Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:08:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
101
102
103
104
105
106
107
[
108
]
109
110
111
112
113
114
115
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3164662 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5350 Dátum:
2014.07.10 csütörtök, 07:34:11 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.10 csütörtök, 07:30:40
Úgy érted, hogy a felesége/párja segítsen neki?
Ja. A csillapítóé.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mondi 77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5351 Dátum:
2014.07.13 vasárnap, 19:58:54 »
Jó estét urak
Kérdésem lenne rendelt-e valaki lengyelből hátsó szilent készletett? És ha igen akkor mik a tapasztalatok mert én most készülök rendelni mert tropa egy pár szilentem, és egy medontásal kicserélném az összesett. Válaszokat előre.
Naplózva
Ford mondeo 2001-11 kombi 115Le TDDI 440 000km Trend EGR off XENON temp(örök köszönet Vik,) kieg.fűtés 6seb.navi
siky
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5352 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 11:48:15 »
Tegnapi szerelgetés eredménye:
4 db új Bilstein B4 lengéscsillapító
1 db SKF toronycsapágy (2 kellett volna
)
generátor bronzkefe cserélve (köszönet AndyA-nak a kefékért
)
1 db féltengely külső gumiharang cserélve
Jobb első támasztógömbfej szegecsek lefúrva, csavarral helyettesítve (otthon hagytam az újat
)
Dominak bal első sárvédő cserélve (azért maradt utána néhány csavar
)
Hátravan még: hátsó fékbetét csere (természetesen Bosch), Air Spring beépítése, jobb első támasztógömbfej csere.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5353 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 12:13:13 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.14 hétfő, 11:48:15
Tegnapi szerelgetés eredménye:
4 db új Bilstein B4 lengéscsillapító
1 db SKF toronycsapágy (2 kellett volna
)
generátor bronzkefe cserélve (köszönet AndyA-nak a kefékért
)
1 db féltengely külső gumiharang cserélve
Jobb első támasztógömbfej szegecsek lefúrva, csavarral helyettesítve (otthon hagytam az újat
)
Dominak bal első sárvédő cserélve (azért maradt utána néhány csavar
)
Hátravan még: hátsó fékbetét csere (természetesen Bosch), Air Spring beépítése, jobb első támasztógömbfej csere.
Ha még nem vetted meg a gömbfejet, nekem van egy fölösben. Vettem, mert gyanús volt, de végül nem kellett.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5354 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 13:01:05 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.14 hétfő, 11:48:15
Tegnapi szerelgetés eredménye:
4 db új Bilstein B4 lengéscsillapító
Ezt hol vetted? Első benyomások milyenek?
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
siky
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5355 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 16:49:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.14 hétfő, 12:13:13
Ha még nem vetted meg a gömbfejet, nekem van egy fölösben. Vettem, mert gyanús volt, de végül nem kellett.
AndyA
Már megvettem hónapokkal ezelőtt, csak nem tudtam berakni, mert ugyebár le kellett fúrni a szegecseket. Tegnap pedig, amikor a műhelyben voltam, jól otthon hagytam
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5356 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 16:51:27 »
Idézetet írta: GKovacs - 2014.07.14 hétfő, 13:01:05
Ezt hol vetted? Első benyomások milyenek?
Bárdi. Az első benyomások? Nem nagyon tudok mihez viszonyítani, csak a régiekhez. Annál jobbak
Ha pesti vagy kipróbálhatod.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5357 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 17:56:14 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.14 hétfő, 16:51:27
Bárdi. Az első benyomások? Nem nagyon tudok mihez viszonyítani, csak a régiekhez. Annál jobbak
Ha pesti vagy kipróbálhatod.
500-ért km-enként
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
siky
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5358 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 18:26:39 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.07.14 hétfő, 17:56:14
500-ért km-enként
Dehogy 500-ért! 560-ért, ha ő vezet az dupla pénz!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5359 Dátum:
2014.07.14 hétfő, 18:28:40 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.14 hétfő, 18:26:39
Dehogy 500-ért! 560-ért, ha ő vezet az dupla pénz!
