Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:42:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3169006 alkalommal)
0 Felhasználó és 192 vendég van a témában
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #800 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 19:05:58 »

Kezd egy futóművessel, futómű beállítással.
Tuti, hogy a gumid is kopik (a futó felületén), csak még nem vetted észre.

Sziasztok! worship
A következő problémával találkoztam,amikor a mondim alá néztem:a bal oldali lengőkaron ott a guminyom!A bal első kerék belső oldalának gumija (205/55) beleér a lengőkarba,amikor teljesen balra van tekerve a kormány,de csak abban az esetben,ha a mondim lassú előremenetben van,csúnya csikorgó gumihang is jelentkezik.Készítettem róla képet is,de nem tudtam felrakni.
Kérlek segítsetek,kopogó hang nincs,futóműbeállítás nem segített,kicsit a mondim balra is tart!  help

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Bakmer
Vendég
« Új hozzászólás #801 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 19:13:09 »

Kezd egy futóművessel, futómű beállítással.
Tuti, hogy a gumid is kopik (a futó felületén), csak még nem vetted észre.


Szia!

Futóműbeállítás megvolt 2x5 ezerért.A hiba okát és javíthatóságát keresem,hátha volt már valakinek hasonló.A gumimat most cseréltem,tudom,hogy elnyalhatja,de azért köszi! rinya
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #802 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 19:30:23 »

Sziasztok! worship
A következő problémával találkoztam,amikor a mondim alá néztem:a bal oldali lengőkaron ott a guminyom!A bal első kerék belső oldalának gumija (205/55) beleér a lengőkarba,amikor teljesen balra van tekerve a kormány,de csak abban az esetben,ha a mondim lassú előremenetben van,csúnya csikorgó gumihang is jelentkezik.
Kérlek segítsetek,kopogó hang nincs,futóműbeállítás nem segített,kicsit a mondim balra is tart!  help[img width=800 height=600]http://comsey.com/banners/DSC03188.jpg

és ezért a munkáért efogadta a pénzt a futóműves?há' nem látja,hogy valami nem jó?
nem volt az autó megütve?csak azt tudom elképzelni,hogy a kormányösszekötő rudazattal nem stimmel valami....máshogy nehezen érne bele... Roll Eyes
talán ha a stabrúd,vagy a legőkar szilentjei xarok,de akkor sem hiszem....205/55/17?
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.14 hétfő, 19:32:54 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #803 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 19:34:40 »

A kereket le kell venned, kikötöd a kormányösszekötőt, aztán le kell venni a kormányművön a porvédő gumit. Ott lesz a csukló. Egy csőkulccsal meg tudod lazítani, csak az a gond vele, hogy ez csak alulról megy (nekem legalábbis), szóval aknamunka...
Aztán ha szereled össze, akkor egy kis zsír nem árt a kormányműnek.
Szia!
Akna az van, csőkulcsot meg veszek majd, ha esetleg nincs ilyen méretben, az újon úgyis meglátom mekkora kell.
Köszönöm a segítséged! worship
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #804 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 19:37:47 »

Sziasztok! worship
A következő problémával találkoztam,amikor a mondim alá néztem:a bal oldali lengőkaron ott a guminyom!A bal első kerék belső oldalának gumija (205/55) beleér a lengőkarba,amikor teljesen balra van tekerve a kormány,de csak abban az esetben,ha a mondim lassú előremenetben van,csúnya csikorgó gumihang is jelentkezik.
Kérlek segítsetek,kopogó hang nincs,futóműbeállítás nem segített,kicsit a mondim balra is tart!  help


A qrva nénikéjét a futóművesnek! Ennyit sz@r munkáért elkérni!!! Szerintem csúnyán kaphatott valami ütést az a futómű, de úgy, hogy a geometria totál torzult. Légy szíves mérd meg, hogy a kerekek egyforma távolságokra vannak-e a kasztnitól! Az első kerekek mögött hány ujjad fér be a kerékdobhoz jobb, illetve bal oldalon? Ha különbség van, na akkor tudod, hogy itt cserélni kell pár dolgot. Ja, és a futóműves megérdemel egy balegyenest...  gun
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bakmer
Vendég
« Új hozzászólás #805 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 19:41:46 »

