Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 21:06:40
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
11
12
13
14
15
16
17
[
18
]
19
20
21
22
23
24
25
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3172001 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #850 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 00:10:19 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.03.24 csütörtök, 00:08:53
nekem 2,3 bar van mindenhol
nekem most a télire mondtak 2,2-t egyszer sem néztem utána
a másikba én mindig 2,5-et nyomtam, biztos ami nem biztos
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
teo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #851 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 00:14:01 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.03.23 szerda, 23:01:36
valami ilyesmi, de nem ennyire durva, valahol egesz a szelen van kopva (a "sarkan")
mennyi luft kell egy tddi kombiba normal korulmenyek kozott?
A könyv 16-osba 2.1-et mond mindkettőre, de én többet tennék bele. 225/40R18-ba 2.4-2.5-öt rakok, és jó.
Naplózva
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #852 Dátum:
2011.03.24 csütörtök, 12:05:42 »
Idézetet írta: teo - 2011.03.24 csütörtök, 00:14:01
A könyv 16-osba 2.1-et mond mindkettőre, de én többet tennék bele. 225/40R18-ba 2.4-2.5-öt rakok, és jó.
225/40 18-ba én 2,6-ot szoktam gázból. Semmi gond nincs vele, mondjuk én nem üres autóval megyek az esetek 90%ban.
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #853 Dátum:
2011.03.26 szombat, 21:30:17 »
acélfelnihez való kerékanyát hol lehet normális áron kapni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #854 Dátum:
2011.03.26 szombat, 21:48:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.26 szombat, 21:30:17
acélfelnihez való kerékanyát hol lehet normális áron kapni??
Talán itt
http://fordalkatreszek.cegvalaszto.hu/alkatreszek/alkatresz/kerekfelfuggesztes/kategoria/kerekcsavar/marka/mondeo+iii/tipus/20815/
A harmadik csavarfajta lehet az, amire gondolsz.
177 Ft/db-ért van hirdetve.
Valahol találtam kicsit olcsóbbat is, persze amikor nem azt kerestem. Most bezzeg nem találom.
Most látom, a kuplung készlet ugyanitt 66 ezer, hátha valakinek ez is hasznos.
A SACHS kinyomócsapágy 59 ezer, .... na mindegy, akinek tetszik keresgéljen itt is.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.26 szombat, 22:00:50 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #855 Dátum:
2011.03.26 szombat, 22:14:50 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.03.26 szombat, 21:48:12
Talán itt
http://fordalkatreszek.cegvalaszto.hu/alkatreszek/alkatresz/kerekfelfuggesztes/kategoria/kerekcsavar/marka/mondeo+iii/tipus/20815/
A harmadik csavarfajta lehet az, amire gondolsz.
177 Ft/db-ért van hirdetve.
Valahol találtam kicsit olcsóbbat is, persze amikor nem azt kerestem. Most bezzeg nem találom.
Most látom, a kuplung készlet ugyanitt 66 ezer, hátha valakinek ez is hasznos.
A SACHS kinyomócsapágy 59 ezer, .... na mindegy, akinek tetszik keresgéljen itt is.
köszi, lehet hogy cserélnem kell majd ezeket, mert kezdenek kiszakadni a menetek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #856 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 18:45:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.26 szombat, 21:30:17
acélfelnihez való kerékanyát hol lehet normális áron kapni??
Akcios volt osszel a Fordnal, 220-ert darabja.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #857 Dátum:
2011.03.27 vasárnap, 22:21:52 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.03.20 vasárnap, 11:11:12
Köszi az infókat.
Csavart nem vettem előre (mert van másik autó amivel tudok mozogni), de nem is kellett, mert kijöttek viszonylag könnyen.
Tényleg *** helyen van a felső csavar... még szerencse, h nem volt berohadva...
Akna nélkül az autó alatt fekve is 1 óra alatt megvolt a lengéscsillapító csere rendrakással együtt.
Hát, én nem tudom, te biztosan a F1-ben tanultál szerelni, de nekem ráment 3 óra a szerelésre (kényelmesen), hogy mindenünk megvolt a cseréhez...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #858 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 13:55:00 »
Kedves Fórumtársak!
