Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:53:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11143814 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1800 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 00:16:44 »

Köszi,gondoltam ha az lenne akkor lett volna már benne gyárilag.Most már ezt is tudom,még amíóta megvan a kocsi nem cseréltem égőt,legalább tudom hol kell.
nem ott kell, ott csak le tudod bontani a lámpát wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #1801 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 08:45:35 »

nem ott kell, ott csak le tudod bontani a lámpát wave
Köszi,legalább az elindulás megvan.Minnél később szeretném megtapasztalni
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #1802 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 18:08:04 »

Hali

nem találom adj linket légyszi!
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #1803 Dátum: 2010.06.28 hétfő, 18:56:21 »

Megvan! Csak az izzót nem tudom milyen kellhet bele!!
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1804 Dátum: 2010.06.29 kedd, 19:33:22 »

Tisztelt Fófumtársak! Kezdő vagyok a fórumon és mindjárt két kérdésem lenne? Csinált e valaki a kormányon lévő tempomat kapcsoló gombok alá világitást?Ha igen tisztelettel megköszönném a leirást és az esetleges fotókat. A másik kérdésem, létezik e a mondeo csomagtartójában gyári kialakitásu 12 V-os csatlakozó? A válaszokat előre is köszönöm. Tisztelettel László
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1805 Dátum: 2010.06.29 kedd, 19:35:28 »

Tisztelt Fófumtársak! Kezdő vagyok a fórumon és mindjárt két kérdésem lenne? Csinált e valaki a kormányon lévő tempomat kapcsoló gombok alá világitást?Ha igen tisztelettel megköszönném a leirást és az esetleges fotókat. A másik kérdésem, létezik e a mondeo csomagtartójában gyári kialakitásu 12 V-os csatlakozó? A válaszokat előre is köszönöm. Tisztelettel László
1. amennyire tudom, a napellenzőre szoktak rakni egy ledet, ami felülről megvilágítja
2. nekem kombiban van wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1806 Dátum: 2010.06.29 kedd, 19:38:44 »

Tisztelt Fófumtársak! Kezdő vagyok a fórumon és mindjárt két kérdésem lenne? Csinált e valaki a kormányon lévő tempomat kapcsoló gombok alá világitást?Ha igen tisztelettel megköszönném a leirást és az esetleges fotókat. A másik kérdésem, létezik e a mondeo csomagtartójában gyári kialakitásu 12 V-os csatlakozó? A válaszokat előre is köszönöm. Tisztelettel László
nem fér azokba a kapcsikba már semmi....felülről megvílágítva jól fluoreszkál.
a kombi mondiban jobb oldalon a kárpit alatt ott van a csatija a szivargyujtó ajzatnak annak is amelyikbe gyárilag nincsen beszerelve! Wink wave integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #1807 Dátum: 2010.06.29 kedd, 19:45:49 »

Köszönöm a gyors  válaszokat.László
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #1808 Dátum: 2010.06.29 kedd, 23:00:30 »

Tisztelt Fófumtársak! Kezdő vagyok a fórumon és mindjárt két kérdésem lenne? Csinált e valaki a kormányon lévő tempomat kapcsoló gombok alá világitást?Ha igen tisztelettel megköszönném a leirást és az esetleges fotókat. A másik kérdésem, létezik e a mondeo csomagtartójában gyári kialakitásu 12 V-os csatlakozó? A válaszokat előre is köszönöm. Tisztelettel László
A kombiban igen,nekem is van.A ferdehátúban meg a kárpit alatt kell keresni úgy tudom.De ha kutakodsz az írások között van is róla valahol leírás,fénykép is.Üsd be a keresőbe könnyebben boldogulsz
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1809 Dátum: 2010.06.30 szerda, 01:11:44 »

Tisztelt Fófumtársak! Kezdő vagyok a fórumon és mindjárt két kérdésem lenne? Csinált e valaki a kormányon lévő tempomat kapcsoló gombok alá világitást?Ha igen tisztelettel megköszönném a leirást és az esetleges fotókat. A másik kérdésem, létezik e a mondeo csomagtartójában gyári kialakitásu 12 V-os csatlakozó? A válaszokat előre is köszönöm. Tisztelettel László
Nekem meg van csinálva. Felülről van kialakítva. Az asszony nagyon örült  neki kár hoyg a kocsit én használom nekem viszont semmi szükségem nincs rá. Felesleges cucc. A napellenző elé kell két ledet berakni ennyi a mutatvány.
Naplózva
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #1810 Dátum: 2010.06.30 szerda, 10:02:12 »

Sziasztok!

