Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 00:49:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 2744015 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4500 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 09:17:39 »

beletettem múltkor a csodatévő vákuumlabdát, de elmaradt a csoda  fejvakaras     nem a csomagtartóban van
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Vargas
Vendég
« Új hozzászólás #4501 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 10:03:13 »

Sziasztok!A napokban az ABS-ESP (világít nem, működik) problémámra a diagnosztika bal első keréksebességérzekelő problémát hozott. Megvásároltam és kicseréltem, de ugyanakkor még mindig fenn áll a probléma. Akkor diagnosztikán kitörölték a hibát. Lehetséges hogy ilyenkor újra ki kell törölni(csere után) vagy más irányba kell elindulnom?!vezetékszakadás stb!válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4502 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 10:38:16 »

Sziasztok!A napokban az ABS-ESP (világít nem, működik) problémámra a diagnosztika bal első keréksebességérzekelő problémát hozott. Megvásároltam és kicseréltem, de ugyanakkor még mindig fenn áll a probléma. Akkor diagnosztikán kitörölték a hibát. Lehetséges hogy ilyenkor újra ki kell törölni(csere után) vagy más irányba kell elindulnom?!vezetékszakadás stb!válaszokat előre is köszönöm!

Leírtam múltkor a vizsgálandó dolgokat és mikéntjét. Gondolom nem csináltad meg, hanem vettél egyet. Mint kiderült feleslegesen. Addig nem érdemes vásárolni bármit is, amíg nem tudjuk mi a hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4503 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 11:23:23 »

Sziasztok!A napokban az ABS-ESP (világít nem, működik) problémámra a diagnosztika bal első keréksebességérzekelő problémát hozott. Megvásároltam és kicseréltem, de ugyanakkor még mindig fenn áll a probléma. Akkor diagnosztikán kitörölték a hibát. Lehetséges hogy ilyenkor újra ki kell törölni(csere után) vagy más irányba kell elindulnom?!vezetékszakadás stb!válaszokat előre is köszönöm!

Az nem jelent semmit, hogy a sebességérzékelőre dobott hibakódot....sok hiba lehet ott. Maga a jeladó (cserélted, tehát nem az), kábel szakadás, kerékcsapágy hiba....a diagnosztika csak leszűkíti neked a kört.
Én a helyedben először megnézném a kábeleket nincs -e szakadás valahol, ha az jó akkor nézd meg a kerékcsapágyon lévő mágneses részt, hogy nincs -e rajta sérülés, leválás.
Nekem pl. a bal első kerékcsapágyról kezdett leválni a mágnes, de hibakódot nem generált, az ABS emiatt össze vissza működött.....elég sokat szívtam mire meglett a hiba.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Vargas
Vendég
« Új hozzászólás #4504 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 16:10:35 »

Leírtam múltkor a vizsgálandó dolgokat és mikéntjét. Gondolom nem csináltad meg, hanem vettél egyet. Mint kiderült feleslegesen. Addig nem érdemes vásárolni bármit is, amíg nem tudjuk mi a hiba.



Köszi!
Naplózva
Vargas
Vendég
« Új hozzászólás #4505 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 16:11:06 »

Az nem jelent semmit, hogy a sebességérzékelőre dobott hibakódot....sok hiba lehet ott. Maga a jeladó (cserélted, tehát nem az), kábel szakadás, kerékcsapágy hiba....a diagnosztika csak leszűkíti neked a kört.
Én a helyedben először megnézném a kábeleket nincs -e szakadás valahol, ha az jó akkor nézd meg a kerékcsapágyon lévő mágneses részt, hogy nincs -e rajta sérülés, leválás.
Nekem pl. a bal első kerékcsapágyról kezdett leválni a mágnes, de hibakódot nem generált, az ABS emiatt össze vissza működött.....elég sokat szívtam mire meglett a hiba.   


