Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.09.21 szombat, 00:51:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10902298 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2050 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 23:15:39 »

Szaisztok,

tudnatok segiteni hogy milyen homerseklet szenzorok vannak es merre talalom oket?
A belsoteret tudom, de a motorterben nem boldogulok. Ha megoldhato kepnek
orulnek.

Masik tema. Alapjarat ingadozast egy regebbi kocsiomon a pillango szelep potmetere
okozott. Letezik az meg a 2004-es TDCI Mondeon?

Elore is koszi a segitseget.


Zs77

Ugy erted pillangoszelep egy dizel auton? Hat en nem hallottam rola...
Naplózva
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #2051 Dátum: 2010.08.03 kedd, 20:06:20 »

Pedig de  smile F68 egy nagy csikk jelzi  wave

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu[/

A szivargyújtó biztosítékja már nekem is tönkre ment egyszer. Tudtátok, hogy a motorház tető alatt lévő biztosítékszekrény fedelén vannak pót-biztosítékok? (a többség biztosan tudta...)
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2052 Dátum: 2010.08.03 kedd, 20:18:18 »

A szivargyújtó biztosítékja már nekem is tönkre ment egyszer. Tudtátok, hogy a motorház tető alatt lévő biztosítékszekrény fedelén vannak pót-biztosítékok? (a többség biztosan tudta...)

 vigyor nezze
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #2053 Dátum: 2010.08.03 kedd, 20:19:13 »

A szivargyújtó biztosítékja már nekem is tönkre ment egyszer. Tudtátok, hogy a motorház tető alatt lévő biztosítékszekrény fedelén vannak pót-biztosítékok? (a többség biztosan tudta...)
és tudtad,hogy 2 biztihelye van a szivargyujtónak?
1 gyújtás alatt múkodik
2 gyujtás nélkul is múkodik
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
grega
Vendég
« Új hozzászólás #2054 Dátum: 2010.08.03 kedd, 21:43:05 »

szevasztok   2006-os 2.0 tdci titanium x mondeom van es par napja multi szijjat es feszitoket,gorgoket csereltek ,az alkatreszek cserejehez megemeltek a motort.Masnap hibakodok 404,406,409 egr szelep gyenge kontakt.Megtudna mondani valaki az egr szelepbe bemeno harom vezetek feszultseg ertekeit mert a szerelomnek goze sincs .ekkora erteket mertem 4.16"esetleg szokik a feszultseg valahol de hol? Minden segitseget ,tanacsot megkoszonok.
Naplózva
taki60
Vendég
« Új hozzászólás #2055 Dátum: 2010.08.03 kedd, 22:18:55 »

Ugy erted pillangoszelep egy dizel auton? Hat en nem hallottam rola...
[/quote  Ha a külsőhőmérséklet érzékelőre gondolsz úgy emlékszem az első lökhárító mögött van két lemez fogja hasonlít a gáztűzhelyen lévő lángőrre.A kormánnyal egyvonalban elől , aknáról könnyebben elérhető.
BOCS MAD-V! Zsoltikának szántam!(Ha két szőke kezdő beszélget)
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.03 kedd, 22:26:18 írta taki60 » Naplózva
venci
Vendég
« Új hozzászólás #2056 Dátum: 2010.08.04 szerda, 09:26:12 »

Sziasztok! Nekem, olyan problémám van, hogy egyfolytában jéghideg levegő jön be, a befúvókon. Klíma és a ventilátor is ki van kapcsolva, és teljesen mindegy merre áll a befújás szabályzó. Egyébként a kocsin most lett cserélve, a gyújtás szabályzó trafó, mert elfüstölt, és komputerben is kiütötte az IC-ket. Lehet valami összefüggés? Elképzelhető, hogy a klíma szabályzó elektronikában is K.O. valami? Köszi.     
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #2057 Dátum: 2010.08.04 szerda, 09:59:56 »

szevasztok   2006-os 2.0 tdci titanium x mondeom van es par napja multi szijjat es feszitoket,gorgoket csereltek ,az alkatreszek cserejehez megemeltek a motort.Masnap hibakodok 404,406,409 egr szelep gyenge kontakt.Megtudna mondani valaki az egr szelepbe bemeno harom vezetek feszultseg ertekeit mert a szerelomnek goze sincs .ekkora erteket mertem 4.16"esetleg szokik a feszultseg valahol de hol? Minden segitseget ,tanacsot megkoszonok.
kontakt hiba.vedd le a csatit és tedd vissza,majd a hibakódokat töröld!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2058 Dátum: 2010.08.04 szerda, 16:58:17 »

kontakt hiba.vedd le a csatit és tedd vissza,majd a hibakódokat töröld!

