Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 06:25:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
20
21
22
23
24
25
26
[
27
]
28
29
30
31
32
33
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 742340 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1300 Dátum:
2014.09.17 szerda, 19:00:43 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2014.09.17 szerda, 09:10:27
Akkor jól tudtam a változtatást
.
Ráadásul hosszlengőkar, ami hosszanti irányban tartja helyén a hátsó futóművet. Így nem csuklik sem az üzemanyagtartály, sem a csomagtér alá a hátsó futómű
.
És nem fut egyenesen.
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Natesz
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1301 Dátum:
2014.09.18 csütörtök, 17:05:41 »
Sziasztok.
'97 td. kombihoz kb. mibe fáj 1 jobb hátsó kerékcsapágy?
Nagyon nyöszörög már a cseréért.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1302 Dátum:
2014.09.19 péntek, 10:54:06 »
Idézetet írta: Natesz - 2014.09.18 csütörtök, 17:05:41
Sziasztok.
'97 td. kombihoz kb. mibe fáj 1 jobb hátsó kerékcsapágy?
Nagyon nyöszörög már a cseréért.
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/1997/1_8/DIESEL/futomu---kormanyzas/kerekcsapagy-es-alkatreszei/kerekcsapagy-kerekcsapagy-keszlet
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1303 Dátum:
2014.09.19 péntek, 20:30:09 »
Idézetet írta: Mobidik - 2014.09.19 péntek, 10:54:06
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/1997/1_8/DIESEL/futomu---kormanyzas/kerekcsapagy-es-alkatreszei/kerekcsapagy-kerekcsapagy-keszlet
Pont nem ez való bele, hanem amelyiknek előre áll az ABS jeladója.
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1304 Dátum:
2014.09.19 péntek, 20:57:31 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2014.09.19 péntek, 20:30:09
Pont nem ez való bele, hanem amelyiknek előre áll az ABS jeladója.
nem áll semerre, hanem nincs benne. külön egység, az agyon csak ricnik vannak
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kincso70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 561
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1305 Dátum:
2014.09.19 péntek, 21:22:32 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.09.19 péntek, 20:57:31
nem áll semerre, hanem nincs benne. külön egység, az agyon csak ricnik vannak
Igazad van köszi a javítást.
Naplózva
Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Natesz
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1306 Dátum:
2014.09.20 szombat, 06:16:41 »
Idézetet írta: Kincso70 - 2014.09.19 péntek, 21:22:32
Igazad van köszi a javítást.
Köszi.
Naplózva
Tomika88
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1307 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 19:56:28 »
Sziasztok!
Nem régóta vagyok MK2-es tulajdonos és ma következő történt: Menet közben sima úton úgy 100 környékén volt volt egy kattaná, vagy csattanás a karosszéria alól, Klíma ment,nem füstölt semmi, letudtam annyival, hogy biztos egy kavics a gumik közül kiszabadult. Viszont kiértem a lakott területről és előztem egy Mutyukit, mikor visszatértem a sávomba instabilnak éreztem a verdát és minden apró gödörtől beremegett minden,azt hittem defekt, félreálltam,körbenéztem,semmi. Visszaültem,folytattam az utam majd íves kanyarokat nem úgy akarja venni,ahogy eddig. Eddig gyönyörűen éreztem, hogy tapad ás fogja az elejét a gumi,de most olyan,mintha ki akarna törni az eleje. Illetve a kormányzás sem a megszokott,eddig kis mozdulatokkal kellett egyenesbe tartani,most pedig masszív holtjátékot érzek rajta. Befeküdtem mind a négy kerék alá,kerestem rugó törést, távtartó törést,gömbfej problémát, SEMMI. Szét vág az ideg tőle. Most nyugtatom magam, hogy biztos hevült az aszfalt ezen pedig téli gumik vannak és biztos azért nyúlik. Azért írok ide, hogy hátha volt már valakinek hasonló és tud nekem segíteni. Előre is köszi!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1308 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 21:54:31 »
Idézetet írta: Tomika88 - 2014.09.28 vasárnap, 19:56:28
Sziasztok!
