Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 20:29:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2743015 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #850 Dátum: 2011.01.25 kedd, 19:16:59 »

Sziasztok.

Az ABS gondommal még semmi javulás nincs.

A csapágy ami benne van már 100%-hogy ABS-es. Meg múltkor megislett forditva mert nem jó fele volt a jeladó felé.

Minden okés és mégis ég az ABS lámpa és nincs ABS.

Én már ezt nem értem.

Várom a válaszokat.

Köszi szépen.
Hibakódolvasás.Az sokat lendít majd a dolgokon!Ha jeladó kell tudok adni neked egy 5ösért..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ALEXMONDEO
Vendég
« Új hozzászólás #851 Dátum: 2011.01.26 szerda, 13:19:42 »

Kilett olvasva a hiba ki is lett törölve de újra visszadobta és azt írja ki hogy jelhiány.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #852 Dátum: 2011.01.26 szerda, 18:12:46 »

ilyen fékbetétet hoztak:
Textar 23557-172-1-4

ez jó a 2002-es kombiba??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #853 Dátum: 2011.01.26 szerda, 18:36:56 »

ilyen fékbetétet hoztak:
Textar 23557-172-1-4

ez jó a 2002-es kombiba??

Hat, ugy tunik, meretre passzol:
http://fordalkatreszek.cegvalaszto.hu/alkatreszek/alkatresz/fekberendezes/kategoria/fekbetet/marka/mondeo+iii/tipus/15445/

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #854 Dátum: 2011.01.26 szerda, 19:53:57 »

Kilett olvasva a hiba ki is lett törölve de újra visszadobta és azt írja ki hogy jelhiány.

és a jeladót cseréltétek?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ALEXMONDEO
Vendég
« Új hozzászólás #855 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 13:43:43 »

Helo,

Igen a jeladó is új.

Most arra gondolok hogy mikor forditva lett betéve a csapágy akkor előszőr akkor benyomatáskor megsérülhetett a mágneses része.

Szerinted?

Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #856 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 19:19:57 »

Helo,

Igen a jeladó is új.

Most arra gondolok hogy mikor forditva lett betéve a csapágy akkor előszőr akkor benyomatáskor megsérülhetett a mágneses része.

Szerinted?

Köszi
ha a jeladó jó és új,akkor pedig a csapággyal lesz baki.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #857 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 20:07:06 »

Helo,

Igen a jeladó is új.

Most arra gondolok hogy mikor forditva lett betéve a csapágy akkor előszőr akkor benyomatáskor megsérülhetett a mágneses része.

Szerinted?

Köszi
Nekem amikor kinyomták a csapágyat, az szét is hullott. Nem tudom elképzelni, hogy megfordítják ugyanazt, amit már egyszer beletettek.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #858 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 20:09:45 »

Nekem amikor kinyomták a csapágyat, az szét is hullott. Nem tudom elképzelni, hogy megfordítják ugyanazt, amit már egyszer beletettek.
ez volt nekem is a furcsa,hogy hogyan fordították meg........ fejvakaras
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #859 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 20:14:59 »

ez volt nekem is a furcsa,hogy hogyan fordították meg........ fejvakaras
darabokban vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ALEXMONDEO
Vendég
« Új hozzászólás #860 Dátum: 2011.01.27 csütörtök, 23:05:46 »

Helo,

Hát ez egy teljesen új csapágy volt , csak rosszul lett betéve és ezért megforditották.

Max 3 hetet volt bent.
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #861 Dátum: 2011.01.28 péntek, 13:54:20 »

Helo,

Hát ez egy teljesen új csapágy volt , csak rosszul lett betéve és ezért megforditották.

Max 3 hetet volt bent.
Ha a teljesen új csapágyat beteszik a helyére és utána kisajtolják, akkor az ugyan úgy széthullik, mint a használt. Nálam a szervizben a besajtolás előtt ketten is ellenőrizték, hogy jó felé néz e a mágneses fele.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #862 Dátum: 2011.01.28 péntek, 23:13:02 »

Hali
Egy pár napja írtam, hogy a jobb hátsó féktárcsa nagyon forró volt valamitől és aztán mentem vele egy kicsit és most kigyulladt az ABS jelzőm is.
Lehetséges, hogy megszorult valamitől és ha szétszedem megoldja a gondot, vagy új fékbetéteket kell vennem.
Mennyire egyszerű  a szétszedés, mert még nem cseréletem fékbetéteket, csak generátort szedtem szét és cseréltem ki, ha attól könnyebb akkor neki is kezdek holnap.
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #863 Dátum: 2011.01.28 péntek, 23:32:27 »