En azt vettem eszre, hogy neha enyhen meleget fuj az auto kikapcsolt rendszernel (digitklima off) illetve a labamra meg neha langyosat..

fene se erti ezt
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2059 Dátum: 2010.08.04 szerda, 17:18:20 »

En azt vettem eszre, hogy neha enyhen meleget fuj az auto kikapcsolt rendszernel (digitklima off) illetve a labamra meg neha langyosat..

fene se erti ezt

Mikor csinálja? 42 fokban? Smiley
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2060 Dátum: 2010.08.04 szerda, 19:29:02 »

Mikor csinálja? 42 fokban? Smiley

Neeeem  vigyor3
hanem olyan huszon akarmennyi fokban, amikor nincs szuksegem a szellozteto egysegre/klimara, mert felhuzott ablaknal pont jo ido van az autoban. Ezert fura, hog yki van kapcsolva, illetve a labrafujos dolgot rovidnadragban szoktam erezni, szoval annyira nem fuj, csak egy kicsit.
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2061 Dátum: 2010.08.04 szerda, 21:19:35 »

En azt vettem eszre, hogy neha enyhen meleget fuj az auto kikapcsolt rendszernel (digitklima off) illetve a labamra meg neha langyosat..

fene se erti ezt

Ezt nekem is csinalja.
Eddig azt hittem egyedul vagyok ezzel a gondommal....
De kiderult, hogy megsem Wink
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
kovacs.l
Vendég
« Új hozzászólás #2062 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 02:49:23 »

Sziasztok!

Egy 2006-os MKIII TDCi-vel van elektromos gondom. Most este út közben meg kellett állnom egy rövid időre, és amikor indultam volna tovább gyújtásra furcsa "hunyorgás" fogadott a műszerfalon (a kontroll lámpák a szokásosnál halványabban erősen ingadozó fénnyel világítottak), meg se nyekkent semmi az egész autón. Újabb kulcs ki-be próbálkozás után kevesebb lámpa, és furcsa kattogó hang fogadott, a mutatók körbeforogtak (gondolom nem megfelelő feszültség miatt(?)) és 0 alatt pihentek meg, és továbbra se semmi. Ott a semmi közepén próbáltam a biztosítékokat mozgatni, hátha kontakt hiba, de mást nem tudtam csinálni. Hazavontattuk, előtte gondoltam esetleg akksi, de bikázásnál annyit változott a helyzet, hogy a mutatók "megjavultak", de gyújtás után ismét beköszöntött fenti "hunyorgás" és szintén semmi.
Rögtön eszembe jutott, hogy előzőleg már régen észrevettem, hogy néha a km számláló kijelzője egy pillanatra  (néhány tized másodperc lehet, csak akkor lehetett észrevenni, ha komolyan odafigyelt rá az ember, és csak nagyon ritkán csinálta) mintha "megbolondulna", elmennének a számok. Mondtam is a szakszervízben, de természetesen nem találtak semmit...

Van valami tippetek, hogy mi mehetett el a bestiában? Esetleg tudtok ajánlani Mondeo-ban feketeöves korrekt autóvillamossági szerelőt Bp-en, aki kijönne megnézni?

Előre is köszi!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2063 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 07:36:01 »

Sziasztok!

Egy 2006-os MKIII TDCi-vel van elektromos gondom. Most este út közben meg kellett állnom egy rövid időre, és amikor indultam volna tovább gyújtásra furcsa "hunyorgás" fogadott a műszerfalon (a kontroll lámpák a szokásosnál halványabban erősen ingadozó fénnyel világítottak), meg se nyekkent semmi az egész autón. Újabb kulcs ki-be próbálkozás után kevesebb lámpa, és furcsa kattogó hang fogadott, a mutatók körbeforogtak (gondolom nem megfelelő feszültség miatt(?)) és 0 alatt pihentek meg, és továbbra se semmi. Ott a semmi közepén próbáltam a biztosítékokat mozgatni, hátha kontakt hiba, de mást nem tudtam csinálni. Hazavontattuk, előtte gondoltam esetleg akksi, de bikázásnál annyit változott a helyzet, hogy a mutatók "megjavultak", de gyújtás után ismét beköszöntött fenti "hunyorgás" és szintén semmi.
Rögtön eszembe jutott, hogy előzőleg már régen észrevettem, hogy néha a km számláló kijelzője egy pillanatra  (néhány tized másodperc lehet, csak akkor lehetett észrevenni, ha komolyan odafigyelt rá az ember, és csak nagyon ritkán csinálta) mintha "megbolondulna", elmennének a számok. Mondtam is a szakszervízben, de természetesen nem találtak semmit...

