Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 09:17:28
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
2
[
3
]
4
5
6
7
8
9
10
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3171416 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #100 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 18:47:22 »
bakker holnapra intéztem magamnak egy ingyen műszakit és most jutott eszembe hogy az én kézifékem sem az igazi.....most agyalás van.
januárra terveztem a javitást....
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #101 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 19:22:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.12.13 vasárnap, 18:47:22
bakker holnapra intéztem magamnak egy ingyen műszakit és most jutott eszembe hogy az én kézifékem sem az igazi.....most agyalás van.
januárra terveztem a javitást....
Ingyen műszakin az ilyet nem nézik...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
BTomi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #102 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 20:29:40 »
Idézetet írta: Nitroboy - 2009.12.13 vasárnap, 15:05:59
Sziasztok!
Az én problémám a kézifékkel kapcsolatos.
Mégpedig az hogy, alig fog. Szinte kitépem a kézifékkart a helyéről, akkor sem blokkolnak a kerekek.
Eddig az összes autómon mindíg probléma volt ez. Aztán jött a mondi, ahol hátul is tárcsafék van.
Na,- mondom majd ebbe tuti lessz. Hát tévedtem! Valami iszonyatossan gyenge hatású a kézifék.
Mi lehet a probléma vele?
Nem biztos, hogy kart kell cserélni vagy barkácsolni kell!
Évjárat függő - és a Tiedet nem látom mikori - de asszem 2004-től már nem a kézifékkarban van a feszítő mechanika, hanem ahol bowdenek találkoznak ott van egy utánfeszítő csavar és elég azon állítani. Ha mégsem ilyen a Tied, akkor marad az Ervin féle megoldás, ami a végeredmény szempontjából szerintem tökéletes és főleg költséghatékony!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #103 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 20:32:51 »
Idézetet írta: BTomi - 2009.12.13 vasárnap, 20:29:40
Nem biztos, hogy kart kell cserélni vagy barkácsolni kell!
Évjárat függő - és a Tiedet nem látom mikori - de asszem 2004-től már nem a kézifékkarban van a feszítő mechanika, hanem ahol bowdenek találkoznak ott van egy utánfeszítő csavar és elég azon állítani. Ha mégsem ilyen a Tied, akkor marad az Ervin féle megoldás, ami a végeredmény szempontjából szerintem tökéletes és főleg költséghatékony!
A képen úgy látom, hogy facelift előtti az autó, ezért írtam a karcserét, vagy a másik megoldást...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
BTomi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #104 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 20:38:47 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.13 vasárnap, 20:32:51
A képen úgy látom, hogy facelift előtti az autó, ezért írtam a karcserét, vagy a másik megoldást...
Most hogy így mondod, tényleg kereknek néz ki a ködlámpája, meg olyan sárgás az oldalindex...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #105 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 20:47:10 »
Idézetet írta: BTomi - 2009.12.13 vasárnap, 20:38:47
meg olyan sárgás az oldalindex...
.....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #106 Dátum:
2009.12.13 vasárnap, 20:49:12 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.13 vasárnap, 19:22:35
Ingyen műszakin az ilyet nem nézik...
Hát ja,majd max én fékezem meg azt biztos jó lessz...
Naplózva
thevenin
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #107 Dátum:
2009.12.23 szerda, 13:20:21 »
hmm lehet hogy ide kellett volna irnom nem az altalanos forumba: van egy fura ropogas szeru hang 1-2 napja, valahonnan a bal elso futomu felol jon akkor ha a bal vegallasba tekerem akormanyt, a vegallas elott egy kicsivel ropog valami.Mit gondoltok mi lehet ez?
Koszi,Udv, Kellemes Karacsonyt minden klubtagnak!
Naplózva
Tádé
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #108 Dátum:
2009.12.23 szerda, 14:20:17 »
Idézetet írta: thevenin - 2009.12.23 szerda, 13:20:21
hmm lehet hogy ide kellett volna irnom nem az altalanos forumba: van egy fura ropogas szeru hang 1-2 napja, valahonnan a bal elso futomu felol jon akkor ha a bal vegallasba tekerem akormanyt, a vegallas elott egy kicsivel ropog valami.Mit gondoltok mi lehet ez?
Koszi,Udv, Kellemes Karacsonyt minden klubtagnak!
