Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:05:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
60
61
62
63
64
65
66
[
67
]
68
69
70
71
72
73
74
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3165951 alkalommal)
0 Felhasználó és 71 vendég van a témában
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3300 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 19:07:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.28 hétfő, 12:57:18
Hogy ne üsd le az ABS érzékelőt, és hogy jó irányba (csatlakozó lefelé mutasson) tedd fel. Mielőtt az újat felrakod, pucold meg a helyét alaposan (drótkefe és társai). Én a magam részéről az új agyat zsírtalanítottam és körben mindenhol lefestettem, hogy még kevésbé szálljon el felette az idő vasfoga.
És tegyél bele négy új csavart, ne sajnáld rá azt a pár száz Ft-ot. Ford kereskedésben aprópénzért kapsz, rajta azzal a kék csavarrögzítő szutyokkal.
AndyA
Köszi.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3301 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 19:08:02 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.28 hétfő, 12:58:56
Benne van az agyban az ABS jeladó+érzékelő. Az új beszerelésénél kell vigyázni, hogy a csatlakozó nehogy letörjön.
Szokott lenni 4 új csavar a készletben.
Köszi
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3302 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 20:39:38 »
Sziasztok.
Újabb "kellemes" meglepetés ért, rugótörés az első futóműnél...
Nézegettem mindenféle oldalt, néhány helyen megkülönböztetnek automata és manuális váltós típushoz való spirálrugót, máshol ilyenről említést sem tesznek...
Most akkor különböző kell a kétféle autóba vagy egyforma mindkettő?!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3303 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 20:42:03 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2013.01.28 hétfő, 20:39:38
Sziasztok.
Újabb "kellemes" meglepetés ért, rugótörés az első futóműnél...
Nézegettem mindenféle oldalt, néhány helyen megkülönböztetnek automata és manuális váltós típushoz való spirálrugót, máshol ilyenről említést sem tesznek...
Most akkor különböző kell a kétféle autóba vagy egyforma mindkettő?!
Nem hinném, hogy váltófüggő lenne.....inkább motorfüggő. (Milyen nehéz a motor....)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3304 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 20:44:36 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2013.01.28 hétfő, 20:39:38
Sziasztok.
Újabb "kellemes" meglepetés ért, rugótörés az első futóműnél...
Nézegettem mindenféle oldalt, néhány helyen megkülönböztetnek automata és manuális váltós típushoz való spirálrugót, máshol ilyenről említést sem tesznek...
Most akkor különböző kell a kétféle autóba vagy egyforma mindkettő?!
Nézdd meg milyen jelölés van a rugón.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3305 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 20:56:43 »
Idézetet írta: Feco66 - 2013.01.28 hétfő, 20:44:36
Nézdd meg milyen jelölés van a rugón.
még az autóban van...
igen olvastam valami színkódokról, de ennyire nem értek hozzá... hol lehet rajta jelölést látni?!
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3306 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 21:01:56 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2013.01.28 hétfő, 20:56:43
még az autóban van...
igen olvastam valami színkódokról, de ennyire nem értek hozzá... hol lehet rajta jelölést látni?!
Kb ott van ahol a rugó "beleül" a lengéscsillapítóba.
Nézd meg a jó oldalon is ami nem sérült.
Nekem a múlthéten tört el, azért vagyok ilyen jól tájékozott.
De keresd Motorcraft fórumtársat.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3307 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 21:12:25 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2013.01.28 hétfő, 20:56:43
még az autóban van...
igen olvastam valami színkódokról, de ennyire nem értek hozzá... hol lehet rajta jelölést látni?!
Ha leguggolsz az autó mellé, látsz a rugón színes pöttyö(ke)t. Na az jelzi a típusát. Hogy melyik mit jelent, arról fogalmam sincs.
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3308 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 21:43:27 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.28 hétfő, 21:12:25
Ha leguggolsz az autó mellé, látsz a rugón színes pöttyö(ke)t. Na az jelzi a típusát. Hogy melyik mit jelent, arról fogalmam sincs.
Igen, a pöttyöket láttam... De fogalmam sincs mit jelentenek...
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3309 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 21:52:51 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2013.01.28 hétfő, 21:43:27
Igen, a pöttyöket láttam... De fogalmam sincs mit jelentenek...
Na az jelzi, hogy milyen való bele. Elvileg az eladónak tudnia kell, hogy milyen való bele. Ha máshogy nem is bepötyögi a gépbe az autó paramétereit és kidobja neki.
