Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:11:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
18
19
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3075222 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #550 Dátum:
2010.05.26 szerda, 17:04:54 »
Idézetet írta: stealt - 2010.05.26 szerda, 16:58:55
Ezt hogy csinálod? Autopályás használatnál pl. Kb 160-200ekm-et ki kell bírnia a ford tárcsáknak és kb 80-100ekm-et a betéteknek
Azt szeretném én is tudni...Mondjuk nem fékezek/vezetek spórolósan, de nem nagyon volt semmi brutális fékezés amikor eldeformálódhatott volna.
Hozzáteszem, szerintem simán lekopott az a 2mm ami megengedett, lehet azért vetemedett meg?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
stealt
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #551 Dátum:
2010.05.26 szerda, 18:06:31 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.05.26 szerda, 17:04:54
Azt szeretném én is tudni...Mondjuk nem fékezek/vezetek spórolósan, de nem nagyon volt semmi brutális fékezés amikor eldeformálódhatott volna.
Hozzáteszem, szerintem simán lekopott az a 2mm ami megengedett, lehet azért vetemedett meg?
Ez elég banális: meg vannak húzva a felnicsavarjaid?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #552 Dátum:
2010.05.26 szerda, 18:11:53 »
Idézetet írta: stealt - 2010.05.26 szerda, 18:06:31
Ez elég banális: meg vannak húzva a felnicsavarjaid?
Persze, megvannak.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #553 Dátum:
2010.05.28 péntek, 10:47:32 »
Új tárcsához mehet a "régi" 5ezer km-t kopott betét? Valahol mintha azt olvastam volna hogy új tárcsához új betét kell...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #554 Dátum:
2010.05.28 péntek, 11:03:32 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.05.28 péntek, 10:47:32
Új tárcsához mehet a "régi" 5ezer km-t kopott betét? Valahol mintha azt olvastam volna hogy új tárcsához új betét kell...
új tárcsához új betét. Ja és 5 e km nem olyan kevés ám. Valakinek ennyi alatt el is kopik teljesen...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #555 Dátum:
2010.05.28 péntek, 11:18:25 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.28 péntek, 11:03:32
új tárcsához új betét. Ja és 5 e km nem olyan kevés ám. Valakinek ennyi alatt el is kopik teljesen...
És ha a régi betéttel teszem fel, annak milyen hátrányai vannak? Amíg össze nem kopnak nem lesz teljes fékhatás? Vagy rosszul koptatja a tárcsát, és elvetemedhet? Csak mert van 2 garnitura használt betétem bőven használható felülettel, és ha nincs káros következménye akkor inkább elhasználnám őket...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
seekay
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #556 Dátum:
2010.05.28 péntek, 18:10:26 »
Mennyibe fáj egy kézifékkötél-csere anyagostul-munkadíjastul, mindenestül úgy sacc/kb.? Csak párban illik őket cserélni, vagy elegendő az egyiket is, ha csak az van gallyra menve?
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #557 Dátum:
2010.05.28 péntek, 19:42:16 »
Idézetet írta: seekay - 2010.05.28 péntek, 18:10:26
Mennyibe fáj egy kézifékkötél-csere anyagostul-munkadíjastul, mindenestül úgy sacc/kb.? Csak párban illik őket cserélni, vagy elegendő az egyiket is, ha csak az van gallyra menve?
Párban illik. Utángyárott kb. 12e/db. Házilag cserélhető, de akna kell.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
seekay
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #558 Dátum:
2010.05.30 vasárnap, 23:33:16 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.05.28 péntek, 19:42:16
Párban illik. Utángyárott kb. 12e/db. Házilag cserélhető, de akna kell.
Köszönöm, akna sajna nincs, így marad hát a szerviz. Úgynézki, hogy az első betét/tárcsa kombó is cserés, de a kötél és tárcsa együtt most nem fog menni, az egyiket egy hónappal halasztani kell. A kötélnél (egyelőre) csak a csúnya hangot hallani, vmi kárt tehet-e ha nem cseréltetem ki mihamarabb? A tárcsa miatti kormányrázást előbbre tenném...
