Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.30 vasárnap, 20:52:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 296 297 298 299 300 301 302 [303] 304 305 306 307 308 309 310 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10548933 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15100 Dátum: 2013.02.23 szombat, 02:48:10 »

Sziasztok.

Le tudnátok írni szájbarágósan,hogy egy  multi méterrel,hogyan tudom lemérni az autó nyugalmi állapotban lévő áram fogyasztását?

Mert valami leszívta az aksit 7.3 V-ra 4nap állás alatt.Előtte 630km-tert autóztam vele. falbav
 A generátor 14,4--14,7V-al tölt.
Az akksi fél éves VARTA 80AH.
Nem maradt égve semmi.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15101 Dátum: 2013.02.23 szombat, 09:33:22 »

Sziasztok.

Le tudnátok írni szájbarágósan,hogy egy  multi méterrel,hogyan tudom lemérni az autó nyugalmi állapotban lévő áram fogyasztását?

Mert valami leszívta az aksit 7.3 V-ra 4nap állás alatt.Előtte 630km-tert autóztam vele. falbav
 A generátor 14,4--14,7V-al tölt.
Az akksi fél éves VARTA 80AH.
Nem maradt égve semmi.


Szia!

Én így szoktam csinálni:
Multiméter egyik fele a negatív saruhoz, másik fele az akkumulátor negatív pólusához, és így lehúzom a sarut. Így nem szakad meg a kapcsolat,  és nincs visszacsatlakoztatáskor hirtelen felébredő rendszerek miatt olyan áramfelvétel, ami miatt a multiméter biztosítója megsülhet. Ne a mA-es skálával kezdd, mert ha így leszívta valami az komolyabb áramfelvétel lesz. Ha így nem látsz semmit, akkor mehet a mA-es. Ezek után a multimétert csatlakozásit így rögzítve elkezdheted kihúzogatni a biztosítókat, hogy lásd melyik áramkörél lévő berendezés fogyaszt sokat folyamatosan. Ha semelyikre sem esik le rendesen az áramerősség, akkor kösd le a generátor pozitív kábelét, mert azon keresztül is ehet, ha kuka a generátor 1-2 része.

Sok szerencsét  wave
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15102 Dátum: 2013.02.23 szombat, 11:23:26 »

Köszi.

Nem tudod mennyi lehet a még elfogadható áramfelvétel?



Szia!

Én így szoktam csinálni:
Multiméter egyik fele a negatív saruhoz, másik fele az akkumulátor negatív pólusához, és így lehúzom a sarut. Így nem szakad meg a kapcsolat,  és nincs visszacsatlakoztatáskor hirtelen felébredő rendszerek miatt olyan áramfelvétel, ami miatt a multiméter biztosítója megsülhet. Ne a mA-es skálával kezdd, mert ha így leszívta valami az komolyabb áramfelvétel lesz. Ha így nem látsz semmit, akkor mehet a mA-es. Ezek után a multimétert csatlakozásit így rögzítve elkezdheted kihúzogatni a biztosítókat, hogy lásd melyik áramkörél lévő berendezés fogyaszt sokat folyamatosan. Ha semelyikre sem esik le rendesen az áramerősség, akkor kösd le a generátor pozitív kábelét, mert azon keresztül is ehet, ha kuka a generátor 1-2 része.

Sok szerencsét  wave
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15103 Dátum: 2013.02.23 szombat, 11:38:55 »

Köszi.

Nem tudod mennyi lehet a még elfogadható áramfelvétel?




50-100mA, ha már alszanak a rendszerek. De szerintem ennél jóval többet fogsz látni.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15104 Dátum: 2013.02.23 szombat, 11:45:00 »

A múlt héten felújították a szervó szivattyút és azután csinálta, elvileg nincs köze hozzá.


50-100mA, ha már alszanak a rendszerek. De szerintem ennél jóval többet fogsz látni.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15105 Dátum: 2013.02.23 szombat, 11:47:21 »

A múlt héten felújították a szervó szivattyút és azután csinálta, elvileg nincs köze hozzá.



