Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:16:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
94
95
96
97
98
99
100
[
101
]
102
103
104
105
106
107
108
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3164849 alkalommal)
0 Felhasználó és 79 vendég van a témában
siky
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5000 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 18:48:11 »
Az első lengőkar gömbfejét tartó szegecseket flex-szel el lehet szépen vágni, vagy mindenképp fúrni kell?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5001 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 18:55:20 »
Idézetet írta: siky - 2014.03.27 csütörtök, 18:48:11
Az első lengőkar gömbfejét tartó szegecseket flex-szel el lehet szépen vágni, vagy mindenképp fúrni kell?
Biztos viszi a flex is...
Viszont szebb lesz, ha fúrod.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5002 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 19:50:02 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.27 csütörtök, 18:55:20
Biztos viszi a flex is...
Viszont szebb lesz, ha fúrod.
Igen, de ahhoz ki kéne venni a lengőkart, meg állványos fúró kéne, meg valami kajak fúrószár
Amúgy meg viszonylag keveset nézegetem azt a részt
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5003 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 20:06:47 »
Idézetet írta: siky - 2014.03.27 csütörtök, 19:50:02
Igen, de ahhoz ki kéne venni a lengőkart, meg állványos fúró kéne, meg valami kajak fúrószár
Amúgy meg viszonylag keveset nézegetem azt a részt
Szerintem mindékt esetben egyszerűbb, ha kiveszed.....állványos fúró sem kell feltétlenül hozzá.
De gondolom már kitaláltad a tutit......
230-as flex?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5004 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 20:08:23 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.27 csütörtök, 20:06:47
Szerintem mindékt esetben egyszerűbb, ha kiveszed.....állványos fúró sem kell feltétlenül hozzá.
De gondolom már kitaláltad a tutit......
230-as flex?
Ha a 230 az feszültséget jelent Voltban, akkor igen
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5005 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 20:10:40 »
Idézetet írta: siky - 2014.03.27 csütörtök, 20:08:23
Ha a 230 az feszültséget jelent Voltban, akkor igen
Azt is....de én a korong átmérőre gondoltam.
Flex nem fog odaférni.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5006 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 20:17:05 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.27 csütörtök, 20:10:40
Azt is....de én a korong átmérőre gondoltam.
Flex nem fog odaférni.
Na majd megszakértem
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5007 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 20:24:19 »
Idézetet írta: siky - 2014.03.27 csütörtök, 20:17:05
Na majd megszakértem
Sok sikert.
A csonkállványba (a gömbfejhez) mindenképpen vegyél új csavarokat....nekem úgy nézett ki kiszedés után, mint egy kifli /banán.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5008 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 21:48:45 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.27 csütörtök, 20:24:19
Sok sikert.
A csonkállványba (a gömbfejhez) mindenképpen vegyél új csavarokat....nekem úgy nézett ki kiszedés után, mint egy kifli /banán.
H
Köszi
Hol kapok ilyen csavart? Csak gyári, vagy tud valaki méretet?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5009 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 22:14:47 »
Idézetet írta: siky - 2014.03.27 csütörtök, 21:48:45
H
Köszi
Hol kapok ilyen csavart? Csak gyári, vagy tud valaki méretet?
Nem adtak ahhoz, amit vettél?!?!
Lemförderben biztos benne van a gömbcsukló mellett...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5010 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 22:16:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.27 csütörtök, 22:14:47
Nem adtak ahhoz, amit vettél?!?!
Lemförderben biztos benne van a gömbcsukló mellett...
AndyA
Még nem vettem, de Febit veszek és ahhoz csak a három rögzítő csavart adják anyával, a csonkállványban lévő rögzítőcsavart nem.
szerk: Megnéztem, a Lemförderhez sincs.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5011 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 22:35:17 »
Idézetet írta: siky - 2014.03.27 csütörtök, 21:48:45
H
Köszi
Hol kapok ilyen csavart? Csak gyári, vagy tud valaki méretet?
Cromax:
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=4176&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=6&kereso_marka=Ford&kereso_modell=6&kereso_marka=Ford
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5012 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 22:37:17 »
Idézetet írta: siky - 2014.03.27 csütörtök, 22:16:37
Még nem vettem, de Febit veszek és ahhoz csak a három rögzítő csavart adják anyával, a csonkállványban lévő rögzítőcsavart nem.
szerk: Megnéztem, a Lemförderhez sincs.