Ma rövid rázkódós útszakasz után arra lettem figyelmes, hogy a műszerfal km/h-ja, fordulatszám, vízhőfok, üzemanyag kijelzője 0-án áll, habár a kocsi megy, mintha mi sem történt volna. A világítás visszajelzője sem világított, de az index visszajelző igen.

Megállítottam a motort, újraindítottam: az izzító visszajelzője sem világított.

Az autó működik, nem tűnik úgy, hogy baja lenne. Elképzelhető, hogy valamilyen csatlakozó szétcsúszott?

Van esetleg valami tipikus Mondeo probléma, ami ilyet okozhat? - Találkozott valaki hasonlóval?

köszönöm,
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1811 Dátum: 2010.06.30 szerda, 10:57:00 »

Sziasztok!

Ma rövid rázkódós útszakasz után arra lettem figyelmes, hogy a műszerfal km/h-ja, fordulatszám, vízhőfok, üzemanyag kijelzője 0-án áll, habár a kocsi megy, mintha mi sem történt volna. A világítás visszajelzője sem világított, de az index visszajelző igen.

Megállítottam a motort, újraindítottam: az izzító visszajelzője sem világított.

Az autó működik, nem tűnik úgy, hogy baja lenne. Elképzelhető, hogy valamilyen csatlakozó szétcsúszott?

Van esetleg valami tipikus Mondeo probléma, ami ilyet okozhat? - Találkozott valaki hasonlóval?

köszönöm,

én kivenném a műszeregységet, és megnézném a csatiját wave segítség ITT
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #1812 Dátum: 2010.06.30 szerda, 11:57:13 »

én kivenném a műszeregységet, és megnézném a csatiját wave segítség ITT

Ja, azt vágom, csak amilyen nehéz azt a szuper-biztonságos csatlakozót lehúzni róla, nem gondolnám, hogy azzal van a gond. Persze, nem úszom meg szerintem ezt a vizsgálatot.
köszi
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1813 Dátum: 2010.06.30 szerda, 12:39:03 »

Ja, azt vágom, csak amilyen nehéz azt a szuper-biztonságos csatlakozót lehúzni róla, nem gondolnám, hogy azzal van a gond. Persze, nem úszom meg szerintem ezt a vizsgálatot.
köszi
nem nehéz azt levenni, csak a rajta lévő biztosítókarral kell levenni(kiakasztod és húzod a másik irányba)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #1814 Dátum: 2010.06.30 szerda, 13:13:07 »

nem nehéz azt levenni, csak a rajta lévő biztosítókarral kell levenni(kiakasztod és húzod a másik irányba)

De arra gondolok, hogy pusztán a rázkódástól talán nem tudna lejönni. Mindenképpen megnézem természetesen. Ki kell zárni egyesével a hibaokokat :-)
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1815 Dátum: 2010.06.30 szerda, 13:20:28 »

De arra gondolok, hogy pusztán a rázkódástól talán nem tudna lejönni. Mindenképpen megnézem természetesen. Ki kell zárni egyesével a hibaokokat :-)
hát, ha volt már kibontva, akkor lehet, hogy rosszul lett visszatéve....bár belegondolva, ezt nem igazán lehet rosszul visszatenni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1816 Dátum: 2010.06.30 szerda, 17:30:12 »

Sziasztok!

Haverom digitklímájának kijelzője folyamatosan villog, de rendesen műxik. Mi lehet a gond?

2001-es 2.0 benzines ghia-ja van.

EIK!

MAD-V.
Naplózva
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #1817 Dátum: 2010.06.30 szerda, 18:49:19 »

Sziasztok!

