Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 23:47:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2743788 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #950 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 18:58:11 »

Én szerelem a kocsimat. Amit tudok csinálom.
tárcsák alatt le szoktad takaírtani az agyat??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #951 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 19:04:22 »

tárcsák alatt le szoktad takaírtani az agyat??
na pont ezért kérdeztem...
meg a másik dolog az az, hogy a tárcsára felraktad-e a körmös alátéteket? mert ha alufelnid van, nem biztos, hogy úgy rendesen felfekszik, így én azokat levettem...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #952 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 19:37:02 »

na pont ezért kérdeztem...
meg a másik dolog az az, hogy a tárcsára felraktad-e a körmös alátéteket? mert ha alufelnid van, nem biztos, hogy úgy rendesen felfekszik, így én azokat levettem...
Elég rég óta olvasok innen mindenről, meg amúgy is műszaki ember vagyok. Az ilyen dolgokat kilőhetjük. Használat közben 20-30 ezer km. után kezdte mindegyik.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #953 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 19:47:17 »

Elég rég óta olvasok innen mindenről, meg amúgy is műszaki ember vagyok. Az ilyen dolgokat kilőhetjük. Használat közben 20-30 ezer km. után kezdte mindegyik.
akkor a fékezési technikáddal van a baj hehe ne fékezzé annyit beka3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #954 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 19:50:14 »

akkor a fékezési technikáddal van a baj hehe ne fékezzé annyit beka3
Sokat megyek autópályán.  beka3
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #955 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 19:50:50 »

akkor a fékezési technikáddal van a baj hehe ne fékezzé annyit beka3

nekem is kezd hullamosan fogni a fek, 15-20K van bennuk. Textar betetek es brembo tarcsak  szomoru1

en is sokat palyazok, 90% kb..
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #956 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 19:55:29 »

nekem is kezd hullamosan fogni a fek, 15-20K van bennuk. Textar betetek es brembo tarcsak  szomoru1

en is sokat palyazok, 90% kb..
Akkor egy csónakban evezünk. Mondhatnánk, hogy pályán a nagy sebességről hirtelen lassítás miatti hő, de nem vagyok olyan. Gyorsan szoktam haladni, de kímélem az autót. Meglátjuk, hogy a Feredo mit tud.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #957 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 19:56:52 »

Akkor egy csónakban evezünk. Mondhatnánk, hogy pályán a nagy sebességről hirtelen lassítás miatti hő, de nem vagyok olyan. Gyorsan szoktam haladni, de kímélem az autót. Meglátjuk, hogy a Feredo mit tud.
nemááá wow1

én szoktam kínozni is a fékeket, de ez nem akar vetemedni...

(nem tom milyen van rajta, az elmúlt 80ekm alatt nálunk még nem kellett cserélni...)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
haccsek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #958 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 20:00:59 »

Heló. Olvastam a bejegyzésedet, és csak annyit szeretnék megosztani veletek,hogy nekem a mondi előtt escortom volt 7évig és ez a kerékrázás nekem is volt a legeljén mikor kicseréltem rajta a féktárcsákat pár kilométer után máris rázott. egymás után 3garnitúrát cseréltem mindegyik rázott. azután beleuntam és hagytam rázni,majd mikor gumit cseréltem megszünt a rázás. Később volt olyan gumigarnitúra ami újból rázott azt le kelett cserélni. én csak új gumikat tettem fel.Nekem ez volt a tapasztalatom a kerékrázásról. ja és azzal is kísérleteztem,hogy ha rázott elmentem a gumishoz kicentírozta, de akkor is rázott! elmenem másikhoz akkor is míg le nem cseréltem.
 
Naplózva

Mk3 2,0 2005 Tdci 130le sedán, Laser Interceptor 4
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #959 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 20:06:17 »

Heló. Olvastam a bejegyzésedet, és csak annyit szeretnék megosztani veletek,hogy nekem a mondi előtt escortom volt 7évig és ez a kerékrázás nekem is volt a legeljén mikor kicseréltem rajta a féktárcsákat pár kilométer után máris rázott. egymás után 3garnitúrát cseréltem mindegyik rázott. azután beleuntam és hagytam rázni,majd mikor gumit cseréltem megszünt a rázás. Később volt olyan gumigarnitúra ami újból rázott azt le kelett cserélni. én csak új gumikat tettem fel.Nekem ez volt a tapasztalatom a kerékrázásról. ja és azzal is kísérleteztem,hogy ha rázott elmentem a gumishoz kicentírozta, de akkor is rázott! elmenem másikhoz akkor is míg le nem cseréltem.
 

