Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 08:35:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 300 301 302 303 304 305 306 [307] 308 309 310 311 312 313 314 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10551737 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
mazlitulla
Vendég
« Új hozzászólás #15300 Dátum: 2013.03.13 szerda, 12:39:34 »

Sziasztok!

Van egy 2.0 benzines mondeom egy hete vettem es olyan problemam van vele hogy nem kapcsol be a tempomat ha megnyomom a + illetve - jelet akkor a muszerfalaon megjelenik hogy mukodik de az on gombal nem kapcsol be:S es akkor sem mukodik ha a tobbi gombot hasznalom valakinek vmien otlet? Vectranal halottam mar olyanrol hogyha az elso fek el van kopva akkor nem kapcsol be lehetsege ez mondeonal is?

Koszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #15301 Dátum: 2013.03.13 szerda, 12:42:30 »

Sziasztok!

Van egy 2.0 benzines mondeom egy hete vettem es olyan problemam van vele hogy nem kapcsol be a tempomat ha megnyomom a + illetve - jelet akkor a muszerfalaon megjelenik hogy mukodik de az on gombal nem kapcsol be:S es akkor sem mukodik ha a tobbi gombot hasznalom valakinek vmien otlet? Vectranal halottam mar olyanrol hogyha az elso fek el van kopva akkor nem kapcsol be lehetsege ez mondeonal is?

Koszi

Nekem akkor csinált ilyet, amikor a bal első ajtó tövében az átvezető kábelkorbács csatlakozója picit meglazult. Azután később már a zár és az ablakemelő sem működött rendesen, de elsőnek a tempomat ment el. Hogy mi köze hozzá, azt ne kérdezd, erre még senki nem tudott válaszolni... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15302 Dátum: 2013.03.13 szerda, 12:45:31 »

Nekem akkor csinált ilyet, amikor a bal első ajtó tövében az átvezető kábelkorbács csatlakozója picit meglazult. Azután később már a zár és az ablakemelő sem működött rendesen, de elsőnek a tempomat ment el. Hogy mi köze hozzá, azt ne kérdezd, erre még senki nem tudott válaszolni... Smiley

AndyA

"erre még senki nem tudott válaszolni" ....azok közül, akiket eddig kérdeztél   Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #15303 Dátum: 2013.03.13 szerda, 19:29:33 »

Sziasztok!

Van egy 2.0 benzines mondeom egy hete vettem es olyan problemam van vele hogy nem kapcsol be a tempomat ha megnyomom a + illetve - jelet akkor a muszerfalaon megjelenik hogy mukodik de az on gombal nem kapcsol be:S es akkor sem mukodik ha a tobbi gombot hasznalom valakinek vmien otlet? Vectranal halottam mar olyanrol hogyha az elso fek el van kopva akkor nem kapcsol be lehetsege ez mondeonal is?

Koszi

Elöször az "ON" gombot nyomd meg, hogy aktiváld a tempomatot és csak utána a "SET"-t.  Ha csak "ON" gombot nyomsz akkor még nem jelenik meg semmi és nem is tartja a sebességet csak a "SET"-re.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15304 Dátum: 2013.03.13 szerda, 19:33:18 »

Elöször az "ON" gombot nyomd meg, hogy aktiváld a tempomatot és csak utána a "SET"-t.  Ha csak "ON" gombot nyomsz akkor még nem jelenik meg semmi és nem is tartja a sebességet csak a "SET"-re.


40 km/ó alatt meg hiába is nyomkodod, mert nem fog működni. Ha esetleg nincs meg a kezelésid, akkor itt a fórumon is megtalálható. Abban egyszerűen le van írva, hogy hogyan kell használni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15305 Dátum: 2013.03.13 szerda, 19:56:42 »

Elöször az "ON" gombot nyomd meg, hogy aktiváld a tempomatot és csak utána a "SET"-t.  Ha csak "ON" gombot nyomsz akkor még nem jelenik meg semmi és nem is tartja a sebességet csak a "SET"-re.