Lehet toronycsapágy, lengőkar gömbfej, kormányösszekötő... Szerintem...
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #109 Dátum:
2009.12.23 szerda, 18:46:45 »
Idézetet írta: lupus78 - 2009.12.04 péntek, 11:41:20
Szevasztok!
Csörög a Mondeómból a szervó olaj a motortér jobb oldalán (ha szemből nézed).
Megnéztük a szerelővel, de elsőre csak annyira jutottunk, hogy az egyik cső csatlakozásánál ereszti el az olajat!
Csatolom a képet, annak reményében, hogy valaki meg tudja mondani, hogy mi ez az alkatrész és hogyan lehet cserélni.
Szilárd
Szia nekem is ugyan ez volt a gondom.Es elvittem szervizbe azt meg uj szervikazetrtat akartak velem vetetni 1 bol.Na erre felment a pumpam es nekilattam.Ott van 1 csavar ami leszoritt 1 felkor alaku lapocskat,ami tulajdonkeppen a helyen tartja a szervocsovet.Na azt kivettem es kijott a cso.Ott keritettem,1 renault uzletbol 1 tomitto gyurut e kicsereltem a regot,Aztan 1 alatetbol vagtam ugyan csak 1 felkort,es alatettem a reginek Visszacsavaroztam, es hala az istennek tobb mint 2 eve semmi gondom vele.
Ne hagyd magad atverni.Ezt meglehet oldani,Nekem sikerult,es emmibesem kerult.Igaz nehez hozzaferni,de inakbb turelemes az ember,mind h 1 teleysen ujra kodobja a penzet.
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
mondeotuning18
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #110 Dátum:
2010.01.05 kedd, 22:06:20 »
hello eladó egy gyári ford alufelni garnitúra amelyek 17"-ak 5X108 ET45 szép állapotúak nem sokat futottak, 2db felnin van téli gumi is amely 50%lehet kb de a másik kettöre is igény szerint lehet fel tetetni gumikat!!!
Ennek a felninek a 17"-os utánzata 58ezer Ft ujjonan
Itt a link:
http://www.aabroncs.hu/alufelni/replica_wheels_r213_-_ford_mondeo.html
a 17" lenne ő
ha érdekel dobj egy privit
juhasz9@freemail.hu
Naplózva
Tiburi35
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #111 Dátum:
2010.01.21 csütörtök, 14:52:54 »
Idézetet írta: gyengek - 2009.12.13 vasárnap, 14:39:43
Kb. 1 900 km-rel régebben cseréltettem hátsó lengéscsillapítót (gyári Ford került be). Néha amikor nagyobb fekvőrendőrön kell áthajtanom egy nyekergést vagy nyekkenést hallok hátulról. Mi lehet a hiba, illetve mi adhatja ki a hangot.
Az ényém is szokot.Locsolj csak egy kis olajat vagy zsírt a spirálrugó és a gólyaláb találkozásához illetve a rugó felsőrészéhez is.Elvileg csoda történik:)
Naplózva
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #112 Dátum:
2010.01.23 szombat, 15:31:31 »
Sziasztok!
Ismét egy kis probléma adódott a mondin. Olyat csinál a járgány, hogy egyenesben tartom a kormányt, majd jobbra akarom fordítani, ott egyből, mintha megakadna, majd pattan egyet, érzem, ahogy üt egyet a kormány, és tudom tovább forgatni a kormánykereket. Viszont több érdekessége is van a dolognak.
1. Szerelő nem talált semmit.
2. Leginkább csak hidegen csinálja :::
3. HA nem egyenesben tartom, hanem már kicsit balról folyamatában forgatom a kormányt jobbra, akkor nem akad meg. Csak akkor. ha egy darabig egyenesben van, és onnan akarok elkezdeni jobbra kanyarodni.
4. Közel sem mindig egyforma az akadás mértéke.
Szóval, ha valakinek ötlete van, vagy volt hasonló gondja...
Köszi szépen
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #113 Dátum:
2010.01.23 szombat, 16:49:47 »
Idézetet írta: mahder - 2010.01.23 szombat, 15:31:31
Sziasztok!
Ismét egy kis probléma adódott a mondin. Olyat csinál a járgány, hogy egyenesben tartom a kormányt, majd jobbra akarom fordítani, ott egyből, mintha megakadna, majd pattan egyet, érzem, ahogy üt egyet a kormány, és tudom tovább forgatni a kormánykereket. Viszont több érdekessége is van a dolognak.