Télit nyárit cseréltem, sőt elsőt a hátsóval is.  nemtudom
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
haccsek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



E-mail
« Új hozzászólás #960 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 20:14:13 »

Én is így játszottam vele még a felniket is elvittem külön-külön egyengettetni. akkor is rázott míg nem tettem fel más márkájú új gumit!
Naplózva

Mk3 2,0 2005 Tdci 130le sedán, Laser Interceptor 4
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #961 Dátum: 2011.03.01 kedd, 08:59:38 »

Én is így játszottam vele még a felniket is elvittem külön-külön egyengettetni. akkor is rázott míg nem tettem fel más márkájú új gumit!

nekem mindket garnitura gumim zsir uj, a tarcsak es betetek meg fel evesek, es kb 25K km van bennuk. Eddig semmi bajuk nem volt, mostanaban vettem eszre, hogy olyan hullamosan fog a fek, ha nem taposva ovatosan lassitok allora. Menet kozben viszont egyaltalan nem raz/ut.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #962 Dátum: 2011.03.01 kedd, 10:06:42 »

Akkor egy csónakban evezünk. Mondhatnánk, hogy pályán a nagy sebességről hirtelen lassítás miatti hő, de nem vagyok olyan. Gyorsan szoktam haladni, de kímélem az autót. Meglátjuk, hogy a Feredo mit tud.

Nekem Ferodo tárcsák vannak fent Ferodo betétekkel, most van benne kb. 30e km. A tapasztalat az, hogy a fékerő érezhetően megnőtt a gyári tárcsa/Bosch betét kombinációhoz képest, nem hullámosodott be, nincs semmi baja...
Szombaton voltam gumisnál, mikor leszedték a kerekeket, ránéztem a tárcsákra: semmi bemaródás, a rárcsa felülete tökéletes. Csak ajánlani tudom.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #963 Dátum: 2011.03.01 kedd, 11:17:51 »

Tisztelt Fórumtársak!
Nem tudom mibajotok van az eredeti Ford tárcsával és fékbetétekkel. 115000Km van a tárcsában a második garnitura gyári fék betétet használom vele minden probléma nélkül. Nekem is rázott egy időben gumicsere után. Vissza vittem a céghez, kiprobálták a gépet és szónélkül kicserélték a gumikat (a költségeket lenyelték) és lőn csoda mindjárt nem rázott a kormány. Szerintem nem jelent semmit hogy új a gumigarniturád attól még lehet maga a gumi kiegyensulyozatlan és állandóan rázni fog és mindig balasetveszélyes lessz!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #964 Dátum: 2011.03.01 kedd, 12:11:55 »

Tisztelt Fórumtársak!
Nem tudom mibajotok van az eredeti Ford tárcsával és fékbetétekkel. 115000Km van a tárcsában a második garnitura gyári fék betétet használom vele minden probléma nélkül. Nekem is rázott egy időben gumicsere után. Vissza vittem a céghez, kiprobálták a gépet és szónélkül kicserélték a gumikat (a költségeket lenyelték) és lőn csoda mindjárt nem rázott a kormány. Szerintem nem jelent semmit hogy új a gumigarniturád attól még lehet maga a gumi kiegyensulyozatlan és állandóan rázni fog és mindig balasetveszélyes lessz!

Szia!  nem tudom, hogy most az en felvetesemre reagalsz-e, de nekem menet kozben egyaltalan nem raz semmi. Csak fekezesnel erzem ezt a hullamos fekerot, de ha rendesen ralepek, megall, mint a szog.
Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #965 Dátum: 2011.03.01 kedd, 12:24:22 »

Fekfolyadek cseret tervezek tavasszal. Lessz e valami valtozas utana, a pedal kemenyebb jobban fog lecsokken kicsivel a fektav vagy ilyenek?
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #966 Dátum: 2011.03.01 kedd, 12:43:57 »

Fekfolyadek cseret tervezek tavasszal. Lessz e valami valtozas utana, a pedal kemenyebb jobban fog lecsokken kicsivel a fektav vagy ilyenek?

