Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:11:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3075222 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #550 Dátum: 2010.05.26 szerda, 17:04:54 »

Ezt hogy csinálod? Autopályás használatnál pl. Kb 160-200ekm-et ki kell bírnia a ford tárcsáknak és kb 80-100ekm-et a betéteknek

Azt szeretném én is tudni...Mondjuk nem fékezek/vezetek spórolósan, de nem nagyon volt semmi brutális fékezés amikor eldeformálódhatott volna.

Hozzáteszem, szerintem simán lekopott az a 2mm ami megengedett, lehet azért vetemedett meg?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #551 Dátum: 2010.05.26 szerda, 18:06:31 »

Azt szeretném én is tudni...Mondjuk nem fékezek/vezetek spórolósan, de nem nagyon volt semmi brutális fékezés amikor eldeformálódhatott volna.

Hozzáteszem, szerintem simán lekopott az a 2mm ami megengedett, lehet azért vetemedett meg?
Ez elég banális: meg vannak húzva a felnicsavarjaid? Roll Eyes
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #552 Dátum: 2010.05.26 szerda, 18:11:53 »

Ez elég banális: meg vannak húzva a felnicsavarjaid? Roll Eyes

Persze, megvannak. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #553 Dátum: 2010.05.28 péntek, 10:47:32 »

Új tárcsához mehet a "régi" 5ezer km-t kopott betét? Valahol mintha azt olvastam volna hogy új tárcsához új betét kell...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #554 Dátum: 2010.05.28 péntek, 11:03:32 »

Új tárcsához mehet a "régi" 5ezer km-t kopott betét? Valahol mintha azt olvastam volna hogy új tárcsához új betét kell...

új tárcsához új betét. Ja és 5 e km nem olyan kevés ám. Valakinek ennyi alatt el is kopik teljesen... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #555 Dátum: 2010.05.28 péntek, 11:18:25 »

új tárcsához új betét. Ja és 5 e km nem olyan kevés ám. Valakinek ennyi alatt el is kopik teljesen... vigyor3

És ha a régi betéttel teszem fel, annak milyen hátrányai vannak? Amíg össze nem kopnak nem lesz teljes fékhatás? Vagy rosszul koptatja a tárcsát, és elvetemedhet? Csak mert van 2 garnitura használt betétem bőven használható felülettel, és ha nincs káros következménye akkor inkább elhasználnám őket...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #556 Dátum: 2010.05.28 péntek, 18:10:26 »

Mennyibe fáj egy kézifékkötél-csere anyagostul-munkadíjastul, mindenestül úgy sacc/kb.? Csak párban illik őket cserélni, vagy elegendő az egyiket is, ha csak az van gallyra menve?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #557 Dátum: 2010.05.28 péntek, 19:42:16 »

Mennyibe fáj egy kézifékkötél-csere anyagostul-munkadíjastul, mindenestül úgy sacc/kb.? Csak párban illik őket cserélni, vagy elegendő az egyiket is, ha csak az van gallyra menve?
Párban illik. Utángyárott kb. 12e/db. Házilag cserélhető, de akna kell.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #558 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 23:33:16 »

Párban illik. Utángyárott kb. 12e/db. Házilag cserélhető, de akna kell.

Köszönöm, akna sajna nincs, így marad hát a szerviz. Úgynézki, hogy az első betét/tárcsa kombó is cserés, de a kötél és tárcsa együtt most nem fog menni, az egyiket egy hónappal halasztani kell. A kötélnél (egyelőre) csak a csúnya hangot hallani, vmi kárt tehet-e ha nem cseréltetem ki mihamarabb? A tárcsa miatti kormányrázást előbbre tenném...  Roll Eyes
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #559 Dátum: 2010.05.30 vasárnap, 23:38:02 »

Köszönöm, akna sajna nincs, így marad hát a szerviz. Úgynézki, hogy az első betét/tárcsa kombó is cserés, de a kötél és tárcsa együtt most nem fog menni, az egyiket egy hónappal halasztani kell. A kötélnél (egyelőre) csak a csúnya hangot hallani, vmi kárt tehet-e ha nem cseréltetem ki mihamarabb? A tárcsa miatti kormányrázást előbbre tenném...  Roll Eyes

A kötelet leginkább akkor kell, ha nincs kézifékhatás a berohadt kötél miatt. A deformálódott féktárcsa valóban fontosabb. Szerintem.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #560 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 00:36:32 »

