Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 13:59:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
13
14
15
16
17
18
19
[
20
]
21
22
23
24
25
26
27
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3166769 alkalommal)
0 Felhasználó és 130 vendég van a témában
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2552
2003.12 MKIII TDCi kombi
Válasz: Táncoló hátsó
«
Új hozzászólás #950 Dátum:
2011.04.13 szerda, 16:13:15 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.12 kedd, 19:14:40
ha egy üzlet beindul.....
Bal oldali gátló pukkant el....
Tudtátok hogy 2011ben az év Ford szerelője Vik?
Naplózva
Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
feanor
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
Válasz: Táncoló hátsó
«
Új hozzászólás #951 Dátum:
2011.04.13 szerda, 16:16:21 »
Idézetet írta: drhf - 2011.04.13 szerda, 16:13:15
Bal oldali gátló pukkant el....
Tudtátok hogy 2011ben az év Ford szerelője Vik?
Naplózva
2003 MK-III TDCI.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Táncoló hátsó
«
Új hozzászólás #952 Dátum:
2011.04.13 szerda, 16:20:19 »
Idézetet írta: drhf - 2011.04.13 szerda, 16:13:15
Bal oldali gátló pukkant el....
Tudtátok hogy 2011ben az év Ford szerelője Vik?
2010-ben, nem? Amugy volt mar szo rola, gratulaltunk is neki miatta.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2552
2003.12 MKIII TDCi kombi
Válasz: Táncoló hátsó
«
Új hozzászólás #953 Dátum:
2011.04.13 szerda, 17:23:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.04.13 szerda, 16:20:19
2010-ben, nem? Amugy volt mar szo rola, gratulaltunk is neki miatta.
AndyA
2011volt kiírva, de gondolom a tavalyi év alapján kapta.
Naplózva
Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #954 Dátum:
2011.04.13 szerda, 19:31:37 »
sziasztok
Érdeklődni szeretnék hogy ezekből a csapágyakból használt e már valaki észrevétel érdemes e megvenni?
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290463128858&category=21654&_trksid=p5197.c0.m619#ht_2162wt_1199
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #955 Dátum:
2011.04.13 szerda, 19:53:11 »
Idézetet írta: virag - 2011.04.13 szerda, 19:31:37
sziasztok
Érdeklődni szeretnék hogy ezekből a csapágyakból használt e már valaki észrevétel érdemes e megvenni?
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290463128858&category=21654&_trksid=p5197.c0.m619#ht_2162wt_1199
Korrekt. En nemetet vettem, de nem hozta meg a posta, igy Bardis kerult a gepbe, es utobb eladtam valakinek itt, tole lehet erdeklodni, milyen. De szerintem hibatlan.
Ha Angliaban vagy, ez jo neked, az ara is korrekt. Ha nem, akor nezz inkabb ebay.de-n, keresoszo "Radnabe".
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #956 Dátum:
2011.04.13 szerda, 21:04:13 »
köszi a választ !lehet megpróbálom igaz nem angliába vagyok hanem olaszba de már jött az angol ebayrol postán cucc ide és meg is érkezett
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #957 Dátum:
2011.04.13 szerda, 21:10:17 »
Idézetet írta: virag - 2011.04.13 szerda, 21:04:13
köszi a választ !lehet megpróbálom igaz nem angliába vagyok hanem olaszba de már jött az angol ebayrol postán cucc ide és meg is érkezett
Lehet, oda is olcsobb a nemetektol, meg kell nezni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Melcsi12
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #958 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 09:45:16 »
Sziasztok! Új vagyok itt, csak szeretném megosztani veletek a tapasztalatomat. Van egy 2002- es Ford Mondeo- m (2.0 TDI TREND), mellesleg imádom! Pár hete tapasztaltam, hogy az elejében kotyog vmi, főleg hepe-hupás úton, a gömbfejekre tippeltem, mire kiderült, hogy a stabilizátor összekötörudak ugra-bugrálnak, ki lett cserélve és most már ne kotyog.
