Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 15:50:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 413 414 415 416 417 418 419 [420] 421 422 423 424 425 426 427 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10578468 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #20950 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 10:16:58 »

Hali! Olyan kérdésem lenne,hogy foglalkozott-e vki önindító szénkefe cseréjével?Lehet-e kapni szénkefét és hol és hogyan lehet cserélni?
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20951 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 10:36:40 »

Hali! Olyan kérdésem lenne,hogy foglalkozott-e vki önindító szénkefe cseréjével?Lehet-e kapni szénkefét és hol és hogyan lehet cserélni?

Biztos lehet kapni hozzá....csak a méreteit kéne tudni. Szerintem nem érdemes otthon szenvedni vele...
Vidd el ide: http://www.oninditogenerator.hu/2010/index.php?menu=1 (pár óra alatt felújítják és adnak rá fél év garit)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #20952 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 10:44:20 »

Hello Mindenki!

Lenne pár kérdésem amiben szeretném kérni a segítségetek.
Kicserélte a sofőr felőli két ajtót, de a központizár bekeveredett és nem működik rendesen.
Ha megnyomom a távirányítón a zárás gombot akkor bezár két első és a jobb hátsó, majd a második gombnyomásra a bal hátsó is. A csomagtérajtó csak a távirányítóval nyílik.
Van úgy ha nem zárom le az autót akkor egy idő után bezáródnak az ajtó és egy pár nyitás-zárás erejéig működik minden rendesen, de ez hamar elmúlik és csak a fent leírtak szerint mennek a zárak.
Kérdésem az lenne, hogy hogyan lehetne ezt orvosolni?
Esetleg tegyem át a régi ajtókból a zárakat? Én autóm 2001-es, az ajtók egy 2002-es autóról valók.
A másik dolog pedig, hogyan tudom megnézni, hogy a kilométeróra az autóban ki tudja-e jelezni az átlagfogyasztás és a többit?
Nem infos az indexkar, de mikor fel van kapcsolna a világítás akkor látni halványan hőmérsékletjelző kijelzőn a tankolás, kilométer, tempómat stb. jeleket.
Ha vennék egy infos indexkart, annak ugyanaz a csatlakozása mint az info gomb nélkülinek?
Válaszokat és a segítséget előre is köszönöm.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #20953 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 11:03:52 »

Hali! Olyan kérdésem lenne,hogy foglalkozott-e vki önindító szénkefe cseréjével?Lehet-e kapni szénkefét és hol és hogyan lehet cserélni?

onindotogenerator.hu-sok adnak el csak simán szénkefét is. Mondod, hogy milyen autóba kell és tudni fogják, hogy mit adjanak. Valami 1-2ezer ft.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20954 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 11:45:39 »

Hello Mindenki!

Lenne pár kérdésem amiben szeretném kérni a segítségetek.
Kicserélte a sofőr felőli két ajtót, de a központizár bekeveredett és nem működik rendesen.
Ha megnyomom a távirányítón a zárás gombot akkor bezár két első és a jobb hátsó, majd a második gombnyomásra a bal hátsó is. A csomagtérajtó csak a távirányítóval nyílik.
Van úgy ha nem zárom le az autót akkor egy idő után bezáródnak az ajtó és egy pár nyitás-zárás erejéig működik minden rendesen, de ez hamar elmúlik és csak a fent leírtak szerint mennek a zárak.
Kérdésem az lenne, hogy hogyan lehetne ezt orvosolni?
Esetleg tegyem át a régi ajtókból a zárakat? Én autóm 2001-es, az ajtók egy 2002-es autóról valók.
A másik dolog pedig, hogyan tudom megnézni, hogy a kilométeróra az autóban ki tudja-e jelezni az átlagfogyasztás és a többit?
Nem infos az indexkar, de mikor fel van kapcsolna a világítás akkor látni halványan hőmérsékletjelző kijelzőn a tankolás, kilométer, tempómat stb. jeleket.
Ha vennék egy infos indexkart, annak ugyanaz a csatlakozása mint az info gomb nélkülinek?
Válaszokat és a segítséget előre is köszönöm.
Ha 2004 utáni a kocsid akkor belehet rajta kapcsolni.Amúgy ha nem akkor műszercsoport csere infós kar és aktíválni kell gyári diaggal.A záraknál meg valamit nem jól kötöttél be.Ezért is jó lenne tudni milyen a köocsid tedd ki aláírásba mint mindenkinek van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #20955 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 12:44:03 »