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #559 Dátum:
2010.05.30 vasárnap, 23:38:02 »
Idézetet írta: seekay - 2010.05.30 vasárnap, 23:33:16
Köszönöm, akna sajna nincs, így marad hát a szerviz. Úgynézki, hogy az első betét/tárcsa kombó is cserés, de a kötél és tárcsa együtt most nem fog menni, az egyiket egy hónappal halasztani kell. A kötélnél (egyelőre) csak a csúnya hangot hallani, vmi kárt tehet-e ha nem cseréltetem ki mihamarabb? A tárcsa miatti kormányrázást előbbre tenném...
A kötelet leginkább akkor kell, ha nincs kézifékhatás a berohadt kötél miatt. A deformálódott féktárcsa valóban fontosabb. Szerintem.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #560 Dátum:
2010.05.31 hétfő, 00:36:32 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.05.30 vasárnap, 23:38:02
A kötelet leginkább akkor kell, ha nincs kézifékhatás a berohadt kötél miatt. A deformálódott féktárcsa valóban fontosabb. Szerintem.
vagy inkább akkor, ha állandóan fékhatás van a berohadt bowden miatt
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #561 Dátum:
2010.05.31 hétfő, 01:24:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.31 hétfő, 00:36:32
vagy inkább akkor, ha állandóan fékhatás van a berohadt bowden miatt
Naja, de nem a hangja miatt.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #562 Dátum:
2010.05.31 hétfő, 12:30:48 »
A Tuningos Mondeo oldalon valaki hátsó féknyereg felújítással foglalkozik,15ezer/db-ért állítólag pöpecül megcsinálja és nem lesz gond a berohadással!
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #563 Dátum:
2010.05.31 hétfő, 12:43:05 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.05.31 hétfő, 12:30:48
A Tuningos Mondeo oldalon valaki hátsó féknyereg felújítással foglalkozik,15ezer/db-ért állítólag pöpecül megcsinálja és nem lesz gond a berohadással!
Próbálta már valaki?
Nekem a jobb oldali megen ***akodik.
Hol van ez az infó?
Én nem találom.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.31 hétfő, 12:46:37 írta ultio
»
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #564 Dátum:
2010.05.31 hétfő, 12:44:19 »
Idézetet írta: ultio - 2010.05.31 hétfő, 12:43:05
Próbálta már valaki?
nekem a jobb oldali megen ***akodik.
Nemtudom, viszonylag friss a hozzászólás, meg nem is vagyok ott regisztrálva, csak olvastam. Akit érint esetleg nézz meg.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #565 Dátum:
2010.05.31 hétfő, 13:00:57 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.05.31 hétfő, 12:44:19
Nemtudom, viszonylag friss a hozzászólás, meg nem is vagyok ott regisztrálva, csak olvastam. Akit érint esetleg nézz meg.
Megtaláltam, köszi
.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #566 Dátum:
2010.06.01 kedd, 19:39:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.04.24 szombat, 13:19:06
Nem titkolt agymenésem most hogy tranzit féknyergeket felrakni mondira...ami ugye 2 dugattyús,és szerintem nagyobbat fog és
olcsóbb
!!!!
Gyüjtöm az infókat ,de ha érdekel valakit és tud valami hasznosat,privátban szivesen veszem....
na hogy áll a dolog??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #567 Dátum:
2010.06.02 szerda, 21:24:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.01 kedd, 19:39:37
na hogy áll a dolog??
gyakorlatilag nem foglalkoztam a témával most,mert intercooler,kipufogó,lökháritó tuning van jelenleg..és azis lassan halad időhiány miatt...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #568 Dátum:
2010.06.02 szerda, 21:27:01 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.06.02 szerda, 21:24:41
gyakorlatilag nem foglalkoztam a témával most,mert intercooler,kipufogó,lökháritó tuning van jelenleg..és azis lassan halad időhiány miatt...
az intercooler és a turbó csövezését mennyiért csinálja meg a szakid?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #569 Dátum:
2010.06.03 csütörtök, 18:32:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.02 szerda, 21:27:01
az intercooler és a turbó csövezését mennyiért csinálja meg a szakid?
passz...konkrétat nem mondott..
Naplózva
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Fékfolyadék csere
«
Új hozzászólás #570 Dátum:
2010.06.04 péntek, 13:53:24 »
Sziasztok!
Lecserélném a fékfolyadékot -4 éves az autó- két kérdésem volna.
