Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:21:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
90
91
92
93
94
95
96
[
97
]
98
99
100
101
102
103
104
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3164964 alkalommal)
0 Felhasználó és 81 vendég van a témában
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4800 Dátum:
2014.01.31 péntek, 13:53:37 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.31 péntek, 13:51:02
Eddig csak a lengyeleknél találtam....ebben a kombi hátsó futóművének az összes szilentje benne van:
http://allegro.pl/tuleje-wahaczy-tylnych-ford-mondeo-iii-combi-2000-i3909933732.html
Lemförder a gyártó szóval biztos meglehet venni itthon is.
na ez egész szimpatikus szettnek tűnik és az ára is elfogadható.
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4801 Dátum:
2014.01.31 péntek, 19:59:09 »
Sziasztok! 1 éve cseréltem a szervoban olajat, csere után vettem észre, hogy kicsit akadva indul meg középállásból a kormányzás. Kattan egyet. Utána Xado valamit segített, azonban most hogy jöttek a hidegek, így ismét elkezdte, Csak ha középállásból indítom a kormányzást, akkor ndul nehezen, egy kis koppanás kíséretében. mindkét irányba ez van. Ha egyik oldalra eltkerem és onnan kormányzok, akkor semmi. Ha bemelegszik, akkor jobb, hidegen rosszabb... Megkophatot a fogasléc? Szervóan nem gondolkodok, mert akkor nem csak középállásban lenne ilyen. Macerás a kormányművet kikapni? Felújítással tapasztalatok? Egyáltalán ha a fogasléc a hibás akkor nincs is értelme felújítani? Kb 270E km lehet a kormányműben...
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4802 Dátum:
2014.01.31 péntek, 20:24:55 »
Estét
Egy gyors kérdésem lenne
ha ki akarom cserélni a kombim hátsó féknyergeit, olyanokra amik nem rohadnak be, a sima sedan nyergei is jók, vagy teljesen más a kombi féknyerge??
Köcce előre is
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4803 Dátum:
2014.01.31 péntek, 20:28:32 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2014.01.31 péntek, 20:24:55
Estét
Egy gyors kérdésem lenne
ha ki akarom cserélni a kombim hátsó féknyergeit, olyanokra amik nem rohadnak be, a sima sedan nyergei is jók, vagy teljesen más a kombi féknyerge??
Köcce előre is
csak kombié. Máshol van a 4-5 ajtós kézifék kötelének a helye, mint a kombié. A kombinál felül fut, a 4-5 ajtósénál alul.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4804 Dátum:
2014.01.31 péntek, 20:30:20 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.01.31 péntek, 20:28:32
csak kombié. Máshol van a 4-5 ajtós kézifék kötelének a helye, mint a kombié. A kombinál felül fut, a 4-5 ajtósénál alul.
Köcce
Faca, me senkinek sincs most kombiné nyerge
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4805 Dátum:
2014.01.31 péntek, 20:30:22 »
Idézetet írta: malay - 2014.01.31 péntek, 19:59:09
Sziasztok! 1 éve cseréltem a szervoban olajat, csere után vettem észre, hogy kicsit akadva indul meg középállásból a kormányzás. Kattan egyet. Utána Xado valamit segített, azonban most hogy jöttek a hidegek, így ismét elkezdte, Csak ha középállásból indítom a kormányzást, akkor ndul nehezen, egy kis koppanás kíséretében. mindkét irányba ez van. Ha egyik oldalra eltkerem és onnan kormányzok, akkor semmi. Ha bemelegszik, akkor jobb, hidegen rosszabb... Megkophatot a fogasléc? Szervóan nem gondolkodok, mert akkor nem csak középállásban lenne ilyen. Macerás a kormányművet kikapni? Felújítással tapasztalatok? Egyáltalán ha a fogasléc a hibás akkor nincs is értelme felújítani? Kb 270E km lehet a kormányműben...
megkopott a kormánymű középállása. Ezzel még jó sokáig el lehet közlekedni.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4806 Dátum:
2014.01.31 péntek, 20:31:04 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2014.01.31 péntek, 20:30:20
Köcce
Faca, me senkinek sincs most kombiné nyerge
tominak jön autója jövő hétvégén, csak nem tudom, h kombiné lesz.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4807 Dátum:
2014.01.31 péntek, 20:36:21 »
Idézetet írta: Cs12 - 2014.01.31 péntek, 20:31:04
tominak jön autója jövő hétvégén, csak nem tudom, h kombiné lesz.
