Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:00:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3070934 alkalommal)
0 Felhasználó és 159 vendég van a témában
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #800 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 09:20:37 »

Szép estét mindenkinek!

Mondink olyan tünetet produkál, hogy fékezésnél a fékpedál "dobálja a lábamat" és berezeg az autó. Lágy fékezésnél nincs probléma. Haladás közben semmi furcsaság csak fékezésnél. 3 hétig reptéri autóparkolóban állt szegény valószínű felhúzott kézifékkel végig a mínuszokban de nem hiszem, hogy a kézifék befagyása volna a gond. A kormány nem ráz csak a pedál és az autó maga remeg be.
A féktárcsák  elől újak.
Vélemény? Ötleteljetek légyszi. Köszi help integet2

meg kéne nézni a hátső tárcsákat, hogy nem-e "rohadt" rá némi a hátső fékpofából. Egyik forumtárs már járt így, hosszabb állás után. A beremegés olyan mint amikor dolgozik az ABS?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #801 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 10:17:08 »

Szép estét mindenkinek!

Mondink olyan tünetet produkál, hogy fékezésnél a fékpedál "dobálja a lábamat" és berezeg az autó. Lágy fékezésnél nincs probléma. Haladás közben semmi furcsaság csak fékezésnél. 3 hétig reptéri autóparkolóban állt szegény valószínű felhúzott kézifékkel végig a mínuszokban de nem hiszem, hogy a kézifék befagyása volna a gond. A kormány nem ráz csak a pedál és az autó maga remeg be.
A féktárcsák  elől újak.
Vélemény? Ötleteljetek légyszi. Köszi help integet2
valszeg berohadt a fék vagy a kerékagy csapágy.ezért dolgozik a az ABS.Keressétek meg a szoruló kereket és a hibát megkell szüntetni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #802 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 11:07:31 »

valszeg berohadt a fék vagy a kerékagy csapágy.ezért dolgozik a az ABS.Keressétek meg a szoruló kereket és a hibát megkell szüntetni.
Szia!
Igen , lényegében olyan érzés mint amikor az ABS dolgozik de az ABS jel nem ég. Akkor megpróbáljuk megkeresni a szoruló kereket. Ha megvan mi a teendő? Nagyon laikusok vagyunk Roll Eyes Wink
Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #803 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 11:22:23 »

Szia!
Igen , lényegében olyan érzés mint amikor az ABS dolgozik de az ABS jel nem ég. Akkor megpróbáljuk megkeresni a szoruló kereket. Ha megvan mi a teendő? Nagyon laikusok vagyunk Roll Eyes Wink
Köszi
akkor inkább vigyétek el szakemberhez!
indításkor "ég" az ABS kontroll lámpa?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #804 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 11:45:06 »

akkor inkább vigyétek el szakemberhez!
indításkor "ég" az ABS kontroll lámpa?

Nem az ABS kontroll lámpa nem "ég". integet2
Na összegzem a tapasztalatokat:
Autót megemeltük. Mindegyik keréknél surlódást hallani forgás közben + vezetőülés felőli kerék szorul is. Mi lehet a probléma?
3 hétig állt az autó hóba fagyba. Elképzelhető, hogy ez okozott valami kárt? Nagy probléma lehet? help
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.16 vasárnap, 14:10:44 írta p.otti » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #805 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 15:18:14 »

