Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:14:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3167546 alkalommal)
0 Felhasználó és 166 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4350 Dátum: 2013.08.31 szombat, 20:33:12 »

A féltengely gondnál akkor is ropog ha egyenes kormányállással indulok,vagy csak akkor ha ki van tekerve a kerék és úgy indulok?

Általában teljesen kitekert kormánynál kezdi. A ropogás jöhet a kerékagy csapágyból és a jobboldali féltengely közepén levő csapágyból is. (a bal oldalin nincs)
Naplózva
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #4351 Dátum: 2013.08.31 szombat, 20:36:20 »

Általában teljesen kitekert kormánynál kezdi. A ropogás jöhet a kerékagy csapágyból és a jobboldali féltengely közepén levő csapágyból is. (a bal oldalin nincs)
De akkor már szakad a gumiharang is nem?Vagy nem törvényszerű?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4352 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 12:32:47 »

De akkor már szakad a gumiharang is nem?Vagy nem törvényszerű?
Nem törvényszerű, de valószínű, hogy valahol lyukas, és a zsír kiment belőle, majd a szárazon járás tett be neki. Továbbá egyenes kerékkel való elindulásnál is adhat hangot, de akkor leginkább a zéger szokott elköszönni a féltengelyen, ami olcsóbban orvosolható.
Nem volt mostanában szétszedve?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4353 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 15:39:36 »

De akkor már szakad a gumiharang is nem?Vagy nem törvényszerű?

Mitől szakadna. A ropogás a benne levő golyók (5 db) és a fészkük "szögletessége" miatt van.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4354 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 16:25:56 »

Mitől szakadna. A ropogás a benne levő golyók (5 db) és a fészkük "szögletessége" miatt van.
Amit az idéz elő, hogy nincs benne zsír, és a zsír meg a szakadt gumiharangon távozik általában  wave
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4355 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 19:10:17 »

Amit az idéz elő, hogy nincs benne zsír, és a zsír meg a szakadt gumiharangon távozik általában  wave

Akkor sem attól szakad el, mert ropog. A ropogás már a szakadás következménye is lehet. Tehát nem szakad el, hanem már szakadt.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #4356 Dátum: 2013.09.01 vasárnap, 21:59:57 »

sziasztok!

Hátsó csapágycsere mekkora melo MK3 kombinál??
Naplózva
mondi 77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92



E-mail
« Új hozzászólás #4357 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 07:29:12 »

sziasztok!

Hátsó csapágycsere mekkora melo MK3 kombinál??

ha minden szerszám van akkor max  1óra
Naplózva

Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI  440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4358 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 07:56:37 »


ha minden szerszám van akkor max  1óra

már csak azért is.mert az egész agyat kell cserélni hozzá kompletten.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4359 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 07:57:33 »

sziasztok!

Hátsó csapágycsere mekkora melo MK3 kombinál??
az már nem a vicc kategória.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4360 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 09:22:21 »

sziasztok!

Hátsó csapágycsere mekkora melo MK3 kombinál??

Ha van hosszú (8-10 cm) vagy normál méretű, 3/8-os szárhoz való T50-es (vagy T40-es?) bited, akkor sima ügy, hamar megvan.

Új csavarokat szerezz be előtte (oldalanként 4 db), a régieket nem szabad visszatenni! Filléres cucc Fordnál. A Ford csavaron rajta van a kék szutyok, a kitekeredésgátló. Ha máshonnan szerzel csavart és nincs rajta, akkor tegyél rá - nem nagy ötlet elhagyni az egész agyat kereskestül menet közben. falbav

Az lehet még gond, hogy az új csavarok nem T50-re járnak, hanem jó eséllyel E-Torx lesz, talán 12 vagy 14-es méretben. Csillagkulccsal meg lehet húzni, de azért az nem az igazi...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4361 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 09:23:15 »

az már nem a vicc kategória.

Volt már ennél komolyabb műtétem is a Mondeon. Hármat cseréltem eddig a három autón. Nem nagy ügy. Szerszám nélkül, na, úgy igen. eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4362 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 09:25:20 »

Volt már ennél komolyabb műtétem is a Mondeon. Hármat cseréltem eddig a három autón. Nem nagy ügy. Szerszám nélkül, na, úgy igen. eplus2

AndyA

Szerszám nélkül az akssicsere is nagy ügy.  eplus2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4363 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 09:32:36 »

Szerszám nélkül az akssicsere is nagy ügy.  eplus2

...és a klímahűtőcsere? taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4364 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 09:34:19 »

