Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:14:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2567440 alkalommal)
0 Felhasználó és 68 vendég van a témában
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5250 Dátum: 2013.08.09 péntek, 16:14:30 »

semmiben nincs probléma.ugyanis az összes ilyen,ettől ne parázz,ülj át más mk1-2-es mondeoba,ugyanezt fogja csinálni.


Mondjuk ez a beindítás utáni csökkenés már annyira nem kéne, hogy legyen.. Úszónak nem lehet baja, ez inkább valami elektronikai nyűg lesz. Mérd meg üresen, gyújtáson, beindítva alapjáraton, ill. nagyobb fordulaton az akksi feszültségét (ill. h mennyire tölt a generátor). Vagy túláramot kap a műszer, vagy pont hogy keveset, amiatt mehet félre.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5251 Dátum: 2013.08.09 péntek, 20:42:02 »

Mondjuk ez a beindítás utáni csökkenés már annyira nem kéne, hogy legyen.. Úszónak nem lehet baja, ez inkább valami elektronikai nyűg lesz. Mérd meg üresen, gyújtáson, beindítva alapjáraton, ill. nagyobb fordulaton az akksi feszültségét (ill. h mennyire tölt a generátor). Vagy túláramot kap a műszer, vagy pont hogy keveset, amiatt mehet félre.
Nem a fenét.Aki sokat autózik negyed-majdnem üres tankkal,az tudja,hogy ha leáll az autóval,akkor valamennyi üzemanyag szépen visszafolyik a szivattyúhoz (a tank kialakítása miatt menet közben a csillapító lemezek között is van benzin) ergo a leállítás után még jelen levő feszültség miatt felmegy a szintmutató jelzése (azt gondolom senkinek nem kell elmagyarázni,hogy a gyújtás elvételével nem fog automatikusan minden áram egy csapásra megszűnni l. légzsák csere előtti óvintézkedés.....és jön az öröm,vazze!termeli az autó a benzint!)) Amikor ráadod a gyújtást,akkor meg a szivattyú nyomás alá helyezi a rendszert,elkezdi szlopálni az anyagot,kapásból lejjebb megy a mutató.Réges régen volt szó itt a fórumon róla,nem hiba.Mint ahogy az sem,hogy például a teli tankkal sokkal lassabban megy le a mutató félig,mint fele jelzés után nulláig.Az effektíve megtehető kilométerszám ugyanakkora marad,viszont a tank kiképzése miatt ilyen lehetetlen a szintjelzés.Aki akarja próbálja ki,mennyit tud elmenni akkor,ha meg sem mozdul a mutató és a fedcomp nulla megtehető km-t mutat.Én tavaly Tamásitól Szekszárdig mentem így.Tamásinál a mutató kifeküdt,Hőgyésznél lett nulla a megtehető km.De Szekszárdon Viló unokatesója még elvitt tankolni egy isten háta mögötti benzinkútra és még mindig nem fogyott ki...
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.09 péntek, 20:44:45 írta szuperhangya » Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5252 Dátum: 2013.08.09 péntek, 20:58:44 »


Szia!
Egy képet tudnál feltenni róla?
persze. Erre gondoltam. A bal és középső csati hely van beépítve a riasztó lenne a 3.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
T77
Vendég
« Új hozzászólás #5253 Dátum: 2013.08.10 szombat, 08:25:15 »

persze. Erre gondoltam. A bal és középső csati hely van beépítve a riasztó lenne a 3.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Köszi, de nekem nem lesz jó. rinya
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5254 Dátum: 2013.08.10 szombat, 12:34:39 »

Köszi, de nekem nem lesz jó. rinya
értem. és ennek mi az oka? Van valami külömség köztük? Mert amit én raktam be az nagyobb, de csak a riasztó miatt. ezzel is tökéletesen működött. Neked milyen kellene?
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5255 Dátum: 2013.08.10 szombat, 21:24:05 »

