Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:48:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
25
26
27
28
29
30
31
[
32
]
33
34
35
36
37
38
39
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3165572 alkalommal)
0 Felhasználó és 76 vendég van a témában
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1550 Dátum:
2011.10.26 szerda, 21:01:25 »
Bocsika remélem nem haragszotok meg de nem csak a Cromax van a világon.Sokan ajánlják de létezik más is.Szerintem drága.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1551 Dátum:
2011.10.26 szerda, 21:05:58 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.26 szerda, 21:01:25
Bocsika remélem nem haragszotok meg de nem csak a Cromax van a világon.Sokan ajánlják de létezik más is.Szerintem drága.
Erre inkább nem mondok semmit
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1552 Dátum:
2011.10.26 szerda, 21:09:50 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.10.26 szerda, 21:05:58
Erre inkább nem mondok semmit
Ez jó! Ma is jót nevettem...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1553 Dátum:
2011.10.26 szerda, 21:44:45 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.26 szerda, 19:41:11
Mozgasd fel-le, ha kopog akkor szilent + rúd csere, csak szilentet cserélni felesleges..
köszi!
ezek szerint a rúd is kopik nemcsak a gumi vagy a torzios képessége miatt kelle cserélni?
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1554 Dátum:
2011.10.26 szerda, 21:53:01 »
Idézetet írta: dfeco - 2011.10.26 szerda, 21:44:45
köszi!
ezek szerint a rúd is kopik nemcsak a gumi vagy a torzios képessége miatt kelle cserélni?
Igen, nekem több mint 2 mm-t elkopott a rúd is a szilentek helyén...egyben cseréltem, mert értelmetlen lett volna csak a szilentet.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1555 Dátum:
2011.10.26 szerda, 22:00:20 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.26 szerda, 21:53:01
Igen, nekem több mint 2 mm-t elkopott a rúd is a szilentek helyén...egyben cseréltem, mert értelmetlen lett volna csak a szilentet.
az komoly...
gondolom szép hangja lehetett csere előtt..
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1556 Dátum:
2011.10.27 csütörtök, 00:27:23 »
Helló!
Esetleg linket tudnál adni?
Csak mert nem látok cromaxéknál csak egy 2700HUF-osat, ami német min. alkatrész.
Am melyik része a műanyag?
Mert a cromaxos indexképeken fémnek látom. Bocsi de butus vagyok az ottókhoz. :S
, de tanulok
Üdv.:
Nino666
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1557 Dátum:
2011.10.27 csütörtök, 05:08:36 »
Idézetet írta: nino666 - 2011.10.27 csütörtök, 00:27:23
Helló!
Esetleg linket tudnál adni?
Csak mert nem látok cromaxéknál csak egy 2700HUF-osat, ami német min. alkatrész.
Am melyik része a műanyag?
Mert a cromaxos indexképeken fémnek látom. Bocsi de butus vagyok az ottókhoz. :S
, de tanulok
Üdv.:
Nino666
Ha a hozzászólás jobb szélén lévő "válasz" gombra kattintasz, akkor az a szöveg is megjelenik a hozzászólásodban amire válaszolsz. Igy
könnyebb kisakkozni, hogy kire reflektáltál.
Egyébként a szilenten kívül minden műanyag szokott lenni, de az enyémhez pl fém volt a gyári is és most is azt vettem, de lett volna műanyag is.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1558 Dátum:
2011.10.27 csütörtök, 08:52:26 »
Idézetet írta: dfeco - 2011.10.26 szerda, 22:00:20
az komoly...
gondolom szép hangja lehetett csere előtt..
Kopogott rendesen...
csere óta csend van.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1559 Dátum:
2011.10.27 csütörtök, 19:26:48 »
Idézetet írta: nino666 - 2011.10.27 csütörtök, 00:27:23
Helló!
Esetleg linket tudnál adni?
Csak mert nem látok cromaxéknál csak egy 2700HUF-osat, ami német min. alkatrész.
Am melyik része a műanyag?
Mert a cromaxos indexképeken fémnek látom. Bocsi de butus vagyok az ottókhoz. :S
, de tanulok
Üdv.:
Nino666
ez nincs fenn a honlapjukon.kérd a török ugy.-t telefonon,hogy van-e!
Amúgy az egész műanyag!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1560 Dátum:
2011.10.28 péntek, 10:48:12 »
Sziasztok!
