Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:18:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3164903 alkalommal)
0 Felhasználó és 82 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1450 Dátum: 2011.09.10 szombat, 17:25:28 »

Helló-Helló wave
-Miért van az ,hogy a hátsó teleszkópjaim úgy nyikorognak,mint állat,elég hangosan???
már néha szégyellek áthajtani 1-2-fekvőrendőrön is.
A müködésükön nemvettem észre külömbséget,nem dobál,nemcsinál semmit csak nyyyííkorog falbav falbav-egyszeméjalat,ötszeméjalatt tök mindegy rinya rinya
nekem csak akkor nyekereg amikor kiszállok meg beszállok a kocsiba  Roll Eyes
de lehet nem is a gátlók
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1451 Dátum: 2011.09.10 szombat, 19:22:53 »

nekem csak akkor nyekereg amikor kiszállok meg beszállok a kocsiba  Roll Eyes
de lehet nem is a gátlók
sőt-ritkán nyikorog a gátló.inkább a rugó a tányérjában.vagy elvan törve.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #1452 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 10:43:20 »

Sziasztok!
Épített már be valaki ezekből ? mennyire megbizhatók?http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Mondeo-MK3-hatch-FRONT-REAR-Stabilizer-Link-x-4-/360287082025?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53e2c89629#ht_1281wt_707
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1453 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 10:46:01 »

Sziasztok!
Épített már be valaki ezekből ? mennyire megbizhatók?http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Mondeo-MK3-hatch-FRONT-REAR-Stabilizer-Link-x-4-/360287082025?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53e2c89629#ht_1281wt_707


Itt a 4db kerül annyiba?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1454 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 10:50:02 »

Pesten tudtok jó futóművest? Csak egy állítás lenne (lehetőleg ne vagyonokért)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #1455 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 10:56:37 »

Itt a 4db kerül annyiba?
igen
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1456 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 14:19:34 »

Sziasztok!
Épített már be valaki ezekből ? mennyire megbizhatók?http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Mondeo-MK3-hatch-FRONT-REAR-Stabilizer-Link-x-4-/360287082025?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53e2c89629#ht_1281wt_707


Atlagos utangyartott minoseg, semmi kulonos. Magyar utakra ez is jo occoer'.

Ha Becsbe olcsobban elkuldik, johet hozzam, utana Obudan atveheto.

Andya
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #1457 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 14:28:59 »

Atlagos utangyartott minoseg, semmi kulonos. Magyar utakra ez is jo occoer'.

Ha Becsbe olcsobban elkuldik, johet hozzam, utana Obudan atveheto.

Andya
Ok köszi a válaszodat majd lehet rendelek belölle
 worship
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1458 Dátum: 2011.09.11 vasárnap, 21:08:43 »

mar nem emlekszem pontosan, hogy lehet megvizsgalni hogy a fektarcsa ut?
Miota a kocsi megvan , fekezeskor es 90-100 km/h korul razza valami a kormanyt.
A dolog gumifuggo, mivel teli gumival nem csinalja es amikor a nyari gumi szettet raktam fel ra, akkor sem produkalta egy ideig. Igaz akkor meg a feltengelyem tropa volt.

A heten kiruccantam a karpatok legmagasabb aszfaltutjara (Transalpina) es az ereszkedokon miutan mar jo forro volt a fek, mar nagyon utott -razott a kormany fekezesnel, igyhat ahol csak lehetett motorfekeztem.
Naplózva
Makrocar
Vendég
« Új hozzászólás #1459 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 08:51:17 »

mar nem emlekszem pontosan, hogy lehet megvizsgalni hogy a fektarcsa ut?
Miota a kocsi megvan , fekezeskor es 90-100 km/h korul razza valami a kormanyt.
A dolog gumifuggo, mivel teli gumival nem csinalja es amikor a nyari gumi szettet raktam fel ra, akkor sem produkalta egy ideig. Igaz akkor meg a feltengelyem tropa volt.

A heten kiruccantam a karpatok legmagasabb aszfaltutjara (Transal***) es az ereszkedokon miutan mar jo forro volt a fek, mar nagyon utott -razott a kormany fekezesnel, igyhat ahol csak lehetett motorfekeztem.
Meg lehet nézni ! Kell egy indikátor óra. Azt ráteszik a csokálványra beállítják és a tárcsa forgatásánál ha elkezd az óra mutatója mozogni akkor hibás a tárcsa.
Elvileg minden jó szerelő mühelyben van ilyen óra!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1460 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 08:57:02 »

Meg lehet nézni ! Kell egy indikátor óra. Azt ráteszik a csokálványra beállítják és a tárcsa forgatásánál ha elkezd az óra mutatója mozogni akkor hibás a tárcsa.
Elvileg minden jó szerelő mühelyben van ilyen óra!