Hali
Egy pár napja írtam, hogy a jobb hátsó féktárcsa nagyon forró volt valamitől és aztán mentem vele egy kicsit és most kigyulladt az ABS jelzőm is.
Lehetséges, hogy megszorult valamitől és ha szétszedem megoldja a gondot, vagy új fékbetéteket kell vennem.
Mennyire egyszerű  a szétszedés, mert még nem cseréletem fékbetéteket, csak generátort szedtem szét és cseréltem ki, ha attól könnyebb akkor neki is kezdek holnap.

a fooldalon talalsz szerelesi utmutatot!  wave
Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #864 Dátum: 2011.01.28 péntek, 23:35:42 »

a fooldalon talalsz szerelesi utmutatot!  wave
Egy szétszedéssel lehet, hogy jó is lenne?
Vagy lehetséges, hogy cserélni is kell valamit?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #865 Dátum: 2011.01.28 péntek, 23:37:27 »

Egy szétszedéssel lehet, hogy jó is lenne?
Vagy lehetséges, hogy cserélni is kell valamit?

hat a puding probaja az eves  vigyor3 de lehet, csak meg kell jaratnod a dugattyut. azonban felo, hogy nem fog segiteni, az mk3 (foleg flift elott) hatso fek teren sem valami eros  levele
Naplózva
ALEXMONDEO
Vendég
« Új hozzászólás #866 Dátum: 2011.01.28 péntek, 23:39:57 »

Helo.

Megoldodott az ABS problémám  Smiley
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #867 Dátum: 2011.01.28 péntek, 23:53:44 »

Helo.

Megoldodott az ABS problémám  Smiley
mi volt a baj? megoldás?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #868 Dátum: 2011.01.29 szombat, 08:55:05 »

Helo.

Megoldodott az ABS problémám  Smiley
Elmesélhetnéd. Egyszer majd valakinek jól fog jönni.  wave
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
ALEXMONDEO
Vendég
« Új hozzászólás #869 Dátum: 2011.01.29 szombat, 10:52:12 »

Sziasztok.

Hát úgy javult meg hogy elvittem egy jó szerelőhöz aki betudta tenni az új csapágyat rendesen.
Mert ami kivolt véve csapágy (3hetes csapágy) mivel először forditva tették be a benyomatáskor teljesen szétcseszték a mágneses részt vagyis megsem volt. Utána már hiába volt megforditva.
De nem értem miért nyúltak hozzá mikor nem értenek vmihez vagyis ilyen újabb kocsihoz pedig az én kocsim is már 9 éves lesz.
Lényeg a lényeg hogy mikor csapágy csere van nagyon oda kell figyelni hogy a mágneses fele legyen a jeladó felé Smiley

Üdv. Alex
Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #870 Dátum: 2011.01.29 szombat, 12:43:50 »

Írtam, hogy a fékem tönkrement!
Ma szétszedtem és annyira megszorult, hogy szinte alig lehet megfordítani a kereket szinte megsült benne minden.
Kivettem a fékbetéteket és a fékmunkahenger akartam megjáratni vissza is nyomtam a helyére, de szintén ugyan az van vele amikor fékezek akkor megszorul és nem enged vissza.
A munkahengert egyben kell cserélni ha baja van, vagy ki lehet cserélni a benne lévő dugattyút?
A fékbetéteket azt tuti, hogy cserélnem kell, de a betéteknek mennyire kell szorulni mikor tesszük vissza a helyére, mert az enyém nagyon szorul.
A betéteken a rugó ami van gondolom az az önbeálló rajta.
Mikor visszatettem a fékbetéteket akkor az önbeálló rész olyan, mintha nem érne semmit rajta.
Mi a megoldás?
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #871 Dátum: 2011.01.29 szombat, 13:50:23 »

Írtam, hogy a fékem tönkrement!
Ma szétszedtem és annyira megszorult, hogy szinte alig lehet megfordítani a kereket szinte megsült benne minden.
Kivettem a fékbetéteket és a fékmunkahenger akartam megjáratni vissza is nyomtam a helyére, de szintén ugyan az van vele amikor fékezek akkor megszorul és nem enged vissza.
A munkahengert egyben kell cserélni ha baja van, vagy ki lehet cserélni a benne lévő dugattyút?
A fékbetéteket azt tuti, hogy cserélnem kell, de a betéteknek mennyire kell szorulni mikor tesszük vissza a helyére, mert az enyém nagyon szorul.
A betéteken a rugó ami van gondolom az az önbeálló rajta.
Mikor visszatettem a fékbetéteket akkor az önbeálló rész olyan, mintha nem érne semmit rajta.
Mi a megoldás?