Ma rövid rázkódós útszakasz után arra lettem figyelmes, hogy a műszerfal km/h-ja, fordulatszám, vízhőfok, üzemanyag kijelzője 0-án áll, habár a kocsi megy, mintha mi sem történt volna. A világítás visszajelzője sem világított, de az index visszajelző igen.

Megállítottam a motort, újraindítottam: az izzító visszajelzője sem világított.

Az autó működik, nem tűnik úgy, hogy baja lenne. Elképzelhető, hogy valamilyen csatlakozó szétcsúszott?

Van esetleg valami tipikus Mondeo probléma, ami ilyet okozhat? - Találkozott valaki hasonlóval?

köszönöm,


Hazafelé indultam munkahelyről. Beültem az autóba, gyújtást ráadtam, láss csodát: műszertesztet elvégezte, és működni kezdett. A zötykölődős útszakaszon se romlott el. Azt hiszem, nem foglalkozom vele, amíg újra elő nem jön...
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #1818 Dátum: 2010.06.30 szerda, 18:51:14 »

Elküldtem a klímateszt leírást.

Sz.G.


Sziasztok!

Haverom digitklímájának kijelzője folyamatosan villog, de rendesen műxik. Mi lehet a gond?

2001-es 2.0 benzines ghia-ja van.

EIK!

MAD-V.
Naplózva
Motorcraft
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1819 Dátum: 2010.06.30 szerda, 20:52:23 »

Sziasztok.
Valaki tudna tanácsot adni abban hogy hogyan lehet letesztelni egy fűthető első szélvédőt (ilyenkor nyáron), hogy tökéletesen működik e, és nem csak sávokban fűt?Huh?
Az ellenállás mérés  szerintem felejtős, azzal ennél nem lehet megállapítani ha szakadás van benne.
Naplózva

Tel: 0670 3848399

Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1820 Dátum: 2010.06.30 szerda, 20:57:05 »

Sziasztok.
Valaki tudna tanácsot adni abban hogy hogyan lehet letesztelni egy fűthető első szélvédőt (ilyenkor nyáron), hogy tökéletesen működik e, és nem csak sávokban fűt?Huh?
Az ellenállás mérés  szerintem felejtős, azzal ennél nem lehet megállapítani ha szakadás van benne.
valahogy le kéne párásítani...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #1821 Dátum: 2010.06.30 szerda, 21:35:55 »

Sziasztok.
Valaki tudna tanácsot adni abban hogy hogyan lehet letesztelni egy fűthető első szélvédőt (ilyenkor nyáron), hogy tökéletesen működik e, és nem csak sávokban fűt?Huh?
Az ellenállás mérés  szerintem felejtős, azzal ennél nem lehet megállapítani ha szakadás van benne.

Beültök egy vödör kamillateával 20percre, lesz kellő pára. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #1822 Dátum: 2010.06.30 szerda, 22:01:48 »

Beültök egy vödör kamillateával 20percre, lesz kellő pára. vigyor3
De elötte full klimával lehüteni az utasteret!!!!!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #1823 Dátum: 2010.06.30 szerda, 22:32:09 »

Sziasztok.
Valaki tudna tanácsot adni abban hogy hogyan lehet letesztelni egy fűthető első szélvédőt (ilyenkor nyáron), hogy tökéletesen működik e, és nem csak sávokban fűt?Huh?
Az ellenállás mérés  szerintem felejtős, azzal ennél nem lehet megállapítani ha szakadás van benne.
Szerintem esős időben sikerülhet.Múltkor a az esős napon elázva beültem olyan hamar bepárásodott az ablak.Próbáld meg.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1824 Dátum: 2010.06.30 szerda, 22:37:13 »

Infra hőmérő? Spot-ot is mér.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #1825 Dátum: 2010.07.01 csütörtök, 07:43:39 »

valahogy le kéne párásítani...
Szeretkezni kell a kocsiban  integet2 akkora pára lesz, hogy csuda
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1826 Dátum: 2010.07.01 csütörtök, 09:05:04 »

