Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.16 kedd, 10:46:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 669632 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1300 Dátum: 2014.09.17 szerda, 19:00:43 »

Akkor jól tudtam a változtatást Cheesy.
Ráadásul hosszlengőkar, ami hosszanti irányban tartja helyén a hátsó futóművet. Így nem csuklik sem az üzemanyagtartály, sem a csomagtér alá a hátsó futómű nyes.
És nem fut egyenesen.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Natesz
Vendég
« Új hozzászólás #1301 Dátum: 2014.09.18 csütörtök, 17:05:41 »

Sziasztok.
'97 td. kombihoz kb. mibe fáj 1 jobb hátsó kerékcsapágy?
Nagyon nyöszörög már a cseréért.
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1302 Dátum: 2014.09.19 péntek, 10:54:06 »

Sziasztok.
'97 td. kombihoz kb. mibe fáj 1 jobb hátsó kerékcsapágy?
Nagyon nyöszörög már a cseréért.
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/1997/1_8/DIESEL/futomu---kormanyzas/kerekcsapagy-es-alkatreszei/kerekcsapagy-kerekcsapagy-keszlet
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1303 Dátum: 2014.09.19 péntek, 20:30:09 »

Pont nem ez való bele, hanem amelyiknek előre áll az ABS jeladója.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1304 Dátum: 2014.09.19 péntek, 20:57:31 »

Pont nem ez való bele, hanem amelyiknek előre áll az ABS jeladója.
nem áll semerre, hanem nincs benne. külön egység, az agyon csak ricnik vannak
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #1305 Dátum: 2014.09.19 péntek, 21:22:32 »

nem áll semerre, hanem nincs benne. külön egység, az agyon csak ricnik vannak
Igazad van köszi a javítást.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Natesz
Vendég
« Új hozzászólás #1306 Dátum: 2014.09.20 szombat, 06:16:41 »

Igazad van köszi a javítást.
Köszi.
Naplózva
Tomika88
Vendég
« Új hozzászólás #1307 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 19:56:28 »

Sziasztok!

Nem régóta vagyok MK2-es tulajdonos és ma következő történt: Menet közben sima úton úgy 100 környékén volt volt egy kattaná, vagy csattanás a karosszéria alól, Klíma ment,nem füstölt semmi, letudtam annyival, hogy biztos egy kavics a gumik közül kiszabadult. Viszont kiértem a lakott területről és előztem egy Mutyukit, mikor visszatértem a sávomba instabilnak éreztem a verdát és minden apró gödörtől beremegett minden,azt hittem defekt, félreálltam,körbenéztem,semmi. Visszaültem,folytattam az utam majd íves kanyarokat nem úgy akarja venni,ahogy eddig. Eddig gyönyörűen éreztem, hogy tapad ás fogja az elejét a gumi,de most olyan,mintha ki akarna törni az eleje. Illetve a kormányzás sem a megszokott,eddig kis mozdulatokkal kellett egyenesbe tartani,most pedig masszív holtjátékot érzek rajta. Befeküdtem mind a négy kerék alá,kerestem rugó törést, távtartó törést,gömbfej problémát, SEMMI. Szét vág az ideg tőle. Most nyugtatom magam, hogy biztos hevült az aszfalt ezen pedig téli gumik vannak és biztos azért nyúlik. Azért írok ide, hogy hátha volt már valakinek hasonló és tud nekem segíteni. Előre is köszi!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #1308 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 21:54:31 »

Sziasztok!

Nem régóta vagyok MK2-es tulajdonos és ma következő történt: Menet közben sima úton úgy 100 környékén volt volt egy kattaná, vagy csattanás a karosszéria alól, Klíma ment,nem füstölt semmi, letudtam annyival, hogy biztos egy kavics a gumik közül kiszabadult. Viszont kiértem a lakott területről és előztem egy Mutyukit, mikor visszatértem a sávomba instabilnak éreztem a verdát és minden apró gödörtől beremegett minden,azt hittem defekt, félreálltam,körbenéztem,semmi. Visszaültem,folytattam az utam majd íves kanyarokat nem úgy akarja venni,ahogy eddig. Eddig gyönyörűen éreztem, hogy tapad ás fogja az elejét a gumi,de most olyan,mintha ki akarna törni az eleje. Illetve a kormányzás sem a megszokott,eddig kis mozdulatokkal kellett egyenesbe tartani,most pedig masszív holtjátékot érzek rajta. Befeküdtem mind a négy kerék alá,kerestem rugó törést, távtartó törést,gömbfej problémát, SEMMI. Szét vág az ideg tőle. Most nyugtatom magam, hogy biztos hevült az aszfalt ezen pedig téli gumik vannak és biztos azért nyúlik. Azért írok ide, hogy hátha volt már valakinek hasonló és tud nekem segíteni. Előre is köszi!
Trapézlengőkar szilentje?  Vagy a csavarja?
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1309 Dátum: 2014.09.28 vasárnap, 23:18:01 »

Trapézlengőkar szilentje?  Vagy a csavarja?

