Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:03:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3075197 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1200 Dátum: 2011.05.25 szerda, 02:25:38 »

focus st nyerget honnan lehetne jó áron szerezni??
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.25 szerda, 02:29:59 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1201 Dátum: 2011.05.25 szerda, 07:59:48 »

lehet elfékeztem egy kicsit párszor eplus2

amúgyis volt vagy fél éve hátra vigyor3 nálam EBC lesz, az tuti.

vagy lehet, hogy azért érzem gyengének, mert kipróbáltam AndyA kocsiján az EBC féket vigyor3

Most szolj, folyamatban a rendeles, meg belefer... :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1202 Dátum: 2011.05.25 szerda, 11:41:31 »

Most szolj, folyamatban a rendeles, meg belefer... :-)

AndyA
vigyor3

az a helyzet, hogy még ST Focus első fékjein gondolkodom...
csak még utána kéne járnom, hogy befér-e a felnim mögé vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1203 Dátum: 2011.05.25 szerda, 13:14:53 »

azt mondtad enyémnek jó a féke és szerintem az még a gyári, miért nem olyat veszel??  vigyor3 mert az drága??

jó volt a féked most is azt mondom, gyári van most és kicsit gyengének érzem....
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1204 Dátum: 2011.05.25 szerda, 17:20:32 »

Én a bal hátsóval jártam így. Cseréltek kézifékkötelet 2x, szétszedték és kipucolták a csúszkákat 2x (habár az első pucolás nem lehetett alapos, mivel a másodikra is szükség volt, cserélték a féknyerget felújítottra, és persze tárcsa+betét. Most jó. Kopp-kopp.

Ma megnézettem és a jobb hátsó kivételével minden betét jó még.
Textar tárcsát kaptam Ferodo betéttel, remélem jó lesz.

Meyle van benne hát az elég gyengén teljesít.
Többször voltam már ellenőriztetni,hogy nem e levegős, de nem volt az egyszerűen csak nagyon gyenge a fékhatása.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1205 Dátum: 2011.05.25 szerda, 18:04:34 »

Ma megnézettem és a jobb hátsó kivételével minden betét jó még.
Textar tárcsát kaptam Ferodo betéttel, remélem jó lesz.

Meyle van benne hát az elég gyengén teljesít.
Többször voltam már ellenőriztetni,hogy nem e levegős, de nem volt az egyszerűen csak nagyon gyenge a fékhatása.

A tárcsát is kellett cserélni? És azt megnéztétek hogy mitől is kopott el ennyire? Valószínű a féknyereg ragadt be, amit nem ártana megcsinálni, ha nem akarod hogy ezzel is ugyanúgy járj. integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1206 Dátum: 2011.05.25 szerda, 18:55:35 »

A tárcsát is kellett cserélni? És azt megnéztétek hogy mitől is kopott el ennyire? Valószínű a féknyereg ragadt be, amit nem ártana megcsinálni, ha nem akarod hogy ezzel is ugyanúgy járj. integet2

Majd pénteken szedik szét és akkor kiderül.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1207 Dátum: 2011.06.01 szerda, 22:13:57 »

Sziasztok!

Tudom sokszor volt már téma, de kérdeznem egyszerűbb, mint keresgetni  worship
Jobb hátsó fékem befog, ha a nyeregnél segítek a rugónak visszahúzni a kötelet újra szabadon forog a kerék. Most mi lehet a vacak a kötél, vagy a nyereg?

Kösz a segítő tanácsokat  integet2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1208 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 13:32:13 »

Sziasztok!

Tudom sokszor volt már téma, de kérdeznem egyszerűbb, mint keresgetni  worship
Jobb hátsó fékem befog, ha a nyeregnél segítek a rugónak visszahúzni a kötelet újra szabadon forog a kerék. Most mi lehet a vacak a kötél, vagy a nyereg?