1. Szerelő nem talált semmit.
2. Leginkább csak hidegen csinálja :::
3. HA nem egyenesben tartom, hanem már kicsit balról folyamatában forgatom a kormányt jobbra, akkor nem akad meg. Csak akkor. ha egy darabig egyenesben van, és onnan akarok elkezdeni jobbra kanyarodni.
4. Közel sem mindig egyforma az akadás mértéke.
Szóval, ha valakinek ötlete van, vagy volt hasonló gondja...
Köszi szépen
Pár hónapja volt itt valaki ugyan ezzel a gonddal.Asszem szervócseréje volt.......vagy kormánymű?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #114 Dátum:
2010.01.23 szombat, 16:51:59 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.23 szombat, 16:49:47
Pár hónapja volt itt valaki ugyan ezzel a gonddal.Asszem szervócseréje volt.......vagy kormánymű?
Nem hangzik túl jól! Szerelő miért nem talált semmit...
Elvileg futómű spec. szerelő.
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #115 Dátum:
2010.01.23 szombat, 16:56:41 »
Idézetet írta: mahder - 2010.01.23 szombat, 16:51:59
Nem hangzik túl jól! Szerelő miért nem talált semmit...
Elvileg futómű spec. szerelő.
Azért mert nem futómű hiba.Egyre inkább arra emlékszem,hogy kormányszervó cseréje volt az illetőnek!Lehet,hogy a keresőben megtalálnád a kolléga írását,de a nickjére nem emlékszem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #116 Dátum:
2010.01.23 szombat, 16:59:30 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.23 szombat, 16:56:41
Azért mert nem futómű hiba.Egyre inkább arra emlékszem,hogy kormányszervó cseréje volt az illetőnek!Lehet,hogy a keresőben megtalálnád a kolléga írását,de a nickjére nem emlékszem.
az mit kóstál, ha csere? munkadíjjal együtt? Kb?
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #117 Dátum:
2010.01.23 szombat, 17:01:34 »
Idézetet írta: mahder - 2010.01.23 szombat, 16:59:30
az mit kóstál, ha csere? munkadíjjal együtt? Kb?
Nem szeretnélek félre vezetni,de én most nem tudok utánaolvasni a kolléga történetének.ez most csak az emlékeiben él....
A szervószivattyú 47e ft-tól.+munkadíj.szerintem 60ból megvan.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #118 Dátum:
2010.01.23 szombat, 17:08:19 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.23 szombat, 17:01:34
Nem szeretnélek félre vezetni,de én most nem tudok utánaolvasni a kolléga történetének.ez most csak az emlékeiben él....
A szervószivattyú 47e ft-tól.+munkadíj.szerintem 60ból megvan.
köszi, remélem nem lesz ennél drágább. bár szerelő azt ajánlotta még hajtsam egy két hétig, akkor talán jobban előjön a probléma, csak attól tartok, hogy közben valami mást is tönkretesz a nem rendeltetésszerű használat...
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Kali 74
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #119 Dátum:
2010.01.24 vasárnap, 21:23:29 »
Sziasztok valaki tudna e nekem segiteni mi lehet a gond,ha a kormánykereket álló helyzetben kitekerem egészen ütközésig és kiakarok hajtani a parkolóból furcsa surlódást érzek az elsö kerekek felöl mintha az abroncsok az aszfalton megcsusznának mikor gázt adok de mikor egyenesbe teszem már megszünik a jelenség mi lehet a gond
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #120 Dátum:
2010.01.26 kedd, 09:09:56 »
Idézetet írta: Kali 74 - 2010.01.24 vasárnap, 21:23:29
Sziasztok valaki tudna e nekem segiteni mi lehet a gond,ha a kormánykereket álló helyzetben kitekerem egészen ütközésig és kiakarok hajtani a parkolóból furcsa surlódást érzek az elsö kerekek felöl mintha az abroncsok az aszfalton megcsusznának mikor gázt adok de mikor egyenesbe teszem már megszünik a jelenség mi lehet a gond
Te egy igazi szervó gyilkos vagy!
Nem szabad ütközésig kitekerni a kormányt,nem tesz jót neki!