Es tarcsa kiegyensulyozatlansagot hogyan lehet nezni? Mert a kereket felteszik padra, megy ra a suly, OK. De ha a tarcsa log feloldalasan es az razza be az egeszet? Korantsem biztos, hogy hullamosra fekezte, es attol ut.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Makrocar
Vendég
« Új hozzászólás #1461 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 09:03:01 »

Es tarcsa kiegyensulyozatlansagot hogyan lehet nezni? Mert a kereket felteszik padra, megy ra a suly, OK. De ha a tarcsa log feloldalasan es az razza be az egeszet? Korantsem biztos, hogy hullamosra fekezte, es attol ut.

AndyA
Én úgy tudom a tárcsa kiegyensúlyozását nem lehet sem ellenőrizni sem tenni valamit azért hogy kiegyensúlyozd.
Ha fékezésre ráz az a tapasztalataim szerint tuti hogy csere!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1462 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 09:06:57 »

Én úgy tudom a tárcsa kiegyensúlyozását nem lehet sem ellenőrizni sem tenni valamit azért hogy kiegyensúlyozd.
Ha fékezésre ráz az a tapasztalataim szerint tuti hogy csere!

Elviszed a gumishoz, és kicentrírozza  Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1463 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 09:10:49 »

Én úgy tudom a tárcsa kiegyensúlyozását nem lehet sem ellenőrizni sem tenni valamit azért hogy kiegyensúlyozd.
Ha fékezésre ráz az a tapasztalataim szerint tuti hogy csere!

Elvileg letezik ra megoldas. Fel kell tamogatni valami rugalmassal a kocsi elejet a lengokarnal fogva, es kerek nelkul megporgetni. Ha ugral, annyi a tarcsanak (ezert kell rugalmas alatamasztas, hogy tudjon kicsit mozogni).

A kerdes csak az, hol es kik csinalnak rendes felszerelessel ilyen vizsgalatot?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1464 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 10:11:20 »

Elvileg letezik ra megoldas. Fel kell tamogatni valami rugalmassal a kocsi elejet a lengokarnal fogva, es kerek nelkul megporgetni. Ha ugral, annyi a tarcsanak (ezert kell rugalmas alatamasztas, hogy tudjon kicsit mozogni).

A kerdes csak az, hol es kik csinalnak rendes felszerelessel ilyen vizsgalatot?

AndyA

És mennyiért? Mert aztán nehogy a leves drágább legyen mint a hús... ha kormány ráz, valami baj csak van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1465 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 10:49:27 »

Én úgy tudom a tárcsa kiegyensúlyozását nem lehet sem ellenőrizni sem tenni valamit azért hogy kiegyensúlyozd.
Ha fékezésre ráz az a tapasztalataim szerint tuti hogy csere!

Lehet műszerrel mérni, a legtöbb futóművesnél van rá műszer.
Ha a tárcsa nagyon új volt, és vmi miatt nem tökéletesen szimmetrikus, akkor felszabályozható. Ha már amúgy is 50-60% alatt van, nem érdemes, mert a felszabályzásnál elég sokat veszíthet a vastagságból. 4 tárcsa felszabályzása ca. 5000 huf.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1466 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 10:59:40 »

Lehet műszerrel mérni, a legtöbb futóművesnél van rá műszer.
Ha a tárcsa nagyon új volt, és vmi miatt nem tökéletesen szimmetrikus, akkor felszabályozható. Ha már amúgy is 50-60% alatt van, nem érdemes, mert a felszabályzásnál elég sokat veszíthet a vastagságból. 4 tárcsa felszabályzása ca. 5000 huf.

Nem arrol van szo, hogy fekezeskor ut, hanem arrol, hogy tojasra jar. Nem csak fekezeskor raz, hanem mindig, a rezonancia miatt altalaban bizonyos sebessegeken jobban. Ezt "korben" kellene felszabalyozni, nem vastagsagban. Ilyet viszont atlag futomuves barhol nem csinal, az eleg biztosnak tunik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Makrocar
Vendég
« Új hozzászólás #1467 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 11:08:12 »

Átmérőben szabályozni a féktárcsát??? nyes nyes nyes
És Ha a fékbetét lelóg róla a szabályozás után? NEM JAVASLOM!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1468 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 11:19:32 »

Átmérőben szabályozni a féktárcsát??? nyes nyes nyes
És Ha a fékbetét lelóg róla a szabályozás után? NEM JAVASLOM!