Két kérdésem lenne:
Első:
első futóművem egyenesbe csendbe van akármilyen rossz úton is, de amint kanyarba érek vagy kanyarodok és eltekerem a kormányt kopog a futómű. Van ötletetek? Terhelés alatt átrángattuk de nem találtunk semmit.
Második: hátsó futóművem ha egyedül utazom akkor kopog zörög. Ha ülnek hátul akkor makulátlanul csendes.
Ha tudtok valami ötletet adni azt megköszönném, szép napot mindenkinek.
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1561 Dátum:
2011.10.28 péntek, 11:00:43 »
Idézetet írta: Tike - 2011.10.28 péntek, 10:48:12
Második: hátsó futóművem ha egyedül utazom akkor kopog zörög. Ha ülnek hátul akkor makulátlanul csendes.
Egyértelmű az ülésed zörög
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg549788#msg549788
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
peeti
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1562 Dátum:
2011.10.29 szombat, 19:41:12 »
sziasztok. létezik,hogy kombiba nem lehet hátra külön lengőkar szilentet venni?
mert nekem az idő vasfoga kirágta,és már nyoma sincs a szilentnek,érdekesen viselkedik az autó az úton...
Naplózva
Tike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 196
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1563 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 12:10:47 »
Idézetet írta: peeti - 2011.10.29 szombat, 19:41:12
sziasztok. létezik,hogy kombiba nem lehet hátra külön lengőkar szilentet venni?
mert nekem az idő vasfoga kirágta,és már nyoma sincs a szilentnek,érdekesen viselkedik az autó az úton...
Sajnos létezik, de én az mk 1-es mondeoét bele tudtam tenni és filléres dolog volt (3000 ft a cromaxnál)
Naplózva
2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Husqi
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1564 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 17:27:04 »
Idézetet írta: peeti - 2011.10.29 szombat, 19:41:12
sziasztok. létezik,hogy kombiba nem lehet hátra külön lengőkar szilentet venni?
mert nekem az idő vasfoga kirágta,és már nyoma sincs a szilentnek,érdekesen viselkedik az autó az úton...
Nincs hozzá sajnos.Meg kell venni a lengőkart.
Naplózva
olipoli
Vendég
Válasz: Fék
«
Új hozzászólás #1565 Dátum:
2011.10.30 vasárnap, 21:29:38 »
Sziasztok!!!Fék betétet szeretnék cserélni és dilemmázok hogy melyikre cseréljem textar vagy brembo vagy bosch valakinek tapasztalat?
??
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék
«
Új hozzászólás #1566 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 09:33:48 »
Idézetet írta: olipoli - 2011.10.30 vasárnap, 21:29:38
Sziasztok!!!Fék betétet szeretnék cserélni és dilemmázok hogy melyikre cseréljem textar vagy brembo vagy bosch valakinek tapasztalat?
??
Szia!
Van fék topik is... Szerintem Ferodo Premier.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Fék
«
Új hozzászólás #1567 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 23:31:53 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2011.10.31 hétfő, 09:33:48
Szia!
Van fék topik is... Szerintem Ferodo Premier.
A Ferodo Premierrel egyetértek!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1568 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 23:33:33 »
Idézetet írta: Tike - 2011.10.30 vasárnap, 12:10:47
Sajnos létezik, de én az mk 1-es mondeoét bele tudtam tenni és filléres dolog volt (3000 ft a cromaxnál)
Csak úgy simán belemegy?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1569 Dátum:
2011.10.31 hétfő, 23:40:29 »
Beugrott az autó alá a Motorcrafttól szerzett jobbos féltengely is (a balos már bent volt). A régi féltengelyt kiszedve nyilvánvaló lett, hogy miért rázott az autó eleje. A belső féltengelycsukló háza lötyögött a tengely ricnién, szóval kuka. Ezzel együtt bekerült az új kerékcsapágy is.
Most már csak 100 és 120 között ráz az autó, de ez már a xar téligumma...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1570 Dátum:
2011.11.01 kedd, 13:01:05 »
Hátsó lengéscsillapitó cserénél érdemes még mést is cserélni?
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1571 Dátum:
2011.11.01 kedd, 17:44:04 »
Idézetet írta: gabe - 2011.10.31 hétfő, 23:40:29
Beugrott az autó alá a Motorcrafttól szerzett jobbos féltengely is (a balos már bent volt). A régi féltengelyt kiszedve nyilvánvaló lett, hogy miért rázott az autó eleje. A belső féltengelycsukló háza lötyögött a tengely ricnién, szóval kuka. Ezzel együtt bekerült az új kerékcsapágy is.