Lesz, érzetre direktebb lesz a fék, talán egy picivel keményebben is fog fogni. A lényeg az is, hogy nem fognak rozsdálni belülről a fékköri komponensek.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #967 Dátum: 2011.03.01 kedd, 14:58:00 »

Fekfolyadek cseret tervezek tavasszal. Lessz e valami valtozas utana, a pedal kemenyebb jobban fog lecsokken kicsivel a fektav vagy ilyenek?
a gumi fékcsöveket előtte nézzétek meg, mert nálam azokat is kellett cserélni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #968 Dátum: 2011.03.01 kedd, 19:44:21 »

a gumi fékcsöveket előtte nézzétek meg, mert nálam azokat is kellett cserélni

Az elsőket vagy a hátsókat? Nekem a hátsók mentek tönkre. Ezt rendesen megtervezte valamelyik Ford mérnök, mert a hátsó cső befeszül, és viszonylag hamar tönkremegy.  gun
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #969 Dátum: 2011.03.01 kedd, 20:09:49 »

Az elsőket vagy a hátsókat? Nekem a hátsók mentek tönkre. Ezt rendesen megtervezte valamelyik Ford mérnök, mert a hátsó cső befeszül, és viszonylag hamar tönkremegy.  gun
a hátsókat, azt mondta a szerelő, hogy cserélni kell, de majd meglesem most kerékcserénél az elsőket is, és szerintem cserélem azokat is...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #970 Dátum: 2011.03.02 szerda, 10:11:28 »

Szia!  nem tudom, hogy most az en felvetesemre reagalsz-e, de nekem menet kozben egyaltalan nem raz semmi. Csak fekezesnel erzem ezt a hullamos fekerot, de ha rendesen ralepek, megall, mint a szog.
Az nekem is  van, a tárcsától ilyen. Az enyémen most van 40eKm a tárcsákban, és a hullámos fékezés egyre csökken. Szerintem mire lefutja a 120ekm-t már egész jó lesz.  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #971 Dátum: 2011.03.02 szerda, 16:26:40 »

Az enyémen most van 40eKm a tárcsákban, és a hullámos fékezés egyre csökken.

akkor van még 15K km-em addig  hehe
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #972 Dátum: 2011.03.04 péntek, 00:17:45 »

Kicsit megkergettem a gépet, mostmeg elkezdett nyikorogni a fék...minek lett ez? Most olyan mintha valami zöldségest hajtanék...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #973 Dátum: 2011.03.04 péntek, 06:58:46 »

Kicsit megkergettem a gépet, mostmeg elkezdett nyikorogni a fék...minek lett ez? Most olyan mintha valami zöldségest hajtanék...

megégett a betét? annak jellemző tünete a nyikorgás.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #974 Dátum: 2011.03.04 péntek, 10:35:36 »

Tegnap kicseréltem a féktárcsákat, betéteket és megszűnt a fékezés közbeni rázás.   smile Elég könnyen ment a szerelés.  170 ezer van a gépben, de a hátsó tárcsákból csak 1 mm hiányzott.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #975 Dátum: 2011.03.04 péntek, 12:25:45 »

megégett a betét? annak jellemző tünete a nyikorgás.
Nemtudom, tényleg kapott!! Lehet akkor úgyvan ahogy mondod...de majd elmúlik ez?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #976 Dátum: 2011.03.04 péntek, 15:06:09 »

Nemtudom, tényleg kapott!! Lehet akkor úgyvan ahogy mondod...de majd elmúlik ez?

Egyik labbal a gazra allsz, a masikkal a fekre, es addig koptatod, mig a megegett reteg elfogy rola.  falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #977 Dátum: 2011.03.04 péntek, 16:30:26 »

Egyik labbal a gazra allsz, a masikkal a fekre, es addig koptatod, mig a megegett reteg elfogy rola.  falbav

AndyA
Jóvan na! akkor majd koptatja az idő én nem nyúzom tovább!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #978 Dátum: 2011.03.05 szombat, 10:58:53 »

Megjott a motyo Angolhonbol:

http://kepfeltoltes.hu/110305/Fek_cuccok_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

finom

Talan holnap sikerul a helyere is rakni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nitroboy
Vendég
« Új hozzászólás #979 Dátum: 2011.03.05 szombat, 11:27:32 »