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Kali 74
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #121 Dátum:
2010.01.26 kedd, 10:52:59 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.01.26 kedd, 09:09:56
Te egy igazi szervó gyilkos vagy!
Nem szabad ütközésig kitekerni a kormányt,nem tesz jót neki!
Kösz a jó tanácsot, sokat segitettél
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #122 Dátum:
2010.01.26 kedd, 20:40:09 »
Idézetet írta: Kali 74 - 2010.01.26 kedd, 10:52:59
Idézetet írta: gostrada - 2010.01.26 kedd, 09:09:56
Te egy igazi szervó gyilkos vagy!
Nem szabad ütközésig kitekerni a kormányt,nem tesz jót neki!
Kösz a jó tanácsot, sokat segitettél
Nem tudom milyen és mennyi idős autód van!De amit leírtál az alapján semmi baja az autódnak. vigyor3
Ha csak nem túlméretes gumi van rajta,és az ér bele a doblemezbe,de annak látható nyoma lenne.
Egyszerűen csak végállásban kínzod a szervópumpát!Ilyenkor a szervó szíj is meg meg csúszhat hangot hallatva!
Ezzel sok tenni való nincs.Ellenőrizd a szervó olaj szintet,esetleg az olaj állagát,és szemre vételezd a szervószíjat.
Nyisd fel a motorháztetőt,a lehúzott ablakon keresztül tekerd ki a kormányt,és figyuzd a motorteret.
Ha nem megy akkor gyere minitalira,és majd együtt kiokoskodjuk hogy mi a pálya.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Kali 74
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #123 Dátum:
2010.01.26 kedd, 22:59:56 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.01.26 kedd, 20:40:09
Nem tudom milyen és mennyi idős autód van!De amit leírtál az alapján semmi baja az autódnak. vigyor3
Ha csak nem túlméretes gumi van rajta,és az ér bele a doblemezbe,de annak látható nyoma lenne.
Egyszerűen csak végállásban kínzod a szervópumpát!Ilyenkor a szervó szíj is meg meg csúszhat hangot hallatva!
Ezzel sok tenni való nincs.Ellenőrizd a szervó olaj szintet,esetleg az olaj állagát,és szemre vételezd a szervószíjat.
Nyisd fel a motorháztetőt,a lehúzott ablakon keresztül tekerd ki a kormányt,és figyuzd a motorteret.
Ha nem megy akkor gyere minitalira,és majd együtt kiokoskodjuk hogy mi a pálya.
Minitalit sajnos nem tudunk könnyen teremteni Hollandiából,a kocsim 2001 gyártásu,1.8 benzin combi,akkor csinálja a fufcsa dolgot az autó mikor parkolóból hátrafele kitekert volánnal állok ki ,éspedig a mostani hidegekben,mult év decemberében vettem ugyhogy nem tudom hogy meleg idöben hogy viselkedne,a szervó olaj szintje megfelelö,de a minöségét nem tudom milyen,ropogást érzek a volán fogásán mintha a gumik csusznának kicsit ,elöször azt hittem hogy a hón csuszik de mikor nem volt hó ugyanugy viselkedett,de persze ez jöhet a szervótól is.De ki fogom deriteni mi lehet a baj .Ha még van valami ötleted szivesen meghalgatom .Eddig is köszi a reagálásodat
Naplózva
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #124 Dátum:
2010.01.28 csütörtök, 10:31:23 »
Idézetet írta: Kali 74 - 2010.01.26 kedd, 22:59:56
Idézetet írta: gostrada - 2010.01.26 kedd, 20:40:09
Nem tudom milyen és mennyi idős autód van!De amit leírtál az alapján semmi baja az autódnak. vigyor3
Ha csak nem túlméretes gumi van rajta,és az ér bele a doblemezbe,de annak látható nyoma lenne.
Egyszerűen csak végállásban kínzod a szervópumpát!Ilyenkor a szervó szíj is meg meg csúszhat hangot hallatva!
Ezzel sok tenni való nincs.Ellenőrizd a szervó olaj szintet,esetleg az olaj állagát,és szemre vételezd a szervószíjat.
Nyisd fel a motorháztetőt,a lehúzott ablakon keresztül tekerd ki a kormányt,és figyuzd a motorteret.
Ha nem megy akkor gyere minitalira,és majd együtt kiokoskodjuk hogy mi a pálya.
