Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 20:07:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
68
69
70
71
72
73
74
[
75
]
76
77
78
79
80
81
82
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3171899 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
joxer
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3700 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 23:20:47 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.04.25 csütörtök, 23:16:23
Nem láttam, de a kormányos is visszaérzem ezt a rezgését neki
Mivel a kerékcserével párhuzamosan jelentkezett a bibi igaza lehet GSR-nek, hogy a kerék körül kell keresni a hibát.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3701 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 23:21:18 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.25 csütörtök, 23:20:16
Akkor lehet a gumid rossz. Ami lehet félrekopás, "szögletesre" kopás és/vagy helytelen tárolás eredménye is.
Nézd át a kerekeket, futófelületüket is.
Holnap gumissal megnézetem majd, de egy idényt nem mentek ezek a Pirelli P7-es gumik még
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3702 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 23:22:25 »
Idézetet írta: joxer - 2013.04.25 csütörtök, 23:20:47
Mivel a kerékcserével párhuzamosan jelentkezett a bibi igaza lehet GSR-nek, hogy a kerék körül kell keresni a hibát.
Én gyanakszom még az alufelnimre is, de majd remélem gumis megmondja mi a gond
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
joxer
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3703 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 23:22:42 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.04.25 csütörtök, 23:21:18
Holnap gumissal megnézetem majd, de egy idényt nem mentek ezek a Pirelli P7-es gumik még
Majd megmondja a gumis a véleményét. De írd meg mindenféleképpen, hogy mit mondott!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3704 Dátum:
2013.04.25 csütörtök, 23:30:24 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.04.25 csütörtök, 23:22:25
Én gyanakszom még az alufelnimre is, de majd remélem gumis megmondja mi a gond
Amikor levetted őket, előtte nem volt vele ilyen probléma?
Mert ha nem, akkor ugye az állásba csak nem deformálódik az alufelni..... a gumi viszont tud.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3705 Dátum:
2013.04.26 péntek, 17:56:31 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.25 csütörtök, 23:30:24
Amikor levetted őket, előtte nem volt vele ilyen probléma?
Mert ha nem, akkor ugye az állásba csak nem deformálódik az alufelni..... a gumi viszont tud.
Semmi ilyen nem volt vele, ugye van ilyen állványom amire ugye fektetni kell őket na azon voltak tárolva, igaz most még nem lett kicentíroztatva, mert majd csak hétfőre kaptam, időpontot, de 7végén mentem vele 800-900 km-ert és nem téli papucsokkal akartam menni már, lehet h ez befolyásolja?
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3706 Dátum:
2013.04.26 péntek, 20:42:41 »
Sziasztok.
Első kerékcsapágy szokott meghibásodni,vagy nem jellemző?Pici morgást még mindig hallok,jobb hátsó kerékcsapágy csere után.Csak 50-60 tempó között hallom,viszont korán reggel hűvösben nem,csak nappal a melegben észlelem.Lehet a 17" gumik hangosabbak(michelin primacy 8 éves van fenn).Felemeltem az összes kereket egyenként,megforgattam ahogy bírtam,de egyik sem morog.Mi lehet a hiba?
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3707 Dátum:
2013.04.26 péntek, 21:23:00 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2013.04.26 péntek, 20:42:41
Sziasztok.
Első kerékcsapágy szokott meghibásodni,vagy nem jellemző?Pici morgást még mindig hallok,jobb hátsó kerékcsapágy csere után.Csak 50-60 tempó között hallom,viszont korán reggel hűvösben nem,csak nappal a melegben észlelem.Lehet a 17" gumik hangosabbak(michelin primacy 8 éves van fenn).Felemeltem az összes kereket egyenként,megforgattam ahogy bírtam,de egyik sem morog.Mi lehet a hiba?
Gurulj vele sima, egyenes úton anélkül, hogy kormányoznál, majd egész picit tologasd jobbra-balra a kormányt. Ahogy változik a terhelés, a csapágyad hangja is változni fog, ha rossz.
Megemelve, terhelés nélkül forgatva simán lehet, hogy semmi hangja nincs.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3708 Dátum:
2013.04.26 péntek, 22:47:46 »
Idézetet írta: joxer - 2013.04.25 csütörtök, 23:22:42
Majd megmondja a gumis a véleményét. De írd meg mindenféleképpen, hogy mit mondott!
