Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 21:06:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3172001 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #850 Dátum: 2011.03.24 csütörtök, 00:10:19 »

nekem 2,3 bar van mindenhol
nekem most a télire mondtak 2,2-t egyszer sem néztem utána  Undecided a másikba én mindig 2,5-et nyomtam, biztos ami nem biztos  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


teo
Vendég
« Új hozzászólás #851 Dátum: 2011.03.24 csütörtök, 00:14:01 »

valami ilyesmi, de nem ennyire durva, valahol egesz a szelen van kopva (a "sarkan")



mennyi luft kell egy tddi kombiba normal korulmenyek kozott?

A könyv 16-osba 2.1-et mond mindkettőre, de én többet tennék bele. 225/40R18-ba 2.4-2.5-öt rakok, és jó.
Naplózva
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #852 Dátum: 2011.03.24 csütörtök, 12:05:42 »

A könyv 16-osba 2.1-et mond mindkettőre, de én többet tennék bele. 225/40R18-ba 2.4-2.5-öt rakok, és jó.

225/40 18-ba én 2,6-ot szoktam gázból. Semmi gond nincs vele, mondjuk én nem üres autóval megyek az esetek 90%ban.
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #853 Dátum: 2011.03.26 szombat, 21:30:17 »

acélfelnihez való kerékanyát hol lehet normális áron kapni?? worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #854 Dátum: 2011.03.26 szombat, 21:48:12 »

acélfelnihez való kerékanyát hol lehet normális áron kapni?? worship

Talán itt
http://fordalkatreszek.cegvalaszto.hu/alkatreszek/alkatresz/kerekfelfuggesztes/kategoria/kerekcsavar/marka/mondeo+iii/tipus/20815/

A harmadik csavarfajta lehet az, amire gondolsz.
177 Ft/db-ért van hirdetve.

Valahol találtam kicsit olcsóbbat is, persze amikor nem azt kerestem. Most bezzeg nem találom.  Angry

Most látom, a kuplung készlet ugyanitt 66 ezer, hátha valakinek ez is hasznos.
A SACHS kinyomócsapágy 59 ezer, .... na mindegy, akinek tetszik keresgéljen itt is.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.26 szombat, 22:00:50 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #855 Dátum: 2011.03.26 szombat, 22:14:50 »

Talán itt
http://fordalkatreszek.cegvalaszto.hu/alkatreszek/alkatresz/kerekfelfuggesztes/kategoria/kerekcsavar/marka/mondeo+iii/tipus/20815/

A harmadik csavarfajta lehet az, amire gondolsz.
177 Ft/db-ért van hirdetve.

Valahol találtam kicsit olcsóbbat is, persze amikor nem azt kerestem. Most bezzeg nem találom.  Angry

Most látom, a kuplung készlet ugyanitt 66 ezer, hátha valakinek ez is hasznos.
A SACHS kinyomócsapágy 59 ezer, .... na mindegy, akinek tetszik keresgéljen itt is.
köszi, lehet hogy cserélnem kell majd ezeket, mert kezdenek kiszakadni a menetek Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #856 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 18:45:26 »

acélfelnihez való kerékanyát hol lehet normális áron kapni?? worship

Akcios volt osszel a Fordnal, 220-ert darabja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #857 Dátum: 2011.03.27 vasárnap, 22:21:52 »

Köszi az infókat.
Csavart nem vettem előre (mert van másik autó amivel tudok mozogni), de nem is kellett, mert kijöttek viszonylag könnyen.
Tényleg *** helyen van a felső csavar... még szerencse, h nem volt berohadva...
Akna nélkül az autó alatt fekve is 1 óra alatt megvolt a lengéscsillapító csere rendrakással együtt.

Hát, én nem tudom, te biztosan a F1-ben tanultál szerelni, de nekem ráment 3 óra a szerelésre (kényelmesen), hogy mindenünk megvolt a cseréhez...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #858 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 13:55:00 »

Kedves Fórumtársak!