Most már csak 100 és 120 között ráz az autó, de ez már a xar téligumma...
Csere előtt terhelésnél rázta, minden sebességtartományban?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1572 Dátum:
2011.11.02 szerda, 08:52:03 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2011.11.01 kedd, 17:44:04
Csere előtt terhelésnél rázta, minden sebességtartományban?
Igen, de főként 90-nél kezdte el, és 140-nél már súrolta a vezethetőség határait (persze ez szubjektív). Gázadásra kissé erősebb volt a rázás, de az érdekes az volt, hogy nem volt két alkalom, amikor egyformán rázott volna. Erre is meglett a magyarázat, mert a kilazult ricni miatt sosem maradt ugyanabban a helyzetben. Viszont érdekes, hogy a jobb első fékem még mindig ütemesen nyikorog. Majd alaposan szemügyre veszem a nyerget...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1573 Dátum:
2011.11.02 szerda, 14:40:06 »
nyikorgas lehet a fekbeteteket tarto lamellaktol is, ha azok nincsenek a helyukon.
nincs elferdulve a fektarcsad?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1574 Dátum:
2011.11.02 szerda, 19:05:25 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.11.02 szerda, 14:40:06
nincs elferdulve a fektarcsad?
ez is okozhat rázást.
Naplózva
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1575 Dátum:
2011.11.02 szerda, 22:24:32 »
Sziasztok!
Futómű felújítást akarok csinálni hátsó részen meg tudná valaki mondani hogy miket kell cserélni és valami helyet honnan lehet most olcsóbban szerezni?
Köszi !!!
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1576 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 16:20:19 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.27 csütörtök, 08:52:26
Kopogott rendesen...
csere óta csend van.
felemelt autónál megnéztem és kopog rendesen a stabilizátor...
mostmár értem miért olyan hangos a hátulja.
Ilyen esetben a stab. pálcákat automatikusan cseréljem, vagy csak ha rossz?
Használtan érdemes fogalalkozni ilyesmivel?
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1577 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 16:44:51 »
Ugy nezem, elegge ul az auto hatulja, legalabbis a masik autohoz kepest tul gyakran utom oda a vonohorgot... :-(
Terheletlen allapotban mennyinek kellene lenni a hatso kerekiv es a kerek teteje/tengelye kozotti tavolsagnak? Csaladdal, cuccal megpakolva meg rosszabb volt a helyzet a nyaralas alatt. Vagy lehet, hogy ennyit szamit a gyari Ford es a Bosal utangyartott horog kozotti kulonbseg? Raadasul most bicajtartot tennek a vonohorogra, aminel a felutes meg kellemetlenebb lenne.
Ha tenyleg baja van, akkor a hatso rugot erdemes cserelni, vagy lehet valami legrugot beletenni, mint pl.
www.airspring.hu?
Ilyennel kiserletezett itt mar valaki, csak az eredmenyrol nem tudok.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1578 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 17:35:59 »
Idézetet írta: dfeco - 2011.11.07 hétfő, 16:20:19
felemelt autónál megnéztem és kopog rendesen a stabilizátor...
mostmár értem miért olyan hangos a hátulja.
Ilyen esetben a stab. pálcákat automatikusan cseréljem, vagy csak ha rossz?
Használtan érdemes fogalalkozni ilyesmivel?
Ha nem kotyognak a stab. pálcák akkor azokat ne cseréld..felesleges.
Lehet kapsz használtban kevésbé kopott rudat, de ha nem akarod gyakran cserélgetni és még sokáig meg lesz az autó akkor új rúd új szilentekkel.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1579 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 18:03:02 »
Idézetet írta: dfeco - 2011.11.07 hétfő, 16:20:19
felemelt autónál megnéztem és kopog rendesen a stabilizátor...
mostmár értem miért olyan hangos a hátulja.
Ilyen esetben a stab. pálcákat automatikusan cseréljem, vagy csak ha rossz?
