Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.26 péntek, 13:17:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 33   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 672315 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Dátum: 2009.09.01 kedd, 19:42:42 »

Futómű
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
takee
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2009.09.02 szerda, 11:22:47 »

MK II-re mekkora nyomtávszélesítőt érdemes feltenni, ha a felni 6 coll szées és at ET 40-es?
Én 10mm-esre gondoltam, de van 19 és 25mm-es is.

Melyikkel nem lóg még ki a kerék a kerékjáratból?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2 Dátum: 2009.09.02 szerda, 11:24:29 »

MK II-re mekkora nyomtávszélesítőt érdemes feltenni, ha a felni 6 coll szées és at ET 40-es?
Én 10mm-esre gondoltam, de van 19 és 25mm-es is.

Melyikkel nem lóg még ki a kerék a kerékjáratból?

kell egyáltalán az?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
takee
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2009.09.02 szerda, 11:42:14 »

kell egyáltalán az?

Köll az. Jobb úttartásra vágyom....
Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2009.09.04 péntek, 19:12:21 »

Köll az. Jobb úttartásra vágyom....
Az enyimém 17" felni 205/40/17gumival 40-es ültetésel, ennél jobb úttartás nem kell!
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2009.09.05 szombat, 06:31:08 »

225/45 R17 Goodyear F1 Eagle gumit hány bar nyomásra fujjam fel? most 2,5 nél áll , ennek hol tudok utána nézni?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2009.09.05 szombat, 08:14:34 »

225/45 R17 Goodyear F1 Eagle gumit hány bar nyomásra fujjam fel? most 2,5 nél áll , ennek hol tudok utána nézni?
Én a 205/40/17 2,3 bar-ral használom és eggyeletesen kopik!
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2009.09.05 szombat, 12:13:12 »

Én a 205/40/17 2,3 bar-ral használom és eggyeletesen kopik!

köszi, akkor sztem a 2,5 bar nálam is ok
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 11:02:56 »

az egyik hátsó gumim picit elkezdett szólni, mivel hátsó gátlóim hallottak így nagyon valoszínű hogy azok koptatták ki, kérdésem hogy ilyen kagyló kopás nál cserés a gumi? vagy ez az állapotától függ?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 12:53:26 »

az egyik hátsó gumim picit elkezdett szólni, mivel hátsó gátlóim hallottak így nagyon valoszínű hogy azok koptatták ki, kérdésem hogy ilyen kagyló kopás nál cserés a gumi? vagy ez az állapotától függ?

Ott új gátló meg új gumi lesz! Nem fog egyenletesbe bekopni a kagylós gumi, inkább kinyírja az új gátlót
Naplózva
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 13:26:41 »

Ott új gátló meg új gumi lesz! Nem fog egyenletesbe bekopni a kagylós gumi, inkább kinyírja az új gátlót

szóval kicserélem a gátlókat és a *** gumik kinyírják a gátlót??!?!
ih az akkora faja falbav
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2009.09.29 kedd, 04:38:02 »

A mondeom nagyon hangos belül. 60-tól kezdődik 80-nál még elviselhető, de 100-110-ig szinte elviselhetetlen, és 120-tól nagyon rázz bár ilyenkor visszább halkul. Először  gumira tippeltem, de ez kilőve, s a szilentek is cserélve lettek. (remélem nem féltengely)
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2009.09.29 kedd, 11:01:09 »

A mondeom nagyon hangos belül. 60-tól kezdődik 80-nál még elviselhető, de 100-110-ig szinte elviselhetetlen, és 120-tól nagyon rázz bár ilyenkor visszább halkul. Először  gumira tippeltem, de ez kilőve, s a szilentek is cserélve lettek. (remélem nem féltengely)

Kicsit kifejthetnéd a "nagyon hangos" részét a dolognak.
Honnan hallod? Mióta hallod? Milyen jellegű hang? Egyenesben vagy kanyarban? Sebesség vagy fordulatszám függő?