Most este sógornál kint felemeltem, levettem az eslő kerekeket, hááát ami ott fogadott :S a szilentjeim K.O. , na meg a bal első kerekemnél, 2 csavart eléggé könnyen erőkifejtés nélkül ki tudtam csavarni, lehet h ez a két csavar okozott némi mocorgást a felninél és az csinálhatta ezt a búgást?? de szilenteket mképpen cserélek elöl-hátul, tud vki olcsó, de jó minőségűt ajánlani, illetve csak szilentet cserélni vagy vmelyik lengőkarral együtt van
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3709 Dátum:
2013.04.27 szombat, 08:22:38 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.04.26 péntek, 22:47:46
Most este sógornál kint felemeltem, levettem az eslő kerekeket, hááát ami ott fogadott :S a szilentjeim K.O. , na meg a bal első kerekemnél, 2 csavart eléggé könnyen erőkifejtés nélkül ki tudtam csavarni, lehet h ez a két csavar okozott némi mocorgást a felninél és az csinálhatta ezt a búgást?? de szilenteket mképpen cserélek elöl-hátul, tud vki olcsó, de jó minőségűt ajánlani, illetve csak szilentet cserélni vagy vmelyik lengőkarral együtt van
Elöl elvileg a lengőkarral együtt tudod csak, de ha van egy 8-10 t-s présed, akkor lehet cserélni is benne házilag.
Stabszilenteket cserélni sima ügy (általában
). Esetleg PU szilenteket lehet nézni a stabszilentek helyett, azok elég rendesen megfogják. PowerFlex néven keresd.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gergelyur
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3710 Dátum:
2013.04.27 szombat, 09:05:06 »
Idézetet írta: Diogo - 2013.04.25 csütörtök, 19:52:03
Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni, mert már nagyon bosszant a következő dolog:
Menet közben a csomagtér felől, vagy a hátsó futóműtől furcsa zörgés hallatszik, de olyan mintha műanyagos zörgés lenne, ha zötyögősebb az út akkor jobban hallani, ha "csak" kátyúba megyek akkor viszont nem hallani semmit. Ha valaki már járt így vagy tudja az okát az írja meg legyen kedves
Nekem időnként szintén nyöszörög-nyikorog a bal hátsó keréknél valami, kívülről nem hallható. A múltkor kátyúztam egy komolyabbat és azóta. Tegnap megnézte szerelő és a toronycsapágy ment szét...
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3711 Dátum:
2013.04.27 szombat, 11:42:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.27 szombat, 08:22:38
Elöl elvileg a lengőkarral együtt tudod csak, de ha van egy 8-10 t-s présed, akkor lehet cserélni is benne házilag.
Stabszilenteket cserélni sima ügy (általában
). Esetleg PU szilenteket lehet nézni a stabszilentek helyett, azok elég rendesen megfogják. PowerFlex néven keresd.
AndyA
Prés a legkevesebb, azt megoldom, vannak ismerősök akiknek van
akkor miből mennyi kell, mert találtam annyi féle-fajta szilentet, h már nem tudom
linket tudnál dobni, hol érdemesebb?? komplett futómű első-hátsó szilentek kellenének, mert olvastam olyat, h alsó felső szilent is van, már nem igazodok ki rajtuk
Köszi: András
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3712 Dátum:
2013.04.27 szombat, 13:58:57 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.04.27 szombat, 11:42:10
Prés a legkevesebb, azt megoldom, vannak ismerősök akiknek van
akkor miből mennyi kell, mert találtam annyi féle-fajta szilentet, h már nem tudom
linket tudnál dobni, hol érdemesebb?? komplett futómű első-hátsó szilentek kellenének, mert olvastam olyat, h alsó felső szilent is van, már nem igazodok ki rajtuk
Köszi: András
Magyarba nem kapsz külön szilentet....inkább eladják a komplett lengőkarokat, mert azon több a pénz.
A lengyeleknél találtam.
Első szett:
http://allegro.pl/tuleje-sworznie-laczniki-przod-ford-mondeo-mk3-i3174254631.html
Hátsó szett (kombi):
http://allegro.pl/tuleja-komplet-zaw-tyl-ford-mondeo-kombi-mkiii-i3197273072.html
ebben az összes szilent benne van.
