Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4350 Dátum: 2013.08.31 szombat, 20:33:12 » |
|
A féltengely gondnál akkor is ropog ha egyenes kormányállással indulok,vagy csak akkor ha ki van tekerve a kerék és úgy indulok?
Általában teljesen kitekert kormánynál kezdi. A ropogás jöhet a kerékagy csapágyból és a jobboldali féltengely közepén levő csapágyból is. (a bal oldalin nincs)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nyuszko
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4351 Dátum: 2013.08.31 szombat, 20:36:20 » |
|
Általában teljesen kitekert kormánynál kezdi. A ropogás jöhet a kerékagy csapágyból és a jobboldali féltengely közepén levő csapágyból is. (a bal oldalin nincs)
De akkor már szakad a gumiharang is nem?Vagy nem törvényszerű?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #4352 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 12:32:47 » |
|
De akkor már szakad a gumiharang is nem?Vagy nem törvényszerű?
Nem törvényszerű, de valószínű, hogy valahol lyukas, és a zsír kiment belőle, majd a szárazon járás tett be neki. Továbbá egyenes kerékkel való elindulásnál is adhat hangot, de akkor leginkább a zéger szokott elköszönni a féltengelyen, ami olcsóbban orvosolható. Nem volt mostanában szétszedve?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4353 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 15:39:36 » |
|
De akkor már szakad a gumiharang is nem?Vagy nem törvényszerű?
Mitől szakadna. A ropogás a benne levő golyók (5 db) és a fészkük "szögletessége" miatt van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #4354 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 16:25:56 » |
|
Mitől szakadna. A ropogás a benne levő golyók (5 db) és a fészkük "szögletessége" miatt van.
Amit az idéz elő, hogy nincs benne zsír, és a zsír meg a szakadt gumiharangon távozik általában
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4355 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 19:10:17 » |
|
Amit az idéz elő, hogy nincs benne zsír, és a zsír meg a szakadt gumiharangon távozik általában Akkor sem attól szakad el, mert ropog. A ropogás már a szakadás következménye is lehet. Tehát nem szakad el, hanem már szakadt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
wolfgabor
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4356 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 21:59:57 » |
|
sziasztok!
Hátsó csapágycsere mekkora melo MK3 kombinál??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mondi 77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
|
|
« Új hozzászólás #4357 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 07:29:12 » |
|
sziasztok!
Hátsó csapágycsere mekkora melo MK3 kombinál??
ha minden szerszám van akkor max 1óra
|
|
|
Naplózva
|
Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI 440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4358 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 07:56:37 » |
|
ha minden szerszám van akkor max 1óra
már csak azért is.mert az egész agyat kell cserélni hozzá kompletten.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #4359 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 07:57:33 » |
|
sziasztok!
Hátsó csapágycsere mekkora melo MK3 kombinál??
az már nem a vicc kategória.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #4360 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 09:22:21 » |
|
sziasztok!
Hátsó csapágycsere mekkora melo MK3 kombinál??
Ha van hosszú (8-10 cm) vagy normál méretű, 3/8-os szárhoz való T50-es (vagy T40-es?) bited, akkor sima ügy, hamar megvan. Új csavarokat szerezz be előtte (oldalanként 4 db), a régieket nem szabad visszatenni! Filléres cucc Fordnál. A Ford csavaron rajta van a kék szutyok, a kitekeredésgátló. Ha máshonnan szerzel csavart és nincs rajta, akkor tegyél rá - nem nagy ötlet elhagyni az egész agyat kereskestül menet közben. Az lehet még gond, hogy az új csavarok nem T50-re járnak, hanem jó eséllyel E-Torx lesz, talán 12 vagy 14-es méretben. Csillagkulccsal meg lehet húzni, de azért az nem az igazi... AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #4361 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 09:23:15 » |
|
az már nem a vicc kategória.
Volt már ennél komolyabb műtétem is a Mondeon. Hármat cseréltem eddig a három autón. Nem nagy ügy. Szerszám nélkül, na, úgy igen. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4362 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 09:25:20 » |
|
Volt már ennél komolyabb műtétem is a Mondeon. Hármat cseréltem eddig a három autón. Nem nagy ügy. Szerszám nélkül, na, úgy igen. AndyA Szerszám nélkül az akssicsere is nagy ügy.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #4363 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 09:32:36 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4364 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 09:34:19 » |
|
Szerszámom van, ki is cseréltem volna, de a hűtőközeg feltöltés kicsit bajosabb lett volna. Azért bíztam inkább GSR-re.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #4365 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 15:48:46 » |
|
Akkor sem attól szakad el, mert ropog. A ropogás már a szakadás következménye is lehet. Tehát nem szakad el, hanem már szakadt.