Ennyit fizetsz neki?
Mivel ha ő vezet, akkor te vagy az utas......és az utas fizet!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GKovacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 476
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5360 Dátum:
2014.07.15 kedd, 10:24:33 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.14 hétfő, 18:28:40
Ennyit fizetsz neki?
Mivel ha ő vezet, akkor te vagy az utas......és az utas fizet!
Á köszönöm, inkább nem vezetem más autóját. Anno még friss jogosítvánnyal totálkárra törtem egy 2107 Ladát. Elég mély nyomot hagyott bennem. (Vizes úton megcsúszott a hátulja és neki a kőfalnak.)
Még mindig nem döntöttem el, hogy milyen lengéscsillapítót vegyek. Viszont felmerült bennem, hogy ennél is van olyan, mint a féknél, hogy az első nagyobb igénybevételnek van kitéve és oda jobbat érdemes venni? Vagy mind a 4 legyen egyforma?
Naplózva
MK4 2.2 TDCI Titanium S
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5361 Dátum:
2014.07.15 kedd, 10:35:24 »
Idézetet írta: GKovacs - 2014.07.15 kedd, 10:24:33
Á köszönöm, inkább nem vezetem más autóját. Anno még friss jogosítvánnyal totálkárra törtem egy 2107 Ladát. Elég mély nyomot hagyott bennem. (Vizes úton megcsúszott a hátulja és neki a kőfalnak.)
Még mindig nem döntöttem el, hogy milyen lengéscsillapítót vegyek. Viszont felmerült bennem, hogy ennél is van olyan, mint a féknél, hogy az első nagyobb igénybevételnek van kitéve és oda jobbat érdemes venni? Vagy mind a 4 legyen egyforma?
Az elsőt pont arra a nagyobb igénybevételre tervezték.
Ha a gyári specifikációnál maradsz, akkor páronként legyen egyforma, amúgy mindegy a gyártó, típus (lengéscsillapítás szempontjából legalábbis).
Ha valamit változtatsz, akkor mind a négynek követnie kell a változást, akkor teljes rendszert kell cserélni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5362 Dátum:
2014.07.15 kedd, 11:14:27 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.15 kedd, 08:14:08
Előzmény:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1594.msg915306#msg915306
Tipcsi!
Nagyon elromlik ha így megyek vele?
Meg tudod nekem csinálni valamikor?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5363 Dátum:
2014.07.15 kedd, 11:15:31 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.15 kedd, 11:14:27
Meg tudod nekem csinálni valamikor?
Fújjjjj.
(Hívd fel telefonon, ha nem állítod kész tények elé, akkor kb. decemberre lesz időpontod.
)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5364 Dátum:
2014.07.15 kedd, 11:20:58 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.15 kedd, 11:14:27
Tipcsi!
Nagyon elromlik ha így megyek vele?
Meg tudod nekem csinálni valamikor?
Bocs, innen nem látom mit rontottál el
.............. mondjuk alig van mit. De nálad........
Szerintem az volt a baj, hogy szétszereléskor nem vetted figyelembe mi hány DIN-es!
A héten Freiheit van.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
siky
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5365 Dátum:
2014.07.15 kedd, 11:40:21 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.15 kedd, 11:20:58
Bocs, innen nem látom mit rontottál el
.............. mondjuk alig van mit. De nálad........
Szerintem az volt a baj, hogy szétszereléskor nem vetted figyelembe mi hány DIN-es!
A héten Freiheit van.
Akkor csináld meg otthon, vagy ahol nyaralsz
Most kb középen van, mert tartják a gumiharangok. Mi a phicsától lesz egyszer csak 2 centivel rövidebb? Nem fhasz ez
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5366 Dátum:
2014.07.15 kedd, 19:28:30 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.15 kedd, 11:40:21
Akkor csináld meg otthon, vagy ahol nyaralsz
Most kb középen van, mert tartják a gumiharangok. Mi a phicsától lesz egyszer csak 2 centivel rövidebb? Nem fhasz ez
Nyilván nem lett rövidebb. Nem is lehet mit elrontani........ nem is értem neked hogyan sikerült és egyáltalán mi.