és ezért a munkáért efogadta a pénzt a futóműves?há' nem látja,hogy valami nem jó?
nem volt az autó megütve?csak azt tudom elképzelni,hogy a kormányösszekötő rudazattal nem stimmel valami....máshogy nehezen érne bele... Roll Eyes
talán ha a stabrúd,vagy a legőkar szilentjei xarok,de akkor sem hiszem....205/55/17?
Szia!
Gumiméret:205/55/16.A futóműves nem látta a problémát,a hibát is csak most vettük észre,de a futóműbeállítás már nem segít,kb egy hete volt a beállítás.Azelőtt is problámás volt a futómű (balra tartott),de gumicserével és futóműbeállítással akartam megoldani.Így nem sikerült. Undecided
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #806 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 19:44:55 »

Szia!
Gumiméret:205/55/16.A futóműves nem látta a problémát,a hibát is csak most vettük észre,de a futóműbeállítás már nem segít,kb egy hete volt a beállítás.Azelőtt is problámás volt a futómű (balra tartott),de gumicserével és futóműbeállítással akartam megoldani.Így nem sikerült. Undecided
szia!
karambolos volt?Vagy nem jártál mostanság brutál kátyúban?
Valami komolyabb futóművest nézz,mert keresztben fut a verda!A kormányösszekötőt mindenképp lekell csekkolni.....de minden mást is.
Még ha nem is mondtátok a futóművesnek,hogy beleér a gumma a lengőkarba,a hibát akkor is megkeresnie kellett volna,nem ráállítani a xarra a futóművet..... Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.14 hétfő, 19:46:29 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bakmer
Vendég
« Új hozzászólás #807 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 19:54:47 »

szia!
karambolos volt?Vagy nem jártál mostanság brutál kátyúban?
Valami komolyabb futóművest nézz,mert keresztben fut a verda!A kormányösszekötőt mindenképp lekell csekkolni.....de minden mást is.
Még ha nem is mondtátok a futóművesnek,hogy beleér a gumma a lengőkarba,a hibát akkor is megkeresnie kellett volna,nem ráállítani a xarra a futóművet..... Roll Eyes

A gépkocsi eredeti alkatrészein sérülés nem látható,csere alkatrészek sem láthatóak.Viszont a gumikat azért kellett cserélnem,mert szálszakadtak voltak,a lemezfelnik is tropák,de amennyire tudták kicentírozták.Ha kell visszaviszem a mondim,nézzék meg  wow1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #808 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 19:58:57 »

A gépkocsi eredeti alkatrészein sérülés nem látható,csere alkatrészek sem láthatóak.Viszont a gumikat azért kellett cserélnem,mert szálszakadtak voltak,a lemezfelnik is tropák,de amennyire tudták kicentírozták. 
akkor fel lett ütve biztosan a futómű.A lemezfelni ha tropa akkor bitang nagy ütést kapott a futó.Most vetted-így?
Ezt nem lehet így megmondani,de lehet,hogy sok alkatrészt kell cserélned...... Roll Eyes
Mond el a futóművesnek,hogy mi a problémád,és addig ne hozd el,amíg megnem lesz a konkrét hiba.Keress olyan műhelyt,ahol lézeres beállítás van,de a beállítás csak a javítás után történjen. wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bakmer
Vendég
« Új hozzászólás #809 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 20:06:52 »

akkor fel lett ütve biztosan a futómű.A lemezfelni ha tropa akkor bitang nagy ütést kapott a futó.Most vetted-így?
Ezt nem lehet így megmondani,de lehet,hogy sok alkatrészt kell cserélned...... Roll Eyes
Mond el a futóművesnek,hogy mi a problémád,és addig ne hozd el,amíg megnem lesz a konkrét hiba.Keress olyan műhelyt,ahol lézeres beállítás van,de a beállítás csak a javítás után történjen. wave