Nem régóta vagyok MK2-es tulajdonos és ma következő történt: Menet közben sima úton úgy 100 környékén volt volt egy kattaná, vagy csattanás a karosszéria alól, Klíma ment,nem füstölt semmi, letudtam annyival, hogy biztos egy kavics a gumik közül kiszabadult. Viszont kiértem a lakott területről és előztem egy Mutyukit, mikor visszatértem a sávomba instabilnak éreztem a verdát és minden apró gödörtől beremegett minden,azt hittem defekt, félreálltam,körbenéztem,semmi. Visszaültem,folytattam az utam majd íves kanyarokat nem úgy akarja venni,ahogy eddig. Eddig gyönyörűen éreztem, hogy tapad ás fogja az elejét a gumi,de most olyan,mintha ki akarna törni az eleje. Illetve a kormányzás sem a megszokott,eddig kis mozdulatokkal kellett egyenesbe tartani,most pedig masszív holtjátékot érzek rajta. Befeküdtem mind a négy kerék alá,kerestem rugó törést, távtartó törést,gömbfej problémát, SEMMI. Szét vág az ideg tőle. Most nyugtatom magam, hogy biztos hevült az aszfalt ezen pedig téli gumik vannak és biztos azért nyúlik. Azért írok ide, hogy hátha volt már valakinek hasonló és tud nekem segíteni. Előre is köszi!
Trapézlengőkar szilentje? Vagy a csavarja?
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1309 Dátum:
2014.09.28 vasárnap, 23:18:01 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2014.09.28 vasárnap, 21:54:31
Trapézlengőkar szilentje? Vagy a csavarja?
Toronycsapágy, ill. lengéscsillapítót se árthat átvizsgálni.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Tomika88
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1310 Dátum:
2014.09.29 hétfő, 09:35:15 »
Idézetet írta: thomyka - 2014.09.28 vasárnap, 23:18:01
Toronycsapágy, ill. lengéscsillapítót se árthat átvizsgálni.
A bal oldali lengéscsillapító 149.000 km-nél lett cserélva,a bal oldali még gyári. köszi
Naplózva
Tomika88
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1311 Dátum:
2014.09.29 hétfő, 09:38:10 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2014.09.28 vasárnap, 21:54:31
Trapézlengőkar szilentje? Vagy a csavarja?
Néztem azt is,szemmel nem láttam rajta semmi extrát, az a zavaró, hogy hangot semmit nem ad, legalább csattogna vagy zörögne,abból lehetne gyanúsítani valamit
ma is tolok bele 30 km-t és kiderül, hogy milyen lesz de én a trapézlengőre gondoltam.... szerelő lesz belőle,mert hétvégén 200 km-es út áll előttem, így nekivágni... :S
Naplózva
Mobidik
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1941
MK II 1,8 TD.
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1312 Dátum:
2014.09.29 hétfő, 10:30:54 »
Idézetet írta: Tomika88 - 2014.09.29 hétfő, 09:35:15
A
bal
oldali lengéscsillapító 149.000 km-nél lett cserélva,a
bal
oldali még gyári. köszi
Naplózva
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Freeman
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1313 Dátum:
2014.09.29 hétfő, 13:19:07 »
Idézetet írta: Tomika88 - 2014.09.29 hétfő, 09:38:10
Néztem azt is,szemmel nem láttam rajta semmi extrát, az a zavaró, hogy hangot semmit nem ad, legalább csattogna vagy zörögne,abból lehetne gyanúsítani valamit
ma is tolok bele 30 km-t és kiderül, hogy milyen lesz de én a trapézlengőre gondoltam.... szerelő lesz belőle,mert hétvégén 200 km-es út áll előttem, így nekivágni... :S
Helló!
Nekem a toronyszilent ment tönkre, kiszakadt a fém gyűrű a gumiból és így a lengéscsillapító teteje kóválygott, mikor rossz úton mentem akkor csattogott mint az állat.
Naplózva
Tomika88
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1314 Dátum:
2014.09.29 hétfő, 23:38:17 »
Idézetet írta: Mobidik - 2014.09.29 hétfő, 10:30:54
Mi oly hihetetlen?!