Meg kellene szerezni a Lemförderes cikkszámokat és az alapján meg lehetne kérdezni itt magyarba is....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3713 Dátum:
2013.04.27 szombat, 18:12:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.04.26 péntek, 21:23:00
Gurulj vele sima, egyenes úton anélkül, hogy kormányoznál, majd egész picit tologasd jobbra-balra a kormányt. Ahogy változik a terhelés, a csapágyad hangja is változni fog, ha rossz.
Megemelve, terhelés nélkül forgatva simán lehet, hogy semmi hangja nincs.
AndyA
Szia.Próbáltam a kormánymozdulatokat,semmi változás.Viszont felraktam egy kör erejéig a téliket az elejére,és csendben van.Úgyhogy gumi lesz valószinű,vagy a 205/55R16 nem adja úgy át a hangokat mint a 205/50R17.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3714 Dátum:
2013.04.27 szombat, 18:14:15 »
Idézetet írta: Zoleex - 2013.04.27 szombat, 13:58:57
Magyarba nem kapsz külön szilentet....inkább eladják a komplett lengőkarokat, mert azon több a pénz.
A lengyeleknél találtam.
Első szett:
http://allegro.pl/tuleje-sworznie-laczniki-przod-ford-mondeo-mk3-i3174254631.html
Hátsó szett (kombi):
http://allegro.pl/tuleja-komplet-zaw-tyl-ford-mondeo-kombi-mkiii-i3197273072.html
ebben az összes szilent benne van.
Meg kellene szerezni a Lemförderes cikkszámokat és az alapján meg lehetne kérdezni itt magyarba is....
Itthon is van minden.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3715 Dátum:
2013.04.27 szombat, 18:16:21 »
Idézetet írta: Jenci82 - 2013.04.27 szombat, 18:12:29
Szia.Próbáltam a kormánymozdulatokat,semmi változás.Viszont felraktam egy kör erejéig a téliket az elejére,és csendben van.Úgyhogy gumi lesz valószinű,vagy a 205/55R16 nem adja úgy át a hangokat mint a 205/50R17.
Nem méret függő a gumi hang.
A nyáriak öregednek, keményednek. Nekem is olyan zajos a nyári, mintha mosódeszkán mennék
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3716 Dátum:
2013.04.27 szombat, 19:12:23 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.27 szombat, 18:14:15
Itthon is van minden.
Részletek....?
Első futóműhöz biztos.
A hátsóhoz (kombi) itthon csak 1-2 szilentet találtam. A legtöbbet viszont nem árulják....csak komplett lengőkar(ok) formájában. (Létezni pedig biztos, hogy létezik mivel ezt árulják a lengyelek is)
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3717 Dátum:
2013.04.27 szombat, 19:20:03 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.04.27 szombat, 11:42:10
Prés a legkevesebb, azt megoldom, vannak ismerősök akiknek van
akkor miből mennyi kell, mert találtam annyi féle-fajta szilentet, h már nem tudom
linket tudnál dobni, hol érdemesebb?? komplett futómű első-hátsó szilentek kellenének, mert olvastam olyat, h alsó felső szilent is van, már nem igazodok ki rajtuk
Köszi: András
Őket ajánlanám
http://www.silentblock.hu/
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3718 Dátum:
2013.04.27 szombat, 23:31:57 »
Idézetet írta: GSR - 2013.04.27 szombat, 18:14:15
Itthon is van minden.
Tudsz linket dobni, mert nem akarok lengőkart cserélni, ha lehet szilentet is
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3719 Dátum:
2013.04.29 hétfő, 17:56:52 »
Nah, voltam ma szerelőnél, jövö hét kedd reggel tud nekiállni szétszedni, még a gyári szilentjei vannak bent a kocsinak, amik már 12 évesek
kb. 45-50.000et mondott rá anyag+szerelés együtt
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Iqtamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3720 Dátum:
2013.04.30 kedd, 07:13:13 »
Sziasztok!
Megint egy futóműves problémám lenne. A kocsi jobb elejében kopog/kotyog valami és nem tudom eldönteni hogy mi. Az lenne e kérdésem hogy hogy tudom megállapítani hogy a kutyacsont vagy a toronyszilent ment tönkre? És szinte napról napra hangosabb.