1. elég lesz-e egy flakon (0,5 liter) vagy ha csak ennyim van, neki se álljak?
2. jó lesz-e úgy cserélni, hogy a tartályban először kicserélem újra és egyenként megnyitogatva a légtelenítőt, nyomkodva a fékpedált minden munkahengerből kitolatom a régit az újjal. Ameddig nem látom a színváltást.
Vagy kell valami spec vákuum/nagynyomású kütyű, amivel le lehet üríteni?
Köszi a választ
Ui: erre a sorrendre gondoltam: ball hátsó - jobb hátsó - bal első - jobb első. Jó?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #571 Dátum:
2010.06.04 péntek, 21:00:20 »
"1 liter DOT 4-es fékolaj (ez elég a cseréhez és légtelenítéshez)"
Akkor ha fél literem van vennem kéne még mert több fog kelleni?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #572 Dátum:
2010.06.06 vasárnap, 18:14:30 »
steinhof tárcsákkal valakinek tapasztalata??
ilyen ajánlatot kaptam rá:
Első fúrt sportféktárcsa 27 000 Ft / pár
Első fékbetétkészlet Textar. 13.500 Ft / szett
Hátsó fúrt sportféktárcsa 23.000 Ft / pár
Hátsó fékbetétkészlet Textar 13.300 Ft / szett
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: Fékfolyadék csere
«
Új hozzászólás #573 Dátum:
2010.06.06 vasárnap, 18:43:54 »
Van rá leírás, de ösztönösen jól gondoltad ki!
Idézetet írta: rnagy8 - 2010.06.04 péntek, 13:53:24
Sziasztok!
Lecserélném a fékfolyadékot -4 éves az autó- két kérdésem volna.
1. elég lesz-e egy flakon (0,5 liter) vagy ha csak ennyim van, neki se álljak?
2. jó lesz-e úgy cserélni, hogy a tartályban először kicserélem újra és egyenként megnyitogatva a légtelenítőt, nyomkodva a fékpedált minden munkahengerből kitolatom a régit az újjal. Ameddig nem látom a színváltást.
Vagy kell valami spec vákuum/nagynyomású kütyű, amivel le lehet üríteni?
Köszi a választ
Ui: erre a sorrendre gondoltam: ball hátsó - jobb hátsó - bal első - jobb első. Jó?
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #574 Dátum:
2010.06.06 vasárnap, 21:19:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.06 vasárnap, 18:14:30
steinhof tárcsákkal valakinek tapasztalata??
ilyen ajánlatot kaptam rá:
Első fúrt sportféktárcsa 27 000 Ft / pár
Első fékbetétkészlet Textar. 13.500 Ft / szett
Hátsó fúrt sportféktárcsa 23.000 Ft / pár
Hátsó fékbetétkészlet Textar 13.300 Ft / szett
Én most tettem fel előre ezt a Steinhof fűrt tárcsát, de még csak ezer km-t mentem vele, szal nagy tapasztalatom nincs. Fog rendesen, mint a többi.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #575 Dátum:
2010.06.06 vasárnap, 21:23:53 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.06.06 vasárnap, 21:19:24
Én most tettem fel előre ezt a Steinhof fűrt tárcsát, de még csak ezer km-t mentem vele, szal nagy tapasztalatom nincs. Fog rendesen, mint a többi.
le tudnád nekem fotózni, hogy néz ki a kocsin?? lehetőleg távolról és közelről is
ja és te mennyiért vetted??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #576 Dátum:
2010.06.06 vasárnap, 21:27:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.06 vasárnap, 21:23:53
le tudnád nekem fotózni, hogy néz ki a kocsin?? lehetőleg távolról és közelről is
ja és te mennyiért vetted??
Holnap lefotózom, most már sötét van. 24500.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #577 Dátum:
2010.06.06 vasárnap, 21:29:51 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.06.06 vasárnap, 21:27:25
Holnap lefotózom, most már sötét van. 24500.
köszi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fékfolyadék csere
«
Új hozzászólás #578 Dátum:
2010.06.06 vasárnap, 21:37:36 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2010.06.04 péntek, 13:53:24
Sziasztok!
Lecserélném a fékfolyadékot -4 éves az autó- két kérdésem volna.
1. elég lesz-e egy flakon (0,5 liter) vagy ha csak ennyim van, neki se álljak?