Van valami tippetek, hogy mi mehetett el a bestiában? Esetleg tudtok ajánlani Mondeo-ban feketeöves korrekt autóvillamossági szerelőt Bp-en, aki kijönne megnézni?

Előre is köszi!
Mielőtt szerelőt hívsz,próbáld meg egy új akksit beletenni,hátha csak feszültség hiány van és megjavul.Egy próbát megér.Másik kocsimnál bejött.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #2064 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 07:43:02 »

Sziasztok!

Egy 2006-os MKIII TDCi-vel van elektromos gondom. Most este út közben meg kellett állnom egy rövid időre, és amikor indultam volna tovább gyújtásra furcsa "hunyorgás" fogadott a műszerfalon (a kontroll lámpák a szokásosnál halványabban erősen ingadozó fénnyel világítottak), meg se nyekkent semmi az egész autón. Újabb kulcs ki-be próbálkozás után kevesebb lámpa, és furcsa kattogó hang fogadott, a mutatók körbeforogtak (gondolom nem megfelelő feszültség miatt(?)) és 0 alatt pihentek meg, és továbbra se semmi. Ott a semmi közepén próbáltam a biztosítékokat mozgatni, hátha kontakt hiba, de mást nem tudtam csinálni. Hazavontattuk, előtte gondoltam esetleg akksi, de bikázásnál annyit változott a helyzet, hogy a mutatók "megjavultak", de gyújtás után ismét beköszöntött fenti "hunyorgás" és szintén semmi.
Rögtön eszembe jutott, hogy előzőleg már régen észrevettem, hogy néha a km számláló kijelzője egy pillanatra  (néhány tized másodperc lehet, csak akkor lehetett észrevenni, ha komolyan odafigyelt rá az ember, és csak nagyon ritkán csinálta) mintha "megbolondulna", elmennének a számok. Mondtam is a szakszervízben, de természetesen nem találtak semmit...

Van valami tippetek, hogy mi mehetett el a bestiában? Esetleg tudtok ajánlani Mondeo-ban feketeöves korrekt autóvillamossági szerelőt Bp-en, aki kijönne megnézni?

Előre is köszi!

Szia!
Ha az aksi tuti jó, akkor ellenőrizd mindenképp a sarukat, főleg a testet, illetve azt a kábelt ami a kasznihoz csatlakozik.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2065 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 08:45:48 »

Sziasztok! Nekem, olyan problémám van, hogy egyfolytában jéghideg levegő jön be, a befúvókon. Klíma és a ventilátor is ki van kapcsolva, és teljesen mindegy merre áll a befújás szabályzó. Egyébként a kocsin most lett cserélve, a gyújtás szabályzó trafó, mert elfüstölt, és komputerben is kiütötte az IC-ket. Lehet valami összefüggés? Elképzelhető, hogy a klíma szabályzó elektronikában is K.O. valami? Köszi.     

Digitklímás? Mert akkor valszeg klímavezérlő lesz a baj.
Hűtőventilátorod nem megy folyamatosan?Huh? Mert akkor tuti klímavezérlő. Bontott 20e HUF körül, új 117eHUF. Saját tapasztalat Angry
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2066 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 09:30:02 »

Köszönöm a válaszod még ezt nem próbáltuk.Ha aknára birunk ismét állni ezzel kezdjük.Még a tápszivattyúval van egy kis gond, nem ócsó.A gyárit 92.000ft-ér mérik(szerintem 24 karátos).A neten keresek kicsit szerényebbet.Mégegyszer kösz!üdv Taki60-ból.

Annál azért olcsóbban is lehet venni. Írj a TDDI topicban is, vagy olvass vissza benne. Vannak olcsóbb források is. Én legutóbb 35-ért vettem. Volt aki még olcsóbban is talán?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2067 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 11:08:57 »

Sziasztok!