Nekem ez az egyetlen furcsa dolog a rendszerben, hogy nem jelzi sehol a ki vagy bekapcsolt állapotot.  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15306 Dátum: 2013.03.13 szerda, 20:04:17 »

Nekem ez az egyetlen furcsa dolog a rendszerben, hogy nem jelzi sehol a ki vagy bekapcsolt állapotot.  Undecided

Minden egyes motorindításkor meg kell nyomnod az ON gombot. Én sem látom sok értelmét, de ez van. Ma én is kipóbáltam azt, amit a könyv ír. Mégpedig azt, hogy tempomat be->haladás 60-al->fék benyom, lassulás 50-re->RES gomb benyom. Ekkor történik meg az, hogy a tempomat az utoljára megadott sebbességre gyorsítja az autót.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15307 Dátum: 2013.03.13 szerda, 20:29:12 »

Minden egyes motorindításkor meg kell nyomnod az ON gombot. Én sem látom sok értelmét, de ez van. Ma én is kipóbáltam azt, amit a könyv ír. Mégpedig azt, hogy tempomat be->haladás 60-al->fék benyom, lassulás 50-re->RES gomb benyom. Ekkor történik meg az, hogy a tempomat az utoljára megadott sebbességre gyorsítja az autót.

Tudom hogyan működik.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15308 Dátum: 2013.03.13 szerda, 21:02:54 »

Tudom hogyan működik.  Wink

Azt elhiszem. Akkor nem értem a problémád. Amikor beindítod a motort, utána nyomsz egy ON-t azt csá.
Naplózva
mazlitulla
Vendég
« Új hozzászólás #15309 Dátum: 2013.03.13 szerda, 21:08:25 »

szia!

Nalam nincs set nalam van egy on off reset + - ennyi vagy a setre ugy gondolsz mint + - ?
Elotte fiat puntom volt szoval ez nagy elorelepes nekem meg senkinek sincs a kornyezetemben mondeoja batyamnak vectraja van o megnyomja hogy on es mukodik!
No majd holnap kiprobalom!!!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15310 Dátum: 2013.03.13 szerda, 21:13:20 »

szia!

Nalam nincs set nalam van egy on off reset + - ennyi vagy a setre ugy gondolsz mint + - ?
Elotte fiat puntom volt szoval ez nagy elorelepes nekem meg senkinek sincs a kornyezetemben mondeoja batyamnak vectraja van o megnyomja hogy on es mukodik!
No majd holnap kiprobalom!!!

A bal oldalon van az ON és az OFF, a jobb oldalon felülről lefelé RES, SET +, -

http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf 21. oldal.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15311 Dátum: 2013.03.13 szerda, 21:26:21 »

Azt elhiszem. Akkor nem értem a problémád. Amikor beindítod a motort, utána nyomsz egy ON-t azt csá.

Ezt csinálom...... csak mennyivel egyszerűbb lenne bekapcsolva -tudni- hagyni és/vagy mutathatná az a kis skála jel, hogy be van kapcsolva és nem csak akkor mikor működik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15312 Dátum: 2013.03.13 szerda, 21:46:34 »

Ezt csinálom...... csak mennyivel egyszerűbb lenne bekapcsolva -tudni- hagyni és/vagy mutathatná az a kis skála jel, hogy be van kapcsolva és nem csak akkor mikor működik.

Akkor nem lenne min mérgelődni. Vagy máson mérgelődnél. Nem mindegy?  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15313 Dátum: 2013.03.13 szerda, 21:48:45 »

Akkor nem lenne min mérgelődni. Vagy máson mérgelődnél. Nem mindegy?  vigyor3

Hát azért nem mérgelődöm....csak furcsa.  Huh?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15314 Dátum: 2013.03.13 szerda, 21:55:01 »

Hát azért nem mérgelődöm....csak furcsa.  Huh?

