Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:09:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3164688 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5000 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 18:48:11 »

Az első lengőkar gömbfejét tartó szegecseket flex-szel el lehet szépen vágni, vagy mindenképp fúrni kell?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5001 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 18:55:20 »

Az első lengőkar gömbfejét tartó szegecseket flex-szel el lehet szépen vágni, vagy mindenképp fúrni kell?

Biztos viszi a flex is... vigyor3  Viszont szebb lesz, ha fúrod.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5002 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 19:50:02 »

Biztos viszi a flex is... vigyor3  Viszont szebb lesz, ha fúrod.
Igen, de ahhoz ki kéne venni a lengőkart, meg állványos fúró kéne, meg valami kajak fúrószár  szomoru1

Amúgy meg viszonylag keveset nézegetem azt a részt Wink
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5003 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:06:47 »

Igen, de ahhoz ki kéne venni a lengőkart, meg állványos fúró kéne, meg valami kajak fúrószár  szomoru1

Amúgy meg viszonylag keveset nézegetem azt a részt Wink

Szerintem mindékt esetben egyszerűbb, ha kiveszed.....állványos fúró sem kell feltétlenül hozzá.
De gondolom már kitaláltad a tutit...... eplus2  230-as flex? 
   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5004 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:08:23 »

Szerintem mindékt esetben egyszerűbb, ha kiveszed.....állványos fúró sem kell feltétlenül hozzá.
De gondolom már kitaláltad a tutit...... eplus2  230-as flex? 
   
Ha a 230 az feszültséget jelent Voltban, akkor igen  smile
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5005 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:10:40 »

Ha a 230 az feszültséget jelent Voltban, akkor igen  smile

Azt is....de én a korong átmérőre gondoltam.  eplus2
Flex nem fog odaférni.  Wink
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5006 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:17:05 »

Azt is....de én a korong átmérőre gondoltam.  eplus2
Flex nem fog odaférni.  Wink
 
Na majd megszakértem  Cool
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5007 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 20:24:19 »

Na majd megszakértem  Cool

Sok sikert.
A csonkállványba (a gömbfejhez) mindenképpen vegyél új csavarokat....nekem úgy nézett ki kiszedés után, mint egy kifli /banán.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5008 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 21:48:45 »

Sok sikert.
A csonkállványba (a gömbfejhez) mindenképpen vegyél új csavarokat....nekem úgy nézett ki kiszedés után, mint egy kifli /banán.  vigyor3
H
Köszi  worship Hol kapok ilyen csavart? Csak gyári, vagy tud valaki méretet?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5009 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 22:14:47 »

H
Köszi  worship Hol kapok ilyen csavart? Csak gyári, vagy tud valaki méretet?

Nem adtak ahhoz, amit vettél?!?!

Lemförderben biztos benne van a gömbcsukló mellett...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5010 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 22:16:37 »

Nem adtak ahhoz, amit vettél?!?!

Lemförderben biztos benne van a gömbcsukló mellett...

AndyA
Még nem vettem, de Febit veszek és ahhoz csak a három rögzítő csavart adják anyával, a csonkállványban lévő rögzítőcsavart nem.

szerk: Megnéztem, a Lemförderhez sincs.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5011 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 22:35:17 »

H
Köszi  worship Hol kapok ilyen csavart? Csak gyári, vagy tud valaki méretet?

Cromax: https://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=4176&option=com_virtuemart&Itemid=26&kereso_modell=6&kereso_marka=Ford&kereso_modell=6&kereso_marka=Ford
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5012 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 22:37:17 »

Még nem vettem, de Febit veszek és ahhoz csak a három rögzítő csavart adják anyával, a csonkállványban lévő rögzítőcsavart nem.

szerk: Megnéztem, a Lemförderhez sincs.

Nem adnak egyik gömbfejhez sem a csonkállvány csavart.....csak a 3db gömbfejhez valót. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5013 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 23:16:28 »

worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5014 Dátum: 2014.03.28 péntek, 07:49:50 »

Nem adnak egyik gömbfejhez sem a csonkállvány csavart.....csak a 3db gömbfejhez valót. 

Jaja, OK, összekevertem. Olyat első körben Fordtól, vagy ha megvan a pontos méret, akkor csavarboltból, legalább 10.9-es anyagminőségben. Esetleg feketített fajtát, azzal a felületkezeléssel valamivel rozsdaállóbb.

