Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 00:06:28
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
23
24
25
26
27
28
29
[
30
]
31
32
33
34
35
36
37
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3144265 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1450 Dátum:
2011.09.10 szombat, 17:25:28 »
Idézetet írta: rizsa83 - 2011.09.10 szombat, 17:21:13
Helló-Helló
-Miért van az ,hogy a hátsó teleszkópjaim úgy nyikorognak,mint állat,elég hangosan???
már néha szégyellek áthajtani 1-2-fekvőrendőrön is.
A müködésükön nemvettem észre külömbséget,nem dobál,nemcsinál semmit csak nyyyííkorog
-egyszeméjalat,ötszeméjalatt tök mindegy
nekem csak akkor nyekereg amikor kiszállok meg beszállok a kocsiba
de lehet nem is a gátlók
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1451 Dátum:
2011.09.10 szombat, 19:22:53 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.09.10 szombat, 17:25:28
nekem csak akkor nyekereg amikor kiszállok meg beszállok a kocsiba
de lehet nem is a gátlók
sőt-ritkán nyikorog a gátló.inkább a rugó a tányérjában.vagy elvan törve.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1452 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 10:43:20 »
Sziasztok!
Épített már be valaki ezekből ? mennyire megbizhatók?http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Mondeo-MK3-hatch-FRONT-REAR-Stabilizer-Link-x-4-/360287082025?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53e2c89629#ht_1281wt_707
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1453 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 10:46:01 »
Idézetet írta: virag - 2011.09.11 vasárnap, 10:43:20
Sziasztok!
Épített már be valaki ezekből ? mennyire megbizhatók?http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Mondeo-MK3-hatch-FRONT-REAR-Stabilizer-Link-x-4-/360287082025?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53e2c89629#ht_1281wt_707
Itt a 4db kerül annyiba?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1454 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 10:50:02 »
Pesten tudtok jó futóművest? Csak egy állítás lenne (lehetőleg ne vagyonokért)
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1455 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 10:56:37 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2011.09.11 vasárnap, 10:46:01
Itt a 4db kerül annyiba?
igen
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27029
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1456 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 14:19:34 »
Idézetet írta: virag - 2011.09.11 vasárnap, 10:43:20
Sziasztok!
Épített már be valaki ezekből ? mennyire megbizhatók?http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Mondeo-MK3-hatch-FRONT-REAR-Stabilizer-Link-x-4-/360287082025?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53e2c89629#ht_1281wt_707
Atlagos utangyartott minoseg, semmi kulonos. Magyar utakra ez is jo occoer'.
Ha Becsbe olcsobban elkuldik, johet hozzam, utana Obudan atveheto.
Andya
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1457 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 14:28:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.11 vasárnap, 14:19:34
Atlagos utangyartott minoseg, semmi kulonos. Magyar utakra ez is jo occoer'.
Ha Becsbe olcsobban elkuldik, johet hozzam, utana Obudan atveheto.
Andya
Ok köszi a válaszodat majd lehet rendelek belölle
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1458 Dátum:
2011.09.11 vasárnap, 21:08:43 »
mar nem emlekszem pontosan, hogy lehet megvizsgalni hogy a fektarcsa ut?
Miota a kocsi megvan , fekezeskor es 90-100 km/h korul razza valami a kormanyt.
A dolog gumifuggo, mivel teli gumival nem csinalja es amikor a nyari gumi szettet raktam fel ra, akkor sem produkalta egy ideig. Igaz akkor meg a feltengelyem tropa volt.
A heten kiruccantam a karpatok legmagasabb aszfaltutjara (Transalpina) es az ereszkedokon miutan mar jo forro volt a fek, mar nagyon utott -razott a kormany fekezesnel, igyhat ahol csak lehetett motorfekeztem.
Naplózva
Makrocar
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1459 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 08:51:17 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.09.11 vasárnap, 21:08:43
mar nem emlekszem pontosan, hogy lehet megvizsgalni hogy a fektarcsa ut?
Miota a kocsi megvan , fekezeskor es 90-100 km/h korul razza valami a kormanyt.