Lehet hogy csak a gumi mintája miatt?
A "120-tól nagyon ráz" lehet pl. kiegyensúlyozatlan gumik miatt is.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2009.09.29 kedd, 11:51:09 »


Szerintem keress fel egy futómű szervízt, mert ezt sok dolog okozhatja és műszerek nélkül nehéz megtalálni az okát.
Naplózva
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2009.09.29 kedd, 15:19:25 »

Kicsit kifejthetnéd a "nagyon hangos" részét a dolognak.
Honnan hallod? Mióta hallod? Milyen jellegű hang? Egyenesben vagy kanyarban? Sebesség vagy fordulatszám függő?

Lehet hogy csak a gumi mintája miatt?
A "120-tól nagyon ráz" lehet pl. kiegyensúlyozatlan gumik miatt is.
A gumit lecseréltem,  és még mindig ráz. 30km/h-tól lehet hallani  a futóművet. elől azt hiszem. 30-tól felfelé egyre hangosabb a gép. 90-től elkezd rázzni egy kicsit aztán 100-110 között olyan hangja van, hogy 25-ös hangerőn nem hallom a rádiót.(mikor az asszony elkezd hülyeségeket beszélni, meg hogy mit kellene venni akkor jól jön:)) ) S 120km/h-tól elkezd berezonálni az üveg első szélvédő és az oldalsó ablakok. Majd 130 km/h-nál elkezd úgy berezegni a kocsi, hogy majdnem leesik a műszerfal. Elvittem szerelőhöz ők azt mondták kerékcsapágy csere.(vittem egy kört a szerelőt 140-nel) Holnap csinálják.
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2009.09.29 kedd, 15:44:08 »

120km/h-tól elkezd berezonálni az üveg első szélvédő és az oldalsó ablakok. Majd 130 km/h-nál elkezd úgy berezegni a kocsi, hogy majdnem leesik a műszerfal. Elvittem szerelőhöz ők azt mondták kerékcsapágy csere.(vittem egy kört a szerelőt 140-nel) Holnap csinálják.


Uhh.....
Azért jó hogy nem próbáltad ki hogy mit csinál 160-nál....  vigyor3
Remélem megjavul a cserétől.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2009.09.29 kedd, 15:52:00 »


Uhh.....
Azért jó hogy nem próbáltad ki hogy mit csinál 160-nál....  vigyor3


Jobb elsőt katapultálja.... integet2
Naplózva
backerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62



E-mail
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2009.09.30 szerda, 16:23:30 »

Kicserélték a kerékcsapágyakat. Teljesen elhalkult.  taps
Naplózva

MK2 1.8td 10-es bosch
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2009.10.04 vasárnap, 12:10:11 »

Sziasztok!

Sikerült szereznem egy hete ST 200 felniket. Örülök, mint majom a farkának. Valószínűleg megszerzem a futóművét is. A kérdésem az lenne, hogy az én féltengelyem ( 2.0 ) jó-e hozzá, vagy szerezzem meg azt is? Vagy mik lehetnek még egyáltalán cserések?
Előre is köszi a választ
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
takee
Vendég
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2009.10.05 hétfő, 22:46:46 »

Főraktam a Cossie felniket téligummával. Szerintem nem lett rossz, bár volt már jobb is. hehe

http://img0.tar.hu/takee22/size2/39008535.jpg

http://img0.tar.hu/takee22/size2/39008537.jpg

http://img0.tar.hu/takee22/size2/39008523.jpg

http://img0.tar.hu/takee22/size2/39008530.jpg
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2009.10.09 péntek, 21:56:56 »

