Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 13:02:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3075093 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8000 Dátum: 2018.06.18 hétfő, 13:44:23 »

Köszönöm!  worship
Egy gyártón belül, pl Kovácsautónál Ate tárcsák között 9 darabot talál 12E és 20E Ft között, minden méretük megegyezik, mi a különbség köztük?


Keresd ki az ATE saját oldalán, hogy melyik kell neked, és cikkszám alapján nézd. Olyanokra tudok gondolni, hogy az ATE is gyárt többféle tárcsát, van sima, mart, első-hátsó stb.

Megnéztem. Szerintem ezek közül sok teljesen egyforma (az áruk is majdnem).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #8001 Dátum: 2018.06.18 hétfő, 13:45:44 »

Köszönöm!  worship
Egy gyártón belül, pl Kovácsautónál Ate tárcsák között 9 darabot talál 12E és 20E Ft között, minden méretük megegyezik, mi a különbség köztük?
https://alkatreszek.hu/autotipus/ford/mondeo/mondeo_iii_b5y_2000_10_2007_03/18269/fek_mechanika/fektarcsa/beepitesi_oldal_elsotengely/-_1?manufacturers=Ate&stock_info=1&order=4&number_of_page=10&posted_filters=1


Az a saját jelölésük, csak a beszerzési forrást mutatja. A tárcsák ugyanazok.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #8002 Dátum: 2018.06.20 szerda, 20:29:36 »

Sziasztok!
Kilyukadt a fékcsövem (fém), ami a tanknál megy hátul felfele.
Segítséget kérnék, hogy milyen néven keressem, mert nem találok sehol és elég sos lenne.
Köszönöm. worship
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #8003 Dátum: 2018.06.20 szerda, 20:30:11 »

Sziasztok. Milyen féknyereg márkát ajánlanátok ami jó? Bal hátsó féknyereg beragadt kézifékkar.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #8004 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 01:03:16 »

Sziasztok. Milyen féknyereg márkát ajánlanátok ami jó? Bal hátsó féknyereg beragadt kézifékkar.

Felújítás? FAQ-ban van cikk róla.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8005 Dátum: 2018.06.21 csütörtök, 07:36:23 »

Felújítás? FAQ-ban van cikk róla.

A FAQ cikk inkább a pre-FL féknyereghez van.

De valami 8 ezer Ft körül van, aki kompletten felújítja:

http://mondeo.hu/index.php?topic=16595.0

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Szepi1981
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



« Új hozzászólás #8006 Dátum: 2018.07.05 csütörtök, 23:53:52 »

Sziasztok, gondolom más is szembesült a hátsó kerék előtt kilógó fékcső jelenségével.  szomoru1 mi rá a megoldás? Nemhogy csúnya, de lepadkázás esetén sem előnyös. Köszönöm előre is 
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.05 csütörtök, 23:55:33 írta Szepi1981 » Naplózva

2.0 16V Ghia (2006)
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #8007 Dátum: 2018.07.06 péntek, 06:37:16 »

Sziasztok, gondolom más is szembesült a hátsó kerék előtt kilógó fékcső jelenségével.  szomoru1 mi rá a megoldás? Nemhogy csúnya, de lepadkázás esetén sem előnyös. Köszönöm előre is 
Fékcső vagy kézifék kötél?

Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Június Caesar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44



E-mail
« Új hozzászólás #8008 Dátum: 2018.07.06 péntek, 09:07:27 »

A FAQ cikk inkább a pre-FL féknyereghez van.

De valami 8 ezer Ft körül van, aki kompletten felújítja:

http://mondeo.hu/index.php?topic=16595.0

AndyA
És ez mennyire tartós?
Naplózva

MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
Szepi1981
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



« Új hozzászólás #8009 Dátum: 2018.07.06 péntek, 23:18:11 »

Fékcső vagy kézifék kötél?



Kézifék. Ezzel együtt kell élni? Mert akkor belenyugszom.  Smiley Nézegetek más mk3 Mondeokat és soknak kilóg...
Naplózva

2.0 16V Ghia (2006)
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #8010 Dátum: 2018.07.07 szombat, 06:46:55 »

Kézifék. Ezzel együtt kell élni? Mert akkor belenyugszom.  Smiley Nézegetek más mk3 Mondeokat és soknak kilóg...