Most 166.800 km van benne. Ausztriában vettem,ott nem szórakoznak a km órával,pláne, hogy szakszerviznél volt hordva. 2000-es kiadású, 7 évig egy férfi tulaj, 3 év szalonban és 2010-2014-ig egy 54 éves hölgy tulajdonosa volt.Ezért is vettem meg
Naplózva
Tomika88
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1315 Dátum:
2014.09.29 hétfő, 23:40:46 »
Idézetet írta: Freeman - 2014.09.29 hétfő, 13:19:07
Helló!
Nekem a toronyszilent ment tönkre, kiszakadt a fém gyűrű a gumiból és így a lengéscsillapító teteje kóválygott, mikor rossz úton mentem akkor csattogott mint az állat.
Ez a baj, hogy nem csattog,néma a szemét!
Ma kipróbáltam nagyobb tempóval íves kanyarokat.... balra kanyarodás oké,stabil a verda,viszont ha jobbra kanyarodok,akkor túrja az elejét és csúszik. Holnap reggel 9-re viszem a szerelőhöz, azt mondja negyed óra és megmondja mi baja...reméljük egy szilent és semmi nagyobb.. holnap írom a fejleményeket.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1316 Dátum:
2014.09.30 kedd, 07:14:12 »
Idézetet írta: Tomika88 - 2014.09.29 hétfő, 23:40:46
Ez a baj, hogy nem csattog,néma a szemét!
Ma kipróbáltam nagyobb tempóval íves kanyarokat.... balra kanyarodás oké,stabil a verda,viszont ha jobbra kanyarodok,akkor túrja az elejét és csúszik. Holnap reggel 9-re viszem a szerelőhöz, azt mondja negyed óra és megmondja mi baja...reméljük egy szilent és semmi nagyobb.. holnap írom a fejleményeket.
A jelek alapján nekem rugótörésnek tűnik.
Naplózva
Tomika88
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1317 Dátum:
2014.09.30 kedd, 12:03:27 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.09.30 kedd, 07:14:12
A jelek alapján nekem rugótörésnek tűnik.
Igen,én nekem is az volt az első gondolatom,ma levittem a szerelőhöz,alánéztünk,megemeltük,cibáltuk,semmi. Várom a fejleményeket, hogy előjön-e még?! Ha nem marad abba,akkor újból ismételjük a vizsgálatot. Ma reggel pl nem csinálta, autószerelő is azt mondta, hogy valszeg szombaton nagyon meleg volt, aszfalt 30 fokos,téli gumin nagyok a bordák és azért csinálta. Várok türelmesen és majd csak kiderül....
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1318 Dátum:
2014.09.30 kedd, 12:22:45 »
Idézetet írta: Tomika88 - 2014.09.30 kedd, 12:03:27
Igen,én nekem is az volt az első gondolatom,ma levittem a szerelőhöz,alánéztünk,megemeltük,cibáltuk,semmi. Várom a fejleményeket, hogy előjön-e még?! Ha nem marad abba,akkor újból ismételjük a vizsgálatot. Ma reggel pl nem csinálta, autószerelő is azt mondta, hogy valszeg szombaton nagyon meleg volt, aszfalt 30 fokos,téli gumin nagyok a bordák és azért csinálta. Várok türelmesen és majd csak kiderül....
Még egy olyan tippem lehet, hogy ha nem egyforma állapotú a két lengéscsillapító, plusz a téligumi, az okozhat ennyire különböző viselkedést. Bár zajongani annak se kéne.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
fügelaci
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1319 Dátum:
2014.09.30 kedd, 19:58:53 »
Idézetet írta: Tomika88 - 2014.09.29 hétfő, 23:38:17
Mi oly hihetetlen?!
Most 166.800 km van benne. Ausztriában vettem,ott nem szórakoznak a km órával,pláne, hogy szakszerviznél volt hordva. 2000-es kiadású, 7 évig egy férfi tulaj, 3 év szalonban és 2010-2014-ig egy 54 éves hölgy tulajdonosa volt.Ezért is vettem meg
A két
bal
oldali megjegyzésed váltotta ki a csodálkozást. A
bal
oldali lett cserélve, a
bal
oldali pedig eredeti. Ez ellentmondás. Vagy nem?