Engem az autóban jobban zavar az átlagfogyasztásmérő pontatlansága. (kiírt adat 3,9; a mért fogyasztás 5,8. Ez akárhogy is számolom 2 lityi különbség) Nem beszélve a tempomattal együtt felprogramozott pill. fogyasztás-mérőéről. Csak terhelésen mutat fogyasztást. Amikor leveszem a gázról a lábam, azt értem, mert elveszi az üzemanyagot, de tartós sebességgel haladáskor "0"-t fogyaszt, az kizárt. Akkor még nem említettem az álló helyben az alapjárat alatt "--" a kiírt értéket.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15315 Dátum: 2013.03.13 szerda, 22:01:42 »

Engem az autóban jobban zavar az átlagfogyasztásmérő pontatlansága. (kiírt adat 3,9; a mért fogyasztás 5,8. Ez akárhogy is számolom 2 lityi különbség) Nem beszélve a tempomattal együtt felprogramozott pill. fogyasztás-mérőéről. Csak terhelésen mutat fogyasztást. Amikor leveszem a gázról a lábam, azt értem, mert elveszi az üzemanyagot, de tartós sebességgel haladáskor "0"-t fogyaszt, az kizárt. Akkor még nem említettem az álló helyben az alapjárat alatt "--" a kiírt értéket.

Na pedig pont ezen nem kellene problémázni......  vigyor3
Annyit fogyaszt amennyit. Nem az a lényeg, hogy mit ír.

Nekem a benzines szinte full pontos   8.5-en áll és kb annyit is kajál.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15316 Dátum: 2013.03.13 szerda, 22:04:43 »

Na pedig pont ezen nem kellene problémázni......  vigyor3
Annyit fogyaszt amennyit. Nem az a lényeg, hogy mit ír.

Nekem a benzines szinte full pontos   8.5-en áll és kb annyit is kajál.

Tudod mit? Ez legyen minden autónak a legnagyobb problémája. De sajnos nem ez az és azok nem olcsók.  rinya
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #15317 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 09:01:22 »

Engem az autóban jobban zavar az átlagfogyasztásmérő pontatlansága. (kiírt adat 3,9; a mért fogyasztás 5,8. Ez akárhogy is számolom 2 lityi különbség) Nem beszélve a tempomattal együtt felprogramozott pill. fogyasztás-mérőéről. Csak terhelésen mutat fogyasztást. Amikor leveszem a gázról a lábam, azt értem, mert elveszi az üzemanyagot, de tartós sebességgel haladáskor "0"-t fogyaszt, az kizárt. Akkor még nem említettem az álló helyben az alapjárat alatt "--" a kiírt értéket.

Ez a pillanatnyi fogymérő hogy programozható fel?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15318 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 09:05:37 »

Ez a pillanatnyi fogymérő hogy programozható fel?

Keresd vik-et. Nekem ő csinálta. Mondott valamilyen évszámot, hogy mikortól megoldgató, de már nem emlékszem. Egyébként nagy sz*r. Mint írtam, csak terheléskor mutat fogyasztást. Tartós haladáskor a műszer szerint "0" a fogyasztása az autónak. Alapjáraton meg --. Az tényleg csak arra jó, hogy tudsz vele vagizni, hogy benne van. Induláskor mutat 55 literes fogyasztást (ja és ez a max érték, amit mutatni tud. Mi lenne, ha nem ez lenne?)
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15319 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 09:37:45 »

Nekem ez az egyetlen furcsa dolog a rendszerben, hogy nem jelzi sehol a ki vagy bekapcsolt állapotot.  Undecided
a  másik komoly gond a kivilágítás hiánya.
(arra gondoltam, lehet-e az átvezetőbe még 1 szálat behúzni +5v/12v-nak, hogy lehessen néhány ledet tenni bele)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #15320 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 09:41:49 »

Keresd vik-et. Nekem ő csinálta. Mondott valamilyen évszámot, hogy mikortól megoldgató, de már nem emlékszem. Egyébként nagy sz*r. Mint írtam, csak terheléskor mutat fogyasztást. Tartós haladáskor a műszer szerint "0" a fogyasztása az autónak. Alapjáraton meg --. Az tényleg csak arra jó, hogy tudsz vele vagizni, hogy benne van. Induláskor mutat 55 literes fogyasztást (ja és ez a max érték, amit mutatni tud. Mi lenne, ha nem ez lenne?)