Nem szabadna, hogy kapcsolat legyen a kettő között  nemtudom
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15106 Dátum: 2013.02.23 szombat, 11:51:19 »

Köszi.  Megmérem és kiderül.


Nem szabadna, hogy kapcsolat legyen a kettő között  nemtudom
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15107 Dátum: 2013.02.23 szombat, 13:24:56 »

Na,  aksi csere után is felvillannak az ABS-ESP lámpák. Motorcraft lett beletéve. Töltés jó, önindító fel volt újítva kb fél éve.  1-2 napot méricsgéltek rajta, de semmi eredmény.Az előző aksival ha rátettek 1 bikát akkor nem csinálta. nemtudom   
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #15108 Dátum: 2013.02.23 szombat, 13:28:01 »

Na,  aksi csere után is felvillannak az ABS-ESP lámpák. Motorcraft lett beletéve. Töltés jó, önindító fel volt újítva kb fél éve.  1-2 napot méricsgéltek rajta, de semmi eredmény.Az előző aksival ha rátettek 1 bikát akkor nem csinálta. nemtudom   
Takiattinak nemrég felújították ez miatt az indítómotorját,mert túl nagy volt az indítóárama.Ha 11v alá esik a feszkó,akkor villannak a sárgák.
Esélyes lehet a bronzkefe kopása vagy a perselyek kopása.Mérj lakatfogóval indító áramot.Mondjuk csípőből nem tudom mennyi lehet,de max mérek én is egyet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15109 Dátum: 2013.02.23 szombat, 13:39:36 »

Takiattinak nemrég felújították ez miatt az indítómotorját,mert túl nagy volt az indítóárama.Ha 11v alá esik a feszkó,akkor villannak a sárgák.
Esélyes lehet a bronzkefe kopása vagy a perselyek kopása.Mérj lakatfogóval indító áramot.Mondjuk csípőből nem tudom mennyi lehet,de max mérek én is egyet.
mondta a Styleair. és neki azóta jó? Bronzkefék ki vannak cserélve, ilyenekkel kezdtük. töltést akárhányszor mérem mindig jó.  csak multiméterem van, azzal nem lehet?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #15110 Dátum: 2013.02.23 szombat, 13:49:29 »

mondta a Styleair. és neki azóta jó? Bronzkefék ki vannak cserélve, ilyenekkel kezdtük. töltést akárhányszor mérem mindig jó.  csak multiméterem van, azzal nem lehet?
azzal nem,szerintem 100A felett lesz az áramfelvétel.Elég a műszered.Viszek digitális lakatvfogót ha kell a nagytalira ,az 600A ig mér.
De asszem László is készül hasonló műszerekkel és akku teszterrel is.
Kérdezd meg Takit!Amúgy a perselyek is foghatják a forgót.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15111 Dátum: 2013.02.23 szombat, 13:52:44 »

azzal nem,szerintem 100A felett lesz az áramfelvétel.Elég a műszered.Viszek digitális lakatvfogót ha kell a nagytalira ,az 600A ig mér.
De asszem László is készül hasonló műszerekkel és akku teszterrel is.
Kérdezd meg Takit!Amúgy a perselyek is foghatják a forgót.....
addig nem várok  smile   meg 20-30 fok körül már nem fogja csinálni.  jövő héten cserélik a csillapítókat, mondom nekik, h mérjenek rá.  mennyinek kell lenni és hol mérve?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #15112 Dátum: 2013.02.23 szombat, 13:54:45 »

addig nem várok  smile   meg 20-30 fok körül már nem fogja csinálni.  jövő héten cserélik a csillapítókat, mondom nekik, h mérjenek rá.  mennyinek kell lenni és hol mérve?
Az indítómotorra menő vastag piros kábelen kell áramot mérni.de nem tudom mennyi a normál.max ha egy jót valaki megmérne.Az enyém nem hiszem,hogy mérvadó lenne összehasonlításhoz...mondjuk Takié.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15113 Dátum: 2013.02.23 szombat, 14:03:37 »