A kötelet leginkább akkor kell, ha nincs kézifékhatás a berohadt kötél miatt. A deformálódott féktárcsa valóban fontosabb. Szerintem.
vagy inkább akkor, ha állandóan fékhatás van a berohadt bowden miatt Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #561 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 01:24:18 »

vagy inkább akkor, ha állandóan fékhatás van a berohadt bowden miatt Smiley

Naja, de nem a hangja miatt. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #562 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 12:30:48 »

A Tuningos Mondeo oldalon valaki hátsó féknyereg felújítással foglalkozik,15ezer/db-ért állítólag pöpecül megcsinálja és nem lesz gond a berohadással! wave
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #563 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 12:43:05 »

A Tuningos Mondeo oldalon valaki hátsó féknyereg felújítással foglalkozik,15ezer/db-ért állítólag pöpecül megcsinálja és nem lesz gond a berohadással! wave

Próbálta már valaki?
Nekem a jobb oldali megen ***akodik.

Hol van ez az infó?
Én nem találom.
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.31 hétfő, 12:46:37 írta ultio » Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #564 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 12:44:19 »

Próbálta már valaki?
nekem a jobb oldali megen ***akodik.

Nemtudom, viszonylag friss a hozzászólás, meg nem is vagyok ott regisztrálva, csak olvastam. Akit érint esetleg nézz meg.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #565 Dátum: 2010.05.31 hétfő, 13:00:57 »

Nemtudom, viszonylag friss a hozzászólás, meg nem is vagyok ott regisztrálva, csak olvastam. Akit érint esetleg nézz meg.

Megtaláltam, köszi  wave.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #566 Dátum: 2010.06.01 kedd, 19:39:37 »

Nem titkolt agymenésem most hogy tranzit féknyergeket felrakni mondira...ami ugye 2 dugattyús,és szerintem nagyobbat fog és olcsóbb!!!!
Gyüjtöm az infókat ,de ha érdekel valakit és tud valami hasznosat,privátban szivesen veszem....
na hogy áll a dolog??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #567 Dátum: 2010.06.02 szerda, 21:24:41 »

na hogy áll a dolog??

gyakorlatilag nem foglalkoztam a témával most,mert intercooler,kipufogó,lökháritó tuning van jelenleg..és azis lassan halad időhiány miatt... szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #568 Dátum: 2010.06.02 szerda, 21:27:01 »

gyakorlatilag nem foglalkoztam a témával most,mert intercooler,kipufogó,lökháritó tuning van jelenleg..és azis lassan halad időhiány miatt... szomoru1

az intercooler és a turbó csövezését mennyiért csinálja meg a szakid?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #569 Dátum: 2010.06.03 csütörtök, 18:32:50 »

az intercooler és a turbó csövezését mennyiért csinálja meg a szakid?

passz...konkrétat nem mondott..
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #570 Dátum: 2010.06.04 péntek, 13:53:24 »

Sziasztok!
Lecserélném a fékfolyadékot -4 éves az autó- két kérdésem volna.
1. elég lesz-e egy flakon (0,5 liter) vagy ha csak ennyim van, neki se álljak?
2. jó lesz-e úgy cserélni, hogy a tartályban először kicserélem újra és egyenként megnyitogatva a légtelenítőt, nyomkodva a fékpedált minden munkahengerből kitolatom a régit az újjal. Ameddig nem látom a színváltást.
Vagy kell valami spec vákuum/nagynyomású kütyű, amivel le lehet üríteni?
Köszi a választ

Ui: erre a sorrendre gondoltam: ball hátsó - jobb hátsó - bal első - jobb első. Jó?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #571 Dátum: 2010.06.04 péntek, 21:00:20 »

"1 liter DOT 4-es fékolaj (ez elég a cseréhez és légtelenítéshez)"

Akkor ha fél literem van vennem kéne még mert több fog kelleni?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #572 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 18:14:30 »

steinhof tárcsákkal valakinek tapasztalata??
ilyen ajánlatot kaptam rá:
 
Első fúrt sportféktárcsa 27 000 Ft / pár
Első fékbetétkészlet Textar. 13.500 Ft / szett
 
Hátsó fúrt sportféktárcsa 23.000 Ft / pár
Hátsó fékbetétkészlet Textar 13.300 Ft / szett
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #573 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 18:43:54 »