A dolog gumifuggo, mivel teli gumival nem csinalja es amikor a nyari gumi szettet raktam fel ra, akkor sem produkalta egy ideig. Igaz akkor meg a feltengelyem tropa volt.
A heten kiruccantam a karpatok legmagasabb aszfaltutjara (Transal***) es az ereszkedokon miutan mar jo forro volt a fek, mar nagyon utott -razott a kormany fekezesnel, igyhat ahol csak lehetett motorfekeztem.
Meg lehet nézni ! Kell egy indikátor óra. Azt ráteszik a csokálványra beállítják és a tárcsa forgatásánál ha elkezd az óra mutatója mozogni akkor hibás a tárcsa.
Elvileg minden jó szerelő mühelyben van ilyen óra!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27029
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1460 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 08:57:02 »
Idézetet írta: Makrocar - 2011.09.12 hétfő, 08:51:17
Meg lehet nézni ! Kell egy indikátor óra. Azt ráteszik a csokálványra beállítják és a tárcsa forgatásánál ha elkezd az óra mutatója mozogni akkor hibás a tárcsa.
Elvileg minden jó szerelő mühelyben van ilyen óra!
Es tarcsa kiegyensulyozatlansagot hogyan lehet nezni? Mert a kereket felteszik padra, megy ra a suly, OK. De ha a tarcsa log feloldalasan es az razza be az egeszet? Korantsem biztos, hogy hullamosra fekezte, es attol ut.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Makrocar
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1461 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 09:03:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.12 hétfő, 08:57:02
Es tarcsa kiegyensulyozatlansagot hogyan lehet nezni? Mert a kereket felteszik padra, megy ra a suly, OK. De ha a tarcsa log feloldalasan es az razza be az egeszet? Korantsem biztos, hogy hullamosra fekezte, es attol ut.
AndyA
Én úgy tudom a tárcsa kiegyensúlyozását nem lehet sem ellenőrizni sem tenni valamit azért hogy kiegyensúlyozd.
Ha fékezésre ráz az a tapasztalataim szerint tuti hogy csere!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1462 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 09:06:57 »
Idézetet írta: Makrocar - 2011.09.12 hétfő, 09:03:01
Én úgy tudom a tárcsa kiegyensúlyozását nem lehet sem ellenőrizni sem tenni valamit azért hogy kiegyensúlyozd.
Ha fékezésre ráz az a tapasztalataim szerint tuti hogy csere!
Elviszed a gumishoz, és kicentrírozza
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27029
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1463 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 09:10:49 »
Idézetet írta: Makrocar - 2011.09.12 hétfő, 09:03:01
Én úgy tudom a tárcsa kiegyensúlyozását nem lehet sem ellenőrizni sem tenni valamit azért hogy kiegyensúlyozd.
Ha fékezésre ráz az a tapasztalataim szerint tuti hogy csere!
Elvileg letezik ra megoldas. Fel kell tamogatni valami rugalmassal a kocsi elejet a lengokarnal fogva, es kerek nelkul megporgetni. Ha ugral, annyi a tarcsanak (ezert kell rugalmas alatamasztas, hogy tudjon kicsit mozogni).
A kerdes csak az, hol es kik csinalnak rendes felszerelessel ilyen vizsgalatot?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1464 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 10:11:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.12 hétfő, 09:10:49
Elvileg letezik ra megoldas. Fel kell tamogatni valami rugalmassal a kocsi elejet a lengokarnal fogva, es kerek nelkul megporgetni. Ha ugral, annyi a tarcsanak (ezert kell rugalmas alatamasztas, hogy tudjon kicsit mozogni).
A kerdes csak az, hol es kik csinalnak rendes felszerelessel ilyen vizsgalatot?
AndyA
És mennyiért? Mert aztán nehogy a leves drágább legyen mint a hús... ha kormány ráz, valami baj csak van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1465 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 10:49:27 »
Idézetet írta: Makrocar - 2011.09.12 hétfő, 09:03:01
Én úgy tudom a tárcsa kiegyensúlyozását nem lehet sem ellenőrizni sem tenni valamit azért hogy kiegyensúlyozd.