Toronycsapágy, ill. lengéscsillapítót se árthat átvizsgálni.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Tomika88
Vendég
« Új hozzászólás #1310 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 09:35:15 »

Toronycsapágy, ill. lengéscsillapítót se árthat átvizsgálni.

A bal oldali lengéscsillapító 149.000 km-nél lett cserélva,a bal oldali még gyári. köszi
Naplózva
Tomika88
Vendég
« Új hozzászólás #1311 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 09:38:10 »

Trapézlengőkar szilentje?  Vagy a csavarja?

Néztem azt is,szemmel nem láttam rajta semmi extrát, az a zavaró, hogy hangot semmit nem ad, legalább csattogna vagy zörögne,abból lehetne gyanúsítani valamit Smiley ma is tolok bele 30 km-t és kiderül, hogy milyen lesz de én a trapézlengőre gondoltam.... szerelő lesz belőle,mert hétvégén 200 km-es út áll előttem, így nekivágni... :S
Naplózva
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #1312 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 10:30:54 »

A bal oldali lengéscsillapító 149.000 km-nél lett cserélva,a bal oldali még gyári. köszi
fejvakaras fejvakaras nemtudom  wow1
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #1313 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 13:19:07 »

Néztem azt is,szemmel nem láttam rajta semmi extrát, az a zavaró, hogy hangot semmit nem ad, legalább csattogna vagy zörögne,abból lehetne gyanúsítani valamit Smiley ma is tolok bele 30 km-t és kiderül, hogy milyen lesz de én a trapézlengőre gondoltam.... szerelő lesz belőle,mert hétvégén 200 km-es út áll előttem, így nekivágni... :S

Helló!

Nekem a toronyszilent ment tönkre, kiszakadt a fém gyűrű a gumiból és így a lengéscsillapító teteje kóválygott, mikor rossz úton mentem akkor csattogott mint az állat.
Naplózva
Tomika88
Vendég
« Új hozzászólás #1314 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 23:38:17 »

fejvakaras fejvakaras nemtudom  wow1

Mi oly hihetetlen?! Smiley Most 166.800 km van benne. Ausztriában vettem,ott nem szórakoznak a km órával,pláne, hogy szakszerviznél volt hordva. 2000-es kiadású, 7 évig egy férfi tulaj, 3 év szalonban és 2010-2014-ig egy 54 éves hölgy tulajdonosa volt.Ezért is vettem meg Smiley 
Naplózva
Tomika88
Vendég
« Új hozzászólás #1315 Dátum: 2014.09.29 hétfő, 23:40:46 »

Helló!

Nekem a toronyszilent ment tönkre, kiszakadt a fém gyűrű a gumiból és így a lengéscsillapító teteje kóválygott, mikor rossz úton mentem akkor csattogott mint az állat.

Ez a baj, hogy nem csattog,néma a szemét! Smiley Ma kipróbáltam nagyobb tempóval íves kanyarokat.... balra kanyarodás oké,stabil a verda,viszont ha jobbra kanyarodok,akkor túrja az elejét és csúszik. Holnap reggel 9-re viszem a szerelőhöz, azt mondja negyed óra és megmondja mi baja...reméljük egy szilent és semmi nagyobb.. holnap írom a fejleményeket.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1316 Dátum: 2014.09.30 kedd, 07:14:12 »

Ez a baj, hogy nem csattog,néma a szemét! Smiley Ma kipróbáltam nagyobb tempóval íves kanyarokat.... balra kanyarodás oké,stabil a verda,viszont ha jobbra kanyarodok,akkor túrja az elejét és csúszik. Holnap reggel 9-re viszem a szerelőhöz, azt mondja negyed óra és megmondja mi baja...reméljük egy szilent és semmi nagyobb.. holnap írom a fejleményeket.
A jelek alapján nekem rugótörésnek tűnik.
Naplózva
Tomika88
Vendég
« Új hozzászólás #1317 Dátum: 2014.09.30 kedd, 12:03:27 »

A jelek alapján nekem rugótörésnek tűnik.