A hétvégén megtörtént a rugók cseréje. Sajna most látom, hogy az "utána" kép nem lett valami tökéletes, de még ma fényképezgetek egy keveset, és felrakom.
Előtte:
És így néz ki most (ma reggeli állapot
Az ültetés látványosabb mint gondoltam, a komfort egy kissé keményebb, de a stabilitás verhetetlen, még ezekkel a sz@r gumikkal is...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #859 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 14:33:23 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.28 hétfő, 13:55:00
Kedves Fórumtársak!
A hétvégén megtörtént a rugók cseréje. Sajna most látom, hogy az "utána" kép nem lett valami tökéletes, de még ma fényképezgetek egy keveset, és felrakom.
Előtte:
És így néz ki most (ma reggeli állapot
Az ültetés látványosabb mint gondoltam, a komfort egy kissé keményebb, de a stabilitás verhetetlen, még ezekkel a sz@r gumikkal is...
Szia.
Tényleg jobban néz ki.
Nekem is valami ilyen projekt kell, mert a 18-as felnivel kicsit magasnak tűnik. Csak 3 kérdés:
-milyen rugót?
-hol vetted?
-mennyiért?
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #860 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 14:39:54 »
Idézetet írta: nagytomi - 2011.03.28 hétfő, 14:33:23
Szia.
Tényleg jobban néz ki.
Nekem is valami ilyen projekt kell, mert a 18-as felnivel kicsit magasnak tűnik. Csak 3 kérdés:
-milyen rugót?
-hol vetted?
-mennyiért?
Akkor csak röviden:
- gyári Eibach ültetőszett (az ST220 V6 rugója passzol a TDCi-hez),
- ismerősön keresztül a Fordtól,
- 40.000 Ft volt a 4 db rugó ára.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #861 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 14:46:11 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.28 hétfő, 14:39:54
Akkor csak röviden:
- gyári Eibach ültetőszett (az ST220 V6 rugója passzol a TDCi-hez),
- ismerősön keresztül a Fordtól,
- 40.000 Ft volt a 4 db rugó ára.
Ismerősön keresztül, azt jelenti, hogy kedvezményes áron?
Végül vettél rugóösszehúzót? Csinálsz róla cikket?Nekem is könnyebb lenne, ha már ott tartok.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #862 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 15:29:51 »
Idézetet írta: nagytomi - 2011.03.28 hétfő, 14:46:11
Ismerősön keresztül, azt jelenti, hogy kedvezményes áron?
Végül vettél rugóösszehúzót? Csinálsz róla cikket?Nekem is könnyebb lenne, ha már ott tartok.
Igen, kb 25% kedvezményem volt a rugószetten. Rugóösszehúzót nem vettem, mert unokaöcsémnek van rugóprése, úgyhogy össze tudtuk nyomni a rugókat, de én prés nélkül neki se kezdenék, mert az aztán már tényleg nem fehér embernek való...
Nem rinya, de így is elég macera volt, és 3 órát tuti eltöltöttünk az egésszel.
A cikket még meglátom, mert tényleg jó lenne, ha valami lenne róla, bár fotózni nem fotóztam az akciót (ez talán utólag is pótolható némileg).
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #863 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 21:20:31 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.28 hétfő, 13:55:00
Kedves Fórumtársak!
A hétvégén megtörtént a rugók cseréje. Sajna most látom, hogy az "utána" kép nem lett valami tökéletes, de még ma fényképezgetek egy keveset, és felrakom.
Előtte:
[img width=800 height=600]http://kepgep.hu/2011/03/28/main/DSC00032.jpg[/img
[img width=800 height=600]http://kepgep.hu/2011/03/28/main/DSC00033.jpg[/img
És így néz ki most (ma reggeli állapot
[img width=800 height=600]http://kepgep.hu/2011/03/28/main/DSC00036.jpg[/img
Az ültetés látványosabb mint gondoltam, a komfort egy kissé keményebb, de a stabilitás verhetetlen, még ezekkel a sz@r gumikkal is...