Egy 2006-os MKIII TDCi-vel van elektromos gondom. Most este út közben meg kellett állnom egy rövid időre, és amikor indultam volna tovább gyújtásra furcsa "hunyorgás" fogadott a műszerfalon (a kontroll lámpák a szokásosnál halványabban erősen ingadozó fénnyel világítottak), meg se nyekkent semmi az egész autón. Újabb kulcs ki-be próbálkozás után kevesebb lámpa, és furcsa kattogó hang fogadott, a mutatók körbeforogtak (gondolom nem megfelelő feszültség miatt(?)) és 0 alatt pihentek meg, és továbbra se semmi. Ott a semmi közepén próbáltam a biztosítékokat mozgatni, hátha kontakt hiba, de mást nem tudtam csinálni. Hazavontattuk, előtte gondoltam esetleg akksi, de bikázásnál annyit változott a helyzet, hogy a mutatók "megjavultak", de gyújtás után ismét beköszöntött fenti "hunyorgás" és szintén semmi.
Rögtön eszembe jutott, hogy előzőleg már régen észrevettem, hogy néha a km számláló kijelzője egy pillanatra  (néhány tized másodperc lehet, csak akkor lehetett észrevenni, ha komolyan odafigyelt rá az ember, és csak nagyon ritkán csinálta) mintha "megbolondulna", elmennének a számok. Mondtam is a szakszervízben, de természetesen nem találtak semmit...

Van valami tippetek, hogy mi mehetett el a bestiában? Esetleg tudtok ajánlani Mondeo-ban feketeöves korrekt autóvillamossági szerelőt Bp-en, aki kijönne megnézni?

Előre is köszi!
Ez akksi gond lesz. Ha bikázásra sem indult, az lehet azért, mert nem jól csináltátok. Piros a (+) akkusarura, fekete a testre valahova, nem a negítív akksi pólusra! ld. kezelési kézikönyv.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
venci
Vendég
« Új hozzászólás #2068 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 16:44:03 »

Digitklímás? Mert akkor valszeg klímavezérlő lesz a baj.
Hűtőventilátorod nem megy folyamatosan?Huh? Mert akkor tuti klímavezérlő. Bontott 20e HUF körül, új 117eHUF. Saját tapasztalat Angry

Szia! A klíma manuális. Igen a ventilátor pörög. A klíma vezérlőt hol találom meg a kocsiban? Köszi!
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #2069 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 16:54:18 »

Digitklímás? Mert akkor valszeg klímavezérlő lesz a baj.
Hűtőventilátorod nem megy folyamatosan?Huh? Mert akkor tuti klímavezérlő. Bontott 20e HUF körül, új 117eHUF. Saját tapasztalat Angry

Szia! A klíma manuális. Igen a ventilátor pörög. A klíma vezérlőt hol találom meg a kocsiban? Köszi!

A digitklímásnak a műszerfal középkonzolon van a vezérlője a kezelő gombokkal együtt. Manuálisnál nem tudom wave
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #2070 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 20:41:29 »

és tudtad,hogy 2 biztihelye van a szivargyujtónak?
1 gyújtás alatt múkodik
2 gyujtás nélkul is múkodik
 Wink wave

Ezt se tudtam.  worship Mindkettő be is van téve?
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #2071 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 20:58:08 »

Ezt se tudtam.  worship Mindkettő be is van téve?
nekem igen,de nem általános...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #2072 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 21:06:01 »

nekem igen,de nem általános...

Mert te már álló motornál is tolod a dekket  nyes
Nekünk átlagpolgároknak meg csak járó motornál adatik meg...
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #2073 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 21:16:39 »

Mert te már álló motornál is tolod a dekket  nyes
Nekünk átlagpolgároknak meg csak járó motornál adatik meg...
már nem dohányzom.  beka3 kocsiban egyébként sem sosem. nyes
Én a blokkolóhoz-detektorhoz használom az aljzatot! eljen
De pl volt akinek fontos volt,hogy ha leveszi a gyújtás(pl egy olasz parkolóban tölti az íccakát),akkor ne menjen el a fesz az utólagos ülésfűtésből vagy a hűtőből.
Aztán van olyan is,hogy csak akkor kell az energi amíg gyújtás van pl töltő a gps hez,stb....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #2074 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 22:04:54 »

már nem dohányzom.  beka3 kocsiban egyébként sem sosem. nyes
Én a blokkolóhoz-detektorhoz használom az aljzatot! eljen
De pl volt akinek fontos volt,hogy ha leveszi a gyújtás(pl egy olasz parkolóban tölti az íccakát),akkor ne menjen el a fesz az utólagos ülésfűtésből vagy a hűtőből.
Aztán van olyan is,hogy csak akkor kell az energi amíg gyújtás van pl töltő a gps hez,stb....