Nem az ABS kontroll lámpa nem "ég". integet2
Na összegzem a tapasztalatokat:
Autót megemeltük. Mindegyik keréknél surlódást hallani forgás közben + vezetőülés felőli kerék szorul is. Mi lehet a probléma?
3 hétig állt az autó hóba fagyba. Elképzelhető, hogy ez okozott valami kárt? Nagy probléma lehet? help
vagy összerohadtak a fékbetétek,vagy kerékagy csapágyhalál.de ha "laikusok vagytok",mindenképp keress 1 megbízható szerelőt,mert a fék nem játék.
Pedig indításkor égnie kellene az ABS lámpának,mert az ecu lecsekkolja,hogy üzemkész-e.Szóval ha nem ég,akkor az égőt is cserélni kell!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #806 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 18:25:04 »

vagy összerohadtak a fékbetétek,vagy kerékagy csapágyhalál.de ha "laikusok vagytok",mindenképp keress 1 megbízható szerelőt,mert a fék nem játék.
Pedig indításkor égnie kellene az ABS lámpának,mert az ecu lecsekkolja,hogy üzemkész-e.Szóval ha nem ég,akkor az égőt is cserélni kell!

Na üdv ismét Wink
Elmentünk egy elhagyatott útra és kb 20 percet fékpróbáltunk melynek eredménmyeként minden ok már. taps A nagy állásban kicsit berozsdált szegénykém úgy látszik de most már olyan mint eddig. Holnap azért elviszem szervizbe nézzenek rá.
Köszi az ötletelést worship
További szép estét
Naplózva
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #807 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 15:52:41 »

Sziasztok!

MK3 autómnál a következőt tapasztalom fékezéskor: Olyan érzés, mintha hullámozna, fog a fék és meg is áll, de  hullámzás érzésem van.

Honnét tudom, hogy melyiket kell javítani, cserélni? fékerő mérés kimutatja? Mennyibe kerülne az alkatrész hozzá? tárcsák, betétek? Érdemes valami használtat venni?

Tud vki segíteni? tárcsát szabályoztatni lehetséges, érdemes? A tárcsának 1mm a válla!

Köszi  a segítséget!

Üdv: B.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #808 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 16:05:51 »

Sziasztok!

MK3 autómnál a következőt tapasztalom fékezéskor: Olyan érzés, mintha hullámozna, fog a fék és meg is áll, de  hullámzás érzésem van.

Honnét tudom, hogy melyiket kell javítani, cserélni? fékerő mérés kimutatja? Mennyibe kerülne az alkatrész hozzá? tárcsák, betétek? Érdemes valami használtat venni?

Tud vki segíteni? tárcsát szabályoztatni lehetséges, érdemes? A tárcsának 1mm a válla!

Köszi  a segítséget!

Üdv: B.

Lengescsillapito rendben? Ecceru hazi teszt: rakonyokolsz az auto orrara, utana feljon es visszamegy a helyere. Vagy elviszed bemeretni.

Tarcsara mintha ugy emlekeznek, hogy 24 mm gyarilag, amibol 1-1 mm a megengedett kopas. Ha jol emlekszem (majd valaki ugyis megmondja), akkor az cseres.

Meg egy dolgot nezz meg a tarcsan, hogy a kulso szelenel es a kerekagy toveben merve azonos-e a vastagsaga. Nekem volt olyan, hogy nem forgasiranyban, hanem arra merolegesen, sugariranyban kopott hullamosra a tarcsam. Sajnos ezt csak tarcsa+csere egyideju cserejevel (ill. tarcsa szabalyzas + uj fekbetettel) lehetett orvosolni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kevino
Vendég
« Új hozzászólás #809 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 18:01:33 »

Sziasztok!

Tudom hogy lerágott téma, mint a kutyacsont, mégis rákérdeznék.

Kb. egy éve kezdődött hogy elkezdett szorulni a jobb hátsó fékem, csak azt vettem észre hogy menet közben sípol és tűzforró az egész.
Azóta teljesen rapszodikusan jön elő a jelenség.  rinya
Egy ideig nem használtam a kéziféket, de úgy is forrósodott. Aztán használtam mert valaki azt mondta, jobb ha mozgatva van a cucc, de ez sem segített. Olyan is volt hogy egy 100km-es út felénél megáltam, mert sípolt, forró volt, 10 perc után tovább mentem erre lehűlt az út végére. Van hogy csak akkor sípol mikor a kerék oldalirányú terhelést kap pl. körforgalomban.