A Domus-szal szemben a Hungária körúton (Róbert Károly? Mindegy...) van egy csavarbolt, ott biztos lesz, ha beviszed az eredetit, és szerintem olcsóbb is lesz, mint a Fordtól a gyári. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #5015 Dátum: 2014.03.28 péntek, 19:38:53 »

Az első lengőkar gömbfejét tartó szegecseket flex-szel el lehet szépen vágni, vagy mindenképp fúrni kell?

Szia!

Nekem ma fúrták. Kivették a lengőkart, de az nem volt teljesen egyszerű. A lengőkar tűzfalhoz közelebbi csavarja elég hosszú, fölülről helyezték be gyárilag és aza anya eltávolítása után fölfelé nem jön ki. két opció adódik, az egész bölcső leeresztése a kívánt mértékig, vagy csavar elvágása flex-el, majd pótlás, ami alulról fölfelé kerül beépítésre - nálam az utóbbi valósult meg.

 integet2
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5016 Dátum: 2014.03.28 péntek, 19:48:54 »

Szia!

Nekem ma fúrták. Kivették a lengőkart, de az nem volt teljesen egyszerű. A lengőkar tűzfalhoz közelebbi csavarja elég hosszú, fölülről helyezték be gyárilag és aza anya eltávolítása után fölfelé nem jön ki. két opció adódik, az egész bölcső leeresztése a kívánt mértékig, vagy csavar elvágása flex-el, majd pótlás, ami alulról fölfelé kerül beépítésre - nálam az utóbbi valósult meg.

 integet2
Igen, én pont ezt akarom elkerülni, ezért szétflexelek mindent a pics.ba eplus2
Naplózva
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #5017 Dátum: 2014.03.28 péntek, 19:51:01 »

Sziasztok!

Mondi ma átesett egy kis szervizen:
- első, hátsó lengéscsillapító csere (Sachs Super Touring lett végül) + új porvédők és felütközés gátlók.
- bal első lengőkar tartógömbfej csere,
- jobb oldali kormányösszekötő gömbcsukló csere
- első fékbetétek cseréje
- első kutyacsontok cseréje
- fékfolyadék csere
Futómű beállítás ellenőrzése a jövő héten valamikor, de vezetve nincs nagy gond, megvan a kormány középállás, nem húz félre, sokkal direktebb lett a visszajelzés, de természetesen nem a gumikon szeretném látni, hogy valami nem teljesen frankó.

Nagyon előnyére változott az autó! Az eddigi kicsit bizonytalan egyenesfutás és az imbolygó, hintázó, hullámzó kasznimozgás már a múlté  Wink és a fék is jóval jobb lett. A költségek már kevésbé tetszettek, de az autóval hosszú távú terveink vannak, így ez egy szükségszerű dolog volt.
 integet2
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5018 Dátum: 2014.03.28 péntek, 19:56:43 »

Szia!

Nekem ma fúrták. Kivették a lengőkart, de az nem volt teljesen egyszerű. A lengőkar tűzfalhoz közelebbi csavarja elég hosszú, fölülről helyezték be gyárilag és aza anya eltávolítása után fölfelé nem jön ki. két opció adódik, az egész bölcső leeresztése a kívánt mértékig, vagy csavar elvágása flex-el, majd pótlás, ami alulról fölfelé kerül beépítésre - nálam az utóbbi valósult meg.

 integet2

Van egy harmadik opció is. Ez a legjobb.
Le kell engedni a bölcső hátulját (nem az egészet), csavar kifér.
Összeszerelés fordított sorrendben. Ennyi.

Érdekes helyen szereltetsz......... elvágnak lengőkar csavart?  Shocked
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #5019 Dátum: 2014.03.28 péntek, 20:01:10 »

Igen, én pont ezt akarom elkerülni, ezért szétflexelek mindent a pics.ba eplus2

Felvetettem én is, hogy mi lenne, ha nem vennék ki a lengőkart, hanem ott bent lefúrnák, vagy leflexelnék - nem tartották megfelelőnek egyiket sem. Azt mondták (és csinálták is), hogy kiveszik és állványos fúróval kifúrják. Volt egy-két csavar, ami nem adta könnyen magát. pl hátsó kerékagyban a lengéscsillapító aljának rögzítésére szolgáló összehúzó csavar. Félő volt, hogy beszakad, mert .nem indult meg Kicsit melegítették lánggal az agy azon részét, úgy engedett. A másik ilyen a hátsó teló tetején lévő önzáró anya, na az sem adta meg magát melegítés nélkül, pedig kitartóan próbálkoztak minden egyéb módszerrel.
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #5020 Dátum: 2014.03.28 péntek, 20:04:03 »

Van egy harmadik opció is. Ez a legjobb.
Le kell engedni a bölcső hátulját (nem az egészet), csavar kifér.
Összeszerelés fordított sorrendben. Ennyi.