Naplózva
Tomika88
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1320 Dátum:
2014.09.30 kedd, 23:34:30 »
Idézetet írta: fügelaci - 2014.09.30 kedd, 19:58:53
A két
bal
oldali megjegyzésed váltotta ki a csodálkozást. A
bal
oldali lett cserélve, a
bal
oldali pedig eredeti. Ez ellentmondás. Vagy nem?
Basszus, belőled csodálkozást váltott ki,belőlem pedig megdöbbenést, hogy ilyen idióta vagyok.
1000 bocs
szóval bal oldali új, jobb oldali gyári
Naplózva
Tomika88
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1321 Dátum:
2014.09.30 kedd, 23:37:55 »
Idézetet írta: thomyka - 2014.09.30 kedd, 12:22:45
Még egy olyan tippem lehet, hogy ha nem egyforma állapotú a két lengéscsillapító, plusz a téligumi, az okozhat ennyire különböző viselkedést. Bár zajongani annak se kéne.
Nem tudom mi az... tanácstalan vagyok. Van sógoromnak 4 alura szerelt nyári gumija a garázsban, lehet feldobom rá és megnézem azzal is csinálja-e. Majd hétvégén foglalkozom vele. Sok oka lehet sajnos és látható nyom nincs,amin el lehetne indulni... majd kiforrja magát, csak nehogy anyagilag nagyobb baj legyen belőle...
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1322 Dátum:
2014.10.01 szerda, 05:36:22 »
Idézetet írta: Tomika88 - 2014.09.30 kedd, 23:34:30
Basszus, belőled csodálkozást váltott ki,belőlem pedig megdöbbenést, hogy ilyen idióta vagyok.
1000 bocs
szóval bal oldali új, jobb oldali gyári
Na, azért nem vagy idióta, csak figyelmetlen, ennyi. A dolog javítva, rendben, elfelejtve.
Naplózva
GÁTI
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1323 Dátum:
2014.10.02 csütörtök, 17:36:42 »
Keresek
2 db első féktárcsát és jobb első féknyerget fékbetéttel
- lehetőleg Budapesten.
Gépkocsi tipus: 98-as Mondeo MKII, 2 literes benzines , automata sebváltós.
Ha valaki tud ilyet, előre is köszi...
GÁTI
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1324 Dátum:
2014.10.03 péntek, 08:39:44 »
Idézetet írta: GÁTI - 2014.10.02 csütörtök, 17:36:42
Keresek
2 db első féktárcsát és jobb első féknyerget fékbetéttel
- lehetőleg Budapesten.
Gépkocsi tipus: 98-as Mondeo MKII, 2 literes benzines , automata sebváltós.
Ha valaki tud ilyet, előre is köszi...
GÁTI
Nekem pont ilyen van csak manuális váltós.
Ha érdekel, hívj a 20/351-3844-es számon
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Tomika88
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1325 Dátum:
2014.10.03 péntek, 20:23:07 »
Idézetet írta: GÁTI - 2014.10.02 csütörtök, 17:36:42
Keresek
2 db első féktárcsát és jobb első féknyerget fékbetéttel
- lehetőleg Budapesten.
Gépkocsi tipus: 98-as Mondeo MKII, 2 literes benzines , automata sebváltós.
Ha valaki tud ilyet, előre is köszi...
GÁTI
Ezeket nem érné meg újakat venni? Csak kérdem,mert nekem hátulra a szett (két tárcsa,4 betét postával együtt) 14.000 volt.
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1326 Dátum:
2014.10.03 péntek, 20:59:47 »
Idézetet írta: Tomika88 - 2014.10.03 péntek, 20:23:07
Ezeket nem érné meg újakat venni? Csak kérdem,mert nekem hátulra a szett (két tárcsa,4 betét postával együtt) 14.000 volt.
Ha féknyereg kell, akkor nem. Azoknak darabja újonnan 30 körül kezdődik, és az már az olcsó kategória..
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
GÁTI
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1327 Dátum:
2014.10.05 vasárnap, 15:03:27 »
Kedves Mundeos Klubtársak!
Köszönöm a javaslatokat és az ötleteket. Végül - segítségetekkel - megoldódott a fékproblémám.