Megtaláltam a fékhibámat  falbav (kanyarodáskor búgó hang mindkét irányban)
Hátsó kerékagycsapágy átment PC egérbe, kisujjal meg bírom forgatni és duplakattint körönként 1x.. klikk klikk ...... klikk klikk. A kisujjal való forgatás mondjuk inkább fékhibára utalhat, nyélre behúzott kézifékkel baloldali kerék feszes, jobboldali semmi. Ez most nem izgat, ami bánt, a csapágy...
Az érdekessége a dolognak, hogy gyakorlatilag 0 a lógása.
Alf,
Szerinted van esélye valahogy egy mosásnak + újrazsírzásnak? Segíthet az nekem?
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2009.10.09 péntek, 22:06:40 »

Megtaláltam a fékhibámat  falbav (kanyarodáskor búgó hang mindkét irányban)
Hátsó kerékagycsapágy átment PC egérbe, kisujjal meg bírom forgatni és duplakattint körönként 1x.. klikk klikk ...... klikk klikk. A kisujjal való forgatás mondjuk inkább fékhibára utalhat, nyélre behúzott kézifékkel baloldali kerék feszes, jobboldali semmi. Ez most nem izgat, ami bánt, a csapágy...
Az érdekessége a dolognak, hogy gyakorlatilag 0 a lógása.
Alf,
Szerinted van esélye valahogy egy mosásnak + újrazsírzásnak? Segíthet az nekem?

Ha nincs lógása a csapágynak, probáldd ki, kiveszed az agyat komplett, veszel zsirt, belerakod egy edénybe, megolvasztod, belerakod az agyat, és hagyod kihülni. Ronygyal szépen letörlöd. Ha szerencséd van még egy százas benne lehet. Ne nevess ki, ha nem fogta meg a vakrozsda a golyókat 90% az esélyed! wave
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22 Dátum: 2009.10.09 péntek, 22:07:28 »

Megtaláltam a fékhibámat  falbav (kanyarodáskor búgó hang mindkét irányban)
Hátsó kerékagycsapágy átment PC egérbe, kisujjal meg bírom forgatni és duplakattint körönként 1x.. klikk klikk ...... klikk klikk. A kisujjal való forgatás mondjuk inkább fékhibára utalhat, nyélre behúzott kézifékkel baloldali kerék feszes, jobboldali semmi. Ez most nem izgat, ami bánt, a csapágy...
Az érdekessége a dolognak, hogy gyakorlatilag 0 a lógása.
Alf,
Szerinted van esélye valahogy egy mosásnak + újrazsírzásnak? Segíthet az nekem?
szerezzél jófajta zsírt, és megpróbálható, vagy csapágycsere, de az kb 10k
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2009.10.09 péntek, 22:08:44 »

Ha nincs lógása a csapágynak, probáldd ki, kiveszed az agyat komplett, veszel zsirt, belerakod egy edénybe, megolvasztod, belerakod az agyat, és hagyod kihülni. Ronygyal szépen letörlöd. Ha szerencséd van még egy százas benne lehet. Ne nevess ki, ha nem fogta meg a vakrozsda a golyókat 90% az esélyed! wave
Gondolom, először melegítsek gázolajat eplus2 Kimosni esetleg nem kellhet?
Aműgy köszke. Zsír milyen legyen, Normál gépzsír, vagy van valami hőtűrő motyesz?
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2009.10.09 péntek, 22:17:49 »

Gondolom, először melegítsek gázolajat eplus2 Kimosni esetleg nem kellhet?
Aműgy köszke. Zsír milyen legyen, Normál gépzsír, vagy van valami hőtűrő motyesz?