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3310 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 22:26:58 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.28 hétfő, 21:52:51
Na az jelzi, hogy milyen való bele. Elvileg az eladónak tudnia kell, hogy milyen való bele. Ha máshogy nem is bepötyögi a gépbe az autó paramétereit és kidobja neki.
már cikkszám alapján is keresgéltem és nem mindegy ám, hogy 5ezer vagy 15 ezer... mert ilyen kategóriákban találtam...
csak, hogy az üzletben majd nehogy túl sokat akarjanak kérni...
Naplózva
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3311 Dátum:
2013.01.30 szerda, 17:53:09 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2013.01.28 hétfő, 20:39:38
Sziasztok.
Újabb "kellemes" meglepetés ért, rugótörés az első futóműnél...
Nézegettem mindenféle oldalt, néhány helyen megkülönböztetnek automata és manuális váltós típushoz való spirálrugót, máshol ilyenről említést sem tesznek...
Most akkor különböző kell a kétféle autóba vagy egyforma mindkettő?!
Dieselnél van különbség a manuális, és az automata közt. Az egyik rózsaszin-fehér, az automata piros-piros-sárga jelölésű. A benzinesé lehet más.
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3312 Dátum:
2013.01.30 szerda, 20:11:15 »
Idézetet írta: tibike71 - 2013.01.30 szerda, 17:53:09
Dieselnél van különbség a manuális, és az automata közt. Az egyik rózsaszin-fehér, az automata piros-piros-sárga jelölésű. A benzinesé lehet más.
na vettem rugót... az autósboltban is azt mondták különbözik az automata váltós és a manuális...
de ezen semmilyen pöttyök nincsenek....
Naplózva
norberto31
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3313 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 17:37:59 »
Sziasztok! Segítséget kérek, következő a problémám: menet közben a kormány enyhe elfordítása közben egy picit megakad és hallatszik egy tompa hang a bal első kerék felől
Csinált már valakinek hasonlót,mi lehet a gond?
Köszi4
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3314 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 18:26:41 »
Idézetet írta: norberto31 - 2013.01.31 csütörtök, 17:37:59
Sziasztok! Segítséget kérek, következő a problémám: menet közben a kormány enyhe elfordítása közben egy picit megakad és hallatszik egy tompa hang a bal első kerék felől
Csinált már valakinek hasonlót,mi lehet a gond?
Köszi4
Cseréld ki a kormányművet és rögtön jó lesz.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3315 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 18:43:25 »
Idézetet írta: norberto31 - 2013.01.31 csütörtök, 17:37:59
Sziasztok! Segítséget kérek, következő a problémám: menet közben a kormány enyhe elfordítása közben egy picit megakad és hallatszik egy tompa hang a bal első kerék felől
Csinált már valakinek hasonlót,mi lehet a gond?
Köszi4
Üdv!Nekem már volt hasonló jelenségem,de nem csak menet közben akadt,hanem álló helyzetben is.A kormányművet kellet kicseréltetnem.
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3316 Dátum:
2013.01.31 csütörtök, 18:50:37 »
Idézetet írta: norberto31 - 2013.01.31 csütörtök, 17:37:59
Sziasztok! Segítséget kérek, következő a problémám: menet közben a kormány enyhe elfordítása közben egy picit megakad és hallatszik egy tompa hang a bal első kerék felől
Csinált már valakinek hasonlót,mi lehet a gond?
Köszi4
Vagy veszel bontott kormányművet (csak balkormányosé jó) 40-50-ért vagy felújíttatod 40-70-ért (állapottól függő az ár). Ezügyben
itt
vagy
itt
tudsz érdeklődni. Biztos van más cég is, én ezt találtam.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.31 csütörtök, 18:52:49 írta Lacika71
»
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3317 Dátum:
2013.02.01 péntek, 20:49:01 »
Idézetet írta: soho001 - 2013.01.28 hétfő, 12:48:28
Bal hátsó kerékcsapágy cserénél kell figyelni valamire?