...és a klímahűtőcsere? taps taps taps taps taps

AndyA

Szerszámom van, ki is cseréltem volna, de a hűtőközeg feltöltés kicsit bajosabb lett volna. Azért bíztam inkább GSR-re.  taps
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4365 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 15:48:46 »

Akkor sem attól szakad el, mert ropog. A ropogás már a szakadás következménye is lehet. Tehát nem szakad el, hanem már szakadt.
Ez így van, ezt akkor GSR módra megbeszéltük  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4366 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 16:34:01 »

Ez így van, ezt akkor GSR módra megbeszéltük  vigyor3

Mindig, mindent tisztába kell tenni. Minden lehetőséget és eshetőséget figyelembe kell venni és számolni vele.
Ha nem tudod valamire a magyarázatot, válaszd ki azokat amik tutira nem lehetnek és a végén marad az, ami történt.  Cool
 vigyor3

« Utoljára szerkesztve: 2013.09.02 hétfő, 16:55:18 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4367 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 16:36:23 »

Mindig, mindent tisztába kell tenni. Minden lehetőséget és eshetőséget figyelembe kell venni és számolni vele.
Ha nem tudod valamire a magyarázatot, választ ki azokat amik tutira nem lehetnek és a végén marad az, ami történt.  Cool
 vigyor3

Vagy valamit kihagytál a listádból. taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4368 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 18:12:39 »

Vagy valamit kihagytál a listádból. taps

AndyA

 nyes nyes nyes nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4369 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 18:46:57 »

Ez így van, ezt akkor GSR módra megbeszéltük  vigyor3

 vigyor3 taps eljen
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4370 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 18:49:35 »

....és mindezt úgy, hogy itt sem voltam  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4371 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 18:51:07 »

....és mindezt úgy, hogy itt sem voltam  nyes

Helyettesítettünk.  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4372 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 18:52:24 »

Helyettesítettünk.  vigyor3

Tehát ugyanolyanok vagytok.....  beka3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4373 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 18:53:46 »

Tehát ugyanolyanok vagytok.....  beka3

Azért ezt nem merném 100%-osan kijelenteni.  beka3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4374 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 19:01:24 »

Azért ezt nem merném 100%-osan kijelenteni.  beka3

Még szép  vigyor3, de ugyanúgy szerettek alaposan átbeszélni dolgokat.  taps
Eddig biztos nem mertetek ilyet csinálni..... most meg már rám fogjátok és kiélitek magatokat!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4375 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 19:03:35 »

Még szép  vigyor3, de ugyanúgy szerettek alaposan átbeszélni dolgokat.  taps
Eddig biztos nem mertetek ilyet csinálni..... most meg már rám fogjátok és kiélitek magatokat!  eplus2

Nem iiiis. Én legalábbis nem.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4376 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 19:11:05 »

Azért ezt nem merném 100%-osan kijelenteni.  beka3

Mondhatni, be is baxna... hehe

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4377 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 20:32:59 »

Tehát ugyanolyanok vagytok.....  beka3
Á, belőled csak egy van, és az pont elég is!  Wink Grin
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #4378 Dátum: 2013.09.02 hétfő, 20:51:03 »

Á, belőled csak egy van, és az pont elég is!  Wink Grin

GSR invázió a fórumon  eplus2 eplus2
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #4379 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 12:05:10 »

Sziasztok!

két het sincs talán, amikor szinte minden ki lett cserélve az első futóműben, majd futómű beállítás és jó volt minden.
Tegnap elkezdett kopogni az elejében vmi, egyből felb@szott a dolog...

levettem a kereket,de semmi más nem tapasztaltam, mint, hogy a féltengelynek van minimális kotyogása ki-be irányban.
szabad annak kotyogni? Az autót vezetve olyan érzés, mintha pl. a stab pálca fellazzúlt volna és néha az koppanna.

Bal oldalról hallom néha és érzem is egy kicsit a kormányon keresztül, de a kerék levételkor a jobb oldalon jobban kotyog a féltengely.


Szerintetek?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4380 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 12:33:24 »

Sziasztok!

két het sincs talán, amikor szinte minden ki lett cserélve az első futóműben, majd futómű beállítás és jó volt minden.
Tegnap elkezdett kopogni az elejében vmi, egyből felb@szott a dolog...

levettem a kereket,de semmi más nem tapasztaltam, mint, hogy a féltengelynek van minimális kotyogása ki-be irányban.
szabad annak kotyogni? Az autót vezetve olyan érzés, mintha pl. a stab pálca fellazzúlt volna és néha az koppanna.