Kutyát két éve cseréltem ugyan ezen az oldalon. Lehetséges hogy megint tönkre ment?
Illetve bal hátul ugyan így kotyogó/kopogó hangot hallok.
Mik a tapasztalatok?
Naplózva
2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3721 Dátum:
2013.04.30 kedd, 08:34:53 »
Idézetet írta: Iqtamas - 2013.04.30 kedd, 07:13:13
Sziasztok!
Megint egy futóműves problémám lenne. A kocsi jobb elejében kopog/kotyog valami és nem tudom eldönteni hogy mi. Az lenne e kérdésem hogy hogy tudom megállapítani hogy a kutyacsont vagy a toronyszilent ment tönkre? És szinte napról napra hangosabb.
Kutyát két éve cseréltem ugyan ezen az oldalon. Lehetséges hogy megint tönkre ment?
Illetve bal hátul ugyan így kotyogó/kopogó hangot hallok.
Mik a tapasztalatok?
Ha két éve cserélted és azóta sokat mentél vele, akkor esélyes, hogy az adta meg magát. Alá kell mászni és meg kell rángatni vagy mindkét oldalát felemelni és úgy megrángatni. Nem árt a stabilizátor szilenteket is megvizsgálni.
Naplózva
farika84
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 442
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3722 Dátum:
2013.04.30 kedd, 08:47:25 »
Sziasztok!
Baranyában esetleg tudna ajánlani valaki jó futóművest? Komlpett cserém lesz szerintem, mert az Ukrán utak teljesen tropára vágták a már amúgy is gyenge szilenteket.
Fékre már van szakim.
Naplózva
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3723 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 19:19:02 »
Mennyire korrekt eljárás az első kerékcsapágy állapotának vizsgálatára (és mennyire ad helyes előrejelzést), ha a megemelt kereket a levegőben lógva megpörgetik, és a rugó meneteit megfogva az ott érzett remegésből, ütésből próbálnak a csapágy állapotára következtetni?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3724 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 19:26:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.02 csütörtök, 19:19:02
Mennyire korrekt eljárás az első kerékcsapágy állapotának vizsgálatára (és mennyire ad helyes előrejelzést), ha a megemelt kereket a levegőben lógva megpörgetik, és a rugó meneteit megfogva az ott érzett remegésből, ütésből próbálnak a csapágy állapotára következtetni?
AndyA
Én -ha nem hallani és érezni egyértelműen- felemelve és sebességben megforgatva 80-100 km/h-val, majd leállít a motor..... a csonkállványt szoktam megfogni, ott szinte közvetlenül érezhető....ha van mit.
De sok esetben csak terhelésre ad hangot, az pedig menet közben megfelelően próbálgatva lehet kiszűrni.
Ha nem egyértelmű csak feltételezhető valami hang, akkor érdemes másik -tuti jó- gumival is kipróbálni az autót. Sajnos nekem is nagyon zajos a nyári gumim, mintha mosódeszkán mennék....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3725 Dátum:
2013.05.02 csütörtök, 19:36:35 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.02 csütörtök, 19:26:17
Én -ha nem hallani és érezni egyértelműen- felemelve és sebességben megforgatva 80-100 km/h-val, majd leállít a motor..... a csonkállványt szoktam megfogni, ott szinte közvetlenül érezhető....ha van mit.
De sok esetben csak terhelésre ad hangot, az pedig menet közben megfelelően próbálgatva lehet kiszűrni.
Ha nem egyértelmű csak feltételezhető valami hang, akkor érdemes másik -tuti jó- gumival is kipróbálni az autót. Sajnos nekem is nagyon zajos a nyári gumim, mintha mosódeszkán mennék....