GÁTI
Naplózva
Hanko77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 372
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1328 Dátum:
2014.10.23 csütörtök, 13:22:09 »
Sziasztok
Nos úgy néz ki lehet tudok olcsón téli gumit,de a mérete 185/65R15. Jó lehet ez,okozhat valami galibát nekem? (nem hinném,de sosem tudni)
Naplózva
Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1329 Dátum:
2014.10.23 csütörtök, 14:00:47 »
Idézetet írta: Hanko77 - 2014.10.23 csütörtök, 13:22:09
Sziasztok
Nos úgy néz ki lehet tudok olcsón téli gumit,de a mérete 185/65R15. Jó lehet ez,okozhat valami galibát nekem? (nem hinném,de sosem tudni)
üdv. nekem ilyen méret volt, 3szezon át.. Még jobb is, mint a 195/60r15.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Hanko77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 372
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1330 Dátum:
2014.10.23 csütörtök, 16:38:57 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2014.10.23 csütörtök, 14:00:47
üdv. nekem ilyen méret volt, 3szezon át.. Még jobb is, mint a 195/60r15.
Hello
Miben volt jobb mint a 195/60 ?
Naplózva
Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Novy
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1331 Dátum:
2014.10.26 vasárnap, 11:27:43 »
Jó napot. Érdeklődnék van-e valakinek bontott gólyalába? (jobbos)
Naplózva
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1332 Dátum:
2014.10.27 hétfő, 08:44:21 »
Idézetet írta: Novy - 2014.10.26 vasárnap, 11:27:43
Jó napot. Érdeklődnék van-e valakinek bontott gólyalába? (jobbos)
Nekem van.
Mármint a bontott autómnak.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Tomika88
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1333 Dátum:
2014.10.29 szerda, 19:34:44 »
Idézetet írta: Hanko77 - 2014.10.23 csütörtök, 16:38:57
Hello
Miben volt jobb mint a 195/60 ?
Üdv! Elméletileg jobb télen a keskenyebb gumi. Abszolút nem gáz és az átmérőt sem viszi el. Keskenyebb guminál könnyebb a kormányzás a tapadás változását nem nagyon fogod észre venni,kerekenként 10mm-rel lesz csak keskenyebb. Ez az én véleményem, de várd meg mások (nálam okosabb emberek) véleményét is.
Naplózva
Tomika88
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1334 Dátum:
2014.11.20 csütörtök, 20:20:35 »
Üdv mindenkinek!
Ismét egy idióta kérdésem volna: SZERVO-- magas fordulaton annyira fellágyul, mint a 2-es Punto-kban a city szervó. Magasabb sebességnél pedig azt az érzést kelti, mintha holtjátéka volna a kormányzásnak, megnéztem, nincs holtjáték. Ez egy Senzor hiba lehet,vagy a hidraulikus kormánymű szart volna be?
Elméletileg pont fordítva kellene működnie, alacsony fordulaton lágy,magason felkeményedik a stabil úttartás érdekében.
Esetleg valami tipp? Előre is köszi.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1335 Dátum:
2014.11.21 péntek, 19:21:03 »
Idézetet írta: Tomika88 - 2014.11.20 csütörtök, 20:20:35
Üdv mindenkinek!
Ismét egy idióta kérdésem volna: SZERVO-- magas fordulaton annyira fellágyul, mint a 2-es Punto-kban a city szervó. Magasabb sebességnél pedig azt az érzést kelti, mintha holtjátéka volna a kormányzásnak, megnéztem, nincs holtjáték. Ez egy Senzor hiba lehet,vagy a hidraulikus kormánymű szart volna be?
Elméletileg pont fordítva kellene működnie, alacsony fordulaton lágy,magason felkeményedik a stabil úttartás érdekében.
Esetleg valami tipp? Előre is köszi.
mitől keményedne fel magas fordulaton? magas fordulat, nagyobb nyomás, nagyobb rásegítés. Nincs semmi szenzor, ennek így kell működnie
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tomika88
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1336 Dátum:
2014.11.21 péntek, 20:37:46 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.11.21 péntek, 19:21:03
mitől keményedne fel magas fordulaton? magas fordulat, nagyobb nyomás, nagyobb rásegítés. Nincs semmi szenzor, ennek így kell működnie
Abszolút jogos, és logikus. Én is erre gondoltam, de mentem másik olajos szervós kocsival és az nem produkálta ezt a jelenséget. Kössz a segítséget.