Köszi!
Naplózva
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #4506 Dátum: 2013.12.27 péntek, 12:03:17 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én vásároltam már egy pár fékjavító készletet. A kittek java része, csak a gumi tömítő alkatrészeket tartalmazza. Lehet még kapni az első féknyergekhez vezetőcsapokat, és külön rögzítő csavarokat. A hátsófékhez nem láttam mechanikus alkatrészeket, kivéve a rögzítőcsavarokat és a gumi tömítő alkatrészeket. Úgy tudom van valaki a fórumon, aki a fékszettek(első hátsó) teljes felújításával foglalkozik. A hátsó teljes szett kb 7-8 ezer Ft. Aki megcsináltatta az elégedett volt a munkával. Keress vissza a fék topikban. wave
További kellemes ünnepeket és boldog új esztendőt kívánok smile
Tisztelettel László! worship

Szóval, már nem kell nyerget venni berohadás miatt, igaz?
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4507 Dátum: 2013.12.27 péntek, 12:22:27 »

Szóval, már nem kell nyerget venni berohadás miatt, igaz?


Nekem felújították de kb 1 évig bírta.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #4508 Dátum: 2013.12.27 péntek, 18:36:16 »

Az a baj, hogy nekem az új nyereg is csak 2 évig bírta, oszt most berohadt a kézifék. Nem húzza vissza a kilincset a rugó. Úgyhogy most nem használom, de műszakira csak meg kell csináltatnom. Egy kicsit drága játéknak tartom két évente hátsó nyerget cserélni ,,, Huh?
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4509 Dátum: 2013.12.27 péntek, 18:53:20 »

Az a baj, hogy nekem az új nyereg is csak 2 évig bírta, oszt most berohadt a kézifék. Nem húzza vissza a kilincset a rugó. Úgyhogy most nem használom, de műszakira csak meg kell csináltatnom. Egy kicsit drága játéknak tartom két évente hátsó nyerget cserélni ,,, Huh?
Tisztelt Fórumtárs!
A hátsófék probléma végleges megoldása, a hátsó féknyereg facelifte utáni nyeregre való csere. Ami a fékpofák cseréjét is jelenti. Tudni illik a fékpofák sem egyformák. Nem olcsó megoldás, de megoldja a 2 évenként jelentkező hátsó fék problémát, mert a későbbi típus nem rohad be, és nincs velük gond. Én mindenképp ezt tenném. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #4510 Dátum: 2013.12.27 péntek, 19:08:45 »

Ebben az esetben a féktárcsa maradhat a régi igaz? worship Tehát 2004-2007 nyereg és ahhoz való pofa kellene. Más plusz csere nem szükséges? a szerelő gond nélkül fel tudja rakni? wave
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4511 Dátum: 2013.12.27 péntek, 19:10:54 »

Ebben az esetben a féktárcsa maradhat a régi igaz? worship Tehát 2004-2007 nyereg és ahhoz való pofa kellene. Más plusz csere nem szükséges? a szerelő gond nélkül fel tudja rakni? wave

Komplett fék kell oldalanként, féktuskó + féknyereg, fékbetétek.. (tuskó= ez van felcsavarozva a csonkállványra, nyereg=ez fogja át a fékbetéteket és ebben van a kézifék is)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #4512 Dátum: 2013.12.27 péntek, 19:27:56 »

Stimmel, köszi. Körül nézek, hogy mindez milyen áron érhető el. Ha jól tudom, vannak gazdaságos beszerzési  források itt a fórumon is. Van tipped rá ? "Lacus"-ra emlékszem pár év távlatából.
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4513 Dátum: 2013.12.27 péntek, 20:51:05 »

Stimmel, köszi. Körül nézek, hogy mindez milyen áron érhető el. Ha jól tudom, vannak gazdaságos beszerzési  források itt a fórumon is. Van tipped rá ? "Lacus"-ra emlékszem pár év távlatából.