Ha 2004 utáni a kocsid akkor belehet rajta kapcsolni.Amúgy ha nem akkor műszercsoport csere infós kar és aktíválni kell gyári diaggal.A záraknál meg valamit nem jól kötöttél be.Ezért is jó lenne tudni milyen a köocsid tedd ki aláírásba mint mindenkinek van.
2001-es, de nem ismerem az előéletét az autónak, hogy lett-e benne óracsoport cserélve vagy sem.
Kábelköteget a régi ajtóból tettem át. Egy kábel megy a zárhoz és azt rátettem, szerintem ezen nincs mit elrontani így.
Lehet, hogy valamennyiben más a zár csatlakozója. Zárásnál is más hangot ad ki mint a régi ajtó zárja, de nem hiszem, hogy ez lényeg lenne.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #20956 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 13:08:43 »

2001-es, de nem ismerem az előéletét az autónak, hogy lett-e benne óracsoport cserélve vagy sem.
Kábelköteget a régi ajtóból tettem át. Egy kábel megy a zárhoz és azt rátettem, szerintem ezen nincs mit elrontani így.
Lehet, hogy valamennyiben más a zár csatlakozója. Zárásnál is más hangot ad ki mint a régi ajtó zárja, de nem hiszem, hogy ez lényeg lenne.

Az ajtózárakat szereld át a régi ajtóból az újba.
A csatlakozók és bekötések egyformák.
A zárakkal van probléma, ha minden mást rendben találsz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #20957 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 13:30:25 »

Az ajtózárakat szereld át a régi ajtóból az újba.
A csatlakozók és bekötések egyformák.
A zárakkal van probléma, ha minden mást rendben találsz.
Erre gondoltam én is, hogy ki kell cserélni, csak gondoltam másnak is volt hasonló tapasztalata és tud megoldást.
Ha belülről bezárom a bal első ajtót akkor a többi is bezár, de így most minden zár teljesen külön működik egymástól függetlenül.
Kulccsal csak bezárni tudom kinyitni nem. Már akkor gondoltam, hogy valami nem jó. Lehet, hogy csak az első zár "hibás".
Köszi a hozzászólást és a segítséget mindenkinek. Smiley
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #20958 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 13:33:03 »

Erre gondoltam én is, hogy ki kell cserélni, csak gondoltam másnak is volt hasonló tapasztalata és tud megoldást.
Ha belülről bezárom a bal első ajtót akkor a többi is bezár, de így most minden zár teljesen külön működik egymástól függetlenül.
Kulccsal csak bezárni tudom kinyitni nem. Már akkor gondoltam, hogy valami nem jó. Lehet, hogy csak az első zár "hibás".
Köszi a hozzászólást és a segítséget mindenkinek. Smiley

Mivel a bal hátsó sem zár rendesen, csak reteszre....ahogy olvastam.... így nem variálnék. A jó zárakat szereld vissza és kész.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #20959 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 21:23:58 »

Mivel a bal hátsó sem zár rendesen, csak reteszre....ahogy olvastam.... így nem variálnék. A jó zárakat szereld vissza és kész.
Parancsot értettem és végrehajtom!  vigyor3
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #20960 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 22:21:33 »

Az ajtózárakat szereld át a régi ajtóból az újba.
A csatlakozók és bekötések egyformák.
A zárakkal van probléma, ha minden mást rendben találsz.
Nekem is hasonló a probléma. Csereltem bal első centrált 2007-es autóéra. A bal hátsó hol zár hol nem, így ezt is cserélni kellett, de a jelenség továbbra is fennall. Mit tegyek, hogy biztosan működjön?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #20961 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 07:27:37 »

Nekem is hasonló a probléma. Csereltem bal első centrált 2007-es autóéra. A bal hátsó hol zár hol nem, így ezt is cserélni kellett, de a jelenség továbbra is fennall. Mit tegyek, hogy biztosan működjön?

Ellenőrizd az ajtó átvezető csatlakozójának érintkezését.
Ha a zár 100% jó, akkor a vezetékeken kell elindulni, hogy kap-e jelet a zár.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Guci07
Vendég
« Új hozzászólás #20962 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 09:28:02 »

Ellenőrizd az ajtó átvezető csatlakozójának érintkezését.
Ha a zár 100% jó, akkor a vezetékeken kell elindulni, hogy kap-e jelet a zár.
oksi, köszönöm!
Naplózva
sabee80
Vendég
« Új hozzászólás #20963 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 13:12:31 »

Sziasztok!