Az indítómotorra menő vastag piros kábelen kell áramot mérni.de nem tudom mennyi a normál.max ha egy jót valaki megmérne.Az enyém nem hiszem,hogy mérvadó lenne összehasonlításhoz...mondjuk Takié.
kíváncsi vagyok mennyi lesz, de fura lenne, ha ez okozná, mert fel van újítva.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #15114 Dátum: 2013.02.23 szombat, 14:14:16 »

kíváncsi vagyok mennyi lesz, de fura lenne, ha ez okozná, mert fel van újítva.
egy lakatfogós mérés nem kerül pénzbe.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #15115 Dátum: 2013.02.23 szombat, 15:49:53 »

Sziasztok Klubtársak!
Tegnap este vettem észre, hogy a fényszóróim (xenon) szépen gondoltak egyet és mindkettő -szépen egyformán- leállította a magasságot, úgy hogy az autó elé kb 1,5 méterre világít. A refi világít kb. a tompított távolságra. Melyik alkatrész büntet vajon? Tegnap amúgy se lehetett normálisan látni, főleg így hogy egy robogó lámpája messzebb világít.  falbav Köszi a tippeket!
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15116 Dátum: 2013.02.23 szombat, 16:09:09 »

Sziasztok Klubtársak!
Tegnap este vettem észre, hogy a fényszóróim (xenon) szépen gondoltak egyet és mindkettő -szépen egyformán- leállította a magasságot, úgy hogy az autó elé kb 1,5 méterre világít. A refi világít kb. a tompított távolságra. Melyik alkatrész büntet vajon? Tegnap amúgy se lehetett normálisan látni, főleg így hogy egy robogó lámpája messzebb világít.  falbav Köszi a tippeket!

Nézd meg az első és a hátsó lengőkarra szerelt magasság érzékelőket.
Lehet leesett valamelyiknek a rögzítése és ezért rossz pozícióba áll, emiatt lefordította a lámpákat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15117 Dátum: 2013.02.23 szombat, 16:14:53 »

egy lakatfogós mérés nem kerül pénzbe.....
nyes   az amper mennyi lesz!  a hibakereséssel töltött 1-2 napért se kértek semmit, ezért se fognak.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15118 Dátum: 2013.02.23 szombat, 16:26:30 »

Sziasztok Klubtársak!
Tegnap este vettem észre, hogy a fényszóróim (xenon) szépen gondoltak egyet és mindkettő -szépen egyformán- leállította a magasságot, úgy hogy az autó elé kb 1,5 méterre világít. A refi világít kb. a tompított távolságra. Melyik alkatrész büntet vajon? Tegnap amúgy se lehetett normálisan látni, főleg így hogy egy robogó lámpája messzebb világít.  falbav Köszi a tippeket!
valamelyik xenon szinteződ lesz rossz.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #15119 Dátum: 2013.02.23 szombat, 17:56:11 »

Nézd meg az első és a hátsó lengőkarra szerelt magasság érzékelőket.
Lehet leesett valamelyiknek a rögzítése és ezért rossz pozícióba áll, emiatt lefordította a lámpákat.

Köszi a segítséget! Megnézem.
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #15120 Dátum: 2013.02.23 szombat, 18:03:21 »

Sziasztok Klubtársak!
Tegnap este vettem észre, hogy a fényszóróim (xenon) szépen gondoltak egyet és mindkettő -szépen egyformán- leállította a magasságot, úgy hogy az autó elé kb 1,5 méterre világít. A refi világít kb. a tompított távolságra. Melyik alkatrész büntet vajon? Tegnap amúgy se lehetett normálisan látni, főleg így hogy egy robogó lámpája messzebb világít.  falbav Köszi a tippeket!
Lesütötte a szemeit, rossz a lelkiismerete!  eplus2
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #15121 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 18:48:54 »

Lesütötte a szemeit, rossz a lelkiismerete!  eplus2

 eljen taps
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #15122 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 19:02:47 »