Nem a fenét.Aki sokat autózik negyed-majdnem üres tankkal,az tudja,hogy ha leáll az autóval,akkor valamennyi üzemanyag szépen visszafolyik a szivattyúhoz (a tank kialakítása miatt menet közben a csillapító lemezek között is van benzin) ergo a leállítás után még jelen levő feszültség miatt felmegy a szintmutató jelzése (azt gondolom senkinek nem kell elmagyarázni,hogy a gyújtás elvételével nem fog automatikusan minden áram egy csapásra megszűnni l. légzsák csere előtti óvintézkedés.....és jön az öröm,vazze!termeli az autó a benzint!)) Amikor ráadod a gyújtást,akkor meg a szivattyú nyomás alá helyezi a rendszert,elkezdi szlopálni az anyagot,kapásból lejjebb megy a mutató.Réges régen volt szó itt a fórumon róla,nem hiba.Mint ahogy az sem,hogy például a teli tankkal sokkal lassabban megy le a mutató félig,mint fele jelzés után nulláig.Az effektíve megtehető kilométerszám ugyanakkora marad,viszont a tank kiképzése miatt ilyen lehetetlen a szintjelzés.Aki akarja próbálja ki,mennyit tud elmenni akkor,ha meg sem mozdul a mutató és a fedcomp nulla megtehető km-t mutat.Én tavaly Tamásitól Szekszárdig mentem így.Tamásinál a mutató kifeküdt,Hőgyésznél lett nulla a megtehető km.De Szekszárdon Viló unokatesója még elvitt tankolni egy isten háta mögötti benzinkútra és még mindig nem fogyott ki...

Tény és való, viszont az eredeti hsz-ben volt egy ilyen mondat, hogy: "Ha gyújtást rá adom akkor jelzi normálisan hogy mennyi benzin van benne, ha beindítom megint csak negyed felett mér!", azt meg nem kéne csinálnia. A mostani már a második Mondeo-m, mindkettőnél az volt, hogy menet közben gyorsabban konvergált a 0-hoz a mutató, mint ahogy valójában fogyott a nafta, de ilyennel nem találkoztam, hogy gyújtás és a motor beröffentése között zuhanjon meg a mutató. Emiatt gyanús, hogy valami valóban nincs teljesen rendben.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #5256 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 00:26:08 »

Tény és való, viszont az eredeti hsz-ben volt egy ilyen mondat, hogy: "Ha gyújtást rá adom akkor jelzi normálisan hogy mennyi benzin van benne, ha beindítom megint csak negyed felett mér!", azt meg nem kéne csinálnia. A mostani már a második Mondeo-m, mindkettőnél az volt, hogy menet közben gyorsabban konvergált a 0-hoz a mutató, mint ahogy valójában fogyott a nafta, de ilyennel nem találkoztam, hogy gyújtás és a motor beröffentése között zuhanjon meg a mutató. Emiatt gyanús, hogy valami valóban nincs teljesen rendben.
Igazad van teljesen rosszul értelmeztem a hibát.Mentségemre szolgáljon,hogy még mindig kóvályog a fejem a dízelesek által kibocsátott füst okozta kábulat miatt.Vagy elmozdult a szivattyú a helyéről és felakad az úszó vagy tönkrement maga szivattyú jeladó része.Előbbi egyszerű,kivesz-visszatesz,utobbinál kivesz és egy másik tesz vissza.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.11 vasárnap, 20:49:44 írta szuperhangya » Naplózva
mandris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #5257 Dátum: 2013.08.11 vasárnap, 13:03:06 »

Köszönöm a segítséget mindjárt meg is nézem a szívagyúnál meg amint tehetem rá is mérek az aksira! Ja meg az nem tudom hogy mennyire kapcsolódhat ehhez a hibához hogy nekem a feedcomp a hátra lévő km egyáltalán nem jelzi szóval --- km ennyit ír ki folyton!
Naplózva

MK-II V6
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5258 Dátum: 2013.08.12 hétfő, 21:23:52 »

Igazad van teljesen rosszul értelmeztem a hibát.Mentségemre szolgáljon,hogy még mindig kóvályog a fejem a dízelesek által kibocsátott füst okozta kábulat miatt.Vagy elmozdult a szivattyú a helyéről és felakad az úszó vagy tönkrement maga szivattyú jeladó része.Előbbi egyszerű,kivesz-visszatesz,utobbinál kivesz és egy másik tesz vissza.

Belső keringetés, tudod az nyilas gomb...  eplus2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5259 Dátum: 2013.08.13 kedd, 10:39:57 »

Nyilván nem én vagyok az első, akinek belső világításnál jelentkező felvillogás jelentkezik alkalmanként. Ebben van lábtér világítás is, és az is villog menet közben. Eleinte csak egyenetlen úttesten fordult elő, mostanra azonban állandósult a sűrű villogás, ma reggelre pedig folyamatos világításba ment át. A fenti fülke világítást ki tudom ugyan kapcsolni, de a lábtér világítás állandóan ég. Természetesen akksi lemerülés ellen védekezve kivettem a 34-es számú 7,5 A-os biztosítékot és a 12-es relét is.