Tudod,az a furcsa,hogy csak menet közben van ez a hiba.Amikor áll az aknán a kocsi,akkor teljes balra tekeréskor ütközésig nem ér bele,kb 5-7 mm marad.A balra kanyarodáskor előremenetben nagyobb terhelésre áll be a hiba,és akkor elér a lengőkarhoz a gumi belső felületének kb 2-3 cm-es felülete. Undecided Minden esetre visszaviszem a műhelybe,biztosan néznek majd egy nagyot.  wow1 Köszi a segítségeteket!!! worship
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.14 hétfő, 20:13:21 írta Bakmer » Naplózva
Bakmer
Vendég
« Új hozzászólás #810 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 20:42:57 »

akkor fel lett ütve biztosan a futómű.A lemezfelni ha tropa akkor bitang nagy ütést kapott a futó.Most vetted-így?
Ezt nem lehet így megmondani,de lehet,hogy sok alkatrészt kell cserélned...... Roll Eyes
Mond el a futóművesnek,hogy mi a problémád,és addig ne hozd el,amíg megnem lesz a konkrét hiba.Keress olyan műhelyt,ahol lézeres beállítás van,de a beállítás csak a javítás után történjen. wave

Lemezfelni adatok: BE:C01/292/06 ,BH:00/1203 ,JE:00/1203 ,JH:C01/165/06
Nem tudom,lehet-e eltérés,de a felnitípus ennél a hibánál nem tudom mennyire számít.Vízmértékkel függőlegesben mérve viszont a bal első futómű majdnem vízszintben van,a jobb első meg befelé dől egy teljes vízmértéket (kb 5mm).A mondim alá már nem mentem,mert nincs aknám,a havernál cseréltünk benzinszűrőt,aztán néztem a hibát,magassági eltérés a sárvédőktől  nincs. Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.14 hétfő, 20:46:40 írta Bakmer » Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #811 Dátum: 2011.03.14 hétfő, 23:54:25 »

csak menet közben van ez a hiba.Amikor áll az aknán a kocsi,akkor teljes balra tekeréskor ütközésig nem ér bele,kb 5-7 mm marad.A balra kanyarodáskor előremenetben nagyobb terhelésre áll be a hiba,és akkor elér a lengőkarhoz a gumi belső felületének kb 2-3 cm-es felülete.

akkor az egesz golyalabad mozdul hatra talan terhelesen?? Nyilvan a toronynal OK, de alul nem stimmel vmi.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #812 Dátum: 2011.03.15 kedd, 06:49:23 »

Akkor legalább ebből valószínű, hogy nem a kaszni, hanem valamelyik cserélhető alkatrész torzult.

Tudod,az a furcsa,hogy csak menet közben van ez a hiba.Amikor áll az aknán a kocsi,akkor teljes balra tekeréskor ütközésig nem ér bele,kb 5-7 mm marad.A balra kanyarodáskor előremenetben nagyobb terhelésre áll be a hiba,és akkor elér a lengőkarhoz a gumi belső felületének kb 2-3 cm-es felülete. Undecided Minden esetre visszaviszem a műhelybe,biztosan néznek majd egy nagyot.  wow1 Köszi a segítségeteket!!! worship
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Bakmer
Vendég
« Új hozzászólás #813 Dátum: 2011.03.15 kedd, 08:14:30 »

Lemezfelni adatok: BE:C01/292/06 ,BH:00/1203 ,JE:00/1203 ,JH:C01/165/06
Nem tudom,lehet-e eltérés,de a felnitípus ennél a hibánál nem tudom mennyire számít.Vízmértékkel függőlegesben mérve viszont a bal első futómű majdnem vízszintben van,a jobb első meg befelé dől egy teljes vízmértéket (kb 5mm).A mondim alá már nem mentem,mert nincs aknám,a havernál cseréltünk benzinszűrőt,aztán néztem a hibát,magassági eltérés a sárvédőktől  nincs. Undecided
Lemezfelni adatok:mind a négy 16x6 1/2, ET 52,5 ,így a lemezfelni sem hibás.Remélem csak kisebb hiba van,még ha több alkatrészt is kell cserélnem. worship Majd beszámolok a javítás után! Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.15 kedd, 08:18:25 írta Bakmer » Naplózva
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #814 Dátum: 2011.03.15 kedd, 13:45:21 »