Nekem a télivel kezdte el azt, hogy pályán 130-as tempónál egész picit jobbra-balra húzva a kormányt hangja lett. Azután pár ezer km-rel később a nyári gumikkal még jobban hangoskodik. Ma kicserélték a jobbost, de mivel a bal oldalon a navi DVD miatt nincs benn a szivacs a kasztni lyukában, nem tudom egyértelműen eldönteni, hogy a balos is zajong, vagy csak hátulról jön a hang. A rugón (csonkállványon) a kereket megforgatva elég egyértelműen darál valami, ugyanakkor a leszedett csapágyon szemre nem volt látható berágódás (ami persze nem jelenti semmit, mert ha már látni is rajta, az már nagyon gatya állapotú csapágyat jelent).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gery
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3726 Dátum:
2013.05.03 péntek, 19:10:47 »
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni.Első futóműbe már szinte mindent cseréltem és még mindig kotyog :(esetleg valaki találkozott már ezzel a hibával?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3727 Dátum:
2013.05.03 péntek, 19:21:58 »
Idézetet írta: Gery - 2013.05.03 péntek, 19:10:47
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni.Első futóműbe már szinte mindent cseréltem és még mindig kotyog :(esetleg valaki találkozott már ezzel a hibával?
Mi az a mindent?
Naplózva
Gery
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3728 Dátum:
2013.05.03 péntek, 20:46:57 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.05.03 péntek, 19:21:58
Mi az a mindent?
kormányösszekötő külső belső, kutyacsont, stabilizátor rúd szilentek, toronycsapágy és szilent, a lengőkar szilentek ellenőrizve a foldon és a levegőben nincs lógás, alsó támasztógömbfej is ellenőrizve és jó is.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3729 Dátum:
2013.05.03 péntek, 20:59:35 »
Idézetet írta: Gery - 2013.05.03 péntek, 20:46:57
kormányösszekötő külső belső, kutyacsont, stabilizátor rúd szilentek, toronycsapágy és szilent, a lengőkar szilentek ellenőrizve a foldon és a levegőben nincs lógás, alsó támasztógömbfej is ellenőrizve és jó is.
Gátló -szár?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3730 Dátum:
2013.05.03 péntek, 21:06:15 »
Idézetet írta: Gery - 2013.05.03 péntek, 20:46:57
kormányösszekötő külső belső, kutyacsont, stabilizátor rúd szilentek, toronycsapágy és szilent, a lengőkar szilentek ellenőrizve a foldon és a levegőben nincs lógás, alsó támasztógömbfej is ellenőrizve és jó is.
nekem is kopog az eleje de nekem a lengéscsillapító kuka!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3731 Dátum:
2013.05.03 péntek, 21:17:52 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.03 péntek, 20:59:35
Gátló -szár?
Vagy nem lehet a kormányműved elájulva valahol?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3732 Dátum:
2013.05.03 péntek, 21:18:36 »
Idézetet írta: Mad-V - 2013.05.03 péntek, 21:17:52
Vagy nem lehet a kormányműved elájulva valahol?
Az övé lehet.
Az enyém nem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3733 Dátum:
2013.05.03 péntek, 22:30:53 »
Idézetet írta: Gery - 2013.05.03 péntek, 20:46:57
alsó támasztógömbfej is ellenőrizve és jó is.
talpon?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3734 Dátum:
2013.05.03 péntek, 22:49:37 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.03 péntek, 21:06:15
nekem is kopog az eleje de nekem a lengéscsillapító kuka!
Méretted,mert én igen.Benne van az enyém ugyan a megadott értékben a vizsgára megfelel.de csere lesz mert én érzem vezetés közben.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3735 Dátum:
2013.05.04 szombat, 05:47:02 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.05.03 péntek, 22:49:37
Méretted,mert én igen.Benne van az enyém ugyan a megadott értékben a vizsgára megfelel.de csere lesz mert én érzem vezetés közben.
igen 70% volt és egyik nap csak tiszta olaj lett a porsapka és olyan hangja van mikor fújod a sörösüveget pedig azt hittem elmegy vele műszakiig .tegnap kicserélték a hátsókat most jönnek az elsők remélem nagytalira már úgy megyek h benne van.ráadásul az előző tulaj úgy rakatta össze a hátsót hogy 1.5 kör hiányzott az egyik rugóból Motorcraft kolléga küldött egyet sos-ben ezúton is köszönöm a gyorsaságát
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.04 szombat, 05:50:51 írta madar89
»
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Gery
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3736 Dátum:
2013.05.04 szombat, 12:12:51 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.05.03 péntek, 22:30:53
talpon?
igen
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3737 Dátum:
2013.05.04 szombat, 19:46:24 »
Sziasztok!