2. jó lesz-e úgy cserélni, hogy a tartályban először kicserélem újra és egyenként megnyitogatva a légtelenítőt, nyomkodva a fékpedált minden munkahengerből kitolatom a régit az újjal. Ameddig nem látom a színváltást.
Vagy kell valami spec vákuum/nagynyomású kütyű, amivel le lehet üríteni?
Köszi a választ
Ui: erre a sorrendre gondoltam: ball hátsó - jobb hátsó - bal első - jobb első. Jó?
1liter kell. És pont ezzel a technikával jó is lesz, nem kell hozzá semmi speckó dolog. Azért arra figyelj ha Te csinálod, hogy a pedált lenyomva tartsd, amíg nyitva a légtelenítő, nehogy levegőt szívjon. Illetve hogy a tartályban mindig legyen friss olaj.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #579 Dátum:
2010.06.06 vasárnap, 22:11:09 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.06.06 vasárnap, 21:37:36
1liter kell. És pont ezzel a technikával jó is lesz, nem kell hozzá semmi speckó dolog. Azért arra figyelj ha Te csinálod, hogy a pedált lenyomva tartsd, amíg nyitva a légtelenítő, nehogy levegőt szívjon. Illetve hogy a tartályban mindig legyen friss olaj.
Idézetet írta: Trendi - 2010.06.06 vasárnap, 18:43:54
Van rá leírás, de ösztönösen jól gondoltad ki!
Köszi a választ!
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Gabor77
Vendég
Válasz: Fékfolyadék csere
«
Új hozzászólás #580 Dátum:
2010.06.08 kedd, 15:00:42 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.06.06 vasárnap, 21:37:36
1liter kell.
Most kértem árajánlatot a Cromaxtól a százezres szervizre, ők fél litert írtak fékfolyadékból az ajánlatba.
Így szerepel:
9. BF4 500ML. Fékfolyadék, DOT4, 0,5 literes Comma Raktárról 1 DB 1232 1232 14%
Én nem értek hozzá, csak belepofázok.
Naplózva
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: Fékfolyadék csere
«
Új hozzászólás #581 Dátum:
2010.06.08 kedd, 17:51:11 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.06.08 kedd, 15:00:42
Most kértem árajánlatot a Cromaxtól a százezres szervizre, ők fél litert írtak fékfolyadékból az ajánlatba.
Így szerepel:
9. BF4 500ML. Fékfolyadék, DOT4, 0,5 literes Comma Raktárról 1 DB 1232 1232 14%
Én nem értek hozzá, csak belepofázok.
Ha csak a tartályban akarod cserélni, akkor elég a fél liter is. Ha viszont a csövekben is végig akarod pumpálni az új folyadékot, hogy a régi onnan is kimenjen, akkor kell a liter. Tudom,mert csináltam.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
rizsa83
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #582 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 17:31:06 »
figyu a mondikban van fékbetét kopásvisszajelző lámpa,vagy vmi hasonnló?
és az hogy néz ki,mijen a szine,
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #583 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:08:50 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2010.06.14 hétfő, 17:31:06
figyu a mondikban van fékbetét kopásvisszajelző lámpa,vagy vmi hasonnló?
és az hogy néz ki,mijen a szine,
MKIII-ban nincs visszajelző lámpa.
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #584 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:24:11 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.06.14 hétfő, 19:08:50
MKIII-ban nincs visszajelző lámpa.
A gagyi az hogy a műszerfalon meg van az embléma a fékbetéteknek sőt van egy nívópálca embléma is ami sárgával világítana, de szerintem sincsenek bekötve, vagy legalábbis nem említik sehol, hogy lenne.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
kocsisj
Vendég
Válasz: Fékbetét csere (első-hátsó)
«
Új hozzászólás #585 Dátum:
2010.06.18 péntek, 15:13:01 »
Sziasztok Fórum lakók!
Legyen szives valaki megmondani mennyi a szervízlimitje a fék tárcsának és a fék betétnek ( tüntessétek fel vassal vagy vas nélkül értendő az érték.)
Köszönettel KJ
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fékbetét csere (első-hátsó)
«
Új hozzászólás #586 Dátum:
2010.06.18 péntek, 19:28:37 »
Idézetet írta: kocsisj - 2010.06.18 péntek, 15:13:01
Sziasztok Fórum lakók!