Tudsz vele beszélni h milyen jön neki???
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4808 Dátum:
2014.01.31 péntek, 20:41:47 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2014.01.31 péntek, 20:36:21
Tudsz vele beszélni h milyen jön neki???
megkérdezhetem motorcraftot.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4809 Dátum:
2014.02.01 szombat, 10:56:07 »
Idézetet írta: Guen - 2014.01.31 péntek, 13:30:32
hiho!
Nemrégiben lett cserélve az autón 4db rugó és 4db lengéscsillapító, igaz minden bontott került bele de jó méretek voltak és azért rendesen is tart az autó. Most elég magasan is van a hátulja meg az eleje is a csere előtti állapothoz képest, viszont ami miatt belefogtam az egészbe az sokat nem változott. Szóval az autó kanyarokban elég instabil igazából leng a hátulja mintha tele lenne rakva a puttony és rángatná főleg ha kanyarban úthibára megyek vagy ilyesmi azt nagyon nem viseli jól. Gondolom a szilentek adták meg magukat szóval azon gondolkodám hogy lehet-e olyat csinálni esetleg csinált-e valaki olyat hogy bontott lengőkarba új Pu szilentet gyártat. Mivel amennyire tudom a kombihoz nem nagyon van hátra utólagos szilent viszont vannak manufaktúrák akik ilyesmivel foglalkoznak. Mostmár csak ez van hátra hogy rendesen viselkedjen az autó.
Ja még valami fékezéskor kicsit ugye megtámasztom a kormányt és olyankor lehet érezni hogy koppan benne valami mintha a rudazata mozdulna azzal lehet valamit kezdeni? Lehet picit mozgatni tengely irányban azt már kipróbáltam nem veszélyes inkább csak zavaró érzés hogy kottyan kicsit.
Kanyarban úthibára szaladva lebeg a hátulja, az első körben csillapító. Azok biztos jók?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4810 Dátum:
2014.02.01 szombat, 18:42:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.01 szombat, 10:56:07
Kanyarban úthibára szaladva lebeg a hátulja, az első körben csillapító. Azok biztos jók?
AndyA
ha megpumpálom akkor rendesen megáll egy le egy föl és vége szóval gondolom ott nem lehet olyan nagy baj...
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4811 Dátum:
2014.02.01 szombat, 22:23:55 »
Idézetet írta: Guen - 2014.02.01 szombat, 18:42:30
ha megpumpálom akkor rendesen megáll egy le egy föl és vége szóval gondolom ott nem lehet olyan nagy baj...
Azért a "pumpálásnál" lehet pontosabb diagnosztikát is kéne csinálni.
Vidd el egy lengéscsillapító mérésre....ott legalább pontosabb képet kapsz az állapotukról....árban 2-3ezer ft körül van.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
wolfgabor
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4812 Dátum:
2014.02.01 szombat, 22:30:04 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2014.01.31 péntek, 20:30:20
Köcce
Faca, me senkinek sincs most kombiné nyerge
Egy jobbos nyergem van, 2002-es kocsiból....ha az segit!
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4813 Dátum:
2014.02.02 vasárnap, 19:10:38 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.01 szombat, 22:23:55
Azért a "pumpálásnál" lehet pontosabb diagnosztikát is kéne csinálni.
Vidd el egy lengéscsillapító mérésre....ott legalább pontosabb képet kapsz az állapotukról....árban 2-3ezer ft körül van.
Mérés szerint még az előző is jó volt és ami most belekerült az sokkal jobban működik. Persze ettől még lehet rossz de akkor már csak az új fog segíteni...