Nem adnak egyik gömbfejhez sem a csonkállvány csavart.....csak a 3db gömbfejhez valót.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5013 Dátum:
2014.03.27 csütörtök, 23:16:28 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.27 csütörtök, 22:35:17
Cromax:
https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=4176&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=6&kereso_marka=Ford&kereso_modell=6&kereso_marka=Ford
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5014 Dátum:
2014.03.28 péntek, 07:49:50 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.27 csütörtök, 22:37:17
Nem adnak egyik gömbfejhez sem a csonkállvány csavart.....csak a 3db gömbfejhez valót.
Jaja, OK, összekevertem. Olyat első körben Fordtól, vagy ha megvan a pontos méret, akkor csavarboltból, legalább 10.9-es anyagminőségben. Esetleg feketített fajtát, azzal a felületkezeléssel valamivel rozsdaállóbb.
A Domus-szal szemben a Hungária körúton (Róbert Károly? Mindegy...) van egy csavarbolt, ott biztos lesz, ha beviszed az eredetit, és szerintem olcsóbb is lesz, mint a Fordtól a gyári.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5015 Dátum:
2014.03.28 péntek, 19:38:53 »
Idézetet írta: siky - 2014.03.27 csütörtök, 18:48:11
Az első lengőkar gömbfejét tartó szegecseket flex-szel el lehet szépen vágni, vagy mindenképp fúrni kell?
Szia!
Nekem ma fúrták. Kivették a lengőkart, de az nem volt teljesen egyszerű. A lengőkar tűzfalhoz közelebbi csavarja elég hosszú, fölülről helyezték be gyárilag és aza anya eltávolítása után fölfelé nem jön ki. két opció adódik, az egész bölcső leeresztése a kívánt mértékig, vagy csavar elvágása flex-el, majd pótlás, ami alulról fölfelé kerül beépítésre - nálam az utóbbi valósult meg.
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
siky
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5016 Dátum:
2014.03.28 péntek, 19:48:54 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.03.28 péntek, 19:38:53
Szia!
Nekem ma fúrták. Kivették a lengőkart, de az nem volt teljesen egyszerű. A lengőkar tűzfalhoz közelebbi csavarja elég hosszú, fölülről helyezték be gyárilag és aza anya eltávolítása után fölfelé nem jön ki. két opció adódik, az egész bölcső leeresztése a kívánt mértékig, vagy csavar elvágása flex-el, majd pótlás, ami alulról fölfelé kerül beépítésre - nálam az utóbbi valósult meg.
Igen, én pont ezt akarom elkerülni, ezért szétflexelek mindent a pics.ba
Naplózva
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5017 Dátum:
2014.03.28 péntek, 19:51:01 »
Sziasztok!
Mondi ma átesett egy kis szervizen:
- első, hátsó lengéscsillapító csere (Sachs Super Touring lett végül) + új porvédők és felütközés gátlók.
- bal első lengőkar tartógömbfej csere,
- jobb oldali kormányösszekötő gömbcsukló csere
- első fékbetétek cseréje
- első kutyacsontok cseréje
- fékfolyadék csere
Futómű beállítás ellenőrzése a jövő héten valamikor, de vezetve nincs nagy gond, megvan a kormány középállás, nem húz félre, sokkal direktebb lett a visszajelzés, de természetesen nem a gumikon szeretném látni, hogy valami nem teljesen frankó.
Nagyon előnyére változott az autó! Az eddigi kicsit bizonytalan egyenesfutás és az imbolygó, hintázó, hullámzó kasznimozgás már a múlté
és a fék is jóval jobb lett. A költségek már kevésbé tetszettek, de az autóval hosszú távú terveink vannak, így ez egy szükségszerű dolog volt.
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5018 Dátum:
2014.03.28 péntek, 19:56:43 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.03.28 péntek, 19:38:53
Szia!