Legyen szives valaki megmondani mennyi a szervízlimitje a fék tárcsának és a fék betétnek ( tüntessétek fel vassal vagy vas nélkül értendő az érték.)
Köszönettel KJ
nekem egy ilyenem van róla:
MKIII 2002.05
Elso fek:
Féktárcsaátmérő 300 mm
Új féktárcsa névleges vastagsága 24 mm
Kopott féktárcsa selejtezési vastagsága * 22.0mm
Legnagyobb féktárcsavastagság-eltérés 0.015
Kopott fékbetét selejtezési vastagsága * 1,5
Hatso fek:
Féktárcsaátmérő 280 mm
Új féktárcsa névleges vastagsága 12mm
Kopott féktárcsa selejtezési vastagsága * 10.2mm
Legnagyobb féktárcsa-vastagság eltérés 0.015mm
Kopott fékbetét selejtezési vastagsága * 1.5mm
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: Fékbetét csere (első-hátsó)
«
Új hozzászólás #587 Dátum:
2010.06.19 szombat, 21:41:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.18 péntek, 19:28:37
nekem egy ilyenem van róla:
MKIII 2002.05
Elso fek:
Kopott fékbetét selejtezési vastagsága * 1,5
Hatso fek:
Kopott fékbetét selejtezési vastagsága * 1.5mm
Nehezen hihető mert a fékbetétek nem egyenletesen kopnak, akár 1-2 mm eltérés is lehet a forgás irány szerinti belépő él a és a kilépő él között.
Szerintem cseréltesse mindenki inkább a fékbetétjét ha már 3-4 mm, ezzel nem érdemes játszani.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #588 Dátum:
2010.06.19 szombat, 21:51:59 »
mondinál, ha kopott a betét, akkor ugye beleér valami a tárcsába és sivít?? milyet érdemes venni, ha cserélni kell??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fékbetét csere (első-hátsó)
«
Új hozzászólás #589 Dátum:
2010.06.19 szombat, 21:53:24 »
Idézetet írta: stealt - 2010.06.19 szombat, 21:41:27
Nehezen hihető mert a fékbetétek nem egyenletesen kopnak, akár 1-2 mm eltérés is lehet a forgás irány szerinti belépő él a és a kilépő él között.
Szerintem cseréltesse mindenki inkább a fékbetétjét ha már 3-4 mm, ezzel nem érdemes játszani.
asszem zacci írta itt valamikor a fórumon, én meg lementettem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: Fékbetét csere (első-hátsó)
«
Új hozzászólás #590 Dátum:
2010.06.19 szombat, 21:55:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.19 szombat, 21:53:24
asszem zacci írta itt valamikor a fórumon, én meg lementettem
Öngyilkos akarsz lenni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fékbetét csere (első-hátsó)
«
Új hozzászólás #591 Dátum:
2010.06.19 szombat, 21:57:35 »
Idézetet írta: stealt - 2010.06.19 szombat, 21:55:36
Öngyilkos akarsz lenni?
nem tervezem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #592 Dátum:
2010.06.19 szombat, 21:57:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.19 szombat, 21:51:59
mondinál, ha kopott a betét, akkor ugye beleér valami a tárcsába és sivít?? milyet érdemes venni, ha cserélni kell??
Elsőre jó a motorcraftos = TEXTAR Hátra általában gyárit adnak ami= Bosch Mind a kettő jó minőség pl Cromaxban vagy bárhol beszerezhető.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Fékbetét csere (első-hátsó)
«
Új hozzászólás #593 Dátum:
2010.06.19 szombat, 21:59:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.06.19 szombat, 21:57:35
nem tervezem
Akkor szerintem ne várd meg a 1.5 mm-et.