Elkezdtem volna keresni a hibát, mivel arra gondoltam, valahol a lábtérben lekopott a szigetelés a vezetékek egy részéről a dörzsölődés miatt és letestel. Akkor lepődtem meg, amikor ki akartam venni a padlószegély takaró műanyag rész rögzítő csavarjait. Valami barom tervező oldalról helyezte el a csavarokat, de az első üléstől nem lehet hozzáférni. Van valami trükk, vagy ki kell szerelni az ülést, hogy hozzáférhessek a csavarokhoz? Hiába tolom előre-hátra az ülést, nem lehet kicsavarni még marok csavarhúzóval sem. Hogyan lehet felszedni a lábtér kárpitot? Van-e valakinek tapasztalata, hol szokott ez kikopni, hol keressem a testelést? Volt ilyen már a zöld 1.8-as Mondeoban is, de ott csak ritkán, főleg nedves időben jelentkezett. Aztán azt eladtam, most meg ebben jelentkezett. Szóval? szomoru1 help
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5260 Dátum: 2013.08.13 kedd, 11:27:15 »

Nyilván nem én vagyok az első, akinek belső világításnál jelentkező felvillogás jelentkezik alkalmanként. Ebben van lábtér világítás is, és az is villog menet közben.
...
 Van-e valakinek tapasztalata, hol szokott ez kikopni, hol keressem a testelést? Volt ilyen már a zöld 1.8-as Mondeoban is, de ott csak ritkán, főleg nedves időben jelentkezett. Aztán azt eladtam, most meg ebben jelentkezett. Szóval? szomoru1 help
Első nekifutásra a legkönnyebbel kezdeném, megnézném az ajtókban levő világításkapcsolókat az A és B oszlopban, amik a belső világítás testeléséért felelősek. Hátha valamelyik bibis, vagy a kábele nem okés.
Aztán lehet tovább menni.
Egyébként azokat a csavarokat vagy flexis szárú csavarhúzóval veszed ki és többet nem rakod vissza, vagy ki kell venni az ülést - jobb ötletet én nem tudok, de hátha más igen.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5261 Dátum: 2013.08.13 kedd, 11:29:31 »

Első nekifutásra a legkönnyebbel kezdeném, megnézném az ajtókban levő világításkapcsolókat az A és B oszlopban, amik a belső világítás testeléséért felelősek. Hátha valamelyik bibis, vagy a kábele nem okés.
Aztán lehet tovább menni.
Egyébként azokat a csavarokat vagy flexis szárú csavarhúzóval veszed ki és többet nem rakod vissza, vagy ki kell venni az ülést - jobb ötletet én nem tudok, de hátha más igen.

Nyugodtan szedd ki az ülést, nem egy nagy macera (főleg ha rajta hagyod az övet). Egyébként én is a záraknál lévő kapcsolók valamelyikét kiáltanám ki gyanusítottnak.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5262 Dátum: 2013.08.13 kedd, 11:32:59 »

...
Egyébként én is a záraknál lévő kapcsolók valamelyikét kiáltanám ki gyanusítottnak.
Tudtommal a záraknál levő kapcsoló másért felel, ismereteim szerint az az AWS-nek adja az infót.
De ha tévedek, bocsi - Mk2-ből már kiszedték a másik fajtát?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5263 Dátum: 2013.08.13 kedd, 12:17:52 »

Tudtommal a záraknál levő kapcsoló másért felel, ismereteim szerint az az AWS-nek adja az infót.
De ha tévedek, bocsi - Mk2-ből már kiszedték a másik fajtát?

Igen, ki. Ott már csak ez van.

Ki szokott kopni a műanyag kapcsoló és amiatt nyitottnak érzékeli az ajtót. Nagy hátránya ennek a fajta kapcsolónak, hogy a kisebb a mozgási tartománya, mint a klasszikusnak. Emiatt egy résnyire nyitott ajtónál is zárja az áramkört.

A legegyszerűbb megoldás a kapcsolóra ragasztani 2-3mm vastagon szigetelő szalagot ami által újra odaér majd az ajtóhoz ami benyomja. Feltéve, hogy tényleg ez a hiba okozója.

Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5264 Dátum: 2013.08.13 kedd, 13:09:35 »

Igen, ki. Ott már csak ez van.

Ki szokott kopni a műanyag kapcsoló és amiatt nyitottnak érzékeli az ajtót. Nagy hátránya ennek a fajta kapcsolónak, hogy a kisebb a mozgási tartománya, mint a klasszikusnak. Emiatt egy résnyire nyitott ajtónál is zárja az áramkört.

A legegyszerűbb megoldás a kapcsolóra ragasztani 2-3mm vastagon szigetelő szalagot ami által újra odaér majd az ajtóhoz ami benyomja. Feltéve, hogy tényleg ez a hiba okozója.