Megnézettem egy maszek szerelővel, megnézettem Vik mesterrel (ő még a bowdenen is lazított), mindketten azt tapasztalták h mozog a fékmunkahenger.
Kínomban már lecseréltettem hátul a tárcsákat betéteket, de nem segített, a jobb oldalon kezd az új cucc is szénné égni.  falbav

Sajnos én elég láma vagyok a megoldásához, úgyhogy végül is az lenne a kérdésem hogy Szekszárd, Paks, Budapest tengelyen tudnátok e mondani egy jó szakit aki ismeri a mondeo kézifékes praktikákat?
áááááá mekkora poén!!! Épp most ment el az utcán egy mondeo és annak is sípolt a fékje hihihi nyes

Ja még egy kérdés, bocs az off topic-ért.
A futóműből hátulról valami nyöszörgés, kotyogás jön amikor mozog, főleg jobbról hallom. Ezzel mi a teendő? (Keresztstabilizáló tartó szilentek cserélve lettek.)
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #810 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 22:20:29 »

Sziasztok!

MK3 autómnál a következőt tapasztalom fékezéskor: Olyan érzés, mintha hullámozna, fog a fék és meg is áll, de  hullámzás érzésem van.

Honnét tudom, hogy melyiket kell javítani, cserélni? fékerő mérés kimutatja? Mennyibe kerülne az alkatrész hozzá? tárcsák, betétek? Érdemes valami használtat venni?

Tud vki segíteni? tárcsát szabályoztatni lehetséges, érdemes? A tárcsának 1mm a válla!

Köszi  a segítséget!

Üdv: B.

fékhatásmérés nem valószínű, hogy kimutatja, nálam is ez volt az eset, főleg amikor már épp, hogy csak gurult az autó és enyhén fékeztem érezni lehetett, hogy fog majd elenged, fog majd elenged, hullámokban fékezett. első féktárcsa + betét megoldotta godjaim. tárcsák pl. Brembo kb. 20000ft a pár, betét meg ha nem tévedek olyan 12000ft.
az új tárcsa 22mm, 20mm-nél cserés ha nem tévedek
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
ALEXMONDEO
Vendég
« Új hozzászólás #811 Dátum: 2011.01.20 csütörtök, 23:19:49 »

Sziasztok van egy 2002-es évjáratú Ford Mondeom kerékcsapágyas lett de közben valami kinyirta az ABS jeladót, vettem új jeladót új csapágyat de az ABS lámpa világit, azt mondták forditva lett betéve a csapágy meg lett forditva a csapágy de a lámpa még mindig világit.
Ekkor mondák hogy a féltengelycsuklón van az a mágneses jelfogó ami adja a jelet az ABS jeladónak.
Most megrendeltem az új féltengely csúklót szerintetek jólesz az ABS-em?

Várom a válaszokat.

Köszönöm
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #812 Dátum: 2011.01.21 péntek, 07:21:33 »

Sziasztok van egy 2002-es évjáratú Ford Mondeom kerékcsapágyas lett de közben valami kinyirta az ABS jeladót, vettem új jeladót új csapágyat de az ABS lámpa világit, azt mondták forditva lett betéve a csapágy meg lett forditva a csapágy de a lámpa még mindig világit.
Ekkor mondák hogy a féltengelycsuklón van az a mágneses jelfogó ami adja a jelet az ABS jeladónak.
Most megrendeltem az új féltengely csúklót szerintetek jólesz az ABS-em?

Várom a válaszokat.

Köszönöm

Szia!

Itt azt lehetett olvasni nemrég, hogy a csapágyban van a mágneses jeladó és nem mindegy, hogy kerül beépítésre. Nem lehet, hogy jeladó nélküli csapágyat vettél/kaptál? Ha jól emlékszem a mondiba valót ~ 16 ezer körülire írták.
Várj azzal a csukló vásárlással, amíg itt valaki nem mondja meg neked a tutit!
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #813 Dátum: 2011.01.21 péntek, 11:18:34 »

Szia!