A legkevesebb meg, amit nekem mutatott, 2,3 volt. Annál kevesebbet sem tud, alapjáraton sem vált át mondjuk l/h kijelzésre, mint sok más típus.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #15321 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 09:42:29 »

a  másik komoly gond a kivilágítás hiánya.
(arra gondoltam, lehet-e az átvezetőbe még 1 szálat behúzni +5v/12v-nak, hogy lehessen néhány ledet tenni bele)

Vagy megnézni, hátha már ott van a gombok miatt - testet találni meg nem lenne túl nagy gond.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15322 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 09:56:00 »

Vagy megnézni, hátha már ott van a gombok miatt - testet találni meg nem lenne túl nagy gond.

AndyA
a tempomat gombok ellenállásokat kapcsolgatnak a TIS szerint (és a multiméter szerint is)
A kürt földvezérelt.
A légzsákok vezetékeit meg nem piszkálnám.
Üres hely az átvezető sorcsatiján nincs sajnos.

Esetleg még lehetne:
* vezeték nélküli töltők elve szerinti erőátvitelt lehetne használni, nincs nagy távolság az álló és forgórész között.
* kábeloptika, valami rugalmas fajta, az átvezető házába húzva.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #15323 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 10:00:05 »

a tempomat gombok ellenállásokat kapcsolgatnak a TIS szerint (és a multiméter szerint is)
A kürt földvezérelt.
A légzsákok vezetékeit meg nem piszkálnám.
Üres hely az átvezető sorcsatiján nincs sajnos.

Esetleg még lehetne:
* vezeték nélküli töltők elve szerinti erőátvitelt lehetne használni, nincs nagy távolság az álló és forgórész között.
* kábeloptika, valami rugalmas fajta, az átvezető házába húzva.

Nem kell így elbonyolítani.

Sima ügy berakni valahová a plafon konzoljába megfelelő irányba fordítva egy LED-et, ami pont oda világít. 15-20 fokos sugárzási szögű is kapható, szerintem valami olyan pont elég lenne.

Vagy mondok még jobbat: UV-LED-et rakni be így, és valami UV-re világító festékkel megjelölni a gombokat. Napppal a napsütéstől, éjjel az UV-LED-től fog világítani. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15324 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 10:18:22 »

A legkevesebb meg, amit nekem mutatott, 2,3 volt. Annál kevesebbet sem tud, alapjáraton sem vált át mondjuk l/h kijelzésre, mint sok más típus.

AndyA

Pl: Nem más típus, csak korábbi. MKI, MKII tudja.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15325 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 11:09:39 »

a  másik komoly gond a kivilágítás hiánya.
(arra gondoltam, lehet-e az átvezetőbe még 1 szálat behúzni +5v/12v-nak, hogy lehessen néhány ledet tenni bele)

Nem véletlen vannak rajta kiálló és mélyített részek. Simán tudom a sötétben melyik gomb melyik.....oda sem kell nézni.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15326 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 11:24:52 »

Keresd vik-et. Nekem ő csinálta. Mondott valamilyen évszámot, hogy mikortól megoldgató, de már nem emlékszem. Egyébként nagy sz*r. Mint írtam, csak terheléskor mutat fogyasztást. Tartós haladáskor a műszer szerint "0" a fogyasztása az autónak. Alapjáraton meg --. Az tényleg csak arra jó, hogy tudsz vele vagizni, hogy benne van. Induláskor mutat 55 literes fogyasztást (ja és ez a max érték, amit mutatni tud. Mi lenne, ha nem ez lenne?)
Elv 2004-től. Annak ellenére, h nekem már F1-es, Vik azt mondta nem lehetséges elővarázsolni a pillanatnyi fogyasztást.
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15327 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 11:27:07 »

Honnan tudok olyan 12V csapolni, amely csak gyújtásra működik? Menetrögzítő kamerához kell. Domi az erősítőjének a remote száláról szerzett...de nekem olyanom nincs.
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15328 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 11:33:33 »

Honnan tudok olyan 12V csapolni, amely csak gyújtásra működik? Menetrögzítő kamerához kell. Domi az erősítőjének a remote száláról szerzett...de nekem olyanom nincs.