Naplózva
FrenkyHun
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1337 Dátum:
2014.11.25 kedd, 22:41:17 »
Sziasztok!
Olyan problémám lenne a szervóval hogy álló helyzetben, vagy éppen csak a kuplungot csúsztatva gurul a kocsi és tekerem a kormányt, akkor el kezd rángatni a kormány. Magasabb fordulaton annyira nem csinálja, de szűkebb parkolásnál kb úgy tudok manőverezni, mint aki elöször vezet autót. A rángatás közben ciripelő hangot ad ki a szivattyú, és kerregő hang is hallatszik. Mondták nekem a toronycsapágyat is, hogy az rossz, de az gondolom menet közben adná a hangot. Olajat néztem az teljesen jó. Nekem két dolog jött szóba. Vagy a szíj a rossz, vagy a szivattyúm van halálsoron.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1338 Dátum:
2014.11.25 kedd, 22:49:27 »
Idézetet írta: FrenkyHun - 2014.11.25 kedd, 22:41:17
Sziasztok!
Olyan problémám lenne a szervóval hogy álló helyzetben, vagy éppen csak a kuplungot csúsztatva gurul a kocsi és tekerem a kormányt, akkor el kezd rángatni a kormány. Magasabb fordulaton annyira nem csinálja, de szűkebb parkolásnál kb úgy tudok manőverezni, mint aki elöször vezet autót. A rángatás közben ciripelő hangot ad ki a szivattyú, és kerregő hang is hallatszik. Mondták nekem a toronycsapágyat is, hogy az rossz, de az gondolom menet közben adná a hangot. Olajat néztem az teljesen jó. Nekem két dolog jött szóba. Vagy a szíj a rossz, vagy a szivattyúm van halálsoron.
A szíj nem drága, cseréld ki, feszítsd meg megfelelően, aztán majd meglátod.
Naplózva
FrenkyHun
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1339 Dátum:
2014.11.26 szerda, 06:08:00 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.11.25 kedd, 22:49:27
A szíj nem drága, cseréld ki, feszítsd meg megfelelően, aztán majd meglátod.
Meg lesz, köszi!
Naplózva
ykazs
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1340 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 12:55:53 »
Sziasztok!
98-as mondeo jobb eleje kopog, meg olyan hangja van mintha két fémlemez dörzsölődne össze, főleg ha jobbra kanyarodunk, illetve ha nyomom a gázt, ha balra csavarom a kormányt akkor halkul egy kicsit. Ha üresben gurulunk akkor nem hallani annyira. Mi lehet a baj?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1341 Dátum:
2014.12.08 hétfő, 13:23:32 »
Idézetet írta: ykazs - 2014.12.08 hétfő, 12:55:53
Sziasztok!
98-as mondeo jobb eleje kopog, meg olyan hangja van mintha két fémlemez dörzsölődne össze, főleg ha jobbra kanyarodunk, illetve ha nyomom a gázt, ha balra csavarom a kormányt akkor halkul egy kicsit. Ha üresben gurulunk akkor nem hallani annyira. Mi lehet a baj?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Át kell nézni a futóműben a gömbcsuklókat, szilenteket (eszméletlen nyekergésre képesek néha), toronycsapágyat, kerékcsapágyat, stb. Ennyi alapján gyakorlatilag bármi okozhatja.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Hanko77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 372
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1342 Dátum:
2014.12.26 péntek, 05:04:45 »
Sziasztok
Már a megvétel óta nézegettem a Mondit,hogy kicsit mintha motorcsónakos lenne a kiállása,mert az orrát magasan hordja. Elképzelhető,hogy a dizelnek mondjuk erősebb az első rugója,és az van alatta?
Naplózva
Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Janny
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 965
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1343 Dátum:
2014.12.26 péntek, 13:15:54 »
Idézetet írta: Hanko77 - 2014.12.26 péntek, 05:04:45
Sziasztok
Már a megvétel óta nézegettem a Mondit,hogy kicsit mintha motorcsónakos lenne a kiállása,mert az orrát magasan hordja. Elképzelhető,hogy a dizelnek mondjuk erősebb az első rugója,és az van alatta?