Csak viccből mondtam a dohány témát. Már én is lejöttem a szerről, és autóban szerintem se menő színi a staubot.
Ha olaszba megyek, feltétlen megpatkolom a "2-es" szivargyújtó biztosíték-foglalatot  Cool

Kösz a tippeket, ha már itt tartunk ülés utófűtésről sem tudtam eddig  Shocked
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #2075 Dátum: 2010.08.06 péntek, 10:25:51 »

Csak viccből mondtam a dohány témát. Már én is lejöttem a szerről, és autóban szerintem se menő színi a staubot.
Ha olaszba megyek, feltétlen megpatkolom a "2-es" szivargyújtó biztosíték-foglalatot  Cool

Kösz a tippeket, ha már itt tartunk ülés utófűtésről sem tudtam eddig  Shocked

az utólagos ülésfűtés nem az amikor veszel a praktikerbe 1 vásznat oszt ha bedugod a szivargyújtóba akkor melegít?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #2076 Dátum: 2010.08.06 péntek, 11:11:52 »

az utólagos ülésfűtés nem az amikor veszel a praktikerbe 1 vásznat oszt ha bedugod a szivargyújtóba akkor melegít?
de. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #2077 Dátum: 2010.08.06 péntek, 12:49:15 »

de. vigyor3
:facepalm:
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2078 Dátum: 2010.08.06 péntek, 13:33:44 »

de. vigyor3

gyász  vigyor3
aki olyat vesz, az mondhatja, hogy "mert megérdemlem"  nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #2079 Dátum: 2010.08.06 péntek, 14:36:31 »

gyász  vigyor3
aki olyat vesz, az mondhatja, hogy "mert megérdemlem"  nyes
az olasz piacra gyártott mondikból előszeretettel kispórolják a bőrből a fűtést(meg az első szélvédőből is). falbav
Lehet beépíteni utólag is 40-50e ért gyárit,és a fél autót szétkell hozzá dobni.
Így fűtés nélkül télen hideg tud lenni az ülés.
Én nem szégyenlem,használok ilyen utólagost,lehet azokból is jobbat venni,mint az eze'öccá forintos.
A 4 év alatt nem költöttem rá 10e ft sem(2db-ot vettem idáig),és mégsem fagy oda a sheggem az üléshez.
Kb ezek az alternatívák vannak azoknak ,akiknek nincs gyári ülésfűtésük.
Ja!És ezt átdobom bármikor az offba,ha éppen azzal kell mozdulnom,így akkor 2legyet 1csapásra! nyes
Most meg már annyira nincs értékük az autóinknak,hogy szinte mind1,hogy van benne vagy nincs gyárilag.... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2080 Dátum: 2010.08.06 péntek, 19:50:27 »


Most meg már annyira nincs értékük az autóinknak,hogy szinte mind1,hogy van benne vagy nincs gyárilag.... szomoru1


 na ez tenyleg igy van...az extrakat nem nagyon fizetik mar meg egy ilyen idos autoban, egy ugyanolyan allapotu trend pl annyiba kerulhet mint egy ghia
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #2081 Dátum: 2010.08.07 szombat, 08:14:37 »



És azt tudtátok, hogyha kiveszitek a 94-es biztosítékot (ablaktörlő), akkor nem indul az autó?!
Legalábbis nekem így van!  wow1 eplus2
Naplózva
grega
Vendég
« Új hozzászólás #2082 Dátum: 2010.08.07 szombat, 11:00:16 »

kontakt hiba.vedd le a csatit és tedd vissza,majd a hibakódokat törö
Kossz a tanacsot Alf. Most jottem a szerelotol es meg mindig nem tudja a hibat mi okozza ,pedig el mondtam neki a tanacsodat, de tisztara nem erti a dolgot .Azt mondja a hibakodok alapjan az egr is elromolhatott, mar az ecu-ban is gondolkodik hatha ott van valami hiba.Mert nem tudja kitorolni a P0409-es kodot,vagyis torlodik,de egy par km utan visszajon.TDCI 130 lovas titanium.Koszi a tanacsot
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.07 szombat, 11:05:22 írta grega » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #2083 Dátum: 2010.08.07 szombat, 11:16:31 »