a kengyelnek az a része amin a félbetét csúszik szépen fel van takarítva? attól is akadozhat a betét mozgása mert oda szépen rá szokott sülni a fékpor...
kezdésnek ez is lehet egy lépés
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #872 Dátum: 2011.01.29 szombat, 14:04:01 »

a kengyelnek az a része amin a félbetét csúszik szépen fel van takarítva? attól is akadozhat a betét mozgása mert oda szépen rá szokott sülni a fékpor...
kezdésnek ez is lehet egy lépés
Annak a résznek a takarítása megtörtén.
A munkahengeren a porvédő tömítés teljesen el van szakadva és szerintem ezért is állt be a munkahenger.
Ha veszek hozzá javítókészletet érdemes vele foglalkozni?
 
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #873 Dátum: 2011.01.29 szombat, 14:25:44 »

Annak a résznek a takarítása megtörtén.
A munkahengeren a porvédő tömítés teljesen el van szakadva és szerintem ezért is állt be a munkahenger.
Ha veszek hozzá javítókészletet érdemes vele foglalkozni?
 

na ezt a rész majd valaki aki már csinált ilyet nekem még nem kellett vele foglalkzni..
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #874 Dátum: 2011.01.29 szombat, 14:26:39 »

ja igen már foglalkoztatott a kérdés régebben mert olyan autót szerettem volna amiben van ESP. utólag beépíthető?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #875 Dátum: 2011.01.29 szombat, 15:25:59 »

Nincs valakinek egy leírás arról, hogy hogyan kell a féknyerget felújítani, mert annyi gumigyűrű meg minden megy bele és nem szeretném rosszul összerakni.
 worship
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #876 Dátum: 2011.01.29 szombat, 18:43:43 »

Sziasztok.

Hát úgy javult meg hogy elvittem egy jó szerelőhöz aki betudta tenni az új csapágyat rendesen.
Mert ami kivolt véve csapágy (3hetes csapágy) mivel először forditva tették be a benyomatáskor teljesen szétcseszték a mágneses részt vagyis megsem volt. Utána már hiába volt megforditva.
De nem értem miért nyúltak hozzá mikor nem értenek vmihez vagyis ilyen újabb kocsihoz pedig az én kocsim is már 9 éves lesz.
Lényeg a lényeg hogy mikor csapágy csere van nagyon oda kell figyelni hogy a mágneses fele legyen a jeladó felé Smiley

Üdv. Alex
kb biztos volt,hogy csak ez lehetett a baja! Roll Eyes
a szerelő meg monnyon le! levele
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #877 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 22:04:47 »

Egy érdekes cikk:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2011/01/30/pumpald_meg_es_tartsd_nyomva/
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #878 Dátum: 2011.01.30 vasárnap, 22:10:25 »

mi is így csináltuk pénteken wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #879 Dátum: 2011.02.01 kedd, 09:55:28 »

semmi 5let arra hogy utólagosan lehet-e esp-t rakni a gépbe?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #880 Dátum: 2011.02.01 kedd, 10:03:06 »

semmi 5let arra hogy utólagosan lehet-e esp-t rakni a gépbe?

Mindent lehet, csak nem biztos, hogy megeri. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #881 Dátum: 2011.02.01 kedd, 10:12:31 »

Mindent lehet, csak nem biztos, hogy megeri. :-)

AndyA

di-hez, legalabbis magyarorszagon biztos nem volt rendelheto az esp, nekem osztrak a kocsim es ghia, de ebben sincs. Nem tudom lehetseges-e utolag betenni, de en orulok, ha nincs, egyel kevesebb hibalehetoseg, es egyel kevesebb elektronyika ami beleszol abba hogyan vezessek  eplus2
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #882 Dátum: 2011.02.01 kedd, 10:19:12 »

di-hez, legalabbis magyarorszagon biztos nem volt rendelheto az esp, nekem osztrak a kocsim es ghia, de ebben sincs. Nem tudom lehetseges-e utolag betenni, de en orulok, ha nincs, egyel kevesebb hibalehetoseg, es egyel kevesebb elektronyika ami beleszol abba hogyan vezessek  eplus2

igen katalógus szerint is azt láttam hogy ehhez a motorhoz nem volt rendelhető---
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #883 Dátum: 2011.02.01 kedd, 10:21:41 »

igen katalógus szerint is azt láttam hogy ehhez a motorhoz nem volt rendelhető---