Németet vettem, darabja 6100 Ft., a fajtájára nem emlékeszem.
Remélem tudtam vkinek ötletet adni! :-)
Naplózva
hambrus
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #959 Dátum:
2011.04.14 csütörtök, 18:13:58 »
Sziasztok, egy kis segítségre lenne szükségem. Többek között a jobb első lengőkarom hátsó silentjét cserélték ma, amelyiket olyan nagy szívás, és amikor el akartam hozni az autót, egy teljesen más hibával hoztam volna el. Pattog az autó jobb eleje. Amikor felemeltük, kiderült, hogy lötyög a féltengely belső fele, amihez 'elvileg' hozzá sem nyúltak. Azt szeretném megtudni, hogy milyen annak a belseje, mi történhetett. Kiránthatták, vagy eltörhették. Mire számíthatok? Illetve a motor hátsó tartó szilentje is elszakadt. Lehet esetleg attól a pattogás. De akkor sem jó, hogy a féltengely kb. 1cm-t lötyög, míg a bal oldalon teljesen feszes. Kérem segítsetek, mert már nagyon el vagyok keseredve. Köszönöm.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.14 csütörtök, 18:15:47 írta hambrus
»
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #960 Dátum:
2011.04.17 vasárnap, 22:20:21 »
ma csereltem kutyacsontot. lemforder lett az uj, picit kinlodtam vele mert a szoritasahoz kell egy hexa kulcs a csavar belsejebe es majdnem nem volt hely racsnizni (a motor feloli oldalakat ertem)..
a regi mar csak fityegett a helyen, erdekes az also resze tropa, a felso meg ugyahogy elmegy. szerintem az eredeti volt rajta
Naplózva
attila0819
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #961 Dátum:
2011.04.18 hétfő, 10:38:58 »
Érdeklődnék hogy ötajtós Mk3 alá be lehet tenni az st rugóit és lengéscsillapítóit?
Ha jól tudom az St ültetett?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #962 Dátum:
2011.04.18 hétfő, 11:24:57 »
Idézetet írta: attila0819 - 2011.04.18 hétfő, 10:38:58
Érdeklődnék hogy ötajtós Mk3 alá be lehet tenni az st rugóit és lengéscsillapítóit?
Ha jól tudom az St ültetett?
Igen be lehet, azthiszem minden további nélkül
ST ültetv van "gabe" vett most olyan ültetőszettet
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #963 Dátum:
2011.04.18 hétfő, 12:16:45 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.04.18 hétfő, 11:24:57
Igen be lehet, azthiszem minden további nélkül
ST ültetv van "gabe" vett most olyan ültetőszettet
Bizony, és tetszik is, de kegyetlenül!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
attila0819
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #964 Dátum:
2011.04.18 hétfő, 14:34:52 »
Köszi
Idézetet írta: gabe - 2011.04.18 hétfő, 12:16:45
Bizony, és tetszik is, de kegyetlenül!
Naplózva
badzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
a másik egy Honda CBR600RR '07...
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #965 Dátum:
2011.04.19 kedd, 22:02:04 »
Kérdésem lenne: 2005ös kombi és ha kézzel megrángatom a tetősínnél fogva a kasznit, akkor a bal hátsó kerék felől kopogás hallatszik. Sajnos menet közben is hallani. Ötlet, hogy mi lehet? Megmozgattam a kipuft is, de az nem ér semmihez.
Naplózva
'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #966 Dátum:
2011.04.20 szerda, 08:33:55 »
Szeva
jo kis megoldas tesztelesre, nekem is igy bukott ki a hiba.
Hatso stab-rud szilent lehet a ludas, L alakja van es 2 van belole.
En mar a masodik szettnel tartok 1 ev alatt....