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4814 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 11:30:46 »
Az mi a fenétől lehet, hogy egyfelől a két új (és vonóhorgos autóhoz való, erősített kivitelű) rugó beépítése sem emelte fel lényegesen az autó hátulját, de ráadásul a jobb fele szemre még így is lejjebb van 1-2 centivel? Majd utánamérek, de a másik autóhoz képest a hátsó kerék fölött látványosan kevesebb a hely. Ott van vagy 5 centi minimum, itt meg a kerékív teteje majdnem a gumi magasságában van.
Van valami olyan alkatrész a hátsó futóműben, ami el tud kopni, görbülni, mittudoménmitcsinálni, ami ilyet okozhat? Pláne féloldalasan.
Mondjuk a rugózáson érezhetően változtatott a dolog, nem ül össze olyan gyorsan és könnyen, mint a régi. Pl. fekvőrendőrnél igen nagy lett a különbség, tehát a rugó kétségkívül működik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4815 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 12:01:57 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.01.20 hétfő, 23:05:23
Jó futőművest tud valaki BP-n, aki
- vagy nagyon korán kezd (7 körül)
- vagy nagyon későn végez (este 8 körül)
- vagy dolgozik szombaton is?
Valami kopog az autó elejében és meg kéne rángatni-nézni, hogy ki a bűnös. A "kutyacsontjaim" már cserések voltak, hétvégén kapott is mindkét oldalra újat. Ezzel az "egyik fajta kopogás" meg is szűnt, de valami még hallatja a hangját.
Ha kis útegyenletlenségen megyek át, akkor nem kattan. Ha nagyobb "felütős" (pl fekvőrendőr) jellegű bukkanón, durva-hiányos macskaköves úton megyek, akkor hallom kopogni. Álló helyben tekergetve a kormányt nem ropog-kattog. Egyenesen haladva, kanyarodva is hallani a koppanást.
Rugó egyben van, nem törött.
Mivel távdiagnosztikával ezt elég nehéz behatárolni, plussz random nem akarom cserélgetni az alkatrészeket, jó lenne, ha egy hozzáértő meg tudná mondani, hogy mit cseréljek ki.
Köszi!
Közben meglett, hogy mi kopog. Megrángattuk otthon és nem futómű sajnos, hanem kormánymű. Ha egy helyben áll az autó és a kormányt megrángatom balra-jobbra, akkor hallani a kopogást. Ha a kezemet ráteszem a kormányműből kijövő karra, akkor azon lehet érezni, hogy kopog. Nem a gömbfej, hanem a belső oldaláról lehet érezni. Ha jól tudom egy ilyesmi alkatrész ez:
http://alkatreszek.hu/cikkkepek/0151/50_91_9877_la_swag_axialis_csuklo__vezetokar_swag---50%2091%209877.jpg
Kérdések:
Így, hogy ez kopog, mennyire sűrgős cserélni a tapasztalatok alapján? A kormányzáson nem érzek semmi változást, jó az úttartás, nem akad, nem ropog a kormány.
Házilag lehet-e ezt cserélni?
Kormányművet ki kell-e szedni hozzá?
Köszi!
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4816 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 12:10:33 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.02.03 hétfő, 12:01:57
Közben meglett, hogy mi kopog. Megrángattuk otthon és nem futómű sajnos, hanem kormánymű. Ha egy helyben áll az autó és a kormányt megrángatom balra-jobbra, akkor hallani a kopogást. Ha a kezemet ráteszem a kormányműből kijövő karra, akkor azon lehet érezni, hogy kopog. Nem a gömbfej, hanem a belső oldaláról lehet érezni. Ha jól tudom egy ilyesmi alkatrész ez:
http://alkatreszek.hu/cikkkepek/0151/50_91_9877_la_swag_axialis_csuklo__vezetokar_swag---50%2091%209877.jpg
Kérdések:
Így, hogy ez kopog, mennyire sűrgős cserélni a tapasztalatok alapján? A kormányzáson nem érzek semmi változást, jó az úttartás, nem akad, nem ropog a kormány.
Házilag lehet-e ezt cserélni?
Kormányművet ki kell-e szedni hozzá?
Köszi!