Húúúúha
Zsííííír
Nem gondolkoztál nyomtávszélesítésen? Nagyon frankón mutatna
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #864 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 21:25:03 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.28 hétfő, 14:39:54
Akkor csak röviden:
- gyári Eibach ültetőszett (az ST220 V6 rugója passzol a TDCi-hez),
- ismerősön keresztül a Fordtól,
- 40.000 Ft volt a 4 db rugó ára.
faxa lett
pont kérdezni akartam, hogy beraktad-e már
majd valami jobbképet csinálhatnál a végeredményről, ahol nem olvad össze a kerékjárat a kerékkel, hogy látható legyen az eredmény
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #865 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 21:51:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.28 hétfő, 21:25:03
faxa lett
pont kérdezni akartam, hogy beraktad-e már
majd valami jobbképet csinálhatnál a végeredményről, ahol nem olvad össze a kerékjárat a kerékkel, hogy látható legyen az eredmény
De, holnap ígérem csinálok valami normálisabb fotót. Ma munka után sem voltak jók a fényviszonyok, úgyhogy nagyjából ugyanaz lett az eredmény...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #866 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 22:25:36 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.28 hétfő, 21:51:25
De, holnap ígérem csinálok valami normálisabb fotót. Ma munka után sem voltak jók a fényviszonyok, úgyhogy nagyjából ugyanaz lett az eredmény...
és milyen az úton??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #867 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 22:41:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.28 hétfő, 22:25:36
és milyen az úton??
Iggen feszes, de érezni rajta, hogy kívánná az ST220 gátlóit is, mert visszarugózásnál előfordul, hogy meglöki az autót a hátsó futómű. Egyébként befekszik rendesen a kanyarba. A gyorsítások és a fékezések intenzívebbek lettek, főleg fékezéskor érezni, hogy nincs bólintása az autónak, egyszerűen kőkeményen fékez.
De ez a szett hátul szerintem 5 cm-t is ültetett. Most lett olyan a Mondi rugózása, mint a szeretett kis TDDi Focus-omé volt. Az is úgy feküdt az útra, hogy öröm volt vezetni.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #868 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 22:44:57 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.28 hétfő, 22:41:45
Iggen feszes, de érezni rajta, hogy kívánná az ST220 gátlóit is, mert vis***ugózásnál előfordul, hogy meglöki az autót a hátsó futómű. Egyébként befekszik rendesen a kanyarba. A gyorsítások és a fékezések intenzívebbek lettek, főleg fékezéskor érezni, hogy nincs bólintása az autónak, egyszerűen kőkeményen fékez.
De ez a szett hátul szerintem 5 cm-t is ültetett. Most lett olyan a Mondi rugózása, mint a szeretett kis TDDi Focus-omé volt. Az is úgy feküdt az útra, hogy öröm volt vezetni.
lehet én is benevezek majd egyre
st220 gátlói mennyibe vannak??
és ha felkeményíttetnéd a mostanikakat??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #869 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 22:51:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.28 hétfő, 22:44:57
lehet én is benevezek majd egyre
st220 gátlói mennyibe vannak??
és ha felkeményíttetnéd a mostanikakat??
Ha jól hallottam, akkor 25.000 Ft/db az ára, ami végül is nem tragédia, ha hozzáveszed, hogy egy Astrához való Monroe gátló pár 42.000 Ft körül van. Nem tudom, hogy a felkeményítés meghozná-e a kívánt eredményt, meg ezekben azért mégis csak benne van már erősen a km...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #870 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 22:55:38 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.28 hétfő, 22:51:40
Ha jól hallottam, akkor 25.000 Ft/db az ára, ami végül is nem tragédia, ha hozzáveszed, hogy egy Astrához való Monroe gátló pár 42.000 Ft körül van. Nem tudom, hogy a felkeményítés meghozná-e a kívánt eredményt, meg ezekben azért mégis csak benne van már erősen a km...
kárászy-ék és volt mégvalaki, teljesen újjá építi olyanra, amilyenre akarod, asszem ettől jobb áron
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #871 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 22:58:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.28 hétfő, 22:55:38
kárászy-ék és volt mégvalaki, teljesen újjá építi olyanra, amilyenre akarod, asszem ettől jobb áron
megtaláltam a másikat is
http://www.raj-lengéscsillapító.hu/
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #872 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 23:03:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.28 hétfő, 22:55:38
kárászy-ék és volt mégvalaki, teljesen újjá építi olyanra, amilyenre akarod, asszem ettől jobb áron
Nem tudom, nem ismerem őket. De ezzel az a problémám, hogy folyamatosan használom az autót, és még arra sincs megoldásom, hogy hogyan kerül el a kocsi a műanyagoshoz meg a festőhöz a lökhárítók miatt.