Nekem ma fúrták. Kivették a lengőkart, de az nem volt teljesen egyszerű. A lengőkar tűzfalhoz közelebbi csavarja elég hosszú, fölülről helyezték be gyárilag és aza anya eltávolítása után fölfelé nem jön ki. két opció adódik, az egész bölcső leeresztése a kívánt mértékig, vagy csavar elvágása flex-el, majd pótlás, ami alulról fölfelé kerül beépítésre - nálam az utóbbi valósult meg.
Van egy harmadik opció is. Ez a legjobb.
Le kell engedni a bölcső hátulját (nem az egészet), csavar kifér.
Összeszerelés fordított sorrendben. Ennyi.
Érdekes helyen szereltetsz......... elvágnak lengőkar csavart?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5019 Dátum:
2014.03.28 péntek, 20:01:10 »
Idézetet írta: siky - 2014.03.28 péntek, 19:48:54
Igen, én pont ezt akarom elkerülni, ezért szétflexelek mindent a pics.ba
Felvetettem én is, hogy mi lenne, ha nem vennék ki a lengőkart, hanem ott bent lefúrnák, vagy leflexelnék - nem tartották megfelelőnek egyiket sem. Azt mondták (és csinálták is), hogy kiveszik és állványos fúróval kifúrják. Volt egy-két csavar, ami nem adta könnyen magát. pl hátsó kerékagyban a lengéscsillapító aljának rögzítésére szolgáló összehúzó csavar. Félő volt, hogy beszakad, mert .nem indult meg Kicsit melegítették lánggal az agy azon részét, úgy engedett. A másik ilyen a hátsó teló tetején lévő önzáró anya, na az sem adta meg magát melegítés nélkül, pedig kitartóan próbálkoztak minden egyéb módszerrel.
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5020 Dátum:
2014.03.28 péntek, 20:04:03 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.28 péntek, 19:56:43
Van egy harmadik opció is. Ez a legjobb.
Le kell engedni a bölcső hátulját (nem az egészet), csavar kifér.
Összeszerelés fordított sorrendben. Ennyi.
Érdekes helyen szereltetsz......... elvágnak lengőkar csavart?
Volt nekik egyező hosszúságú és anyagminőségű, odavaló csavarjuk. Ezért is döntöttek a flex mellett.
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
siky
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5021 Dátum:
2014.03.28 péntek, 20:14:36 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.03.28 péntek, 20:01:10
Felvetettem én is, hogy mi lenne, ha nem vennék ki a lengőkart, hanem ott bent lefúrnák, vagy leflexelnék - nem tartották megfelelőnek egyiket sem. Azt mondták (és csinálták is), hogy kiveszik és állványos fúróval kifúrják. Volt egy-két csavar, ami nem adta könnyen magát. pl hátsó kerékagyban a lengéscsillapító aljának rögzítésére szolgáló összehúzó csavar. Félő volt, hogy beszakad, mert .nem indult meg Kicsit melegítették lánggal az agy azon részét, úgy engedett. A másik ilyen a hátsó teló tetején lévő önzáró anya, na az sem adta meg magát melegítés nélkül, pedig kitartóan próbálkoztak minden egyéb módszerrel.
Az állványos fúró valóban szakszerűbb mint a helyi flex, de több elszámolható óra is
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5022 Dátum:
2014.03.28 péntek, 20:18:06 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.03.28 péntek, 20:04:03
Volt nekik egyező hosszúságú és anyagminőségű, odavaló csavarjuk. Ezért is döntöttek a flex mellett.
Ja....az más!
A tőcsavarokat nem szaggatták bele? Lehet lett volna nekik azok is.....amit jó pénzért ki is cserélnek.
TSZ-be voltál szereltetni?
Ilyen akkor sincs, hogy elvágom a csavart ............. meg nem tudom hogyan kell kivenni. Akkor nem kell elvállalni a munkát.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5023 Dátum:
2014.03.29 szombat, 19:46:12 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.03.28 péntek, 19:51:01
Sziasztok!
Mondi ma átesett egy kis szervizen:
- első, hátsó lengéscsillapító csere (Sachs Super Touring lett végül) + új porvédők és felütközés gátlók.