Sajnos a jobb elsõ kerékcsapàgyam kezdi megadni magàt. Màr elég zavróan búg. Az lenne a kérdés, hogy mennyire maceràs cserélni? Ha van esetleg tapasztalatotok ezen a téren akkor osszàtok meg legyetek kedvesek.
Köszönöm!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3738 Dátum:
2013.05.04 szombat, 21:14:33 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.05.04 szombat, 19:46:24
Sziasztok!
Sajnos a jobb elsõ kerékcsapàgyam kezdi megadni magàt. Màr elég zavróan búg. Az lenne a kérdés, hogy mennyire maceràs cserélni? Ha van esetleg tapasztalatotok ezen a téren akkor osszàtok meg legyetek kedvesek.
Köszönöm!
Most cserélték az enyémet is csütörtök reggel.
Le kell venni a csonkot, azaz kerék, féknyereg, tárcsa le, majd mindent lekötni róla (ABS érzékelőt is!!!) és kivenni. Utána lehet lehúzni róla a csapágyat (általában több darabban, nem szokta túlélni a mutatványt, de ez ritkán baj
).
Azután az új csapágy bele kell préselni, mindent fordított sorrendben visszarakni, és kész is van. Az új csapágy berakásakor figyelni kell, hogy a csapágy melyik oldala mágneses (fekete ill. egy szöggel, csavarral ki lehet próbálni), mert értelemszerűenannak kell az ABS érzékelő oldalán lennie.
Aki tudja, hogyan kell csinálni, annak egy óra alatt megvan - annyit is számoltak fel érte munkadíjban, 7200+ÁFÁ-t. Neked elsőre nem lesz meg ilyen gyorsan.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bandi ST220
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3739 Dátum:
2013.05.04 szombat, 22:33:12 »
Itthon is van pár szilent:
http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/TUNING-SHOP/FUTOM%C5%B0-ALKATRESZEK/POWERFLEX-SZILENTEK/FORD/Mondeo-Mk3-2000-2007.html
Idézetet írta: GSR - 2013.04.27 szombat, 18:14:15
Itthon is van minden.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3740 Dátum:
2013.05.05 vasárnap, 08:33:40 »
Idézetet írta: Bandi ST220 - 2013.05.04 szombat, 22:33:12
Itthon is van pár szilent:
http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/TUNING-SHOP/FUTOM%C5%B0-ALKATRESZEK/POWERFLEX-SZILENTEK/FORD/Mondeo-Mk3-2000-2007.html
Ja, csak nem olcsón, szokás szerint.
35 ill. 89 font az angol eBay-en. Még postával együtt is olcsóbban kijön...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3741 Dátum:
2013.05.05 vasárnap, 17:30:16 »
üdv!
első lengéscsillapító csere előtt állok érdeklődnék hogy a toronycsapágyakat néztem és van olyan amihez a 3szög alakú gumiágy amiben vannak csavarok az van csak és van olyan amihez egy átmérős gumi is van melyiket érdemes megvenni? gondolom az átmérős cuccon támaszkodik a rugó .azt is kell cserélni vagy jó a régi?
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3742 Dátum:
2013.05.05 vasárnap, 19:20:22 »
Idézetet írta: Bandi ST220 - 2013.05.04 szombat, 22:33:12
Itthon is van pár szilent:
http://www.rs-shop.hu/OUTLET-STORE-50-80/TUNING-SHOP/FUTOM%C5%B0-ALKATRESZEK/POWERFLEX-SZILENTEK/FORD/Mondeo-Mk3-2000-2007.html
Jutiseszembe, egyáltalán mit lehet Powerflexre kicserélni? A stabilizátorok szilentjeit igen - de mitől függ, hogy 20 vagy 22 mm-es kell? Azonkívül kombiban csak az első lengőkar cuccai vannak, de azt macerás kicserélni, nagyon szét kell az autót bontani, és még utána is préselgetni...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3743 Dátum:
2013.05.05 vasárnap, 19:33:53 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.05 vasárnap, 17:30:16
üdv!
első lengéscsillapító csere előtt állok érdeklődnék hogy a toronycsapágyakat néztem és van olyan amihez a 3szög alakú gumiágy amiben vannak csavarok az van csak és van olyan amihez egy átmérős gumi is van melyiket érdemes megvenni? gondolom az átmérős cuccon támaszkodik a rugó .azt is kell cserélni vagy jó a régi?
torony csapágyat kell cserélni, és torony szilentet. szokott lenni egyben is.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
joeboy
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3744 Dátum:
2013.05.05 vasárnap, 21:01:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.04 szombat, 21:14:33
Most cserélték az enyémet is csütörtök reggel.