Használtan érdemes fogalalkozni ilyesmivel?
a mondeonak sajnos eléggé ratyi futóműve van alapból is. ha ezt még bontott cuccokkal is megspékeled az nem lesz gyenge
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1580 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 18:33:18 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.11.07 hétfő, 18:03:02
a mondeonak sajnos eléggé ratyi futóműve van alapból is. ha ezt még bontott cuccokkal is megspékeled az nem lesz gyenge
Ratyi? Gondolom, véletlenül hívják a kategória legjobb futóművének.
Milyen lehet a többi
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1581 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 19:00:40 »
file:///C:/Documents%20and%20Settings/Rendszergazda/Asztal/termekek.php.htm ITT VAN NI
Idézetet írta: peeti - 2011.10.29 szombat, 19:41:12
sziasztok. létezik,hogy kombiba nem lehet hátra külön lengőkar szilentet venni?
mert nekem az idő vasfoga kirágta,és már nyoma sincs a szilentnek,érdekesen viselkedik az autó az úton...
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1582 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 19:02:28 »
jaj nem jó mindjárt
Idézetet írta: tuza35 - 2011.11.07 hétfő, 19:00:40
file:///C:/Documents%20and%20Settings/Rendszergazda/Asztal/termekek.php.htm ITT VAN NI
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1583 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 19:05:34 »
http://www.max-car.hu/index.php?tipus=01&balkatid=21&balkatm=Fut%F3m%FB-korm%E1nym%FB
talán most jó lesz.
Idézetet írta: peeti - 2011.10.29 szombat, 19:41:12
sziasztok. létezik,hogy kombiba nem lehet hátra külön lengőkar szilentet venni?
mert nekem az idő vasfoga kirágta,és már nyoma sincs a szilentnek,érdekesen viselkedik az autó az úton...
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1584 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 19:05:37 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.07 hétfő, 18:33:18
Ratyi? Gondolom, véletlenül hívják a kategória legjobb futóművének.
Milyen lehet a többi
sztem bőven erős túlzás legjobbnak nevezni a 2000-es évek autójában 1 '80-as évek végén fejlesztett futóművet!
de persze! jogos, h kell a marketing, és az csak jó szöveggel működik igazán jól
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Black
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1585 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 19:08:04 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.11.07 hétfő, 19:05:37
sztem bőven erős túlzás legjobbnak nevezni a 2000-es évek autójában 1 '80-as évek végén fejlesztett futóművet!
de persze! jogos, h kell a marketing, és az csak jó szöveggel működik igazán jól
De erős túlzás a ratyi jelző is.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1586 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 19:25:31 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.11.07 hétfő, 19:05:37
sztem bőven erős túlzás legjobbnak nevezni a 2000-es évek autójában 1 '80-as évek végén fejlesztett futóművet!
de persze! jogos, h kell a marketing, és az csak jó szöveggel működik igazán jól
Nem a maiak között, hanem a korabeliekhez képest.
Pl a topgear pályáján végigverte a mezőnyt. A bömös csak harmadik lett (a jagcsi lett a harmadik).
Rendre jóval jobb időket fut a kanyargós pályákon, mint az akár erősebb motorral ellátott konkurencia.
A futóművet meg hogy fejleszhtettők volna a 80-as évek végén?
És miért csábítottak át egy futóművest a fordtól a fócvágenhez?
Nem én találtam ki a kategória legjobb futóművét, és nem is marketingszövegben olvastam,
hanem újságcikkekben.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1587 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 19:29:43 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.07 hétfő, 19:08:04
De erős túlzás a ratyi jelző is.
kinek hogy. nekem 2féle futómű létezik: jó, és rossz. a mondeóé nem jó, csak amíg minden új benne. amint 1 alkatrésze kimegy elkezdődik a sakkozás. hát nekem ez 1 futóműnél nem fér bele.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1588 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 19:34:56 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.11.07 hétfő, 19:29:43
kinek hogy. nekem 2féle futómű létezik: jó, és rossz. a mondeóé nem jó, csak amíg minden új benne. amint 1 alkatrésze kimegy elkezdődik a sakkozás. hát nekem ez 1 futóműnél nem fér bele.
Semmi sem tart örökké... bár így, hogy az enyémben már 140e van, és még ott sem cseréltem semmit...
Majd nézd meg egy bmw-nél mennyit költ az ember a futóműre.
Dácsiát kell venni. Na az bírja a strapát.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1589 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 19:37:44 »
Idézetet írta: Angel - 2011.11.07 hétfő, 19:25:31
Nem a maiak között, hanem a korabeliekhez képest.