Tobb mm van a szeleig, latvanyosan szelesebb a tarcsa, mint a betetek. Masreszt a hutobordak koruli reszbol is lehet kivenni - itt grammokrol van szo, joszerevel egy erosebb reszelotolas eleg lehet.

A kerdes ugy merult fel, hogy kollega egyik tarcsajan van egy elegge gyarinak tuno melyedes, aminek nem ismerjuk a funkciojat, de akar ilyen kiegyensulyozo szerepe is lehet. Viszont a tarcsa meg ut, nem csak fekezeskor, hanem allandoan, foleg autopalyatemponal erezhetoen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Makrocar
Vendég
« Új hozzászólás #1469 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 11:25:11 »

Tobb mm van a szeleig, latvanyosan szelesebb a tarcsa, mint a betetek. Masreszt a hutobordak koruli reszbol is lehet kivenni - itt grammokrol van szo, joszerevel egy erosebb reszelotolas eleg lehet.

A kerdes ugy merult fel, hogy kollega egyik tarcsajan van egy elegge gyarinak tuno melyedes, aminek nem ismerjuk a funkciojat, de akar ilyen kiegyensulyozo szerepe is lehet. Viszont a tarcsa meg ut, nem csak fekezeskor, hanem allandoan, foleg autopalyatemponal erezhetoen.

AndyA
Értem már!
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1470 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 11:31:44 »

Koszonom az eddig irt sorokat.

Meg fogok keresni egy futomuvest akinek van muszere tarcsat vizsgalni.
Lehet erdemes szabalyoznom, kb 2,5 eve volt cserelve minden (tarcsa + betetek) a kocsin, a kopas a tarcsakon kisebb mint 1 mm, vastagsagban. Viszont nem emlekszem hogy lenne sok mm a betet "nyoma" es a tarcsa szele kozott. Mindjart lemegyek es megnezem.
Abban se vagyok biztos hogy nekem ventilallt a tarcsam. Mintha tomornek lattam volna.

Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #1471 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 16:02:42 »

Sziasztok! Az lenne a kérdésem,hogy MK3 Mondeo kombinak a hátsó hosszlengőkar szilentjét lehet-e cserélni? Ha igen akkor honnan és mennyiért lehet hozzá szilentet szerezni?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1472 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 16:41:49 »

Tobb mm van a szeleig, latvanyosan szelesebb a tarcsa, mint a betetek. Masreszt a hutobordak koruli reszbol is lehet kivenni - itt grammokrol van szo, joszerevel egy erosebb reszelotolas eleg lehet.

A kerdes ugy merult fel, hogy kollega egyik tarcsajan van egy elegge gyarinak tuno melyedes, aminek nem ismerjuk a funkciojat, de akar ilyen kiegyensulyozo szerepe is lehet. Viszont a tarcsa meg ut, nem csak fekezeskor, hanem allandoan, foleg autopalyatemponal erezhetoen.

AndyA

Esetleg a felnit hozzárontani?  vigyor3  Wink Tehát ha ide kéne a tárcsára egy kis súly, rakjuk a kerékre! Persze meg kell jelölni, melyik pozícióban kell felrakni  : eplus2
És a télieket is hozzá kell igazítani  eplus2
 pias Huh?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #1473 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 17:00:45 »

Hali mindenkinek wave
Na megvan a bűnös!!,hogy mi nyikorog hátul.-nem a teleszkópok ahogy előszőr gondoltam,hanem behaltak a lengőkar szilentek,mármint azok ahol a hátsó hídhoz kapcsolódnak egy excenterrel.namost amennyire néztem egyoldalon 2-2 pár szilent van a hídhoz egypár,s a kerékhez egypár(??)Namost nyílván  ezeket célszerű együtt cserélni mindet?Napersze meg csere után gondolom egy kerékösszetartást is nézni kell,hisz ezért van az excenter?Ja és ezeket hol lehet beszerezni?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1474 Dátum: 2011.09.12 hétfő, 18:07:01 »

sőt-ritkán nyikorog a gátló.inkább a rugó a tányérjában.vagy elvan törve.....
nemtudom...szerintem inkább valami apróság nyekereghet, mert csak kiszálláskor hallok egy kis hangot!! Nekem menet közben nincsenek már zajok szerencsére  nyes