Van rá leírás, de ösztönösen jól gondoltad ki!  Wink

Sziasztok!
Lecserélném a fékfolyadékot -4 éves az autó- két kérdésem volna.
1. elég lesz-e egy flakon (0,5 liter) vagy ha csak ennyim van, neki se álljak?
2. jó lesz-e úgy cserélni, hogy a tartályban először kicserélem újra és egyenként megnyitogatva a légtelenítőt, nyomkodva a fékpedált minden munkahengerből kitolatom a régit az újjal. Ameddig nem látom a színváltást.
Vagy kell valami spec vákuum/nagynyomású kütyű, amivel le lehet üríteni?
Köszi a választ

Ui: erre a sorrendre gondoltam: ball hátsó - jobb hátsó - bal első - jobb első. Jó?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #574 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 21:19:24 »

steinhof tárcsákkal valakinek tapasztalata??
ilyen ajánlatot kaptam rá:
 
Első fúrt sportféktárcsa 27 000 Ft / pár
Első fékbetétkészlet Textar. 13.500 Ft / szett
 
Hátsó fúrt sportféktárcsa 23.000 Ft / pár
Hátsó fékbetétkészlet Textar 13.300 Ft / szett


Én most tettem fel előre ezt a Steinhof fűrt tárcsát, de még csak ezer km-t mentem vele, szal nagy tapasztalatom nincs. Fog rendesen, mint a többi. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #575 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 21:23:53 »


Én most tettem fel előre ezt a Steinhof fűrt tárcsát, de még csak ezer km-t mentem vele, szal nagy tapasztalatom nincs. Fog rendesen, mint a többi. vigyor3
le tudnád nekem fotózni, hogy néz ki a kocsin?? lehetőleg távolról és közelről is worship
ja és te mennyiért vetted??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #576 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 21:27:25 »

le tudnád nekem fotózni, hogy néz ki a kocsin?? lehetőleg távolról és közelről is worship
ja és te mennyiért vetted??

Holnap lefotózom, most már sötét van. 24500. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #577 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 21:29:51 »

Holnap lefotózom, most már sötét van. 24500. vigyor3
köszi worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #578 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 21:37:36 »

Sziasztok!
Lecserélném a fékfolyadékot -4 éves az autó- két kérdésem volna.
1. elég lesz-e egy flakon (0,5 liter) vagy ha csak ennyim van, neki se álljak?
2. jó lesz-e úgy cserélni, hogy a tartályban először kicserélem újra és egyenként megnyitogatva a légtelenítőt, nyomkodva a fékpedált minden munkahengerből kitolatom a régit az újjal. Ameddig nem látom a színváltást.
Vagy kell valami spec vákuum/nagynyomású kütyű, amivel le lehet üríteni?
Köszi a választ

Ui: erre a sorrendre gondoltam: ball hátsó - jobb hátsó - bal első - jobb első. Jó?

1liter kell. És pont ezzel a technikával jó is lesz, nem kell hozzá semmi speckó dolog. Azért arra figyelj ha Te csinálod, hogy a pedált lenyomva tartsd, amíg nyitva a légtelenítő, nehogy levegőt szívjon. Illetve hogy a tartályban mindig legyen friss olaj. wave
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #579 Dátum: 2010.06.06 vasárnap, 22:11:09 »

1liter kell. És pont ezzel a technikával jó is lesz, nem kell hozzá semmi speckó dolog. Azért arra figyelj ha Te csinálod, hogy a pedált lenyomva tartsd, amíg nyitva a légtelenítő, nehogy levegőt szívjon. Illetve hogy a tartályban mindig legyen friss olaj. wave

Van rá leírás, de ösztönösen jól gondoltad ki!  Wink


Köszi a választ!  worship wave
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #580 Dátum: 2010.06.08 kedd, 15:00:42 »

1liter kell.