Pl a topgear pályáján végigverte a mezőnyt. A bömös csak harmadik lett (a jagcsi lett a harmadik).
Rendre jóval jobb időket fut a kanyargós pályákon, mint az akár erősebb motorral ellátott konkurencia.
A futóművet meg hogy fejleszhtettők volna a 80-as évek végén?
És miért csábítottak át egy futóművest a fordtól a fócvágenhez?
Nem én találtam ki a kategória legjobb futóművét, és nem is marketingszövegben olvastam,
hanem újságcikkekben.
a topgear többnyire új autókat visz arra a pályára. újonnan nincs is vele baj, csak túl sok kütyü mehet ki benne, és egyenként mind1ik a megbízhatósága ellen dolgozik! elég jelentősen érezhető bármelyik alkatrész!
1 eléggé fontos eleme az első futóműnek:
escort '90-től:
http://www.cromax.hu/index.php?katid=46146917&termek_al_id=3611&katnev=Bal%20oldalra
mondeo 2000-től:
http://www.cromax.hu/index.php?katid=46155068&termek_al_id=9287&katnev=Bal
eléggé kísérteties. csak az nem látja aki nem akarja.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Black
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1590 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 19:42:25 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.11.07 hétfő, 19:29:43
kinek hogy. nekem 2féle futómű létezik: jó, és rossz. a mondeóé nem jó, csak amíg minden új benne. amint 1 alkatrésze kimegy elkezdődik a sakkozás. hát nekem ez 1 futóműnél nem fér bele.
Mondj egy másik típust, aminél ez nem így van! Inkább ne is mondj, mert nincs ilyen, legfeljebb bemagyarázod magadnak.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1591 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 19:46:35 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.11.07 hétfő, 19:37:44
1 eléggé fontos eleme az első futóműnek:
escort '90-től:
http://www.cromax.hu/index.php?katid=46146917&termek_al_id=3611&katnev=Bal%20oldalra
mondeo 2000-től:
http://www.cromax.hu/index.php?katid=46155068&termek_al_id=9287&katnev=Bal
eléggé kísérteties. csak az nem látja aki nem akarja.
és csereszabatos is?? mert árban van némi különbség
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1592 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 19:50:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.11.07 hétfő, 16:44:51
Ha tenyleg baja van, akkor a hatso rugot erdemes cserelni, vagy lehet valami legrugot beletenni, mint pl.
www.airspring.hu?
Ilyennel kiserletezett itt mar valaki, csak az eredmenyrol nem tudok.
AndyA
nekem van airspingem beszerelve, kb 2 honapja tettem be, ugyanabbol a problemabol kiindulva.
Ures allapotban a kocsi normalisan allt, elol hatul ugyanaz volt a tavolsag a kerekiv s a kerek teteje kozott. Viszont amint valami 20-30 kilonal tobbet tettem be a csomagtartoba vagy beultek hatra a pujak es 1 felnott, mar ugy allt az auto mint a raketa. Tavaly ilyenkor csinaltam teleszkoptesztet boven jo lett mindketto (kb 70-80% mar nem emlekszem).
utanaolvasva a dolgoknak, a kocsi "leulese" vagy a gyenge teleszkopnak tudhato be, vagy a gyenge rugonak. Sokan probalkoztak az elobbi vagy utobbi cserejevel, viszont ha nem talaltak el azt a reszt ami oreg volt, akkor csak kidobtak a penzt.
Ezen kivul pedig atszamoltam hogy egy par uj rugo (az en esetemben az az oreg) plusz a munkadij boven meghaladja az airspring es a hozza jarulo postakoltseg arat, igy hat belefektettem.
Igy nez ki a kocsi alatt:
Ami eddig tapasztaltam:
- a kocsi hetulja picit ugralosabb lett, igaz en kb 1 legkorre fujtam fel a gumiparnakat. Ugralos alatt azt ertem hogy jobban atadja az ut egyenetlensegeit. kanyarokban eddig nem tudok ujat mondani, mivel nem szoktam driftelni.
- a kerekiv tavolsaga stabil marad nagyobb terheleseknel is, mondjuk a maximum eddig 2 zsak cement volt a csomitartoban (80 kg)
- ahol eddig odavertem a kocsi aljat most nincs gond.