Pl a rádióról. Arra is megy egy vezeték, ami gyújtáson kap áramot.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15329 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 11:39:48 »

Pl a rádióról. Arra is megy egy vezeték, ami gyújtáson kap áramot.
vagy  a szivargyújtót átrakni gyújtásra működő állapotra és arról
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15330 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 11:40:37 »

Honnan tudok olyan 12V csapolni, amely csak gyújtásra működik? Menetrögzítő kamerához kell. Domi az erősítőjének a remote száláról szerzett...de nekem olyanom nincs.
belső világítás nem jó??

központizár  nyitásra van már benne áram, és lezárás után még 15 percig
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #15331 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 11:55:51 »

belső világítás nem jó??

központizár  nyitásra van már benne áram, és lezárás után még 15 percig

Azzal óvatosan, inkább csak relézve, vezérlőjelnek használva.

Én a tolatókamera LCD-jét kötöttem rá a földjére, és még az LCD kikapcsolt állapotában (bezárt autónál) is folyamatosan égve tartotta a villanyt addig a 30 percig, amíg a GEM le nem kapcsolja teljesen. Valami fals villanyt hozott-kapott valahonnan a cucc.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15332 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 12:18:35 »

Azzal óvatosan, inkább csak relézve, vezérlőjelnek használva.

Én a tolatókamera LCD-jét kötöttem rá a földjére, és még az LCD kikapcsolt állapotában (bezárt autónál) is folyamatosan égve tartotta a villanyt addig a 30 percig, amíg a GEM le nem kapcsolja teljesen. Valami fals villanyt hozott-kapott valahonnan a cucc.

AndyA

én az automata tükröt kötöttem rá, nekem nem volt ilyen gondom vele
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15333 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 13:36:04 »

Pl a rádióról. Arra is megy egy vezeték, ami gyújtáson kap áramot.
igen, erre gondoltam...csak melyik az? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.14 csütörtök, 13:37:44 írta Big_Qba » Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15334 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 13:37:32 »

belső világítás nem jó??

központizár  nyitásra van már benne áram, és lezárás után még 15 percig
azt szeretném, h ha nincs gyújtás, azonnal megszűnjön az áramellátás. A szivargyújtót azért nem akarom átrakni, mivel megesik h használom gyújtás nélkül is. pl: telefontöltés Cheesy
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15335 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 13:38:15 »

azt szeretném, h ha nincs gyújtás, azonnal megszűnjön az áramellátás. A szivargyújtót azért nem akarom átrakni, mivel megesik h használom gyújtás nélkül is. pl: telefontöltés Cheesy
akkor marad a rádió nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #15336 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 13:46:41 »

igen, erre gondoltam...csak melyik az? Smiley

Itt megnézheted: http://fordwiki.co.uk/index.php/Quadlock_Stereo_Connector_-_Facelift_Mk3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15337 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 14:08:59 »

igen, erre gondoltam...csak melyik az? Smiley

A 16-os az "A" csatlakozón.
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15338 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 14:31:31 »

A 16-os az "A" csatlakozón.
kösziiii  worship worship worship  wave
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15339 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 14:33:49 »

A 16-os az "A" csatlakozón.
közben felvetődött a kérdés, h hosszútávon bírja e ez pluszba a kamerát? nem lesz e túlterhelve?  szomoru1
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #15340 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 14:53:33 »

közben felvetődött a kérdés, h hosszútávon bírja e ez pluszba a kamerát? nem lesz e túlterhelve?  szomoru1