Bal oldalról hallom néha és érzem is egy kicsit a kormányon keresztül, de a kerék levételkor a jobb oldalon jobban kotyog a féltengely.


Szerintetek?

Szerintem először csináld meg ezt. Ez is tud kopogást produkálni. A féltengelyek csavarja rendesen meg van húzva?
Naplózva
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #4381 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 13:31:22 »

Szerintem először csináld meg ezt. Ez is tud kopogást produkálni. A féltengelyek csavarja rendesen meg van húzva?

köszi, ki fogom próbálni
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4382 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 17:56:17 »

Ma kaptam vissza a kocsit.
Javításra került a folyamatosan akadó/ropogó kormányom.

Eddig pár kilométert vezettem még csak vele, de ég és föld a különbség.
Érzetre és biztonságra nézve sokkal sokkal jobb.

Elég korrekten álltak hozzá a szervizben és látszott, hogy nem az első MKIII -as mondeo amivel foglalkoztak.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4383 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 18:32:36 »

Ma kaptam vissza a kocsit.
Javításra került a folyamatosan akadó/ropogó kormányom.

Eddig pár kilométert vezettem még csak vele, de ég és föld a különbség.
Érzetre és biztonságra nézve sokkal sokkal jobb.

Elég korrekten álltak hozzá a szervizben és látszott, hogy nem az első MKIII -as mondeo amivel foglalkoztak.

És mit csináltak, hol és mennyiért?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4384 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 20:55:12 »

Ma kaptam vissza a kocsit.
Javításra került a folyamatosan akadó/ropogó kormányom.

Eddig pár kilométert vezettem még csak vele, de ég és föld a különbség.
Érzetre és biztonságra nézve sokkal sokkal jobb.

Elég korrekten álltak hozzá a szervizben és látszott, hogy nem az első MKIII -as mondeo amivel foglalkoztak.
A lényeg lemaradt! Mi volt a hiba oka? Mennyiért lett megoldva? Hogyan? És hol?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #4385 Dátum: 2013.09.06 péntek, 08:42:23 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy a kocsi jobb elején nagyon hangosan kopog valami. A hang akkor jelentkezik ha egyenetlen út megyek( puklis, kátyus útszakasz).
"Kutyacsont" már cserélve lett. Kb 1 hétig csendes volt majd újra jelentkezett a hang.
Merre induljak tovább? Minden egyéb szilent feszes. Bontsan ki a toronycsapágyat?

Köszi
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4386 Dátum: 2013.09.06 péntek, 08:54:30 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy a kocsi jobb elején nagyon hangosan kopog valami. A hang akkor jelentkezik ha egyenetlen út megyek( puklis, kátyus útszakasz).
"Kutyacsont" már cserélve lett. Kb 1 hétig csendes volt majd újra jelentkezett a hang.
Merre induljak tovább? Minden egyéb szilent feszes. Bontsan ki a toronycsapágyat?

Köszi

Toronycsapágy előtt ellenőrizném a stabilizátor rúd leszorító gumikat.
De igazából hallani kellene.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #4387 Dátum: 2013.09.06 péntek, 15:03:36 »

Sziasztok!

Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy a kocsi jobb elején nagyon hangosan kopog valami. A hang akkor jelentkezik ha egyenetlen út megyek( puklis, kátyus útszakasz).
"Kutyacsont" már cserélve lett. Kb 1 hétig csendes volt majd újra jelentkezett a hang.
Merre induljak tovább? Minden egyéb szilent feszes. Bontsan ki a toronycsapágyat?

Köszi

Nálam is hasonló a szitu.

"Sziasztok!

két het sincs talán, amikor szinte minden ki lett cserélve az első futóműben, majd futómű beállítás és jó volt minden.
Tegnap elkezdett kopogni az elejében vmi, egyből felb@szott a dolog...

levettem a kereket,de semmi más nem tapasztaltam, mint, hogy a féltengelynek van minimális kotyogása ki-be irányban.
szabad annak kotyogni? Az autót vezetve olyan érzés, mintha pl. a stab pálca fellazzúlt volna és néha az koppanna.

Bal oldalról hallom néha és érzem is egy kicsit a kormányon keresztül, de a kerék levételkor a jobb oldalon jobban kotyog a féltengely.


Szerintetek?"
Naplózva
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #4388 Dátum: 2013.09.06 péntek, 20:16:26 »

Toronycsapágy előtt ellenőrizném a stabilizátor rúd leszorító gumikat.
De igazából hallani kellene.....