Szerintem nyugodj bele

Az eredeti nekem se lógot ki, cseréltem és az meg kilóg
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #8011 Dátum: 2018.07.07 szombat, 08:12:18 »

Szerintem nyugodj bele

Az eredeti nekem se lógot ki, cseréltem és az meg kilóg
Akkor nem lett rendesen visszatéve. Ha a kézifékkötél cserekor a rögzítő rendesen visssza van téve, illetve.kicserélve ha laza vagy eltört, nem kéne nagyon kilógnia.
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #8012 Dátum: 2018.07.07 szombat, 10:37:52 »

Kézifék. Ezzel együtt kell élni? Mert akkor belenyugszom.  Smiley Nézegetek más mk3 Mondeokat és soknak kilóg...
Nekem eredeti van alatta nincs törve semmi felfogatás, minden a helyén van, így is van benne egy kunkor, ilyen.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #8013 Dátum: 2018.07.07 szombat, 22:22:36 »

Akkor nem lett rendesen visszatéve. Ha a kézifékkötél cserekor a rögzítő rendesen visssza van téve, illetve.kicserélve ha laza vagy eltört, nem kéne nagyon kilógnia.

Nálam is minden a helyén van  és mégis picit belóg
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #8014 Dátum: 2018.07.07 szombat, 23:28:52 »

Nálam is minden a helyén van  és mégis picit belóg

nem tudom mennyi az a pici, de ha lehasalás nélkül látszik, az jobban lóg mint kéne. Nem mintha bármi gondot okozna.  hehe
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8015 Dátum: 2018.07.09 hétfő, 12:22:27 »

És ez mennyire tartós?

Nem próbáltam.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Szepi1981
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



« Új hozzászólás #8016 Dátum: 2018.07.10 kedd, 23:04:31 »

nem tudom mennyi az a pici, de ha lehasalás nélkül látszik, az jobban lóg mint kéne. Nem mintha bármi gondot okozna.  hehe

Úgy döntöttem, hogy nem okoz gondot.  vigyor3 köszönöm hogy megnyugtattatok. Azóta már egy ittas egyén lebontotta a hátsó lökhárítót, úgyhogy van nagyobb gondom is  rinya
Naplózva

2.0 16V Ghia (2006)
HBlase
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



E-mail
« Új hozzászólás #8017 Dátum: 2018.08.06 hétfő, 17:58:57 »

Sziaztok!
Ma arra lettem figyelmes hogy el kezdett nyekergeni vmi az autóbol ahogy forog a kerék úgy nyikorgott nyekergett haza érek,( kb 5 km-t mentem) megfogom a bal hátsó tárcsát tűz forró, kezemet szét égette többi is meleg de ennyire forró egyiksem, valszeg befog a bal hátsó fék, vagy nem jó a fékmunkahenger?
Naplózva

2001 Ford Mondeo Ghia  2.0 TDDI 116LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8018 Dátum: 2018.08.06 hétfő, 21:26:58 »

Sziaztok!
Ma arra lettem figyelmes hogy el kezdett nyekergeni vmi az autóbol ahogy forog a kerék úgy nyikorgott nyekergett haza érek,( kb 5 km-t mentem) megfogom a bal hátsó tárcsát tűz forró, kezemet szét égette többi is meleg de ennyire forró egyiksem, valszeg befog a bal hátsó fék, vagy nem jó a fékmunkahenger?
beragadhatott a kézifék...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #8019 Dátum: 2018.08.07 kedd, 08:49:53 »

Sziaztok!
Ma arra lettem figyelmes hogy el kezdett nyekergeni vmi az autóbol ahogy forog a kerék úgy nyikorgott nyekergett haza érek,( kb 5 km-t mentem) megfogom a bal hátsó tárcsát tűz forró, kezemet szét égette többi is meleg de ennyire forró egyiksem, valszeg befog a bal hátsó fék, vagy nem jó a fékmunkahenger?