A hétvégén megtörtént a rugók cseréje. Sajna most látom, hogy az "utána" kép nem lett valami tökéletes, de még ma fényképezgetek egy keveset, és felrakom.

Előtte:




És így néz ki most (ma reggeli állapot  smile



Az ültetés látványosabb mint gondoltam, a komfort egy kissé keményebb, de a stabilitás verhetetlen, még ezekkel a sz@r gumikkal is...  hehe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #859 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 14:33:23 »

Kedves Fórumtársak!

A hétvégén megtörtént a rugók cseréje. Sajna most látom, hogy az "utána" kép nem lett valami tökéletes, de még ma fényképezgetek egy keveset, és felrakom.

Előtte:


És így néz ki most (ma reggeli állapot  smile



Az ültetés látványosabb mint gondoltam, a komfort egy kissé keményebb, de a stabilitás verhetetlen, még ezekkel a sz@r gumikkal is...  hehe
Szia.
Tényleg jobban néz ki.
Nekem is valami ilyen projekt kell, mert a 18-as felnivel kicsit magasnak tűnik. Csak 3 kérdés:
-milyen rugót?
-hol vetted?
-mennyiért?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #860 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 14:39:54 »

Szia.
Tényleg jobban néz ki.
Nekem is valami ilyen projekt kell, mert a 18-as felnivel kicsit magasnak tűnik. Csak 3 kérdés:
-milyen rugót?
-hol vetted?
-mennyiért?

Akkor csak röviden:
- gyári Eibach ültetőszett (az ST220 V6 rugója passzol a TDCi-hez),
- ismerősön keresztül a Fordtól,
- 40.000 Ft volt a 4 db rugó ára.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #861 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 14:46:11 »

Akkor csak röviden:
- gyári Eibach ültetőszett (az ST220 V6 rugója passzol a TDCi-hez),
- ismerősön keresztül a Fordtól,
- 40.000 Ft volt a 4 db rugó ára.
Ismerősön keresztül, azt jelenti, hogy kedvezményes áron?
Végül vettél rugóösszehúzót? Csinálsz róla cikket?Nekem is könnyebb lenne, ha már ott tartok.  smile
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #862 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 15:29:51 »

Ismerősön keresztül, azt jelenti, hogy kedvezményes áron?
Végül vettél rugóösszehúzót? Csinálsz róla cikket?Nekem is könnyebb lenne, ha már ott tartok.  smile

Igen, kb 25% kedvezményem volt a rugószetten. Rugóösszehúzót nem vettem, mert unokaöcsémnek van rugóprése, úgyhogy össze tudtuk nyomni a rugókat, de én prés nélkül neki se kezdenék, mert az aztán már tényleg nem fehér embernek való...
Nem rinya, de így is elég macera volt, és 3 órát tuti eltöltöttünk az egésszel.
A cikket még meglátom, mert tényleg jó lenne, ha valami lenne róla, bár fotózni nem fotóztam az akciót (ez talán utólag is pótolható némileg).
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #863 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 21:20:31 »

Kedves Fórumtársak!

A hétvégén megtörtént a rugók cseréje. Sajna most látom, hogy az "utána" kép nem lett valami tökéletes, de még ma fényképezgetek egy keveset, és felrakom.

Előtte:
[img width=800 height=600]http://kepgep.hu/2011/03/28/main/DSC00032.jpg[/img

[img width=800 height=600]http://kepgep.hu/2011/03/28/main/DSC00033.jpg[/img

És így néz ki most (ma reggeli állapot  smile

[img width=800 height=600]http://kepgep.hu/2011/03/28/main/DSC00036.jpg[/img

Az ültetés látványosabb mint gondoltam, a komfort egy kissé keményebb, de a stabilitás verhetetlen, még ezekkel a sz@r gumikkal is...  hehe
Húúúúha  wow1 Zsííííír  nyes nyes
Nem gondolkoztál nyomtávszélesítésen? Nagyon frankón mutatna  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #864 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 21:25:03 »