Minitalit sajnos nem tudunk könnyen teremteni Hollandiából,a kocsim 2001 gyártásu,1.8 benzin combi,akkor csinálja a fufcsa dolgot az autó mikor parkolóból hátrafele kitekert volánnal állok ki ,éspedig a mostani hidegekben,mult év decemberében vettem ugyhogy nem tudom hogy meleg idöben hogy viselkedne,a szervó olaj szintje megfelelö,de a minöségét nem tudom milyen,ropogást érzek a volán fogásán mintha a gumik csusznának kicsit ,elöször azt hittem hogy a hón csuszik de mikor nem volt hó ugyanugy viselkedett,de persze ez jöhet a szervótól is.De ki fogom deriteni mi lehet a baj .Ha még van valami ötleted szivesen meghalgatom .Eddig is köszi a reagálásodat
Szia!
Nekem ugyan ezt csinálja, nem is kell tökig kitekerni a kormányt, csak eléggé. Sajnos segíteni nem tudok, hogy mi lehet, viszont nekem egy olyan hiba is előjött mostanában, hogy egyenesből jobbra fordítva, hidegen, roppan, ugrik egyet a kormányrendszer (esetleg a szervó).
Mindenesetre nyomozunk, ha megtudtál valamit a problémádról írj! Amiben segíthetek, nyáron nem fogja ezt csinálni! Hacsak nem addigra tönkre megy valami.
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Szvitek
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #125 Dátum:
2010.01.29 péntek, 23:38:11 »
Idézetet írta: mahder - 2010.01.23 szombat, 15:31:31
Sziasztok!
Ismét egy kis probléma adódott a mondin. Olyat csinál a járgány, hogy egyenesben tartom a kormányt, majd jobbra akarom fordítani, ott egyből, mintha megakadna, majd pattan egyet, érzem, ahogy üt egyet a kormány, és tudom tovább forgatni a kormánykereket. Viszont több érdekessége is van a dolognak.
1. Szerelő nem talált semmit.
2. Leginkább csak hidegen csinálja :::
3. HA nem egyenesben tartom, hanem már kicsit balról folyamatában forgatom a kormányt jobbra, akkor nem akad meg. Csak akkor. ha egy darabig egyenesben van, és onnan akarok elkezdeni jobbra kanyarodni.
4. Közel sem mindig egyforma az akadás mértéke.
Szóval, ha valakinek ötlete van, vagy volt hasonló gondja...
Köszi szépen
Szia!
Nekem is pont ugyanez a gond. Csak hidegen (főleg télen), egyenesből jobbra fordítva (balra nem
) akad a kormány egy picit. De kb. 10 km után már nem. De nekem már vagy egy éve ilyen. Tavaj tavasszal majnem elmúlt, de most télen ismét előjött...
Ja, futóműves nem tudott mit mondani... Én esetleg toronycsapágyra gondoltam, de lehet h butaság. De majd kiderül mer hamarosan cserélek lengéscsillapítót, és akkor kicseréltetem ezt is...
Naplózva
NGabó
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #126 Dátum:
2010.02.03 szerda, 08:12:50 »
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy amikor tekerem a kormányt elég hangos nyikorgást (fémes ) hallok a motortér alsó részéből általában hidegen csinálja. Mi lehet ez? Szervó olaj még nem volt cserélve. A típus 2.0 TDCI 96/130 2004.évj. Előre is köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #127 Dátum:
2010.02.03 szerda, 15:47:31 »
Idézetet írta: NGabó - 2010.02.03 szerda, 08:12:50
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy amikor tekerem a kormányt elég hangos nyikorgást (fémes ) hallok a motortér alsó részéből általában hidegen csinálja. Mi lehet ez? Szervó olaj még nem volt cserélve. A típus 2.0 TDCI 96/130 2004.évj. Előre is köszi
Talán a szervószíj megcsúszik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
NGabó
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #128 Dátum:
2010.02.04 csütörtök, 13:12:02 »
Idézetet írta: alf - 2010.02.03 szerda, 15:47:31
Talán a szervószíj megcsúszik.