Szeretkezni kell a kocsiban  integet2 akkora pára lesz, hogy csuda
jó ötlet, de szerintem Motorcraft kiszerelve tesztelné, merthogy bontja éppen....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Motorcraft
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1827 Dátum: 2010.07.01 csütörtök, 10:29:04 »

Szeretkezni kell a kocsiban  integet2 akkora pára lesz, hogy csuda

Jó ötlet, majd felvetem a barátnőmnek mit szolna egy menethez, az ülések nélküli autóban egy halom alkatész meg csavar között:  eplus2nyes
Naplózva

Tel: 0670 3848399

Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Sport M6
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #1828 Dátum: 2010.07.02 péntek, 09:04:17 »

Sziasztok.
Na a tegnap sikerult ravennem az ik Itteni forum tarsat,h arrulya el,hogy ,hogyan sikerul nekuk az ,h betudjak kapcsolni a bord computert,minden mk3 as mondeon.
Megkaptam a leirast,es a tortenetett is.
Ma este megprobalom lefordittani,emberi nylevre,es szuksegem volna valakire,aki ert 1 kicsiket a programozashoz,es a mondeo electronikajahoz is.
A reszleteket majd azutan mindenki megkapja.
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Nitroboy
Vendég
« Új hozzászólás #1829 Dátum: 2010.07.02 péntek, 09:38:06 »

Jó ötlet, majd felvetem a barátnőmnek mit szolna egy menethez, az ülések nélküli autóban egy halom alkatész meg csavar között:  eplus2nyes
Ha igazán szeret, simán igent mond!  nyes
Naplózva
zoltabencsik
Vendég
« Új hozzászólás #1830 Dátum: 2010.07.02 péntek, 09:58:10 »

Sziasztok.
Na a tegnap sikerult ravennem az ik Itteni forum tarsat,h arrulya el,hogy ,hogyan sikerul nekuk az ,h betudjak kapcsolni a bord computert,minden mk3 as mondeon.
Megkaptam a leirast,es a tortenetett is.
Ma este megprobalom lefordittani,emberi nylevre,es szuksegem volna valakire,aki ert 1 kicsiket a programozashoz,es a mondeo electronikajahoz is.
A reszleteket majd azutan mindenki megkapja.
Ez nagyon jól hangzik!!Sok sikert a fordításhoz!Érdeklődéssel várjuk a fejleményeket!! wow1
Naplózva
Zoulee
Vendég
« Új hozzászólás #1831 Dátum: 2010.07.02 péntek, 13:37:32 »

Sziasztok!
Még mindíg keresek 1 db tolató szenzort, aminek szögletes alakú a csatlakozója és nem a legömbölyített. MK3 kombi.
Ha valakinek lenne tök jól jönne. Cheesy
Köszi
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #1832 Dátum: 2010.07.02 péntek, 14:49:32 »

Sziasztok.
Na a tegnap sikerult ravennem az ik Itteni forum tarsat,h arrulya el,hogy ,hogyan sikerul nekuk az ,h betudjak kapcsolni a bord computert,minden mk3 as mondeon.
Megkaptam a leirast,es a tortenetett is.
Ma este megprobalom lefordittani,emberi nylevre,es szuksegem volna valakire,aki ert 1 kicsiket a programozashoz,es a mondeo electronikajahoz is.
A reszleteket majd azutan mindenki megkapja.

Hajrá!
Várjuk! Smiley
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1833 Dátum: 2010.07.02 péntek, 14:57:22 »

Sziasztok.
Na a tegnap sikerult ravennem az ik Itteni forum tarsat,h arrulya el,hogy ,hogyan sikerul nekuk az ,h betudjak kapcsolni a bord computert,minden mk3 as mondeon.
Megkaptam a leirast,es a tortenetett is.
Ma este megprobalom lefordittani,emberi nylevre,es szuksegem volna valakire,aki ert 1 kicsiket a programozashoz,es a mondeo electronikajahoz is.
A reszleteket majd azutan mindenki megkapja.