Kossz a tanacsot Alf. Most jottem a szerelotol es meg mindig nem tudja a hibat mi okozza ,pedig el mondtam neki a tanacsodat, de tisztara nem erti a dolgot .Azt mondja a hibakodok alapjan az egr is elromolhatott, mar az ecu-ban is gondolkodik hatha ott van valami hiba.Mert nem tudja kitorolni a P0409-es kodot,vagyis torlodik,de egy par km utan visszajon.TDCI 130 lovas titanium.Koszi a tanacsot
1értelműen az egr hibát az egr okozza,nem az ecu.
Valami kábelszakadás vagy kontakthiba keletkezhetett a javítás során.Neked már eu4es a motorod,tehát elektromos motor működteti az egr szelepet.Megkéne nézetni az elektronikáját,hátha azon belül van a hiba.
De ha a szerelő okozta a hibát akkor oldja is meg ő gariban!Egy új egr vagy 70e ft.
Gondolom előtte nem világított a check engine lámpa,a javítás után meg igen.
Az hogy visszajön a hiba,az természetes,hiszen valami hiba van! smile

Még annyit,hogy a legtöbb érzékelő 5V os működtetőfeszültségen működik......
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.07 szombat, 11:18:19 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
grega
Vendég
« Új hozzászólás #2084 Dátum: 2010.08.07 szombat, 12:44:12 »

Koszi Alf el is mentem a szerelohoz elmondtam neki a tenyeket,es avalasz en nem csinaltam neki semmit,de en azt gondolom mikor megemelte amotort a vezetekek megfeszultek es valahogy meglazult vagy elszakadt,tehat probalja ram haritani a hibat.De en ugy gondolom amikor megemelte a motort nem lazitott meg semmit.Megegyszer Koszi
Naplózva
boczus
Vendég
« Új hozzászólás #2085 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 17:47:57 »

Sziasztok!

Hosszú vidéki útról hazajőve még Pécs előtt kicsivel vettem észre, hogy lekapcsolt az automata klíma. Ezzel együtt pedig az autó kicsit erőtlenebbé vált.
A motor-figyelmeztető lámpa villogni kezdett és végig villogott is, ameddig haza nem értem, és le nem állítottam az autót. Az volt a benyomásom, hogy az alapjárat nem egyenletes, szerintem az egyik henger nem megy.
Most kis pihentetés után újra elindítottam, alapjárat továbbra is darabos, a kontroll lámpa most nem villog.

Van valami ötletetek (azon túl persze, hogy nézessem meg szakival)?
Gyertya pl?

kösz!

üdv,
Boczus
Naplózva
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #2086 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 19:08:32 »



És azt tudtátok, hogyha kiveszitek a 94-es biztosítékot (ablaktörlő), akkor nem indul az autó?!
Legalábbis nekem így van!  wow1 eplus2

Ez jó feature, mert ha nem működik az ablaktörlő, megbüntet a rendőr.
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2087 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 20:39:11 »

Sziasztok!

Hosszú vidéki útról hazajőve még Pécs előtt kicsivel vettem észre, hogy lekapcsolt az automata klíma. Ezzel együtt pedig az autó kicsit erőtlenebbé vált.
A motor-figyelmeztető lámpa villogni kezdett és végig villogott is, ameddig haza nem értem, és le nem állítottam az autót. Az volt a benyomásom, hogy az alapjárat nem egyenletes, szerintem az egyik henger nem megy.
Most kis pihentetés után újra elindítottam, alapjárat továbbra is darabos, a kontroll lámpa most nem villog.

Van valami ötletetek (azon túl persze, hogy nézessem meg szakival)?
Gyertya pl?

kösz!

üdv,
Boczus

Olvastass hiba kódot a kontroll lámpa villogása miatt.Nemtudom hova szoktad vinni szervizelni,de ha  pécsi vagy vidd a Szerviztrió-ba.Én is oda viszem ha baj van.Segítenek.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
taki60
Vendég
« Új hozzászólás #2088 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 20:56:29 »

Annál azért olcsóbban is lehet venni. Írj a TDDI topicban is, vagy olvass vissza benne. Vannak olcsóbb források is. Én legutóbb 35-ért vettem. Volt aki még olcsóbban is talán?
Köszi a tanácsot hirdetesj2 sikerült venni 35-ér be is raktam fél óra alatt ,utána pedig hét óra hosszát kerestem ,hogy miért nem kap szuflát. Fel is dobom a kérdést hátha valaki elektromos mester tud okosságot.
Naplózva
taki60
Vendég
« Új hozzászólás #2089 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 21:19:51 »