Tud erdekeseket is csinalni. Pl. erosebb lejton felfele indulaskor siman lefullaszthatja a motort. Megporog az egyik kerek, ESP rafekez, mindezt olyan pillanat alatt, hogy nincs ember, aki idoben a gazra tudna lepni, es mar le is fulladt a motor. Ezert talaltak fel ujabban az elektromos kezifeket es a lejton indulast segito asszisztenst. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #884 Dátum: 2011.02.01 kedd, 11:50:27 »

Tud erdekeseket is csinalni. Pl. erosebb lejton felfele indulaskor siman lefullaszthatja a motort. Megporog az egyik kerek, ESP rafekez, mindezt olyan pillanat alatt, hogy nincs ember, aki idoben a gazra tudna lepni, es mar le is fulladt a motor. Ezert talaltak fel ujabban az elektromos kezifeket es a lejton indulast segito asszisztenst. :-)

AndyA

Ezt neked nem az ESP fogja csinálni, hanem max. a kiprotésgátló (ASR) Mivel az ESP arra hivatot, hogy kanyarban a kocsit az úton tartsa, amihez többek között figyeli a kormányon lévő szögjeladót és a középkonol alatt lévő perdületérzékelő adatait és ha nagy eltéreés van a kettő között akkor egy adott kereket befékez, hogy perdülőerő keletkezzen, amivel megpróbálja úton tartani a kocsit. (természetesen nem tévedhetetlen). Nem feltétlen rossz az ESP csak ismerni kell hogy reagál majd.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #885 Dátum: 2011.02.02 szerda, 18:51:03 »

Szerintetek mennyire befolyásolja a fékezést egy fékolajcsere a rendszerben. Nekem mar 10 éves és nem igen lett lecserélve egyszerre az egész. wave
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #886 Dátum: 2011.02.02 szerda, 18:56:04 »

Szerintetek mennyire befolyásolja a fékezést egy fékolajcsere a rendszerben. Nekem mar 10 éves és nem igen lett lecserélve egyszerre az egész. wave

ha valóban nem volt még cserélve akkor itt az ideje már csak az alkatrészek megóvása érdekében is mert ugye a fékfolyadék higroszkópos így a megkötött víz amellett hogy felforr és elrontja a napodat meg a féktávodat még az alkatrészeknek sem tesz jót. kb 4000ft egy doboz 5.1-es fékfolyadék sztem fél liter még akár elég is lehet... ha meg nem akkor veszel még egy 2,5dl-est és akkor már biztos jó...  3-4 évente ha ezt megteszed azzal simán jó vagy.
előírás szerint 2 évente kéne de azt úgysem csinálja meg senki... legalábbis az autósok
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #887 Dátum: 2011.02.02 szerda, 19:03:28 »

http://olajshop.hu/csoport/fek/motul/fek_karbantartas/dot_5_1_fekolaj/0_5l/details

ez már egy olyan minőség amivel még egy pályanapot is kihúzhatsz(persze utána illik cserélni) de valószínűleg még a dolomitokban sem fog cserben hagyni soha a fék(legalábbis a fékfolyadék miatt) max ha felüvegesedik a betét
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #888 Dátum: 2011.02.02 szerda, 19:06:01 »

ha valóban nem volt még cserélve akkor itt az ideje már csak az alkatrészek megóvása érdekében is mert ugye a fékfolyadék higroszkópos így a megkötött víz amellett hogy felforr és elrontja a napodat meg a féktávodat még az alkatrészeknek sem tesz jót. kb 4000ft egy doboz 5.1-es fékfolyadék sztem fél liter még akár elég is lehet... ha meg nem akkor veszel még egy 2,5dl-est és akkor már biztos jó...  3-4 évente ha ezt megteszed azzal simán jó vagy.
előírás szerint 2 évente kéne de azt úgysem csinálja meg senki... legalábbis az autósok
Ezt mar említettem a szerelőnek ahova most is fogom vinni töltés ügyben, hogy o mit szol hozzá a fékfolyadék cseréhez. Annyit mondott hogy meg lehet ejteni eggyet. Hát azt hiszem, hogy ezt én magam fogom megcsinálni mikor kicsit jobb idő lesz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #889 Dátum: 2011.02.02 szerda, 21:02:05 »