Ki ne boruljon a sör!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3318 Dátum:
2013.02.01 péntek, 20:58:36 »
Idézetet írta: joxer - 2013.02.01 péntek, 20:49:01
Ki ne boruljon a sör!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
g_zsolt
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3319 Dátum:
2013.02.02 szombat, 09:10:13 »
hali!
egy kis segitseg elkelne nekem! elmeselnem a jelensegeket, es egy tipp hogy, mit vasaroljak, vagy mit javitsak?
kb egy hete, reggel elindulok munkaba. egyet gondol a szervo es megdoglik, vagyis bekemenyedet. elmentem vele ugy, mertnem volt valasztasom. (5 km). delutan irany az uzlet. vettem olajat, zoldet(jo draga, a fene egye meg....), mert mar ket eve a minimum alatt van 2-3 mm-el. feltoltom. semmi. aztan elindulok haza. egyet gondol kb 500 m utan, es elindul. mukodik. masnapreggel el meloba. ok minden. delutan hazafele, megdoglik, es azota semmi. nem jott vissza. csak annyi erdekelne, ha mar valakinel volt ilyen eset, hogy mi a kovetkezo lepes? gyanitom, hogy a szervopumpa, de az a helyzet, hogy ez az egyetlen kocsi a csaldba, es nelkule visszaesunk a 16. szazadba. tehat ehen hal a csalad nelkule....
attol lehet, hogy az olaj borzaszto fekete benne?, esetleg felakadhatott valami visszatarto szelep, vagy ilesmi? hazilag ki tudom takaritani a szervo rendszert? minden tipp jol jonne...!
kosz, tarsak!!!
udv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3320 Dátum:
2013.02.02 szombat, 09:19:05 »
Idézetet írta: g_zsolt - 2013.02.02 szombat, 09:10:13
hali!
egy kis segitseg elkelne nekem! elmeselnem a jelensegeket, es egy tipp hogy, mit vasaroljak, vagy mit javitsak?
kb egy hete, reggel elindulok munkaba. egyet gondol a szervo es megdoglik, vagyis bekemenyedet. elmentem vele ugy, mertnem volt valasztasom. (5 km). delutan irany az uzlet. vettem olajat, zoldet(jo draga, a fene egye meg....), mert mar ket eve a minimum alatt van 2-3 mm-el. feltoltom. semmi. aztan elindulok haza. egyet gondol kb 500 m utan, es elindul. mukodik. masnapreggel el meloba. ok minden. delutan hazafele, megdoglik, es azota semmi. nem jott vissza. csak annyi erdekelne, ha mar valakinel volt ilyen eset, hogy mi a kovetkezo lepes? gyanitom, hogy a szervopumpa, de az a helyzet, hogy ez az egyetlen kocsi a csaldba, es nelkule visszaesunk a 16. szazadba. tehat ehen hal a csalad nelkule....
attol lehet, hogy az olaj borzaszto fekete benne?, esetleg felakadhatott valami visszatarto szelep, vagy ilesmi? hazilag ki tudom takaritani a szervo rendszert? minden tipp jol jonne...!
kosz, tarsak!!!
udv
van cikk az olaj cseréjéről,ártani nem árt,de szerintem a szervószivattyúd haldoklik.Levegős lehet,de szerintem az nem ilyen jellegű.Szóval keress egy új szervószivattyút....
http://mondeo.hu/index.php?topic=6212.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wolfgabor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3321 Dátum:
2013.02.02 szombat, 10:51:07 »
sziasztok
Még mindig tart a futómű mizéria. A story annyi,de lehet ismerős.......kopog,vagyis dübög hátul a kocsi.
Na,vettem egy bölcsőt,faszát,lengőkarokkal.Elviszem a szerelőnek,azt mondja nem teszi be,mert teljesen fasza ami benne van.
Lengéscsillapító decemberben volt cserélve............ma a 3. szerelő sem tudja mi van.
Mi a f.szt csináljak? Valakinek esetleg nincs kölcsön nem "kinyírt" lengéscsillapítója? Próbára,hogy ne vegyek felesleges cuccokat.......
jah,vagy jóó szerelőt Kecskeméten??
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3322 Dátum:
2013.02.02 szombat, 11:09:08 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.02.02 szombat, 10:51:07
sziasztok
Még mindig tart a futómű mizéria. A story annyi,de lehet ismerős.......kopog,vagyis dübög hátul a kocsi.
Na,vettem egy bölcsőt,***át,lengőkarokkal.Elviszem a szerelőnek,azt mondja nem teszi be,mert teljesen fasza ami benne van.
Lengéscsillapító decemberben volt cserélve............ma a 3. szerelő sem tudja mi van.
Mi a f.szt csináljak? Valakinek esetleg nincs kölcsön nem "kinyírt" lengéscsillapítója? Próbára,hogy ne vegyek felesleges cuccokat.......
jah,vagy jóó szerelőt Kecskeméten??