Az a baj, hogy nyitott ajtónál kézzel benyomva csumára sem történik semmi, a lámpa nem alszik el 10 másodperc múlva, se akkor, ha ráadom a gyújtást.
Elvileg abban, amit mondasz, lehet igazság, ha kopik, egyre nagyobb hézag alakul ki, és előbb utóbb azt jelzi, mintha nyitva lenne az ajtó. Erre én is gondoltam, de sem csukott ajtónál történő ajtórángatásra, se másra nem reagál (már), ég folyamatosan.

Az ajtó oszlopban, a zárban levő kapcsolót hogyan egyszerűbb kiszerelni? Ki lehet pattintani, vagy belülről, a takaró műanyag leszerelése után lehet hozzáférni? wave
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5265 Dátum: 2013.08.13 kedd, 13:34:19 »

Az a baj, hogy nyitott ajtónál kézzel benyomva csumára sem történik semmi, a lámpa nem alszik el 10 másodperc múlva, se akkor, ha ráadom a gyújtást.
Elvileg abban, amit mondasz, lehet igazság, ha kopik, egyre nagyobb hézag alakul ki, és előbb utóbb azt jelzi, mintha nyitva lenne az ajtó. Erre én is gondoltam, de sem csukott ajtónál történő ajtórángatásra, se másra nem reagál (már), ég folyamatosan.

Az ajtó oszlopban, a zárban levő kapcsolót hogyan egyszerűbb kiszerelni? Ki lehet pattintani, vagy belülről, a takaró műanyag leszerelése után lehet hozzáférni? wave

Azt azért vedd számításba, hogy 4 kapcsoló van. Nem biztos, hogy a vezető oldalival van a baj. Láttam már céges (sofőrös) autónál, hogy az anyós oldali kopott ki, meg olyat is, hogy a családi (ovi-isi-focimeccs-nagyi járat) felhasználás során valamelyik hátsó ajtó érzékelője volt a ludas. Mind a 4-et csekkold le.
Naplózva
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5266 Dátum: 2013.08.13 kedd, 17:02:10 »

Sziasztok !

Segítségre lenne szükségem,a digit klíma állítóinál (sebesség és hogy hova fújjon) nem világítanak az izzók,sötétben elég zavaró.
Kilehet cserélni az izzókat benne és ha igen hogyan,milyen izzók kellenek bele ?
Mk2-es a paripa.
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
Csello
Vendég
« Új hozzászólás #5267 Dátum: 2013.08.13 kedd, 19:29:38 »

Sziasztok!

Nem igazan Mk2 specifikus a problemam, de talan megis.
Nemreg beepitettem egy tolatoradart a mondimba, es honapokig mukodott is jol.
Par napja elnemult. Kisebb vizsgalat utan kiderult, hogy a szenzorok es a kozponti egysege is jo, valamiert mintha nem kapna eleg aramot a tolatolampa felol. Ha racsatlakoztatom a radart, akkor a tolatolampa izzoja elalszik, elhalvanyul. Ha leveszem megint jo. A tolatoradar ha kap elg aramot (masik izzorol kapja) akkor mukodik.

Mi okozhatja ezt?
Elöre is köszi!

Csello
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5268 Dátum: 2013.08.13 kedd, 19:31:28 »

Sziasztok!

Nem igazan Mk2 specifikus a problemam, de talan megis.
Nemreg beepitettem egy tolatoradart a mondimba, es honapokig mukodott is jol.
Par napja elnemult. Kisebb vizsgalat utan kiderult, hogy a szenzorok es a kozponti egysege is jo, valamiert mintha nem kapna eleg aramot a tolatolampa felol. Ha racsatlakoztatom a radart, akkor a tolatolampa izzoja elalszik, elhalvanyul. Ha leveszem megint jo. A tolatoradar ha kap elg aramot (masik izzorol kapja) akkor mukodik.

Mi okozhatja ezt?
Elöre is köszi!

Csello
testzárlat valahol?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Csello
Vendég
« Új hozzászólás #5269 Dátum: 2013.08.13 kedd, 19:34:59 »

testzárlat valahol?

Nem tudom... Mindket oldali lampanal ugyan ezt csinalja. Probaltam masik vezetekkel is, de ugy sem jo.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #5270 Dátum: 2013.08.13 kedd, 21:33:44 »

Igen, ki. Ott már csak ez van.

Ki szokott kopni a műanyag kapcsoló és amiatt nyitottnak érzékeli az ajtót. Nagy hátránya ennek a fajta kapcsolónak, hogy a kisebb a mozgási tartománya, mint a klasszikusnak. Emiatt egy résnyire nyitott ajtónál is zárja az áramkört.