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #967 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 14:10:15 »
Idézetet írta: badzoli - 2011.04.19 kedd, 22:02:04
Kérdésem lenne: 2005ös kombi és ha kézzel megrángatom a tetősínnél fogva a kasznit, akkor a bal hátsó kerék felől kopogás hallatszik. Sajnos menet közben is hallani. Ötlet, hogy mi lehet? Megmozgattam a kipuft is, de az nem ér semmihez.
Ez kutyacsont, másszóval stabilizátor összekötő gyanús. Ha aláfekszel, meg tudod rángatni. Ha kotyog, akkor csere!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
sandoar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #968 Dátum:
2011.04.21 csütörtök, 22:17:05 »
sziasztok.
Nekem is kotyog, zörög nyekereg hátul. Aknán megrángattam és megtaláltam a hang adó vasat (szilent).
Kutyacsont alakú (lapos, kézzel hajlítható pár millit) hosszirányba helyezkedik el, de kereszt irányba is találtam 2 x 2 = 4 db csont formájút.
Kérdésem az, hogy mi a hivatalos neve ennek a hosszirányba elhelyezkedö lapos "hajlítható" -nak. Alkatrész vásárlás miatt kérdezem. Úgy ránézésre 17-es anya alatti szilentből jön a hang a hátulsó rögzítési pontjából. menet közben pláne hallani. Most ilyenkor mind a két végén szokták cserélni a gumisvasat vagy bal és jobb oldalon is ugyanazt.
Várom válaszotok türelemmel. Üdv.
Naplózva
2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #969 Dátum:
2011.04.25 hétfő, 10:34:34 »
Idézetet írta: sandoar - 2011.04.21 csütörtök, 22:17:05
sziasztok.
Nekem is kotyog, zörög nyekereg hátul. Aknán megrángattam és megtaláltam a hang adó vasat (szilent).
Kutyacsont alakú (lapos, kézzel hajlítható pár millit) hosszirányba helyezkedik el, de kereszt irányba is találtam 2 x 2 = 4 db csont formájút.
Kérdésem az, hogy mi a hivatalos neve ennek a hosszirányba elhelyezkedö lapos "hajlítható" -nak. Alkatrész vásárlás miatt kérdezem. Úgy ránézésre 17-es anya alatti szilentből jön a hang a hátulsó rögzítési pontjából. menet közben pláne hallani. Most ilyenkor mind a két végén szokták cserélni a gumisvasat vagy bal és jobb oldalon is ugyanazt.
Várom válaszotok türelemmel. Üdv.
szerintem te a keresztlengőkarra gondolsz....:
http://www.cromax.hu/index.php?katid=43993375&termek_al_id=15670&katnev=Lemezleng%C5%91kar
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Intruder007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 244
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #970 Dátum:
2011.04.26 kedd, 09:28:51 »
Sziasztok!
Ha kicserélem a rugókat Eibach Pro Kit-re, át fog menni az autó a műszaki vizsgán?
Naplózva
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #971 Dátum:
2011.04.26 kedd, 09:34:09 »
Idézetet írta: Intruder007 - 2011.04.26 kedd, 09:28:51
Sziasztok!
Ha kicserélem a rugókat Eibach Pro Kit-re, át fog menni az autó a műszaki vizsgán?
Hát hogyne menne át
Lengéscsillapítóid remélem azért jók
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
seekay
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #972 Dátum:
2011.04.27 szerda, 17:50:57 »
Rossz helyen kezdtem neki a bánatomnak, inkább itt folytatom:
Szóval...
Mit tegyek, hogy az autó ne rázza ki a sz*rt is belőlem minden egyes bukkanónál, kátyúnál, mélyebb csatornafedélnél?
Mindenki dicséri a Ford futóműveket, hogy mennyire ***a, autópályán tényleg lehet, hogy jó az úttartása, de gyengébb utakon egyszerűen meghalok, nem kell még fogorvoshoz se mennem, elintézi az autó is egy óvatlan pillanatban. Más ilyen kategóriájú autó pedig olyan szépen elnyeli az úthibákat.