Féknyergen nézd meg a kézifék karját, hogy visszamegy-e alapállásba. Ha nem, akkor óvatosan ütögesd vissza és amíg nem oldottad meg a problémát, ne használd a kéziféket. Ellenőrizd a kézifékkötelet is.
Féknyereg felújításról találsz cikket a FAQ-ban.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #8020 Dátum: 2018.08.11 szombat, 11:00:04 »

Sziasztok!

cserélnem kellene a hátsó fékcsöveket, milyet érdemes venni?
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #8021 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 20:04:08 »

üdv.
Kézifék.
A kézifékkar az önfeszítő típus és *** tökig be kell húzni hogy fogjon egy hangyaf@sznyit. Valahol láttam hogy a bowden és a kar közé alulra be lehet tenni egy szerkezetet ennek a kiküszöbölésére. ennek a szerkezetnek a leírása után érdeklődöm. Tudom cseréljek kézifék kart, de hátha ez is elég lenne. Aki tudja miről beszélek adjon valami segítséget hol találom a leírást. Köszi.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8022 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 20:19:42 »

üdv.
Kézifék.
A kézifékkar az önfeszítő típus és *** tökig be kell húzni hogy fogjon egy hangyaf@sznyit. Valahol láttam hogy a bowden és a kar közé alulra be lehet tenni egy szerkezetet ennek a kiküszöbölésére. ennek a szerkezetnek a leírása után érdeklődöm. Tudom cseréljek kézifék kart, de hátha ez is elég lenne. Aki tudja miről beszélek adjon valami segítséget hol találom a leírást. Köszi.
nincs ilyen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gyga
Vendég
« Új hozzászólás #8023 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 20:25:29 »

nincs ilyen
az a helyzet hogy 2 éve pont ki lett véve egy ilyen házilag mókolt szerkezet belőle. szóval kéne hogy legyen. Csak akkor nem figyeltem rá hogy miért kellet az bele.
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #8024 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 20:33:51 »

Sziaztok!
Ma arra lettem figyelmes hogy el kezdett nyekergeni vmi az autóbol ahogy forog a kerék úgy nyikorgott nyekergett haza érek,( kb 5 km-t mentem) megfogom a bal hátsó tárcsát tűz forró, kezemet szét égette többi is meleg de ennyire forró egyiksem, valszeg befog a bal hátsó fék, vagy nem jó a fékmunkahenger?

Sokan mondják beragad a kézifék része...enyémet kicseréltem és nem az volt beragadva,
a dugattyú szorult. Ha sokat jár valaki kopott fékbetéttel (ugye 1x éves vasakról van szó) hát az berohad.
Igy 50-50% hogy melyik a tré.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #8025 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 20:40:14 »

az a helyzet hogy 2 éve pont ki lett véve egy ilyen házilag mókolt szerkezet belőle. szóval kéne hogy legyen. Csak akkor nem figyeltem rá hogy miért kellet az bele.

Cromaxba lehet venni állítható kézifékkart...48eft  (sztem is drága)  vigyor3 smile

Ilyet keresek én is...ha valaki tud szólhat  Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #8026 Dátum: 2018.08.16 csütörtök, 10:51:02 »

Sziasztok!

MK3-as kombi mondeo lenne és az lenne a problémám, hogy a kézifékem nagyon felül fog csak.

Lehet ezt valahogyan orvosolni?

Köszi elöre is és üdv:
Laci
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8027 Dátum: 2018.08.16 csütörtök, 10:59:29 »

Sziasztok!

MK3-as kombi mondeo lenne és az lenne a problémám, hogy a kézifékem nagyon felül fog csak.

Lehet ezt valahogyan orvosolni?

Köszi elöre is és üdv:
Laci

Lehet.

Mikori az autó?

Ha még az automata állítós régebbi fajta, akkor cserével az újabb, manuális állítós karra (bontóból). Ha az újabb, manuális állítós, akkor utána kell állítani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #8028 Dátum: 2018.08.16 csütörtök, 11:48:34 »

Lehet.