Hacsak nem szerzek bontottan 4 db gátlót, bár ha a most tervbe vett dolgok meglesznek, kezdhetek új kuplungra, kinyomószerkezetre, kettőstömegűre, magasnyomásúra meg csúcsokra gyűjteni.
Feel the difference lesz...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #873 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 23:04:38 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.28 hétfő, 23:03:16
Nem tudom, nem ismerem őket. De ezzel az a problémám, hogy folyamatosan használom az autót, és még arra sincs megoldásom, hogy hogyan kerül el a kocsi a műanyagoshoz meg a festőhöz a lökhárítók miatt.
Hacsak nem szerzek bontottan 4 db gátlót, bár ha a most tervbe vett dolgok meglesznek, kezdhetek új kuplungra, kinyomószerkezetre, kettőstömegűre, magasnyomásúra meg csúcsokra gyűjteni.
Feel the difference lesz...
magasnyomásúra és csúcsokra???
Why??
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #874 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 23:22:28 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.28 hétfő, 23:04:38
magasnyomásúra és csúcsokra???
Why??
Egyszer azok is megadják magukat... Mindenesetre most még bírja mindkettő, bár a motor járása szerintem közel se optimális, viszont eddig teljesen elkerültek a porlasztócsúcsos jelenségek (vészüzem, stb.), pedig már 2009-ben megmondták, hogy a 2. csúcs halódik. Azóta is megy a gép, keveset fogyaszt, nem füstöl fehéren indításkor, csak a motor járásában érezni egy kis egyenetlenséget, meg gyorsításnál zakatol egy kicsit, de padlógázra megindul mint a lipicai ménes....
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #875 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 23:23:50 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.28 hétfő, 23:22:28
Egyszer azok is megadják magukat... Mindenesetre most még bírja mindkettő, bár a motor járása szerintem közel se optimális, viszont eddig teljesen elkerültek a porlasztócsúcsos jelenségek (vészüzem, stb.), pedig már 2009-ben megmondták, hogy a 2. csúcs halódik. Azóta is megy a gép, keveset fogyaszt, nem füstöl fehéren indításkor, csak a motor járásában érezni egy kis egyenetlenséget, meg gyorsításnál zakatol egy kicsit, de padlógázra megindul mint a lipicai ménes....
enyém is zakatol, de hát ezért tédécéííí
nem?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #876 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 23:34:55 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.28 hétfő, 23:23:50
enyém is zakatol, de hát ezért tédécéííí
nem?
Ebben van valami...
Csak mindig beleesek abba a hibába, hogy hasonlítom a hangját a régi TDDi Focus-omhoz. Annak egyenletes volt a járása, ennek meg nem igazán az.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #877 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 23:35:49 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.28 hétfő, 23:34:55
Ebben van valami...
Csak mindig beleesek abba a hibába, hogy hasonlítom a hangját a régi TDDi Focus-omhoz. Annak egyenletes volt a járása, ennek meg nem igazán az.
Melegen hosszú út után nagyon finom a hangja meg kell hagyni, de amúgy nem! De én így szeretem
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #878 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 23:40:16 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.28 hétfő, 23:35:49
Melegen hosszú út után nagyon finom a hangja meg kell hagyni, de amúgy nem! De én így szeretem
Az tény, hogy én se szállnék át momentán másik autóba!!!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #879 Dátum:
2011.03.29 kedd, 19:51:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.28 hétfő, 21:25:03
faxa lett
pont kérdezni akartam, hogy beraktad-e már
majd valami jobbképet csinálhatnál a végeredményről, ahol nem olvad össze a kerékjárat a kerékkel, hogy látható legyen az eredmény
Esz az ideg, mert nem vagyok képes olyan fotót készíteni, amin tényleg nem olvad egybe a kettő!!!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #880 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 20:04:28 »
Sziasztok!