Húzz be plusszba egy  kb 10-es kábelt a generátor és az akku közé közvetlen...és nemis melegszik tovább.
Ha inditás után ingadozik az alapjáratod akkor azon is tud segiteni esetleg.
Köszi a tippet!
Megnézte egy villanyász, 85A fut rajta. Az utóizzítás miatt van, de lekapcsol egy idő után akkor már normális, ezután kihűl lassan. Azt mondta, nem lesz ettől semmi gond. De tavasszal lehet rakatok fel egy komolyabb vezetéket. Nem árt.  smile
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.24 vasárnap, 19:06:59 írta breakbeat » Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #15123 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 21:16:28 »

Köszi a tippet!
Megnézte egy villanyász, 85A fut rajta. Az utóizzítás miatt van, de lekapcsol egy idő után akkor már normális, ezután kihűl lassan. Azt mondta, nem lesz ettől semmi gond. De tavasszal lehet rakatok fel egy komolyabb vezetéket. Nem árt.  smile

85A azért van mert zárlatos valamelyik gyetya a kieg fűtésben....normál esetben 25-30A-t(nem emlékszem pontosan) mértem mig ment aszem lakatfogóval....nálam 2-300A volt mikor inditottam és 80-90A körül ugrált mig ment amikor rossz volt....Gond nem lessz csak kinyirja az akksidat mint a sz@rt...nem kis pofon ez neki.
Nem kell kicserélni mint mondtam mert fölös...egy min 10-es szigetelt kábelt felsaruzol és berakod...kb fél óra max....NA EZT AMUGY MOSTANTÓL MINDEN MONDEOBAN MEGTENNÉM....az egész rendszert tehermentesited vele.....szebben könnyebben indul minuszokban is.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.24 vasárnap, 21:19:51 írta Bunyek » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15124 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 21:54:34 »

85A azért van mert zárlatos valamelyik gyetya a kieg fűtésben....normál esetben 25-30A-t(nem emlékszem pontosan) mértem mig ment aszem lakatfogóval....nálam 2-300A volt mikor inditottam és 80-90A körül ugrált mig ment amikor rossz volt....Gond nem lessz csak kinyirja az akksidat mint a sz@rt...nem kis pofon ez neki.
Nem kell kicserélni mint mondtam mert fölös...egy min 10-es szigetelt kábelt felsaruzol és berakod...kb fél óra max....NA EZT AMUGY MOSTANTÓL MINDEN MONDEOBAN MEGTENNÉM....az egész rendszert tehermentesited vele.....szebben könnyebben indul minuszokban is.
Amikor zárlatos volt neked volt az majdnem 100A és utána mérted az enyémen 20-25A volt.Igen lakatfoóval mértük meg olyan meleg volt az akksi kábelod féltél,hogy kigyullad
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #15125 Dátum: 2013.02.24 vasárnap, 22:23:33 »

....NA EZT AMUGY MOSTANTÓL MINDEN MONDEOBAN MEGTENNÉM....az egész rendszert tehermentesited vele.....szebben könnyebben indul minuszokban is.

Ezt h érted pontosan?Huh?? Hogyan lehetne megvalósítani???
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #15126 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 08:39:14 »

Ezt h érted pontosan?Huh?? Hogyan lehetne megvalósítani???

uhhh.....Na nem szeretnék ebből vitát inditani...
fogsz egy minimum 10-es szigetelt kábelt, felsaruzod mindkét végét...egyiket a generátorra teszed a gyári kábel mellé, másik felét meg közvetlen az akku plusszra....szépen elvezeted valahol és ennyi... eljen
Naplózva
jamina68
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10

újonc


« Új hozzászólás #15127 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 10:01:52 »

Üdv!
Tudna segíteni valaki? A FordEtis-ben ha az szerepel, hogy:
-vezetőülés hőmérséklet vezérlés csökkentés
-utasülés hőmérséklet vezérlés csökkentés
Ez ülésfűtés?
"WFOWXXGBB6J23509" erről a Mondiról van szó.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #15128 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 10:08:18 »