Nemrégen cseréltük az összes szíjat feszítőt, görgőt stb. Nem az lesz sajna. Amikor meleg akkor nem csinálja csak mikor indítok, olyan mintha nem lenne kenőanyag vagy mondjuk gumi ott ahol kéne hogy legyen és ilyen fémes csikorgást ad mikor állóhelyzetben megtekerem a kormányt. Ezt kikell nyomozni mert elég *** hangja van, nem lehet valami szilent a kormánynál?
Naplózva
Kali 74
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #129 Dátum:
2010.02.08 hétfő, 21:33:22 »
sziasztok, kinek van tapasztalatja Interstate sport IXT-1 205/55 16 gumikkal?
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #130 Dátum:
2010.02.09 kedd, 18:50:40 »
Féltengely témát ide írjam,vagy az inkább a váltóhoz tartozik?
Az a téma hogy kb 90km-től felfele,kb 120ig gyorsításkor berázz az autó!Ha vissza veszem a gázt,illetve folyamatosan haladok akkor nem csinázza!Viszont a padlógáztól nagyon!
Először egy elszabadult lendkerékre gondoltam,de mivel nem fordulatszám,hanem sebbesség függő,így maradt a futómű,kerék és a féltengely.
Van valami 5let hogy tudnám tutira kiszűrni?Ha nem féltengely akkor melyik szilent tudd még ilyet produkálni?
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #131 Dátum:
2010.02.09 kedd, 20:01:21 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.02.09 kedd, 18:50:40
Féltengely témát ide írjam,vagy az inkább a váltóhoz tartozik?
Az a téma hogy kb 90km-től felfele,kb 120ig gyorsításkor berázz az autó!Ha vissza veszem a gázt,illetve folyamatosan haladok akkor nem csinázza!Viszont a padlógáztól nagyon!
Először egy elszabadult lendkerékre gondoltam,de mivel nem fordulatszám,hanem sebbesség függő,így maradt a futómű,kerék és a féltengely.
Van valami 5let hogy tudnám tutira kiszűrni?Ha nem féltengely akkor melyik szilent tudd még ilyet produkálni?
jól benne van a féltengely? nem volt bontva mostanában? nekem a régi "szerelőm" rosszul rakta vissza és e miatt iszonyatosan berázott gyorsításkor....
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Asztalos Taki
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #132 Dátum:
2010.02.18 csütörtök, 00:53:36 »
sziasztok!
Nekem egy 2006-as mondeom van,"mahder" irt egy bejegyzest a kormanyrol.
Az a helyzet nekem is ez a problemam,az en "paki"szerelom azt mondta a szijjat kell cserelni. De nekem a sztorim az ott kezdodik,hogy 2008 decembereben vettem az autot, nagyon megtetszett de a gazdaja nem ertett hozza. Ezt onnan gondolom mert nem voltak a kereke kicentirozva ugy jart vele:). miutan elkezdtem hasznalni lasacskan kezdtem megismerni az autot, es a szervo olaj szintje alacsony volt hat vettem hozza megfelelo olajat. A hiba amit "mahder" irt az nekem tobb mint egy eve megvan,valoban csak hidegben csinalja az auto es ennyi. Tehat en azota jarok igy vele a "...." szerelom azt mondja nem gond. De ha esetleg valki megoldast talal akkor kerem irjon. Az autoba 107 ezer merfold van,ez egy jobb kormanyos britt mondeo. A fogyasztasa fenomenalis(nem vagyok egy rally pilota) 2800 max amig porgetem vegyesbe hasznalom a parommal es igy is 5.8 korul mozog telen is.
Remelem hamarosan kiderul a hiba mert ugy vagyok vele beleuntam abba a pici roppanasba,penteken kicsereltetetm a szijjat mert muszakira megy a kocsi!
Naplózva
Husqi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #133 Dátum:
2010.02.22 hétfő, 22:59:35 »
Hali.
Olyan adatok kellenének nekem hogy hátsó lemez lengőkar szilent méret.Nem létezik gyáriba, se utángyártottba az adott tipushoz.Ha meglennének a mértek tudnék keresgélni más márkáknál hátha van egyezés.
MKIII kombi mondeo
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #134 Dátum:
2010.02.23 kedd, 10:52:51 »
Idézetet írta: Kali 74 - 2010.01.24 vasárnap, 21:23:29
Sziasztok valaki tudna e nekem segiteni mi lehet a gond,ha a kormánykereket álló helyzetben kitekerem egészen ütközésig és kiakarok hajtani a parkolóból furcsa surlódást érzek az elsö kerekek felöl mintha az abroncsok az aszfalton megcsusznának mikor gázt adok de mikor egyenesbe teszem már megszünik a jelenség mi lehet a gond
Ha megtudtad akkor nekem is írd meg lécci, p.ü.-ben.