Arra lettem figyelmes, hogy a műszerfalam világítása "pislákol", mintha ingadozna a feszültség. Ezt csak alapjáraton csinálja, kisebb gázadásra is megszűnik a jelenség.
Lehet, hogy ez a probléma? http://goo.gl/l6QGQ4
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #20964 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 13:13:32 »

Sziasztok!

Arra lettem figyelmes, hogy a műszerfalam világítása "pislákol", mintha ingadozna a feszültség. Ezt csak alapjáraton csinálja, kisebb gázadásra is megszűnik a jelenség.
Lehet, hogy ez a probléma? http://goo.gl/l6QGQ4

Elég biztos. Előtte még nézd meg az akksitartó alatt a testkábel csatlakozását. De ha nem az, akkor az, amit linkeltél.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sabee80
Vendég
« Új hozzászólás #20965 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 13:42:34 »

Elég biztos. Előtte még nézd meg az akksitartó alatt a testkábel csatlakozását. De ha nem az, akkor az, amit linkeltél.

AndyA

Oké, köszi a tippet! Egyébként mire kell figyelnem a csatlakozásnál? Smiley Korrodált, oxidált, meglazult?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #20966 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 13:45:28 »

Oké, köszi a tippet! Egyébként mire kell figyelnem a csatlakozásnál? Smiley Korrodált, oxidált, meglazult?

Ebben a sorrendben. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #20967 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 13:48:15 »

Ebben a sorrendben. Smiley

AndyA

Akkor ha korrodtált, akkor meg se nézze, hogy laza-e még ha lifeg, akkor se?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
edu
Vendég
« Új hozzászólás #20968 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 14:14:22 »

Sziasztok, 6 lemezes gyári Sony van a kocsimban, az a tünete, hogy kb. 1.5 percenként lekapcsolja magát aztán újra indul rádiózásnál. Cd-t is gyujtás levét után játsza kb. 2 percig aztán kiírja hogy cd error, ki/bekapcs NO CD felirat, másnap reggel megint ott a CD, megy hibátlanul egy darabig. Áramtalanítottam aksi felől, nem volt változás, viszont van hogy egy egész napot normálisan müködik. Volt valakinek hasonló? Esetleg kiszerelném, belenéznék, csak nincs hozzá kiszerelő szerszámom, ki lehet venni mással?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #20969 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 14:29:55 »

Akkor ha korrodtált, akkor meg se nézze, hogy laza-e még ha lifeg, akkor se?  vigyor3

De jogász vagy, B+!

Hol írtam, hogy bármelyik feltétel teljesülése esetén a többit felesleges lenne ellenőrizni? "Ebben a sorrendben" - egyéb kitétel nélkül ez azt jelenti, hogy továbbra is mindet kell.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
adamx89
Vendég
« Új hozzászólás #20970 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 17:36:22 »

Segítséget szeretnék kérni.Nemrég kaptam egy 2001-es Ghia felszereltségű 2.0 benzines Mondeot,
és a lámpája kegyetlen szarul világít,este semmit se lehet látni vele,pedig xenon izzós.Mit lehetne
tenni vele?Izzócsere,vagy valami más megoldás?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #20971 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 17:43:31 »

Segítséget szeretnék kérni.Nemrég kaptam egy 2001-es Ghia felszereltségű 2.0 benzines Mondeot,
és a lámpája kegyetlen szarul világít,este semmit se lehet látni vele,pedig xenon izzós.Mit lehetne
tenni vele?Izzócsere,vagy valami más megoldás?

első körben xenoncső csere, ha nem javul sokat a látási viszonyod, akkor foncsoroztatni kell a projektort.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
vadolo
Vendég
« Új hozzászólás #20972 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 17:44:37 »

Tud segíteni valaki? Reggel dolgozni mentem autóval .Délben indulnék ebédelni az autót indítom egy pillanatra elindult majd leállt. Utánna vagy 10-szer próbálkoztam de semmi csak teker.A kijelző szerint még 40 km üzemanyag van benne.TETTEM BELE 5L BENZINT megnéztem a biztosítékokat, az üzemanyagrelét jó.Mi a baj. MK3 2.0 BENZIN 2002-ES
Naplózva
adamx89
Vendég
« Új hozzászólás #20973 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 17:49:30 »