Sziasztok!
A hátsó keréknél lévő csapágyat lehet valahogy zsírozni? Nekem valahogy egy kicsit úgy tűnik, hogy szorul és be kellene valahogy zsírozni.
Van erre valahogy lehetőség? Szét lehet szedni? Kiszedtem az egész csapágyházat egyben, de  nem lehet szétszedni.
Tud valaki segíteni a szétszedésben?
 worship
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #815 Dátum: 2011.03.15 kedd, 17:26:53 »

Sziasztok!
A hátsó keréknél lévő csapágyat lehet valahogy zsírozni? Nekem valahogy egy kicsit úgy tűnik, hogy szorul és be kellene valahogy zsírozni.
Van erre valahogy lehetőség? Szét lehet szedni? Kiszedtem az egész csapágyházat egyben, de  nem lehet szétszedni.
Tud valaki segíteni a szétszedésben?
 worship
sajnos nagyon egyszerű a javítás.cserélni kell az egészet,mert nem lehet roncsolás nélkül szétszedni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #816 Dátum: 2011.03.15 kedd, 17:31:13 »

Tudod,az a furcsa,hogy csak menet közben van ez a hiba.Amikor áll az aknán a kocsi,akkor teljes balra tekeréskor ütközésig nem ér bele,kb 5-7 mm marad.A balra kanyarodáskor előremenetben nagyobb terhelésre áll be a hiba,és akkor elér a lengőkarhoz a gumi belső felületének kb 2-3 cm-es felülete. Undecided Minden esetre visszaviszem a műhelybe,biztosan néznek majd egy nagyot.  wow1 Köszi a segítségeteket!!! worship
ez attól van,hogy csak terheléskor tud hátramozdulni az agy.lehet hogy a torony sincs épségben.ott valami rendesen elmászott!
De még mindig nem mondtad,hogy karambolos volt,vagy kátyút fogtál vele,vagy így vetted?Valamit csak tudsz az előéletéről,mert ez csak úgy magától nem történik meg!Sokkal egyszerűbb lenne ha tudnánk mi történt mert sokaknak van pl kátyús tapasztalata,ami javítható.De ha pl törve volt akkor lehet,hogy feleslegesen túrázunk itt rajta,mert szétvan ütve az első futó..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
guliver83329
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349


E-mail
« Új hozzászólás #817 Dátum: 2011.03.15 kedd, 18:50:37 »

sajnos nagyon egyszerű a javítás.cserélni kell az egészet,mert nem lehet roncsolás nélkül szétszedni!


Amiben az ABS jeladó van azt leszedtem, de nem lehet a csapágyat cserélni benne, mert nem lehet szétszedni tovább.
Van értelme egyben cserélni mind a két hátsót, vagy nincs? Elég csak azt ami tönkrement.
Köszönöm a segítséget  worship
Naplózva

MK3 2.0 Duratec - 2001 Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #818 Dátum: 2011.03.15 kedd, 19:00:13 »


Amiben az ABS jeladó van azt leszedtem, de nem lehet a csapágyat cserélni benne, mert nem lehet szétszedni tovább.
Van értelme egyben cserélni mind a két hátsót, vagy nincs? Elég csak azt ami tönkrement.
Köszönöm a segítséget  worship
ha a másik nem ratyi,akkor azzal nem kell foglaklozni!Már csak azért sem,mert 55e/db...... nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #819 Dátum: 2011.03.15 kedd, 19:14:14 »

Szia!
Akna az van, csőkulcsot meg veszek majd, ha esetleg nincs ilyen méretben, az újon úgyis meglátom mekkora kell.
Köszönöm a segítséged! worship
Ma lekaptam mindkét oldalon a kereket és leakasztottam a kormányösszekötőket, hát talán a jobboldali belső, mintha könnyebben lenyeklődne, de rángatásra még az sem kottyan  Roll Eyes, de mindegy kap 4db új kormányösszekötőt aztán meglátom.. vigyor3
Viszont a fékbetéteket átforgattam, belsőt kívülre-külsőt belülre...+20ezer km így  eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #820 Dátum: 2011.03.16 szerda, 11:59:15 »