Igen, a dízelnek keményebb a rugója, meg a V6-nak is erősebb a sima sor4-nél.
De tipikus hiba Mondeonál (kombinál) a hátsó rugók elfáradása. Mivel nem tudni milyen autód van, így ez is egy tipp, megnézni. Szerencsére a Mondeo elég magasan hordja a hasát alapból, nem egy földön fekvő típus. (Bár tegnapelőtt én is szarrá zúztam az alját, nagyon sokszor felhasalt az erdőben, félek a kipuffom előbb-utóbb megsínyli.
)
Naplózva
MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Hanko77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 372
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1344 Dátum:
2014.12.26 péntek, 18:32:42 »
Idézetet írta: Janny - 2014.12.26 péntek, 13:15:54
Igen, a dízelnek keményebb a rugója, meg a V6-nak is erősebb a sima sor4-nél.
De tipikus hiba Mondeonál (kombinál) a hátsó rugók elfáradása. Mivel nem tudni milyen autód van, így ez is egy tipp, megnézni. Szerencsére a Mondeo elég magasan hordja a hasát alapból, nem egy földön fekvő típus. (Bár tegnapelőtt én is szarrá zúztam az alját, nagyon sokszor felhasalt az erdőben, félek a kipuffom előbb-utóbb megsínyli.
)
Az enyém 5 ajtós...
Naplózva
Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1345 Dátum:
2014.12.30 kedd, 23:52:14 »
Jól sejtem, hogy a kombi hátsó lengéscsillapítóit csak úgy lehet kiszedni, hogy ez egész bölcsőt lecsavarozom? A felső csavarokhoz -főleg a jobb oldalon- sehogy nem férek hozzá
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1346 Dátum:
2014.12.31 szerda, 07:46:14 »
Idézetet írta: thomyka - 2014.12.30 kedd, 23:52:14
Jól sejtem, hogy a kombi hátsó lengéscsillapítóit csak úgy lehet kiszedni, hogy ez egész bölcsőt lecsavarozom? A felső csavarokhoz -főleg a jobb oldalon- sehogy nem férek hozzá
nem kell. nehéz hozzáférni, de hozzá lehet
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1347 Dátum:
2015.01.01 csütörtök, 22:35:09 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.12.31 szerda, 07:46:14
nem kell. nehéz hozzáférni, de hozzá lehet
Melyik irányból ajánlatos, ill. kell-e még valamit leszedni hozzá (pl. valamelyik lengőkart)? Úgy hogy nem bontottam meg semmit csak addig jutottam a felső csavarokkal, hogy rá tudtam tenni a racsnis kulcsot, viszont csak 4-5 foknyit tudtam mozgatni, az meg kevés a sikerhez.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1348 Dátum:
2015.01.01 csütörtök, 23:56:06 »
Idézetet írta: thomyka - 2015.01.01 csütörtök, 22:35:09
Melyik irányból ajánlatos, ill. kell-e még valamit leszedni hozzá (pl. valamelyik lengőkart)? Úgy hogy nem bontottam meg semmit csak addig jutottam a felső csavarokkal, hogy rá tudtam tenni a racsnis kulcsot, viszont csak 4-5 foknyit tudtam mozgatni, az meg kevés a sikerhez.
hosszú szár kell, meg egy kardáncsukló. a másik oldalán egy 19-es anya, na ahoz nehéz hozzáférni, egy csillagvillást szoktam ráakasztani
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1349 Dátum:
2015.01.02 péntek, 11:15:26 »
Idézetet írta: GinJoy - 2015.01.01 csütörtök, 23:56:06
hosszú szár kell, meg egy kardáncsukló. a másik oldalán egy 19-es anya, na ahoz nehéz hozzáférni, egy csillagvillást szoktam ráakasztani
Köszi a tippet! Még egy kérdés: az alsónál elég volt az egyik oldalit letekernem, a 18-as fejű átmenő csavart, a túloldali 21-es anya stabilan maradt a helyén. Az direkt rá van gyógyítva a konzolra és talán a felsőnél is úgy van megoldva, vagy csak ennyire rágyógyult az anya az idők során?
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Oldalak:
1
...
20
21
22
23
24
25
26
[
27
]
28
29
30
31
32
33
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