Ez így van, ezt akkor GSR módra megbeszéltük
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #4366 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 16:34:01 » |
|
Ez így van, ezt akkor GSR módra megbeszéltük Mindig, mindent tisztába kell tenni. Minden lehetőséget és eshetőséget figyelembe kell venni és számolni vele. Ha nem tudod valamire a magyarázatot, válaszd ki azokat amik tutira nem lehetnek és a végén marad az, ami történt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.02 hétfő, 16:55:18 írta GSR »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #4367 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 16:36:23 » |
|
Mindig, mindent tisztába kell tenni. Minden lehetőséget és eshetőséget figyelembe kell venni és számolni vele. Ha nem tudod valamire a magyarázatot, választ ki azokat amik tutira nem lehetnek és a végén marad az, ami történt. Vagy valamit kihagytál a listádból. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #4368 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 18:12:39 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4369 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 18:46:57 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #4370 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 18:49:35 » |
|
....és mindezt úgy, hogy itt sem voltam
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4371 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 18:51:07 » |
|
....és mindezt úgy, hogy itt sem voltam Helyettesítettünk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #4372 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 18:52:24 » |
|
Helyettesítettünk. Tehát ugyanolyanok vagytok.....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4373 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 18:53:46 » |
|
Tehát ugyanolyanok vagytok..... Azért ezt nem merném 100%-osan kijelenteni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #4374 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 19:01:24 » |
|
Azért ezt nem merném 100%-osan kijelenteni. Még szép , de ugyanúgy szerettek alaposan átbeszélni dolgokat. Eddig biztos nem mertetek ilyet csinálni..... most meg már rám fogjátok és kiélitek magatokat!
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4375 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 19:03:35 » |
|
Még szép , de ugyanúgy szerettek alaposan átbeszélni dolgokat. Eddig biztos nem mertetek ilyet csinálni..... most meg már rám fogjátok és kiélitek magatokat! Nem iiiis. Én legalábbis nem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #4376 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 19:11:05 » |
|
Azért ezt nem merném 100%-osan kijelenteni. Mondhatni, be is baxna... AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #4378 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 20:51:03 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
Tomi20
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4379 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 12:05:10 » |
|
Sziasztok!
két het sincs talán, amikor szinte minden ki lett cserélve az első futóműben, majd futómű beállítás és jó volt minden. Tegnap elkezdett kopogni az elejében vmi, egyből felb@szott a dolog...
levettem a kereket,de semmi más nem tapasztaltam, mint, hogy a féltengelynek van minimális kotyogása ki-be irányban. szabad annak kotyogni? Az autót vezetve olyan érzés, mintha pl. a stab pálca fellazzúlt volna és néha az koppanna.
Bal oldalról hallom néha és érzem is egy kicsit a kormányon keresztül, de a kerék levételkor a jobb oldalon jobban kotyog a féltengely.
Szerintetek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4380 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 12:33:24 » |
|
Sziasztok!
két het sincs talán, amikor szinte minden ki lett cserélve az első futóműben, majd futómű beállítás és jó volt minden. Tegnap elkezdett kopogni az elejében vmi, egyből felb@szott a dolog...
levettem a kereket,de semmi más nem tapasztaltam, mint, hogy a féltengelynek van minimális kotyogása ki-be irányban. szabad annak kotyogni? Az autót vezetve olyan érzés, mintha pl. a stab pálca fellazzúlt volna és néha az koppanna.
Bal oldalról hallom néha és érzem is egy kicsit a kormányon keresztül, de a kerék levételkor a jobb oldalon jobban kotyog a féltengely.
Szerintetek?
Szerintem először csináld meg ezt. Ez is tud kopogást produkálni. A féltengelyek csavarja rendesen meg van húzva?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomi20
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4381 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 13:31:22 » |
|
Szerintem először csináld meg ezt. Ez is tud kopogást produkálni. A féltengelyek csavarja rendesen meg van húzva? köszi, ki fogom próbálni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Feco66
|
|
« Új hozzászólás #4382 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 17:56:17 » |
|
Ma kaptam vissza a kocsit. Javításra került a folyamatosan akadó/ropogó kormányom.