Osszvissz ajanlani tudom. meglatjuk mi lesz vele 1-2-3 ev mulva.
apam ezerocsijeben ugyanez van mar vagy 10 eve (orosz gyartmany), semmi gond vele es a kornyezetet se bantja
(nem kellett semmit cserelni a hatso futomuben)
Aki tobb infot akar irjon batran, segitek.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1593 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 19:55:20 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.07 hétfő, 19:42:25
Mondj egy másik típust, aminél ez nem így van! Inkább ne is mondj, mert nincs ilyen, legfeljebb bemagyarázod magadnak.
pl nekem ott a '94-es audi 100. nagyságrendekkel jobb futóműve van, és 10/ részre se ennyire kényes!
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1594 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 19:58:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.11.07 hétfő, 16:44:51
Ugy nezem, elegge ul az auto hatulja, legalabbis a masik autohoz kepest tul gyakran utom oda a vonohorgot... :-(
Terheletlen allapotban mennyinek kellene lenni a hatso kerekiv es a kerek teteje/tengelye kozotti tavolsagnak? Csaladdal, cuccal megpakolva meg rosszabb volt a helyzet a nyaralas alatt. Vagy lehet, hogy ennyit szamit a gyari Ford es a Bosal utangyartott horog kozotti kulonbseg? Raadasul most bicajtartot tennek a vonohorogra, aminel a felutes meg kellemetlenebb lenne.
Ha tenyleg baja van, akkor a hatso rugot erdemes cserelni, vagy lehet valami legrugot beletenni, mint pl.
www.airspring.hu?
Ilyennel kiserletezett itt mar valaki, csak az eredmenyrol nem tudok.
AndyA
nekem is ilye
én is a rugóra tippelek... de ha cserélem, akkor eibach lesz helyette...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Black
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1595 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 19:58:40 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.11.07 hétfő, 19:55:20
pl nekem ott a '94-es audi 100. nagyságrendekkel jobb futóműve van, és 10/ részre se ennyire kényes!
Akkor ell kell adni a Mondeot a pitsába.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1596 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 20:00:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.11.07 hétfő, 19:46:35
és csereszabatos is?? mert árban van némi különbség
nyilván nem csereszabatos, de nem is kell annak lennie.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1597 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 20:07:55 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.11.07 hétfő, 19:37:44
a topgear többnyire új autókat visz arra a pályára. újonnan nincs is vele baj, csak túl sok kütyü mehet ki benne, és egyenként mind1ik a megbízhatósága ellen dolgozik! elég jelentősen érezhető bármelyik alkatrész!
Én új autóról (vagy olyanról, amelyiknek tip-top a futóműve). Persze, tönkremennek az alkatrészek. Minden autóban.
Válasz
1 eléggé fontos eleme az első futóműnek:
escort '90-től:
http://www.cromax.hu/index.php?katid=46146917&termek_al_id=3611&katnev=Bal%20oldalra
mondeo 2000-től:
http://www.cromax.hu/index.php?katid=46155068&termek_al_id=9287&katnev=Bal
eléggé kísérteties. csak az nem látja aki nem akarja.
Most nem bogarásztam a képeket, hogy valóban egyforma-e. De pl a rugó is majdnem ugyanúgy néz ki, sőt, a kerék is.
Gondolom, az apróságok adják a lényeget. Egy kicsivel arrébb ez a lyuk, amaz meg egy kicsivel feljebb...
A 3-ast összehasonlítva az 1-essel, a 3-as lényegesen nagyobb kanyarsebességre képes, sokkal stabilabb, és így tovább.
Pedig ott biztosan kisebb a különbség az alkatrészekben.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1598 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 20:23:46 »
Idézetet írta: Flyfish - 2011.11.07 hétfő, 19:58:40
Akkor ell kell adni a Mondeot a pitsába.
el.
de igazából + nem. elég gyenge érvelés, ezért kár volt
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Black
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #1599 Dátum:
2011.11.07 hétfő, 20:26:37 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.11.07 hétfő, 20:23:46
el.
de igazából + nem. elég gyenge érvelés, ezért kár volt
Nem én érveltem, hanem Te, hogy az Audi milyen faxa. Add el a Mondeot és élvezd az Audit. Egyet ne csinálj: ne fikázd a Mondeot egy Mondeo fórumon, mert úgysem lehet igazad. De ezt pont Neked magyarázzam?
Naplózva
Oldalak:
1
...
25
26
27
28
29
30
31
[
32
]
33
34
35
36
37
38
39
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