A külső csuklóból nem mozdulhat hosszirányban a féltengely. A belső csuklónál van hosszirányú kiegyenlítés.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
siky
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5367 Dátum:
2014.07.15 kedd, 19:39:36 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.15 kedd, 19:28:30
Nyilván nem lett rövidebb. Nem is lehet mit elrontani........ nem is értem neked hogyan sikerült és egyáltalán mi.
A külső csuklóból nem mozdulhat hosszirányban a féltengely. A belső csuklónál van hosszirányú kiegyenlítés.
Hát ezaz, hogy én sem értem, de mégis megtörtént! Arra gondolok, hogy mégiscsak a külső csuklóból csúszott ki, és rossz helyre ment vissza, ahol mélyebbre tudott menni. De hajt rendesen, már mentem vele 80 km-t
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5368 Dátum:
2014.07.15 kedd, 19:44:39 »
Beraktam ma az Air Springet. Nagy szívás volt, de csak sikerült (szerintem ez nem mondeohoz való, mert olyan tartozékok is vannak hozzá, amit egy mondiba nem lehet beszerelni). 0,9 bárra fújtam, szépen felemelte a hátulját, most már nem néz ki úgy üresen, mintha lomiznék vele
Kicsit kemény lett tőle, úgyhogy kipróbálom majd alacsonyabb nyomással is, aztán majd ha lesz időm, elkezdem beépíteni az automata szintszabályzót hozzá.
Apropó! A xenon szintérzékelője milyen jelet ad ki magából? Analóg vagy digitális? Tudom én azt vajon használni másra is?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5369 Dátum:
2014.07.15 kedd, 22:09:36 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.15 kedd, 19:44:39
Beraktam ma az Air Springet. Nagy szívás volt, de csak sikerült (szerintem ez nem mondeohoz való, mert olyan tartozékok is vannak hozzá, amit egy mondiba nem lehet beszerelni). 0,9 bárra fújtam, szépen felemelte a hátulját, most már nem néz ki úgy üresen, mintha lomiznék vele
Kicsit kemény lett tőle, úgyhogy kipróbálom majd alacsonyabb nyomással is, aztán majd ha lesz időm, elkezdem beépíteni az automata szintszabályzót hozzá.
Apropó! A xenon szintérzékelője milyen jelet ad ki magából? Analóg vagy digitális? Tudom én azt vajon használni másra is?
Mire akarod használni?
Szerintem egy pótméter van benne összesen (a valódi helyett
)..
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5370 Dátum:
2014.07.16 szerda, 09:01:51 »
Voltam ma szerelőnél a féltengely miatt. Megmozgatta és azt mondta, hogy minden a helyén van, de vlami elromlott a belső csuklónál (??!) és vigyem el féltengelyeshez.
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5371 Dátum:
2014.07.16 szerda, 09:06:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.15 kedd, 22:09:36
Mire akarod használni?
Szerintem egy pótméter van benne összesen (a valódi helyett
)..
AndyA
Automata szintszabályzót akarok csinálni a következő képpen:
Air Springet teszek a hátsó rugókba (ez már megvan) és összekötöm őket, hogy egy szelepen keresztül lehessen állítani a nyomást. Ezt a szelepet rákötöm egy nyomásszabályzó szelepre, ami tud növelni és csökkenteni is. Beépítek egy 12v-os kompresszort, ami emelni tudja a nyomást. Első körben egy kapcsolót teszek a műszerfalra, hogy kézzel tudjam szabályozni, de hosszútávon azt tervezem, hogy a xenon szintszabályzóját használva automatát csinálok belőle
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5372 Dátum:
2014.07.16 szerda, 09:21:41 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.16 szerda, 09:06:38
Automata szintszabályzót akarok csinálni a következő képpen:
Air Springet teszek a hátsó rugókba (ez már megvan) és összekötöm őket, hogy egy szelepen keresztül lehessen állítani a nyomást. Ezt a szelepet rákötöm egy nyomásszabályzó szelepre, ami tud növelni és csökkenteni is. Beépítek egy 12v-os kompresszort, ami emelni tudja a nyomást. Első körben egy kapcsolót teszek a műszerfalra, hogy kézzel tudjam szabályozni, de hosszútávon azt tervezem, hogy a xenon szintszabályzóját használva automatát csinálok belőle
Bátorság van......mindez úgy, hogy olyan alkatrészt is elrontasz (pedig nehéz), amihez nem is nyúlsz.