Itt azt lehetett olvasni nemrég, hogy a csapágyban van a mágneses jeladó és nem mindegy, hogy kerül beépítésre. Nem lehet, hogy jeladó nélküli csapágyat vettél/kaptál? Ha jól emlékszem a mondiba valót ~ 16 ezer körülire írták.
Várj azzal a csukló vásárlással, amíg itt valaki nem mondja meg neked a tutit!

Így van, a csapágyból veszi a jelet az ABS. Csúklót felesleges cserélni, mert a műanyag érzékelő van csak a csuklóban, ami cserélhető külön is. Szerintem itt csapágy gond lesz. Nem jeladósat(mágneseset) raktak bele.....
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #814 Dátum: 2011.01.21 péntek, 18:26:25 »

Sziasztok van egy 2002-es évjáratú Ford Mondeom kerékcsapágyas lett de közben valami kinyirta az ABS jeladót, vettem új jeladót új csapágyat de az ABS lámpa világit, azt mondták forditva lett betéve a csapágy meg lett forditva a csapágy de a lámpa még mindig világit.
Ekkor mondák hogy a féltengelycsuklón van az a mágneses jelfogó ami adja a jelet az ABS jeladónak.
Most megrendeltem az új féltengely csúklót szerintetek jólesz az ABS-em?

Várom a válaszokat.

Köszönöm
A jelfogó itt van az agyon. Nekem most cserélték a csapágyat.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
ALEXMONDEO
Vendég
« Új hozzászólás #815 Dátum: 2011.01.21 péntek, 18:32:46 »

A boltban utánaérdeklödtem és azt mondták a csapágy az biztos hogy jó.
De a mikor szétment a csapágy akkor valami elnyirta az ABS jeladót, azt mi nyirhatta el?   A féltengely csukló mozgása?
Holnap megérkezik a csukló és jövő héten kicseréltetem.

Szerintetek?

Köszi a válaszokat.
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #816 Dátum: 2011.01.21 péntek, 18:39:49 »

A boltban utánaérdeklödtem és azt mondták a csapágy az biztos hogy jó.
De a mikor szétment a csapágy akkor valami elnyirta az ABS jeladót, azt mi nyirhatta el?   A féltengely csukló mozgása?
Holnap megérkezik a csukló és jövő héten kicseréltetem.

Szerintetek?

Köszi a válaszokat.
A csapágy cseréjéhez ki kellett húzni a jeladót az agyból ( egy átmenő furatban volt benn), mert különben a csapágy elnyírta volna a végét. Kb. 2-3 mm-t lóg be a közvetlenül a csapágy elé.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #817 Dátum: 2011.01.21 péntek, 18:42:56 »

A jelfogó itt van az agyon. Nekem most cserélték a csapágyat.


Tudsz egy ilyesmit loni nekem arrol is, hol van a xenon szintszabalyzo erzekeloje a hatso bolcso kornyeken? :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #818 Dátum: 2011.01.21 péntek, 18:55:14 »

Tudsz egy ilyesmit loni nekem arrol is, hol van a xenon szintszabalyzo erzekeloje a hatso bolcso kornyeken? :-)

AndyA

Szia!
Talán ez az, a hátsó stabilizátor rúdon?
http://kephost.hu/image-6113_4D39C83C.jpg
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #819 Dátum: 2011.01.21 péntek, 19:32:26 »

Szia!
Talán ez az, a hátsó stabilizátor rúdon?
http://kephost.hu/image-6113_4D39C83C.jpg
Az az.  eljen
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #820 Dátum: 2011.01.21 péntek, 19:33:35 »