Én kerékcsapágyra gondolok, de a szerelő nem látja rossznak.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #135 Dátum:
2010.02.23 kedd, 10:57:47 »
Kis kormány tekerésnél, fémes nyikkanások jönnek néha az első kerekek irányából.
Valakinek volt hasonló?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #136 Dátum:
2010.02.23 kedd, 12:26:31 »
Tovabbi kerdeseim lennenek ,ha nem zavarlak benneteket,nem egyebert csak volna 1 kis penzem amit az automra koltenek Feel the diference.
A hatcso legescsillapittoim,az 1 ik mero pad szerint 55-60 % osak.Az jo vagy nem jo?
Ha mast akarok venni,a gazas ,vagy az olajas a jobb?
Az elsok 85% osak
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #137 Dátum:
2010.02.23 kedd, 12:40:16 »
Idézetet írta: szbela - 2010.02.23 kedd, 12:26:31
Tovabbi kerdeseim lennenek ,ha nem zavarlak benneteket,nem egyebert csak volna 1 kis penzem amit az automra koltenek Feel the diference.
A hatcso legescsillapittoim,az 1 ik mero pad szerint 55-60 % osak.Az jo vagy nem jo?
Ha mast akarok venni,a gazas ,vagy az olajas a jobb?
Az elsok 85% osak
Az 55-60% még jó. Asszem 40% alatt kell cserélni.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #138 Dátum:
2010.02.23 kedd, 12:56:02 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2010.02.23 kedd, 12:40:16
Az 55-60% még jó. Asszem 40% alatt kell cserélni.
Szioka nagyfonok,reg nem lattam tolled kommentet,vagy csak en nem keresgeltem jo helyen ..
Az a legnagyobb bajom ezzel,h az auto,lassu haladasnal,mienk fajta roman uton,ossze vissza foltozott,vagy meg az sem tipusu oton,annyira lengedezik jobra meg balra,h neha megkell fogoszkodjak nehogy ,atessek az anyosulesre!!! EZt most tok komolyan mondom.
A kanyarokba meg egesszen stabil,sot,semmi panaszom nincs,nem dol be az auto,de lassu haladasnal,mar vegem van
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #139 Dátum:
2010.02.23 kedd, 13:08:29 »
Idézetet írta: szbela - 2010.02.23 kedd, 12:56:02
Szioka nagyfonok,reg nem lattam tolled kommentet,vagy csak en nem keresgeltem jo helyen ..
Az a legnagyobb bajom ezzel,h az auto,lassu haladasnal,mienk fajta roman uton,ossze vissza foltozott,vagy meg az sem tipusu oton,annyira lengedezik jobra meg balra,h neha megkell fogoszkodjak nehogy ,atessek az anyosulesre!!! EZt most tok komolyan mondom.
A kanyarokba meg egesszen stabil,sot,semmi panaszom nincs,nem dol be az auto,de lassu haladasnal,mar vegem van
Lehet régen írtam már.
Nemtudom hogy ez lengéscsillapító hiba-e. Nekem sem jobbak 55%-nál, sőt, de nem tapasztaltam ilyent...
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #140 Dátum:
2010.02.23 kedd, 18:43:09 »
Budapesten keresek egy megbízható futóművest. Kit ajánlotok? Csak be szeretném állítani, nehogy megegye a gumit....
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #141 Dátum:
2010.02.24 szerda, 10:13:45 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2010.02.23 kedd, 18:43:09
Budapesten keresek egy megbízható futóművest. Kit ajánlotok? Csak be szeretném állítani, nehogy megegye a gumit....
Például:
http://www.ottszerviz.hu/
. Lelkiismeretesen vizsgálódtak a kormányelhúzás problámám idején (igaz maga a Pásztóy gumikereskedés tulaja vitt oda, és kb két éve).