 :taps:Rég hallottam ilyen jó hírt. taps
 :eplus2:Nagyon várom. taps
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1834 Dátum: 2010.07.02 péntek, 20:21:51 »

Sziasztok.
Na a tegnap sikerult ravennem az ik Itteni forum tarsat,h arrulya el,hogy ,hogyan sikerul nekuk az ,h betudjak kapcsolni a bord computert,minden mk3 as mondeon.
Megkaptam a leirast,es a tortenetett is.
Ma este megprobalom lefordittani,emberi nylevre,es szuksegem volna valakire,aki ert 1 kicsiket a programozashoz,es a mondeo electronikajahoz is.
A reszleteket majd azutan mindenki megkapja.
taps remek
sok sikert a gyors fordításhoz vigyor3 hehe wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #1835 Dátum: 2010.07.02 péntek, 20:37:20 »

Na megcsinaltam a fordittast,a magam modjan,ha valami nem tiszta,vagy hianyos,allok rendelkezesetekre.
Ime az anyag leforditva:


‘’CB aktivalasa.
Az anyagot eggy itteni clubtarstol ‘’ - (c) CopyRight http://www.ClubFord.ro - DGAlexandru ‘’sikerult megszerelnem,aki ugy nez ki ,hogy 1 igazi zseni szaki 27 evesen,mert mindossze 2 en vannak az orszagba akik ezt tudjak.,es o az aki mindezt ossze is hozta.Nalam mar megcsinaltak es mukodik !!!!!!!!!!
Most ugy fordittom le az anyagot,ahogyan o irta le a megoldashoz vezeto lehetcseges utat.

-   (c) CopyRight http://www.ClubFord.ro – DGAlexandru :
En is a Mondeom iranti szeretetbol kezdtem el kutatni ,a CB ‘’ Bord komputer’’ aktivalasahoz.Szinte biztos voltam benne ,h sikerrel tudok jarni,mivel a kijelzon eleve megvolt minden lehetcseges opcio,ahoz,h kivetithesse a szukseges informaciokat.Az internetten 2-3 honapig kutatgattam,de nem sikerult talalnom semmit.Ezutan rea talatam 1 mondeora a bontoban,amirol megvasaroltam tobb cuccot is.Amikor megneztem a muszereggyseget,lattam,h van rajta CB,mivel kitudta mutatmi az atlag fogyasztast,az atlag sebesseget,a meg megteendo km t…stb es mindazon altal,hogy angliabol volt hozva,es a kilometreket,merfoldbe irta ki.
Igy megvasaroltam a muszerfalat is.Amikor rakotottem az en mondeomra,ugyan ugy mukodott az enyemen is (amin azelott nem volt ilyesmi),mint a bontott mondeon.!!!Rajottem,h az innfokat a PCM tol kapja,es az h kijelezze ezeket az infokat csakis a muszefal egyseghez lehet koze.Elkezdtem keresgelni az internetten,h az alaplapon talalhato alkatreszek mire is szolgalnak.
A processzor nem volt megjelolve,de volt megis 1 olyan beazonosittom (ezt enm tudom ,hogy mire ertette),ami azt sugalta ,hogy olyan mind eggy Motorola a 912 os csaladbol.Utanna megvasaroltam eggy olcso (13.000 forintyi) interfeszt ami ezzel kompatilis volt abban az idoben.Az ehez hasznalt program nagyon eggyszeru volt,es televolt Error okkal,mert Km valtoztatasokra volt gyartva.Muszaj volt 1 jobb interfeszt keresnem.Kaptam is 1 et az ETL nel.
Ezzel az interfesszel lemasoltam az adatokat,az angloai muszefalrol,ahol mar mukodott a CB,es osszehasonlitottam az enyemekkel.
Ugyan ugy a az EPROm konfiguratioja,mind a FLASH programja eleg eltero voltde gondoltam megprobalom ,hogy mi tortenik ha a Konfiguratios felet (EPROM)atteszem az en muszereimbol,az Angliaiba.
Eredmeny:Mar nem volt aktiv a CB,es az angliai,muszerfalon,ugyan azokat az adatokat,mutatta,amik eredetileg az en sajat muszerfalamon,volt lathato 
Utanna visszamasoltam az Angliai muszerfalba az elsofelet a memoriabol( EPROM),es a masodik felet ugy hagytam,ahogyan elozoleg reamasoltam az en muszerfalambol,amin nem volt CB.
Hogy ha a CB aktivalodott volna akkor akkor az azt jelentette volna,h a CB aktivalasahoz felelos anyag az elsofeletol felfele lett volna a felelos,ha meg nem akkor a program anyag masodik feletol lefele  lett volna a felelos.
Es ugyan igy csinalgattam tovabb is ,kettevalasztottam az uj reszt ,es elkezdtem masolgatni,hol a CB-s anyagbol,hol a CB nelkuli anyagbol,addig amig eljutottam eggy konfiguratios vonalhoz (gondolom ezt van aki erti,h mit is jelnthet Tongue )
Ott vettem minden eggyes erteket ,es sorba irtam az eredeti memoriaba amin volt CB,addig amig megkaptam a memoria  …(adres) ….ajat,amig ezek az ertekek felose nem valtak,h legyen CB a muszerfalon vagy sem.
Annak fugvenyeben,hogy milyen ertekek vannak ott az muszerfalakat ugy lehet konfiguralni h:
-Megmutassa a tavolsagot:merfoldbe,CB nelkul
- Megmutassa a tavolsagot:merfoldben ,CB-vel
- Megmutassa a tavolsagot:Km,Cb nelkul
- Megmutassa a tavolsagot:Km ,cb-vel
Utoirat:
En ugy erzem leirtam mindent ahoz ,hogy meglehessen csinalni,foleg eggy olyan valakinek akinek van nemi fogalma a programozasrol’’