Egyébként látod ha cseréled hogy mennyire nem egyenletesen kopik a betét.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #594 Dátum:
2010.06.19 szombat, 22:02:03 »
Idézetet írta: stealt - 2010.06.19 szombat, 21:57:48
Elsőre jó a motorcraftos = TEXTAR Hátra általában gyárit adnak ami= Bosch Mind a kettő jó minőség pl Cromaxban vagy bárhol beszerezhető.
köszi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kocsisj
Vendég
Válasz: Fékbetét csere (első-hátsó)
«
Új hozzászólás #595 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 10:50:52 »
Nos nekem egy 2003-as 1,8sci benzines van.Ennek az első féktárcsáira mondták hogy kb: 5000 km van még benne,utána cserés.De a szervizek sajnos cserélnek ha kell ha nem.Ezért lennék kíváncsi arra mikor is kell ténylegesen cserélni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fékbetét csere (első-hátsó)
«
Új hozzászólás #596 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 10:57:13 »
Idézetet írta: kocsisj - 2010.06.21 hétfő, 10:50:52
Nos nekem egy 2003-as 1,8sci benzines van.Ennek az első féktárcsáira mondták hogy kb: 5000 km van még benne,utána cserés.De a szervizek sajnos cserélnek ha kell ha nem.Ezért lennék kíváncsi arra mikor is kell ténylegesen cserélni.
az első tárcsák 22ig jók!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #597 Dátum:
2010.06.22 kedd, 19:32:49 »
Idézetet írta: ultio - 2010.05.31 hétfő, 12:43:05
Próbálta már valaki?
Nekem a jobb oldali megen ***akodik.
Hol van ez az infó?
Én nem találom.
Én nemtom hogy a féknyerek berohadása e nálad az ok. De 1x próbáld a kengyelen lévő kézifékkart leakasztott bowdennel megmozgatva. Szorul-e. Gyanítom hogy a bowdened van berohadva, nem a kengyel.
Ami még lehet, hogy keveset használod a kéziféket, mint anno én. Ezért nem állítja utána a kopás hatására a dugattyút, így túl távol kerül a fékbetét hátlapjától a dugó vége. Ez viszont azt eredményezi ritkán használt kéziféknél, hogy elfordul a dugó vége (ami ki van alakítva hogy beakadjon a betét hátlapon lévő pöcökbe) és befeszül az egész. Ilyenkor beragad. Tehát néha én azt csinázom, hogy benyomom a fékpedált kökig, (tehát már a dugó vége tuti beakad a pöcökbe), és utána behúzom a kéziféket. Ezzel utánállítottam úgy, hogy nem feszül be az egész.
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #598 Dátum:
2010.06.23 szerda, 10:54:01 »
Idézetet írta: agostonb - 2010.06.22 kedd, 19:32:49
Én nemtom hogy a féknyerek berohadása e nálad az ok. De 1x próbáld a kengyelen lévő kézifékkart leakasztott bowdennel megmozgatva. Szorul-e. Gyanítom hogy a bowdened van berohadva, nem a kengyel.
Ami még lehet, hogy keveset használod a kéziféket, mint anno én. Ezért nem állítja utána a kopás hatására a dugattyút, így túl távol kerül a fékbetét hátlapjától a dugó vége. Ez viszont azt eredményezi ritkán használt kéziféknél, hogy elfordul a dugó vége (ami ki van alakítva hogy beakadjon a betét hátlapon lévő pöcökbe) és befeszül az egész. Ilyenkor beragad. Tehát néha én azt csinázom, hogy benyomom a fékpedált kökig, (tehát már a dugó vége tuti beakad a pöcökbe), és utána behúzom a kéziféket. Ezzel utánállítottam úgy, hogy nem feszül be az egész.
Sajnos a féknyereg a ludas. Ha kiakasztom a bowdent, könnyen jár.
Amikor nem ragad be (most megint nem, mert megjárattam) használom.
Kipróbálom, amit írtál.
Más.
Korábbi hozzászólásokban volt szó a tárcsák és a betétek vastagságáról.
Hogy tudom ezeket megnézni, megmérni?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #599 Dátum:
2010.06.23 szerda, 11:47:48 »
Idézetet írta: ultio - 2010.06.23 szerda, 10:54:01
Sajnos a féknyereg a ludas. Ha kiakasztom a bowdent, könnyen jár.
Amikor nem ragad be (most megint nem, mert megjárattam) használom.
Kipróbálom, amit írtál.
Más.
Korábbi hozzászólásokban volt szó a tárcsák és a betétek vastagságáról.
Hogy tudom ezeket megnézni, megmérni?
Szia!
Tolómérő pl?
Naplózva
Oldalak:
1
...
5
6
7
8
9
10
11
[
12
]
13
14
15
16
17
18
19
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