Érdekes helyen szereltetsz......... elvágnak lengőkar csavart?  Shocked

Volt nekik egyező hosszúságú és anyagminőségű, odavaló csavarjuk. Ezért is döntöttek a flex mellett.
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5021 Dátum: 2014.03.28 péntek, 20:14:36 »

Felvetettem én is, hogy mi lenne, ha nem vennék ki a lengőkart, hanem ott bent lefúrnák, vagy leflexelnék - nem tartották megfelelőnek egyiket sem. Azt mondták (és csinálták is), hogy kiveszik és állványos fúróval kifúrják. Volt egy-két csavar, ami nem adta könnyen magát. pl hátsó kerékagyban a lengéscsillapító aljának rögzítésére szolgáló összehúzó csavar. Félő volt, hogy beszakad, mert .nem indult meg Kicsit melegítették lánggal az agy azon részét, úgy engedett. A másik ilyen a hátsó teló tetején lévő önzáró anya, na az sem adta meg magát melegítés nélkül, pedig kitartóan próbálkoztak minden egyéb módszerrel.
Az állványos fúró valóban szakszerűbb mint a helyi flex, de több elszámolható óra is  wave
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5022 Dátum: 2014.03.28 péntek, 20:18:06 »

Volt nekik egyező hosszúságú és anyagminőségű, odavaló csavarjuk. Ezért is döntöttek a flex mellett.

Ja....az más!  ijedt

A tőcsavarokat nem szaggatták bele? Lehet lett volna nekik azok is.....amit jó pénzért ki is cserélnek. 

TSZ-be voltál szereltetni? 
Ilyen akkor sincs, hogy elvágom a csavart ............. meg nem tudom hogyan kell kivenni. Akkor nem kell elvállalni a munkát.  wave

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5023 Dátum: 2014.03.29 szombat, 19:46:12 »

Sziasztok!

Mondi ma átesett egy kis szervizen:
- első, hátsó lengéscsillapító csere (Sachs Super Touring lett végül) + új porvédők és felütközés gátlók.
- bal első lengőkar tartógömbfej csere,
- jobb oldali kormányösszekötő gömbcsukló csere
- első fékbetétek cseréje
- első kutyacsontok cseréje
- fékfolyadék csere
Futómű beállítás ellenőrzése a jövő héten valamikor, de vezetve nincs nagy gond, megvan a kormány középállás, nem húz félre, sokkal direktebb lett a visszajelzés, de természetesen nem a gumikon szeretném látni, hogy valami nem teljesen frankó.

Nagyon előnyére változott az autó! Az eddigi kicsit bizonytalan egyenesfutás és az imbolygó, hintázó, hullámzó kasznimozgás már a múlté  Wink és a fék is jóval jobb lett. A költségek már kevésbé tetszettek, de az autóval hosszú távú terveink vannak, így ez egy szükségszerű dolog volt.
 integet2

Tisztelt Fórumtárs!
A futómű az egyik legfontosabb eleme a gépjárműnek. Minden szempontból fontos a kifogástalan működése. Örülök, hogy sikeres és eredményes volt a beavatkozás. A javítással kapcsolatban kérdezném. A futóműves állította össze, hogy mi-mindent kell cserélni? Az alkatrészeket te szerezted be, vagy ők adták? Végül, ha nem vagyok indiszkrét, összességében mibe fájt a felújítás? wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5024 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 19:37:24 »

Volt nekik egyező hosszúságú és anyagminőségű, odavaló csavarjuk. Ezért is döntöttek a flex mellett.
arra nem gondolt senki, hogy nem véletlen kerül bele a csavar fentről lefele?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5025 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 20:04:44 »

arra nem gondolt senki, hogy nem véletlen kerül bele a csavar fentről lefele?

Pl. nem esik ki, ha az anya letekeredik róla? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #5026 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 21:01:13 »

Sziasztok Srácok

Egy olyan kérdésem lenne h, a rugók cseréjéhez nagyon szét kell szedni a futóművet?
Elsőt és a hátsót is cserélni akarom  ( Eibach Pro Kit  eplus2)
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5027 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 21:06:00 »

Sziasztok Srácok

Egy olyan kérdésem lenne h, a rugók cseréjéhez nagyon szét kell szedni a futóművet?
Elsőt és a hátsót is cserélni akarom  ( Eibach Pro Kit  eplus2)

4 gátló ki, rugók csere, gátlók be.
Jó lesz a gyári gátló hozzá?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5028 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 21:08:30 »

4 gátló ki, rugók csere, gátlók be.
Jó lesz a gyári gátló hozzá?