Kösz a segítő tanácsokat  integet2
Akaszd ki a kötelet a nyeregnél, és működtesd...ha úgy nem megy vissza a kötél akkor az a rossz.
De nyereg lesz.. szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1209 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 16:28:08 »

Sziasztok!

Tudom sokszor volt már téma, de kérdeznem egyszerűbb, mint keresgetni  worship
Jobb hátsó fékem befog, ha a nyeregnél segítek a rugónak visszahúzni a kötelet újra szabadon forog a kerék. Most mi lehet a vacak a kötél, vagy a nyereg?

Kösz a segítő tanácsokat  integet2


Nekem is befogott és vasra futott a jobb hátsó.
Pénteken cserélték a betéteket meg a tárcsákat.Valami csúszkák voltak beszorulva és nem ment teljesen vissza a nyereg. Most bezsírozták azt is, mert az előző cserénél elfelejtették és hibátlan lett.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1210 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 17:36:42 »

Akaszd ki a kötelet a nyeregnél, és működtesd...ha úgy nem megy vissza a kötél akkor az a rossz.
De nyereg lesz.. szomoru1

Sajna nincs aknám, de valami ilyet képzeltem én is - kötél megfelelőségéről meggyőződni, ha az jó, akkor a nyereg marad.  rinya
Egyenlőre rásegítve a rugóra, a kézifék kötelet visszahúztam (vagy a kart állítottam a kiengedett helyzetbe), most szabadon forog a kerék, de a kézifék így felejtős.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1211 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 17:40:28 »


Nekem is befogott és vasra futott a jobb hátsó.
Pénteken cserélték a betéteket meg a tárcsákat.Valami csúszkák voltak beszorulva és nem ment teljesen vissza a nyereg. Most bezsírozták azt is, mert az előző cserénél elfelejtették és hibátlan lett.

Szerencsére még nem fogyasztottam el sem a betétet, sem a tárcsát, de valamit kezdenem kell vele. 2005-ben mikor vettem a Mondit akkor is volt ilyen gondom, de akkor a kötél volt csontra beállva, gyári újra lett akkor cserélve. Most még nem tudom mi is adta meg magát, de kösz az infót  worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1212 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 17:44:08 »

Szerencsére még nem fogyasztottam el sem a betétet, sem a tárcsát, de valamit kezdenem kell vele. 2005-ben mikor vettem a Mondit akkor is volt ilyen gondom, de akkor a kötél volt csontra beállva, gyári újra lett akkor cserélve. Most még nem tudom mi is adta meg magát, de kösz az infót  worship
próbáld megjáratni, lehet, hogy telement a féknyeregnek az a része fékporral
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1213 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 17:52:52 »

próbáld megjáratni, lehet, hogy telement a féknyeregnek az a része fékporral

Kösz a tippet Zsolt  worship
Most nincs időm, de talán jövő héten egyszer lekapom a kereket, akkor jobban látni is fogom mi van.
AndyA is írt egy WD-40-es kezelést, majd meglátom, hogy egy kis fegyverolaj hova fér ott be  nyes
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1214 Dátum: 2011.06.03 péntek, 07:11:34 »

Tisztelt Fórumtársak!
Ha valaki tudja legyenszives irja meg milyen méretü légtelenitő csavar van a mondeo fékmunkahengereiben. Az én gépem 2005-s kiadásu 115LE 2.0 TDCI. Nem akartam elhinni hogy egy nyamvadt légtelenitő csavar a Fordéknál kb 3500 ft/db. Az UNIX-nál kapható elfogadható pár száz forintos áron légtelenitő csavar csak nem tudom a pontos méretét. Igaz hogy teljes tárcsa és fékpofa csere előtt állok de most nem akarok még a légtelenitéssel kinlódni, hogy kivéve megtudjam mérni. Előre szeretnék légtelenitő csavart venni nehogy meglepetés érjen.A jövő hétre tervezem a mütétet.Segitségeteket előre is köszönöm.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #1215 Dátum: 2011.06.03 péntek, 07:42:27 »

Megtörtént a komplett első fékcserém csapágyakkal és a felújított hátsó féknyergek is a helyükre kerültek.