A legegyszerűbb megoldás a kapcsolóra ragasztani 2-3mm vastagon szigetelő szalagot ami által újra odaér majd az ajtóhoz ami benyomja. Feltéve, hogy tényleg ez a hiba okozója.


Én is én is . Én is így jártam és így is oldottam meg.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #5271 Dátum: 2013.08.16 péntek, 20:56:33 »

Még mindig nincs féklámpám, még mit nézzek meg?Izzó, biztosítékok, AWS modul, bim-bam doboz a biztosíték tábla alatt, féklámpa kapcsoló  mi van még???
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5272 Dátum: 2013.08.16 péntek, 22:46:43 »

Még mindig nincs féklámpám, még mit nézzek meg?Izzó, biztosítékok, AWS modul, bim-bam doboz a biztosíték tábla alatt, féklámpa kapcsoló  mi van még???

Kezdd el az elején méregetni: pedálnál a kapcsoló egyáltalán működik-e (lenyomott pedálnál zár-e az áramkör, stb.), aztán onnan tovább egyesével mindent amin át kell mennie a delejnek..
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
mandris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #5273 Dátum: 2013.08.17 szombat, 01:20:59 »

Halihó mindenki!
Egy olyan kérdésem lenne hogy hogyan lehet azt beállítani hogy járó motornál a központi zár lezárjon? Elvileg az autóban benne van ez a funkció.
Előre is köszönöm a segítséget Smiley
Naplózva

MK-II V6
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5274 Dátum: 2013.08.17 szombat, 10:21:41 »

Halihó mindenki!
Egy olyan kérdésem lenne hogy hogyan lehet azt beállítani hogy járó motornál a központi zár lezárjon? Elvileg az autóban benne van ez a funkció.
Előre is köszönöm a segítséget Smiley

Ez nem csak a hármasban van?  Ott is csak 3kmph felett gurulva zár.
Naplózva
Tomcell
Vendég
« Új hozzászólás #5275 Dátum: 2013.08.17 szombat, 11:00:16 »

Helló.olyan kèrdèsem lenne hogy a világitást ha felkapcsolom akkor helyzetjelzö illetve müszerfal  valamint a teljess hátsò világitás nem világit.a tompitott meg a reflektor meg jò.ha valaki tud kèrem irjon mi lwhet ez.köszi! falbav
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5276 Dátum: 2013.08.17 szombat, 11:24:09 »

Halihó mindenki!
Egy olyan kérdésem lenne hogy hogyan lehet azt beállítani hogy járó motornál a központi zár lezárjon? Elvileg az autóban benne van ez a funkció.


Gyakorlatilag meg nincs.
Naplózva
mandris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #5277 Dátum: 2013.08.17 szombat, 12:41:55 »

Ohhh  falbav És nem lehet valahogyan megoldani hogy még is legyen benne ilyen ajtózárás funkció?
Naplózva

MK-II V6
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5278 Dátum: 2013.08.17 szombat, 14:05:33 »

Ohhh  falbav És nem lehet valahogyan megoldani hogy még is legyen benne ilyen ajtózárás funkció?

behúzod az ajtót és a könyököddel benyomod a nyitókart  eplus2
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #5279 Dátum: 2013.08.17 szombat, 21:40:07 »

Köszi a segítséget szell.n-nek megjavult a féklámpám.Ő javította meg.Okulásként írom az AWS modul volt rossz ráadásul azért szívatott minket , mert a dízelben, V6-os modul volt gyárilag gun
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
mandris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #5280 Dátum: 2013.08.17 szombat, 23:03:03 »

behúzod az ajtót és a könyököddel benyomod a nyitókart  eplus2

Általában ezzel van megoldva a dolog Cheesy csak hát ha mindez automatán menne nem is tudom örömmel töltene el...  eplus2
Naplózva

MK-II V6
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #5281 Dátum: 2013.08.17 szombat, 23:07:52 »

Általában ezzel van megoldva a dolog Cheesy csak hát ha mindez automatán menne nem is tudom örömmel töltene el...  eplus2

Anno a bigulinál annak is kellett örülni,hogyha egy tempósabb kanyarban nem vágódott ki valamelyik ajtó,most meg már automatikus központizár bezáródás miatt fanyalgunk... nyes
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5282 Dátum: 2013.08.17 szombat, 23:12:18 »