Lengőkar első hátsó szilentet otthon hogy lehet kcserélni?
Köszi!
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #881 Dátum:
2011.04.01 péntek, 00:29:51 »
Sziasztok!
Ma vettem egy hátsó futómű első lengőkar szilentet és mikor odaértem, hogy csere kiderült, hogy amit az unixba adtak az nem épp ebbe a mondeoba jó. Valaki cserélt már ilyet? Lehet bele jót kapni?
Köszi
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #882 Dátum:
2011.04.01 péntek, 00:31:30 »
Idézetet írta: dfeco - 2011.03.31 csütörtök, 20:04:28
Sziasztok!
Lengőkar első hátsó szilentet otthon hogy lehet kcserélni?
Köszi!
Én komplett első lengőkart cseréltem, az is nagy szívás. Én nem állnék neki otthon, még a bölcső is útba volt arra emlékszem...
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #883 Dátum:
2011.04.01 péntek, 11:03:01 »
Idézetet írta: Tike - 2011.04.01 péntek, 00:31:30
Én komplett első lengőkart cseréltem, az is nagy szívás. Én nem állnék neki otthon, még a bölcső is útba volt arra emlékszem...
Miért kellett cserélni?
Ezt akartam kérdezni már, hogy azt miből lehet tudni hogy az első lengőkarba a szilentek rosszak, vagy a gömbfej rajta? És milyen tünetei vannak ha rossz? Kopog?
Csak mert nekem olyan gondom van, hogy futómű állítás után, nincs meg a kormányközép. Visszavittem többször is, másik futóműveshez is. Mikor a gépen van, akkor minden határértéken belül, a kormány középen áll, de mikor "terhelést" kap, azaz használat közben, kicsit félreáll a kormány. Ez mitől lehet? Azt mondták hogy lehet a lengőkar miatt.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #884 Dátum:
2011.04.01 péntek, 11:52:46 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2011.04.01 péntek, 11:03:01
Miért kellett cserélni?
Ezt akartam kérdezni már, hogy azt miből lehet tudni hogy az első lengőkarba a szilentek rosszak, vagy a gömbfej rajta? És milyen tünetei vannak ha rossz? Kopog?
Csak mert nekem olyan gondom van, hogy futómű állítás után, nincs meg a kormányközép. Visszavittem többször is, másik futóműveshez is. Mikor a gépen van, akkor minden határértéken belül, a kormány középen áll, de mikor "terhelést" kap, azaz használat közben, kicsit félreáll a kormány. Ez mitől lehet? Azt mondták hogy lehet a lengőkar miatt.
Az első lengőkarban általában a hátsó szilent megy szét idővel, mert ez kapja a nagy terheléseket. Az első szilent csak akkor megy tönkre, ha a hátsó kivan, és szétverődik az első szilent is.
A leggyakoribb szilentes tünetek:
- intenzív gyorsításnál / lassításnála az autó elhúz jobbra vagy balra,
- nagyobb sebességnél (pl 100 km/h) szédeleg az eleje (van aki szitálásnak mondja, de nálam véletlenszerű kilengéseket produkált).
A gömbfejek kotyogása hallható, sőt, az látható lenne a futóműállításnál is. A szilent cserékének nem állnék neki, mert egy országos szívás...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #885 Dátum:
2011.04.01 péntek, 11:54:44 »
Idézetet írta: Tike - 2011.04.01 péntek, 00:29:51
Sziasztok!
Ma vettem egy hátsó futómű első lengőkar szilentet és mikor odaértem, hogy csere kiderült, hogy amit az unixba adtak az nem épp ebbe a mondeoba jó. Valaki cserélt már ilyet? Lehet bele jót kapni?
Köszi
Ezt nem fordítva akartad? Első lengőkar hátsó szilent?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
balazs1011
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #886 Dátum:
2011.04.01 péntek, 22:05:48 »
Sziasztok.
Alkatrészek vásárlása előtt állok és elkelne egy kis segítség.