Szia!
Talán ez az, a hátsó stabilizátor rúdon?
http://kephost.hu/image-6113_4D39C83C.jpg
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #821 Dátum: 2011.01.21 péntek, 19:34:48 »

A csapágy cseréjéhez ki kellett húzni a jeladót az agyból ( egy átmenő furatban volt benn), mert különben a csapágy elnyírta volna a végét. Kb. 2-3 mm-t lóg be a közvetlenül a csapágy elé.
valszeg el is nyírták neki.aztán bekerült egy jeladó nélküli csapágy ,és most is a jeladóra fogják.....cukrászok.... falbav
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #822 Dátum: 2011.01.21 péntek, 19:36:08 »

A boltban utánaérdeklödtem és azt mondták a csapágy az biztos hogy jó.
De a mikor szétment a csapágy akkor valami elnyirta az ABS jeladót, azt mi nyirhatta el?   A féltengely csukló mozgása?
Holnap megérkezik a csukló és jövő héten kicseréltetem.

Szerintetek?

Köszi a válaszokat.
mi nyírhatta el? a szerelő......a féltengelyhez ennek semmi köze!fölöslegesen cseréltetsz ez miatt csuklót!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #823 Dátum: 2011.01.21 péntek, 19:40:58 »

Szia!
Talán ez az, a hátsó stabilizátor rúdon?
http://kephost.hu/image-6113_4D39C83C.jpg
ja, ez az, de pl nekem kombinál másképp néz ki
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sanyi_bp
Vendég
« Új hozzászólás #824 Dátum: 2011.01.22 szombat, 12:07:49 »

Sziasztok!

Muszakiztatas elott atnezettuk az autot szerelovel (nagyszulokre biztuk, ok probaljak intezni) es ezt mondta a szerelo nekik:
"a fékkel van gond, az anyagköltség 104000,-Ft. a munkadij 21000,-Ft"

Amikor otthagytam az autot naluk, semmi baja nem volt a feknek, valamint azota alig mentek vele. Akkor is a nagypapa, nem rodeozva nyilvan.
Szerintetek letezik olyasmi, ami 125eFt-ba kerul es a fekkel kapcsolatos? Nekem ez nagyon durva atveresi probalkozasnak tunik.

Koszi,
Sanyi
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #825 Dátum: 2011.01.22 szombat, 15:17:55 »

Sziasztok!

Muszakiztatas elott atnezettuk az autot szerelovel (nagyszulokre biztuk, ok probaljak intezni) es ezt mondta a szerelo nekik:
"a fékkel van gond, az anyagköltség 104000,-Ft. a munkadij 21000,-Ft"

Amikor otthagytam az autot naluk, semmi baja nem volt a feknek, valamint azota alig mentek vele. Akkor is a nagypapa, nem rodeozva nyilvan.
Szerintetek letezik olyasmi, ami 125eFt-ba kerul es a fekkel kapcsolatos? Nekem ez nagyon durva atveresi probalkozasnak tunik.

Koszi,
Sanyi
4 tarcsa + betetgarniturak, + fekolaj+kezifekkotel se lenne ennyi kb, arrol nem is beszelve, hogy ezekhez keves a 20K munkadij.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #826 Dátum: 2011.01.22 szombat, 15:53:48 »

Sziasztok!

Muszakiztatas elott atnezettuk az autot szerelovel (nagyszulokre biztuk, ok probaljak intezni) es ezt mondta a szerelo nekik:
"a fékkel van gond, az anyagköltség 104000,-Ft. a munkadij 21000,-Ft"

Amikor otthagytam az autot naluk, semmi baja nem volt a feknek, valamint azota alig mentek vele. Akkor is a nagypapa, nem rodeozva nyilvan.
Szerintetek letezik olyasmi, ami 125eFt-ba kerul es a fekkel kapcsolatos? Nekem ez nagyon durva atveresi probalkozasnak tunik.