Kormányművet ki kell szedni (TIS szerint) szóval otthon ne állj neki.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4817 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 12:19:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.03 hétfő, 11:30:46
Az mi a fenétől lehet, hogy egyfelől a két új (és vonóhorgos autóhoz való, erősített kivitelű) rugó beépítése sem emelte fel lényegesen az autó hátulját, de ráadásul a jobb fele szemre még így is lejjebb van 1-2 centivel? Majd utánamérek, de a másik autóhoz képest a hátsó kerék fölött látványosan kevesebb a hely. Ott van vagy 5 centi minimum, itt meg a kerékív teteje majdnem a gumi magasságában van.
Van valami olyan alkatrész a hátsó futóműben, ami el tud kopni, görbülni, mittudoménmitcsinálni, ami ilyet okozhat? Pláne féloldalasan.
Mondjuk a rugózáson érezhetően változtatott a dolog, nem ül össze olyan gyorsan és könnyen, mint a régi. Pl. fekvőrendőrnél igen nagy lett a különbség, tehát a rugó kétségkívül működik.
AndyA
Erre én is kíváncsi lennék....
Rugót cseréltem én is és szinte semmit nem változott. Én az alsó lengőkaron gondolkoztam még aztán arra jutottam, hogy drága mulatság lenne próbálkozni a futóműalkatrészek cseréjével. Utána került be az airspring....na ott látható volt a változás és azóta is hibátlan.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4818 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 12:24:24 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.03 hétfő, 12:10:33
Kormányművet ki kell szedni (TIS szerint) szóval otthon ne állj neki.
Dehogy kell kiszedni!
Axiál csuklót simán lehet cserélni. Excenteres kihajtó jó ha van.......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4819 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 12:36:54 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.03 hétfő, 12:24:24
Dehogy kell kiszedni!
Axiál csuklót simán lehet cserélni. Excenteres kihajtó jó ha van.......
Akkor jó, ha nem kell.
Bilincseket mennyire xopás levenni és visszarakni, könnyen hozzáférhető?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4820 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 12:42:39 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.03 hétfő, 12:36:54
Akkor jó, ha nem kell.
Bilincseket mennyire xopás levenni és visszarakni, könnyen hozzáférhető?
Van könnyebben is szerelhető, de megcsinálható ez is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4821 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 12:44:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.03 hétfő, 11:30:46
Az mi a fenétől lehet, hogy egyfelől a két új (és vonóhorgos autóhoz való, erősített kivitelű) rugó beépítése sem emelte fel lényegesen az autó hátulját, de ráadásul a jobb fele szemre még így is lejjebb van 1-2 centivel? Majd utánamérek, de a másik autóhoz képest a hátsó kerék fölött látványosan kevesebb a hely. Ott van vagy 5 centi minimum, itt meg a kerékív teteje majdnem a gumi magasságában van.
Van valami olyan alkatrész a hátsó futóműben, ami el tud kopni, görbülni, mittudoménmitcsinálni, ami ilyet okozhat? Pláne féloldalasan.
Mondjuk a rugózáson érezhetően változtatott a dolog, nem ül össze olyan gyorsan és könnyen, mint a régi. Pl. fekvőrendőrnél igen nagy lett a különbség, tehát a rugó kétségkívül működik.
AndyA
Nagyobb átmérőjű a kereked.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4822 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 12:45:12 »
Idézetet írta: GSR - 2014.02.03 hétfő, 12:42:39
Van könnyebben is szerelhető, de megcsinálható ez is.
Mondeon még nem volt hozzá "szerencsém"....csak azért kérdezem.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4823 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 13:23:37 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.03 hétfő, 12:19:37
Erre én is kíváncsi lennék....
Rugót cseréltem én is és szinte semmit nem változott. Én az alsó lengőkaron gondolkoztam még aztán arra jutottam, hogy drága mulatság lenne próbálkozni a futóműalkatrészek cseréjével. Utána került be az airspring....na ott látható volt a változás és azóta is hibátlan.
Én most dobtam ki belőle (sajnos szó szerint is), mondván minek, ha megy bele új rugó...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4824 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 13:34:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.03 hétfő, 13:23:37
Én most dobtam ki belőle (sajnos szó szerint is), mondván minek, ha megy bele új rugó...