Akkor csak röviden:
- gyári Eibach ültetőszett (az ST220 V6 rugója passzol a TDCi-hez),
- ismerősön keresztül a Fordtól,
- 40.000 Ft volt a 4 db rugó ára.
faxa lett eljen eljen pont kérdezni akartam, hogy beraktad-e már vigyor3

majd valami jobbképet csinálhatnál a végeredményről, ahol nem olvad össze a kerékjárat a kerékkel, hogy látható legyen az eredmény eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #865 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 21:51:25 »

faxa lett eljen eljen pont kérdezni akartam, hogy beraktad-e már vigyor3

majd valami jobbképet csinálhatnál a végeredményről, ahol nem olvad össze a kerékjárat a kerékkel, hogy látható legyen az eredmény eljen

De, holnap ígérem csinálok valami normálisabb fotót. Ma munka után sem voltak jók a fényviszonyok, úgyhogy nagyjából ugyanaz lett az eredmény...  Angry
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #866 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 22:25:36 »

De, holnap ígérem csinálok valami normálisabb fotót. Ma munka után sem voltak jók a fényviszonyok, úgyhogy nagyjából ugyanaz lett az eredmény...  Angry

eljen eljen és milyen az úton??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #867 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 22:41:45 »

eljen eljen és milyen az úton??

Iggen feszes, de érezni rajta, hogy kívánná az ST220 gátlóit is, mert visszarugózásnál előfordul, hogy meglöki az autót a hátsó futómű. Egyébként befekszik rendesen a kanyarba. A gyorsítások és a fékezések intenzívebbek lettek, főleg fékezéskor érezni, hogy nincs bólintása az autónak, egyszerűen kőkeményen fékez.  hehe
De ez a szett hátul szerintem 5 cm-t is ültetett. Most lett olyan a Mondi rugózása, mint a szeretett kis TDDi Focus-omé volt. Az is úgy feküdt az útra, hogy öröm volt vezetni.  eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #868 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 22:44:57 »

Iggen feszes, de érezni rajta, hogy kívánná az ST220 gátlóit is, mert vis***ugózásnál előfordul, hogy meglöki az autót a hátsó futómű. Egyébként befekszik rendesen a kanyarba. A gyorsítások és a fékezések intenzívebbek lettek, főleg fékezéskor érezni, hogy nincs bólintása az autónak, egyszerűen kőkeményen fékez.  hehe
De ez a szett hátul szerintem 5 cm-t is ültetett. Most lett olyan a Mondi rugózása, mint a szeretett kis TDDi Focus-omé volt. Az is úgy feküdt az útra, hogy öröm volt vezetni.  eplus2
eljen lehet én is benevezek majd egyre

st220 gátlói mennyibe vannak??

és ha felkeményíttetnéd a mostanikakat??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #869 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 22:51:40 »

eljen lehet én is benevezek majd egyre

st220 gátlói mennyibe vannak??

és ha felkeményíttetnéd a mostanikakat??


Ha jól hallottam, akkor 25.000 Ft/db az ára, ami végül is nem tragédia, ha hozzáveszed, hogy egy Astrához való Monroe gátló pár 42.000 Ft körül van. Nem tudom, hogy a felkeményítés meghozná-e a kívánt eredményt, meg ezekben azért mégis csak benne van már erősen a km...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #870 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 22:55:38 »

Ha jól hallottam, akkor 25.000 Ft/db az ára, ami végül is nem tragédia, ha hozzáveszed, hogy egy Astrához való Monroe gátló pár 42.000 Ft körül van. Nem tudom, hogy a felkeményítés meghozná-e a kívánt eredményt, meg ezekben azért mégis csak benne van már erősen a km...
kárászy-ék és volt mégvalaki, teljesen újjá építi olyanra, amilyenre akarod, asszem ettől jobb áron
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #871 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 22:58:56 »

kárászy-ék és volt mégvalaki, teljesen újjá építi olyanra, amilyenre akarod, asszem ettől jobb áron
megtaláltam a másikat is



http://www.raj-lengéscsillapító.hu/
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #872 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 23:03:16 »

kárászy-ék és volt mégvalaki, teljesen újjá építi olyanra, amilyenre akarod, asszem ettől jobb áron