Halihó mindenkinek!
Gázolajszivattyú gondom van!
Nem tudja valaki mi állítja le a szivattyút.Valami nyomáskapcsoló vagy a számítogép?Úgy rémlik előtte míg működött a régi szivattyú, gyujtás után ment pár másodpercig majd leállt.Most nem kap áramot, vagyis testet ,alig találtuk meg a relé alatti érintkezőn mert terhelés nélkül van pozitív is negatív is de a relét nem képes behúzni.Ha külön adok testet a relé lábához megy de nem áll le amí gyÚjtáson van.Félek nehogy gond legyen mert külön vezetéken adtam testet a relének.Ha valaki tud valami rajzot vagy ,hogy hová megy a relé negatívja megköszönném.További szép napot mindenkinek! Taki60-ból.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2090 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 21:49:37 »

Köszi a tanácsot hirdetesj2 sikerült venni 35-ér be is raktam fél óra alatt ,utána pedig hét óra hosszát kerestem ,hogy miért nem kap szuflát. Fel is dobom a kérdést hátha valaki elektromos mester tud okosságot.
Csak simán gyújtáson próbáltad, hogy kap-e áramot?
Mert önindítózáskor indul, és addíg megy amíg a motor jár...simán gyújtáson nem megy.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
taki60
Vendég
« Új hozzászólás #2091 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 21:57:01 »

Csak simán gyújtáson próbáltad, hogy kap-e áramot?
Mert önindítózáskor indul, és addíg megy amíg a motor jár...simán gyújtáson nem megy.
Igen!indítózáskor sincs áram.Azt az elején próbáltuk.Ja és ha leállítom a motrot így ,hogy megpatkoltam a testet, a teljes áramtalanítás után kb 5 mp-ig még megy a szivattyú.
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.08 vasárnap, 22:04:31 írta taki60 » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #2092 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 22:21:30 »

Igen!indítózáskor sincs áram.Azt az elején próbáltuk.Ja és ha leállítom a motrot így ,hogy megpatkoltam a testet, a teljes áramtalanítás után kb 5 mp-ig még megy a szivattyú.
Esetleg, ami a bal lábadnál(oldalt) van kapcsoló, az nem kontaktos? Ilyen biztonsági bizb@sz, csattanás esetén lekapcsolja az üzemanyag ellátást, biztos van köze az AC-hoz, mert azt is leállítja....de csak találgatok fejvakaras
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
taki60
Vendég
« Új hozzászólás #2093 Dátum: 2010.08.08 vasárnap, 22:51:27 »

Esetleg, ami a bal lábadnál(oldalt) van kapcsoló, az nem kontaktos? Ilyen biztonsági bizb@sz, csattanás esetén lekapcsolja az üzemanyag ellátást, biztos van köze az AC-hoz, mert azt is leállítja....de csak találgatok fejvakaras
Azt a hét óra első fél órájában már megnéztük.Már odáig jutottunk ,hogy a motortéri biztosítékdobozt kiemeltük a helyéből és a hátulján a vezetékeken próbáltunk végigmenni, de ez nem trabant. Kb100 drót összefonva szépen úgyhogy 15 centire jutottunk és ott K.O.Néztük a belső biztosítékdobozt is de így nem lehet rajz nélkül vagy tudás nélkül.Öcskös Wartburgján simán átvezetékeltük de ez nem az a történet.Néztem másik autók honlapján is de az én gondom fehér elefánt (szerintem) még senkinek nem volt ilyen gondja.Még szakival is konzultáltam aki régen kiolvasta a hibakódokat a régi autómból(scorpio cosworth,béka)ő azt mondta passz.Ha jól emlékszem egy szürke vezeték fekete csíkkal, azt ha tudnám hová megy ,gondom se lenne.
Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #2094 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 19:11:37 »

Sziasztok!

Megint gondom van...A tolató lámpáim nem világítanak hátramenetbe kapcsolva. A biztit megnéztem elméletileg a 80-as jelű 7,5 A. Az jó ránézésre. Gondolom, hogy az égők egyszerre nem égnek ki. Esetleg valami tipp???  Köszönöm. 
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #2095 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 19:54:45 »

Sziasztok!