AndyA
Ha előbb mondod, hogy rugócserére készülsz.....lebeszéltelek volna.
Nyáron tervezem majd az össze szilent cseréjét...kíváncsi leszek azután milyen változás lesz.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4825 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 13:36:21 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.03 hétfő, 13:34:20
Ha előbb mondod, hogy rugócserére készülsz.....lebeszéltelek volna.
Nyáron tervezem majd az össze szilent cseréjét...kíváncsi leszek azután milyen változás lesz.
A rugók tudottan döglöttek voltak, azokat mindenképpen cserélni kellett. Anno sok nehéz cuccot hurcoltak vele országszerte. Már 3 éve, amikor megvettem az autót, csereérettek voltak. Azóta a 140-hez kapott még egy százast futásteljesítményben.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4826 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 18:21:01 »
Sziasztok,
Beújítottam a hátsó féknyergeket facelift utánira. A légtelenítést járó vagy álló motornál végezzük?
Köszi
Naplózva
Gyártás dátuma: 18.06.2001
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin
Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló: automatik
• Genkben készült
• EGR Off
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4827 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 18:29:35 »
Idézetet írta: Barny007 - 2014.02.03 hétfő, 18:21:01
Sziasztok,
Beújítottam a hátsó féknyergeket facelift utánira. A légtelenítést járó vagy álló motornál végezzük?
Köszi
Álló motornál és ne csak a hátsóknál légtelenítsetek, hanem elől is.....és keresztbe....jobb hátsó-bal első, bal hátsó-jobb első
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4828 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 19:27:03 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.02.03 hétfő, 18:29:35
Álló motornál és ne csak a hátsóknál légtelenítsetek, hanem elől is.....és keresztbe....jobb hátsó-bal első, bal hátsó-jobb első
Köszi,
eddig mindig így csináltam, de munkatársaim fedobták ezt a jóró motoros témát...
Naplózva
Gyártás dátuma: 18.06.2001
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin
Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló: automatik
• Genkben készült
• EGR Off
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4829 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 19:44:42 »
Idézetet írta: Barny007 - 2014.02.03 hétfő, 19:27:03
Köszi,
eddig mindig így csináltam, de munkatársaim fedobták ezt a jóró motoros témát...
Semmilyen összefüggés nincs a motor járásával, legfeljebb könnyebb nyomni a pedált a rásegítés miatt.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4830 Dátum:
2014.02.04 kedd, 09:59:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.03 hétfő, 11:30:46
Az mi a fenétől lehet, hogy egyfelől a két új (és vonóhorgos autóhoz való, erősített kivitelű) rugó beépítése sem emelte fel lényegesen az autó hátulját, de ráadásul a jobb fele szemre még így is lejjebb van 1-2 centivel? Majd utánamérek, de a másik autóhoz képest a hátsó kerék fölött látványosan kevesebb a hely. Ott van vagy 5 centi minimum, itt meg a kerékív teteje majdnem a gumi magasságában van.
Van valami olyan alkatrész a hátsó futóműben, ami el tud kopni, görbülni, mittudoménmitcsinálni, ami ilyet okozhat? Pláne féloldalasan.
Mondjuk a rugózáson érezhetően változtatott a dolog, nem ül össze olyan gyorsan és könnyen, mint a régi. Pl. fekvőrendőrnél igen nagy lett a különbség, tehát a rugó kétségkívül működik.
AndyA
Tegnap este vettem a fáradságot és leméricskéltem a centiket a padlótól a kerékívig, majd ugyanezt megtettem a csomit kipakolva, üresen is. Nos, a cuccoktól mentesen vagy 3 centit nőtt az autó...
Üresen 68,5 centi körül van a padlótól a kerékív teteje. Mérne valaki egy ilyet nekem a sajátján? (205/55R16 téli kerékkel, 2,4-es guminyomással mértem.)
Amikor mindent visszapakoltam (kicsit átrendezve, hogy a nehéz cuccok inkább közvetlenül az ülés mögé kerüljenek), a korábbi 65 centi helyett inkább 66-66,5 lett az eredmény.
