva a csavar?  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1235 Dátum: 2014.06.11 szerda, 20:18:58 »

kormánynál meg van húzva a csavar?  Wink

maradt a remegés... melyik ami a kormányművet fogja a bölcsőre? az igen.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1236 Dátum: 2014.06.11 szerda, 20:22:47 »

maradt a remegés... melyik ami a kormányművet fogja a bölcsőre? az igen.
nem, a kormány közepén. (viccelődni próbáltam)
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1237 Dátum: 2014.06.11 szerda, 20:24:35 »

ma váltócsere, komplett kuplungozás, féltengelyek, 4db rugo, összes szillent, kormánygömbfejek külső belső, futóműállítás, kutyacsontok, lengőkargömbfejek, főmotortartóbak, fékbetétek, fékcső, olajcsere, szűrők stb szarságok. ha továbbra is marad a remegés, nincs több ötletem. Lassan az egész autó új  hehe
csak betétet? tárcsát néztétek esetleg, vagy nem csak fékezéskor ráz? hátsó futómű oké?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1238 Dátum: 2014.06.11 szerda, 20:26:40 »

csak betétet? tárcsát néztétek esetleg, vagy nem csak fékezéskor ráz? hátsó futómű oké?

nem ráz fékezésnél, meg kb 4szett fadi új tárcsa volt már fent mióta megvan ez a hiba. hátul mire gondolsz? szerintem amúgy igen.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1239 Dátum: 2014.06.11 szerda, 20:34:15 »

nem ráz fékezésnél, meg kb 4szett fadi új tárcsa volt már fent mióta megvan ez a hiba. hátul mire gondolsz? szerintem amúgy igen.
Attis haveromnak, a hátsó agyak miatt rázott pl. 1 évig szoptunk vele
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1240 Dátum: 2014.06.11 szerda, 20:35:10 »

ma váltócsere, komplett kuplungozás, féltengelyek, 4db rugo, összes szillent, kormánygömbfejek külső belső, futóműállítás, kutyacsontok, lengőkargömbfejek, főmotortartóbak, fékbetétek, fékcső, olajcsere, szűrők stb szarságok. ha továbbra is marad a remegés, nincs több ötletem. Lassan az egész autó új  hehe

OMG.. mibe fáj ekkora történet?  wow1
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1241 Dátum: 2014.06.11 szerda, 20:37:27 »

Attis haveromnak, a hátsó agyak miatt rázott pl. 1 évig szoptunk vele

és mit cseréltetek ki? komplett csonkállványt?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1242 Dátum: 2014.06.11 szerda, 20:38:52 »

OMG.. mibe fáj ekkora történet?  wow1

73ezer volt a munkadíj, de ez barátinak számít Sopronba, az alkatrész kb 150be van mindenestől  gun
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1243 Dátum: 2014.06.11 szerda, 20:53:40 »

maradt a remegés... melyik ami a kormányművet fogja a bölcsőre? az igen.
Szia Laci! Jól emlékszem, hogy kerékcsapágyat nem cseréltél csak bontott csonkállványt raktál be kompletten? A segédváz keret (bölcső) szilentjeit néztétek?
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.11 szerda, 21:02:05 írta Truthful » Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1244 Dátum: 2014.06.11 szerda, 20:58:23 »

73ezer volt a munkadíj, de ez barátinak számít Sopronba, az alkatrész kb 150be van mindenestől  gun
Múltkor a GSR majd elűldözött a fórumról, mert azt írtam, hogy tele van a tököm az állandó rugótöréstől meg egyéb sorozatban jelentkező hibáktól és kilátásba helyeztem, hogy vége a Fordba fektetett bizalmamnak és márka váltásra adom a fejem.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1245 Dátum: 2014.06.11 szerda, 21:12:01 »

Szia Laci! Jól emlékszem, hogy kerékcsapágyat nem cseréltél csak bontott csonkállványt raktál be kompletten? A segédváz keret (bölcső) szilentjeit néztétek?

Jól emlékszel Smiley de előtte voltak csapágy cseréim is elől  smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1246 Dátum: 2014.06.11 szerda, 21:12:57 »

Múltkor a GSR majd elűldözött a fórumról, mert azt írtam, hogy tele van a tököm az állandó rugótöréstől meg egyéb sorozatban jelentkező hibáktól és kilátásba helyeztem, hogy vége a Fordba fektetett bizalmamnak és márka váltásra adom a fejem.

Én többet nem veszek fordot, akinek meg nem tetszik bek@phassa  eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1247 Dátum: 2014.06.11 szerda, 21:15:16 »

Múltkor a GSR majd elűldözött a fórumról, mert azt írtam, hogy tele van a tököm az állandó rugótöréstől meg egyéb sorozatban jelentkező hibáktól és kilátásba helyeztem, hogy vége a Fordba fektetett bizalmamnak és márka váltásra adom a fejem.

a bölcsőn faszák a szillentek Smiley
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
invisiblekid
Vendég
« Új hozzászólás #1248 Dátum: 2014.06.17 kedd, 10:46:25 »

Hali!

Nekem most a remegés áttevődött 80-90 közötti gyorsításra. A diffi kotyogást nézted? Nálam ha az egyik féltengelyt megfogom másikat forgatni. A forgatást egy koppanó hang állítja meg. Én erre gyanakszom, de ha te váltót diffivel együtt cseréltél, akkor nem ez lesz...  rinya falbav

Üdv

ma váltócsere, komplett kuplungozás, féltengelyek, 4db rugo, összes szillent, kormánygömbfejek külső belső, futóműállítás, kutyacsontok, lengőkargömbfejek, főmotortartóbak, fékbetétek, fékcső, olajcsere, szűrők stb szarságok. ha továbbra is marad a remegés, nincs több ötletem. Lassan az egész autó új  hehe
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #1249 Dátum: 2014.06.17 kedd, 11:24:55 »

Hali!

Nekem most a remegés áttevődött 80-90 közötti gyorsításra. A diffi kotyogást nézted? Nálam ha az egyik féltengelyt megfogom másikat forgatni. A forgatást egy koppanó hang állítja meg. Én erre gyanakszom, de ha te váltót diffivel együtt cseréltél, akkor nem ez lesz...  rinya falbav

Üdv

Azt a hangot a kopásból eredő megnövekedett foghézag adja, attól nem remeg semmi. Kerekeid voltak mostanában kiegyensúlyozva, lengéscsillapítóid milyen állapotban vannak, ha azoknak a szára lóg a perselyben, akkor amiatt is berázhatja az elejét, meg sorolhatnám toronycsapágy stb.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.