Eddigi tapasztalataim:

-Ferodo tárcsa + betét...hány km-nek kell eltelnie, hogy összecsiszolódjanak? Mentem vele kb 600-at, de még úgy se fog mint a régi-pedig az nem volt jó...kezdem bánni, hogy nem az AndyA-féle szettre neveztem be...egy kis plusz pénzt is megért volna, csak nem volt időm kivárni.

-a csapágyakat azért cseréltettem, mert nálam is jelen van a tipikus rázás 90-130 között. Most is ráz...Voltam vele gumisnál, újracentírozott mindent, persze teljesen más értékeket mutatott, mint az előző helyen...-megcserélte a bal elsőt a hátsóval + 2,5 Bar-ra fújta fel mindegyiket-így jobban ráz  Wink  falbav Unokatesómnak ugyanilyen vasa van -csak alufelnis- asszem egyesével átcseréltetem a kerekeket, hátha mutat valamit...

-felújíttattam a féknyergeket, szépek lettem, a rúgó magától visszamegy...de lehet, hogy a csúszkáim is be vannak állva, a kötélről nem is beszélve...

Hogy minden ilyen ki.szott bonyolult legyen!!! Ráadásul nekem nincsen lehetőségem bármikor alámászni, így a legkisebb műtét miatt is szerelőhöz kell vinnem.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1216 Dátum: 2011.06.03 péntek, 08:55:14 »

Megtörtént a komplett első fékcserém csapágyakkal és a felújított hátsó féknyergek is a helyükre kerültek.

Eddigi tapasztalataim:

-Ferodo tárcsa + betét...hány km-nek kell eltelnie, hogy összecsiszolódjanak? Mentem vele kb 600-at, de még úgy se fog mint a régi-pedig az nem volt jó...kezdem bánni, hogy nem az AndyA-féle szettre neveztem be...egy kis plusz pénzt is megért volna, csak nem volt időm kivárni.

-a csapágyakat azért cseréltettem, mert nálam is jelen van a tipikus rázás 90-130 között. Most is ráz...Voltam vele gumisnál, újracentírozott mindent, persze teljesen más értékeket mutatott, mint az előző helyen...-megcserélte a bal elsőt a hátsóval + 2,5 Bar-ra fújta fel mindegyiket-így jobban ráz  Wink  falbav Unokatesómnak ugyanilyen vasa van -csak alufelnis- asszem egyesével átcseréltetem a kerekeket, hátha mutat valamit...

-felújíttattam a féknyergeket, szépek lettem, a rúgó magától visszamegy...de lehet, hogy a csúszkáim is be vannak állva, a kötélről nem is beszélve...

Hogy minden ilyen ki.szott bonyolult legyen!!! Ráadásul nekem nincsen lehetőségem bármikor alámászni, így a legkisebb műtét miatt is szerelőhöz kell vinnem.
Kedves Fórumtárs!
Én azt javaslom légy még egy kis türelemmel és addig is takaritsd le a fékeket féktisztitó spray-vel. Kezdeti időszakban nagyobb a porképződés ami eltőmitheti a fékpofán lévő vályatot és gyengiti a fékhatást.
 Meglátod szépen befog állni és egyre jobban fog fékezni. A Ferodo tárcsa és betét nem bovli kategória. A kormány rázással kapcsolatban annyit, hogy nekem is 90-130 között rázott és csak a gumicsere oldotta meg a problémát. Mint később kiderült gyári hibás szálszakadásos volt a gumim, amit később szónélkül kicseréltek. Úgy, hogy fel a fejjel.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #1217 Dátum: 2011.06.03 péntek, 10:17:28 »

A kormány rázással kapcsolatban annyit, hogy nekem is 90-130 között rázott és csak a gumicsere oldotta meg a problémát. Mint később kiderült gyári hibás szálszakadásos volt a gumim, amit később szónélkül kicseréltek. Úgy, hogy fel a fejjel.
Tisztelettel László!