Ha fékezésre ráz az a tapasztalataim szerint tuti hogy csere!
Lehet műszerrel mérni, a legtöbb futóművesnél van rá műszer.
Ha a tárcsa nagyon új volt, és vmi miatt nem tökéletesen szimmetrikus, akkor felszabályozható. Ha már amúgy is 50-60% alatt van, nem érdemes, mert a felszabályzásnál elég sokat veszíthet a vastagságból. 4 tárcsa felszabályzása ca. 5000 huf.
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27029
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1466 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 10:59:40 »
Idézetet írta: Murmucka - 2011.09.12 hétfő, 10:49:27
Lehet műszerrel mérni, a legtöbb futóművesnél van rá műszer.
Ha a tárcsa nagyon új volt, és vmi miatt nem tökéletesen szimmetrikus, akkor felszabályozható. Ha már amúgy is 50-60% alatt van, nem érdemes, mert a felszabályzásnál elég sokat veszíthet a vastagságból. 4 tárcsa felszabályzása ca. 5000 huf.
Nem arrol van szo, hogy fekezeskor ut, hanem arrol, hogy tojasra jar. Nem csak fekezeskor raz, hanem mindig, a rezonancia miatt altalaban bizonyos sebessegeken jobban. Ezt "korben" kellene felszabalyozni, nem vastagsagban. Ilyet viszont atlag futomuves barhol nem csinal, az eleg biztosnak tunik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Makrocar
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1467 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 11:08:12 »
Átmérőben szabályozni a féktárcsát???
És Ha a fékbetét lelóg róla a szabályozás után? NEM JAVASLOM!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27029
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1468 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 11:19:32 »
Idézetet írta: Makrocar - 2011.09.12 hétfő, 11:08:12
Átmérőben szabályozni a féktárcsát???
És Ha a fékbetét lelóg róla a szabályozás után? NEM JAVASLOM!
Tobb mm van a szeleig, latvanyosan szelesebb a tarcsa, mint a betetek. Masreszt a hutobordak koruli reszbol is lehet kivenni - itt grammokrol van szo, joszerevel egy erosebb reszelotolas eleg lehet.
A kerdes ugy merult fel, hogy kollega egyik tarcsajan van egy elegge gyarinak tuno melyedes, aminek nem ismerjuk a funkciojat, de akar ilyen kiegyensulyozo szerepe is lehet. Viszont a tarcsa meg ut, nem csak fekezeskor, hanem allandoan, foleg autopalyatemponal erezhetoen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Makrocar
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1469 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 11:25:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.12 hétfő, 11:19:32
Tobb mm van a szeleig, latvanyosan szelesebb a tarcsa, mint a betetek. Masreszt a hutobordak koruli reszbol is lehet kivenni - itt grammokrol van szo, joszerevel egy erosebb reszelotolas eleg lehet.
A kerdes ugy merult fel, hogy kollega egyik tarcsajan van egy elegge gyarinak tuno melyedes, aminek nem ismerjuk a funkciojat, de akar ilyen kiegyensulyozo szerepe is lehet. Viszont a tarcsa meg ut, nem csak fekezeskor, hanem allandoan, foleg autopalyatemponal erezhetoen.
AndyA
Értem már!
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1470 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 11:31:44 »
Koszonom az eddig irt sorokat.
Meg fogok keresni egy futomuvest akinek van muszere tarcsat vizsgalni.
Lehet erdemes szabalyoznom, kb 2,5 eve volt cserelve minden (tarcsa + betetek) a kocsin, a kopas a tarcsakon kisebb mint 1 mm, vastagsagban. Viszont nem emlekszem hogy lenne sok mm a betet "nyoma" es a tarcsa szele kozott. Mindjart lemegyek es megnezem.
Abban se vagyok biztos hogy nekem ventilallt a tarcsam. Mintha tomornek lattam volna.