Másik Mondival sajna nincs összehasonlítási alapom, Nektek milyen a futómű?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #973 Dátum:
2011.04.27 szerda, 18:07:19 »
Idézetet írta: seekay - 2011.04.27 szerda, 17:50:57
Rossz helyen kezdtem neki a bánatomnak, inkább itt folytatom:
Szóval...
Mit tegyek, hogy az autó ne rázza ki a sz*rt is belőlem minden egyes bukkanónál, kátyúnál, mélyebb csatornafedélnél?
Mindenki dicséri a Ford futóműveket, hogy mennyire ***a, autópályán tényleg lehet, hogy jó az úttartása, de gyengébb utakon egyszerűen meghalok, nem kell még fogorvoshoz se mennem, elintézi az autó is egy óvatlan pillanatban. Más ilyen kategóriájú autó pedig olyan szépen elnyeli az úthibákat.
Másik Mondival sajna nincs összehasonlítási alapom, Nektek milyen a futómű?
nézesd meg és csináltasd meg...
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #974 Dátum:
2011.04.27 szerda, 18:11:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.27 szerda, 18:07:19
nézesd meg és csináltasd meg...
Azzal kezdtem. Lengéscsillapító tökéletes, nem lóg semmi. Jó lenne összehasonlítani egy másikkal...lehet csak én vagyok túl "franciásra vágyó."
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #975 Dátum:
2011.04.27 szerda, 18:56:00 »
Idézetet írta: seekay - 2011.04.27 szerda, 18:11:11
Azzal kezdtem. Lengéscsillapító tökéletes, nem lóg semmi. Jó lenne összehasonlítani egy másikkal...lehet csak én vagyok túl "franciásra vágyó."
csak a lengéscsillapitókat nézték meg? mást nem?
szilentek,stb....kicsit több dologtól is lehet...
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #976 Dátum:
2011.04.27 szerda, 19:44:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.04.27 szerda, 18:56:00
csak a lengéscsillapitókat nézték meg? mást nem?
szilentek,stb....kicsit több dologtól is lehet...
Tudomásom szerint átnézték kompletten, szilentek, stab.rúd, minden, kaptam egy tanúsítványt is, hogy minden ok, határértékeken belül. Lehet, hogy tényleg csak én túlzom el és beszélem be magamnak... Jó lenne valami összehasonlítási alap.
A tietek a kisebb kátyúkat, csatornafedeleket elsimítják, szinte nem is érezni, hogy átmentetek rajta?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #977 Dátum:
2011.04.27 szerda, 19:54:43 »
Idézetet írta: seekay - 2011.04.27 szerda, 19:44:05
Tudomásom szerint átnézték kompletten, szilentek, stab.rúd, minden, kaptam egy tanúsítványt is, hogy minden ok, határértékeken belül. Lehet, hogy tényleg csak én túlzom el és beszélem be magamnak... Jó lenne valami összehasonlítási alap.
A tietek a kisebb kátyúkat, csatornafedeleket elsimítják, szinte nem is érezni, hogy átmentetek rajta?
akkor csattogott ilyenkor nekem amikor a hátsóhid szilentek mentek szét, elég durva fémes hangja volt...és értelemszerűen hátulról jött a hang.
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #978 Dátum:
2011.04.27 szerda, 21:11:28 »
Idézetet írta: seekay - 2011.04.27 szerda, 19:44:05
Tudomásom szerint átnézték kompletten, szilentek, stab.rúd, minden, kaptam egy tanúsítványt is, hogy minden ok, határértékeken belül. Lehet, hogy tényleg csak én túlzom el és beszélem be magamnak... Jó lenne valami összehasonlítási alap.
A tietek a kisebb kátyúkat, csatornafedeleket elsimítják, szinte nem is érezni, hogy átmentetek rajta?