Most kértem árajánlatot a Cromaxtól a százezres szervizre, ők fél litert írtak fékfolyadékból az ajánlatba.
Így szerepel:
9. BF4 500ML. Fékfolyadék, DOT4, 0,5 literes        Comma      Raktárról     1 DB       1232        1232 14%

Én nem értek hozzá, csak belepofázok.
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #581 Dátum: 2010.06.08 kedd, 17:51:11 »

Most kértem árajánlatot a Cromaxtól a százezres szervizre, ők fél litert írtak fékfolyadékból az ajánlatba.
Így szerepel:
9. BF4 500ML. Fékfolyadék, DOT4, 0,5 literes        Comma      Raktárról     1 DB       1232        1232 14%

Én nem értek hozzá, csak belepofázok.
Ha csak a tartályban akarod cserélni, akkor elég a fél liter is. Ha viszont a csövekben is végig akarod pumpálni az új folyadékot, hogy a régi onnan is kimenjen, akkor kell a liter. Tudom,mert csináltam.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #582 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 17:31:06 »

figyu a mondikban van fékbetét kopásvisszajelző lámpa,vagy vmi hasonnló?
és az hogy néz ki,mijen a szine,
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #583 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:08:50 »

figyu a mondikban van fékbetét kopásvisszajelző lámpa,vagy vmi hasonnló?
és az hogy néz ki,mijen a szine,

MKIII-ban nincs visszajelző lámpa.
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #584 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:24:11 »

MKIII-ban nincs visszajelző lámpa.
A gagyi az hogy a műszerfalon meg van az embléma a fékbetéteknek sőt van egy nívópálca embléma is ami sárgával világítana, de szerintem sincsenek bekötve, vagy legalábbis nem említik sehol, hogy lenne.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #585 Dátum: 2010.06.18 péntek, 15:13:01 »

Sziasztok Fórum lakók!
Legyen szives valaki megmondani mennyi a szervízlimitje a fék tárcsának és a fék betétnek ( tüntessétek fel vassal vagy vas nélkül értendő az érték.)
Köszönettel KJ
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #586 Dátum: 2010.06.18 péntek, 19:28:37 »

Sziasztok Fórum lakók!
Legyen szives valaki megmondani mennyi a szervízlimitje a fék tárcsának és a fék betétnek ( tüntessétek fel vassal vagy vas nélkül értendő az érték.)
Köszönettel KJ
nekem egy ilyenem van róla:


MKIII 2002.05

Elso fek:

Féktárcsaátmérő 300 mm
Új féktárcsa névleges vastagsága 24 mm
Kopott féktárcsa selejtezési vastagsága * 22.0mm
Legnagyobb féktárcsavastagság-eltérés 0.015
Kopott fékbetét selejtezési vastagsága * 1,5

Hatso fek:

Féktárcsaátmérő 280 mm
Új féktárcsa névleges vastagsága 12mm
Kopott féktárcsa selejtezési vastagsága * 10.2mm
Legnagyobb féktárcsa-vastagság eltérés 0.015mm
Kopott fékbetét selejtezési vastagsága * 1.5mm
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #587 Dátum: 2010.06.19 szombat, 21:41:27 »

nekem egy ilyenem van róla:


MKIII 2002.05

Elso fek:

Kopott fékbetét selejtezési vastagsága * 1,5

Hatso fek:

Kopott fékbetét selejtezési vastagsága * 1.5mm
Nehezen hihető mert a fékbetétek nem egyenletesen kopnak, akár 1-2 mm eltérés is lehet a forgás irány szerinti belépő él a és a kilépő él között.

Szerintem cseréltesse mindenki inkább a fékbetétjét ha már 3-4 mm, ezzel nem érdemes játszani.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #588 Dátum: 2010.06.19 szombat, 21:51:59 »

mondinál, ha kopott a betét, akkor ugye beleér valami a tárcsába és sivít?? milyet érdemes venni, ha cserélni kell??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #589 Dátum: 2010.06.19 szombat, 21:53:24 »

Nehezen hihető mert a fékbetétek nem egyenletesen kopnak, akár 1-2 mm eltérés is lehet a forgás irány szerinti belépő él a és a kilépő él között.

Szerintem cseréltesse mindenki inkább a fékbetétjét ha már 3-4 mm, ezzel nem érdemes játszani.
asszem zacci írta itt valamikor a fórumon, én meg lementettem Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #590 Dátum: 2010.06.19 szombat, 21:55:36 »

asszem zacci írta itt valamikor a fórumon, én meg lementettem Roll Eyes
Öngyilkos akarsz lenni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #591 Dátum: 2010.06.19 szombat, 21:57:35 »