Naplózva
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1471 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 16:02:42 »
Sziasztok! Az lenne a kérdésem,hogy MK3 Mondeo kombinak a hátsó hosszlengőkar szilentjét lehet-e cserélni? Ha igen akkor honnan és mennyiért lehet hozzá szilentet szerezni?
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1472 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 16:41:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.12 hétfő, 11:19:32
Tobb mm van a szeleig, latvanyosan szelesebb a tarcsa, mint a betetek. Masreszt a hutobordak koruli reszbol is lehet kivenni - itt grammokrol van szo, joszerevel egy erosebb reszelotolas eleg lehet.
A kerdes ugy merult fel, hogy kollega egyik tarcsajan van egy elegge gyarinak tuno melyedes, aminek nem ismerjuk a funkciojat, de akar ilyen kiegyensulyozo szerepe is lehet. Viszont a tarcsa meg ut, nem csak fekezeskor, hanem allandoan, foleg autopalyatemponal erezhetoen.
AndyA
Esetleg a felnit hozzárontani?
Tehát ha ide kéne a tárcsára egy kis súly, rakjuk a kerékre! Persze meg kell jelölni, melyik pozícióban kell felrakni :
És a télieket is hozzá kell igazítani
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
rizsa83
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1473 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 17:00:45 »
Hali mindenkinek
Na megvan a bűnös!!,hogy mi nyikorog hátul.-nem a teleszkópok ahogy előszőr gondoltam,hanem behaltak a lengőkar szilentek,mármint azok ahol a hátsó hídhoz kapcsolódnak egy excenterrel.namost amennyire néztem egyoldalon 2-2 pár szilent van a hídhoz egypár,s a kerékhez egypár(??)Namost nyílván ezeket célszerű együtt cserélni mindet?Napersze meg csere után gondolom egy kerékösszetartást is nézni kell,hisz ezért van az excenter?Ja és ezeket hol lehet beszerezni?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1474 Dátum:
2011.09.12 hétfő, 18:07:01 »
Idézetet írta: alf - 2011.09.10 szombat, 19:22:53
sőt-ritkán nyikorog a gátló.inkább a rugó a tányérjában.vagy elvan törve.....
nemtudom...szerintem inkább valami apróság nyekereghet, mert csak kiszálláskor hallok egy kis hangot!! Nekem menet közben nincsenek már zajok szerencsére
Viszont ahogy mondtad, az első stabilizátorokat kezdem hallani
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1475 Dátum:
2011.09.14 szerda, 17:06:51 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2011.09.11 vasárnap, 10:50:02
Pesten tudtok jó futóművest? Csak egy állítás lenne (lehetőleg ne vagyonokért)
Ennyire ne lenne jó futóműves Pesten?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
arrabonus
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1476 Dátum:
2011.09.14 szerda, 17:51:03 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2011.09.14 szerda, 17:06:51
Ennyire ne lenne jó futóműves Pesten?
Egymásnak ellentmondó feltételeket adtál meg.
Érdeklődj a Zengő szervizekben Ők jók, de valószínűleg drágák is.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1477 Dátum:
2011.09.14 szerda, 18:01:17 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.09.14 szerda, 17:51:03
Egymásnak ellentmondó feltételeket adtál meg.
Érdeklődj a Zengő szervizekben Ők jók, de valószínűleg drágák is.
Nem fillérekből szeretném, de pl a Fordnál 12ezer egy futóműállítás. No comment. Már jobb helyeken is, 5-6ezerért megcsinálják. csak Pesten nem ismerek megbízható szakit, ezért kérdeztem.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1478 Dátum:
2011.09.14 szerda, 18:21:38 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2011.09.14 szerda, 17:06:51
Ennyire ne lenne jó futóműves Pesten?
Ficsór az Örs Vezér térnél. 6eFt körül néznek át, állítanak.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1479 Dátum:
2011.09.14 szerda, 18:40:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.14 szerda, 18:21:38
Ficsór az Örs Vezér térnél. 6eFt körül néznek át, állítanak.