Erről beszélünk?
http://www.ebay.com/itm/New-Dual-Lens-Dashboard-Car-Camera-DVR-Vehicle-Video-Recorder-Cam-G-sensor-Black-/321009584343?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item4abda988d7

A leírását elolvasva, nincs valami nagy áramigénye.
Én azt mondom, hogy simán bírni fogja.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mazlitulla
Vendég
« Új hozzászólás #15341 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 15:09:32 »

Sziasztok

kiprobaltam hogy benyomom a tempomat on gombjat csak siman nem csinaltam utanna semmit akkor sem mukodik:S
szovalfogalmam sincs mar es mivel Walesben elek igy nehez lesz megcsinaltatni is az ittenei szerelok....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #15342 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 15:34:07 »

Honnan tudok olyan 12V csapolni, amely csak gyújtásra működik? Menetrögzítő kamerához kell. Domi az erősítőjének a remote száláról szerzett...de nekem olyanom nincs.

Én ugy fogom bekötni hogy a lámpakapcsolóról fogom levenni a tápot neki és a bal oldali "A" oszlopnál egyből felis vezetem neki szépen a burkolat alatt...
Szerintem ez a legegyszerűbb...egy steklámpával 2 perc megnézni melyik szál kell neki...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15343 Dátum: 2013.03.14 csütörtök, 16:35:07 »

Sziasztok

kiprobaltam hogy benyomom a tempomat on gombjat csak siman nem csinaltam utanna semmit akkor sem mukodik:S
szovalfogalmam sincs mar es mivel Walesben elek igy nehez lesz megcsinaltatni is az ittenei szerelok....

Csak az ON gomb nem elég. Ha benyomtad, utána 40 km/ó felett tudod használni a tempomatot. Ha be akarod kapcsolni és még nem nyomtál ON-t, akkor ON->SET+ azon a sebességen, amennyivel menni akarsz. Amint féket vagy kuplungot nyomsz a tempomat kikapcsol. Ha újra be akarod kapcsolni és a korábbi beállított sebességgel akarsz menni, akkor nyomsz egy RES gombot és kész. Bekapcsolt tempomatnál a "+" gombbal tudsz sebességet növelni, a "-" gombbal csökkenteni. Az ON gombot minden motorindítás előtt nyomni kell, mert amint leállítod a motort elfelejti a beállított sebbességértéket.
Naplózva
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #15344 Dátum: 2013.03.15 péntek, 06:43:58 »

Sziasztok!
Lenne két apró kérdésem felétek.
Az 1.:
Tolatóradar,nem mindig működik. Random módon néha üzemel. Hibát nem jelez diagon,elvileg minden eleme működőképes.
Automata,Tiptronic váltós az autó. Tolatólámpa mindig világít,ha rükvercbe rakom.
Én valahol,valami kontakthibára gyanakszom,legfőképp a hangadó tájékán.Van valakinek esetleg tippje,tapasztalata,elmélete?
Lassan jön a jó idő (mondjuk most pont nem),és nekiállnék guberálni vele. Annyira engem nem zavar,de ha már benne van...

A 2.:
2003-as kombiné az autó,és csomagtérben lévő hátsó oszlopban van perforáció,mintha hangszóró lenne ott,de hang onnan nem jön.
Hangszóróm van,gondoltam lebontom az elemeket,kérdésem az lenne,szerintetek ki lesz vezetékelve legalább?
A fejegység neve tán 6000 CD,ez gondolom alapból 4 hangszóró kimenetes,tehát kár is vele foglalkozni?
Köszi a válaszokat.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #15345 Dátum: 2013.03.15 péntek, 07:10:35 »

Sziasztok!
Lenne két apró kérdésem felétek.
Az 1.:
Tolatóradar,nem mindig működik. Random módon néha üzemel. Hibát nem jelez diagon,elvileg minden eleme működőképes.
Automata,Tiptronic váltós az autó. Tolatólámpa mindig világít,ha rükvercbe rakom.
Én valahol,valami kontakthibára gyanakszom,legfőképp a hangadó tájékán.Van valakinek esetleg tippje,tapasztalata,elmélete?
Lassan jön a jó idő (mondjuk most pont nem),és nekiállnék guberálni vele. Annyira engem nem zavar,de ha már benne van...