Általában ezzel van megoldva a dolog Cheesy csak hát ha mindez automatán menne nem is tudom örömmel töltene el...  eplus2


egy szál a magnó gyújtásos pozitívjától egy relébe majd a központizár vezérlőszálára, és meg van oldva.
Naplózva
mandris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #5283 Dátum: 2013.08.17 szombat, 23:18:15 »

egy szál a magnó gyújtásos pozitívjától egy relébe majd a központizár vezérlőszálára, és meg van oldva.
Nem egy rossz gondolat de ezzel a probléma a következő így amint a rádió be van kapcsolva a központi zár lezár itt meg a lényeg az lenne hogy ha elindul az autó akkor lezár Smiley annyira nem fontos a dolog csak egy másik autóban volt ez a funkció megtetszett és mondták hogy elvileg ez az mk2 ben is létezik Smiley
Naplózva

MK-II V6
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5284 Dátum: 2013.08.17 szombat, 23:32:03 »

Nem egy rossz gondolat de ezzel a probléma a következő így amint a rádió be van kapcsolva a központi zár lezár itt meg a lényeg az lenne hogy ha elindul az autó akkor lezár Smiley annyira nem fontos a dolog csak egy másik autóban volt ez a funkció megtetszett és mondták hogy elvileg ez az mk2 ben is létezik Smiley

a magnó van közel a kesztyűtartóhoz Smiley de ha bekapcsolod a magnót, attól a gyújtáspozitív nem kap áramot.
Naplózva
Bertha85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


E-mail
« Új hozzászólás #5285 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 09:23:26 »

Sziasztok, valaki tud nekem segíteni abban, hogy ha utólagos tempomatot és utólagos fedélzeti computert akarok beteni az Mk2 mondeoba. mi minden kell a tempomathoz, a 2.0 temp. más mint a v6? a fedélzeti computer comunkikál az ecu-val? vagy magában számol és csak a jeleket kell neki megadni?

Köszi
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5286 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 13:14:20 »

Sziasztok, valaki tud nekem segíteni abban, hogy ha utólagos tempomatot és utólagos fedélzeti computert akarok beteni az Mk2 mondeoba. mi minden kell a tempomathoz, a 2.0 temp. más mint a v6? a fedélzeti computer comunkikál az ecu-val? vagy magában számol és csak a jeleket kell neki megadni?

Köszi

a v6 nak máshol van a folytószelepe mint a 2.0nak. emiatt rövidebb a tempomatbovden. ez ami biztos.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5287 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 15:14:57 »

a magnó van közel a kesztyűtartóhoz Smiley de ha bekapcsolod a magnót, attól a gyújtáspozitív nem kap áramot.

Szerintem nem feltétlen nyerő, ha 1-es gyújtáskapcsoló állapotban is le akar zárni az autó. Cheesy (mert ugye a rádió is akkor kap először tápot a gyújtás felől)

Nem olyan nagy cucc benyomni azt a kilincset, ha be akarja zárni magát az ember Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5288 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 18:17:42 »

Na, megoldottam a belső világítás-lábtér világítás gondot. Köszönet drof jó tanácsának, valóban a kapcsolók kopásának elhárítása volt a feladat. Csukott ajtónál rángatással nem jelentkezett a hiba elhárításának lehetősége, de nyitott ajtónál benyomva a gombokat elaludt a lámpa. Érdekes módon az egyik hiba elhárítása nem volt elég, egy másik ajtókapcsoló is rossz volt. Kopott volt az is. Egy régi kismegszakító bekötő csavarjánál található lemezkét tettem be a képek szerint. Aztán úgy döntöttem, a másik kettőt is "megpatkolom", mivel azok is megkoptak, és csak idő kérdése, mikor jelentkezett volna a hibajelenség újra. Arra két kicsit szélesebb lemezt hajlítottam meg ugyan úgy, mint a két, kicsit keskenyebb lemezcsíkot. A lényeg, hogy megoldódott a probléma, már nem merülhet le az akksi a hibás kapcsolók miatt. Ja és befújtam a zárszerkezeteket egy kis zsírral, a kopás csökkentése miatt.

http://s14.postimg.org/aqs8hg3bl/P1110165.jpg
http://s14.postimg.org/ttg7i43pt/P1110169.jpg
http://s8.postimg.org/gi909imwl/P1110174.jpg
http://s21.postimg.org/5nk2h89zb/P1110177.jpg
http://s16.postimg.org/armtreogl/P1110181.jpg
http://s21.postimg.org/p72fvtcw7/P1110204.jpg
http://s23.postimg.org/b216ka1cr/P1110201.jpg
http://s7.postimg.org/42o1zkuyz/P1110198.jpg


Köszönet a hozzászólásokért, a segíteni akarásért! wave worship Wink
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5289 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 22:26:49 »

Na, megoldottam a belső világítás-lábtér világítás gondot. Köszönet drof jó tanácsának, valóban a kapcsolók kopásának elhárítása volt a feladat. Csukott ajtónál rángatással nem jelentkezett a hiba elhárításának lehetősége, de nyitott ajtónál benyomva a gombokat elaludt a lámpa. Érdekes módon az egyik hiba elhárítása nem volt elég, egy másik ajtókapcsoló is rossz volt. Kopott volt az is. Egy régi kismegszakító bekötő csavarjánál található lemezkét tettem be a képek szerint.