Pl. mk2
Naplózva
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #4514 Dátum: 2014.01.01 szerda, 11:23:06 »

Pl. mk2

Köszi , írtam neki levelet. Ünnepek után remélem válaszol.
Ha az összes faclift előtti mondeo-n ilyen gyakran megy tönkre a fék-kar és szükséges a nyereg-csere , akkor kell lenni valami jóáras beszerzési forrásnak. Ti mennyiért veszitek?  taps taps  taps
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #4515 Dátum: 2014.01.01 szerda, 11:41:23 »

Köszi , írtam neki levelet. Ünnepek után remélem válaszol.
Ha az összes faclift előtti mondeo-n ilyen gyakran megy tönkre a fék-kar és szükséges a nyereg-csere , akkor kell lenni valami jóáras beszerzési forrásnak. Ti mennyiért veszitek?  taps taps  taps

Inkább hívjad fel szerintem,a leveleket nem mindig nézi meg  integet2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4516 Dátum: 2014.01.01 szerda, 13:04:40 »

Köszi , írtam neki levelet. Ünnepek után remélem válaszol.
Ha az összes faclift előtti mondeo-n ilyen gyakran megy tönkre a fék-kar és szükséges a nyereg-csere , akkor kell lenni valami jóáras beszerzési forrásnak. Ti mennyiért veszitek?  taps taps  taps
ami keresett portéka, azt nem nevezném jóárasnak vigyor3

hátsó fékszett 20-30eft, eladótól és féktárcsa/betét állapottól függően
kar-ból meg az állítható verzió 10-15eft eladótól függően és attól, hogy bőrös vagy sima-e
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #4517 Dátum: 2014.01.01 szerda, 19:27:54 »

Inkább hívjad fel szerintem,a leveleket nem mindig nézi meg  integet2
Köszi, felhívom.   nyes nyes nyes
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4518 Dátum: 2014.01.02 csütörtök, 20:33:21 »

Köszi, felhívom.   nyes nyes nyes

Én is pont ezt akartam javasolni, mert ide elég ritkán jár. Konkrétan szeptemberben volt itt utoljára.
Naplózva
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #4519 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 12:48:07 »

Sziasztok.

Lassan cserélnem kell a féktárcsákat és betéteket. Nem akarok egy vagyont rákölteni. Úgy olvastam itt a fórumon, hogy a Delphi tárcsák Textar betétekkel elég jó választásnak tűnnek. Néztem árakat a teljes szettre és olcsóbb is lenne, mint mondjuk egy teljes brembo szett.
Mi a véleményetek? Esetleg valami más gyártó is szóba jöhetne?
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4520 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 12:53:45 »

Sziasztok.

Lassan cserélnem kell a féktárcsákat és betéteket. Nem akarok egy vagyont rákölteni. Úgy olvastam itt a fórumon, hogy a Delphi tárcsák Textar betétekkel elég jó választásnak tűnnek. Néztem árakat a teljes szettre és olcsóbb is lenne, mint mondjuk egy teljes brembo szett.
Mi a véleményetek? Esetleg valami más gyártó is szóba jöhetne?

Amit mostanában kettőt is vettem, az hátsóra Textar+Textar, elsőre Bosch vagy Brembo tárcsa Textar betétekkel.

A többi ment PÜ-ben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4521 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 16:18:38 »

Mit gondoltok előre egy ilyen párosításról? ---> Delphi tárcsák + EBC Green stuff betétek
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.13 hétfő, 17:09:37 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4522 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 16:37:09 »

Mit gondoltok előre egy ilyen párosításról? ---> Delphi tárcsák + EBC Green satff betétek

Satff...?! Pff... Smiley

Stuff.

Vegyél RedStuffot, nem bánod meg.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #4523 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 17:05:25 »

Mit gondoltok előre egy ilyen párosításról? ---> Delphi tárcsák + EBC Green satff betétek
Kérdés, hogy a tárcsák bírják e a grenn stuff betétet, lehet, hogy hamar elfogynak a Delphi tárcsák majd.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #4524 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 17:07:02 »

Mit gondoltok előre egy ilyen párosításról? ---> Delphi tárcsák + EBC Green satff betétek
én is redstuffot vennék megint!és árban már nem sok a különbség!ráadásul egy gyalogost is megmentett a múltkor eplus2
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #4525 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 17:08:18 »

Kérdés, hogy a tárcsák bírják e a grenn stuff betétet, lehet, hogy hamar elfogynak a Delphi tárcsák majd.
én mentem a redstuffal kb 7-8e kmt és éppen mérhető volt a minimális kopása!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #4526 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 17:11:55 »

én mentem a redstuffal kb 7-8e kmt és éppen mérhető volt a minimális kopása!
Delphi tárcsával van a te autódon párosítva a red stuff? Ha igen, akkor elég jól bírják. wave
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4527 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 17:13:31 »

Vegyél RedStuffot, nem bánod meg.