Viszont ahogy mondtad, az első stabilizátorokat kezdem hallani  Lips Sealed
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1475 Dátum: 2011.09.14 szerda, 17:06:51 »

Pesten tudtok jó futóművest? Csak egy állítás lenne (lehetőleg ne vagyonokért)

Ennyire ne lenne jó futóműves Pesten? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #1476 Dátum: 2011.09.14 szerda, 17:51:03 »

Ennyire ne lenne jó futóműves Pesten? vigyor3
Egymásnak ellentmondó feltételeket adtál meg.  smile Érdeklődj a Zengő szervizekben Ők jók, de valószínűleg drágák is.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1477 Dátum: 2011.09.14 szerda, 18:01:17 »

Egymásnak ellentmondó feltételeket adtál meg.  smile Érdeklődj a Zengő szervizekben Ők jók, de valószínűleg drágák is.

 vigyor3 Nem fillérekből szeretném, de pl a Fordnál 12ezer egy futóműállítás. No comment. Már jobb helyeken is, 5-6ezerért megcsinálják. csak Pesten nem ismerek megbízható szakit, ezért kérdeztem.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1478 Dátum: 2011.09.14 szerda, 18:21:38 »

Ennyire ne lenne jó futóműves Pesten? vigyor3
Ficsór az Örs Vezér térnél. 6eFt körül néznek át, állítanak.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1479 Dátum: 2011.09.14 szerda, 18:40:29 »

Ficsór az Örs Vezér térnél. 6eFt körül néznek át, állítanak.

Köszi worship

Fel is hívtam most, holnap 10re mehetek. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1480 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 20:32:11 »

Ma levettem a jobb első kereket a fékezés közbeni vibráció után nyomozva. (a fékem eléggé koszos, lehet át kellene tisztítani, zsírozni, hogy kicsit lazábban járjon)
Alapvetően jól néz ki a futómű, de az alsó lengőkar hátsó szilentjéből szivárog valami.



Ha jól látom a TIS-ben, ezek valamiféle "töltött" szilentek (hydro bushes). Ez akkor most kuka?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1481 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 20:54:13 »

Ma levettem a jobb első kereket a fékezés közbeni vibráció után nyomozva. (a fékem eléggé koszos, lehet át kellene tisztítani, zsírozni, hogy kicsit lazábban járjon)
Alapvetően jól néz ki a futómű, de az alsó lengőkar hátsó szilentjéből szivárog valami.
Ha jól látom a TIS-ben, ezek valamiféle "töltött" szilentek (hydro bushes). Ez akkor most kuka?
Igen, ezek olajos szilentek, és kuka is  szomoru1
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1482 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 21:51:25 »

Igen, ezek olajos szilentek, és kuka is  szomoru1
ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá falbav falbav falbav falbav falbav

ilyen hibám volt nekem is, de azt hittem, hogy az váltó szellőztetőjéről került oda

tehát van egy szilent cserém. mennyi egy ilyen??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1483 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 00:07:23 »

ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá falbav falbav falbav falbav falbav

ilyen hibám volt nekem is, de azt hittem, hogy az váltó szellőztetőjéről került oda

tehát van egy szilent cserém. mennyi egy ilyen??
angliában 30-40GBP az új. A Cromaxnál 23eFt a bontott, de most akciósan 13eFt. Utánakérdezek...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1484 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 00:07:57 »

Igen, ezek olajos szilentek, és kuka is  szomoru1
jó hír.
Várhatóan a szilent nem megy csak külön, ugye?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1485 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 09:03:04 »

de mennie kell kulon is csak pres kell hozza. Nekem ugy csereltek.
Nekem is gond van a fekezesnel, ut a kormany. meg nem jottem ra a hiba okara, de hamarosan foglalkoznom kell vele.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1486 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 09:45:17 »

ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá falbav falbav falbav falbav falbav

ilyen hibám volt nekem is, de azt hittem, hogy az váltó szellőztetőjéről került oda

tehát van egy szilent cserém. mennyi egy ilyen??
én is néztem, hogy honnét, de jobb oldalon nincs semmi, amiből ebben a magasságban jöhet olaj. Körülötte por száraz minden, így muszály hogy onnét jöjjön.

Mennyit megy el így? cseréltessem vagy várhatóan kibír még egy  2500Km-es túrát?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #1487 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 09:45:36 »

angliában 30-40GBP az új. A Cromaxnál 23eFt a bontott, de most akciósan 13eFt. Utánakérdezek...