Igen,én nekem is az volt az első gondolatom,ma levittem a szerelőhöz,alánéztünk,megemeltük,cibáltuk,semmi. Várom a fejleményeket, hogy előjön-e még?! Ha nem marad abba,akkor újból ismételjük a vizsgálatot. Ma reggel pl nem csinálta, autószerelő is azt mondta, hogy valszeg szombaton nagyon meleg volt, aszfalt 30 fokos,téli gumin nagyok a bordák és azért csinálta. Várok türelmesen és majd csak kiderül....
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1318 Dátum: 2014.09.30 kedd, 12:22:45 »

Igen,én nekem is az volt az első gondolatom,ma levittem a szerelőhöz,alánéztünk,megemeltük,cibáltuk,semmi. Várom a fejleményeket, hogy előjön-e még?! Ha nem marad abba,akkor újból ismételjük a vizsgálatot. Ma reggel pl nem csinálta, autószerelő is azt mondta, hogy valszeg szombaton nagyon meleg volt, aszfalt 30 fokos,téli gumin nagyok a bordák és azért csinálta. Várok türelmesen és majd csak kiderül....

Még egy olyan tippem lehet, hogy ha nem egyforma állapotú a két lengéscsillapító, plusz a téligumi, az okozhat ennyire különböző viselkedést. Bár zajongani annak se kéne.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1319 Dátum: 2014.09.30 kedd, 19:58:53 »

Mi oly hihetetlen?! Smiley Most 166.800 km van benne. Ausztriában vettem,ott nem szórakoznak a km órával,pláne, hogy szakszerviznél volt hordva. 2000-es kiadású, 7 évig egy férfi tulaj, 3 év szalonban és 2010-2014-ig egy 54 éves hölgy tulajdonosa volt.Ezért is vettem meg Smiley 
A két bal oldali megjegyzésed váltotta ki a csodálkozást. A bal oldali lett cserélve, a bal oldali pedig eredeti. Ez ellentmondás. Vagy nem? wow1 eplus2
Naplózva
Tomika88
Vendég
« Új hozzászólás #1320 Dátum: 2014.09.30 kedd, 23:34:30 »

A két bal oldali megjegyzésed váltotta ki a csodálkozást. A bal oldali lett cserélve, a bal oldali pedig eredeti. Ez ellentmondás. Vagy nem? wow1 eplus2

Basszus, belőled csodálkozást váltott ki,belőlem pedig megdöbbenést, hogy ilyen idióta vagyok. Smiley 1000 bocs Smiley szóval bal oldali új, jobb oldali gyári Smiley
Naplózva
Tomika88
Vendég
« Új hozzászólás #1321 Dátum: 2014.09.30 kedd, 23:37:55 »

Még egy olyan tippem lehet, hogy ha nem egyforma állapotú a két lengéscsillapító, plusz a téligumi, az okozhat ennyire különböző viselkedést. Bár zajongani annak se kéne.

Nem tudom mi az... tanácstalan vagyok. Van sógoromnak 4 alura szerelt nyári gumija a garázsban, lehet feldobom rá és megnézem azzal is csinálja-e. Majd hétvégén foglalkozom vele. Sok oka lehet sajnos és látható nyom nincs,amin el lehetne indulni... majd kiforrja magát, csak nehogy anyagilag nagyobb baj legyen belőle...
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #1322 Dátum: 2014.10.01 szerda, 05:36:22 »

Basszus, belőled csodálkozást váltott ki,belőlem pedig megdöbbenést, hogy ilyen idióta vagyok. Smiley 1000 bocs Smiley szóval bal oldali új, jobb oldali gyári Smiley
Na, azért nem vagy idióta, csak figyelmetlen, ennyi. A dolog javítva, rendben, elfelejtve.  Wink wave
Naplózva
GÁTI
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #1323 Dátum: 2014.10.02 csütörtök, 17:36:42 »

 wave
Keresek 2 db első féktárcsát és jobb első féknyerget fékbetéttel - lehetőleg Budapesten.
Gépkocsi tipus: 98-as Mondeo MKII, 2 literes benzines , automata sebváltós.
Ha valaki tud ilyet, előre is köszi...
GÁTI
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1324 Dátum: 2014.10.03 péntek, 08:39:44 »

wave
Keresek 2 db első féktárcsát és jobb első féknyerget fékbetéttel - lehetőleg Budapesten.
Gépkocsi tipus: 98-as Mondeo MKII, 2 literes benzines , automata sebváltós.
Ha valaki tud ilyet, előre is köszi...
GÁTI