Kérdés, hogy a tárcsák bírják e a grenn stuff betétet, lehet, hogy hamar elfogynak a Delphi tárcsák majd.

Korábban mintha arról lett volna szó hogy a piros az élete folyamán 2 tárcsát kér, míg a zöld 1-et vagy felet.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4528 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 17:15:13 »

én mentem a redstuffal kb 7-8e kmt és éppen mérhető volt a minimális kopása!
Jó, de milyen körülmények között? Sok rövid, sok fék, vagy hosszú országút, pályázás kevés fék?
És mi a párosítás? Red betét + ? tárcsa ?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4529 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 17:16:17 »

Kérdés, hogy a tárcsák bírják e a grenn stuff betétet, lehet, hogy hamar elfogynak a Delphi tárcsák majd.

Biztos hamarabb elfogy. De addig viszont úgy áll meg, mint a hal szeme!!!

Illetve egy készlet Redstuffhoz kell két készlet tárcsa, szemben a szokásos 1 tárcsa - 2 betét felállással. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #4530 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 17:16:30 »

Jó, de milyen körülmények között? Sok rövid, sok fék, vagy hosszú országút, pályázás kevés fék?
És mi a párosítás? Red betét + ? tárcsa ?
gyári tárcsa+redstuff betét!70%országút30%város!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #4531 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 17:17:15 »

Korábban mintha arról lett volna szó hogy a piros az élete folyamán 2 tárcsát kér, míg a zöld 1-et vagy felet.
az lehet de annyival jobb is a fékhatás!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #4532 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 17:21:07 »

az lehet de annyival jobb is a fékhatás!

Pláne egy ST fóka fékkel kombinálva a 320-as tárcsán... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #4533 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 17:22:41 »

Biztos hamarabb elfogy. De addig viszont úgy áll meg, mint a hal szeme!!!

Illetve egy készlet Redstuffhoz kell két készlet tárcsa, szemben a szokásos 1 tárcsa - 2 betét felállással. Smiley

AndyA
Én csak azért kérdeztem, mert a tárcsák sem egyformán bírják a red stuff-ot, bizonyára van amelyik több km-t elmegy a red stuff-l, mint egy másik márka.
Ezért érdeklődtem, mert itt a fórumon biztosan vannak különböző gyártmányú tárcsa és red stuff párosításokkal, különböző embereknek, különböző tapasztalataik. Wink  
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.16 csütörtök, 09:40:54 írta Truthful » Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4534 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 18:45:03 »

Mit gondoltok előre egy ilyen párosításról? ---> Delphi tárcsák + EBC Green stuff betétek
Kedves Gábor!
Én gyári féktárcsát és a Greenstuff betéteket használom a legnagyobb megelégedésemre. Brutális fékhatás és nincs komoly féktárcsa kopás. A Delphi tárcsák is kifogástalanok. Én bátran alkalmaznám a Greenstuff betétekkel. Ez az én tapasztalatom. Ha rám hallgatsz azt veszel amit jónak látsz. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
nyuszibá
Vendég
« Új hozzászólás #4535 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 20:40:39 »

Üdv. Megtudja valaki mondani, hogy az esp lámpának gyujtáskor kell-e világítani?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #4536 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 20:44:20 »

Üdv. Megtudja valaki mondani, hogy az esp lámpának gyujtáskor kell-e világítani?

igen,de indítás után el is kell aludjon.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4537 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 20:45:19 »

Kedves Gábor!
Én gyári féktárcsát és a Greenstuff betéteket használom a legnagyobb megelégedésemre. Brutális fékhatás és nincs komoly féktárcsa kopás. A Delphi tárcsák is kifogástalanok. Én bátran alkalmaznám a Greenstuff betétekkel. Ez az én tapasztalatom. Ha rám hallgatsz azt veszel amit jónak látsz. wave
Tisztelettel László! worship