Minden sz*rt megérzek, de én tudom, hogy a nagy kerekek miatt. Ez ilyen.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #979 Dátum:
2011.04.27 szerda, 21:24:59 »
Idézetet írta: seekay - 2011.04.27 szerda, 19:44:05
Tudomásom szerint átnézték kompletten, szilentek, stab.rúd, minden, kaptam egy tanúsítványt is, hogy minden ok, határértékeken belül. Lehet, hogy tényleg csak én túlzom el és beszélem be magamnak... Jó lenne valami összehasonlítási alap.
A tietek a kisebb kátyúkat, csatornafedeleket elsimítják, szinte nem is érezni, hogy átmentetek rajta?
Nem ültetett? Azok jobban ráznak...
Mondjuk az enyém gyári, de ezen sem lesz többet 16-os felninél nagyobb...volt 17,18" is, de alig vártam, hogy felkerüljenek a télik, mert azok 16-osok voltak
aztán úgy döntöttem nem sz.patom magam tovább
és vettem még egy garnitúra 16-ost....erre az autóra ez való
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #980 Dátum:
2011.04.27 szerda, 22:26:43 »
Idézetet írta: teo - 2011.04.27 szerda, 21:11:28
Minden sz*rt megérzek, de én tudom, hogy a nagy kerekek miatt. Ez ilyen.
A nagyobb kerekatmero eppen, hogy jot tesz a buckaknak, bukkanoknak. Nem veletlen, hogy anno a szekereket, de foleg a hintokat is bazi nagy atmeroju kerekekkel szereltek. Kisebb kerekkel sokkal buckasabb ugyanaz az ut. Leirni nem tudom, de lerajzolni igen, hogy miert, de hidd el, tenyleg igy van. A szelesebb kerek pedig mas teszta, ugyebar... :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
teo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #981 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 00:00:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.04.27 szerda, 22:26:43
A nagyobb kerekatmero eppen, hogy jot tesz a buckaknak, bukkanoknak. Nem veletlen, hogy anno a szekereket, de foleg a hintokat is bazi nagy atmeroju kerekekkel szereltek. Kisebb kerekkel sokkal buckasabb ugyanaz az ut. Leirni nem tudom, de lerajzolni igen, hogy miert, de hidd el, tenyleg igy van. A szelesebb kerek pedig mas teszta, ugyebar... :-)
AndyA
Széles és nagy kerék általában együtt jár
Azzal együtt, hogy úgy vélem, hamarabb szétveri a futóművet, nem bánom, hogy ez van. Egész óvatosan közlekedek vele.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #982 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 07:46:49 »
Idézetet írta: teo - 2011.04.28 csütörtök, 00:00:35
Széles és nagy kerék általában együtt jár
Azzal együtt, hogy úgy vélem, hamarabb szétveri a futóművet, nem bánom, hogy ez van. Egész óvatosan közlekedek vele.
A kerek atmeroje adott, attol nem nagyon lehet elterni. A szelessege valtozhat viszonylag szuk tartomanyban. De az ketsegtelenul igaz, hogy a nagyobb atmero jobban turi az egyenetlensegeket, es a nagyobb tengelytav is ugyanezen iranyban hat.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #983 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 08:41:27 »
A gumi ballonossága veszi fel elsőként az úthibát, azért minél peresebb, annál jobban üt.
A 205/60R16 gumi 652mm-es átmérőjű, ebből a gumi 123mm
A 205/50R17 gumi 637mm-es átmérőjű, ebből a gumi 102mm
Az a 2 centi igen sokat számít.
215/55R17-est használva, az 668mm-es átmérőt tud, a gumi pedig 118mm lesz. Közel annyi, mint a 16"-os gyári, de jobban néz ki és a plusz 16mm simán elfér a kerékjáratban.
Idézetet írta: teo - 2011.04.28 csütörtök, 00:00:35
Széles és nagy kerék általában együtt jár
Azzal együtt, hogy úgy vélem, hamarabb szétveri a futóművet, nem bánom, hogy ez van. Egész óvatosan közlekedek vele.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #984 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 09:45:54 »
Idézetet írta: Trendi - 2011.04.28 csütörtök, 08:41:27
A gumi ballonossága veszi fel elsőként az úthibát, azért minél peresebb, annál jobban üt.