Mikori az autó?

Ha még az automata állítós régebbi fajta, akkor cserével az újabb, manuális állítós karra (bontóból). Ha az újabb, manuális állítós, akkor utána kell állítani.

AndyA

Szia! 2004-es facelift TDCi (130 Le) az autó. Szerinted ez már az újabb?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8029 Dátum: 2018.08.16 csütörtök, 16:55:13 »

Szia! 2004-es facelift TDCi (130 Le) az autó. Szerinted ez már az újabb?

A fene tudja, de szerintem hamar meg fogja mondani valaki, hogy pontosan mikortól van az újabbik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kendre
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Új hozzászólás #8030 Dátum: 2018.08.19 vasárnap, 17:54:02 »

Sziasztok!
2004-es MK3 kombiban a kézifék nem kattan. Felhúzom, játszok kicsit a gombjával és akkor beakad, fog rendesen.
Gyanítom a fogazott részen van valami jelentős kopás, vagy törés.
Hogyan férek hozzá? Az egész kardán boxot (vagy mit) szét kell szednem?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #8031 Dátum: 2018.08.21 kedd, 11:00:57 »

Sziasztok!
2004-es MK3 kombiban a kézifék nem kattan. Felhúzom, játszok kicsit a gombjával és akkor beakad, fog rendesen.
Gyanítom a fogazott részen van valami jelentős kopás, vagy törés.
Hogyan férek hozzá? Az egész kardán boxot (vagy mit) szét kell szednem?

Alulról. Leengeded a kipufogót, leveszed a hővédő lemezt és feltárul a szemed előtt a szerkezet.
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #8032 Dátum: 2018.08.29 szerda, 12:40:33 »

Tavaly cserélve volt a hátsó féknyerergek... kb pont egy évre rá,hogy most olajcsere volt
emberünk beállt az autóval és mondja szerinte kicsit fog valamelyik fék.
Persze háritok hátul múlt évben idén 1hete elől is új fékek vannak...Felemelik, és a jobb hátsó oldal
enyhén szorul  szomoru1 . Otthon megszemügyre vettem... megnéztem miért nem áll vissza a helyére
a közismert "berohadó féknyereg".
Szóval, az új trw készletben lévő rugó 6-7mm-el hosszabb a "régi-gyári" változaténál.

Azóta pedig használtam kéziféket folyamatosan,pont elkerülendő a berohadást..ez van.. 60ezerért.+munkadij.
gondoltam megosztom.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
jozefszabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #8033 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 04:22:18 »

Sziasztok!

Olyan jelenség van jelen az MK3-as,sedan, TDCI,  96 kw-os gépszörnyetegemben , hogy elindulás után a gázpedál önálló életet él. Felváltok 2-3-4-5 ( városban ) és magától gyorsít. Nem vadul, de lendületesen gyorsul, MAGÁTÓL!!!!!
Kuplungot benyomom. Fordulatszám meg nem alapjáraton pörög, hanem 1200-1500 között. Finoman fékezek, az ABS dolgozik. Menet közben , hogy tartsam az 50km/h-ás sebességet , fel-le kell váltogatnom 4-ik és 5-ik sebességi fokozat között.
Persze a gázpedált nem kell nyomnom, mert magától gyorsít !!!!  Aztán kijelez az ABS visszajelző ( és úgy is marad ) és helyre áll a " rend " .  Megszűnik a magától gyorsítás.
Ez miért van?Huh??

Előre is köszönöm a segítséget!

:-) 
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8034 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 08:03:41 »

Sziasztok!

Olyan jelenség van jelen az MK3-as,sedan, TDCI,  96 kw-os gépszörnyetegemben , hogy elindulás után a gázpedál önálló életet él. Felváltok 2-3-4-5 ( városban ) és magától gyorsít. Nem vadul, de lendületesen gyorsul, MAGÁTÓL!!!!!
Kuplungot benyomom. Fordulatszám meg nem alapjáraton pörög, hanem 1200-1500 között. Finoman fékezek, az ABS dolgozik. Menet közben , hogy tartsam az 50km/h-ás sebességet , fel-le kell váltogatnom 4-ik és 5-ik sebességi fokozat között.
Persze a gázpedált nem kell nyomnom, mert magától gyorsít !!!!  Aztán kijelez az ABS visszajelző ( és úgy is marad ) és helyre áll a " rend " .  Megszűnik a magától gyorsítás.
Ez miért van?Huh??