Le kell venni a csonkot, azaz kerék, féknyereg, tárcsa le, majd mindent lekötni róla (ABS érzékelőt is!!!) és kivenni. Utána lehet lehúzni róla a csapágyat (általában több darabban, nem szokta túlélni a mutatványt, de ez ritkán baj
).
Azután az új csapágy bele kell préselni, mindent fordított sorrendben visszarakni, és kész is van. Az új csapágy berakásakor figyelni kell, hogy a csapágy melyik oldala mágneses (fekete ill. egy szöggel, csavarral ki lehet próbálni), mert értelemszerűenannak kell az ABS érzékelő oldalán lennie.
Aki tudja, hogyan kell csinálni, annak egy óra alatt megvan - annyit is számoltak fel érte munkadíjban, 7200+ÁFÁ-t. Neked elsőre nem lesz meg ilyen gyorsan.
AndyA
Köszi szépen az infót! A mágneses dolgot nem tudtam...
Jövő hétvégén kiderül, hogy mennyi idő.
Üdv, joe
Naplózva
kamix
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3745 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 14:24:03 »
Sziasztok
Kis segítség kéne...:
80-100 között fékezéskor ráz a kormány. Eddig csak idegesítő volt, most már veszélyes is (pl hirtelen fékezéskor).
Amit már kizártam:
- gumik,
- felnik,
- tárcsák és betétek
Most lesz cserélve lengőkar szilent, de szerintem nem az a probléma, mert már régen csinálja.
Naplózva
2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3746 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 14:27:10 »
Idézetet írta: kamix - 2013.05.06 hétfő, 14:24:03
Sziasztok
Kis segítség kéne...:
Szia!
Elsőre a féket mondtam volna, de mivel azt "kizártad" ezért nem tudom!
Ha csak fékezéskor csinálja, akkor a tárcsának kellene lennie.
Szóval passz...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
FokaDriver
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3747 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 14:42:14 »
Idézetet írta: kamix - 2013.05.06 hétfő, 14:24:03
Sziasztok
Kis segítség kéne...:
80-100 között fékezéskor ráz a kormány. Eddig csak idegesítő volt, most már veszélyes is (pl hirtelen fékezéskor).
Amit már kizártam:
- gumik,
- felnik,
- tárcsák és betétek
Most lesz cserélve lengőkar szilent, de szerintem nem az a probléma, mert már régen csinálja.
Hogyan zártad ki a tárcsát ? Ez gyakorta bemaródó (hullámosra kopott) tárcsa szokott lenni...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3748 Dátum:
2013.05.06 hétfő, 15:26:52 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.05.06 hétfő, 14:42:14
Hogyan zártad ki a tárcsát ? Ez gyakorta bemaródó (hullámosra kopott) tárcsa szokott lenni...
Azt is ki kellene próbálni, hogy mit csinál különböző erejű fékezésre.
Nekem volt olyan - Skoda Felicián -, hogy a tárcsa vastagsága nem körkörösen változott vagy ütött, hanem a tárcsa sugárirányában volt a külső íven vastagabb, a belső íven vékonyabb. A betét meg detto így kopott hozzá. Azután enyhébb fékezésnél dörömbölt, pont így, autópályatempónál, amikor meg határozottabban léptem a fékre, akkor a betét a "helyére ugrott", és szépen, simán fékezett tovább az autó.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kamix
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 74
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #3749 Dátum:
2013.05.07 kedd, 08:47:01 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2013.05.06 hétfő, 14:42:14
Hogyan zártad ki a tárcsát ? Ez gyakorta bemaródó (hullámosra kopott) tárcsa szokott lenni...
Kicseréltem.
Naplózva
2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
Oldalak:
1
...
68
69
70
71
72
73
74
[
75
]
76
77
78
79
80
81
82
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