Köszi szépen!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #20974 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 18:17:17 »

Tud segíteni valaki? Reggel dolgozni mentem autóval .Délben indulnék ebédelni az autót indítom egy pillanatra elindult majd leállt. Utánna vagy 10-szer próbálkoztam de semmi csak teker.A kijelző szerint még 40 km üzemanyag van benne.TETTEM BELE 5L BENZINT megnéztem a biztosítékokat, az üzemanyagrelét jó.Mi a baj. MK3 2.0 BENZIN 2002-ES

Elég egy helyre beírni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #20975 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 23:58:54 »

Sziasztok integet2
Na úgy néz ki hogy most hétvégén megyek haza vigyor3 vigyor3 :vigyor3:és lesz egy hetem az autót birbitélni eplus2
hátha őnacsága óhajt végre elindulni.Na de a kérdésem a következő:-Az autóm műszerei miért vagy 5-10 mp után térnek magukhoz Huh? Huh?
teszem aszt ráadom a gyújtást,s nincs hőmérséklet,vízhőfok,napikilométer,öszkilométer,üzemanyag szint visszajelzés!!!!!!csak a kontrol lámpák égnek,olajnyomás,abs.....Most már kezd kicsit zavarni hogy miért csinál ilyet??!!!!!!Az elméletem szerint pont ezek a dolgok,amiknek a visszajelzéséről "a számító gép"vagyis az autó agya gondoskodik.
Valami tipp vagy tanács???
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #20976 Dátum: 2014.02.25 kedd, 09:01:38 »

Köszi szépen!

Várj jövőhét elejéig, a Vilagitas.eu -nál Xenon lesz akcióban a tervek szerint!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20977 Dátum: 2014.02.25 kedd, 09:21:49 »

Sziasztok integet2
Na úgy néz ki hogy most hétvégén megyek haza vigyor3 vigyor3 :vigyor3:és lesz egy hetem az autót birbitélni eplus2
hátha őnacsága óhajt végre elindulni.Na de a kérdésem a következő:-Az autóm műszerei miért vagy 5-10 mp után térnek magukhoz Huh? Huh?
teszem aszt ráadom a gyújtást,s nincs hőmérséklet,vízhőfok,napikilométer,öszkilométer,üzemanyag szint visszajelzés!!!!!!csak a kontrol lámpák égnek,olajnyomás,abs.....Most már kezd kicsit zavarni hogy miért csinál ilyet??!!!!!!Az elméletem szerint pont ezek a dolgok,amiknek a visszajelzéséről "a számító gép"vagyis az autó agya gondoskodik.
Valami tipp vagy tanács???
Rossz aksi?!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #20978 Dátum: 2014.02.25 kedd, 10:07:06 »

Hello mindenkinek!!

Ismét egy kis segítségre lenne szükségem.
Az első az az lenne,hogy az üzemanyag mutatóm mostanában egy kicsit be van bolondulva.Amikor elindítom a kocsit akkor beáll a helyes irányba,de miután elindulok egy kis idő után vagy felmegy teljesen vagy le esik nullára.Mostanában rendszeresebben az utóbbit szokta tenni,azt jelzi,hogy tök üres a tankom.
A második problémám viszont az lenne,hogy amikor leállítom a kocsit  az ablak emelő gombok folyamatosan világítanak.És a fűtésem se kapcsol le a motor leállítása után.Eddig úgy volt,hogy ha levettem a gyújtást a kocsiról,akkor mindenről elment az áram.Ezt az állapotot szeretném vissza állítani.  Wink

Ebben a 2 dologban szeretném a segítségeteket kérni.Remélem sikerül megoldanunk a problémát. taps

Üdv.: István
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #20979 Dátum: 2014.02.25 kedd, 12:10:10 »

Hello mindenkinek!!