Elrontanád a vasgolyót is......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5373 Dátum:
2014.07.16 szerda, 09:21:49 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.16 szerda, 09:06:38
Automata szintszabályzót akarok csinálni a következő képpen:
Air Springet teszek a hátsó rugókba (ez már megvan) és összekötöm őket, hogy egy szelepen keresztül lehessen állítani a nyomást. Ezt a szelepet rákötöm egy nyomásszabályzó szelepre, ami tud növelni és csökkenteni is. Beépítek egy 12v-os kompresszort, ami emelni tudja a nyomást. Első körben egy kapcsolót teszek a műszerfalra, hogy kézzel tudjam szabályozni, de hosszútávon azt tervezem, hogy a xenon szintszabályzóját használva automatát csinálok belőle
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5374 Dátum:
2014.07.16 szerda, 09:48:17 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.16 szerda, 09:06:38
Automata szintszabályzót akarok csinálni a következő képpen:
Air Springet teszek a hátsó rugókba (ez már megvan) és összekötöm őket, hogy egy szelepen keresztül lehessen állítani a nyomást. Ezt a szelepet rákötöm egy nyomásszabályzó szelepre, ami tud növelni és csökkenteni is. Beépítek egy 12v-os kompresszort, ami emelni tudja a nyomást. Első körben egy kapcsolót teszek a műszerfalra, hogy kézzel tudjam szabályozni, de hosszútávon azt tervezem, hogy a xenon szintszabályzóját használva automatát csinálok belőle
Óvattal. Nagyon pici ezeknek a térfogata, szó szerint másodpercek alatt fújja dagira a legolcsóbb tecsós kompresszor is. Kéne bele egy 1,1 báros biztonsági lefújószelep, hogy semmi módon ne tudd túlfújni.
A projekt amúgy érdekes. A xenon szintezőt majd este megnézem, van pár darab éppen kéznél.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5375 Dátum:
2014.07.16 szerda, 09:48:39 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.16 szerda, 09:21:49
Aki mondja!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
siky
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5376 Dátum:
2014.07.16 szerda, 09:54:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.16 szerda, 09:48:17
Óvattal. Nagyon pici ezeknek a térfogata, szó szerint másodpercek alatt fújja dagira a legolcsóbb tecsós kompresszor is. Kéne bele egy 1,1 báros biztonsági lefújószelep, hogy semmi módon ne tudd túlfújni.
A projekt amúgy érdekes. A xenon szintezőt majd este megnézem, van pár darab éppen kéznél.
AndyA
Igen, tapasztaltam. Éppenhogy csak nyomtam egyet a benzinkút kompresszorán és már másfél baron volt a nyomás. Egyébként 0.6-1.2 bar között kell lennie, ezért egy 1.2 baros biztonsági szlep kell. Most 0.9-re van fújva az enyém és szépen szintben áll az autó
Naplózva
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5377 Dátum:
2014.07.16 szerda, 10:00:00 »
Most vettem észre, hogy eltört a jobb hátsó spirálrugóm.
Az autón nem látszik, hogy ferde lenne.
Nem a felénél tört ketté, hanem valamelyik végénél tört le kb. egy menethossznyi.
Közlekedhetek így vele, vagy vigyem el szervizbe?
Hetente kb. 20km-t megyek vele.
Október végén mennék haza.
Haza viszont 850km-t.
Köszi!