A gumikra azért nem gyanakodnék, mivel a télivel ugyanez a probléma volt. Akkor azt hittem, hogy majd a nyári felrakásával -amit tavaly újonnan vettem- megszűnik a probléma...
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #1218 Dátum: 2011.06.03 péntek, 10:19:36 »

A gumikra azért nem gyanakodnék, mivel a télivel ugyanez a probléma volt. Akkor azt hittem, hogy majd a nyári felrakásával -amit tavaly újonnan vettem- megszűnik a probléma...

Lehet még féltengely is. A mi Escortunkban ez kozta a kormány rázkódását, 70-90 ig
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1219 Dátum: 2011.06.03 péntek, 18:54:09 »

Megtörtént a komplett első fékcserém csapágyakkal és a felújított hátsó féknyergek is a helyükre kerültek.

Eddigi tapasztalataim:

-Ferodo tárcsa + betét...hány km-nek kell eltelnie, hogy összecsiszolódjanak? Mentem vele kb 600-at, de még úgy se fog mint a régi-pedig az nem volt jó...kezdem bánni, hogy nem az AndyA-féle szettre neveztem be...egy kis plusz pénzt is megért volna, csak nem volt időm kivárni.


felgyorsitasz egy elhagyott helyen 200-ra és parketta, ezt 2-3-szor megcsinálod, ha nem fog akkor kuka...ferodo-t szidják amugy is sokan, nem olyan mint régen már aztmondják...én nem tudom ,sose volt.

Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1220 Dátum: 2011.06.03 péntek, 19:20:30 »

felgyorsitasz egy elhagyott helyen 200-ra és parketta, ezt 2-3-szor megcsinálod, ha nem fog akkor kuka...ferodo-t szidják amugy is sokan, nem olyan mint régen már aztmondják...én nem tudom ,sose volt.



Többek szerint meg prémium kategória.Én inkább csak jókat hallottam róla.
Ezért én is ezt választottam,igaz egyenlőre csak a hátul van ezért a saját véleményem még nem mérvadó.
A Meylénél viszont határozottan jobb./Eddig az volt/

Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1221 Dátum: 2011.06.03 péntek, 19:34:31 »

Én ilyen MEYLE-ket nemis nézegetek, nemhogy vegyek is.... eplus2
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1222 Dátum: 2011.06.03 péntek, 20:05:23 »

Én ilyen MEYLE-ket nemis nézegetek, nemhogy vegyek is.... eplus2

Én sem nézegetek de sajnos a Cromaxnál rá tudtak beszélni annak idején.
De ma már nem hagyom magam.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1223 Dátum: 2011.06.03 péntek, 20:21:39 »

Én ilyen MEYLE-ket nemis nézegetek, nemhogy vegyek is.... eplus2
meg LPR, AET, vagy miscsoda és társai

a féknél elég, ha csak 10cm-rel rosszabb a fékhatás és már oda is van a megspórolt pénz, amikor helyre kell hozni az autó elejét nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1224 Dátum: 2011.06.03 péntek, 20:51:47 »

Tisztelt Fórumtársak!
Ujra megkérdezlek benneteket kitudja megmondani milyen átmárőjü és menetü a mondeo fék légtelenitő csavarja. sAzért ilyen sokan ne tolakodjatok a válasszal!
A segitséget előre is köszönöm
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1225 Dátum: 2011.06.03 péntek, 21:00:00 »

Tisztelt Fórumtársak!
Ujra megkérdezlek benneteket kitudja megmondani milyen átmárőjü és menetü a mondeo fék légtelenitő csavarja. sAzért ilyen sokan ne tolakodjatok a válasszal!
A segitséget előre is köszönöm
Tisztelettel László!
az hol van és hogy lehet kiszedni? én megmérem neked valamivel
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1226 Dátum: 2011.06.03 péntek, 21:00:57 »

az hol van és hogy lehet kiszedni? én megmérem neked valamivel
akkor viszont le fog örülni a fékfolyadékod a rendszerből Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1227 Dátum: 2011.06.03 péntek, 21:01:36 »