Én az agyrészt lefujnám a helyedben kívül belül.
Mikor tárcsát cseréltem lefujtam grafitszürkére kívül belül.
Sőt, még a külső peremrészt is! Igaz nem sporttárcsa, de még most is szép.
Nem rozsdás. Azt a részt ahol a betétek fognak kimaszkolod, leragasztod a többire mehet a keréktárcsa festék.
Általad választott szinben, és hamar szárad.
Igazán nem nagy meló.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #980 Dátum: 2011.03.05 szombat, 12:54:50 »

Én az agyrészt lefujnám a helyedben kívül belül.
Mikor tárcsát cseréltem lefujtam grafitszürkére kívül belül.
Sőt, még a külső peremrészt is! Igaz nem sporttárcsa, de még most is szép.
Nem rozsdás. Azt a részt ahol a betétek fognak kimaszkolod, leragasztod a többire mehet a keréktárcsa festék.
Általad választott szinben, és hamar szárad.
Igazán nem nagy meló.

Az otlet nem rossz, megfontolas targyava teszem. :-)

A festes tenyleg nemnagy melo, megpucolni a vedozsirtol, na az melo lesz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #981 Dátum: 2011.03.05 szombat, 13:00:41 »

Az otlet nem rossz, megfontolas targyava teszem. :-)

A festes tenyleg nemnagy melo, megpucolni a vedozsirtol, na az melo lesz.

AndyA
féktisztító??

viszont cserébe le fog róla jönni a felni.

nekem volt hogy úgy(amikor hozzánkkerült) hozzárohadt az acélfelni, hogy gumis 5kg-os kalapáccsal tudta leütni róla 15perc után...

azóta mindig kap azagy is felülre olajat, azóta nem volt ilyen eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #982 Dátum: 2011.03.05 szombat, 13:05:49 »

féktisztító??

viszont cserébe le fog róla jönni a felni.

nekem volt hogy úgy(amikor hozzánkkerült) hozzárohadt az acélfelni, hogy gumis 5kg-os kalapáccsal tudta leütni róla 15perc után...

azóta mindig kap azagy is felülre olajat, azóta nem volt ilyen eljen

bizony volt olyan mondeo vagy kókusz amiről csak darabokban tudtuk leverni a tárcsát vágó és kalapács segítségével... nem tudom miért van így a többi autónál nem láttam ilyet
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #983 Dátum: 2011.03.05 szombat, 15:52:28 »

bizony volt olyan mondeo vagy kókusz amiről csak darabokban tudtuk leverni a tárcsát vágó és kalapács segítségével... nem tudom miért van így a többi autónál nem láttam ilyet
tárcsacsere lassan nekem is esedékes, elvileg még a gyári van rajta. majd kiderül, hogy mennyire akar lejönni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #984 Dátum: 2011.03.05 szombat, 18:21:42 »

Megjott a motyo Angolhonbol:

http://kepfeltoltes.hu/110305/Fek_cuccok_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

finom

Talan holnap sikerul a helyere is rakni.

AndyA

mi volt az ára?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #985 Dátum: 2011.03.05 szombat, 19:21:26 »

féktisztító??

viszont cserébe le fog róla jönni a felni.

nekem volt hogy úgy(amikor hozzánkkerült) hozzárohadt az acélfelni, hogy gumis 5kg-os kalapáccsal tudta leütni róla 15perc után...

azóta mindig kap azagy is felülre olajat, azóta nem volt ilyen eljen

Harom kormos csapagylehuzo. Teker, fel kilos (!) gumikalapacs korbe, teker, kalapal. 30 masodperc alatt lejon a tarcsa.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #986 Dátum: 2011.03.05 szombat, 19:28:22 »

mi volt az ára?

53 font a fekbetetek, 77 font a tarcsak. Utobbibol van meg 4 fele mas kinezetu is, csak furt, csak mart stb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #987 Dátum: 2011.03.05 szombat, 19:34:00 »

53 font a fekbetetek, 77 font a tarcsak. Utobbibol van meg 4 fele mas kinezetu is, csak furt, csak mart stb.