Megint gondom van...A tolató lámpáim nem világítanak hátramenetbe kapcsolva. A biztit megnéztem elméletileg a 80-as jelű 7,5 A. Az jó ránézésre. Gondolom, hogy az égők egyszerre nem égnek ki. Esetleg valami tipp???  Köszönöm. 
bexart a lükikapcsoló!Nem kell csodálkozni,Az sem tart örökké.5e ft.
Az akku alatt lakozik a váltó tetején,Valami 27es kulcs kell hozzá,asszem...
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #2096 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 21:13:14 »

Azt a hét óra első fél órájában már megnéztük.Már odáig jutottunk ,hogy a motortéri biztosítékdobozt kiemeltük a helyéből és a hátulján a vezetékeken próbáltunk végigmenni, de ez nem trabant. Kb100 drót összefonva szépen úgyhogy 15 centire jutottunk és ott K.O.Néztük a belső biztosítékdobozt is de így nem lehet rajz nélkül vagy tudás nélkül.Öcskös Wartburgján simán átvezetékeltük de ez nem az a történet.Néztem másik autók honlapján is de az én gondom fehér elefánt (szerintem) még senkinek nem volt ilyen gondja.Még szakival is konzultáltam aki régen kiolvasta a hibakódokat a régi autómból(scorpio cosworth,béka)ő azt mondta passz.Ha jól emlékszem egy szürke vezeték fekete csíkkal, azt ha tudnám hová megy ,gondom se lenne.

hát szerintem elmondom hogy van,azt lehet nem jó:

A motortérben a K4-es 5 lábú relé vezérli ami kap egy áramot az F42-es 15A biztin keresztül az elosztódobozban és a PCM-től közvetlenül.
A PCM ad egy jelet és megvezérli a relét ami behúz és az F27-es szintén 15A-es biztin keresztül és ad áramot az AC-nek. Ez keresztül megy a bal lábnál lévő biztonsági kapcsolón amit néztetek is....ütközéskor kiold és megszünik az üzemanyag ellátás...
Tehát szerintem a PCM vezérli meg a relét amin keresztül kap tápot az AC.
Nézd meg a K4-es relét,F42 és F27-es biztit és a kapcsolót hogy tutira jó e ( aszem benyomva kell lennie és csattkor ugrik ki).
Ennyi ötletem van....talán segit valamit integet2


Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2097 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 21:22:48 »

Sziasztok!

Megint gondom van...A tolató lámpáim nem világítanak hátramenetbe kapcsolva. A biztit megnéztem elméletileg a 80-as jelű 7,5 A. Az jó ránézésre. Gondolom, hogy az égők egyszerre nem égnek ki. Esetleg valami tipp???  Köszönöm. 

A tolatólámpa kapcsoló lesz a ludas.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #2098 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 22:27:01 »

Sziasztok!

Megint gondom van...A tolató lámpáim nem világítanak hátramenetbe kapcsolva. A biztit megnéztem elméletileg a 80-as jelű 7,5 A. Az jó ránézésre. Gondolom, hogy az égők egyszerre nem égnek ki. Esetleg valami tipp???  Köszönöm. 
Tolatólámpa kapcsoló ami a váltón van rajta.Azt nézd meg,vagy rossz,vagy csak a vezeték nem jó rajta.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
taki60
Vendég
« Új hozzászólás #2099 Dátum: 2010.08.09 hétfő, 22:50:03 »

hát szerintem elmondom hogy van,azt lehet nem jó:




Köszi a tippet Bunyek ! worship


Ahogy néztük a tápot az volt a gond ,hogy a K4-es relé bal  belső oldalsó lábán (ha a bal első kerék oldaláról nézed )jelenik meg a kapcsolt feszültség "+".Az működik.A jobb belső oldalsó lábon kellene a negatív pólusnak lenni de az nagyon gyér.Leteszteltük fordítva is, hogy a negatív maradt a pozitívat külön aksiról adtuk de úgy nem húzott be a relé de ha a pozitív maradt és a negatív tápot aksiról adtam kapcsolt az ötlábú.Még nem tudtam az autóhoz nyúlni, egész héten robot van én meg a Kockautca 13-ban lakom és a lakótelepeken a ház alatt olyan garázsok vannak ,hogy cipőkanállal kell az autót betenni ráadásul egy ilyen "kisnövésűt mint az én KICSI MONDIM.Szóval még nem tudtam megnézni de lehet ,hogy a negatívot kapcsolja a bal lábnál lévő csattkapcsoló?Próbáltam utánanézni azt írják ,hogy valamelyik autónál ha gyujtást adunk a szivattyú beindul és vagy nyomáskapcsolóra vagy más tipusoknál időzítőre leáll ha kb 3-5 mp-ig nem indítózunk.Na nekem ez a leállás hiányzik.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.