Most néztem a Cromax oldalát, a Swag 9900. Cserélni hidraulikus préssel lehet. Viszont nekem a legutóbb beszerzett ilyen szilent (nem Swag volt) rövid időn belül elnyíródott. Egyébként is elcseszett konstrukció, mert a lengőkar mozgására merőleges tengellyel van beépítve, emiatt rugózás közben deformálódik, nyíródik. Ezért megrendeltem egy Powerflex poliuretán garnitúrát, ami úgy van kialakítva, hogy egy gömbfelületen mozdul el a lengőkar. Várom, hogy megérkezzen, majd referálok.
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #1488 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 10:15:19 »

az mar csak azert fog tartani tobbet mert PU. Viszont nem tudom mennyire lesz rugalmas, ugyanis ez a szilent valamennyire "eszi" a futomuvet ert uteseket is.
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #1489 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 11:26:51 »

az mar csak azert fog tartani tobbet mert PU. Viszont nem tudom mennyire lesz rugalmas, ugyanis ez a szilent valamennyire "eszi" a futomuvet ert uteseket is.
Ezek viszonylag puha, öntött PU elemek, nem pedig a versenysportban használt, kemény, forgácsolt cuccok. Majd kiderül, hogyan viselkedik velük a verda. Egyébként a linkelt pdf-en látszik, hogy fixen rögzített gömbök vannak benne, amelyeken a persely el tud fordulni:  http://www.powerflex.co.uk/i/product_images/19-1302G-F.pdf A súrlódó felületekre valamilyen (feltételezem: szilikon) zsír van a csomagban. Az excentrikus kialakítás miatt állítható az első kerekek utánfutása.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1490 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 11:42:58 »

Ezek viszonylag puha, öntött PU elemek, nem pedig a versenysportban használt, kemény, forgácsolt cuccok. Majd kiderül, hogyan viselkedik velük a verda. Egyébként a linkelt pdf-en látszik, hogy fixen rögzített gömbök vannak benne, amelyeken a persely el tud fordulni:  http://www.powerflex.co.uk/i/product_images/19-1302G-F.pdf A súrlódó felületekre valamilyen (feltételezem: szilikon) zsír van a csomagban. Az excentrikus kialakítás miatt állítható az első kerekek utánfutása.
és lesz aki ezt be tudja szerelni és állítani rendesen? merthogy a gyárin szerintem nincs állítási lehetőség.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #1491 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 11:43:52 »

és lesz aki ezt be tudja szerelni és állítani rendesen? merthogy a gyárin szerintem nincs állítási lehetőség.
Persze!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1492 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 11:49:39 »

Persze!
pl?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #1493 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 11:51:55 »

pl?
Kun Mobil Kft, Karcag. 15 éve minden autómat ott szervizeltetem.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1494 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 14:01:34 »

Kun Mobil Kft, Karcag. 15 éve minden autómat ott szervizeltetem.
na ja, de az nekem nem esik útba. Smiley
Viszont holnap megy szervizbe a verda, szilent cserére.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #1495 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 14:11:40 »

na ja, de az nekem nem esik útba. Smiley
Viszont holnap megy szervizbe a verda, szilent cserére.
Akkor a Tiéd hamarabb jó lesz, én pedig epekedve várom a csomagot... Vik csinálja?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1496 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 14:52:33 »

Akkor a Tiéd hamarabb jó lesz, én pedig epekedve várom a csomagot... Vik csinálja?
nem, futóműves szakműhely. 2 szilent csere (jobb-bal), állítás, lengéscsillapító mérés = sokpíz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #1497 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 15:04:25 »

nem, futóműves szakműhely. 2 szilent csere (jobb-bal), állítás, lengéscsillapító mérés = sokpíz.
Csak az első lengőkar hátsó, nagy szilentjeit cseréled? Mert lengőkaronként kettő van. Az első, kicsi szilentek sokkal olcsóbbak. Érdemes kicseréltetni azokat is, ha már szétszedik.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1498 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 16:14:53 »

Csak az első lengőkar hátsó, nagy szilentjeit cseréled? Mert lengőkaronként kettő van. Az első, kicsi szilentek sokkal olcsóbbak. Érdemes kicseréltetni azokat is, ha már szétszedik.
megbeszélem velük, kösz.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1499 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 17:39:03 »

nem, futóműves szakműhely. 2 szilent csere (jobb-bal), állítás, lengéscsillapító mérés = sokpíz.
mégis mennyi??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.