Ismét egy kis segítségre lenne szükségem.
Az első az az lenne,hogy az üzemanyag mutatóm mostanában egy kicsit be van bolondulva.Amikor elindítom a kocsit akkor beáll a helyes irányba,de miután elindulok egy kis idő után vagy felmegy teljesen vagy le esik nullára.Mostanában rendszeresebben az utóbbit szokta tenni,azt jelzi,hogy tök üres a tankom.
A második problémám viszont az lenne,hogy amikor leállítom a kocsit  az ablak emelő gombok folyamatosan világítanak.És a fűtésem se kapcsol le a motor leállítása után.Eddig úgy volt,hogy ha levettem a gyújtást a kocsiról,akkor mindenről elment az áram.Ezt az állapotot szeretném vissza állítani.  Wink

Ebben a 2 dologban szeretném a segítségeteket kérni.Remélem sikerül megoldanunk a problémát. taps

Üdv.: István

A második problémám megoldódott,most már csak az első problémára keresem a megoldást!!
Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv.: István
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #20980 Dátum: 2014.02.25 kedd, 12:11:59 »



Mindig a /quote után írd a leveled, mert így nem látszik, mire mit válaszoltál.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
edu
Vendég
« Új hozzászólás #20981 Dátum: 2014.02.25 kedd, 14:05:17 »

Sziasztok, 6 lemezes gyári Sony van a kocsimban, az a tünete, hogy kb. 1.5 percenként lekapcsolja magát aztán újra indul rádiózásnál. Cd-t is gyujtás levét után játsza kb. 2 percig aztán kiírja hogy cd error, ki/bekapcs NO CD felirat, másnap reggel megint ott a CD, megy hibátlanul egy darabig. Áramtalanítottam aksi felől, nem volt változás, viszont van hogy egy egész napot normálisan müködik. Volt valakinek hasonló? Esetleg kiszerelném, belenéznék, csak nincs hozzá kiszerelő szerszámom, ki lehet venni mással?
Tegnap azt figyeltem meg, hogyha olyan rádiódaón vagyok ami küld dátumot akkor minden, még a CD is rendesen működik, ha nem küld, akkor fél percenként lekpacsol. Valami gond van az RDS feldolgozással, tud ebben valaki tanácsot adni?
Naplózva
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #20982 Dátum: 2014.02.26 szerda, 11:21:17 »

Hello mindenkinek!!

Ismét egy kis segítségre lenne szükségem.
Az lenne,hogy az üzemanyag mutatóm mostanában egy kicsit be van bolondulva.Amikor elindítom a kocsit akkor beáll a helyes irányba,de miután elindulok egy kis idő után vagy felmegy teljesen vagy le esik nullára.
Mostanában rendszeresebben az utóbbit szokta tenni,azt jelzi,hogy tök üres a tankom.
Meg még azt szeretném megkérdezni,hogy tudja-e valaki,hogy hol lehet megtalálni a feszültség szabályozó szerkezetet??

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv.: István
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20983 Dátum: 2014.02.26 szerda, 11:26:16 »

Hello mindenkinek!!

Ismét egy kis segítségre lenne szükségem.
Az lenne,hogy az üzemanyag mutatóm mostanában egy kicsit be van bolondulva.Amikor elindítom a kocsit akkor beáll a helyes irányba,de miután elindulok egy kis idő után vagy felmegy teljesen vagy le esik nullára.
Mostanában rendszeresebben az utóbbit szokta tenni,azt jelzi,hogy tök üres a tankom.
Meg még azt szeretném megkérdezni,hogy tudja-e valaki,hogy hol lehet megtalálni a feszültség szabályozó szerkezetet??

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv.: István

A feszültség szabályzó a generátoron van.
Nem megfelelő a töltésed?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #20984 Dátum: 2014.02.26 szerda, 11:48:44 »

A feszültség szabályzó a generátoron van.
Nem megfelelő a töltésed?

A töltésem az megfelelő,csak ha leveszem a lábam a gázról,és benyomom a kuplungot,akkor a lámpám elhalványodik.
Amikor meg felengedem a kuplungot,és nyomom a gázt,akkor meg vissza erősödik.Sőt még talán feljebb is erősödik.

Üdv.: István
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20985 Dátum: 2014.02.26 szerda, 11:55:40 »

A töltésem az megfelelő,csak ha leveszem a lábam a gázról,és benyomom a kuplungot,akkor a lámpám elhalványodik.
Amikor meg felengedem a kuplungot,és nyomom a gázt,akkor meg vissza erősödik.Sőt még talán feljebb is erősödik.