Öngyilkos akarsz lenni?
nem tervezem vigyor3 nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #592 Dátum: 2010.06.19 szombat, 21:57:48 »

mondinál, ha kopott a betét, akkor ugye beleér valami a tárcsába és sivít?? milyet érdemes venni, ha cserélni kell??
Elsőre jó a motorcraftos = TEXTAR Hátra általában gyárit adnak ami= Bosch Mind a kettő jó minőség pl Cromaxban vagy bárhol beszerezhető.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #593 Dátum: 2010.06.19 szombat, 21:59:20 »

nem tervezem vigyor3 nyes
Akkor szerintem ne várd meg a 1.5 mm-et.  vigyor3  Egyébként látod ha cseréled hogy mennyire nem egyenletesen kopik  a betét.   wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #594 Dátum: 2010.06.19 szombat, 22:02:03 »

Elsőre jó a motorcraftos = TEXTAR Hátra általában gyárit adnak ami= Bosch Mind a kettő jó minőség pl Cromaxban vagy bárhol beszerezhető.
köszi worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #595 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 10:50:52 »

Nos nekem egy 2003-as 1,8sci benzines van.Ennek az első féktárcsáira mondták hogy kb: 5000 km van még benne,utána cserés.De a szervizek sajnos cserélnek ha kell ha nem.Ezért lennék kíváncsi arra mikor is kell ténylegesen cserélni. nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #596 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 10:57:13 »

Nos nekem egy 2003-as 1,8sci benzines van.Ennek az első féktárcsáira mondták hogy kb: 5000 km van még benne,utána cserés.De a szervizek sajnos cserélnek ha kell ha nem.Ezért lennék kíváncsi arra mikor is kell ténylegesen cserélni. nyes
az első tárcsák 22ig jók!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #597 Dátum: 2010.06.22 kedd, 19:32:49 »

Próbálta már valaki?
Nekem a jobb oldali megen ***akodik.

Hol van ez az infó?
Én nem találom.
Én nemtom hogy a féknyerek berohadása e nálad az ok. De 1x próbáld a kengyelen lévő kézifékkart leakasztott bowdennel megmozgatva. Szorul-e. Gyanítom hogy a bowdened van berohadva, nem a kengyel.
Ami még lehet, hogy keveset használod a kéziféket, mint anno én. Ezért nem állítja utána a kopás hatására a dugattyút, így túl távol kerül a fékbetét hátlapjától a dugó vége. Ez viszont azt eredményezi ritkán használt kéziféknél, hogy elfordul a dugó vége (ami ki van alakítva hogy beakadjon a betét hátlapon lévő pöcökbe) és befeszül az egész. Ilyenkor beragad. Tehát néha én azt csinázom, hogy benyomom a fékpedált kökig, (tehát már a dugó vége tuti beakad a pöcökbe), és utána behúzom a kéziféket. Ezzel utánállítottam úgy, hogy nem feszül be az egész.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #598 Dátum: 2010.06.23 szerda, 10:54:01 »

Én nemtom hogy a féknyerek berohadása e nálad az ok. De 1x próbáld a kengyelen lévő kézifékkart leakasztott bowdennel megmozgatva. Szorul-e. Gyanítom hogy a bowdened van berohadva, nem a kengyel.
Ami még lehet, hogy keveset használod a kéziféket, mint anno én. Ezért nem állítja utána a kopás hatására a dugattyút, így túl távol kerül a fékbetét hátlapjától a dugó vége. Ez viszont azt eredményezi ritkán használt kéziféknél, hogy elfordul a dugó vége (ami ki van alakítva hogy beakadjon a betét hátlapon lévő pöcökbe) és befeszül az egész. Ilyenkor beragad. Tehát néha én azt csinázom, hogy benyomom a fékpedált kökig, (tehát már a dugó vége tuti beakad a pöcökbe), és utána behúzom a kéziféket. Ezzel utánállítottam úgy, hogy nem feszül be az egész.

Sajnos a féknyereg a ludas. Ha kiakasztom a bowdent, könnyen jár.
Amikor nem ragad be (most megint nem, mert megjárattam) használom.
Kipróbálom, amit írtál.

Más.
Korábbi hozzászólásokban volt szó a tárcsák és a betétek vastagságáról.
Hogy tudom ezeket megnézni, megmérni?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #599 Dátum: 2010.06.23 szerda, 11:47:48 »

Sajnos a féknyereg a ludas. Ha kiakasztom a bowdent, könnyen jár.
Amikor nem ragad be (most megint nem, mert megjárattam) használom.
Kipróbálom, amit írtál.

Más.
Korábbi hozzászólásokban volt szó a tárcsák és a betétek vastagságáról.
Hogy tudom ezeket megnézni, megmérni?

Szia!

Tolómérő pl?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.