En holnap kiszedem az en muszerfalamat,es a kanyarjelzot,amibe utolag epittodott be a kapcsolo,es lefenykepezem,h mi hova van kotve,es ,hogy hogy is nez ki.
En szemelyszerint,eltudom kebzelni,h hogy is nezne ki.Meg ha van valami azonnal szollok.Ha van valakinek kerdes az tegye fel nyugodtan,foleg ha ert is hozza, tud is angolul akkor szivesen osszehozok 1 kapcsolatot ezzel az emberkevel.
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1836 Dátum: 2010.07.02 péntek, 20:46:29 »

Na megcsinaltam a fordittast,a magam modjan,ha valami nem tiszta,vagy hianyos,allok rendelkezesetekre.
Ime az anyag leforditva:

....
Utoirat:
En ugy erzem leirtam mindent ahoz ,hogy meglehessen csinalni,foleg eggy olyan valakinek akinek van nemi fogalma a programozasrol’’

En holnap kiszedem az en muszerfalamat,es a kanyarjelzot,amibe utolag epittodott be a kapcsolo,es lefenykepezem,h mi hova van kotve,es ,hogy hogy is nez ki.
En szemelyszerint,eltudom kebzelni,h hogy is nezne ki.Meg ha van valami azonnal szollok.Ha van valakinek kerdes az tegye fel nyugodtan,foleg ha ert is hozza, tud is angolul akkor szivesen osszehozok 1 kapcsolatot ezzel az emberkevel.

szóval akkor programozgatni is kell a műszeregységen, vagy csak forrasztgatni?? Roll Eyes Huh?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1837 Dátum: 2010.07.03 szombat, 18:08:28 »

magyarul leszedi az epromm programját és rá flasheleli a másikra amin nincs CB....ha jól értem...
de ehhez kell programozó,tudás,stb...plussz ha elszáll akkor kuka..
Hát nekem még mindig egyszerűbb és olcsóbb a bemegyek a bontóba és veszek egy olyat amibe van és berakom és mükszik,mint ahogy most is....
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1838 Dátum: 2010.07.03 szombat, 20:07:23 »

Sziasztok!