Hőállót javasolnám, kb 160c-nál már elkezd folyni akkor jó.
Én már csináltam ilyet, az a lényeg, forgasdd meg ropog e a csapágy, az a biztos jele, hogy sérültek a golyok vagy a futógyürű.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2009.10.09 péntek, 22:22:37 »

Hőállót javasolnám, kb 160c-nál már elkezd folyni akkor jó.
Én már csináltam ilyet, az a lényeg, forgasdd meg ropog e a csapágy, az a biztos jele, hogy sérültek a golyok vagy a futógyürű.
Nem nevezném ropogásnak. körönként kattan kettő halkat, azért gondoltam a mosásra első körben.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #26 Dátum: 2009.10.09 péntek, 22:24:46 »

Nem nevezném ropogásnak. körönként kattan kettő halkat, azért gondoltam a mosásra első körben.
ez nem a jobb hátsó véletlen?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2009.10.09 péntek, 22:25:15 »

Nem nevezném ropogásnak. körönként kattan kettő halkat, azért gondoltam a mosásra első körben.
Eg próbát megér, nem mindig volt ilyen alkatrész ellátás, sok sufnituningot megtanult az ember.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2009.10.09 péntek, 22:26:24 »

Eg próbát megér, nem mindig volt ilyen alkatrész ellátás, sok sufnituningot megtanult az ember.
Válság van, vagy mifene, most nem tudok másik csapágyat venni. Cromaxon gyárit találtam 58k-ért.  wow1 Ennyiért komplett Mk1 TD-t tudok...
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2009.10.10 szombat, 19:43:13 »

Csajok! Nemsokára lökésgátlókat cserélek elöl. Érdemes egy kicsit keményebbeket betenni? Elég nagy a súlya a verdának és kicsit alulkormányzottnak érzem néha. Segítene rajta a keményebb gátló? (Nem sport, hanem egy amolyan arany középút.)
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2009.10.10 szombat, 20:38:30 »

Főraktam a Cossie felniket téligummával. Szerintem nem lett rossz, bár volt már jobb is. hehe


Hali!
 Szerintem jól mutatnak. Nekem is ezüstmetál 5ajtósom van, csak sajna nincs ilyen jó szőrben, mint a tied, de tavasszal ki lesz pofozva. A felnikre visszatérve, nekem a téligumi rozsdásodó acélfelniken van, azokat próbálom majd valami dísztárcsával eltakarni, aztán jövőre vagy rendbeteszem őket, vagy szerzek valami olcsó alufelnit, bár nem tudom, megéri-e. Nem kezdi ki a só, meg a sok dzsuva?
Naplózva
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2009.10.10 szombat, 23:42:43 »

Hali!
 Szerintem jól mutatnak. Nekem is ezüstmetál 5ajtósom van, csak sajna nincs ilyen jó szőrben, mint a tied, de tavasszal ki lesz pofozva. A felnikre visszatérve, nekem a téligumi rozsdásodó acélfelniken van, azokat próbálom majd valami dísztárcsával eltakarni, aztán jövőre vagy rendbeteszem őket, vagy szerzek valami olcsó alufelnit, bár nem tudom, megéri-e. Nem kezdi ki a só, meg a sok dzsuva?

Nekem pl gyári alap 15-ös felnim van, ilyen: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_ghia-3247967
Télen nyáron ez van fenn, alapból szürkére van szinterezve, nekem eddig nem kezdte ki semmi. Nem valami szép felni, bár ha le van fas*án mosva akkor tetszik.

Egyébként megrendeltem a kocsi alá 50/40-es komplett futót, remélem fogok tudni közlekedni  hehe
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 09:21:03 »

Nekem pl gyári alap 15-ös felnim van, ilyen: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_ghia-3247967
Télen nyáron ez van fenn, alapból szürkére van szinterezve, nekem eddig nem kezdte ki semmi. Nem valami szép felni, bár ha le van fas*án mosva akkor tetszik.