Nem tudom, nem ismerem őket. De ezzel az a problémám, hogy folyamatosan használom az autót, és még arra sincs megoldásom, hogy hogyan kerül el a kocsi a műanyagoshoz meg a festőhöz a lökhárítók miatt.
Hacsak nem szerzek bontottan 4 db gátlót, bár ha a most tervbe vett dolgok meglesznek, kezdhetek új kuplungra, kinyomószerkezetre, kettőstömegűre, magasnyomásúra meg csúcsokra gyűjteni.  eplus2 Feel the difference lesz...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #873 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 23:04:38 »

Nem tudom, nem ismerem őket. De ezzel az a problémám, hogy folyamatosan használom az autót, és még arra sincs megoldásom, hogy hogyan kerül el a kocsi a műanyagoshoz meg a festőhöz a lökhárítók miatt.
Hacsak nem szerzek bontottan 4 db gátlót, bár ha a most tervbe vett dolgok meglesznek, kezdhetek új kuplungra, kinyomószerkezetre, kettőstömegűre, magasnyomásúra meg csúcsokra gyűjteni.  eplus2 Feel the difference lesz...
magasnyomásúra és csúcsokra???  wow1 wow1 wow1 Why??
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #874 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 23:22:28 »

magasnyomásúra és csúcsokra???  wow1 wow1 wow1 Why??

Egyszer azok is megadják magukat... Mindenesetre most még bírja mindkettő, bár a motor járása szerintem közel se optimális, viszont eddig teljesen elkerültek a porlasztócsúcsos jelenségek (vészüzem, stb.), pedig már 2009-ben megmondták, hogy a 2. csúcs halódik. Azóta is megy a gép, keveset fogyaszt, nem füstöl fehéren indításkor, csak a motor járásában érezni egy kis egyenetlenséget, meg gyorsításnál zakatol egy kicsit, de padlógázra megindul mint a lipicai ménes....
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #875 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 23:23:50 »

Egyszer azok is megadják magukat... Mindenesetre most még bírja mindkettő, bár a motor járása szerintem közel se optimális, viszont eddig teljesen elkerültek a porlasztócsúcsos jelenségek (vészüzem, stb.), pedig már 2009-ben megmondták, hogy a 2. csúcs halódik. Azóta is megy a gép, keveset fogyaszt, nem füstöl fehéren indításkor, csak a motor járásában érezni egy kis egyenetlenséget, meg gyorsításnál zakatol egy kicsit, de padlógázra megindul mint a lipicai ménes....
enyém is zakatol, de hát ezért tédécéííí  hehe nem?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #876 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 23:34:55 »

enyém is zakatol, de hát ezért tédécéííí  hehe nem?

Ebben van valami...  nyes
Csak mindig beleesek abba a hibába, hogy hasonlítom a hangját a régi TDDi Focus-omhoz. Annak egyenletes volt a járása, ennek meg nem igazán az.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #877 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 23:35:49 »

Ebben van valami...  nyes
Csak mindig beleesek abba a hibába, hogy hasonlítom a hangját a régi TDDi Focus-omhoz. Annak egyenletes volt a járása, ennek meg nem igazán az.
Melegen hosszú út után nagyon finom a hangja meg kell hagyni, de amúgy nem! De én így szeretem  Smiley
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #878 Dátum: 2011.03.28 hétfő, 23:40:16 »

Melegen hosszú út után nagyon finom a hangja meg kell hagyni, de amúgy nem! De én így szeretem  Smiley

Az tény, hogy én se szállnék át momentán másik autóba!!!  taps eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #879 Dátum: 2011.03.29 kedd, 19:51:34 »

faxa lett eljen eljen pont kérdezni akartam, hogy beraktad-e már vigyor3

majd valami jobbképet csinálhatnál a végeredményről, ahol nem olvad össze a kerékjárat a kerékkel, hogy látható legyen az eredmény eljen

Esz az ideg, mert nem vagyok képes olyan fotót készíteni, amin tényleg nem olvad egybe a kettő!!!  falbav falbav falbav
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #880 Dátum: 2011.03.31 csütörtök, 20:04:28 »

Sziasztok!