Tisztelt Fórumtársak!
Ujra megkérdezlek benneteket kitudja megmondani milyen átmárőjü és menetü a mondeo fék légtelenitő csavarja. sAzért ilyen sokan ne tolakodjatok a válasszal!
A segitséget előre is köszönöm
Tisztelettel László!
valaki olyat kérdezz meg, aki bont. nekik hamarabb kerül a kezükbe féknyereg
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1228 Dátum: 2011.06.03 péntek, 21:02:54 »

akkor viszont le fog örülni a fékfolyadékod a rendszerből Wink
ja akkor most nem tudok segíteni bocsánat  wave
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1229 Dátum: 2011.06.03 péntek, 21:34:37 »

Tisztelt Fórumtársak!
Ujra megkérdezlek benneteket kitudja megmondani milyen átmárőjü és menetü a mondeo fék légtelenitő csavarja. sAzért ilyen sokan ne tolakodjatok a válasszal!
A segitséget előre is köszönöm
Tisztelettel László!

Írj Motorcraftnak.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1230 Dátum: 2011.06.04 szombat, 12:55:12 »

Tisztelt Fórumtársak!
Ujra megkérdezlek benneteket kitudja megmondani milyen átmárőjü és menetü a mondeo fék légtelenitő csavarja. sAzért ilyen sokan ne tolakodjatok a válasszal!
A segitséget előre is köszönöm
Tisztelettel László!

Szia!
Hívj fel egy bontót!

http://www.fordalkatresz.hu/

Én náluk találtam csavart a gátlóba, miután a régit le kellett vágni róla.
Üdv,
MAD-V
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1231 Dátum: 2011.06.05 vasárnap, 16:00:39 »

Tisztelt Fórumtársak!
Légtelenitő csavar probléma Motorcraft klubtárson keresztül megoldódott.Mindent Köszönök.
TisztelettelLászló!s
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1232 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 09:35:28 »

Help.

Feleség off verdáján 1 éve nyikorgott a fék. Úgy döntöttem kicsit használom a kocsit, ezért nekiestem a féknek, mert idegesített a nyikorgás.
A fékbetétek mögött volt 1-1 lemez ami hátulról takarja a betéteket. Pont olyan méretű mint a betét hátulja és 3-4 kis ráhajlással kapcsolódik a betéthez. Na az porrá rozsdásodva esett ki.
Kérdés a következő:
  • Mire való a lemez, és mi lesz ha kihagyom az összeszerelésnél.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1233 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 11:23:29 »

Help.

Feleség off verdáján 1 éve nyikorgott a fék. Úgy döntöttem kicsit használom a kocsit, ezért nekiestem a féknek, mert idegesített a nyikorgás.
A fékbetétek mögött volt 1-1 lemez ami hátulról takarja a betéteket. Pont olyan méretű mint a betét hátulja és 3-4 kis ráhajlással kapcsolódik a betéthez. Na az porrá rozsdásodva esett ki.
Kérdés a következő:
  • Mire való a lemez, és mi lesz ha kihagyom az összeszerelésnél.

ez tartja a helyén a betéteket. Ha szerencséd van, új betét szetthez adnak.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1234 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 12:01:36 »

Ez a betét tök új.
1cm-es a réteg rajta.
És enélkül is a helyén marad. A nyereg tartja.

ez tartja a helyén a betéteket. Ha szerencséd van, új betét szetthez adnak.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1235 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 13:17:01 »

Ez a betét tök új.
1cm-es a réteg rajta.
És enélkül is a helyén marad. A nyereg tartja.


te tudod, én nem hagynám ki. persze szereznék egy újat a rozsdás helyett.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1236 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 13:21:16 »

Nem rozsdás lemez. Sajnos ez rozsdás por. Nem vicc. 1cm2-es darabokban esett ki.