Még csak előre tervezgetek, mert lehet tavasszal már le kell cserélni. A korábban leírt verzióra gondoltam, de a gyári tárcsától sem zárkózom el. Vajon azt ki szállítja a Ford gyárnak?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
nyuszibá
Vendég
« Új hozzászólás #4538 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 20:47:01 »

igen,de indítás után el is kell aludjon.
És ha nam világít gyújtásnál?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4539 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 20:54:53 »

És ha nam világít gyújtásnál?
Akkor kiégett a visszajelző izzó, vagy előző tulaj /nepper kivette, hogy ne lássa a vevő az ESP hibát.
Ha manuálisan kikapcsolod az ESP-t, akkor világít a visszajelző lámpa?
Egy diag is lehet, hogy sokat segítene.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
nyuszibá
Vendég
« Új hozzászólás #4540 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 21:01:44 »

Akkor kiégett a visszajelző izzó, vagy előző tulaj /nepper kivette, hogy ne lássa a vevő az ESP hibát.
Ha manuálisan kikapcsolod az ESP-t, akkor világít a visszajelző lámpa?
Egy diag is lehet, hogy sokat segítene.
Eddig azt se tudtam hogy van benne, de a minap megcsúszott az autó és kigyulladt a visszajelző. Eddig nem láttam még. Kikapcsolni nem tudom mert ahol a könyv írja a kapcsolót ott nincs semmi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4541 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 21:51:35 »

Akkor kiégett a visszajelző izzó, vagy előző tulaj /nepper kivette, hogy ne lássa a vevő az ESP hibát.
Ha manuálisan kikapcsolod az ESP-t, akkor világít a visszajelző lámpa?
Egy diag is lehet, hogy sokat segítene.

SMD LED-ek vannak benne, elég icipici a valószínűsége, hogy tönkremenne.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4542 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 21:52:33 »

Eddig azt se tudtam hogy van benne, de a minap megcsúszott az autó és kigyulladt a visszajelző. Eddig nem láttam még. Kikapcsolni nem tudom mert ahol a könyv írja a kapcsolót ott nincs semmi.

Mit ábrázolt a visszajelző, ami felvillant?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #4543 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 21:53:23 »

Eddig azt se tudtam hogy van benne, de a minap megcsúszott az autó és kigyulladt a visszajelző. Eddig nem láttam még. Kikapcsolni nem tudom mert ahol a könyv írja a kapcsolót ott nincs semmi.

Ez érdekes, mert a MK3-ban ha van ESP akkor van kikapcsoló a váltókar előtt a középkonzolon.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
nyuszibá
Vendég
« Új hozzászólás #4544 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 22:06:34 »

Ez érdekes, mert a MK3-ban ha van ESP akkor van kikapcsoló a váltókar előtt a középkonzolon.
Hát igen. Ez volna a kérdésem hogy ez hogyan lehet?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4545 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 22:12:48 »

Hát igen. Ez volna a kérdésem hogy ez hogyan lehet?

Ha kiszeded a takarót, ahol kéne lennie az ESP kapcsolónak, akkor látsz magányosan lógó kanócot?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
nyuszibá
Vendég
« Új hozzászólás #4546 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 22:16:11 »

Ha kiszeded a takarót, ahol kéne lennie az ESP kapcsolónak, akkor látsz magányosan lógó kanócot?
Holnap megnézem! És ha találok?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4547 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 22:20:49 »

Hát igen. Ez volna a kérdésem hogy ez hogyan lehet?
GSR kérdésére nem válaszoltál. Fontos lehet.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4548 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 22:55:59 »

Holnap megnézem! És ha találok?

Ha találsz, akkor én mindenképp rádugnék egy ESP kapcsolót és megnézném, hogy úgy mit művel az autó.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4549 Dátum: 2014.01.14 kedd, 08:02:16 »

Még csak előre tervezgetek, mert lehet tavasszal már le kell cserélni. A korábban leírt verzióra gondoltam, de a gyári tárcsától sem zárkózom el. Vajon azt ki szállítja a Ford gyárnak?
Tisztelt Fórumtárs!
Az én gyári tárcsáimon FOMOCO  márka jelölés van. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.