ha valóban nem volt még cserélve akkor itt az ideje már csak az alkatrészek megóvása érdekében is mert ugye a fékfolyadék higroszkópos így a megkötött víz amellett hogy felforr és elrontja a napodat meg a féktávodat még az alkatrészeknek sem tesz jót. kb 4000ft egy doboz 5.1-es fékfolyadék sztem fél liter még akár elég is lehet... ha meg nem akkor veszel még egy 2,5dl-est és akkor már biztos jó...  3-4 évente ha ezt megteszed azzal simán jó vagy.
előírás szerint 2 évente kéne de azt úgysem csinálja meg senki... legalábbis az autósok
kell a liter... wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344


E-mail
« Új hozzászólás #890 Dátum: 2011.02.02 szerda, 21:17:05 »

A fékbetéteket szeretném kicserélni és a féknyerget felújítani. A fékbetéteket azt elég egyszerűen ki lehet cserélni arra már rájöttem, de a féknyereg felújításában nem volt még szerencsém
és olajat sem cseréltem a fékrendszerben van valami különös dolog amit tudni kellene?
Nincs erről egy leírás hogy hogyan történik az egész?
Köszönöm  worship
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #891 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 11:44:43 »

kell a liter... wave

Én a nyáron a Norautónál cseréltettem fékolajat 4500ft volt akciósan. Ez az ár tartalmazza a munkadíjat és az DOT 5.1 fékolajat. Szóval ennyiért szerintem jó ár.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #892 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 11:46:39 »

kell a liter... wave
worship
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #893 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 13:33:52 »

Én a nyáron a Norautónál cseréltettem fékolajat 4500ft volt akciósan. Ez az ár tartalmazza a munkadíjat és az DOT 5.1 fékolajat. Szóval ennyiért szerintem jó ár.
Koszi mindenkinek a segítséget, betervezem a fékfolyadék cserét én is.  worship wave
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #894 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 14:00:29 »

Mennyire gaz egy alig hasznalt fektarcsa-fekbetet keszletet kompletten atrakni egyik autobol a masikba? Sejtem, hogy nem javasolt. :-) De mi baj lehet belole, ha ugyelek ra, hogy ugyanaz a tarcsa ugyanazzal a betettel, ugyanarra az oldalra keruljon stb., azaz sem forgasirany, sem betet kopasirany, se semmi nem valtozik, csak minimalis mertekben a feknyereg miatt, amennyire a ketto nem egyforma?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #895 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 15:12:56 »

Felújíttattam a hátsó féknyergeket, a már említett Ford szervizes sráccal.  A munka "szemre" tökéletes, fémtisztára lett homokfújva, ezüstre festve, darabokra szedve, kitisztítva, és ki lett cserélve a kézifékrésznél lévő tömítés is. eljen A tartósságról persze nem tudok nyilatkozni, de bízom a tartósságában.

 Ha valakit érdekel, megadom az elérhetőségét a tagnak. integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #896 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 15:21:04 »

Felújíttattam a hátsó féknyergeket, a már említett Ford szervizes sráccal.  A munka "szemre" tökéletes, fémtisztára lett homokfújva, ezüstre festve, darabokra szedve, kitisztítva, és ki lett cserélve a kézifékrésznél lévő tömítés is. eljen A tartósságról persze nem tudok nyilatkozni, de bízom a tartósságában.

 Ha valakit érdekel, megadom az elérhetőségét a tagnak. integet2

Ez volt 15 rugoert? Vagy az parban az ara?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #897 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 15:51:35 »

Ez volt 15 rugoert? Vagy az parban az ara?

AndyA

8000/db
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #898 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 15:58:36 »

Felújíttattam a hátsó féknyergeket, a már említett Ford szervizes sráccal.  A munka "szemre" tökéletes, fémtisztára lett homokfújva, ezüstre festve, darabokra szedve, kitisztítva, és ki lett cserélve a kézifékrésznél lévő tömítés is. eljen A tartósságról persze nem tudok nyilatkozni, de bízom a tartósságában.

 Ha valakit érdekel, megadom az elérhetőségét a tagnak. integet2
nekem eldobhatnád pü-ben, hátha egyszer behal worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #899 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 16:08:18 »

8000/db

Es mennyi ido? mert addig all az auto egyhelyben...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.06 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.