Másnak is az a véleménye, hogy szerezzek másikat? Mert összeraktam anélkül, és már mentem vagy 50 km-et.

te tudod, én nem hagynám ki. persze szereznék egy újat a rozsdás helyett.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1237 Dátum: 2011.06.13 hétfő, 13:28:02 »

Nem rozsdás lemez. Sajnos ez rozsdás por. Nem vicc. 1cm2-es darabokban esett ki.

Másnak is az a véleménye, hogy szerezzek másikat? Mert összeraktam anélkül, és már mentem vagy 50 km-et.

igazabol amig uj a betet sok bajod nem lesz, de a lemez feladata, hogy ne kopjon felre a betet, illetve amikor mar vekonyabb a betet, akkor ez tartja  a helyén egyenesen.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1238 Dátum: 2011.06.17 péntek, 21:25:39 »

Sziasztok!

Jobb hátsó fékem befog, ha a nyeregnél segítek a rugónak visszahúzni a kötelet újra szabadon forog a kerék. Most mi lehet a vacak a kötél, vagy a nyereg?


Megoldódott, a kézifékkötelek cseréje segített a dolgon, most rendben van a kézifékem  eljen
Viszont a kipufogóm két parányi helyen is kifújt  wow1 beheftelték, de nagyon vékonyak a lemezek  rinya ebből előbb-utóbb csere lesz.
Valaki cserélt mostanában, mire számíthatok?
Az enyém: a flexi rész után egyben, középső és hátsó dobbal, 3 felfüggesztéssel, két kipuff csonkkal a legvégén.

Kösz ha van infótok  worship

« Utoljára szerkesztve: 2011.06.17 péntek, 21:36:19 írta V.Tamás » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1239 Dátum: 2011.06.18 szombat, 00:31:53 »

Megoldódott, a kézifékkötelek cseréje segített a dolgon, most rendben van a kézifékem  eljen
Viszont a kipufogóm két parányi helyen is kifújt  wow1 beheftelték, de nagyon vékonyak a lemezek  rinya ebből előbb-utóbb csere lesz.
Valaki cserélt mostanában, mire számíthatok?
Az enyém: a flexi rész után egyben, középső és hátsó dobbal, 3 felfüggesztéssel, két kipuff csonkkal a legvégén.

Kösz ha van infótok  worship


szerintem Motorcrafttól kapsz jóáron Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1240 Dátum: 2011.06.18 szombat, 07:09:38 »

szerintem Motorcrafttól kapsz jóáron Wink

Szia Zsolt!

Hát szeretnék egy 3-4 évre szóló megbízható megoldást. Gondolom egy hasonló korú autó, bontott kipuff rendszer nem biztos, hogy ezt kiszolgálja.
Most ezt találtam:(itt ~ 38 körül meglenne a két (középső + hátsó) Bosal dob.
http://www.kipufogoaruhaz.hu/index.php?t=1&c=204
http://www.kipufogoaruhaz.hu/index.php?c=204&p=8&q=
Ha tudsz jobbat, jöhet link  worship
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.18 szombat, 07:14:01 írta V.Tamás » Naplózva
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1241 Dátum: 2011.06.18 szombat, 12:46:29 »

Szia Zsolt!

Hát szeretnék egy 3-4 évre szóló megbízható megoldást. Gondolom egy hasonló korú autó, bontott kipuff rendszer nem biztos, hogy ezt kiszolgálja.
Most ezt találtam:(itt ~ 38 körül meglenne a két (középső + hátsó) Bosal dob.
http://www.kipufogoaruhaz.hu/index.php?t=1&c=204
http://www.kipufogoaruhaz.hu/index.php?c=204&p=8&q=
Ha tudsz jobbat, jöhet link  worship
Kérdezz rá a Szilkerautónál és mond a varázsszót (túloldal nevét Wink )
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1242 Dátum: 2011.06.18 szombat, 21:10:49 »

Szia Zsolt!