- bal első lengőkar tartógömbfej csere,
- jobb oldali kormányösszekötő gömbcsukló csere
- első fékbetétek cseréje
- első kutyacsontok cseréje
- fékfolyadék csere
Futómű beállítás ellenőrzése a jövő héten valamikor, de vezetve nincs nagy gond, megvan a kormány középállás, nem húz félre, sokkal direktebb lett a visszajelzés, de természetesen nem a gumikon szeretném látni, hogy valami nem teljesen frankó.
Nagyon előnyére változott az autó! Az eddigi kicsit bizonytalan egyenesfutás és az imbolygó, hintázó, hullámzó kasznimozgás már a múlté
és a fék is jóval jobb lett. A költségek már kevésbé tetszettek, de az autóval hosszú távú terveink vannak, így ez egy szükségszerű dolog volt.
Tisztelt Fórumtárs!
A futómű az egyik legfontosabb eleme a gépjárműnek. Minden szempontból fontos a kifogástalan működése. Örülök, hogy sikeres és eredményes volt a beavatkozás. A javítással kapcsolatban kérdezném. A futóműves állította össze, hogy mi-mindent kell cserélni? Az alkatrészeket te szerezted be, vagy ők adták? Végül, ha nem vagyok indiszkrét, összességében mibe fájt a felújítás?
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5024 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 19:37:24 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.03.28 péntek, 20:04:03
Volt nekik egyező hosszúságú és anyagminőségű, odavaló csavarjuk. Ezért is döntöttek a flex mellett.
arra nem gondolt senki, hogy nem véletlen kerül bele a csavar fentről lefele?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5025 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 20:04:44 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.03.30 vasárnap, 19:37:24
arra nem gondolt senki, hogy nem véletlen kerül bele a csavar fentről lefele?
Pl. nem esik ki, ha az anya letekeredik róla?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5026 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 21:01:13 »
Sziasztok Srácok
Egy olyan kérdésem lenne h, a rugók cseréjéhez nagyon szét kell szedni a futóművet?
Elsőt és a hátsót is cserélni akarom ( Eibach Pro Kit
)
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5027 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 21:06:00 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.03.30 vasárnap, 21:01:13
Sziasztok Srácok
Egy olyan kérdésem lenne h, a rugók cseréjéhez nagyon szét kell szedni a futóművet?
Elsőt és a hátsót is cserélni akarom ( Eibach Pro Kit
)
4 gátló ki, rugók csere, gátlók be.
Jó lesz a gyári gátló hozzá?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5028 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 21:08:30 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.30 vasárnap, 21:06:00
4 gátló ki, rugók csere, gátlók be.
Jó lesz a gyári gátló hozzá?
Asszem az Eibach -4cm....még elmegy a gyári gátlókkal.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5029 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 21:13:53 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.30 vasárnap, 21:08:30
Asszem az Eibach -4cm....még elmegy a gyári gátlókkal.
Az egy dolog, hogy összeszerelhető.
De mivel lejjebb kerül a szár így a "munka útja" is rövidebb és nem is onnan indul ahonnan. Vajon tud-e megfelelően csillapítani is?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5030 Dátum:
2014.03.30 vasárnap, 21:19:38 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.30 vasárnap, 21:13:53
Az egy dolog, hogy összeszerelhető.
De mivel lejjebb kerül a szár így a "munka útja" is rövidebb és nem is onnan indul ahonnan. Vajon tud-e megfelelően csillapítani is?
Tud....ha nem nagyobb az ültetés 4cm-nél. Az ST is annyival alacsonyabb ugyanolyan gátlókkal.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5031 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 19:29:01 »
Idézetet írta: GSR - 2014.03.30 vasárnap, 21:13:53
Az egy dolog, hogy összeszerelhető.
De mivel lejjebb kerül a szár így a "munka útja" is rövidebb és nem is onnan indul ahonnan. Vajon tud-e megfelelően csillapítani is?
jónak kellene lennie mert az ST be más a csillapító is gyárilag
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5032 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 19:30:02 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.03.30 vasárnap, 21:01:13
Sziasztok Srácok
Egy olyan kérdésem lenne h, a rugók cseréjéhez nagyon szét kell szedni a futóművet?