A 205/60R16 gumi 652mm-es átmérőjű, ebből a gumi 123mm
A 205/50R17 gumi 637mm-es átmérőjű, ebből a gumi 102mm
Az a 2 centi igen sokat számít.
215/55R17-est használva, az 668mm-es átmérőt tud, a gumi pedig 118mm lesz. Közel annyi, mint a 16"-os gyári, de jobban néz ki és a plusz 16mm simán elfér a kerékjáratban.
a gyári méret nem 205/60 hanem 205/50 R16 ha nem tévedek...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #985 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 10:00:45 »
Idézetet írta: seekay - 2011.04.27 szerda, 19:44:05
Tudomásom szerint átnézték kompletten, szilentek, stab.rúd, minden, kaptam egy tanúsítványt is, hogy minden ok, határértékeken belül. Lehet, hogy tényleg csak én túlzom el és beszélem be magamnak... Jó lenne valami összehasonlítási alap.
A tietek a kisebb kátyúkat, csatornafedeleket elsimítják, szinte nem is érezni, hogy átmentetek rajta?
Hát jó lenne ha kipróbálnál egy másik Mondeot, mert nem tudjuk,h mennyire vagy kényes. Ha egy XM-ből ültél át akkor megértem amit írsz, de ha valami fiatalabb franciából akkor szerintem a Mondiddal nincs vmi rendben.
Nem mentem mostanában fiatalabb francia autóval, de volt BX-em és vezettem elég sokat XM-et is azokhoz képest feszes a futómű, de mondjuk egy korabeli B5-ös Passathoz, vagy egy Avensishez képest nem tűnik feszesnek, sőt az Avensis-t feszesebbnek érzem.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #986 Dátum:
2011.04.28 csütörtök, 11:06:15 »
A gyári alapméret a 205/55R16, a 205/50R17 és a 225/40R18.
A 205/55R16 gumi 632mm-es átmérőjű, ebből a gumi 113mm.
Így pontos valóban.
Az R17-eshez képest 1 centivel nagyobb gumin fut a kocsi és már ez is érezhető.
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.04.28 csütörtök, 09:45:54
a gyári méret nem 205/60 hanem 205/50 R16 ha nem tévedek...
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #987 Dátum:
2011.04.29 péntek, 12:56:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.04.27 szerda, 22:26:43
A nagyobb kerekatmero eppen, hogy jot tesz a buckaknak, bukkanoknak. Nem veletlen, hogy anno a szekereket, de foleg a hintokat is bazi nagy atmeroju kerekekkel szereltek. Kisebb kerekkel sokkal buckasabb ugyanaz az ut. Leirni nem tudom, de lerajzolni igen, hogy miert, de hidd el, tenyleg igy van. A szelesebb kerek pedig mas teszta, ugyebar... :-)
AndyA
Magyarán szólva a nagyobb kerék kényelmetlenebb. Pont.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #988 Dátum:
2011.04.29 péntek, 13:13:53 »
Idézetet írta: gabe - 2011.04.29 péntek, 12:56:26
Magyarán szólva a nagyobb kerék kényelmetlenebb. Pont.
Ez igy altalanossagban nagyon nem igaz, sot. A nagyobb kerek, ha az atmero nagyobb, eppen, hogy kenyelmesebbe teszi az utazast, kisebbet "huppan" az auto ugyanakkora gorongyon. A hosszabb tengelytav detto. A _szelesebb_ kerek az, ami statisztikailag tobb huplit fog eltalalni, ez teheti kisse kenyelmetlenebbe a hasznalatat.