Üdv!
Tudna segíteni valaki? A FordEtis-ben ha az szerepel, hogy:
-vezetőülés hőmérséklet vezérlés csökkentés
-utasülés hőmérséklet vezérlés csökkentés
Ez ülésfűtés?
"WFOWXXGBB6J23509" erről a Mondiról van szó.
nem.szelloztetes.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jamina68
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10

újonc


« Új hozzászólás #15129 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 10:17:34 »

nem.szelloztetes.
Szia!
Köszi. Ennek a kapcsolója is ott van ahol az ülésfütésé?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15130 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 12:07:28 »

Nem. Azt jelenti, hogy az ETIS fordítója nem tudott magyarul és angolul.
De mi szerencsére tudunk németül. (is)
Gondolom mindenki tudja, mit jelent az ohne németül.

Vezetőülés hőm.vezérlés csökkentés
Utasülés hőm.vezérlés csökkentés

=

Less Temp Control Driver Seat
Less Temp Control Passengers Seat

=

Ohne Temp.regelung - Fahrersitz
Ohne Temp.regelung - Beifahrersitz

Érthetően azt jelenti, hogy egy sima ülésed van fűtés és hűtés nélkül.

nem.szelloztetes.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15131 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 12:18:47 »

Nem. Azt jelenti, hogy az ETIS fordítója nem tudott magyarul és angolul.
De mi szerencsére tudunk németül. (is)
Gondolom mindenki tudja, mit jelent az ohne németül.

Vezetőülés hőm.vezérlés csökkentés
Utasülés hőm.vezérlés csökkentés

=

Less Temp Control Driver Seat
Less Temp Control Passengers Seat

=

Ohne Temp.regelung - Fahrersitz
Ohne Temp.regelung - Beifahrersitz

Érthetően azt jelenti, hogy egy sima ülésed van fűtés és hűtés nélkül.


Nekem is ugyanezt írta ki. Akkor ezek szerint hiába keresném benne.
Naplózva
feca
Vendég
« Új hozzászólás #15132 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 18:20:49 »

Egy kis segitséget szeretnék kérni. 2001-es mondeó jobb hátsó ajtó nem nyilik ki,a központizár reteszelője nem oldki igy sem belőről sem kivülröl nem tudom ki nyitni. ha valaki tud valami jó megoldást legyetek szivesek irjatok. előre is köszönöm.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15133 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 18:26:27 »

Egy kis segitséget szeretnék kérni. 2001-es mondeó jobb hátsó ajtó nem nyilik ki,a központizár reteszelője nem oldki igy sem belőről sem kivülröl nem tudom ki nyitni. ha valaki tud valami jó megoldást legyetek szivesek irjatok. előre is köszönöm.

A fl előtti (2003 előtti) mondeoknál elő szokott az ilyen fordulni. Próbáld meg azt, hogy a bal első ajtónál a három zárrögzítő csavarból az alsót kitekered, nyomsz a lyukba WD40-et, vársz pár percet, majd teszt. Ez szokott segíteni. Ha kinyílik, akkor mielőbbi zárcsere fl utánira. A fl előtti fehér, a fl utáni fekete (neked ez kell). 8 vezetékes zár kell, a cikkszám pedig: 2S4A-A21813-DB, de a két utolsó betű lehet CB, FA, FB, meg még talán más is.
Naplózva
chla
Vendég
« Új hozzászólás #15134 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 21:14:09 »

Sziasztok!

Már egy ideje húzom-halasztom az autóm elektromos kütyüinek javíttatását, de most azt hiszem elszántam magam.
Tudtok ajánlani valakit aki tisztességesen megjavítja nekem a lenit dolgaimat, és nem kell azonnal egy komplett új autót vennem a javítás árából.  finom

 nezze
1. Mindkettő elektromos ülésem bizonyos pozicíókba nem állítható. Motor ad hangot, de nem mozdul. (egyiknél fel-le, másiknál a dőlésszög...már ha jól gondolom.)
2. Letört(em) az antennám...
3. Elkezdett problémázni a bal első ülésemen az ülésfűtés. Bizonyos üléspozíciókban o.k., de többnyire nem.
3+1. Lenyúlták a lámpamosót takaró kis fedlet. Ezt utólag is köszi  gun.