Mondjuk magam is elcsodálkoztam, hogy mi cucc van az autóban. Ezzel jár a kétlaki életmód, hogy az embernek állandóan hurcolnia kell a cuccait magával. Ez van...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4831 Dátum:
2014.02.04 kedd, 16:26:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.04 kedd, 09:59:28
Tegnap este vettem a fáradságot és leméricskéltem a centiket a padlótól a kerékívig, majd ugyanezt megtettem a csomit kipakolva, üresen is. Nos, a cuccoktól mentesen vagy 3 centit nőtt az autó...
Üresen 68,5 centi körül van a padlótól a kerékív teteje. Mérne valaki egy ilyet nekem a sajátján? (205/55R16 téli kerékkel, 2,4-es guminyomással mértem.)
Amikor mindent visszapakoltam (kicsit átrendezve, hogy a nehéz cuccok inkább közvetlenül az ülés mögé kerüljenek), a korábbi 65 centi helyett inkább 66-66,5 lett az eredmény.
Mondjuk magam is elcsodálkoztam, hogy mi cucc van az autóban. Ezzel jár a kétlaki életmód, hogy az embernek állandóan hurcolnia kell a cuccait magával. Ez van...
AndyA
Du. mérek egyet, és este megírom. Nekem egyébként még a gyári szintszabályzós telók vannak bent. A gumi méret ugyan az és a nyomás is.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4832 Dátum:
2014.02.04 kedd, 17:45:08 »
Idézetet írta: NemTom - 2014.02.04 kedd, 16:26:48
Du. mérek egyet, és este megírom. Nekem egyébként még a gyári szintszabályzós telók vannak bent. A gumi méret ugyan az és a nyomás is.
A szintszabályzós teleszpók az más. Az a fel-le ugrálásból merítve az energiát mindig visszaállítja magát ugyanarra a szintre.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4833 Dátum:
2014.02.04 kedd, 19:53:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.04 kedd, 09:59:28
Tegnap este vettem a fáradságot és leméricskéltem a centiket a padlótól a kerékívig, majd ugyanezt megtettem a csomit kipakolva, üresen is. Nos, a cuccoktól mentesen vagy 3 centit nőtt az autó...
Üresen 68,5 centi körül van a padlótól a kerékív teteje. Mérne valaki egy ilyet nekem a sajátján? (205/55R16 téli kerékkel, 2,4-es guminyomással mértem.)
Amikor mindent visszapakoltam (kicsit átrendezve, hogy a nehéz cuccok inkább közvetlenül az ülés mögé kerüljenek), a korábbi 65 centi helyett inkább 66-66,5 lett az eredmény.
Mondjuk magam is elcsodálkoztam, hogy mi cucc van az autóban. Ezzel jár a kétlaki életmód, hogy az embernek állandóan hurcolnia kell a cuccait magával. Ez van...
AndyA
Nekem is olyan 68-69 között van, most mértem. Szintén téli gumi, 205/55R16. Nyomás is hasonló lehet.
Csomagtartóban van pár kisebb cucc (hólánc, vaskos bikakábel, ez az, kb 20 kg cucc)
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4834 Dátum:
2014.02.04 kedd, 20:22:15 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.02.04 kedd, 19:53:23
Nekem is olyan 68-69 között van, most mértem. Szintén téli gumi, 205/55R16. Nyomás is hasonló lehet.
Csomagtartóban van pár kisebb cucc (hólánc, vaskos bikakábel, ez az, kb 20 kg cucc)
Ez a kb. terheletlen állapot, rendben is van.
Nekem mondjuk van vagy 60-80 kg cucc benn, az biztos, de egy mázsa is lehet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4835 Dátum:
2014.02.04 kedd, 20:45:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.04 kedd, 17:45:08
A szintszabályzós teleszpók az más. Az a fel-le ugrálásból merítve az energiát mindig visszaállítja magát ugyanarra a szintre.