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #142 Dátum:
2010.02.24 szerda, 21:58:45 »
Idézetet írta: francoe - 2010.02.24 szerda, 10:13:45
Például:
http://www.ottszerviz.hu/
. Lelkiismeretesen vizsgálódtak a kormányelhúzás problámám idején (igaz maga a Pásztóy gumikereskedés tulaja vitt oda, és kb két éve).
thx
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Husqi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #143 Dátum:
2010.02.26 péntek, 08:48:56 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2010.02.23 kedd, 18:43:09
Budapesten keresek egy megbízható futóművest. Kit ajánlotok? Csak be szeretném állítani, nehogy megegye a gumit....
Előre szólok hogy ha hátul kell állítani a csavar el fog szakadni ugyan is belerohadt a csavar .Nekem most kell vennem egy ujj lengőkart mert nincs külön szilent...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #144 Dátum:
2010.02.26 péntek, 09:35:26 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2010.02.23 kedd, 18:43:09
Budapesten keresek egy megbízható futóművest. Kit ajánlotok? Csak be szeretném állítani, nehogy megegye a gumit....
A megbízhatatlan futóműves megeszi a gumit!
Ez olyan Zaccisra sikeredett...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #145 Dátum:
2010.02.26 péntek, 18:02:40 »
Idézetet írta: Bali - 2010.02.26 péntek, 08:48:56
Előre szólok hogy ha hátul kell állítani a csavar el fog szakadni ugyan is belerohadt a csavar .Nekem most kell vennem egy ujj lengőkart mert nincs külön szilent...
pff
gondolom jó drága egy lengőkar. megint egy marketing fogás, hogy megvegyük a drágább alkatrészt... így, hogy elszakadt a csavar tudod használni?
Idézetet írta: alf - 2010.02.26 péntek, 09:35:26
A megbízhatatlan futóműves megeszi a gumit!
amennyiben szarul állítja be, közvetetten "megeszi", szarul kopik
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #146 Dátum:
2010.02.26 péntek, 18:08:25 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2010.02.26 péntek, 18:02:40
pff
gondolom jó drága egy lengőkar. megint egy marketing fogás, hogy megvegyük a drágább alkatrészt... így, hogy elszakadt a csavar tudod használni?
amennyiben ***ul állítja be, közvetetten "megeszi", ***ul kopik
étem én
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Husqi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #147 Dátum:
2010.02.26 péntek, 18:57:23 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2010.02.26 péntek, 18:02:40
pff
gondolom jó drága egy lengőkar. megint egy marketing fogás, hogy megvegyük a drágább alkatrészt... így, hogy elszakadt a csavar tudod használni?
Igen tudom.Igaz hogy rá kell tartanom a kormányra mert jobbra akar menni de jövő héten kap egy ujj lengőkart.Tegnap vettem le a szilent méreteit hogy majd gyártatok de elég sépci a kialakítása és inkább megveszem.Bizzunk benne hogy mihamarabb elkezdik majd gyártani a szilentet.
Naplózva
ktmes
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #148 Dátum:
2010.02.27 szombat, 20:37:15 »
Sziasztok,nekem 2001-es kombi mondeom van,komplett sport futómüvet,vagy ültetőrugot keresek,vagy esetleg milyen más modellé lehet rá jó.előre is kösz.
Naplózva
zsolt_z
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #149 Dátum:
2010.02.28 vasárnap, 13:35:15 »
Sziasztok.
Tegnap voltam Ford Szervizben. Mert itt nálunk Románba nem tudták megmondani, hogy mi a gond a kocsival. Itt 2 helyen is voltam.
Felemeltek a kocsit mentek is vele és mondták hogy a futómű hallatszik. (Nem értenek hozzá szerintem.) Elmentek a legközelebbihez Mátészalkán. Ott megmondták, hogy Elöl a toronycsapágy felett ami van a gumi ki van keményedve, az adhat ien hangot egyenetlen uton, vasuti sinen. Meg lehet a bölcsőbe is a szillentek. Azok nem nincsenek kikopva. Na meg Hátul a hosszlengokarba amibe a rugó ül a szillentbuksa. Ezeket ki kell cserélni mert nem stabil a járgány. csakhogy hátra nincs csak lengokarral eggyutt. eredeti. Most keresek utángyártottat. Tudtok valami ötletett hogy még mit éri meg cserélni ien esteben szivesen várom.
Sziasztok.
Naplózva
Oldalak:
1
2
[
3
]
4
5
6
7
8
9
10
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