Nekem pont ilyen van csak manuális váltós.
Ha érdekel, hívj a 20/351-3844-es számon
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Tomika88
Vendég
« Új hozzászólás #1325 Dátum: 2014.10.03 péntek, 20:23:07 »

wave
Keresek 2 db első féktárcsát és jobb első féknyerget fékbetéttel - lehetőleg Budapesten.
Gépkocsi tipus: 98-as Mondeo MKII, 2 literes benzines , automata sebváltós.
Ha valaki tud ilyet, előre is köszi...
GÁTI

Ezeket nem érné meg újakat venni? Csak kérdem,mert nekem hátulra a szett (két tárcsa,4 betét postával együtt) 14.000 volt.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1326 Dátum: 2014.10.03 péntek, 20:59:47 »

Ezeket nem érné meg újakat venni? Csak kérdem,mert nekem hátulra a szett (két tárcsa,4 betét postával együtt) 14.000 volt.

Ha féknyereg kell, akkor nem. Azoknak darabja újonnan 30 körül kezdődik, és az már az olcsó kategória..
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
GÁTI
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #1327 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 15:03:27 »

Kedves Mundeos Klubtársak!

Köszönöm a javaslatokat és az ötleteket. Végül - segítségetekkel - megoldódott a fékproblémám.
GÁTI
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #1328 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 13:22:09 »

Sziasztok
Nos úgy néz ki lehet tudok olcsón téli gumit,de a mérete 185/65R15. Jó lehet ez,okozhat valami galibát nekem? (nem hinném,de sosem tudni)
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #1329 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 14:00:47 »

Sziasztok
Nos úgy néz ki lehet tudok olcsón téli gumit,de a mérete 185/65R15. Jó lehet ez,okozhat valami galibát nekem? (nem hinném,de sosem tudni)


üdv. nekem ilyen méret volt, 3szezon át.. Még jobb is, mint a 195/60r15.  integet2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #1330 Dátum: 2014.10.23 csütörtök, 16:38:57 »


üdv. nekem ilyen méret volt, 3szezon át.. Még jobb is, mint a 195/60r15.  integet2

Hello
Miben volt jobb mint a 195/60 ?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #1331 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 11:27:43 »

Jó napot. Érdeklődnék van-e valakinek bontott gólyalába? (jobbos)
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #1332 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 08:44:21 »

Jó napot. Érdeklődnék van-e valakinek bontott gólyalába? (jobbos)

Nekem van.
Mármint a bontott autómnak.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Tomika88
Vendég
« Új hozzászólás #1333 Dátum: 2014.10.29 szerda, 19:34:44 »

Hello
Miben volt jobb mint a 195/60 ?

Üdv! Elméletileg jobb télen a keskenyebb gumi. Abszolút nem gáz és az átmérőt sem viszi el. Keskenyebb guminál könnyebb a kormányzás a tapadás változását nem nagyon fogod észre venni,kerekenként 10mm-rel lesz csak keskenyebb. Ez az én véleményem, de várd meg mások (nálam okosabb emberek) véleményét is. Smiley
Naplózva
Tomika88
Vendég
« Új hozzászólás #1334 Dátum: 2014.11.20 csütörtök, 20:20:35 »

Üdv mindenkinek!

Ismét egy idióta kérdésem volna: SZERVO-- magas fordulaton annyira fellágyul, mint a 2-es Punto-kban a city szervó. Magasabb sebességnél pedig azt az érzést kelti, mintha holtjátéka volna a kormányzásnak, megnéztem, nincs holtjáték. Ez egy Senzor hiba lehet,vagy a hidraulikus kormánymű szart volna be?
Elméletileg pont fordítva kellene működnie, alacsony fordulaton lágy,magason felkeményedik a stabil úttartás érdekében.
Esetleg valami tipp? Előre is köszi.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1335 Dátum: 2014.11.21 péntek, 19:21:03 »

Üdv mindenkinek!