Előre is köszönöm a segítséget!

:-) 
tipp:generátor, töltés, bronzkefekopás hiba.Jellemző, az ecu emeli a fordulatot a generátorhiba miatt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jozefszabi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #8035 Dátum: 2018.08.31 péntek, 03:19:50 »

tipp:generátor, töltés, bronzkefekopás hiba.Jellemző, az ecu emeli a fordulatot a generátorhiba miatt.

Köszönöm!
Akkor generátort kell cserélnem! Faxxxa...
Akkor már csak azt kell orvosolni, hogy ha kitekerem a kormányt, álló helyzetben, jobbra, akkor kattan valami.
Ja... és most meg már világít a kézifék visszajelző a műszerfalon, menet közben kijelez és úgy is marad.
Összejött most egyszerre... sokkkkkminden   :-( 
Sírok!!!!
 
Naplózva
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #8036 Dátum: 2018.11.06 kedd, 10:31:06 »

Sziasztok!
A kézifék használata után rendszeresen ( 2 éves kora óta ) beragad a hátsó fék. Ez olykor komoly felni melegedést, néha csak hülye visító hangot eredményez. Olykor sikerült ideglenesen orvosolni, de visszatérő jelenség. Most a tél beállta előtt elvittem a szokásos szervizre ( olajok, szűrők, betétek csere ). A szerelő a hátsó fékhez hozzá sem nyúlt, mondván, hogy az egész fék "munkarész" ( nem tudom mi a hivatalos neve  nyes ) kuka. A féktárcsák is, illetve a betétek azok nem, mert azok egész vastagak, valószínű, hogy azok nincsennek is használva a berohadt munkahenger miatt. Tárcsár mindenképpen újat veszek.
Mi a tapasztalatotok a felújított fékmunkahengerekkel kaocsolatosan? Illteve kihez forduljak megbízható felújátás érdekében?
Köszönettel: Tamás
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8037 Dátum: 2018.11.06 kedd, 10:55:32 »

Sziasztok!
A kézifék használata után rendszeresen ( 2 éves kora óta ) beragad a hátsó fék. Ez olykor komoly felni melegedést, néha csak hülye visító hangot eredményez. Olykor sikerült ideglenesen orvosolni, de visszatérő jelenség. Most a tél beállta előtt elvittem a szokásos szervizre ( olajok, szűrők, betétek csere ). A szerelő a hátsó fékhez hozzá sem nyúlt, mondván, hogy az egész fék "munkarész" ( nem tudom mi a hivatalos neve  nyes ) kuka. A féktárcsák is, illetve a betétek azok nem, mert azok egész vastagak, valószínű, hogy azok nincsennek is használva a berohadt munkahenger miatt. Tárcsár mindenképpen újat veszek.
Mi a tapasztalatotok a felújított fékmunkahengerekkel kaocsolatosan? Illteve kihez forduljak megbízható felújátás érdekében?
Köszönettel: Tamás

A tiédnél típushiba, hogy a hátsó fékben, főleg a jobb oldalon, beragad a kézifék.

Megoldás: csere az újabb fajta hátsó féknyeregre. Figyulim! Felszólít! A másik féknyereghez új betétek is kellenek, nem jó bele a régi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #8038 Dátum: 2018.11.06 kedd, 11:31:11 »

A tiédnél típushiba, hogy a hátsó fékben, főleg a jobb oldalon, beragad a kézifék.

Megoldás: csere az újabb fajta hátsó féknyeregre. Figyulim! Felszólít! A másik féknyereghez új betétek is kellenek, nem jó bele a régi.