Lengőkar első hátsó szilentet otthon hogy lehet kcserélni?

Köszi!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #881 Dátum: 2011.04.01 péntek, 00:29:51 »

Sziasztok!

Ma vettem egy hátsó futómű első lengőkar szilentet és mikor odaértem, hogy csere kiderült, hogy amit az unixba adtak az nem épp ebbe a mondeoba jó. Valaki cserélt már ilyet? Lehet bele jót kapni?

Köszi
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #882 Dátum: 2011.04.01 péntek, 00:31:30 »

Sziasztok!

Lengőkar első hátsó szilentet otthon hogy lehet kcserélni?

Köszi!

Én komplett első lengőkart cseréltem, az is nagy szívás. Én nem állnék neki otthon, még a bölcső is útba volt arra emlékszem... falbav
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #883 Dátum: 2011.04.01 péntek, 11:03:01 »

Én komplett első lengőkart cseréltem, az is nagy szívás. Én nem állnék neki otthon, még a bölcső is útba volt arra emlékszem... falbav

Miért kellett cserélni?

Ezt akartam kérdezni már, hogy azt miből lehet tudni hogy az első lengőkarba a szilentek rosszak, vagy a gömbfej rajta? És milyen tünetei vannak ha rossz? Kopog?

Csak mert nekem olyan gondom van, hogy futómű állítás után, nincs meg a kormányközép. Visszavittem többször is, másik futóműveshez is. Mikor a gépen van, akkor minden határértéken belül, a kormány középen áll, de mikor "terhelést" kap, azaz használat közben, kicsit félreáll a kormány. Ez mitől lehet? Azt mondták hogy lehet a lengőkar miatt.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #884 Dátum: 2011.04.01 péntek, 11:52:46 »

Miért kellett cserélni?
Ezt akartam kérdezni már, hogy azt miből lehet tudni hogy az első lengőkarba a szilentek rosszak, vagy a gömbfej rajta? És milyen tünetei vannak ha rossz? Kopog?
Csak mert nekem olyan gondom van, hogy futómű állítás után, nincs meg a kormányközép. Visszavittem többször is, másik futóműveshez is. Mikor a gépen van, akkor minden határértéken belül, a kormány középen áll, de mikor "terhelést" kap, azaz használat közben, kicsit félreáll a kormány. Ez mitől lehet? Azt mondták hogy lehet a lengőkar miatt.
Az első lengőkarban általában a hátsó szilent megy szét idővel, mert ez kapja a nagy terheléseket. Az első szilent csak akkor megy tönkre, ha a hátsó kivan, és szétverődik az első szilent is.
A leggyakoribb szilentes tünetek:
- intenzív gyorsításnál / lassításnála az autó elhúz jobbra vagy balra,
- nagyobb sebességnél (pl 100 km/h) szédeleg az eleje (van aki szitálásnak mondja, de nálam véletlenszerű kilengéseket produkált).

A gömbfejek kotyogása hallható, sőt, az látható lenne a futóműállításnál is. A szilent cserékének nem állnék neki, mert egy országos szívás...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #885 Dátum: 2011.04.01 péntek, 11:54:44 »

Sziasztok!

Ma vettem egy hátsó futómű első lengőkar szilentet és mikor odaértem, hogy csere kiderült, hogy amit az unixba adtak az nem épp ebbe a mondeoba jó. Valaki cserélt már ilyet? Lehet bele jót kapni?