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5378 Dátum:
2014.07.16 szerda, 10:04:59 »
Idézetet írta: zeix - 2014.07.16 szerda, 10:00:00
Most vettem észre, hogy eltört a jobb hátsó spirálrugóm.
Az autón nem látszik, hogy ferde lenne.
Nem a felénél tört ketté, hanem valamelyik végénél tört le kb. egy menethossznyi.
Közlekedhetek így vele, vagy vigyem el szervizbe?
Hetente kb. 20km-t megyek vele.
Október végén mennék haza.
Haza viszont 850km-t.
Köszi!
Jót nem tesz neki, ha így használod, az biztos...
Nem tudod még a hazaút előtt kicserélni?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5379 Dátum:
2014.07.16 szerda, 10:06:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.16 szerda, 10:04:59
Jót nem tesz neki, ha így használod, az biztos...
Nem tudod még a hazaút előtt kicserélni?
AndyA
De kitudnám, van a közelben egy Ford márkaszerviz.
Csak kérdés hogy az Osztrák szerelők milyen áron dolgoznak...
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5380 Dátum:
2014.07.16 szerda, 10:07:12 »
Idézetet írta: zeix - 2014.07.16 szerda, 10:06:12
De kitudnám, van a közelben egy Ford márkaszerviz.
Csak kérdés hogy az Osztrák szerelők milyen áron dolgoznak...
Merre laksz? Bécs környékén van magyar szerelő is, aki elfogadható éron dolgozik.
Alkatrészt meg én is tudok neked hozni, hetente járok haza.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5381 Dátum:
2014.07.16 szerda, 10:12:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.16 szerda, 10:07:12
Merre laksz? Bécs környékén van magyar szerelő is, aki elfogadható éron dolgozik.
Alkatrészt meg én is tudok neked hozni, hetente járok haza.
AndyA
Riezlern, kinnt a francba. Bécstől 610km-re.
Megkérdezem ma szervizt, hogy mennyiért csinálnák meg.
Azért köszi!
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5382 Dátum:
2014.07.16 szerda, 10:33:49 »
Idézetet írta: zeix - 2014.07.16 szerda, 10:12:36
Riezlern, kinnt a francba. Bécstől 610km-re.
Megkérdezem ma szervizt, hogy mennyiért csinálnák meg.
Azért köszi!
Találtam egy ilyet:
http://www.autoteile-teufel.de/LESJOeFORS/Fahrwerksfeder/4227572/?categoryId=3633&vehicleId=16632
Ez jó lenne hozzá?
Mert akkor csak egy olcsó szerelőt kellene találnom.
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5383 Dátum:
2014.07.16 szerda, 11:13:41 »
Idézetet írta: zeix - 2014.07.16 szerda, 10:33:49
Találtam egy ilyet:
http://www.autoteile-teufel.de/LESJOeFORS/Fahrwerksfeder/4227572/?categoryId=3633&vehicleId=16632
Ez jó lenne hozzá?
Mert akkor csak egy olcsó szerelőt kellene találnom.
Ránézésre az, de hívd fel őket és kérdezz rá, az a biztos.
A szerelés viszont nem lesz olcsó, csak a kombinál lehet azt megcsinálni, hogy rugó össze, ki, új rugó be, kienged, és kész.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5384 Dátum:
2014.07.16 szerda, 11:19:55 »
Idézetet írta: zeix - 2014.07.16 szerda, 10:33:49
Találtam egy ilyet:
http://www.autoteile-teufel.de/LESJOeFORS/Fahrwerksfeder/4227572/?categoryId=3633&vehicleId=16632
Ez jó lenne hozzá?
Mert akkor csak egy olcsó szerelőt kellene találnom.
Izé... Mikromacska vagy ötféle rugót ad.
1360352 - piros-sárga-fehér
1360353 - piros-lila-fehér
1383778 - piros-lila-lila
A többi már nem kapható. Meg kéne nézni, hogy a töröttnek mi a színkódja, nehogy más erősségűt sikerüljön beszerezni újnak.