Koszi,
Sanyi
Átbaxás lesz!
http://www.cromax.hu/index.php?katid=42174079&termek_al_id=5588&katnev=2000.10.15-2007.02.19.
http://www.cromax.hu/index.php?katid=42174125&termek_al_id=5613&katnev=2000.10.15-2007.03.19.
http://www.cromax.hu/index.php?katid=42174090&termek_al_id=5593&katnev=Acél felnihez
http://www.cromax.hu/index.php?katid=42174169&termek_al_id=5648&katnev=2000.10.15-2004.09.15.

saccra 20 a betét garnitúra,és 45 a négy tárcsa. az még mindig csak 65e ft! wow1
A munkadíj ha annyi,az jó!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #827 Dátum: 2011.01.22 szombat, 22:34:29 »

Szia!
Talán ez az, a hátsó stabilizátor rúdon?
http://kephost.hu/image-6113_4D39C83C.jpg

Jessz!

Vegre tudom, hogy mit es hol kell keressek. Koszi!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #828 Dátum: 2011.01.22 szombat, 22:37:50 »

Jessz!

Vegre tudom, hogy mit es hol kell keressek. Koszi!

AndyA

Szia!
Ilyen szerkezet van elől is! Arról is kell kép?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #829 Dátum: 2011.01.22 szombat, 22:38:47 »

Szia!
Ilyen szerkezet van elől is! Arról is kell kép?

Azt tudom, de azt sem tudom, hogy hol. Jo lenne, koszi!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #830 Dátum: 2011.01.22 szombat, 22:39:47 »

ja, ez az, de pl nekem kombinál másképp néz ki

Kombinal hogyan nez ki maskepp? Tudnal loni rola egy kepet? Eppen azon gondolkodom, hogy egy 4 ajtosbol szednem ki es kombiba tennem be... :-)

Koszi elore is!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #831 Dátum: 2011.01.22 szombat, 22:44:20 »

Kombinal hogyan nez ki maskepp? Tudnal loni rola egy kepet? Eppen azon gondolkodom, hogy egy 4 ajtosbol szednem ki es kombiba tennem be... :-)

Koszi elore is!

AndyA
ha holnap itthon lesz a gép, akkor alámászok, de az első kereket nem szedem vigyor3, próbálok arról is lőni képet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #832 Dátum: 2011.01.22 szombat, 22:45:21 »

Azt tudom, de azt sem tudom, hogy hol. Jo lenne, koszi!

AndyA

Szia!

Az is a stabilizátor rúdhoz kapcsolódik, sajna a fotó szöge nem a legszemléletesebb. (mind a kettő a menetirány szerinti bal oldalon lakik)
http://kephost.hu/image-345A_4D3B4F8D.jpg
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #833 Dátum: 2011.01.22 szombat, 22:49:28 »

Szia!

Az is a stabilizátor rúdhoz kapcsolódik, sajna a fotó szöge nem a legszemléletesebb. (mind a kettő a menetirány szerinti bal oldalon lakik)
http://kephost.hu/image-345A_4D3B4F8D.jpg
jó az, a segédkeretre és a lengőkarra van szegecselve eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #834 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 19:15:18 »

Üdv!

Már többször volt téma, de nem tudtam normálisan rákeresni, úgyhogy inkább felteszem a kérdést...

A kézifékkar csak teljesen fent fog, de akkoris szinte alig. Ez egyik napról a másikra jött elő, előjel nélkül... Mitől lehet ez?

Lehet ezt állítani, vagy azt csak a fészlift utániakban?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #835 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 19:25:15 »

Üdv!

Már többször volt téma, de nem tudtam normálisan rákeresni, úgyhogy inkább felteszem a kérdést...

A kézifékkar csak teljesen fent fog, de akkoris szinte alig. Ez egyik napról a másikra jött elő, előjel nélkül... Mitől lehet ez?

Lehet ezt állítani, vagy azt csak a fészlift utániakban?

Hehe...