Ennyi.
Zuglóban lakom, de mobilis vagyok.

Köszi előre is a segítséget!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15135 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 21:24:10 »

Sziasztok!

Már egy ideje húzom-halasztom az autóm elektromos kütyüinek javíttatását, de most azt hiszem elszántam magam.
Tudtok ajánlani valakit aki tisztességesen megjavítja nekem a lenit dolgaimat, és nem kell azonnal egy komplett új autót vennem a javítás árából.  finom

 nezze
1. Mindkettő elektromos ülésem bizonyos pozicíókba nem állítható. Motor ad hangot, de nem mozdul. (egyiknél fel-le, másiknál a dőlésszög...már ha jól gondolom.)
2. Letört(em) az antennám...
3. Elkezdett problémázni a bal első ülésemen az ülésfűtés. Bizonyos üléspozíciókban o.k., de többnyire nem.
3+1. Lenyúlták a lámpamosót takaró kis fedlet. Ezt utólag is köszi  gun.

Ennyi.
Zuglóban lakom, de mobilis vagyok.

Köszi előre is a segítséget!

Bónusz kérdésre: Nem kell rosszakaró, vagy tolvaj, lepotyognak azok maguktól is néha (főleg ha nem szuper-tökéletesen áll a lökhárító).




Saját kérdés: A fényszóró állító motor gömbfejét hogyan kell kipattintani? Előre is  worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15136 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 21:26:40 »



Saját kérdés: A fényszóró állító motor gömbfejét hogyan kell kipattintani? Előre is  worship
van benne egy kis pöcök, azt kell benyomni.

kell motor??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #15137 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 21:27:43 »

Sziasztok!

Már egy ideje húzom-halasztom az autóm elektromos kütyüinek javíttatását, de most azt hiszem elszántam magam.
Tudtok ajánlani valakit aki tisztességesen megjavítja nekem a lenit dolgaimat, és nem kell azonnal egy komplett új autót vennem a javítás árából.  finom

 nezze
1. Mindkettő elektromos ülésem bizonyos pozicíókba nem állítható. Motor ad hangot, de nem mozdul. (egyiknél fel-le, másiknál a dőlésszög...már ha jól gondolom.)
2. Letört(em) az antennám...
3. Elkezdett problémázni a bal első ülésemen az ülésfűtés. Bizonyos üléspozíciókban o.k., de többnyire nem.
3+1. Lenyúlták a lámpamosót takaró kis fedlet. Ezt utólag is köszi  gun.

Ennyi.
Zuglóban lakom, de mobilis vagyok.

Köszi előre is a segítséget!
Hali!
1. Általában az állító fogaskerék szokott megmurdelni.  http://mondeo.hu/index.php?topic=7689.0
2. Talppal együtt vagy az illesztéstől felfelé? Bontó, aztán hagy szóljon Cheesy
3. Ehhez ezt érdemes elolvasni http://mondeo.hu/index.php?topic=5058.0
3+1. https://cromax.hu/20000000-karosszeria/21320000-muanyag-elemek/21320279-elso-lokharito-alkatreszei/13353-fenyszoromoso-burkolat-ford-mondeo-2000-2007-bal Nem olcsó, de hirtelen nem tudok mást ahol lehetne kapni. Még talán Nagyautónál is írta valaki, valamikor.

Remélem tudtam segíteni valamit.  nyes
 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15138 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 22:02:42 »

van benne egy kis pöcök, azt kell benyomni.

kell motor??

Meglett, köszi! Mondjuk csokiztam rendesen, hogy valami eltörik  hehe

Ja, a jobboldali se kép, se hang, megcserélve meg teljesen OK. Megy PÜ motorral kapcsolatban  wave
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #15139 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 22:18:16 »

Sziasztok!