A 2.:
2003-as kombiné az autó,és csomagtérben lévő hátsó oszlopban van perforáció,mintha hangszóró lenne ott,de hang onnan nem jön.
Hangszóróm van,gondoltam lebontom az elemeket,kérdésem az lenne,szerintetek ki lesz vezetékelve legalább?
A fejegység neve tán 6000 CD,ez gondolom alapból 4 hangszóró kimenetes,tehát kár is vele foglalkozni?
Köszi a válaszokat.

1. Lehet valamelyik szenzor hibás.

2. Ott gyárilag nincs hangszóró. biztos lehetne oda "barkácsolni" valamit, de nem ajánlom.
Azért nem ajánlom, mert a rács mögött van a hátsó lámpád felső rögzítő csavarja.....amit elég nagy szívás lenne kicsavarni, ha izzót szeretnél cserélni.  vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15346 Dátum: 2013.03.15 péntek, 07:26:37 »

1. Lehet valamelyik szenzor hibás.

2. Ott gyárilag nincs hangszóró. biztos lehetne oda "barkácsolni" valamit, de nem ajánlom.
Azért nem ajánlom, mert a rács mögött van a hátsó lámpád felső rögzítő csavarja.....amit elég nagy szívás lenne kicsavarni, ha izzót szeretnél cserélni.  vigyor3

2. Es egyebkent meg szellozo.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #15347 Dátum: 2013.03.15 péntek, 08:56:23 »

2. Es egyebkent meg szellozo.

 taps
Nem szándékoztam mindenáron belebarkácsolni,azt hittem,hogy annak a helye.
Így viszont lehet eladom,aprópénzért.
 smile
Naplózva
tschikosch
Vendég
« Új hozzászólás #15348 Dátum: 2013.03.15 péntek, 09:12:29 »

1. Lehet valamelyik szenzor hibás.

2. Ott gyárilag nincs hangszóró. biztos lehetne oda "barkácsolni" valamit, de nem ajánlom.
Azért nem ajánlom, mert a rács mögött van a hátsó lámpád felső rögzítő csavarja.....amit elég nagy szívás lenne kicsavarni, ha izzót szeretnél cserélni.  vigyor3

Ha valamelyik szenzor hibás,azt nem kellene diag-on dobnia?
Azt olvastam,hogyha rükvercbe rakásnál valami gubanc van a tolatóradar bármelyik elemével,akkor ezt folyamatos mély hangjelzéssel tudatja.
Ez viszont amikor nem működik,hót kuka,semmilyen hangot nem ad ki sem akkor ha berakom hátramenetbe,sem ha közelítek a falhoz.
Akkor viszont,amikor jó,berakom rükibe,csippan egyet,aztán üzemel rendesen.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15349 Dátum: 2013.03.15 péntek, 09:26:12 »

Ha valamelyik szenzor hibás,azt nem kellene diag-on dobnia?
Azt olvastam,hogyha rükvercbe rakásnál valami gubanc van a tolatóradar bármelyik elemével,akkor ezt folyamatos mély hangjelzéssel tudatja.
Ez viszont amikor nem működik,hót kuka,semmilyen hangot nem ad ki sem akkor ha berakom hátramenetbe,sem ha közelítek a falhoz.
Akkor viszont,amikor jó,berakom rükibe,csippan egyet,aztán üzemel rendesen.

Még ha gyári is a radar, nem biztos a diagnosztikai visszacsatolás.
Többször találkoztam már s-max és galaxy-nál is, hogy gyári volt benne de nem láttam a diaggal.
Ha 1x jó 1x nem, akkor remélhetőleg csak kontakt hiba van valahol....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 300 301 302 303 304 305 306 [307] 308 309 310 311 312 313 314 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.