AndyA
130 font az egész szettért?? az qva jó ár eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #988 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 11:19:30 »

130 font az egész szettért?? az qva jó ár eljen

mai árfolyamon ~42k az tényleg jó
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #989 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 12:23:24 »

130 font az egész szettért?? az qva jó ár eljen

Irtam mar annak idejen, de senki nemigen erdeklodott...

Persze ez csak Londonba erkezik akkor, onnan meg haza kell hozatni, az is benne van meg par ezresben, de szerintem 50-en belul megall. Ha tobbet is rendelunk, akkor a fekbetetekre kapunk egy kis kedvezmenyt is, ezt mar ket honapja lezsiroztam az emberrel. A tarcsakat meg meg kell kerdezni, de ott sem lehetetlen a dolog.

No, tartunk gyujtest, kinek kell ilyen? Hatso tarcsa es betet is van, termeszetesen.

Az EC-nek amugy 3 fele betetje van. A zold a mindennapos "power user" betet, ami nemigen jobb, mint egy Mintex. A piros a sportosabb, de meg nem versenybetet keramiaval, ami erosen csokkenti a fekpor mennyiseget. A sarga a nagyonverseny - de ez utobbirol nem irtak tul jokat egy masik listan, jol fog ugyan, de ugy fogy, mint a radir. :-) Ezert maradtam en a pirosnal.

Ha minden jol megy, delutan berakjuk, utana tudok nyilatkozni, milyen eloben. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #990 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 13:31:10 »

Irtam mar annak idejen, de senki nemigen erdeklodott...

Persze ez csak Londonba erkezik akkor, onnan meg haza kell hozatni, az is benne van meg par ezresben, de szerintem 50-en belul megall. Ha tobbet is rendelunk, akkor a fekbetetekre kapunk egy kis kedvezmenyt is, ezt mar ket honapja lezsiroztam az emberrel. A tarcsakat meg meg kell kerdezni, de ott sem lehetetlen a dolog.

No, tartunk gyujtest, kinek kell ilyen? Hatso tarcsa es betet is van, termeszetesen.

Az EC-nek amugy 3 fele betetje van. A zold a mindennapos "power user" betet, ami nemigen jobb, mint egy Mintex. A piros a sportosabb, de meg nem versenybetet keramiaval, ami erosen csokkenti a fekpor mennyiseget. A sarga a nagyonverseny - de ez utobbirol nem irtak tul jokat egy masik listan, jol fog ugyan, de ugy fogy, mint a radir. :-) Ezert maradtam en a pirosnal.

Ha minden jol megy, delutan berakjuk, utana tudok nyilatkozni, milyen eloben. :-)

AndyA


lehet engem is érdekelne egy hátsó szett (tárcsa + betét) valamikor a közeljövőben. én mondjuk a sima utcait venném (olcsó).
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #991 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 14:12:30 »

lehet engem is érdekelne egy hátsó szett (tárcsa + betét) valamikor a közeljövőben. én mondjuk a sima utcait venném (olcsó).

Teny, hogy legalabb 1 fonttal olcsobb a zold, de en ennyit mar csak raszannek pluszban a pirosra... :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #992 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 14:40:09 »

Teny, hogy legalabb 1 fonttal olcsobb a zold, de en ennyit mar csak raszannek pluszban a pirosra... :-)

AndyA

autós viszonylatban nem sok tapasztalatom van de motoroknál volt  szerencsém tesztelni többféle betétet is és a pályára szánt betét is nagyon jó csak be kell melegednie(komoly nyúzás kell neki, szerpentin vagy pálya használat amihez persze nem árt az 5.1-es fékfolyadék sem) és nem a betét kopik ám hanem a tárcsát eszi meg pikk-pakk legalábbis a nissin az így működött... ellenben utcán tompának érződik valóban sokkal jobb volt utcai betéttel közlekedni forgalomban ott nem melegszik el az sem, és esőben is normálisan működik nem úgy mint a pálya betét.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #993 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 18:06:16 »

autós viszonylatban nem sok tapasztalatom van de motoroknál volt  szerencsém tesztelni többféle betétet is és a pályára szánt betét is nagyon jó csak be kell melegednie(komoly nyúzás kell neki, szerpentin vagy pálya használat amihez persze nem árt az 5.1-es fékfolyadék sem) és nem a betét kopik ám hanem a tárcsát eszi meg pikk-pakk legalábbis a nissin az így működött... ellenben utcán tompának érződik valóban sokkal jobb volt utcai betéttel közlekedni forgalomban ott nem melegszik el az sem, és esőben is normálisan működik nem úgy mint a pálya betét.