Valaki cserélt már hátsó lengéscsillapítót kombiban?
Sokáig tart? Kell hozzá valami speckó szerszám?
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #821 Dátum: 2011.03.16 szerda, 12:22:25 »

Ma lekaptam mindkét oldalon a kereket és leakasztottam a kormányösszekötőket, hát talán a jobboldali belső, mintha könnyebben lenyeklődne, de rángatásra még az sem kottyan  Roll Eyes, de mindegy kap 4db új kormányösszekötőt aztán meglátom.. vigyor3
Viszont a fékbetéteket átforgattam, belsőt kívülre-külsőt belülre...+20ezer km így  eplus2

Nem lenne elég csak 2 db kormányösszekötő?  vigyor3
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bakmer
Vendég
« Új hozzászólás #822 Dátum: 2011.03.16 szerda, 14:42:34 »

ez attól van,hogy csak terheléskor tud hátramozdulni az agy.lehet hogy a torony sincs épségben.ott valami rendesen elmászott!
De még mindig nem mondtad,hogy karambolos volt,vagy kátyút fogtál vele,vagy így vetted?Valamit csak tudsz az előéletéről,mert ez csak úgy magától nem történik meg!Sokkal egyszerűbb lenne ha tudnánk mi történt mert sokaknak van pl kátyús tapasztalata,ami javítható.De ha pl törve volt akkor lehet,hogy feleslegesen túrázunk itt rajta,mert szétvan ütve az első futó..... Roll Eyes
Sziasztok! worship

Szakszervíz hibafeltárása:kormánymű felújítva (nem gyári bilincsek vannak rajta),nem központosan rakták vissza a fogaslécet,így balra jobban kitér,és tarthat a mondi,futóműbeállítás hiába.A tornyok,lengőkarok,kormányösszekötők,rudazatok sértetlenek,a mondim nem volt karambolos (így már bizta kijelentem   vigyor3  ),de valamiért hozzányúltak a kormányműhöz.A szakszervíz azt mondta,el lehet vele járni így is,megvárni,míg újra felújításra szorul a kormánymű vigyor3 Tud valaki olyan szervízt,ahol kormányműbeállítással foglalkoznak? KÖSZI a segítséget! worship
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.16 szerda, 14:47:03 írta Bakmer » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #823 Dátum: 2011.03.16 szerda, 16:14:23 »

Sziasztok! worship

Szakszervíz hibafeltárása:kormánymű felújítva (nem gyári bilincsek vannak rajta),nem központosan rakták vissza a fogaslécet,így balra jobban kitér,és tarthat a mondi,futóműbeállítás hiába.A tornyok,lengőkarok,kormányösszekötők,rudazatok sértetlenek,a mondim nem volt karambolos (így már bizta kijelentem   vigyor3  ),de valamiért hozzányúltak a kormányműhöz.A szakszervíz azt mondta,el lehet vele járni így is,megvárni,míg újra felújításra szorul a kormánymű vigyor3 Tud valaki olyan szervízt,ahol kormányműbeállítással foglalkoznak? KÖSZI a segítséget! worship
http://www.kormanymu-javitas.hu/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #824 Dátum: 2011.03.16 szerda, 20:10:12 »

Nem lenne elég csak 2 db kormányösszekötő?  vigyor3
nyes Wink
Viszont azt nem tudom, hogy a gumiharang belső bilincseihez hogy férek majd oda fejvakaras nagyon szűk ott a hely...Te hogy csináltad?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #825 Dátum: 2011.03.16 szerda, 22:32:49 »

nyes Wink
Viszont azt nem tudom, hogy a gumiharang belső bilincseihez hogy férek majd oda fejvakaras nagyon szűk ott a hely...Te hogy csináltad?