Hallani kellene az effektet.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wolfgabor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3323 Dátum:
2013.02.02 szombat, 11:14:21 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.02 szombat, 11:09:08
Hallani kellene az effektet.....
huh,mint mikor egy üres 100literes hordó oldalát ütöd......
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3324 Dátum:
2013.02.02 szombat, 11:36:19 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.02.02 szombat, 11:14:21
huh,mint mikor egy üres 100literes hordó oldalát ütöd......
Ha a rúgó törött akkor tud ilyen dübörgő hangot adni. Szerintem menny be egy rázópados szervizbe hátha elárulja magát a hordód.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3325 Dátum:
2013.02.02 szombat, 11:45:52 »
Így van.
Lehet, hogy a rugó(k) pattognak a helyükön.
Mocorognak....toronygumit is érdemes megnézni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wolfgabor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3326 Dátum:
2013.02.02 szombat, 11:47:27 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.02.02 szombat, 11:36:19
Ha a rúgó törött akkor tud ilyen dübörgő hangot adni. Szerintem menny be egy rázópados szervizbe hátha elárulja magát a hordód.
valamit ki kell találni. De a "tegnapi" szerelő nem látott rajta törést.......én sem,mikor beraktuk......de lehet ez lesz......
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3327 Dátum:
2013.02.02 szombat, 11:57:10 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.02.02 szombat, 11:47:27
valamit ki kell találni. De a "tegnapi" szerelő nem látott rajta törést.......én sem,mikor beraktuk......de lehet ez lesz......
Nyilván a törés észrevehető.
Ha mozog a helyén, a rugótányérban az adhat pattogó, kongó hangot.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wolfgabor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3328 Dátum:
2013.02.02 szombat, 12:05:27 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.02 szombat, 11:57:10
Nyilván a törés észrevehető.
Ha mozog a helyén, a rugótányérban az adhat pattogó, kongó hangot.
azért is gyanakszom erre mert mikor terhelve van,akkor ugye megül, akkor nem kopog annyit.........de rugócserével kezdeném.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3329 Dátum:
2013.02.02 szombat, 12:18:46 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.02.02 szombat, 12:05:27
azért is gyanakszom erre mert mikor terhelve van,akkor ugye megül, akkor nem kopog annyit.........de rugócserével kezdeném.
Vagy mocorog vagy letörött belőle egy darab és kiesett. Ezért nem látszik rajta törés.....bár a végeket érdemes megnézni.
Ha kitörött belőle egy darab, akkor máshol fekszik fel és rövidebb is.....azaz jobban mozog.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3330 Dátum:
2013.02.02 szombat, 16:39:48 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.02 szombat, 12:18:46
Vagy mocorog vagy letörött belőle egy darab és kiesett. Ezért nem látszik rajta törés.....bár a végeket érdemes megnézni.
Ha kitörött belőle egy darab, akkor máshol fekszik fel és rövidebb is.....azaz jobban mozog.
Én ma cseréltem törött rugót (termosztátcserével egybekötve, mert ha már lúd legyen kövér ugyebár...)
Jó kis móka volt. Én is azt vettem észre, hogy kopog valami elöl. Legjobb az egészben, hogy amikor beálltam a garázsba még semmi baja nem volt, mikor kitolattam már hallatszott a kopogás, vagy inkább amolyan ropogó hang...
Ízelítőül képek, hogyan állt a rugó... ->
http://kepfeltoltes.hu/view/130202/20130202100_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130202/20130202101_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3331 Dátum:
2013.02.02 szombat, 16:42:58 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2013.02.02 szombat, 16:39:48
Én ma cseréltem törött rugót (termosztátcserével egybekötve, mert ha már lúd legyen kövér ugyebár...)
Jó kis móka volt. Én is azt vettem észre, hogy kopog valami elöl. Legjobb az egészben, hogy amikor beálltam a garázsba még semmi baja nem volt, mikor kitolattam már hallatszott a kopogás, vagy inkább amolyan ropogó hang...
Ízelítőül képek, hogyan állt a rugó... ->
http://kepfeltoltes.hu/view/130202/20130202100_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130202/20130202101_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
részvétem!
no,ez volt az enyémben.
http://kepfeltoltes.hu/view/121227/20121227177_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3332 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 10:46:59 »
Sziasztok!