Köszönet a hozzászólásokért, a segíteni akarásért! wave worship Wink
Ez jó ötlet! nyes
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5290 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 10:20:32 »

Na, megoldottam a belső világítás-lábtér világítás gondot. Köszönet drof jó tanácsának, valóban a kapcsolók kopásának elhárítása volt a feladat. Csukott ajtónál rángatással nem jelentkezett a hiba elhárításának lehetősége, de nyitott ajtónál benyomva a gombokat elaludt a lámpa. Érdekes módon az egyik hiba elhárítása nem volt elég, egy másik ajtókapcsoló is rossz volt. Kopott volt az is. Egy régi kismegszakító bekötő csavarjánál található lemezkét tettem be a képek szerint. Aztán úgy döntöttem, a másik kettőt is "megpatkolom", mivel azok is megkoptak, és csak idő kérdése, mikor jelentkezett volna a hibajelenség újra. Arra két kicsit szélesebb lemezt hajlítottam meg ugyan úgy, mint a két, kicsit keskenyebb lemezcsíkot. A lényeg, hogy megoldódott a probléma, már nem merülhet le az akksi a hibás kapcsolók miatt. Ja és befújtam a zárszerkezeteket egy kis zsírral, a kopás csökkentése miatt.

http://s14.postimg.org/aqs8hg3bl/P1110165.jpg
http://s14.postimg.org/ttg7i43pt/P1110169.jpg
http://s8.postimg.org/gi909imwl/P1110174.jpg
http://s21.postimg.org/5nk2h89zb/P1110177.jpg
http://s16.postimg.org/armtreogl/P1110181.jpg
http://s21.postimg.org/p72fvtcw7/P1110204.jpg
http://s23.postimg.org/b216ka1cr/P1110201.jpg
http://s7.postimg.org/42o1zkuyz/P1110198.jpg


Köszönet a hozzászólásokért, a segíteni akarásért! wave worship Wink

Ha jól látom ez ugyanúgy néz ki, mint az MKIII-asé. Én egy ezresért vettem mk2-től egyet, kicseréltem és jóság van. Mondjuk nekem a kapcsoló teljesen szét volt hullva. Az előző tulaj úgy küszöbölte ki a hibát, hogy lehúzta róla a csatlakozót. alig bírtam kihalászni a kasztniból.  falbav falbav
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #5291 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 11:43:21 »

Ha jól látom ez ugyanúgy néz ki, mint az MKIII-asé. Én egy ezresért vettem mk2-től egyet, kicseréltem és jóság van. Mondjuk nekem a kapcsoló teljesen szét volt hullva. Az előző tulaj úgy küszöbölte ki a hibát, hogy lehúzta róla a csatlakozót. alig bírtam kihalászni a kasztniból.  falbav falbav
Ez a megoldás nyilván jó kapcsolónál (elektromosan) alkalmazandó, és olcsóbb, mint 1000 forint. A 4 kapcsoló "átalakítása" körülbelül 25 percig tartott, a fémlemezke kopásállósága miatt örökös. Gondolom. vigyor3
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5292 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 16:31:35 »

Ha jól látom ez ugyanúgy néz ki, mint az MKIII-asé. Én egy ezresért vettem mk2-től egyet, kicseréltem és jóság van. Mondjuk nekem a kapcsoló teljesen szét volt hullva. Az előző tulaj úgy küszöbölte ki a hibát, hogy lehúzta róla a csatlakozót. alig bírtam kihalászni a kasztniból.  falbav falbav

Én 4-et adtam el talán 1500ért... (és hibátlanok voltak) Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Atipapa
Vendég
« Új hozzászólás #5293 Dátum: 2013.08.20 kedd, 12:51:17 »

Sziasztok! Szeretnék az autón egy motor diagnosztikát végezni. Milyen kütyü kéne nekem? Ha tudtok valami jót azt megköszönném. Bluetooth-osat szeretnék maximum 4500 Ft-ért. Ha linkeltek azt nagyon megköszönném! Előre is köszi  Wink
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #5294 Dátum: 2013.08.20 kedd, 14:26:37 »

Sziasztok! Szeretnék az autón egy motor diagnosztikát végezni. Milyen kütyü kéne nekem? Ha tudtok valami jót azt megköszönném. Bluetooth-osat szeretnék maximum 4500 Ft-ért. Ha linkeltek azt nagyon megköszönném! Előre is köszi  Wink