Aknából, alulról. Elég "nőgyógyászos" mutatvány, de mennie kell neki. A leszerelés egyszerű, mert csak ki kell pattintani a bilincset. A neheze akkor jön, ha vissza kell rakni. Na, ott kell az akna meg a steklámpa...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #826 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 09:48:51 »


Valaki cserélt már hátsó lengéscsillapítót kombiban?
Sokáig tart? Kell hozzá valami speckó szerszám?

specko szerszam nem, csak jo idegek. A felso csavarjait nehezen lehet elerni a telonak. Ha jot akarsz magadnak, szerezz be uj csavarokat is hozzajuk, mert nekem pl egy kuka lett (le kellett vagni) es a kromaksz meg a ford hungerisztán csak 3-4 napra tud hozni. Ha jol emlekszem a T-modell bontobol szereztem zsir kiraly csavarokat meg aznap (BP). Mi lekotottuk a gombfejeket is, mert igy jobban le tudtuk fesziteni a lengokart, habar nekem rugo csere is volt, inkabb amiatt kellett a hely, igy viszont nem kellett rugo osszehuzo, csak egy jo pajszer Cheesy , meg persze jo minosegu hosszu sz a r u  racsnis dugokulcs
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.17 csütörtök, 09:50:45 írta Mad-V » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #827 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 10:44:33 »

Alufelni csavarbol is letezik gondolom n+1 fajta. Van esetleg valahol valami online shop, ahol meg lehet nezni oket? Nekem eddig olyan volt, amire egy kromozott sapkat kellett rahuzni. Ezekbol a fele elveszett, a masik fele rarohadt, hogy alig tudtam a kerekeket levarazsolni az autorol, szoval ez a kupakos megoldas nekem nem gyere be. Viszont olyan kerekcsavart sem szeretnek, ami kozepen lyukas, hogy azert legalabb egy kicsit jol nezzen ki, meg lehetoleg ne is rozsdaljon meg 2 honap alatt.

Letezik egyaltalan ilyesmi, amit en szeretnek?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #828 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 10:53:18 »

Alufelni csavarbol is letezik gondolom n+1 fajta. Van esetleg valahol valami online shop, ahol meg lehet nezni oket? Nekem eddig olyan volt, amire egy kromozott sapkat kellett rahuzni. Ezekbol a fele elveszett, a masik fele rarohadt, hogy alig tudtam a kerekeket levarazsolni az autorol, szoval ez a kupakos megoldas nekem nem gyere be. Viszont olyan kerekcsavart sem szeretnek, ami kozepen lyukas, hogy azert legalabb egy kicsit jol nezzen ki, meg lehetoleg ne is rozsdaljon meg 2 honap alatt.

Letezik egyaltalan ilyesmi, amit en szeretnek?

AndyA

Zárt végekkel ITT
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #829 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 10:57:03 »

Alufelni csavarbol is letezik gondolom n+1 fajta. Van esetleg valahol valami online shop, ahol meg lehet nezni oket? Nekem eddig olyan volt, amire egy kromozott sapkat kellett rahuzni. Ezekbol a fele elveszett, a masik fele rarohadt, hogy alig tudtam a kerekeket levarazsolni az autorol, szoval ez a kupakos megoldas nekem nem gyere be. Viszont olyan kerekcsavart sem szeretnek, ami kozepen lyukas, hogy azert legalabb egy kicsit jol nezzen ki, meg lehetoleg ne is rozsdaljon meg 2 honap alatt.

Letezik egyaltalan ilyesmi, amit en szeretnek?

AndyA


Szia!

Én nem tudok másikról, de nem kizárt, hogy létezik. Én pótoltam a hiányzó króm kupakosakat, bontottat vettem és amelyiken mozgott a kupak egy kicsit is, azt levettem és ragasztóval rögzítettem. Azóta nincs gondom.
http://www.fridcar.hu/alkatresz/kerekfelfuggesztes/kerekcsavar/ford/mondeo/
http://www.olcso.hu/arak/fbs ragasztó
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #830 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 11:45:40 »

Szia!

Én nem tudok másikról, de nem kizárt, hogy létezik. Én pótoltam a hiányzó króm kupakosakat, bontottat vettem és amelyiken mozgott a kupak egy kicsit is, azt levettem és ragasztóval rögzítettem. Azóta nincs gondom.
http://www.fridcar.hu/alkatresz/kerekfelfuggesztes/kerekcsavar/ford/mondeo/
http://www.olcso.hu/arak/fbs ragasztó

Nekem pont az a bajom, hogy rarohad a sapka... Utana nem tudom levenni, a 19-es kulcs nem megy ra, a 20-as meg nem fer be az alufelnin a lyukba.