Nezd meg a jobb hatso feknyeregnel, hogy visszahuzza-e a kezifeket a rugoja, amikor kiengeded. Ha nem, akkor elobb ezt kell megcsinalni, utana foglalkozhatsz azzal, miert nem fog rendesen. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #836 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 19:46:49 »

Üdv!

Már többször volt téma, de nem tudtam normálisan rákeresni, úgyhogy inkább felteszem a kérdést...

A kézifékkar csak teljesen fent fog, de akkoris szinte alig. Ez egyik napról a másikra jött elő, előjel nélkül... Mitől lehet ez?

Lehet ezt állítani, vagy azt csak a fészlift utániakban?
Mielőtt bármilyen más költségbe vernéd magad, vegyél egy bontott facelistes kart és szereld azt be, ami a tiedbe van, az egy hulladék, sőt egy sz.r..ezt azért mondom ilyen biztosan, mert az enyém is ilyen volt...automata utánállítós hulladék, amiben ha elfárad a rugó akkor 3*360 fokban körbehúzhatnád a kart, de akkor sem fogna a fék.. vigyor3
Csak a karcsere segít!!!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #837 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 19:50:57 »

Hehe...

Nezd meg a jobb hatso feknyeregnel, hogy visszahuzza-e a kezifeket a rugoja, amikor kiengeded. Ha nem, akkor elobb ezt kell megcsinalni, utana foglalkozhatsz azzal, miert nem fog rendesen. :-)

AndyA

Ha nem húzna vissza, akkor folyamatosan fogna a fék, melegedne stb. Ilyen jelenség nincs, szóval ezt kizárnám, de azért ránézek majd. worship
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #838 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 19:52:39 »

Mielőtt bármilyen más költségbe vernéd magad, vegyél egy bontott facelistes kart és szereld azt be, ami a tiedbe van, az egy hulladék, sőt egy sz.r..ezt azért mondom ilyen biztosan, mert az enyém is ilyen volt...automata utánállítós hulladék, amiben ha elfárad a rugó akkor 3*360 fokban körbehúzhatnád a kart, de akkor sem fogna a fék.. vigyor3
Csak a karcsere segít!!!

De ezt nem lehet megbuherálni, hogy tudjak rajta állítani? És ha kicserélem a kart, akkor m a következő lépés?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #839 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 19:55:19 »

De ezt nem lehet megbuherálni, hogy tudjak rajta állítani? És ha kicserélem a kart, akkor m a következő lépés?
az hogy fogni fog a féked nyes Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #840 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 19:58:35 »

Ja tényleg ez tmár meg akartam kérdezni, hogy olvastam egyszer a kezelésiben, hogy úgy kell behúznunk a kéziféket hatásosan hogy padlóig nyomjuk a fékpedált és után húzunk rá a karra wow1 wow1 ez milyen dolog?? Akkor ezzel nem lehet csinálni egy egészséges kézifékest?  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #841 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 20:00:34 »

az hogy fogni fog a féked nyes Wink

Kösz... vigyor3 Utána már nem kell állítgatni, vagy cserélni semmit?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #842 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 20:10:10 »

De ezt nem lehet megbuherálni, hogy tudjak rajta állítani? És ha kicserélem a kart, akkor m a következő lépés?
Nem lehet!
Nincs következő lépés...beállítod a bowden hosszát, hogy elég alul fogjon már, és talán soha nem kell utánállítani..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #843 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 20:21:06 »

Nem lehet!
Nincs következő lépés...beállítod a bowden hosszát, hogy elég alul fogjon már, és talán soha nem kell utánállítani..

Értem. És fészlift utáni karból csak 1 féle van? Használtat vagy újat érdemes venni?