A weboldalon látható 1130450 Ford azonosítóra viszont nincs találat a mikromacskában.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5385 Dátum:
2014.07.16 szerda, 11:27:16 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.16 szerda, 11:19:55
Izé... Mikromacska vagy ötféle rugót ad.
1360352 - piros-sárga-fehér
1360353 - piros-lila-fehér
1383778 - piros-lila-lila
A többi már nem kapható. Meg kéne nézni, hogy a töröttnek mi a színkódja, nehogy más erősségűt sikerüljön beszerezni újnak.
A weboldalon látható 1130450 Ford azonosítóra viszont nincs találat a mikromacskában.
AndyA
Köszi az infókat.
Így már viszont erősen hajlok arra, hogy otthon fogom megcsináltatni.
Itt horror áron dolgoznak, a szakik.
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5386 Dátum:
2014.07.16 szerda, 12:38:58 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.16 szerda, 09:06:38
Automata szintszabályzót akarok csinálni a következő képpen:
Air Springet teszek a hátsó rugókba (ez már megvan) és összekötöm őket, hogy egy szelepen keresztül lehessen állítani a nyomást. Ezt a szelepet rákötöm egy nyomásszabályzó szelepre, ami tud növelni és csökkenteni is. Beépítek egy 12v-os kompresszort, ami emelni tudja a nyomást. Első körben egy kapcsolót teszek a műszerfalra, hogy kézzel tudjam szabályozni, de hosszútávon azt tervezem, hogy a xenon szintszabályzóját használva automatát csinálok belőle
ezt teljesen mechanikusan meg lehet oldani fillerekbol
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5387 Dátum:
2014.07.16 szerda, 13:36:20 »
Idézetet írta: zeix - 2014.07.16 szerda, 11:27:16
Köszi az infókat.
Így már viszont erősen hajlok arra, hogy otthon fogom megcsináltatni.
Itt horror áron dolgoznak, a szakik.
Amúgy a színkódja: piros-piros-sárga.
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
siky
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5388 Dátum:
2014.07.16 szerda, 13:54:23 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.07.16 szerda, 12:38:58
ezt teljesen mechanikusan meg lehet oldani fillerekbol
Nem teljesen mechanikus (ha automatára csinálom), de szerintem sem lesz drága.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.07.16 szerda, 16:04:20 írta siky
»
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5389 Dátum:
2014.07.16 szerda, 14:47:26 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.16 szerda, 13:54:23
Nem teljesenmechanikus (ha automatára csinálom), de szerintem sem lesz drága.
pont az a lenyeg hogy ne kelljen elektronika. mechanikusan is llehet automata. A teherautok is azok. Egy szelep és levegő kell. Ennyi
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
siky
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5390 Dátum:
2014.07.16 szerda, 16:04:45 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.07.16 szerda, 14:47:26
pont az a lenyeg hogy ne kelljen elektronika. mechanikusan is llehet automata. A teherautok is azok. Egy szelep és levegő kell. Ennyi
Ezt kifejtenéd bővebben?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5391 Dátum:
2014.07.16 szerda, 18:02:36 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.16 szerda, 16:04:45
Ezt kifejtenéd bővebben?
A buszoknál pl egy ilyen szeleppel van megoldva.
http://primvol.hu/webshop/gmp500005001-szintezo-szelep-(autobusz)-jobb/cikk/117675/
A szelep van rögzítve a kasztnihoz, a karja meg a futóműhöz. Természetesen futóművenként van kettő-kettő (minden oldalon egy-egy).
«
Utoljára szerkesztve: 2014.07.16 szerda, 18:04:25 írta Lacika71
»
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5392 Dátum:
2014.07.16 szerda, 18:28:55 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.07.16 szerda, 18:02:36
A buszoknál pl egy ilyen szeleppel van megoldva.
http://primvol.hu/webshop/gmp500005001-szintezo-szelep-(autobusz)-jobb/cikk/117675/
A szelep van rögzítve a kasztnihoz, a karja meg a futóműhöz. Természetesen futóművenként van kettő-kettő (minden oldalon egy-egy).