Azert kene sapka nelkuli, de olyan, aminek nem lyukas a vege. Letezik ilyen egyaltalan?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #831 Dátum: 2011.03.17 csütörtök, 11:51:21 »

Nekem pont az a bajom, hogy rarohad a sapka... Utana nem tudom levenni, a 19-es kulcs nem megy ra, a 20-as meg nem fer be az alufelnin a lyukba.

Azert kene sapka nelkuli, de olyan, aminek nem lyukas a vege. Letezik ilyen egyaltalan?

AndyA

Hát amíg nincs a légkulcstól össze-vissza gyílkolva az a króm kupak, addig szépen rámegy a 19-es. Ezért én már nem is szeretem, ha a légkulcssal húzzák, oldják a kereket.
Naplózva
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #832 Dátum: 2011.03.18 péntek, 22:32:34 »

sziasztok! a napokban olyan gondom akadt, hogy vagy eltört a bal első rugóm, vagy kiugrott a rugó tényérról! létezik ilyen egyáltalán? mert most nemrég benéztem hogy minek lehet ilyen ronda hangja ott elöl, eddig nem volt semmi, és látom, hogy a rugó a gólyalábon elég balfasz módon áll, de nem látni, hogy valahol el lenne törve... létezhet, hogy kiugrott a helyéről?szilentek ilyesmi minden stabil, eddig macskakövön is néma volt a verda, tuti rugóbaja van...
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #833 Dátum: 2011.03.18 péntek, 23:02:35 »

sziasztok! a napokban olyan gondom akadt, hogy vagy eltört a bal első rugóm, vagy kiugrott a rugó tényérról! létezik ilyen egyáltalán? mert most nemrég benéztem hogy minek lehet ilyen ronda hangja ott elöl, eddig nem volt semmi, és látom, hogy a rugó a gólyalábon elég bal*** módon áll, de nem látni, hogy valahol el lenne törve... létezhet, hogy kiugrott a helyéről?szilentek ilyesmi minden stabil, eddig macskakövön is néma volt a verda, tuti rugóbaja van...

eltört,
sajna nem ritka az ilyen eset...  falbav
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #834 Dátum: 2011.03.18 péntek, 23:13:09 »

az fain. pedig nem vezetek állat módon, sőt, vigyázok a mondira... hol célszerű beszerezni, és milyet? árba kb mennyi az annyi?
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
feltaláló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Új hozzászólás #835 Dátum: 2011.03.19 szombat, 07:24:13 »

az fain. pedig nem vezetek állat módon, sőt, vigyázok a mondira... hol célszerű beszerezni, és milyet? árba kb mennyi az annyi?

Szia! Én most cseréltem hátsókat,bontottat tettem bele, 3500ft/db volt.
Naplózva

2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
tulok99
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274



E-mail
« Új hozzászólás #836 Dátum: 2011.03.19 szombat, 09:45:08 »

az menő! bontó számát meg tudod adni?
Naplózva

2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
feltaláló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Új hozzászólás #837 Dátum: 2011.03.19 szombat, 19:04:16 »

az menő! bontó számát meg tudod adni?
Nem bontóból van,egy törött autóból lett kiszedve,az eleje már hiányzott.
Naplózva

2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #838 Dátum: 2011.03.19 szombat, 19:17:49 »

az menő! bontó számát meg tudod adni?

Motorcraft fórumtárs biztos tud segíteni
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #839 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 11:11:12 »

specko szerszam nem, csak jo idegek. A felso csavarjait nehezen lehet elerni a telonak. Ha jot akarsz magadnak, szerezz be uj csavarokat is hozzajuk, mert nekem pl egy kuka lett (le kellett vagni) es a kromaksz meg a ford hungerisztán csak 3-4 napra tud hozni. Ha jol emlekszem a T-modell bontobol szereztem zsir kiraly csavarokat meg aznap (BP). Mi lekotottuk a gombfejeket is, mert igy jobban le tudtuk fesziteni a lengokart, habar nekem rugo csere is volt, inkabb amiatt kellett a hely, igy viszont nem kellett rugo osszehuzo, csak egy jo pajszer Cheesy , meg persze jo minosegu hosszu sz a r u  racsnis dugokulcs