Elsőt és a hátsót is cserélni akarom ( Eibach Pro Kit
)
otthoni viszonylatban igen. nem kis meló
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5033 Dátum:
2014.03.31 hétfő, 19:51:28 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.03.31 hétfő, 19:30:02
otthoni viszonylatban igen. nem kis meló
Nem akarok én nekiugrani csak kíváncsi vagyok h, a szerelő mennyit fog vele szívni és mennyi idő
alatt tudja megcsinálni
Még azt mondta h, beszerelés után futómű állítás is kell. Logikusnak logikus csak az a kérdés h, kell-e?
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5034 Dátum:
2014.04.01 kedd, 17:19:48 »
Idézetet írta: László - 2014.03.29 szombat, 19:46:12
Tisztelt Fórumtárs!
A futómű az egyik legfontosabb eleme a gépjárműnek. Minden szempontból fontos a kifogástalan működése. Örülök, hogy sikeres és eredményes volt a beavatkozás. A javítással kapcsolatban kérdezném. A futóműves állította össze, hogy mi-mindent kell cserélni? Az alkatrészeket te szerezted be, vagy ők adták? Végül, ha nem vagyok indiszkrét, összességében mibe fájt a felújítás?
Tisztelettel László!
Szia László!
Bocs de nem voltam egy-két napig
Szekszárdi futóműves cég állapította meg, hogy szükséges a gátlók cseréje, valamint a bal lengőkar tartógömb, a többi menetközben adódott (fékbetét, kutyacsont, fékoolaj és a kormány összekötő is). Alkatrészek beszerzésében Wyctor volt a forrás, amit itt is köszönök
. beépítés egy helyi autószerelő műhelyben történt. Kiadás szumma eddig 125 ezer, de jön még egy futómű állítás is.
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5035 Dátum:
2014.04.01 kedd, 17:23:46 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.03.30 vasárnap, 19:37:24
arra nem gondolt senki, hogy nem véletlen kerül bele a csavar fentről lefele?
Ez is egy jó meglátás, lehet igaz is. De amíg a motort kint a futóművel együtt rakják össze a segédalvázon, addig nem szempont, hogy beemelve a tűzfal engedi-e majd felfelé kihúzni a csavart. Elfogadom, hogy az lenne a korrekt eljárás, ha fentről kerülne be, de ez most így alakult. Így is dolgoztak az autómon 6 órát főleg ketten.
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5036 Dátum:
2014.04.01 kedd, 17:34:45 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2014.04.01 kedd, 17:19:48
Szia László!
Bocs de nem voltam egy-két napig
Szekszárdi futóműves cég állapította meg, hogy szükséges a gátlók cseréje, valamint a bal lengőkar tartógömb, a többi menetközben adódott (fékbetét, kutyacsont, fékoolaj és a kormány összekötő is). Alkatrészek beszerzésében Wyctor volt a forrás, amit itt is köszönök
. beépítés egy helyi autószerelő műhelyben történt. Kiadás szumma eddig 125 ezer, de jön még egy futómű állítás is.
Kedves Tamás!
köszönöm a tájékoztatást. Summa summarum, a biztonság mindenekelőtt. Szerintem utána számolva az ár, összességében korrekt.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5037 Dátum:
2014.04.01 kedd, 18:05:05 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.03.30 vasárnap, 21:01:13
Sziasztok Srácok
Egy olyan kérdésem lenne h, a rugók cseréjéhez nagyon szét kell szedni a futóművet?
Elsőt és a hátsót is cserélni akarom ( Eibach Pro Kit
)
Nekem a 2 hátsó kb 1 órát vett igénybe amit megvártam de otthon nem érdemes nekifogni hacsak nincs lánghegesztőd meg rugóösszehúzód.
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5038 Dátum:
2014.04.01 kedd, 19:43:07 »
Idézetet írta: 실리콘 (Szili) - 2014.04.01 kedd, 18:05:05
Nekem a 2 hátsó kb 1 órát vett igénybe amit megvártam de otthon nem érdemes nekifogni hacsak nincs lánghegesztőd meg rugóösszehúzód.
Lánghegesztő nem kell.....de tartalék gátló beszorító csavar -csonkállványba- nem árt ha van! Ha kell, akkor meg fúró és menetfúró is....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fordxr3
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5039 Dátum:
2014.04.02 szerda, 19:22:44 »
Sziasztok!