Egyébként megrendeltem a kocsi alá 50/40-es komplett futót, remélem fogok tudni közlekedni  hehe


Nekem a nyári 16"-os "sokküllős" Ford alufelnin van, a télit 15-ös lemezzel kaptam. Jók a téli gumik, de jövőre 6 évesek lesznek, és újat akarok majd. Addig még bőven lesz időm kitalálni, hogy mi legyen, de lehet, hogy nézek valami olcsó gyári 15-ös alukereket. Bár egy ismerős ígért nekem még egy garnitúra lemezfelnit. Majd meglátom.
 Én örülök, hogy ilyen magas a Mondeo, így jól tudok vele közlekedni. Sajnos felénk vannak elég rossz utak, a cégnél is elég ratyi a kocsibehajtó, meg télen se akarok tolólapost játszani, ezért tettem le az ST lökösökről is. A telet mondjuk annyiból várom, hogy ez az első kipörgésgátlós autóm, és nagyon kíváncsi vagyok, hogyan dolgozik majd a technika. Eddig mindenhonnan csak jót hallottam róla.
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 10:10:19 »


Nekem a nyári 16"-os "sokküllős" Ford alufelnin van, a télit 15-ös lemezzel kaptam. Jók a téli gumik, de jövőre 6 évesek lesznek, és újat akarok majd. Addig még bőven lesz időm kitalálni, hogy mi legyen, de lehet, hogy nézek valami olcsó gyári 15-ös alukereket. Bár egy ismerős ígért nekem még egy garnitúra lemezfelnit. Majd meglátom.
 Én örülök, hogy ilyen magas a Mondeo, így jól tudok vele közlekedni. Sajnos felénk vannak elég rossz utak, a cégnél is elég ratyi a kocsibehajtó, meg télen se akarok tolólapost játszani, ezért tettem le az ST lökösökről is. A telet mondjuk annyiból várom, hogy ez az első kipörgésgátlós autóm, és nagyon kíváncsi vagyok, hogyan dolgozik majd a technika. Eddig mindenhonnan csak jót hallottam róla.
Kicsit el kell, hogy keserítselek. Nem kipörgésgátlónk van, (csak ez az általános szóhasználat) hanem kitörésgátlónk. Nekünk elég meredek az utcánk és ha nagy hóban akarok följönni, ki kell kapcsolnom, mert képes annyira leszabályozni, hogy padlógázzal ,egyesben, "alig" fordulatszámmal állok egyhelyben. Viszont ha kikapcsolom, pörgő kerekekkel, lassan araszolva ugyan, de haladok. Szóval ez inkább csak arra jó, hogy indulásnál ne akarjanak pörögni a kerekek és kormányozható maradjon a verda. Most is ki tudod próbálni, csak állj meg egy kicsit kavicsos útpadkán, vagy sóderon. Aztán akarjál egy kicsit temperamentumosan elindulni. visszarúgja a gázpedált a lábad alatt és olyan, mintha elmenne az erő a motorból egy másodpercre. Nagyjából az ABS is ez. Csak akkor hatásos, ha "ráugrasz" a pedálra. De vannak olyan szituációk, amikor egy gyakorlott pilóta hatásosabban képes lassítani az autót, mint az ABS. Ez történik kitörésgátlónál is. Nem jobb, mint a lábad. (jégen meg tök mindegy mid van, minden meghülyül)
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 11:26:55 »

Kicsit el kell, hogy keserítselek. Nem kipörgésgátlónk van, (csak ez az általános szóhasználat) hanem kitörésgátlónk. Nekünk elég meredek az utcánk és ha nagy hóban akarok följönni, ki kell kapcsolnom, mert képes annyira leszabályozni, hogy padlógázzal ,egyesben, "alig" fordulatszámmal állok egyhelyben. Viszont ha kikapcsolom, pörgő kerekekkel, lassan araszolva ugyan, de haladok. Szóval ez inkább csak arra jó, hogy indulásnál ne akarjanak pörögni a kerekek és kormányozható maradjon a verda. Most is ki tudod próbálni, csak állj meg egy kicsit kavicsos útpadkán, vagy sóderon. Aztán akarjál egy kicsit temperamentumosan elindulni. vissz@rúgja a gázpedált a lábad alatt és olyan, mintha elmenne az erő a motorból egy másodpercre. Nagyjából az ABS is ez. Csak akkor hatásos, ha "ráugrasz" a pedálra. De vannak olyan szituációk, amikor egy gyakorlott pilóta hatásosabban képes lassítani az autót, mint az ABS. Ez történik kitörésgátlónál is. Nem jobb, mint a lábad. (jégen meg tök mindegy mid van, minden meghülyül)