Olyan cuccot 4500-ért nem fogsz kapni. Annak az ára legalább 100-szor annyi. Te a hibakód olvasásra meg az egyéb egyszerű adatok (fordulatszám, turbonyomás, töltőfeszültség stb) kiolvasására gondoltál. Ilyen "hobby" cuccokat kapsz az ebay-en. ELM-327-et keress.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.20 kedd, 14:28:22 írta Lacika71 » Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #5295 Dátum: 2013.08.24 szombat, 12:33:09 »

Sziasztok! Szeretnék az autón egy motor diagnosztikát végezni. Milyen kütyü kéne nekem? Ha tudtok valami jót azt megköszönném. Bluetooth-osat szeretnék maximum 4500 Ft-ért. Ha linkeltek azt nagyon megköszönném! Előre is köszi  Wink

Ahogy Lacika71 is írta, motordiagnosztikai berendezést fél milláért kapsz talán. Smiley Olyan kis egyszerűt, BT-set találsz itt pl.:

http://budavill.hu/products/ELM327--OBD-II-BLUETOOTH--multi-protokollos-interf%C3%A9sz.html ,

vagy vatera :

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/index_c1431.html?q=elm+327&ob=2&obd=1

Csak ne a legolcsóbbat, vagy kérdezz utána alaposan, hogy mihez jó, garanciát vállal-e rá, stb.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #5296 Dátum: 2013.08.24 szombat, 21:09:59 »

Ahogy Lacika71 is írta, motordiagnosztikai berendezést fél milláért kapsz talán. Smiley Olyan kis egyszerűt, BT-set találsz itt pl.:

http://budavill.hu/products/ELM327--OBD-II-BLUETOOTH--multi-protokollos-interf%C3%A9sz.html ,

vagy vatera :

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/index_c1431.html?q=elm+327&ob=2&obd=1

Csak ne a legolcsóbbat, vagy kérdezz utána alaposan, hogy mihez jó, garanciát vállal-e rá, stb.
Anno pont a Budavill-eseké nem kommunikált Forddal! (lehet azóta már van jó nekik).
És nem csak kérdezni kell, hanem ki is kell próbálni, mielőtt fizetünk érte.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #5297 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 08:31:23 »

Sziasztok! Szeretnék az autón egy motor diagnosztikát végezni. Milyen kütyü kéne nekem? Ha tudtok valami jót azt megköszönném. Bluetooth-osat szeretnék maximum 4500 Ft-ért. Ha linkeltek azt nagyon megköszönném! Előre is köszi  Wink
4000 Ft-ért megcsinálják szervizben is és nem kell megvenni.
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #5298 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 10:47:39 »

Sziasztok.

Pici segítségre lenne szükségem! Tegnap észrevettem,hogy nem világít a bal hátsó helyzetjelzőm.Ma ránéztem,de természetesen nem az izzó égett ki,hanem a biztosíték sült el. (33-as számú,7.5 A) Kicseréltem,de lecsapja,még első-hátsó izzó nélkül is... Ja,az első izzó is halott(a hátsó nem),nem tudom, hogy ez végelgyengülésbe múlt ki,vagy az nyírta ki,ami öli a biztosítékokat is.

Merre induljak el?Mit mérjek?

Előre is köszi!

U.I.: Tervezek egy rövid beszámolót a kocsiról nektek,meg a leendő mondeosoknak!Most már bő 1.5 hónap és majd1700 km után van némi tapasztalatom,rálátásom az autóra. :-)  eljen
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #5299 Dátum: 2013.08.25 vasárnap, 15:40:28 »

Sziasztok.

Pici segítségre lenne szükségem! Tegnap észrevettem,hogy nem világít a bal hátsó helyzetjelzőm.Ma ránéztem,de természetesen nem az izzó égett ki,hanem a biztosíték sült el. (33-as számú,7.5 A) Kicseréltem,de lecsapja,még első-hátsó izzó nélkül is... Ja,az első izzó is halott(a hátsó nem),nem tudom, hogy ez végelgyengülésbe múlt ki,vagy az nyírta ki,ami öli a biztosítékokat is.

Merre induljak el?Mit mérjek?

Előre is köszi!

U.I.: Tervezek egy rövid beszámolót a kocsiról nektek,meg a leendő mondeosoknak!Most már bő 1.5 hónap és majd1700 km után van némi tapasztalatom,rálátásom az autóra. :-)  eljen


Megoldottam közben,az első helyzetjelző foglalata volt zárlatos,némi kontaktspray segített.
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.