Asszem az Eibach -4cm....még elmegy a gyári gátlókkal.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5029 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 21:13:53 »

Asszem az Eibach -4cm....még elmegy a gyári gátlókkal.

Az egy dolog, hogy összeszerelhető.
De mivel lejjebb kerül a szár így a "munka útja" is rövidebb és nem is onnan indul ahonnan. Vajon tud-e megfelelően csillapítani is?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5030 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 21:19:38 »

Az egy dolog, hogy összeszerelhető.
De mivel lejjebb kerül a szár így a "munka útja" is rövidebb és nem is onnan indul ahonnan. Vajon tud-e megfelelően csillapítani is?

Tud....ha nem nagyobb az ültetés 4cm-nél.  Az ST is annyival alacsonyabb ugyanolyan gátlókkal. 

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5031 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 19:29:01 »

Az egy dolog, hogy összeszerelhető.
De mivel lejjebb kerül a szár így a "munka útja" is rövidebb és nem is onnan indul ahonnan. Vajon tud-e megfelelően csillapítani is?
jónak kellene lennie mert az ST be más a csillapító is gyárilag
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5032 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 19:30:02 »

Sziasztok Srácok

Egy olyan kérdésem lenne h, a rugók cseréjéhez nagyon szét kell szedni a futóművet?
Elsőt és a hátsót is cserélni akarom  ( Eibach Pro Kit  eplus2)
otthoni viszonylatban igen. nem kis meló
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #5033 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 19:51:28 »

otthoni viszonylatban igen. nem kis meló

Nem akarok én nekiugrani csak kíváncsi vagyok h, a szerelő mennyit fog vele szívni és mennyi idő
alatt tudja megcsinálni  nyes
Még azt mondta h, beszerelés után futómű állítás is kell. Logikusnak logikus csak az a kérdés h, kell-e?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #5034 Dátum: 2014.04.01 kedd, 17:19:48 »

Tisztelt Fórumtárs!
A futómű az egyik legfontosabb eleme a gépjárműnek. Minden szempontból fontos a kifogástalan működése. Örülök, hogy sikeres és eredményes volt a beavatkozás. A javítással kapcsolatban kérdezném. A futóműves állította össze, hogy mi-mindent kell cserélni? Az alkatrészeket te szerezted be, vagy ők adták? Végül, ha nem vagyok indiszkrét, összességében mibe fájt a felújítás? wave
Tisztelettel László! worship

Szia László!

Bocs de nem voltam egy-két napig  worship
Szekszárdi futóműves cég állapította meg, hogy szükséges a gátlók cseréje, valamint a bal lengőkar tartógömb, a többi menetközben adódott (fékbetét, kutyacsont, fékoolaj és a kormány összekötő is). Alkatrészek beszerzésében Wyctor volt a forrás, amit itt is köszönök  worship . beépítés egy helyi autószerelő műhelyben történt. Kiadás szumma eddig 125 ezer, de jön még egy futómű állítás is.  integet2
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #5035 Dátum: 2014.04.01 kedd, 17:23:46 »

arra nem gondolt senki, hogy nem véletlen kerül bele a csavar fentről lefele?

Ez is egy jó meglátás, lehet igaz is. De amíg a motort kint a futóművel együtt rakják össze a segédalvázon, addig nem szempont, hogy beemelve a tűzfal engedi-e majd felfelé kihúzni a csavart. Elfogadom, hogy az lenne a korrekt eljárás, ha fentről kerülne be, de ez most így alakult. Így is dolgoztak az autómon 6 órát főleg ketten.
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5036 Dátum: 2014.04.01 kedd, 17:34:45 »

Szia László!

Bocs de nem voltam egy-két napig  worship
Szekszárdi futóműves cég állapította meg, hogy szükséges a gátlók cseréje, valamint a bal lengőkar tartógömb, a többi menetközben adódott (fékbetét, kutyacsont, fékoolaj és a kormány összekötő is). Alkatrészek beszerzésében Wyctor volt a forrás, amit itt is köszönök  worship . beépítés egy helyi autószerelő műhelyben történt. Kiadás szumma eddig 125 ezer, de jön még egy futómű állítás is.  integet2
Kedves Tamás!
köszönöm a tájékoztatást. Summa summarum, a biztonság mindenekelőtt. Szerintem utána számolva az ár, összességében korrekt. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #5037 Dátum: 2014.04.01 kedd, 18:05:05 »

Sziasztok Srácok

Egy olyan kérdésem lenne h, a rugók cseréjéhez nagyon szét kell szedni a futóművet?
Elsőt és a hátsót is cserélni akarom  ( Eibach Pro Kit  eplus2)
Nekem a 2 hátsó kb 1 órát vett igénybe amit megvártam de otthon nem érdemes nekifogni hacsak nincs lánghegesztőd meg rugóösszehúzód.
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5038 Dátum: 2014.04.01 kedd, 19:43:07 »

Nekem a 2 hátsó kb 1 órát vett igénybe amit megvártam de otthon nem érdemes nekifogni hacsak nincs lánghegesztőd meg rugóösszehúzód.