Köszi

Ezt nem fordítva akartad? Első lengőkar hátsó szilent?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #886 Dátum: 2011.04.01 péntek, 22:05:48 »

Sziasztok.

Alkatrészek vásárlása előtt állok és elkelne egy kis segítség.
Lengéscsillapítóból milyet érdemes venni (márka,olajos vagy gázos,egycsöves vagy kétcsöves) ? Első és hátsó kellene.
Milyen km intervallumonként kell a csillapítókat cserélni?
A lengőkarban lévő gömbfejeket milyen km intervallumonként kell cserélni.
Féktárcsát (hűtött) lehet-e szabályoztatni, vagy érdemes-e ?(130000 km van benne)?
Féktárcsából és fékbetétból milyet érdemes venni?
Évi kb.40000 km-t megyek autóval.
Hosszbordás szíj csereperiódus.
Válaszotokat előre is köszönöm.

Balázs.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #887 Dátum: 2011.04.02 szombat, 04:15:26 »

Miért kellett cserélni?

Ezt akartam kérdezni már, hogy azt miből lehet tudni hogy az első lengőkarba a szilentek rosszak, vagy a gömbfej rajta? És milyen tünetei vannak ha rossz? Kopog?

Csak mert nekem olyan gondom van, hogy futómű állítás után, nincs meg a kormányközép. Visszavittem többször is, másik futóműveshez is. Mikor a gépen van, akkor minden határértéken belül, a kormány középen áll, de mikor "terhelést" kap, azaz használat közben, kicsit félreáll a kormány. Ez mitől lehet? Azt mondták hogy lehet a lengőkar miatt.


Nekem ilyen gondom nem volt, egyszerűen 225/40 18as kerekekkel járok és ezt a szilentjeim is bánják. Kopogni kezdett nem is akárhogyan. Most a hátsókkal küzdök. Egyszerűbb és gyorsabb volt kompletten cserélni, azért döntöttem így.
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #888 Dátum: 2011.04.02 szombat, 04:22:28 »

Ezt nem fordítva akartad? Első lengőkar hátsó szilent?

Hogy is... Hátsó futómű  lengőkar első szilent. Talán így. Már talán megoldottam a problémát, az mk 1-2 mondeoé jó az mk 3asba amibe egyébként külön nem lehet kapni.
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #889 Dátum: 2011.04.02 szombat, 11:49:31 »

Hátsó hídba cserélt már valaki szilentet? Ilyet: http://www.cromax.hu/index.php?katid=43520995
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #890 Dátum: 2011.04.02 szombat, 11:57:52 »

Sziasztok.

Alkatrészek vásárlása előtt állok és elkelne egy kis segítség.
Lengéscsillapítóból milyet érdemes venni (márka,olajos vagy gázos,egycsöves vagy kétcsöves) ? Első és hátsó kellene.
Milyen km intervallumonként kell a csillapítókat cserélni?
A lengőkarban lévő gömbfejeket milyen km intervallumonként kell cserélni.
Féktárcsát (hűtött) lehet-e szabályoztatni, vagy érdemes-e ?(130000 km van benne)?
Féktárcsából és fékbetétból milyet érdemes venni?
Évi kb.40000 km-t megyek autóval.
Hosszbordás szíj csereperiódus.
Válaszotokat előre is köszönöm.

Balázs.

Én "sima" gázosat vennék, valami normálisabb márkából.
Igazából nincs csereperiódusa a gátlóknak, ha rossz, akkor cserélni kell.
Lengőkar gömbfejekre is ugyanez érvényes, ha kopog, rossz, akkor cserés.
A féktárcsa szabályozásról megoszlanak a vélemények, de 130ezer Km-el nem nagyon lehet határérték felé szabályozni, szerintem az cserés.
A gyári tárcsa, gyári betét kombó jó (bár nekem hullámosodott, így most Brembo tárcsa,Textar betét van)
Hosszbordás szíjat passzolom...