Majd meglátom. Egyébként én ABS párti vagyok. Volt néhány ABS nélküli autóm, és az első ABS-esnél eldöntöttem, hogy többet nem hiányozhat egy autómból sem (ahogy a szervó sem). Kipróbáltam télen is, esőben is, nagyon bevált. Persze vannak gyengéi is, de szerintem ez elhanyagolható. A kipörgésgátlóval szemben csak annyi elvárásom van, hogy ne hagyja elveszni a kipörgő keréken a nyomatékot, miközben a másik áll. Ennyi lenne a dolga. Persze vannak szituációk, amivel nem tud megbírkózni, olyankor ügyeskedni kell. wave
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 11:55:33 »

Majd meglátom. Egyébként én ABS párti vagyok. Volt néhány ABS nélküli autóm, és az első ABS-esnél eldöntöttem, hogy többet nem hiányozhat egy autómból sem (ahogy a szervó sem). Kipróbáltam télen is, esőben is, nagyon bevált. Persze vannak gyengéi is, de szerintem ez elhanyagolható. A kipörgésgátlóval szemben csak annyi elvárásom van, hogy ne hagyja elveszni a kipörgő keréken a nyomatékot, miközben a másik áll. Ennyi lenne a dolga. Persze vannak szituációk, amivel nem tud megbírkózni, olyankor ügyeskedni kell. wave
Pedig elveszti a nyomatékot azáltal, hogy egyszerűen elveszi a gázt. Mint mondtam: képes egészen addíg tenni ezt, amíg padlóig nyomva áll a kerék és az autó. Tehát emelkedőn, csúszós, havas úton nem biztos, hogy el tudsz indulni. Míg ha kikapcsolod, a pörgő kerék esetleg kikaparja maga alól a havat, ami alatt az aszfalton már tud egy kicsit kapaszkodni. Épp csak annyit, hogy megmozdítsa a kocsit. Mert ugye az a nehéz, nem a haladás.
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.11 vasárnap, 12:00:12 írta Flyfish (Chornitzer Miklós) » Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 13:21:45 »

Hali!
 Szerintem jól mutatnak. Nekem is ezüstmetál 5ajtósom van, csak sajna nincs ilyen jó szőrben, mint a tied, de tavasszal ki lesz pofozva. A felnikre visszatérve, nekem a téligumi rozsdásodó acélfelniken van, azokat próbálom majd valami dísztárcsával eltakarni, aztán jövőre vagy rendbeteszem őket, vagy szerzek valami olcsó alufelnit, bár nem tudom, megéri-e. Nem kezdi ki a só, meg a sok dzsuva?

Ha nem  sérült a felni, akkor nem kezdi ki a só, meg a kosz.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 13:28:06 »

Kicsit el kell, hogy keserítselek. Nem kipörgésgátlónk van, (csak ez az általános szóhasználat) hanem kitörésgátlónk. Nekünk elég meredek az utcánk és ha nagy hóban akarok följönni, ki kell kapcsolnom, mert képes annyira leszabályozni, hogy padlógázzal ,egyesben, "alig" fordulatszámmal állok egyhelyben. Viszont ha kikapcsolom, pörgő kerekekkel, lassan araszolva ugyan, de haladok. Szóval ez inkább csak arra jó, hogy indulásnál ne akarjanak pörögni a kerekek és kormányozható maradjon a verda. Most is ki tudod próbálni, csak állj meg egy kicsit kavicsos útpadkán, vagy sóderon. Aztán akarjál egy kicsit temperamentumosan elindulni. vissz@rúgja a gázpedált a lábad alatt és olyan, mintha elmenne az erő a motorból egy másodpercre. Nagyjából az ABS is ez. Csak akkor hatásos, ha "ráugrasz" a pedálra. De vannak olyan szituációk, amikor egy gyakorlott pilóta hatásosabban képes lassítani az autót, mint az ABS. Ez történik kitörésgátlónál is. Nem jobb, mint a lábad. (jégen meg tök mindegy mid van, minden meghülyül)