Lánghegesztő nem kell.....de tartalék gátló beszorító csavar -csonkállványba- nem árt ha van! Ha kell, akkor meg fúró és menetfúró is....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fordxr3
Vendég
« Új hozzászólás #5039 Dátum: 2014.04.02 szerda, 19:22:44 »

Sziasztok!
Most vettem 18"-os alufelnit 225/40 r18-as gumikkal. Az lenne a kérdésem, hogy mennyire fog megnőni a fogyasztás, az autó menet tulajdonsága változik-e, futóművet jobban "igénybe" veszi-e. Köszönöm előre is a válaszokat.   
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #5040 Dátum: 2014.04.02 szerda, 19:26:55 »

Sziasztok!
Most vettem 18"-os alufelnit 225/40 r18-as gumikkal. Az lenne a kérdésem, hogy mennyire fog megnőni a fogyasztás, az autó menet tulajdonsága változik-e, futóművet jobban "igénybe" veszi-e. Köszönöm előre is a válaszokat.   
A fogyasztás nem fog változni, a futómű bírja (gyári méret) kanyarban stabilabb lesz, viszont rossz úton rázósabb.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #5041 Dátum: 2014.04.02 szerda, 19:37:46 »

A fogyasztás nem fog változni, a futómű bírja (gyári méret) kanyarban stabilabb lesz, viszont rossz úton rázósabb.

Kicsit nyomvályús útnál is már, ki akarja tépni a kezedből a kormányt. Kapaszkodni kell kicsit
A fogyi valóban nem nő. Padkázásra jobban figyelj, peres a gumi
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #5042 Dátum: 2014.04.02 szerda, 19:41:57 »

Gyors kérdés fiúk
Észrevettem ma h, a bal oldali féltengely külső gumiharangnál a tengelyen lévő bilincs elengedett
és a zsírt engedi kiszivárogni  falbav
Kérdezném h, csőbilincsre cserélhetem-e azt a szorító valamit a gumiharangon?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5043 Dátum: 2014.04.02 szerda, 19:49:11 »

Gyors kérdés fiúk
Észrevettem ma h, a bal oldali féltengely külső gumiharangnál a tengelyen lévő bilincs elengedett
és a zsírt engedi kiszivárogni  falbav
Kérdezném h, csőbilincsre cserélhetem-e azt a szorító valamit a gumiharangon?
bármilyenre ami elfér. kötegelő szalag is jó. az erősebb, szélesebb
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #5044 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:19:28 »

bármilyenre ami elfér. kötegelő szalag is jó. az erősebb, szélesebb

Mire gondolsz pontosan?
Kábel kötegelő szalag az a műanyag önmagába visszafűzhető akármi?
Az nem gyenge? Jól meg tudja szorítani?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #5045 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:20:33 »

 Üdv!
 Hátsó futóműben a fölsö lengökarban a külső szilnetnek mi a hivatalos neve?
 Hol lehet beszerezni?Terpeszthet emiatt?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5046 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:30:08 »

Mire gondolsz pontosan?
Kábel kötegelő szalag az a műanyag önmagába visszafűzhető akármi?
Az nem gyenge? Jól meg tudja szorítani?
az hát. azért írtam h a nagyobb szélesebb
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #5047 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:47:43 »

az hát. azért írtam h a nagyobb szélesebb

Ok köszi megpróbálom. Zsír az valami spéci kell bele? Lehet h, pótolni kellene valamennyit
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5048 Dátum: 2014.04.02 szerda, 21:43:07 »

Ok köszi megpróbálom. Zsír az valami spéci kell bele? Lehet h, pótolni kellene valamennyit

A zsírt pótold, mert a féltengelycsukló nem lesz hálás....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #5049 Dátum: 2014.04.02 szerda, 22:08:33 »

A zsírt pótold, mert a féltengelycsukló nem lesz hálás....

Milyen zsírt tegyek bele?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.