Eddig pár kilométert vezettem még csak vele, de ég és föld a különbség. Érzetre és biztonságra nézve sokkal sokkal jobb.
Elég korrekten álltak hozzá a szervizben és látszott, hogy nem az első MKIII -as mondeo amivel foglalkoztak.
|
|
|
Naplózva
|
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4383 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 18:32:36 » |
|
Ma kaptam vissza a kocsit. Javításra került a folyamatosan akadó/ropogó kormányom.
Eddig pár kilométert vezettem még csak vele, de ég és föld a különbség. Érzetre és biztonságra nézve sokkal sokkal jobb.
Elég korrekten álltak hozzá a szervizben és látszott, hogy nem az első MKIII -as mondeo amivel foglalkoztak.
És mit csináltak, hol és mennyiért?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #4384 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 20:55:12 » |
|
Ma kaptam vissza a kocsit. Javításra került a folyamatosan akadó/ropogó kormányom.
Eddig pár kilométert vezettem még csak vele, de ég és föld a különbség. Érzetre és biztonságra nézve sokkal sokkal jobb.
Elég korrekten álltak hozzá a szervizben és látszott, hogy nem az első MKIII -as mondeo amivel foglalkoztak.
A lényeg lemaradt! Mi volt a hiba oka? Mennyiért lett megoldva? Hogyan? És hol?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Iqtamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
|
|
« Új hozzászólás #4385 Dátum: 2013.09.06 péntek, 08:42:23 » |
|
Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy a kocsi jobb elején nagyon hangosan kopog valami. A hang akkor jelentkezik ha egyenetlen út megyek( puklis, kátyus útszakasz). "Kutyacsont" már cserélve lett. Kb 1 hétig csendes volt majd újra jelentkezett a hang. Merre induljak tovább? Minden egyéb szilent feszes. Bontsan ki a toronycsapágyat?
Köszi
|
|
|
Naplózva
|
2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #4386 Dátum: 2013.09.06 péntek, 08:54:30 » |
|
Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy a kocsi jobb elején nagyon hangosan kopog valami. A hang akkor jelentkezik ha egyenetlen út megyek( puklis, kátyus útszakasz). "Kutyacsont" már cserélve lett. Kb 1 hétig csendes volt majd újra jelentkezett a hang. Merre induljak tovább? Minden egyéb szilent feszes. Bontsan ki a toronycsapágyat?
Köszi
Toronycsapágy előtt ellenőrizném a stabilizátor rúd leszorító gumikat. De igazából hallani kellene.....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Tomi20
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4387 Dátum: 2013.09.06 péntek, 15:03:36 » |
|
Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy a kocsi jobb elején nagyon hangosan kopog valami. A hang akkor jelentkezik ha egyenetlen út megyek( puklis, kátyus útszakasz). "Kutyacsont" már cserélve lett. Kb 1 hétig csendes volt majd újra jelentkezett a hang. Merre induljak tovább? Minden egyéb szilent feszes. Bontsan ki a toronycsapágyat?
Köszi
Nálam is hasonló a szitu. "Sziasztok! két het sincs talán, amikor szinte minden ki lett cserélve az első futóműben, majd futómű beállítás és jó volt minden. Tegnap elkezdett kopogni az elejében vmi, egyből felb@szott a dolog... levettem a kereket,de semmi más nem tapasztaltam, mint, hogy a féltengelynek van minimális kotyogása ki-be irányban. szabad annak kotyogni? Az autót vezetve olyan érzés, mintha pl. a stab pálca fellazzúlt volna és néha az koppanna. Bal oldalról hallom néha és érzem is egy kicsit a kormányon keresztül, de a kerék levételkor a jobb oldalon jobban kotyog a féltengely. Szerintetek?"
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Iqtamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
|
|
« Új hozzászólás #4388 Dátum: 2013.09.06 péntek, 20:16:26 » |
|
Toronycsapágy előtt ellenőrizném a stabilizátor rúd leszorító gumikat. De igazából hallani kellene.....