Most vettem 18"-os alufelnit 225/40 r18-as gumikkal. Az lenne a kérdésem, hogy mennyire fog megnőni a fogyasztás, az autó menet tulajdonsága változik-e, futóművet jobban "igénybe" veszi-e. Köszönöm előre is a válaszokat.
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5040 Dátum:
2014.04.02 szerda, 19:26:55 »
Idézetet írta: fordxr3 - 2014.04.02 szerda, 19:22:44
Sziasztok!
Most vettem 18"-os alufelnit 225/40 r18-as gumikkal. Az lenne a kérdésem, hogy mennyire fog megnőni a fogyasztás, az autó menet tulajdonsága változik-e, futóművet jobban "igénybe" veszi-e. Köszönöm előre is a válaszokat.
A fogyasztás nem fog változni, a futómű bírja (gyári méret) kanyarban stabilabb lesz, viszont rossz úton rázósabb.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5041 Dátum:
2014.04.02 szerda, 19:37:46 »
Idézetet írta: siky - 2014.04.02 szerda, 19:26:55
A fogyasztás nem fog változni, a futómű bírja (gyári méret) kanyarban stabilabb lesz, viszont rossz úton rázósabb.
Kicsit nyomvályús útnál is már, ki akarja tépni a kezedből a kormányt. Kapaszkodni kell kicsit
A fogyi valóban nem nő. Padkázásra jobban figyelj, peres a gumi
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5042 Dátum:
2014.04.02 szerda, 19:41:57 »
Gyors kérdés fiúk
Észrevettem ma h, a bal oldali féltengely külső gumiharangnál a tengelyen lévő bilincs elengedett
és a zsírt engedi kiszivárogni
Kérdezném h, csőbilincsre cserélhetem-e azt a szorító valamit a gumiharangon?
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5043 Dátum:
2014.04.02 szerda, 19:49:11 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.04.02 szerda, 19:41:57
Gyors kérdés fiúk
Észrevettem ma h, a bal oldali féltengely külső gumiharangnál a tengelyen lévő bilincs elengedett
és a zsírt engedi kiszivárogni
Kérdezném h, csőbilincsre cserélhetem-e azt a szorító valamit a gumiharangon?
bármilyenre ami elfér. kötegelő szalag is jó. az erősebb, szélesebb
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5044 Dátum:
2014.04.02 szerda, 20:19:28 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.04.02 szerda, 19:49:11
bármilyenre ami elfér. kötegelő szalag is jó. az erősebb, szélesebb
Mire gondolsz pontosan?
Kábel kötegelő szalag az a műanyag önmagába visszafűzhető akármi?
Az nem gyenge? Jól meg tudja szorítani?
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
zolika81
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5045 Dátum:
2014.04.02 szerda, 20:20:33 »
Üdv!
Hátsó futóműben a fölsö lengökarban a külső szilnetnek mi a hivatalos neve?
Hol lehet beszerezni?Terpeszthet emiatt?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5046 Dátum:
2014.04.02 szerda, 20:30:08 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.04.02 szerda, 20:19:28
Mire gondolsz pontosan?
Kábel kötegelő szalag az a műanyag önmagába visszafűzhető akármi?
Az nem gyenge? Jól meg tudja szorítani?
az hát. azért írtam h a nagyobb szélesebb
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5047 Dátum:
2014.04.02 szerda, 20:47:43 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2014.04.02 szerda, 20:30:08
az hát. azért írtam h a nagyobb szélesebb
Ok köszi megpróbálom. Zsír az valami spéci kell bele? Lehet h, pótolni kellene valamennyit
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5048 Dátum:
2014.04.02 szerda, 21:43:07 »
Idézetet írta: Kispusi - 2014.04.02 szerda, 20:47:43
Ok köszi megpróbálom. Zsír az valami spéci kell bele? Lehet h, pótolni kellene valamennyit
A zsírt pótold, mert a féltengelycsukló nem lesz hálás....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5049 Dátum:
2014.04.02 szerda, 22:08:33 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.04.02 szerda, 21:43:07
A zsírt pótold, mert a féltengelycsukló nem lesz hálás....
Milyen zsírt tegyek bele?
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Oldalak:
1
...
94
95
96
97
98
99
100
[
101
]
102
103
104
105
106
107
108
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