Köszi
Fel is hívtam most, holnap 10re mehetek.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1480 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 20:32:11 »
Ma levettem a jobb első kereket a fékezés közbeni vibráció után nyomozva. (a fékem eléggé koszos, lehet át kellene tisztítani, zsírozni, hogy kicsit lazábban járjon)
Alapvetően jól néz ki a futómű, de az alsó lengőkar hátsó szilentjéből szivárog valami.
Ha jól látom a TIS-ben, ezek valamiféle "töltött" szilentek (hydro bushes). Ez akkor most kuka?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1481 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 20:54:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.18 vasárnap, 20:32:11
Ma levettem a jobb első kereket a fékezés közbeni vibráció után nyomozva. (a fékem eléggé koszos, lehet át kellene tisztítani, zsírozni, hogy kicsit lazábban járjon)
Alapvetően jól néz ki a futómű, de az alsó lengőkar hátsó szilentjéből szivárog valami.
Ha jól látom a TIS-ben, ezek valamiféle "töltött" szilentek (hydro bushes). Ez akkor most kuka?
Igen, ezek olajos szilentek, és kuka is
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23828
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1482 Dátum:
2011.09.18 vasárnap, 21:51:25 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.09.18 vasárnap, 20:54:13
Igen, ezek olajos szilentek, és kuka is
ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
ilyen hibám volt nekem is, de azt hittem, hogy az váltó szellőztetőjéről került oda
tehát van egy szilent cserém. mennyi egy ilyen??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1483 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 00:07:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.18 vasárnap, 21:51:25
ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
ilyen hibám volt nekem is, de azt hittem, hogy az váltó szellőztetőjéről került oda
tehát van egy szilent cserém. mennyi egy ilyen??
angliában 30-40GBP az új. A Cromaxnál 23eFt a bontott, de most akciósan 13eFt. Utánakérdezek...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1484 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 00:07:57 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.09.18 vasárnap, 20:54:13
Igen, ezek olajos szilentek, és kuka is
jó hír.
Várhatóan a szilent nem megy csak külön, ugye?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1485 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 09:03:04 »
de mennie kell kulon is csak pres kell hozza. Nekem ugy csereltek.
Nekem is gond van a fekezesnel, ut a kormany. meg nem jottem ra a hiba okara, de hamarosan foglalkoznom kell vele.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1486 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 09:45:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.18 vasárnap, 21:51:25
ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
ilyen hibám volt nekem is, de azt hittem, hogy az váltó szellőztetőjéről került oda
tehát van egy szilent cserém. mennyi egy ilyen??
én is néztem, hogy honnét, de jobb oldalon nincs semmi, amiből ebben a magasságban jöhet olaj. Körülötte por száraz minden, így muszály hogy onnét jöjjön.
Mennyit megy el így? cseréltessem vagy várhatóan kibír még egy 2500Km-es túrát?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
arrabonus
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1487 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 09:45:36 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.19 hétfő, 00:07:23
angliában 30-40GBP az új. A Cromaxnál 23eFt a bontott, de most akciósan 13eFt. Utánakérdezek...
Most néztem a Cromax oldalát, a Swag 9900. Cserélni hidraulikus préssel lehet. Viszont nekem a legutóbb beszerzett ilyen szilent (nem Swag volt) rövid időn belül elnyíródott. Egyébként is elcseszett konstrukció, mert a lengőkar mozgására merőleges tengellyel van beépítve, emiatt rugózás közben deformálódik, nyíródik. Ezért megrendeltem egy Powerflex poliuretán garnitúrát, ami úgy van kialakítva, hogy egy gömbfelületen mozdul el a lengőkar. Várom, hogy megérkezzen, majd referálok.
Naplózva
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1488 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 10:15:19 »
az mar csak azert fog tartani tobbet mert PU. Viszont nem tudom mennyire lesz rugalmas, ugyanis ez a szilent valamennyire "eszi" a futomuvet ert uteseket is.
Naplózva
arrabonus
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1489 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 11:26:51 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.09.19 hétfő, 10:15:19
az mar csak azert fog tartani tobbet mert PU. Viszont nem tudom mennyire lesz rugalmas, ugyanis ez a szilent valamennyire "eszi" a futomuvet ert uteseket is.