Köszi az infókat.
Csavart nem vettem előre (mert van másik autó amivel tudok mozogni), de nem is kellett, mert kijöttek viszonylag könnyen.
Tényleg *** helyen van a felső csavar... még szerencse, h nem volt berohadva...
Akna nélkül az autó alatt fekve is 1 óra alatt megvolt a lengéscsillapító csere rendrakással együtt.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #840 Dátum: 2011.03.20 vasárnap, 13:01:45 »

Köszi az infókat.
Csavart nem vettem előre (mert van másik autó amivel tudok mozogni), de nem is kellett, mert kijöttek viszonylag könnyen.
Tényleg *** helyen van a felső csavar... még szerencse, h nem volt berohadva...
Akna nélkül az autó alatt fekve is 1 óra alatt megvolt a lengéscsillapító csere rendrakással együtt.
eljen mazlid volt akkor
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #841 Dátum: 2011.03.22 kedd, 09:09:46 »

Köszi az infókat.
Csavart nem vettem előre (mert van másik autó amivel tudok mozogni), de nem is kellett, mert kijöttek viszonylag könnyen.
Tényleg *** helyen van a felső csavar... még szerencse, h nem volt berohadva...
Akna nélkül az autó alatt fekve is 1 óra alatt megvolt a lengéscsillapító csere rendrakással együtt.


 wow1 Vá Vá Várjámá! Ez rugócseréhez is ajánlott? Mármint a csavar.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #842 Dátum: 2011.03.22 kedd, 22:47:24 »


 wow1 Vá Vá Várjámá! Ez rugócseréhez is ajánlott? Mármint a csavar.

nem, ahhoz nem kell, nekem a gatlo lekotesenel voltak gondok, az egyik csavar sehogysem akart lejonni, melegitve sem. aztan le kellett vagni
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #843 Dátum: 2011.03.23 szerda, 16:18:57 »

Mitol van az hogy elso gumijaim futofeluleteinek mindket szele nyalodik lefele? A kopas egyforma!
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #844 Dátum: 2011.03.23 szerda, 18:11:24 »

Mitol van az hogy elso gumijaim futofeluleteinek mindket szele nyalodik lefele? A kopas egyforma!

Úgy érted, a középső része kopik jobban? Arra azt szokták mondani, túl keményre van fújva tartósan.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #845 Dátum: 2011.03.23 szerda, 18:45:37 »

Mitol van az hogy elso gumijaim futofeluleteinek mindket szele nyalodik lefele? A kopas egyforma!
nekem is csinálta, beállíttattam a futóművet, azóta jó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #846 Dátum: 2011.03.23 szerda, 19:31:10 »

Mitol van az hogy elso gumijaim futofeluleteinek mindket szele nyalodik lefele? A kopas egyforma!
ha 1 gumi mind a két széle kopik,akkor alacsony a nyomás  benne.
Ha a két első gumi külső szélei kopnak,akkor az futómű gond.keresztben fut,vagy rossz a dőlés szög.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
teo
Vendég
« Új hozzászólás #847 Dátum: 2011.03.23 szerda, 20:49:51 »

ha 1 gumi mind a két széle kopik,akkor alacsony a nyomás  benne.
Ha a két első gumi külső szélei kopnak,akkor az futómű gond.keresztben fut,vagy rossz a dőlés szög.

Akkor mit jelent a "nyalódás", ha nem kopást ? Smiley
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #848 Dátum: 2011.03.23 szerda, 23:01:36 »

valami ilyesmi, de nem ennyire durva, valahol egesz a szelen van kopva (a "sarkan")



mennyi luft kell egy tddi kombiba normal korulmenyek kozott?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #849 Dátum: 2011.03.24 csütörtök, 00:08:53 »

valami ilyesmi, de nem ennyire durva, valahol egesz a szelen van kopva (a "sarkan")



mennyi luft kell egy tddi kombiba normal korulmenyek kozott?

nekem 2,3 bar van mindenhol
Naplózva
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.