Lengéscsillapítóból milyet érdemes venni (márka,olajos vagy gázos,egycsöves vagy kétcsöves) ? Első és hátsó kellene.
Milyen km intervallumonként kell a csillapítókat cserélni?
A lengőkarban lévő gömbfejeket milyen km intervallumonként kell cserélni.
Féktárcsát (hűtött) lehet-e szabályoztatni, vagy érdemes-e ?(130000 km van benne)?
Féktárcsából és fékbetétból milyet érdemes venni?
Évi kb.40000 km-t megyek autóval.
Hosszbordás szíj csereperiódus.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Balázs.
Naplózva
Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #887 Dátum:
2011.04.02 szombat, 04:15:26 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2011.04.01 péntek, 11:03:01
Miért kellett cserélni?
Ezt akartam kérdezni már, hogy azt miből lehet tudni hogy az első lengőkarba a szilentek rosszak, vagy a gömbfej rajta? És milyen tünetei vannak ha rossz? Kopog?
Csak mert nekem olyan gondom van, hogy futómű állítás után, nincs meg a kormányközép. Visszavittem többször is, másik futóműveshez is. Mikor a gépen van, akkor minden határértéken belül, a kormány középen áll, de mikor "terhelést" kap, azaz használat közben, kicsit félreáll a kormány. Ez mitől lehet? Azt mondták hogy lehet a lengőkar miatt.
Nekem ilyen gondom nem volt, egyszerűen 225/40 18as kerekekkel járok és ezt a szilentjeim is bánják. Kopogni kezdett nem is akárhogyan. Most a hátsókkal küzdök. Egyszerűbb és gyorsabb volt kompletten cserélni, azért döntöttem így.
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #888 Dátum:
2011.04.02 szombat, 04:22:28 »
Idézetet írta: gabe - 2011.04.01 péntek, 11:54:44
Ezt nem fordítva akartad? Első lengőkar hátsó szilent?
Hogy is... Hátsó futómű lengőkar első szilent. Talán így. Már talán megoldottam a problémát, az mk 1-2 mondeoé jó az mk 3asba amibe egyébként külön nem lehet kapni.
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #889 Dátum:
2011.04.02 szombat, 11:49:31 »
Hátsó hídba cserélt már valaki szilentet? Ilyet:
http://www.cromax.hu/index.php?katid=43520995
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #890 Dátum:
2011.04.02 szombat, 11:57:52 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2011.04.01 péntek, 22:05:48
Sziasztok.
Alkatrészek vásárlása előtt állok és elkelne egy kis segítség.
Lengéscsillapítóból milyet érdemes venni (márka,olajos vagy gázos,egycsöves vagy kétcsöves) ? Első és hátsó kellene.
Milyen km intervallumonként kell a csillapítókat cserélni?
A lengőkarban lévő gömbfejeket milyen km intervallumonként kell cserélni.
Féktárcsát (hűtött) lehet-e szabályoztatni, vagy érdemes-e ?(130000 km van benne)?
Féktárcsából és fékbetétból milyet érdemes venni?
Évi kb.40000 km-t megyek autóval.
Hosszbordás szíj csereperiódus.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Balázs.
Én "sima" gázosat vennék, valami normálisabb márkából.
Igazából nincs csereperiódusa a gátlóknak, ha rossz, akkor cserélni kell.
Lengőkar gömbfejekre is ugyanez érvényes, ha kopog, rossz, akkor cserés.
A féktárcsa szabályozásról megoszlanak a vélemények, de 130ezer Km-el nem nagyon lehet határérték felé szabályozni, szerintem az cserés.
A gyári tárcsa, gyári betét kombó jó (bár nekem hullámosodott, így most Brembo tárcsa,Textar betét van)
Hosszbordás szíjat passzolom...
Üdv a klubban!
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #891 Dátum:
2011.04.02 szombat, 15:30:56 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2011.04.02 szombat, 11:49:31
Hátsó hídba cserélt már valaki szilentet? Ilyet:
http://www.cromax.hu/index.php?katid=43520995
Én még nem, de rám is ez vár. Néztem a szilenteket, és még jók, de már nem sokáig.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #892 Dátum:
2011.04.02 szombat, 16:06:42 »
Idézetet írta: balazs1011 - 2011.04.01 péntek, 22:05:48
Sziasztok.