Ezek viszonylag puha, öntött PU elemek, nem pedig a versenysportban használt, kemény, forgácsolt cuccok. Majd kiderül, hogyan viselkedik velük a verda. Egyébként a linkelt pdf-en látszik, hogy fixen rögzített gömbök vannak benne, amelyeken a persely el tud fordulni:
http://www.powerflex.co.uk/i/product_images/19-1302G-F.pdf
A súrlódó felületekre valamilyen (feltételezem: szilikon) zsír van a csomagban. Az excentrikus kialakítás miatt állítható az első kerekek utánfutása.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1490 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 11:42:58 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.09.19 hétfő, 11:26:51
Ezek viszonylag puha, öntött PU elemek, nem pedig a versenysportban használt, kemény, forgácsolt cuccok. Majd kiderül, hogyan viselkedik velük a verda. Egyébként a linkelt pdf-en látszik, hogy fixen rögzített gömbök vannak benne, amelyeken a persely el tud fordulni:
http://www.powerflex.co.uk/i/product_images/19-1302G-F.pdf
A súrlódó felületekre valamilyen (feltételezem: szilikon) zsír van a csomagban. Az excentrikus kialakítás miatt állítható az első kerekek utánfutása.
és lesz aki ezt be tudja szerelni és állítani rendesen? merthogy a gyárin szerintem nincs állítási lehetőség.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
arrabonus
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1491 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 11:43:52 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.19 hétfő, 11:42:58
és lesz aki ezt be tudja szerelni és állítani rendesen? merthogy a gyárin szerintem nincs állítási lehetőség.
Persze!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1492 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 11:49:39 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.09.19 hétfő, 11:43:52
Persze!
pl?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
arrabonus
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1493 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 11:51:55 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.19 hétfő, 11:49:39
pl?
Kun Mobil Kft, Karcag. 15 éve minden autómat ott szervizeltetem.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1494 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 14:01:34 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.09.19 hétfő, 11:51:55
Kun Mobil Kft, Karcag. 15 éve minden autómat ott szervizeltetem.
na ja, de az nekem nem esik útba.
Viszont holnap megy szervizbe a verda, szilent cserére.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
arrabonus
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1495 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 14:11:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.19 hétfő, 14:01:34
na ja, de az nekem nem esik útba.
Viszont holnap megy szervizbe a verda, szilent cserére.
Akkor a Tiéd hamarabb jó lesz, én pedig epekedve várom a csomagot... Vik csinálja?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1496 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 14:52:33 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.09.19 hétfő, 14:11:40
Akkor a Tiéd hamarabb jó lesz, én pedig epekedve várom a csomagot... Vik csinálja?
nem, futóműves szakműhely. 2 szilent csere (jobb-bal), állítás, lengéscsillapító mérés = sokpíz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
arrabonus
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1497 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 15:04:25 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.19 hétfő, 14:52:33
nem, futóműves szakműhely. 2 szilent csere (jobb-bal), állítás, lengéscsillapító mérés = sokpíz.
Csak az első lengőkar hátsó, nagy szilentjeit cseréled? Mert lengőkaronként kettő van. Az első, kicsi szilentek sokkal olcsóbbak. Érdemes kicseréltetni azokat is, ha már szétszedik.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1498 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 16:14:53 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.09.19 hétfő, 15:04:25
Csak az első lengőkar hátsó, nagy szilentjeit cseréled? Mert lengőkaronként kettő van. Az első, kicsi szilentek sokkal olcsóbbak. Érdemes kicseréltetni azokat is, ha már szétszedik.
megbeszélem velük, kösz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23828
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1499 Dátum:
2011.09.19 hétfő, 17:39:03 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.19 hétfő, 14:52:33
nem, futóműves szakműhely. 2 szilent csere (jobb-bal), állítás, lengéscsillapító mérés = sokpíz.
mégis mennyi??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
23
24
25
26
27
28
29
[
30
]
31
32
33
34
35
36
37
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