En most beraktam a pirosat a furt-mart tarcsakkal. Sokkal kozvetlenebb a fekhatas, mint a Motorcraft betetekkel, alig kell lehelni a feket es mar fog, erosebb fekezesre meg turja bele magat az aszfaltba, hogy orom nezni. A kepminosegert elnezest kerek, aposom csinalta. :-)

http://kepfeltoltes.hu/110306/9-1_EBC_Redstuff_w_grooved_disc_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #994 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 19:16:27 »

En most beraktam a pirosat a furt-mart tarcsakkal. Sokkal kozvetlenebb a fekhatas, mint a Motorcraft betetekkel, alig kell lehelni a feket es mar fog, erosebb fekezesre meg turja bele magat az aszfaltba, hogy orom nezni. A kepminosegert elnezest kerek, aposom csinalta. :-)

http://kepfeltoltes.hu/110306/9-1_EBC_Redstuff_w_grooved_disc_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

AndyA

faja lett gratula
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #995 Dátum: 2011.03.06 vasárnap, 21:13:38 »

Irtam mar annak idejen, de senki nemigen erdeklodott...

Persze ez csak Londonba erkezik akkor, onnan meg haza kell hozatni, az is benne van meg par ezresben, de szerintem 50-en belul megall. Ha tobbet is rendelunk, akkor a fekbetetekre kapunk egy kis kedvezmenyt is, ezt mar ket honapja lezsiroztam az emberrel. A tarcsakat meg meg kell kerdezni, de ott sem lehetetlen a dolog.

No, tartunk gyujtest, kinek kell ilyen? Hatso tarcsa es betet is van, termeszetesen.

Az EC-nek amugy 3 fele betetje van. A zold a mindennapos "power user" betet, ami nemigen jobb, mint egy Mintex. A piros a sportosabb, de meg nem versenybetet keramiaval, ami erosen csokkenti a fekpor mennyiseget. A sarga a nagyonverseny - de ez utobbirol nem irtak tul jokat egy masik listan, jol fog ugyan, de ugy fogy, mint a radir. :-) Ezert maradtam en a pirosnal.

Ha minden jol megy, delutan berakjuk, utana tudok nyilatkozni, milyen eloben. :-)

AndyA

2002-es kombira mennyi egy szett?? olyan tárcsa,mint nálad, piros betéttel
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #996 Dátum: 2011.03.07 hétfő, 10:51:13 »

2002-es kombira mennyi egy szett?? olyan tárcsa,mint nálad, piros betéttel

Tudj fene, meg kell nezni, hogy korbe a negyet hogyer' adjak. A hatsok gondolom, kevessel olcsobbak lesznek, mint az elsok voltak. Plusz postakoltseg. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #997 Dátum: 2011.03.08 kedd, 15:29:55 »

Sziasztok!

Szerintetek LPR típusú féktárcsát/betét szabad felrakni a mondira? Az eladó szerint ez az egyetlen, ami gyárilag centírozva van, amit nem biztos, hogy elhiszek...
Köszi
SS
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #998 Dátum: 2011.03.08 kedd, 15:36:57 »

Sziasztok!

Szerintetek LPR típusú féktárcsát/betét szabad felrakni a mondira? Az eladó szerint ez az egyetlen, ami gyárilag centírozva van, amit nem biztos, hogy elhiszek...
Köszi
SS

A gyári nincs?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #999 Dátum: 2011.03.08 kedd, 16:02:09 »

Sziasztok!

Szerintetek LPR típusú féktárcsát/betét szabad felrakni a mondira? Az eladó szerint ez az egyetlen, ami gyárilag centírozva van, amit nem biztos, hogy elhiszek...
Köszi
SS

Ne haragudj, de szerintem ez hülyeség. Már a féltengelyt is centírozzák, pedig ugye az átmérője, így a dinamikus tehetetlensége jóval kisebb, mint a tárcsának. Ha a tárcsát nem centíroznák, folyamatosan ütbe a kerék, szóval ez így nem működne. Szerintem az eladó vagy egy szőke nő volt, vagy simán nem tudja a dolgokat...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.