Ismét egy idióta kérdésem volna: SZERVO-- magas fordulaton annyira fellágyul, mint a 2-es Punto-kban a city szervó. Magasabb sebességnél pedig azt az érzést kelti, mintha holtjátéka volna a kormányzásnak, megnéztem, nincs holtjáték. Ez egy Senzor hiba lehet,vagy a hidraulikus kormánymű szart volna be?
Elméletileg pont fordítva kellene működnie, alacsony fordulaton lágy,magason felkeményedik a stabil úttartás érdekében.
Esetleg valami tipp? Előre is köszi.
mitől keményedne fel magas fordulaton? magas fordulat, nagyobb nyomás, nagyobb rásegítés. Nincs semmi szenzor, ennek így kell működnie
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Tomika88
Vendég
« Új hozzászólás #1336 Dátum: 2014.11.21 péntek, 20:37:46 »

mitől keményedne fel magas fordulaton? magas fordulat, nagyobb nyomás, nagyobb rásegítés. Nincs semmi szenzor, ennek így kell működnie


Abszolút jogos, és logikus. Én is erre gondoltam, de mentem másik olajos szervós kocsival és az nem produkálta ezt a jelenséget. Kössz a segítséget.
Naplózva
FrenkyHun
Vendég
« Új hozzászólás #1337 Dátum: 2014.11.25 kedd, 22:41:17 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne a szervóval hogy álló helyzetben, vagy éppen csak a kuplungot csúsztatva gurul a kocsi és tekerem a kormányt, akkor el kezd rángatni a kormány. Magasabb fordulaton annyira nem csinálja, de szűkebb parkolásnál kb úgy tudok manőverezni, mint aki elöször vezet autót. A rángatás közben ciripelő hangot ad ki a szivattyú, és kerregő hang is hallatszik. Mondták nekem a toronycsapágyat is, hogy az rossz, de az gondolom menet közben adná a hangot. Olajat néztem az teljesen jó. Nekem két dolog jött szóba. Vagy a szíj a rossz, vagy a szivattyúm van halálsoron.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #1338 Dátum: 2014.11.25 kedd, 22:49:27 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne a szervóval hogy álló helyzetben, vagy éppen csak a kuplungot csúsztatva gurul a kocsi és tekerem a kormányt, akkor el kezd rángatni a kormány. Magasabb fordulaton annyira nem csinálja, de szűkebb parkolásnál kb úgy tudok manőverezni, mint aki elöször vezet autót. A rángatás közben ciripelő hangot ad ki a szivattyú, és kerregő hang is hallatszik. Mondták nekem a toronycsapágyat is, hogy az rossz, de az gondolom menet közben adná a hangot. Olajat néztem az teljesen jó. Nekem két dolog jött szóba. Vagy a szíj a rossz, vagy a szivattyúm van halálsoron.
A szíj nem drága, cseréld ki, feszítsd meg megfelelően, aztán majd meglátod.
Naplózva
FrenkyHun
Vendég
« Új hozzászólás #1339 Dátum: 2014.11.26 szerda, 06:08:00 »

A szíj nem drága, cseréld ki, feszítsd meg megfelelően, aztán majd meglátod.

Meg lesz, köszi! Smiley
Naplózva
ykazs
Vendég
« Új hozzászólás #1340 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 12:55:53 »

Sziasztok!

98-as mondeo jobb eleje kopog, meg olyan hangja van mintha két fémlemez dörzsölődne össze, főleg ha jobbra kanyarodunk, illetve ha nyomom a gázt, ha balra csavarom a kormányt akkor halkul egy kicsit. Ha üresben gurulunk akkor nem hallani annyira. Mi lehet a baj?

Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1341 Dátum: 2014.12.08 hétfő, 13:23:32 »

Sziasztok!