Sajnos egyre intenzívebben morog a bal első csapágyam
A hangból erre következtetek.
Szétszedés nélkül lehet konkrétan diagnosztizálni?
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3333 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 11:01:11 »
Idézetet írta: dfeco - 2013.02.03 vasárnap, 10:46:59
Sziasztok!
Sajnos egyre intenzívebben morog a bal első csapágyam
A hangból erre következtetek.
Szétszedés nélkül lehet konkrétan diagnosztizálni?
Persze
Naplózva
Imádom a dízeleket!
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3334 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 11:02:26 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.03 vasárnap, 11:01:11
Persze
Kicsit részletesebben is érdekelne.
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3335 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 11:41:32 »
Idézetet írta: dfeco - 2013.02.03 vasárnap, 11:02:26
Kicsit részletesebben is érdekelne.
Megemeled forgatod cicálod és ha surlódós morgós hangja van akkor kuka meg nekem még kotyogott is. Sajnos kerékagyat is megdarálta egy kicsit.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3336 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 11:43:14 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.02.03 vasárnap, 11:41:32
Megemeled forgatod cicálod és ha surlódós morgós hangja van akkor kuka meg nekem még kotyogott is. Sajnos kerékagyat is megdarálta egy kicsit.
köszi!
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3337 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 12:07:12 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.02.03 vasárnap, 11:41:32
Megemeled forgatod cicálod és ha surlódós morgós hangja van akkor kuka meg nekem még kotyogott is. Sajnos kerékagyat is megdarálta egy kicsit.
"cicálni" jó
Naplózva
Imádom a dízeleket!
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3338 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 13:34:21 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2013.02.03 vasárnap, 11:41:32
Megemeled forgatod cicálod és ha surlódós morgós hangja van akkor kuka meg nekem még kotyogott is. Sajnos kerékagyat is megdarálta egy kicsit.
Most értem haza. kb 2 hónapja cseréltem bal elején, most meg morog a jobb eleje.Leszedtem a kereket kicsit"kotyog".
Csak az a fura hogy jobbos kanyarban morog nagyon, illetve ha nem nyomom a pedált vagy dombtetőre érek. Egyenesben vagy balos kanyarban semmi. Pedig a hangot elvileg balos kanyarnál kellene hallani.
Vagy rosszul tudom?
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3339 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 13:53:35 »
Idézetet írta: farika84 - 2013.02.03 vasárnap, 13:34:21
Most értem haza. kb 2 hónapja cseréltem bal elején, most meg morog a jobb eleje.Leszedtem a kereket kicsit"kotyog".
Csak az a fura hogy jobbos kanyarban morog nagyon, illetve ha nem nyomom a pedált vagy dombtetőre érek. Egyenesben vagy balos kanyarban semmi. Pedig a hangot elvileg balos kanyarnál kellene hallani.
Vagy rosszul tudom?
Attól melyik oldalon (a csapágyon belül) rágott be a dupla csapágy.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3340 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 13:56:11 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.03 vasárnap, 13:53:35
Attól melyik oldalon (a csapágyon belül) rágott be a dupla csapágy.
Tehát elképzelhető akkor hogy jobbos csapágy, jobb oldali morgással?!
Mert egyértelműen onnan jön a hang. Vagy esetleg más valami is tud ilyen morgós hangot generálni?
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3341 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 14:09:44 »
Idézetet írta: farika84 - 2013.02.03 vasárnap, 13:56:11
Tehát elképzelhető akkor hogy jobbos csapágy, jobb oldali morgással?!
Mert egyértelműen onnan jön a hang. Vagy esetleg más valami is tud ilyen morgós hangot generálni?
A rossz jobb oldali csapágy mindig jobb oldalon morog.
Nézd még a hátsókat is, mert becsapós. A hátsókat is elöről hallani először, ha nem figyelesz jól.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wolfgabor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3342 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 14:11:52 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.03 vasárnap, 14:09:44
A rossz jobb oldali csapágy mindig jobb oldalon morog.
Nézd még a hátsókat is, mert becsapós. A hátsókat is elöről hallani először, ha nem figyelesz jól.
GSR kolléga!!
A lengéscsillapitot kiszerelve tudom ellenörizni?? a kopogás oka,ha jól éreztem,hogy nem volt csillapítás.......elfolyhat az olaj??
Naplózva
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3343 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 14:17:25 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.03 vasárnap, 14:09:44
A rossz jobb oldali csapágy mindig jobb oldalon morog.