Tehát akkor ebből a cuccból kell kettő, ha jól értem. Viszont ehhez kell puffertartartály is, nem?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5393 Dátum:
2014.07.16 szerda, 20:45:38 »
Idézetet írta: siky - 2014.07.16 szerda, 18:28:55
Tehát akkor ebből a cuccból kell kettő, ha jól értem. Viszont ehhez kell puffertartartály is, nem?
Nem. Neked bőven elég egy. ráadásul egy sokkal egyszerűbb butább is elég. valami féle levegő tároló mindenképp kell.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.07.16 szerda, 20:47:41 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Lacika71
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5394 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 10:26:57 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.07.16 szerda, 20:45:38
Nem. Neked bőven elég egy. ráadásul egy sokkal egyszerűbb butább is elég. valami féle levegő tároló mindenképp kell.
Én sem konkrétan arra gondoltam, csak valami hasonlóra.
Idézetet írta: siky - 2014.07.16 szerda, 18:28:55
Tehát akkor ebből a cuccból kell kettő, ha jól értem. Viszont ehhez kell puffertartartály is, nem?
Egy levegőtartályra szerintem is szükséged lenne, mert akkor a kompresszorod folyamatosan kapcsolgatna ki-be, ami nem tenne neki jót. Az általad elgondoltnál is kellene ugyanezen oknál fogva.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5395 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 10:39:34 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.07.17 csütörtök, 10:26:57
Én sem konkrétan arra gondoltam, csak valami hasonlóra.
Egy levegőtartályra szerintem is szükséged lenne, mert akkor a kompresszorod folyamatosan kapcsolgatna ki-be, ami nem tenne neki jót. Az általad elgondoltnál is kellene ugyanezen oknál fogva.
igen a legjobb lenne egy fülke szintezo . Kevés levegő elég és azt gyorsan tudja korrigálni. Tartály meg mindig kell valóban.
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
klinge75
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5396 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 10:43:24 »
Sziasztok. Cserélnék MK3 mondin bal első kerékcsapágyat, valaki nem tud 1 linket valami videóról ahol meg tudnám lesni? Előre is köszi.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5397 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 10:51:08 »
Idézetet írta: klinge75 - 2014.07.17 csütörtök, 10:43:24
Sziasztok. Cserélnék MK3 mondin bal első kerékcsapágyat, valaki nem tud 1 linket valami videóról ahol meg tudnám lesni? Előre is köszi.
Nem egyszerű a mutatvány. Ki kell préselni a régi csapágyat, és bele az újat. A teljes gólyalábat ki kell szedni.
Biztos neki akarsz állni...? Szervizben egy óra alatt megvan 6-8 ezer Ft-ért, szemben a fél napos tömény szívással, ha még nem csináltál ilyet és nem tudod, hogyan kell.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
klinge75
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5398 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 10:59:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.07.17 csütörtök, 10:51:08
Nem egyszerű a mutatvány. Ki kell préselni a régi csapágyat, és bele az újat. A teljes gólyalábat ki kell szedni.
Biztos neki akarsz állni...? Szervizben egy óra alatt megvan 6-8 ezer Ft-ért, szemben a fél napos tömény szívással, ha még nem csináltál ilyet és nem tudod, hogyan kell.
AndyA
Szia, és köszi. Mindent én csinálok a kocsimon a kuplungozástól a fékig mindent, van műhely szerszám meg minden...
Csak még ezt a műveletet nem csináltam de hétfőn nekilátok
Köszi mégegyszer
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #5399 Dátum:
2014.07.17 csütörtök, 11:18:21 »
Idézetet írta: klinge75 - 2014.07.17 csütörtök, 10:59:08
Szia, és köszi. Mindent én csinálok a kocsimon a kuplungozástól a fékig mindent, van műhely szerszám meg minden...
Csak még ezt a műveletet nem csináltam de hétfőn nekilátok
Köszi mégegyszer
Fakír, és még élvezi is.
Sok szerencsét!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
101
102
103
104
105
106
107
[
108
]
109
110
111
112
113
114
115
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