Alkatrészek vásárlása előtt állok és elkelne egy kis segítség.
Lengéscsillapítóból milyet érdemes venni (márka,olajos vagy gázos,egycsöves vagy kétcsöves) ? Első és hátsó kellene.
Milyen km intervallumonként kell a csillapítókat cserélni?
A lengőkarban lévő gömbfejeket milyen km intervallumonként kell cserélni.
Féktárcsát (hűtött) lehet-e szabályoztatni, vagy érdemes-e ?(130000 km van benne)?
Féktárcsából és fékbetétból milyet érdemes venni?
Évi kb.40000 km-t megyek autóval.
Hosszbordás szíj csereperiódus.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Balázs.
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=0904354EFA0AF54F4A3250B25FE1E321.walv0671
ide beírod az alvász számodat,és megkapod a szervízintervallumokat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #893 Dátum:
2011.04.02 szombat, 16:13:14 »
Idézetet írta: gabe - 2011.04.02 szombat, 15:30:56
Én még nem, de rám is ez vár. Néztem a szilenteket, és még jók, de már nem sokáig.
Miből gondolod hogy ez vár rád, látod hogy rossz, vagy érzed? Nekem a széle van kicsit leválva...
És milyen tünetei vannak ha cserés? Kopogás?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
mferkó
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #894 Dátum:
2011.04.03 vasárnap, 21:09:40 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2011.04.02 szombat, 16:13:14
Miből gondolod hogy ez vár rád, látod hogy rossz, vagy érzed? Nekem a széle van kicsit leválva...
És milyen tünetei vannak ha cserés? Kopogás?
csúnyán tud kopogni... mert a fém a fémen kopog, ha tönkremegy a gumibak. én már cseréltettem mindkét oldalon mindkettőt (2X2) a szerelőm nem volt túl lelkes tőle...
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #895 Dátum:
2011.04.06 szerda, 14:32:15 »
Kicsit (nagyon) OFF.
Ha a krokodil emelő nem tartja meg a kocsit, nagyon lassan engedi le, akkor ott az olajat kell cserélni benne? Nem folyik sehol.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #896 Dátum:
2011.04.06 szerda, 14:38:28 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2011.04.06 szerda, 14:32:15
Kicsit (nagyon) OFF.
Ha a krokodil emelő nem tartja meg a kocsit, nagyon lassan engedi le, akkor ott az olajat kell cserélni benne? Nem folyik sehol.
vagy a tömítéseket...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #897 Dátum:
2011.04.06 szerda, 14:39:11 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.04.06 szerda, 14:38:28
vagy a tömítéseket...
De akkor látni kellene rajta valahol folyást, nem?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
V.Tamás
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #898 Dátum:
2011.04.06 szerda, 15:04:08 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2011.04.06 szerda, 14:39:11
De akkor látni kellene rajta valahol folyást, nem?
Szia!
Nem feltétlenül, mert ez egy zárt rendszeren belül is két teret jelent. Egy alacsony nyomásút, ahol tárolódik az olaj és egy maga a munkahenger alatti tér, ahova bepumpálod az olajat. Az emelő leengedésekor, pedig elengeded vissza a munkahenger alól a tárolótérbe az olajat. A két tér között nem tömör, akkor még nem jut ki a környezetbe.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #899 Dátum:
2011.04.06 szerda, 15:20:38 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.04.06 szerda, 15:04:08
Szia!
Nem feltétlenül, mert ez egy zárt rendszeren belül is két teret jelent. Egy alacsony nyomásút, ahol tárolódik az olaj és egy maga a munkahenger alatti tér, ahova bepumpálod az olajat. Az emelő leengedésekor, pedig elengeded vissza a munkahenger alól a tárolótérbe az olajat. A két tér között nem tömör, akkor még nem jut ki a környezetbe.
Ahha, értem. És ezt lehet javítani, cserélni a tömítést? Vagy kuka?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Oldalak:
1
...
11
12
13
14
15
16
17
[
18
]
19
20
21
22
23
24
25
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