AndyA
Hát ja ez ilyen, de azért megmértem 69,5 mm mindkét oldalon. Hátul bent a hólánc, bikakábel ez az. Ez kb 8-10 kg.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
jocika85
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4836 Dátum:
2014.02.07 péntek, 18:36:17 »
Idézetet írta: jocika85 - 2014.01.03 péntek, 18:38:24
Néztem már több mondeot is és az első és hátsó sárvédőív a karékhez viszonyítva szép egyenletes és az enyémnél a kerék majdnem beleér a sárvédőbe.
üdv mindenkinek!Hosszú ideje tartó problémát sikerült tegnap megoldani.A nagy felfedezés mégpedig az hogy az unix-tol rendelt rugók rövidebbek 5cm-rel,mint a cromax-os rugók.Most egyforma,elöl-hátul 70cm.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4837 Dátum:
2014.02.08 szombat, 09:00:28 »
Idézetet írta: jocika85 - 2014.02.07 péntek, 18:36:17
üdv mindenkinek!Hosszú ideje tartó problémát sikerült tegnap megoldani.A nagy felfedezés mégpedig az hogy az unix-tol rendelt rugók rövidebbek 5cm-rel,mint a cromax-os rugók.Most egyforma,elöl-hátul 70cm.
Az meg hogy a törpbe?!?!
Milyen gyártmány, és mi a pontos típusszáma a rövid rugónak?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4838 Dátum:
2014.02.08 szombat, 10:26:32 »
Idézetet írta: jocika85 - 2014.02.07 péntek, 18:36:17
üdv mindenkinek!Hosszú ideje tartó problémát sikerült tegnap megoldani.A nagy felfedezés mégpedig az hogy az unix-tol rendelt rugók rövidebbek 5cm-rel,mint a cromax-os rugók.Most egyforma,elöl-hátul 70cm.
Az komoly. Írd meg pls az Unix-os cikkszámát.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
jocika85
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4839 Dátum:
2014.02.08 szombat, 18:36:33 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2014.02.08 szombat, 10:26:32
Az komoly. Írd meg pls az Unix-os cikkszámát.
Hello! Sajnos a számát nem tudom mert a munkahelyemen keresztül rendeltük és a számla ott van, a rugón nem látszik semmi.viszont van egy másik ami az elött volt a kocsi alatt,azonn ez a szám van:RH2638 Lehet hogy elkövettem azt a hibát hogy nem alvázszám szerint rendeltük hanem a tulajdonságai alapján.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.08 szombat, 19:10:21 írta jocika85
»
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4840 Dátum:
2014.02.08 szombat, 20:20:34 »
Idézetet írta: jocika85 - 2014.02.08 szombat, 18:36:33
Hello! Sajnos a számát nem tudom mert a munkahelyemen keresztül rendeltük és a számla ott van, a rugón nem látszik semmi.viszont van egy másik ami az elött volt a kocsi alatt,azonn ez a szám van:RH2638 Lehet hogy elkövettem azt a hibát hogy nem alvázszám szerint rendeltük hanem a tulajdonságai alapján.
Milyen autód van pontosan?
(Írd be az aláírásodba.)
Ez a rugó Tecdoc szerint ezekbe való:
http://kepfeltoltes.hu/view/140208/1355970249K_pkiv_g_s_www.kepfeltoltes.hu_.png
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4841 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 19:12:47 »
Sziasztok.
Valószínűleg a bal első kerékcsapágyam megszólalt. /Holnap majd meg szakértik/
Párban szokás cserélni vagy elég a hangoskodót?
A Lángnál 12400ft/db az SKF. Ez jó ár?
Cikkszám Cikknév Rendelt(Db)
VKBA 3575 Kerékcsapágy készlet 1 db 1 db 0 db 0 db 12402 Ft
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Barny007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 146
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4842 Dátum:
2014.02.09 vasárnap, 19:21:12 »
Idézetet írta: soho001 - 2014.02.09 vasárnap, 19:12:47
Sziasztok.
Valószínűleg a bal első kerékcsapágyam megszólalt. /Holnap majd meg szakértik/
Párban szokás cserélni vagy elég a hangoskodót?
A Lángnál 12400ft/db az SKF. Ez jó ár?