AndyA
Még abban segítenél, hogy mi az új tipusúnak a rendelési azonosítója ( nyereg és betét ), vagy elég csak az, hogy egy újabb évjáratúhoz keresek alkatrészt.
Mivel tervezem, hogy hamarosan megválok az autótól, ezért a költséghatákonyabb megoldásként a felújítottat is elfogadnám. Ám ha nincs nagy árkülönbözet, úgy újat rendelek.
Ui:  a féktárcsa az ugyanaz a tipus szükséges az ujabb nyereghez?
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8039 Dátum: 2018.11.06 kedd, 12:17:03 »

Még abban segítenél, hogy mi az új tipusúnak a rendelési azonosítója ( nyereg és betét ), vagy elég csak az, hogy egy újabb évjáratúhoz keresek alkatrészt.
Mivel tervezem, hogy hamarosan megválok az autótól, ezért a költséghatákonyabb megoldásként a felújítottat is elfogadnám. Ám ha nincs nagy árkülönbözet, úgy újat rendelek.
Ui:  a féktárcsa az ugyanaz a tipus szükséges az ujabb nyereghez?


Értekezz a bontósokkal. Újat nem akarsz venni... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #8040 Dátum: 2018.11.06 kedd, 12:23:48 »

A tiédnél típushiba, hogy a hátsó fékben, főleg a jobb oldalon, beragad a kézifék.

Megoldás: csere az újabb fajta hátsó féknyeregre. Figyulim! Felszólít! A másik féknyereghez új betétek is kellenek, nem jó bele a régi.

AndyA

Eddig úgy tudtam a kengyel is más.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8041 Dátum: 2018.11.06 kedd, 12:34:56 »

Eddig úgy tudtam a kengyel is más.

Igen. Kompletten kell az egész a donorról.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8042 Dátum: 2018.11.09 péntek, 07:42:34 »

Sziasztok!

Berohadt hátsó fékeseknek a saját tapasztalatom:

Bal hátsó kézifék beragadt (2000-től 2003-2004-ig még a berohadós bosch nyergekkel szerelték, amihez félkör alakú csúszkás fékbetétek tartoznak). 3x újítottam fel, de nem használt neki, pedig atomjaira szétszedtem. Ami még javítható, szedjétek szét a fékdugattyú alját is, hogy az orsót ki tudjátok szedni, mert: a külső porvédő gumiharang dugattyú felőli pereménél van egy 1-1,5 mm-es furat és ha az eltömődik akkor eltépődik a gumiharang. Védőszemüveg használata kötelező, amikor szét és összerakod a seeger-rel! Ehhez a munkához az 5 lapfejű dugókulcs kell talán 14-es? nem akarok butaságot írni, de nem mindegy a külső átmérő, mert pl a bgs amit én vettem nem fért rá a csavarra.

Hiába volt az alapos munka ugyanúgy berohadt. Ezért az újabb négyzetes alakú fékbetétes, és lemezcsúszkás féknyereg szettre kell lecserélni, a régi típusú féknyereg az sima felületű, az újabb típusú meg bordás.

https://www.fb-tuning.de/thumb/800px/ebay/FTP_fertig/11100788.jpg

Sajnos a féknyeregtartót is ki kell cserélni, mert csak a felfogatási pont stimmel. Az újabb nyergekkel mindenképpen légteleníteni kell a rendszert! (két emberes feladat).
A szereléshez csillag-villa 11-12-13-19, vízpumpa fogó, pillanatfogó, fékdugattyú visszatekerő, közepes vagy hosszú csuklós hajtószár, hozzá 13-as kulcs, vékony drótkefe, 1 kis tégely fékfolyadék az utánpótláshoz, würth fékekhez való hőálló zsír (én ezt a nyereg tüskéihez használtam, ha jobbat tudtok javítsatok ki), csavarlazításhoz a "retek" (RETECH) Rusty-oil, "goodstuff" (féktisztító) és a menetekre kék Loctite, elválasztó anyagnak az adott helyekre meg némi rézpaszta szükséges.