Nézd még a hátsókat is, mert becsapós. A hátsókat is elöről hallani először, ha nem figyelesz jól.
THX!
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3344 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 14:18:01 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.02.03 vasárnap, 14:11:52
GSR kolléga!!
A lengéscsillapitot kiszerelve tudom ellenörizni?? a kopogás oka,ha jól éreztem,hogy nem volt csillapítás.......elfolyhat az olaj??
Ha a lengéscsillapító teljesen kuka, akkor nagyon "hintázik" az autó, kagylósra kopik a gumi (a pattogástól), illetve érezhetően nem stabil kanyarban. A csapágyat kiszerelve is meg lehet nézni. Ha megforgatod és magától forog tovább (új korában is még fordul egy keveset, de forgatáskor lehet érezni egy kicsi ellenállást) illetve ha lassan forgatod, lehet kisebb akadásokat érezni. A lengéscsillapítót pedig érezhetően könnyen ki tudod húzni. Új korában eléggé bele kell kapaszkodni ahhoz, hogy ki tudd húzni a rudat. Az olaj elfolyhat, ha a szimering már nem tömít. Az pedig látható a lengéscsillapító oldalán (olajos)
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.03 vasárnap, 14:20:58 írta Lacika71
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3345 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 14:29:04 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.02.03 vasárnap, 14:11:52
GSR kolléga!!
A lengéscsillapitot kiszerelve tudom ellenörizni?? a kopogás oka,ha jól éreztem,hogy nem volt csillapítás.......elfolyhat az olaj??
Konkrétan már nem tudom miről van szó....
Tud kopogni gátlószár miatt is, toronygumi (elöl csapágy is) miatt, rugó ropogás, stab gumik, szilentek......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
wolfgabor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3346 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 14:30:53 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.03 vasárnap, 14:18:01
Ha a lengéscsillapító teljesen kuka, akkor nagyon "hintázik" az autó, kagylósra kopik a gumi (a pattogástól), illetve érezhetően nem stabil kanyarban. A csapágyat kiszerelve is meg lehet nézni. Ha megforgatod és magától forog tovább (új korában is még fordul egy keveset, de forgatáskor lehet érezni egy kicsi ellenállást) illetve ha lassan forgatod, lehet kisebb akadásokat érezni. A lengéscsillapítót pedig érezhetően könnyen ki tudod húzni. Új korában eléggé bele kell kapaszkodni ahhoz, hogy ki tudd húzni a rudat. Az olaj elfolyhat, ha a szimering már nem tömít. Az pedig látható a lengéscsillapító oldalán (olajos)
....és a toronycsapágynak el kellene fordulnia simán? arra lettem figyelmes,hogy a rugó simán vissza rúg,csillapitás nélkül...
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3347 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 14:38:14 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.02.03 vasárnap, 14:30:53
....és a toronycsapágynak el kellene fordulnia simán? arra lettem figyelmes,hogy a rugó simán vissza rúg,csillapitás nélkül...
Általában a lengéscsillapítóval együtt szokták kihajítani a toronycsapágyat is. Azt valaki úgy szokta megnézni, hogy jó-e hogy a lengéscsillapítóra ráteszi a kezét, a segítő meg forgatja a kormányt. Bár ez nem mérvadó. Én azt mondom, hogy a toronycsapágy a lengéscsillapítóval együtt repüljön.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3348 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 14:41:03 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.03 vasárnap, 14:38:14
Általában a lengéscsillapítóval együtt szokták kihajítani a toronycsapágyat is. Azt valaki úgy szokta megnézni, hogy jó-e hogy a lengéscsillapítóra ráteszi a kezét, a segítő meg forgatja a kormányt. Bár ez nem mérvadó. Én azt mondom, hogy a toronycsapágy a lengéscsillapítóval együtt repüljön.
aham,azt nem is akarom megtartani. Csere,akkor komplett csere. Vagy a felújjításról mi a vélemény???
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3349 Dátum:
2013.02.03 vasárnap, 14:44:19 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.02.03 vasárnap, 14:41:03
aham,azt nem is akarom megtartani. Csere,akkor komplett csere. Vagy a felújjításról mi a vélemény???
Sok helyen újítanak fél gátlókat. Akkor éri még ha az új aránytalanul drága.
Persze a toronycsapágy és gumi minden esetben csere javasolt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
60
61
62
63
64
65
66
[
67
]
68
69
70
71
72
73
74
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