A jelenlegi autogumik es felnik ismereteben pedig hozza lehet tenni ehhez, hogy a peresebb kevesbe csillapit, azaz nagyobbat ut, mint a ballonosabb, kevesbe peres gumi, viszont a stabilitasnak es uttartasnak eppen forditott modon tesznek jot. Innentol meg ki-ki dontse el maganak, mit szeretne. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #989 Dátum:
2011.04.29 péntek, 13:32:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.04.29 péntek, 13:13:53
Ez igy altalanossagban nagyon nem igaz, sot. A nagyobb kerek, ha az atmero nagyobb, eppen, hogy kenyelmesebbe teszi az utazast, kisebbet "huppan" az auto ugyanakkora gorongyon. A hosszabb tengelytav detto. A _szelesebb_ kerek az, ami statisztikailag tobb huplit fog eltalalni, ez teheti kisse kenyelmetlenebbe a hasznalatat.
A jelenlegi autogumik es felnik ismereteben pedig hozza lehet tenni ehhez, hogy a peresebb kevesbe csillapit, azaz nagyobbat ut, mint a ballonosabb, kevesbe peres gumi, viszont a stabilitasnak es uttartasnak eppen forditott modon tesznek jot. Innentol meg ki-ki dontse el maganak, mit szeretne. :-)
AndyA
Miért, te biciklikereket raksz alá? Nem hiszem, hogy azért készülsz kiadni 800 €-t...
Ha viszont elméletről van szó, az más, abban talán még egyet is tudunk érteni, de arról, hogy az autón egy 18"-os kerék kényelmesebb mint egy 15"-os, a büdös életben nem ghyőzöl meg, mert egyszerűen nem így van.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #990 Dátum:
2011.04.29 péntek, 14:26:36 »
Idézetet írta: gabe - 2011.04.29 péntek, 13:32:10
Miért, te biciklikereket raksz alá? Nem hiszem, hogy azért készülsz kiadni 800 €-t...
Ha viszont elméletről van szó, az más, abban talán még egyet is tudunk érteni, de arról, hogy az autón egy 18"-os kerék kényelmesebb mint egy 15"-os, a büdös életben nem ghyőzöl meg, mert egyszerűen nem így van.
Rossz az osszehasonlitas. Ennek a ket kereknek ugyanazon az auton a kulso atmeroje gyakorlatilag azonos, a peresseg es a szelesseg novekedese pedig csokkenti a komfortot, ahogy irtam.
De mondjuk hasonlitsd ossze a Mondeot egy Kispokkal a 12-es kerekeivel, amin hiaba van 145 szeles es /70-es gumi, meg a fele akkora tengelytavjaval, mint egy Mondeo, es maris latod, mirol beszelek. Sot, erzed. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #991 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 17:32:30 »
Sziasztok!
Valaki tudja a probléma forrását és a megoldást a problémára? Ma lecseréltük az olajat aknából és ezzel szembesültem:
Ez a féltengely a belső gumiharangnál. Körbe mindenhova kicsapta a zsírt. Ahogy kitapogattam a belső gumiharang mindenhol ép volt. Olyannal már találkoztam régebbi autóimnál, hogy szétment a gumiharang (legyen az belső vagy külső), és ott kinyomta a zsírt, de ilyet még nem láttam. Hol szivároghat? Van ott valami tömítés ami elhasználódott? Ahogy láttuk bilincs is van. Lehet az lazult meg?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #992 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 17:54:09 »
Idézetet írta: Shad - 2011.05.01 vasárnap, 17:32:30
Sziasztok!
Valaki tudja a probléma forrását és a megoldást a problémára? Ma lecseréltük az olajat aknából és ezzel szembesültem:
[img]http://img849.imageshack.us/img849/2405/snc00069l.
Ez a féltengely a belső gumiharangnál. Körbe mindenhova kicsapta a zsírt. Ahogy kitapogattam a belső gumiharang mindenhol ép volt. Olyannal már találkoztam régebbi autóimnál, hogy szétment a gumiharang (legyen az belső vagy külső), és ott kinyomta a zsírt, de ilyet még nem láttam. Hol szivároghat? Van ott valami tömítés ami elhasználódott? Ahogy láttuk bilincs is van. Lehet az lazult meg?
elrepedve még el lehet,amit nem is látsz csak ott van.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Shad
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #993 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 17:58:36 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.01 vasárnap, 17:54:09
elrepedve még el lehet,amit nem is látsz csak ott van.....