Már egy ideje húzom-halasztom az autóm elektromos kütyüinek javíttatását, de most azt hiszem elszántam magam.
Tudtok ajánlani valakit aki tisztességesen megjavítja nekem a lenit dolgaimat, és nem kell azonnal egy komplett új autót vennem a javítás árából.  finom

 nezze
1. Mindkettő elektromos ülésem bizonyos pozicíókba nem állítható. Motor ad hangot, de nem mozdul. (egyiknél fel-le, másiknál a dőlésszög...már ha jól gondolom.)
2. Letört(em) az antennám...
3. Elkezdett problémázni a bal első ülésemen az ülésfűtés. Bizonyos üléspozíciókban o.k., de többnyire nem.
3+1. Lenyúlták a lámpamosót takaró kis fedlet. Ezt utólag is köszi  gun.

Ennyi.
Zuglóban lakom, de mobilis vagyok.

Köszi előre is a segítséget!

Antennám van. Most vettem, mert az enyém is letört, de a nagy navival együtt lett másik, így az újonnan vett talp + szár feleslegessé vált. Smiley

Dobj PÜ-t, ha érdekel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #15140 Dátum: 2013.02.26 kedd, 01:09:20 »

Egy kis segitséget szeretnék kérni. 2001-es mondeó jobb hátsó ajtó nem nyilik ki,a központizár reteszelője nem oldki igy sem belőről sem kivülröl nem tudom ki nyitni. ha valaki tud valami jó megoldást legyetek szivesek irjatok. előre is köszönöm.

Én a bal hátsóval jártam így. Ez elég nagy szívás!
Két lehetőség:
- vagy megvárod, míg egyszer "kegyeskedik működni" az ajtóban lévő motor és kinyitja a zárat - nekem ezt nem tette meg 3 hét alatt sem.
- vagy nekiállsz lebontani az ajtó kárpitot így becsukott helyzetben - ez nem egyszerű játék, de nem lehetetlen. A gond a falcnál bent lévő kicsiny csavarok kihajtása. Én ehhez leflexeltem egy bit fejet, kellően rövidre, amit egy hosszú lapos fogó és egy csavarhúzó segítségével be lehet "játszani" a csavarfejhez. Csavarhúzóval tartod, hogy ne essen ki, a fogóval meg kezded kihajtani. A legrosszabb helyen az egyik alsó van, amihez én még az ülést és a küszöb borítást is kiszereltem - csak ez a csavar volt nekem 2 óra!
Ha lent lesz a kárpit lehet széttörni az ajtóban a zár műanyag házát és a kibontakozó mechanika lehetőséget ad az ajtó nyitásra.
Bontott zárat előre szerezz be, amit ide be tudsz majd építeni - jó szerelgetést és sok türelmet!
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
feca
Vendég
« Új hozzászólás #15141 Dátum: 2013.02.26 kedd, 12:00:21 »

köszi a tippeket. a wd-40 nem segitett, igyhát irány a kárpit bontás,de ha még valakinek van jó ötlete kérem irjon. köszi.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15142 Dátum: 2013.02.26 kedd, 14:08:05 »

köszi a tippeket. a wd-40 nem segitett, igyhát irány a kárpit bontás,de ha még valakinek van jó ötlete kérem irjon. köszi.

Azért próbálgassad. Nem kell azonnal szétbombázni az egészet. Volt, amikor nekem is eltelt fél nap, mire "hatott" a szer. Az ajtó és a kasztni között levő csatlakozót is tekerd szét és oda is nyomass egy keveset az érintkezőkhöz.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15143 Dátum: 2013.02.26 kedd, 15:21:37 »

Azért próbálgassad. Nem kell azonnal szétbombázni az egészet. Volt, amikor nekem is eltelt fél nap, mire "hatott" a szer. Az ajtó és a kasztni között levő csatlakozót is tekerd szét és oda is nyomass egy keveset az érintkezőkhöz.
Miért nem használtok a csatlakozókhoz kontakt spray-t? Az tartósabb.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #15144 Dátum: 2013.02.26 kedd, 15:37:39 »

Üdv!

Ma Motorcraftnak köszönhetően megérkezett az új indexkar.