Úgy emlékszem, hogy Te barkácsoltál egyszer valami állítási lehetőséget, nem? Az milyen projekt volt? vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.23 vasárnap, 20:22:42 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #844 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 20:33:44 »

Ha nem húzna vissza, akkor folyamatosan fogna a fék, melegedne stb. Ilyen jelenség nincs, szóval ezt kizárnám, de azért ránézek majd. worship

Eleg hamar elfogy a fekbetetbol a fologleg, utana meg mar nem huzza tovabb a kezifek, mert nincs hova, amig legalabb egyszer vissza nem kalapalod a helyere ujra. Onnantol csak a masik oldali kezifek fog egyedul, azert ocska a fekhatasa.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #845 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 21:50:59 »

Értem. És fészlift utáni karból csak 1 féle van? Használtat vagy újat érdemes venni?

Úgy emlékszem, hogy Te barkácsoltál egyszer valami állítási lehetőséget, nem? Az milyen projekt volt? vigyor3
Facelift után egyformák, csak a kar bevonatában különböznek
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #846 Dátum: 2011.01.24 hétfő, 17:33:26 »

Nos, a kézifékgondomnak ma utánajártunk, és nem a karral van a gond...

A jobb oldali kötél volt kiugorva a helyéről. Persze az nem ugrál csak úgy magától, a féknyeregrohadás lassan, de biztosan engem is utólért. vigyor3

Nézegettem felújítókészleteket, de azok csak a dugattyúhoz lévő gumiakármiket tartalmazzák, szóval az zsákutca.

Én nem akarom havonta fújkálni, meg járatgatni, ugyanakkor új nyerget sem szeretnék venni 50ezer Ftért. Egy érdekes lehetőség lehet egy srác, aki direkt MK3 hátsó féknyereg felújítással foglalkozik. (korábban már volt itt róla szó, de azthiszem senki nem tud vele kapcsolatban tapasztalatot még) Most írtam neki, és várom a válaszát.


Ha van fejlemény az ügyben, megírom majd, mert talán kíváncsiak erre mások is, hisz nem csak nekem vannak ilyen fékproblémáim. integet2

Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #847 Dátum: 2011.01.24 hétfő, 21:40:35 »

mennyi fékfolyadék kell a teljes rendszerbe??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #848 Dátum: 2011.01.24 hétfő, 22:01:08 »

Nos, a kézifékgondomnak ma utánajártunk, és nem a karral van a gond...

A jobb oldali kötél volt kiugorva a helyéről. Persze az nem ugrál csak úgy magától, a féknyeregrohadás lassan, de biztosan engem is utólért. vigyor3

Nézegettem felújítókészleteket, de azok csak a dugattyúhoz lévő gumiakármiket tartalmazzák, szóval az zsákutca.

Én nem akarom havonta fújkálni, meg járatgatni, ugyanakkor új nyerget sem szeretnék venni 50ezer Ftért. Egy érdekes lehetőség lehet egy srác, aki direkt MK3 hátsó féknyereg felújítással foglalkozik. (korábban már volt itt róla szó, de azthiszem senki nem tud vele kapcsolatban tapasztalatot még) Most írtam neki, és várom a válaszát.


Ha van fejlemény az ügyben, megírom majd, mert talán kíváncsiak erre mások is, hisz nem csak nekem vannak ilyen fékproblémáim. integet2


Szerintem a fém alaktrészeket nem nagyon kell cserélni max. megpucolni, a berohadás jellemzően a gumitömítések hibája, azokat meg lehet cserélni.
1 liter dot4 fékolaj kell a cseréhez és a légtelenítéshez.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
ALEXMONDEO
Vendég
« Új hozzászólás #849 Dátum: 2011.01.25 kedd, 14:02:48 »

Sziasztok.

Az ABS gondommal még semmi javulás nincs.

A csapágy ami benne van már 100%-hogy ABS-es. Meg múltkor megislett forditva mert nem jó fele volt a jeladó felé.

Minden okés és mégis ég az ABS lámpa és nincs ABS.

Én már ezt nem értem.

Várom a válaszokat.

Köszi szépen.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.