Azért gondoltam a toronyra mert olyan mintha onnan jönne. A stab rúd gumikat néztem és elég jó és kemyény állapotban voltak
|
|
|
Naplózva
|
2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
|
|
|
Iqtamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
|
|
« Új hozzászólás #4389 Dátum: 2013.09.06 péntek, 20:35:58 » |
|
Azért gondoltam a toronyra mert olyan mintha onnan jönne. A stab rúd gumikat néztem és elég jó és kemyény állapotban voltak
Egyébként torony cserénél ha jól tudom van alsó felső. Ennek van valim ellenőrzési módja hogy melyik kopott el?
|
|
|
Naplózva
|
2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4390 Dátum: 2013.09.07 szombat, 01:44:00 » |
|
Azért gondoltam a toronyra mert olyan mintha onnan jönne. A stab rúd gumikat néztem és elég jó és kemyény állapotban voltak
Az nem látszik, ha szhar. Mi történhet, ha kicseréled? Elmúlhat a kopogás. 1600 ft az a gumi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #4391 Dátum: 2013.09.07 szombat, 08:15:49 » |
|
Az nem látszik, ha szhar. Mi történhet, ha kicseréled? Elmúlhat a kopogás. 1600 ft az a gumi.
volt rossz t.csapágy hibáról régi videó de lehet a megszűnt club oldalról rémlik.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
Petike01
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4392 Dátum: 2013.09.07 szombat, 19:01:39 » |
|
Sziasztok! Hónapok óta érzem minden sebesség tartományba a kormány rázását,remegését inkább remegését. Ez lehet féltengelytől,vagy kisebb probléma is utalhat-e jelenségre?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #4393 Dátum: 2013.09.07 szombat, 19:54:19 » |
|
Sziasztok! Hónapok óta érzem minden sebesség tartományba a kormány rázását,remegését inkább remegését. Ez lehet féltengelytől,vagy kisebb probléma is utalhat-e jelenségre?
Ez leginkább gumi, felni, kerékkiegyensúlyozási gond. Esetleg féktárcsa. Ha ezeken túl vagy, és nem segített, utána kell csak rosszabbra gondolni. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Petike01
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4394 Dátum: 2013.09.07 szombat, 21:12:25 » |
|
Ez leginkább gumi, felni, kerékkiegyensúlyozási gond. Esetleg féktárcsa. Ha ezeken túl vagy, és nem segített, utána kell csak rosszabbra gondolni.
AndyA
Igen túl vagxok mindenen,mindegyik hibát ki lehet zárni amit írtál mert egyszer lett cserélve a gumi illetve rendesen ki lett centírozva igaz fékezéskor ráz 60-80között.Remeghet a fék miatt fékezés nélkül is?Mi lehet a komolyabb gond?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #4395 Dátum: 2013.09.07 szombat, 21:13:54 » |
|
Igen túl vagxok mindenen,mindegyik hibát ki lehet zárni amit írtál mert egyszer lett cserélve a gumi illetve rendesen ki lett centírozva igaz fékezéskor ráz 60-80között.Remeghet a fék miatt fékezés nélkül is?Mi lehet a komolyabb gond?
A lengőkar szilenteket is átnéztétek?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Petike01
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4396 Dátum: 2013.09.07 szombat, 21:20:51 » |
|
A lengőkar szilenteket is átnéztétek?
Ő :-\nem tudom,miért attól csinálhatja egyenes úton?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #4397 Dátum: 2013.09.07 szombat, 21:25:17 » |
|
Ő :-\nem tudom,miért attól csinálhatja egyenes úton?
A féltengely belső csuklók szoktak még rázni, nem kicsit. Minden futómű alkatrészt át kell nézni. Persze elmondva a remegés/rázkódás valahogy mégsem ugyanúgy értékelhető ki, mint ha éreznénk.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Petike01
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #4398 Dátum: 2013.09.07 szombat, 21:30:16 » |
|
A féltengely belső csuklók szoktak még rázni, nem kicsit. Minden futómű alkatrészt át kell nézni. Persze elmondva a remegés/rázkódás valahogy mégsem ugyanúgy értékelhető ki, mint ha éreznénk.
És annak szemmel látható hibája nincs is mi?Amikor valamit lehet rajt látni akkor meg már késő!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #4399 Dátum: 2013.09.07 szombat, 22:02:41 » |
|
És annak szemmel látható hibája nincs is mi?Amikor valamit lehet rajt látni akkor meg már késő!
Kézzel mozgatva lóghat pl. Ha van lehetőség pl. felemelve az autót kihúzatni 80-100 vagy ahol a rezgés a legerősebb és alulról nézni, tapogatni -óvatosan a forgó alkatrészeknél- , hogy miből indul a rezonancia. Ilyenkor látszik a gumi és felni egyenesfutása is.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
|