Cikkszám Cikknév Rendelt(Db)
VKBA 3575 Kerékcsapágy készlet 1 db 1 db 0 db 0 db 12402 Ft
Elég cserélni azt az oldalt ami hangoskodik.
Itt olcsóbb (én csak náluk vásárolok):
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=SKF+VKBA3575%7CP
Naplózva
Gyártás dátuma: 18.06.2001
Gépkocsi típus: Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás: 4 ajtós limuzin
Motor: 2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó: 5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló: automatik
• Genkben készült
• EGR Off
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4843 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 06:49:52 »
Hiho!
új kérdésem van nemrégiben lett cserélve hátsó lengéscsillapítóm, viszont a bent lévő csavarokat nem lehetett megmenteni a cseredarabhoz viszont nem voltak csavarok csak alulra. Felül valami nagyobb átmérőjű csavar van olyat lehet valahol beszerezni? jelenleg az alsó csavarjai vannak berakva felülre.
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4844 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 07:22:18 »
Idézetet írta: Guen - 2014.02.13 csütörtök, 06:49:52
Hiho!
új kérdésem van nemrégiben lett cserélve hátsó lengéscsillapítóm, viszont a bent lévő csavarokat nem lehetett megmenteni a cseredarabhoz viszont nem voltak csavarok csak alulra. Felül valami nagyobb átmérőjű csavar van olyat lehet valahol beszerezni? jelenleg az alsó csavarjai vannak berakva felülre.
Csavarboltban próbáltad már? Nem barkácsáruházban, hanem olyanban, ami tényleg csavarbolt, és ahol értenek is hozzá.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nemecsek68
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4845 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 13:41:28 »
Szép napot mindenkinek,
Segédkeret illesztő csapot keresek - FORD 205-316 (15-097a)
Orosz szerszámos oldalakon találtam ilyet persze nem szállítanak külföldre.
üdv
nemecsek
Naplózva
1.8 16V Ghia 2001/11 FL első
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4846 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 18:24:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.02.13 csütörtök, 07:22:18
Csavarboltban próbáltad már? Nem barkácsáruházban, hanem olyanban, ami tényleg csavarbolt, és ahol értenek is hozzá.
AndyA
ez valóban jó lenne de sajnos nincs megmentett csavar mindkettőt flex segítségével lehetett csak kiszedni és a szerelő kidobta a maradékot annyi van meg ami benne maradt a régi gátlóban de az sem, túl használható formában... szóval még minta darabom sincs.
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4847 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 18:28:49 »
Idézetet írta: Guen - 2014.02.13 csütörtök, 18:24:04
ez valóban jó lenne de sajnos nincs megmentett csavar mindkettőt flex segítségével lehetett csak kiszedni és a szerelő kidobta a maradékot annyi van meg ami benne maradt a régi gátlóban de az sem, túl használható formában... szóval még minta darabom sincs.
Gyári felső csavar+anya finis....ez alpján bármelyik fordba, cromaxba rendelnek neked, ha nincs raktáron.
Anya: 1381971 Nut - Hex. - Self-Locking
Csavar: 6732965 Bolt - Hex.Head
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4848 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 18:31:32 »
Idézetet írta: Guen - 2014.02.13 csütörtök, 18:24:04
ez valóban jó lenne de sajnos nincs megmentett csavar mindkettőt flex segítségével lehetett csak kiszedni és a szerelő kidobta a maradékot annyi van meg ami benne maradt a régi gátlóban de az sem, túl használható formában... szóval még minta darabom sincs.
Mikromacskában megvan a méret.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #4849 Dátum:
2014.02.13 csütörtök, 18:59:46 »
Idézetet írta: nemecsek68 - 2014.02.13 csütörtök, 13:41:28
Szép napot mindenkinek,
Segédkeret illesztő csapot keresek - FORD 205-316 (15-097a)
Orosz szerszámos oldalakon találtam ilyet persze nem szállítanak külföldre.
üdv
nemecsek
Tisztelt Fórumtárs!
Az illesztőcsapnak legalább a pontos méretére én is kíváncsi lennék.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak:
1
...
90
91
92
93
94
95
96
[
97
]
98
99
100
101
102
103
104
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