Egy újabb dolgot vettem észre tegnap, az autómon (sajnos megint hiba) melegben folyamatosan megy a hűtőventilátor 2-es fokozaton. De csak akkor, ha az utastérben!!!!! van meleg. Reggel indulok, vízhőfok mutató ki sem mozdul, tök jó minden, nem megy a venti. Elindulok, motor eléri az üzemi hőfokot, ki-be kapcsol a venti, normálisan működik. Leállok, motor visszahül (vízhőfok mutató nem áll függőlegesen), de napon áll az autó és beindítom, akkor egyből elindul a venti. Motor közel sincs az üzemi hőfokhoz, de utastérben 60 fok. Csak akkor áll le a ventilátor, ha lehúzom a klíma nyomáskapcsoló csatiját (kiegyenlítő tartály mellett). Ilyenkor ugye klíma sincs (2001-es, digitklímás). Tippem lenne, de nem akarom potyára cserélni a klímavezérlőmet, mert 3 hónapja vettem bele bontottat........ Lehet hogy ennyit bírt?
Találkoztatok már ilyennel?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #1839 Dátum: 2010.07.03 szombat, 21:33:21 »

Sziasztok!

Egy újabb dolgot vettem észre tegnap, az autómon (sajnos megint hiba) melegben folyamatosan megy a hűtőventilátor 2-es fokozaton. De csak akkor, ha az utastérben!!!!! van meleg. Reggel indulok, vízhőfok mutató ki sem mozdul, tök jó minden, nem megy a venti. Elindulok, motor eléri az üzemi hőfokot, ki-be kapcsol a venti, normálisan működik. Leállok, motor visszahül (vízhőfok mutató nem áll függőlegesen), de napon áll az autó és beindítom, akkor egyből elindul a venti. Motor közel sincs az üzemi hőfokhoz, de utastérben 60 fok. Csak akkor áll le a ventilátor, ha lehúzom a klíma nyomáskapcsoló csatiját (kiegyenlítő tartály mellett). Ilyenkor ugye klíma sincs (2001-es, digitklímás). Tippem lenne, de nem akarom potyára cserélni a klímavezérlőmet, mert 3 hónapja vettem bele bontottat........ Lehet hogy ennyit bírt?
Találkoztatok már ilyennel?

Végezd el a klímatesztet és szerintem többet tudsz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1840 Dátum: 2010.07.03 szombat, 22:08:18 »

Sziasztok!

Egy újabb dolgot vettem észre tegnap, az autómon (sajnos megint hiba) melegben folyamatosan megy a hűtőventilátor 2-es fokozaton. De csak akkor, ha az utastérben!!!!! van meleg. Reggel indulok, vízhőfok mutató ki sem mozdul, tök jó minden, nem megy a venti. Elindulok, motor eléri az üzemi hőfokot, ki-be kapcsol a venti, normálisan működik. Leállok, motor visszahül (vízhőfok mutató nem áll függőlegesen), de napon áll az autó és beindítom, akkor egyből elindul a venti. Motor közel sincs az üzemi hőfokhoz, de utastérben 60 fok. Csak akkor áll le a ventilátor, ha lehúzom a klíma nyomáskapcsoló csatiját (kiegyenlítő tartály mellett). Ilyenkor ugye klíma sincs (2001-es, digitklímás). Tippem lenne, de nem akarom potyára cserélni a klímavezérlőmet, mert 3 hónapja vettem bele bontottat........ Lehet hogy ennyit bírt?
Találkoztatok már ilyennel?
kevés lehet a gáz a rendszerben.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #1841 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 18:34:27 »

Sziasztok!

Ma rövid rázkódós útszakasz után arra lettem figyelmes, hogy a műszerfal km/h-ja, fordulatszám, vízhőfok, üzemanyag kijelzője 0-án áll, habár a kocsi megy, mintha mi sem történt volna. A világítás visszajelzője sem világított, de az index visszajelző igen.

Megállítottam a motort, újraindítottam: az izzító visszajelzője sem világított.

Az autó működik, nem tűnik úgy, hogy baja lenne. Elképzelhető, hogy valamilyen csatlakozó szétcsúszott?

Van esetleg valami tipikus Mondeo probléma, ami ilyet okozhat? - Találkozott valaki hasonlóval?

köszönöm,


Szétszedtem a műszeregységet, és úgy tűnik, megvan a hiba oka. Hidegforrasztás az IC4 egyik lábán. Gondolom, egy ideig érintkezgetett, aztán mostanra úgy beoxidálódott a láb és a pad közös felülete, hogy egyre gyakrabban vesztette el a kontaktot. Megpróbálom megcsináltatni, de ha valakinek van eladó panele ami az autómhoz való, az jelezze nekem legyenszives.

Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
sopa007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57

sopa007@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1842 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 19:45:58 »

kevés lehet a gáz a rendszerben.
Szia!

A hűtőventillátor 2 fokozatú ha a klima be van  kapcsolva a kis fokozat szinte azonnal indul! Viszont van benne egy ellenállás hogy tudjon a kissebbik fokozaton menni ennek az ellenállásnak a csatija melegedett ki rossszabik esetben az ellenállás szakadt meg! Ezért mindig a nagy fokozatban kapcsol a ventillátor, mert a kis fokozat is elég lenne de mivel az az áramkör szakadt így muszály a naggyal hűteni a rendszert! Az enyémnek ugyenez volt a baja!  a hűtő ventillátor keretjében van ez a csatlakozó, jobb alsó sarok ez ki van melegedve és nem érintkezik! Én tettem rá új sarut rátoltam azóta jó!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1843 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 21:08:10 »

Szétszedtem a műszeregységet, és úgy tűnik, megvan a hiba oka. Hidegforrasztás az IC4 egyik lábán. Gondolom, egy ideig érintkezgetett, aztán mostanra úgy beoxidálódott a láb és a pad közös felülete, hogy egyre gyakrabban vesztette el a kontaktot. Megpróbálom megcsináltatni, de ha valakinek van eladó panele ami az autómhoz való, az jelezze nekem legyenszives.



van egy fölös műszeregységem(2002 TDDI) ha érdekel egy 5-ös az ára, tökéletesen működik.
Naplózva
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #1844 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 22:07:08 »

van egy fölös műszeregységem(2002 TDDI) ha érdekel egy 5-ös az ára, tökéletesen működik.

Köszönöm szépen az ajánlatot. Megpróbálom megjavíttatni a panelt, jövő utáni héten. Szólok majd az eredményéről.
Mindenképpen megnyugtató az 5ezer Ft-os kedvező ár.

Az eredmény:
Sikerült megcsinálni. Azért köszönöm az ajánlatot.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.05 hétfő, 20:36:48 írta kurru » Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1845 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 09:40:56 »

Szia!

A hűtőventillátor 2 fokozatú ha a klima be van  kapcsolva a kis fokozat szinte azonnal indul! Viszont van benne egy ellenállás hogy tudjon a kissebbik fokozaton menni ennek az ellenállásnak a csatija melegedett ki rossszabik esetben az ellenállás szakadt meg! Ezért mindig a nagy fokozatban kapcsol a ventillátor, mert a kis fokozat is elég lenne de mivel az az áramkör szakadt így muszály a naggyal hűteni a rendszert! Az enyémnek ugyenez volt a baja!  a hűtő ventillátor keretjében van ez a csatlakozó, jobb alsó sarok ez ki van melegedve és nem érintkezik! Én tettem rá új sarut rátoltam azóta jó!

Megnézem ezt is! Köszönöm!!! De szerintem feltöltetem gázzal, abból baj még nem volt soha!
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #1846 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 12:54:43 »

Megnézem ezt is! Köszönöm!!! De szerintem feltöltetem gázzal, abból baj még nem volt soha!

Gáz 710 gramm volt benne, 820 helyett. Szerintem nem emiatt lesz, megyünk tovább.....
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1847 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 21:13:58 »

Hali!

Mitől lehet, hogy kb. 1 litert mindig csal lefele a fogyi mérő??? Úgy hallottam másoknak elég pontosnak mondható...
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
teo
Vendég
« Új hozzászólás #1848 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 21:18:50 »

Hali!

Mitől lehet, hogy kb. 1 litert mindig csal lefele a fogyi mérő??? Úgy hallottam másoknak elég pontosnak mondható...

Nekem egyet fel. Semmire nem jó.  levele
Naplózva
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1849 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 21:20:27 »

Nekem egyet fel. Semmire nem jó.  levele

és mennyi az annyi? pl. 300 km dombnak le-fel ... pl Bécsbe s31-en 110-120??
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.