Ha repedés van, akkor a gumiharangnak is zsírosnak kellene lennie, ellenben teljesen száraz volt (csak koszos, poros). A fényképről is látszik, hogy nem a kerék felőli rész a problémás, hanem a másik (belső) oldal, csak a mechanikáját abszolút nem ismerem, hogy ott hol, mi mehet tönkre, ami ezt okozza.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #994 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 18:34:19 »
Idézetet írta: Shad - 2011.05.01 vasárnap, 17:58:36
Ha repedés van, akkor a gumiharangnak is zsírosnak kellene lennie, ellenben teljesen száraz volt (csak koszos, poros). A fényképről is látszik, hogy nem a kerék felőli rész a problémás, hanem a másik (belső) oldal, csak a mechanikáját abszolút nem ismerem, hogy ott hol, mi mehet tönkre, ami ezt okozza.
féltengelyszimering van a váltó felől,de az mögött nem zsír van,hanem olaj!A zsír kizárólag a gumi harang alatt lakozik!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #995 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 19:12:58 »
Idézetet írta: Shad - 2011.05.01 vasárnap, 17:58:36
Ha repedés van, akkor a gumiharangnak is zsírosnak kellene lennie, ellenben teljesen száraz volt (csak koszos, poros). A fényképről is látszik, hogy nem a kerék felőli rész a problémás, hanem a másik (belső) oldal, csak a mechanikáját abszolút nem ismerem, hogy ott hol, mi mehet tönkre, ami ezt okozza.
A gumiban belül van kiálló borda, aminek az ellenkező árka bele van esztergálva az agy külső részére...ez felett van kívülről a bilincs...a zsírtól ellágyult kicsit a gumiharang és a bilincs már nem tudja leszorítani, ezért verte ki a zsírt.
Spéci fogóval húzz a bilincsen (ha nincs jó az életlen harapófogó is) bár előtte érdemes lenne pótolni a zsírt, mert nem kis mennyiség verődött ki.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Shad
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #996 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 19:17:26 »
Köszönöm a segítségetek!
Valószínűleg emiatt halhattam is alkalmanként balra kanyarodáskor ciripelő hangot. Ha már úgy is szét kell szedni a zsír pótlás miatt gondolom érdemesebb lenne új gumiharangot is venni.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #997 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 19:19:30 »
Idézetet írta: Shad - 2011.05.01 vasárnap, 19:17:26
Köszönöm a segítségetek!
Valószínűleg emiatt halhattam is alkalmanként balra kanyarodáskor ciripelő hangot. Ha már úgy is szét kell szedni a zsír pótlás miatt gondolom érdemesebb lenne új gumiharangot is venni.
Meg bilincseket is.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #998 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 19:35:18 »
Idézetet írta: Shad - 2011.05.01 vasárnap, 19:17:26
Köszönöm a segítségetek!
Valószínűleg emiatt halhattam is alkalmanként balra kanyarodáskor ciripelő hangot. Ha már úgy is szét kell szedni a zsír pótlás miatt gondolom érdemesebb lenne új gumiharangot is venni.
Csak ne nagyon járj így vele, mert így a csukló elkezd rágni, aztán menthetetlen. Mellesleg balesetveszélyes, mert beállhat, akkor aztán senki se ment meg a balesettől.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #999 Dátum:
2011.05.01 vasárnap, 20:39:16 »
en is amondo vagyok hogy ebben az allapotban megeri szetkapni es megnezni mi lehet a bibi.
ritka eset lehet hogy a fem resz elreped, errol eddig nem hallottam, remelhetoleg csak a gumiharang.
Naplózva
Oldalak:
1
...
13
14
15
16
17
18
19
[
20
]
21
22
23
24
25
26
27
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