Azért gondoltam a toronyra mert olyan mintha onnan jönne. A stab rúd gumikat néztem és elég jó és kemyény állapotban voltak
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #4389 Dátum: 2013.09.06 péntek, 20:35:58 »

Azért gondoltam a toronyra mert olyan mintha onnan jönne. A stab rúd gumikat néztem és elég jó és kemyény állapotban voltak

Egyébként torony cserénél ha jól tudom van alsó felső. Ennek van valim ellenőrzési módja hogy melyik kopott el?
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4390 Dátum: 2013.09.07 szombat, 01:44:00 »

Azért gondoltam a toronyra mert olyan mintha onnan jönne. A stab rúd gumikat néztem és elég jó és kemyény állapotban voltak

Az nem látszik, ha szhar. Mi történhet, ha kicseréled? Elmúlhat a kopogás. 1600 ft az a gumi.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #4391 Dátum: 2013.09.07 szombat, 08:15:49 »

Az nem látszik, ha szhar. Mi történhet, ha kicseréled? Elmúlhat a kopogás. 1600 ft az a gumi.
volt rossz t.csapágy hibáról régi videó de lehet a megszűnt club oldalról rémlik.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Petike01
Vendég
« Új hozzászólás #4392 Dátum: 2013.09.07 szombat, 19:01:39 »

Sziasztok!
Hónapok óta érzem minden sebesség tartományba a kormány rázását,remegését inkább remegését.
Ez lehet féltengelytől,vagy kisebb probléma is utalhat-e jelenségre?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #4393 Dátum: 2013.09.07 szombat, 19:54:19 »

Sziasztok!
Hónapok óta érzem minden sebesség tartományba a kormány rázását,remegését inkább remegését.
Ez lehet féltengelytől,vagy kisebb probléma is utalhat-e jelenségre?


Ez leginkább gumi, felni, kerékkiegyensúlyozási gond. Esetleg féktárcsa. Ha ezeken túl vagy, és nem segített, utána kell csak rosszabbra gondolni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike01
Vendég
« Új hozzászólás #4394 Dátum: 2013.09.07 szombat, 21:12:25 »

Ez leginkább gumi, felni, kerékkiegyensúlyozási gond. Esetleg féktárcsa. Ha ezeken túl vagy, és nem segített, utána kell csak rosszabbra gondolni.

AndyA
Igen túl vagxok mindenen,mindegyik hibát ki lehet zárni amit írtál mert egyszer lett cserélve a gumi illetve rendesen ki lett centírozva igaz fékezéskor ráz 60-80között.Remeghet a fék miatt fékezés nélkül is?Mi lehet a komolyabb gond?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4395 Dátum: 2013.09.07 szombat, 21:13:54 »

Igen túl vagxok mindenen,mindegyik hibát ki lehet zárni amit írtál mert egyszer lett cserélve a gumi illetve rendesen ki lett centírozva igaz fékezéskor ráz 60-80között.Remeghet a fék miatt fékezés nélkül is?Mi lehet a komolyabb gond?

A lengőkar szilenteket is átnéztétek?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Petike01
Vendég
« Új hozzászólás #4396 Dátum: 2013.09.07 szombat, 21:20:51 »

A lengőkar szilenteket is átnéztétek?
Ő :-\nem tudom,miért attól csinálhatja egyenes úton?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4397 Dátum: 2013.09.07 szombat, 21:25:17 »

Ő :-\nem tudom,miért attól csinálhatja egyenes úton?

A féltengely belső csuklók szoktak még rázni, nem kicsit.
Minden futómű alkatrészt át kell nézni. Persze elmondva a remegés/rázkódás valahogy mégsem ugyanúgy értékelhető ki, mint ha éreznénk.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Petike01
Vendég
« Új hozzászólás #4398 Dátum: 2013.09.07 szombat, 21:30:16 »

A féltengely belső csuklók szoktak még rázni, nem kicsit.
Minden futómű alkatrészt át kell nézni. Persze elmondva a remegés/rázkódás valahogy mégsem ugyanúgy értékelhető ki, mint ha éreznénk.
És annak szemmel látható hibája nincs is mi?Amikor valamit lehet rajt látni akkor meg már késő!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4399 Dátum: 2013.09.07 szombat, 22:02:41 »

És annak szemmel látható hibája nincs is mi?Amikor valamit lehet rajt látni akkor meg már késő!

Kézzel mozgatva lóghat pl. Ha van lehetőség pl. felemelve az autót kihúzatni 80-100 vagy ahol a rezgés a legerősebb és alulról nézni, tapogatni -óvatosan a forgó alkatrészeknél- , hogy miből indul a rezonancia. Ilyenkor látszik a gumi és felni egyenesfutása is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.