Bár sok szerelő állítja, hogy elegendő csak a rosszat kicserélni, illik párban cserélni a nyergeket, ahogyan a kerékcsapágyakat is és általában a cipőket is. Nekem azóta az ESP nem szabályoz túl, eredményeként érezhetően jobban irányítható az autó is, a kézifék meg mmmmm nagyon smooth lett, és a fékerő is hibátlan.

Aki saját maga bütyköli az autóját annak kb egy közepes munka, kezdőknek nem javasolt, mert a fék nem játék! Ha kérdésetek van, szívesen válaszolok a legjobb tudásom és tapasztalatom szerint.

A meleg víz, és annak újbóli feltalálása:

http://mondeo.hu/index.php?topic=17223.0

 worship worship worship worship worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Frogger
Vendég
« Új hozzászólás #8043 Dátum: 2018.11.09 péntek, 14:13:52 »

Igazad van. Elnézést, hogy a saját tapasztalatomat megosztottam, tényleg nincs benne plusz információ. Köszönöm, hogy felhívtad a hibámra a figyelmemet.

A meleg víz, és annak újbóli feltalálása:

http://mondeo.hu/index.php?topic=17223.0

 worship worship worship worship worship

AndyA
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8044 Dátum: 2018.11.09 péntek, 15:29:18 »

Igazad van. Elnézést, hogy a saját tapasztalatomat megosztottam, tényleg nincs benne plusz információ. Köszönöm, hogy felhívtad a hibámra a figyelmemet.


Nem hiba, és nem is ez volt a lényeg.

Neked is lehet újdonság abban, amit László leírt, merthogy neki sikerült az, ami neked nem, vagyis hogy tartóssá tegye a javítást.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #8045 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 17:08:53 »

Sziasztok!
Bele fogtam FL előtti hátsó fékmunkahenger felújításába, még pedig a modosított szimeringes megoldásba, de egy kicsit elakadtam a Viton 17x25x4 szimering (ami bírja a fékolajat is) beszerzésében.
Tudnátok nekem ajánlani Budapesten (lehetőleg Budai régió) olyan üzletet, ahol betudnám szerezni. Ha nincs a közelemben üzlet, akkor megfelel Webshop is.
Előre is köszönöm!
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #8046 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 17:31:25 »

Sziasztok!
Bele fogtam FL előtti hátsó fékmunkahenger felújításába, még pedig a modosított szimeringes megoldásba, de egy kicsit elakadtam a Viton 17x25x4 szimering (ami bírja a fékolajat is) beszerzésében.
Tudnátok nekem ajánlani Budapesten (lehetőleg Budai régió) olyan üzletet, ahol betudnám szerezni. Ha nincs a közelemben üzlet, akkor megfelel Webshop is.
Előre is köszönöm!

http://www.ipararuhaz.hu/nbr-szimmering-17x25x4-meretben-12704

Ez tökéletesen megfelelne.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #8047 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 17:35:48 »

Nagyon köszönöm!
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #8048 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 20:43:46 »

Sziasztok!
Bele fogtam FL előtti hátsó fékmunkahenger felújításába, még pedig a modosított szimeringes megoldásba, de egy kicsit elakadtam a Viton 17x25x4 szimering (ami bírja a fékolajat is) beszerzésében.
Tudnátok nekem ajánlani Budapesten (lehetőleg Budai régió) olyan üzletet, ahol betudnám szerezni. Ha nincs a közelemben üzlet, akkor megfelel Webshop is.
Előre is köszönöm!
Óbudán:
https://superseal.hu/
Jól felszerelt bolt.
Üdv, Ferkó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8049 Dátum: 2018.11.13 kedd, 07:51:51 »

Sziasztok!
Bele fogtam FL előtti hátsó fékmunkahenger felújításába, még pedig a modosított szimeringes megoldásba, de egy kicsit elakadtam a Viton 17x25x4 szimering (ami bírja a fékolajat is) beszerzésében.
Tudnátok nekem ajánlani Budapesten (lehetőleg Budai régió) olyan üzletet, ahol betudnám szerezni. Ha nincs a közelemben üzlet, akkor megfelel Webshop is.
Előre is köszönöm!

O-Ring Kft. esetleg?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.177 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.