Üdv a klubban! integet2
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #891 Dátum: 2011.04.02 szombat, 15:30:56 »

Hátsó hídba cserélt már valaki szilentet? Ilyet: http://www.cromax.hu/index.php?katid=43520995

Én még nem, de rám is ez vár. Néztem a szilenteket, és még jók, de már nem sokáig.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #892 Dátum: 2011.04.02 szombat, 16:06:42 »

Sziasztok.

Alkatrészek vásárlása előtt állok és elkelne egy kis segítség.
Lengéscsillapítóból milyet érdemes venni (márka,olajos vagy gázos,egycsöves vagy kétcsöves) ? Első és hátsó kellene.
Milyen km intervallumonként kell a csillapítókat cserélni?
A lengőkarban lévő gömbfejeket milyen km intervallumonként kell cserélni.
Féktárcsát (hűtött) lehet-e szabályoztatni, vagy érdemes-e ?(130000 km van benne)?
Féktárcsából és fékbetétból milyet érdemes venni?
Évi kb.40000 km-t megyek autóval.
Hosszbordás szíj csereperiódus.
Válaszotokat előre is köszönöm.

Balázs.
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=0904354EFA0AF54F4A3250B25FE1E321.walv0671

ide beírod az alvász számodat,és megkapod a szervízintervallumokat. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #893 Dátum: 2011.04.02 szombat, 16:13:14 »

Én még nem, de rám is ez vár. Néztem a szilenteket, és még jók, de már nem sokáig.

Miből gondolod hogy ez vár rád, látod hogy rossz, vagy érzed? Nekem a széle van kicsit leválva...

És milyen tünetei vannak ha cserés? Kopogás?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #894 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 21:09:40 »

Miből gondolod hogy ez vár rád, látod hogy rossz, vagy érzed? Nekem a széle van kicsit leválva...

És milyen tünetei vannak ha cserés? Kopogás?

csúnyán tud kopogni... mert a fém a fémen kopog, ha tönkremegy a gumibak. én már cseréltettem mindkét oldalon mindkettőt (2X2) a szerelőm nem volt túl lelkes tőle...
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #895 Dátum: 2011.04.06 szerda, 14:32:15 »

Kicsit (nagyon) OFF.

Ha a krokodil emelő nem tartja meg a kocsit, nagyon lassan engedi le, akkor ott az olajat kell cserélni benne? Nem folyik sehol.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #896 Dátum: 2011.04.06 szerda, 14:38:28 »

Kicsit (nagyon) OFF.

Ha a krokodil emelő nem tartja meg a kocsit, nagyon lassan engedi le, akkor ott az olajat kell cserélni benne? Nem folyik sehol.

vagy a tömítéseket...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #897 Dátum: 2011.04.06 szerda, 14:39:11 »

vagy a tömítéseket...

De akkor látni kellene rajta valahol folyást, nem?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #898 Dátum: 2011.04.06 szerda, 15:04:08 »

De akkor látni kellene rajta valahol folyást, nem?

Szia!

Nem feltétlenül, mert ez egy zárt rendszeren belül is két teret jelent. Egy alacsony nyomásút, ahol tárolódik az olaj és egy maga a munkahenger alatti tér, ahova bepumpálod az olajat. Az emelő leengedésekor, pedig elengeded vissza a munkahenger alól a tárolótérbe az olajat. A két tér között nem tömör, akkor még nem jut ki a környezetbe.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #899 Dátum: 2011.04.06 szerda, 15:20:38 »

Szia!

Nem feltétlenül, mert ez egy zárt rendszeren belül is két teret jelent. Egy alacsony nyomásút, ahol tárolódik az olaj és egy maga a munkahenger alatti tér, ahova bepumpálod az olajat. Az emelő leengedésekor, pedig elengeded vissza a munkahenger alól a tárolótérbe az olajat. A két tér között nem tömör, akkor még nem jut ki a környezetbe.

Ahha, értem. És ezt lehet javítani, cserélni a tömítést? Vagy kuka?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Oldalak: 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.