Ám úgy néz ki, hogy ez sem oldotta meg a problémámat. Ami a következő:
az info gomb nem léptet a menüben.

A csatlakozó kiosztásról van valakinek valami képe?

Mert a 9-es lyukba nem ment semmi ahogy láttam.  wow1

 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #15145 Dátum: 2013.02.26 kedd, 16:12:14 »

85A azért van mert zárlatos valamelyik gyetya a kieg fűtésben....normál esetben 25-30A-t(nem emlékszem pontosan) mértem mig ment aszem lakatfogóval....nálam 2-300A volt mikor inditottam és 80-90A körül ugrált mig ment amikor rossz volt....Gond nem lessz csak kinyirja az akksidat mint a sz@rt...nem kis pofon ez neki.
Nem kell kicserélni mint mondtam mert fölös...egy min 10-es szigetelt kábelt felsaruzol és berakod...kb fél óra max....NA EZT AMUGY MOSTANTÓL MINDEN MONDEOBAN MEGTENNÉM....az egész rendszert tehermentesited vele.....szebben könnyebben indul minuszokban is.
Tisztelt Fórumtárs!
Ezért van nekem minden egyes kiegfűtés izzitógyertya áramkorébe beépítve egy 30A-es bisztositék. Zárlat esetén elszál a biszti, és nem terheli halálra az akkumulátort a zárlatos gyertya.
A Styleair és a Szili fórumtársé is ilyen.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #15146 Dátum: 2013.02.26 kedd, 16:26:58 »

uhhh.....Na nem szeretnék ebből vitát inditani...
fogsz egy minimum 10-es szigetelt kábelt, felsaruzod mindkét végét...egyiket a generátorra teszed a gyári kábel mellé, másik felét meg közvetlen az akku plusszra....szépen elvezeted valahol és ennyi... eljen
Ez a plussz kábel behúzás nem okoz semmiben semmiféle galibát?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #15147 Dátum: 2013.02.26 kedd, 16:38:16 »

Ez a plussz kábel behúzás nem okoz semmiben semmiféle galibát?
Tisztelt Fórumtárs!
Nyugodtan építsd be a plusz kábelt. A generátor és az akku között, igy kisebb lesz a vezeték ellenállása a megnövekedett keresztmetszet miatt, igy kisebb lessz a feszültség esés a kábelen, és hamarabb és könyebben beindul a gépezeted. Egyszerü sima OHM törvény.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #15148 Dátum: 2013.02.26 kedd, 16:51:51 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nyugodtan építsd be a plusz kábelt. A generátor és az akku között, igy kisebb lesz a vezeték ellenállása a megnövekedett keresztmetszet miatt, igy kisebb lessz a feszültség esés a kábelen, és hamarabb és könyebben beindul a gépezeted. Egyszerü sima OHM törvény.
Tisztelettel László! worship
Köszönöm szépen a választ!  worship A beépítés délelőtt megtörtént,csak 1 kicsit aggódtam,hogy emiatt valaminek baja lesz! De így most már nyugott vagyok! Sőt 1 + testkábelt is kapott ugyan abból a 10-es vastagságu kábelből! Még 1x köszönöm!  wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.26 kedd, 16:55:07 írta attila82 » Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #15149 Dátum: 2013.02.26 kedd, 16:53:32 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ezért van nekem minden egyes kiegfűtés izzitógyertya áramkorébe beépítve egy 30A-es bisztositék. Zárlat esetén elszál a biszti, és nem terheli halálra az akkumulátort a zárlatos gyertya.
A Styleair és a Szili fórumtársé is ilyen.
Tisztelettel László! worship

A tietek ennyivel is jobb mint a gyári intelligen sok ford mérnök álltal tervezett sz@r...
De igen lehet megoldás lenne két 30A-es lengőbiztit berakni a két relé elé....hm még átgondolom szivjak e vele....kb fél óra meló,de iszonyat lusta vagyok mostanában.... eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 296 297 298 299 300 301 302 [303] 304 305 306 307 308 309 310 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.