Pontosan. Tegnap hajnalban a Hungárián csapattam haza nagy esőben. ASR-rel nem nagyon lehetett gyorsulgatni vele, főleg nem álló helyzetből. Kikapcsolt ASR-rel és jó gázadagolással annyira szépen tapadt a verda, hogy csak na.
Télen munkába menet nekem sem birkózik meg a hegyi havas utakkal, csak kikapcsolt ASR-rel.
Amatőröknek jó az ASR, de nekem felesleges (még jó, hogy kikapcsolható)  hehe
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 16:13:53 »

Pontosan. Tegnap hajnalban a Hungárián csapattam haza nagy esőben. ASR-rel nem nagyon lehetett gyorsulgatni vele, főleg nem álló helyzetből. Kikapcsolt ASR-rel és jó gázadagolással annyira szépen tapadt a verda, hogy csak na.
Télen munkába menet nekem sem birkózik meg a hegyi havas utakkal, csak kikapcsolt ASR-rel.
Amatőröknek jó az ASR, de nekem felesleges (még jó, hogy kikapcsolható)  hehe
Írtam Neked a subládára, oszt jól nem válaszoltál!
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 18:04:17 »

Írtam Neked a subládára, oszt jól nem válaszoltál!

Efelejtettem, bocsi. 15-ért odaadom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #40 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 19:36:25 »

Efelejtettem, bocsi. 15-ért odaadom.
Off Nem 4ért volt a vaterán? nyes Grin Off
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 19:57:51 »

Off Nem 4ért volt a vaterán? nyes Grin Off
Bizonyám!!! De tudod mit? Licitálok rá.
« Utoljára szerkesztve: 2009.10.11 vasárnap, 20:05:38 írta Flyfish (Chornitzer Miklós) » Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 21:15:19 »

Off Nem 4ért volt a vaterán? nyes Grin Off

Nem. Annyi volt az aktuális legmagasabb licit. NMÁ. Figyelmesebben kollégák...... integet2
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2009.10.11 vasárnap, 21:16:54 »

Bizonyám!!! De tudod mit? Licitálok rá.

A leírásban szerepel: a legmagasabb licit viszi. Hogy az mennyi lesz, október végén kiderül. 15 az az ár, amiért gondolkodás nélkül leveszem a vateráról.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #44 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 06:06:24 »

Nem. Annyi volt az aktuális legmagasabb licit. NMÁ. Figyelmesebben kollégák...... integet2
szemem a pályán. nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
takee
Vendég
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 07:40:53 »

szemem a pályán. nyes Wink wave
Wink

 Wink integet2
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 14:14:03 »

A leírásban szerepel: a legmagasabb licit viszi. Hogy az mennyi lesz, október végén kiderül. 15 az az ár, amiért gondolkodás nélkül leveszem a vateráról.
Már nem teheted, mert érvényes licit érkezett rá!!!
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 14:31:57 »

Már nem teheted, mert érvényes licit érkezett rá!!!

Dehogynem! Csak ügyesen kell csinálni. (de nem árulom el a trükköt, csak jó pénzért.... integet2)
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 16:28:53 »

Dehogynem! Csak ügyesen kell csinálni. (de nem árulom el a trükköt, csak jó pénzért.... integet2)
Másik nick-névvel leütöd saját magad? Attól még a közvetítői díjat be kell köhögni.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2009.10.12 hétfő, 16:56:01 »

Másik nick-névvel leütöd saját magad? Attól még a közvetítői díjat be kell köhögni.

nem talalt. nekem ingyenes trukkom van.
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 33   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.