Hát szeretnék egy 3-4 évre szóló megbízható megoldást. Gondolom egy hasonló korú autó, bontott kipuff rendszer nem biztos, hogy ezt kiszolgálja.
Most ezt találtam:(itt ~ 38 körül meglenne a két (középső + hátsó) Bosal dob.
http://www.kipufogoaruhaz.hu/index.php?t=1&c=204
http://www.kipufogoaruhaz.hu/index.php?c=204&p=8&q=
Ha tudsz jobbat, jöhet link  worship
szokott nálam lenni 2004-2005-ös autó is, szerintem azalatt még jó állapotú van.

én ha újban gondolkofnék, tuti lecsöveztetném az egészet savállóból. kicsit drágább, de örök élet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Melcsi12
Vendég
« Új hozzászólás #1243 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 00:25:53 »

Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni. 2.0 TDDI 116 le mondeom van, vaj a kézifék bovden csere milyen árban lenne, hol tudnék hozzá beszerezni?! Roll Eyes Egyszer már szétszedték nekem, de nem kapott a szerelő ilyen méretű bovdent, amilyen ebbe való ( hosszú volt). Bal hátsó keréknél nincs is visszatéve a helyére. Segítsetek kérlek benneteket előre is köszönöm szépen!  szomoru1
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1244 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 09:35:31 »

Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni. 2.0 TDDI 116 le mondeom van, vaj a kézifék bovden csere milyen árban lenne, hol tudnék hozzá beszerezni?! Roll Eyes Egyszer már szétszedték nekem, de nem kapott a szerelő ilyen méretű bovdent, amilyen ebbe való ( hosszú volt). Bal hátsó keréknél nincs is visszatéve a helyére. Segítsetek kérlek benneteket előre is köszönöm szépen!  szomoru1

Mi az,hogy nem kapott ilyen bovdent.Ez vicc?
Cromax,  Szilker kft, Nagy autó, Bármelyik ford kereskedő, stb......  Ezeknek annyi bovdenük van ,hogy el is adnak belőle.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1245 Dátum: 2011.06.19 vasárnap, 09:48:02 »

Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni. 2.0 TDDI 116 le mondeom van, vaj a kézifék bovden csere milyen árban lenne, hol tudnék hozzá beszerezni?! Roll Eyes Egyszer már szétszedték nekem, de nem kapott a szerelő ilyen méretű bovdent, amilyen ebbe való ( hosszú volt). Bal hátsó keréknél nincs is visszatéve a helyére. Segítsetek kérlek benneteket előre is köszönöm szépen!  szomoru1
Lehet be van állva a kar azon az oldalon, visszaütötte, és hogy ne lehessen behúzni, hogy le ne égesd a fékedet, azért nem akasztotta be......
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Melcsi12
Vendég
« Új hozzászólás #1246 Dátum: 2011.06.21 kedd, 08:34:57 »

Lehet be van állva a kar azon az oldalon, visszaütötte, és hogy ne lehessen behúzni, hogy le ne égesd a fékedet, azért nem akasztotta be......

Köszi szépen az infót, valószínű akkor ez lehetett! :-)
Naplózva
Melcsi12
Vendég
« Új hozzászólás #1247 Dátum: 2011.06.21 kedd, 08:38:01 »

Mi az,hogy nem kapott ilyen bovdent.Ez vicc?
Cromax,  Szilker kft, Nagy autó, Bármelyik ford kereskedő, stb......  Ezeknek annyi bovdenük van ,hogy el is adnak belőle.
Na akkóóóóó majd utána nézek! Köszmöszke! :-)
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1248 Dátum: 2011.06.21 kedd, 10:51:16 »

Na akkóóóóó majd utána nézek! Köszmöszke! :-)

Köszmöszke. nyes
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1249 Dátum: 2011.06.21 kedd, 15:27:57 »

Köszmöszke. nyes
falbav falbav falbav
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.