98-as mondeo jobb eleje kopog, meg olyan hangja van mintha két fémlemez dörzsölődne össze, főleg ha jobbra kanyarodunk, illetve ha nyomom a gázt, ha balra csavarom a kormányt akkor halkul egy kicsit. Ha üresben gurulunk akkor nem hallani annyira. Mi lehet a baj?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Át kell nézni a futóműben a gömbcsuklókat, szilenteket (eszméletlen nyekergésre képesek néha), toronycsapágyat, kerékcsapágyat, stb. Ennyi alapján gyakorlatilag bármi okozhatja.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #1342 Dátum: 2014.12.26 péntek, 05:04:45 »

Sziasztok
Már a megvétel óta nézegettem a Mondit,hogy kicsit mintha motorcsónakos lenne a kiállása,mert az orrát magasan hordja. Elképzelhető,hogy a dizelnek mondjuk erősebb az első rugója,és az van alatta?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #1343 Dátum: 2014.12.26 péntek, 13:15:54 »

Sziasztok
Már a megvétel óta nézegettem a Mondit,hogy kicsit mintha motorcsónakos lenne a kiállása,mert az orrát magasan hordja. Elképzelhető,hogy a dizelnek mondjuk erősebb az első rugója,és az van alatta?

Igen, a dízelnek keményebb a rugója, meg a V6-nak is erősebb a sima sor4-nél.

De tipikus hiba Mondeonál (kombinál) a hátsó rugók elfáradása. Mivel nem tudni milyen autód van, így ez is egy tipp, megnézni. Szerencsére a Mondeo elég magasan hordja a hasát alapból, nem egy földön fekvő típus. (Bár tegnapelőtt én is szarrá zúztam az alját, nagyon sokszor felhasalt az erdőben, félek a kipuffom előbb-utóbb megsínyli. gun)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #1344 Dátum: 2014.12.26 péntek, 18:32:42 »

Igen, a dízelnek keményebb a rugója, meg a V6-nak is erősebb a sima sor4-nél.

De tipikus hiba Mondeonál (kombinál) a hátsó rugók elfáradása. Mivel nem tudni milyen autód van, így ez is egy tipp, megnézni. Szerencsére a Mondeo elég magasan hordja a hasát alapból, nem egy földön fekvő típus. (Bár tegnapelőtt én is szarrá zúztam az alját, nagyon sokszor felhasalt az erdőben, félek a kipuffom előbb-utóbb megsínyli. gun)

Az enyém 5 ajtós...
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1345 Dátum: 2014.12.30 kedd, 23:52:14 »

Jól sejtem, hogy a kombi hátsó lengéscsillapítóit csak úgy lehet kiszedni, hogy ez egész bölcsőt lecsavarozom? A felső csavarokhoz -főleg a jobb oldalon- sehogy nem férek hozzá  Undecided
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1346 Dátum: 2014.12.31 szerda, 07:46:14 »

Jól sejtem, hogy a kombi hátsó lengéscsillapítóit csak úgy lehet kiszedni, hogy ez egész bölcsőt lecsavarozom? A felső csavarokhoz -főleg a jobb oldalon- sehogy nem férek hozzá  Undecided
nem kell. nehéz hozzáférni, de hozzá lehet
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1347 Dátum: 2015.01.01 csütörtök, 22:35:09 »

nem kell. nehéz hozzáférni, de hozzá lehet

Melyik irányból ajánlatos, ill. kell-e még valamit leszedni hozzá (pl. valamelyik lengőkart)? Úgy hogy nem bontottam meg semmit csak addig jutottam a felső csavarokkal, hogy rá tudtam tenni a racsnis kulcsot, viszont csak 4-5 foknyit tudtam mozgatni, az meg kevés a sikerhez.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #1348 Dátum: 2015.01.01 csütörtök, 23:56:06 »

Melyik irányból ajánlatos, ill. kell-e még valamit leszedni hozzá (pl. valamelyik lengőkart)? Úgy hogy nem bontottam meg semmit csak addig jutottam a felső csavarokkal, hogy rá tudtam tenni a racsnis kulcsot, viszont csak 4-5 foknyit tudtam mozgatni, az meg kevés a sikerhez.
hosszú szár kell, meg egy kardáncsukló. a másik oldalán egy 19-es anya, na ahoz nehéz hozzáférni, egy csillagvillást szoktam ráakasztani
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #1349 Dátum: 2015.01.02 péntek, 11:15:26 »

hosszú szár kell, meg egy kardáncsukló. a másik oldalán egy 19-es anya, na ahoz nehéz hozzáférni, egy csillagvillást szoktam ráakasztani


Köszi a tippet! Még egy kérdés: az alsónál elég volt az egyik oldalit letekernem, a 18-as fejű átmenő csavart, a túloldali 21-es anya stabilan maradt a helyén. Az direkt rá van gyógyítva a konzolra és talán a felsőnél is úgy van megoldva, vagy csak ennyire rágyógyult az anya az idők során? Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.