Üdv.: István

A töltést mérted?
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_f%C3%A9nyek-avagy,hogyan_cser%C3%A9lj%C3%BCnk_bronzkef%C3%A9ket_a_gener%C3%A1torban
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #20986 Dátum: 2014.02.26 szerda, 12:08:38 »


Nem még nem mértem,de szerintem nem lehet vele baj.
Én feszültségszabályozóra saccolok.
Igaz manapság a töltés visszajelzőm menet közben fel szokott Villani néha.
Majd lehet hogy nemsokára rámérek. Smiley
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20987 Dátum: 2014.02.26 szerda, 12:10:41 »

Nem még nem mértem,de szerintem nem lehet vele baj.
Én feszültségszabályozóra saccolok.
Igaz manapság a töltés visszajelzőm menet közben fel szokott Villani néha.
Majd lehet hogy nemsokára rámérek. Smiley
De mérd alapban ,meg nagyon terhelve is!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #20988 Dátum: 2014.02.26 szerda, 12:12:08 »

De mérd alapban ,meg nagyon terhelve is!!!

Mennyinek kell lenni-e a töltésnek??
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20989 Dátum: 2014.02.26 szerda, 12:12:20 »

Nem még nem mértem,de szerintem nem lehet vele baj.
Én feszültségszabályozóra saccolok.
Igaz manapság a töltés visszajelzőm menet közben fel szokott Villani néha.
Majd lehet hogy nemsokára rámérek. Smiley

Ha nem mérted, de a töltés visszajelző néha felvillan és az üza. mutatód is szórakozik...   Akkor szerinted miért nincs vele baj?  Huh?
Mérj rá és meglepődsz....vagy elég, ha a műszertesztben odalépkedsz és néha figyeled.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20990 Dátum: 2014.02.26 szerda, 12:13:46 »

Mennyinek kell lenni-e a töltésnek??

14,4 V......terhelve lehet kicsit kevesebb, de 14 alatt nem lenne szabad lennie és az sem jó, ha több, mint 14,4. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #20991 Dátum: 2014.02.26 szerda, 12:17:08 »

Ha nem mérted, de a töltés visszajelző néha felvillan és az üza. mutatód is szórakozik...   Akkor szerinted miért nincs vele baj?  Huh?
Mérj rá és meglepődsz....vagy elég, ha a műszertesztben odalépkedsz és néha figyeled.   

A kis töltöttségi szint is okozhatja az üzemanyag szint jelző ingadozását??
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20992 Dátum: 2014.02.26 szerda, 12:25:55 »

A kis töltöttségi szint is okozhatja az üzemanyag szint jelző ingadozását??

A rossz töltés (alacsony vagy magas) okozhat elektromos "hülyeségeket"......múltkor írtad, hogy a műszerek, belső világítás, ablakemelő kapcsolók, fűtés vezérlő.......szórakoztak.   
Ha szerencséd van akkor a generátor miatt szórakozik az üza. szint jelző. 
Mérj töltést....aztán írd le mennyi alapjáraton és terhelve. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #20993 Dátum: 2014.02.26 szerda, 12:51:26 »

A rossz töltés (alacsony vagy magas) okozhat elektromos "hülyeségeket"......múltkor írtad, hogy a műszerek, belső világítás, ablakemelő kapcsolók, fűtés vezérlő.......szórakoztak.   
Ha szerencséd van akkor a generátor miatt szórakozik az üza. szint jelző. 
Mérj töltést....aztán írd le mennyi alapjáraton és terhelve. 

Rámértem az aksi sarunál.Első mérésnél terhelés nélkül alapjáraton,beállt 14 v-ra,de terhelés alatt 2000-res fordulaton nyomattam neki felment 15v-ra. Sad Sad
De miután elengedtem a gázt,és visszaállt alapjáratra,akkor a töltöttség is lejjebb esett 13v-ra,ismételt terhelés alatt meg csak 14v-ra ment fel.
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #20994 Dátum: 2014.02.26 szerda, 12:57:20 »

Tisztelt Fórumtársak!
az ülésfűtést akarom bekötni az autóban.a kapcsolótól a biztitábláig és a fényerő szabályzóig ok a bekötés bár a biztitábláról jöhetne egy rajz.a konkrét kérdés az hol vannak a csatlakozók amik a kapcsolótól az ülésig mennek? mert az ülésre menő csatlakozókban benne a kábel.
köszönöm
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20995 Dátum: 2014.02.26 szerda, 13:56:21 »

14,4 V......terhelve lehet kicsit kevesebb, de 14 alatt nem lenne szabad lennie és az sem jó, ha több, mint 14,4.  
Tisztelt Fórumtárs!
Nem mondanám kategorikusan, hogy nem jó a töltésrendszer feszültsége ha magasabb mint 14.4 V A Smart Charge töltés rendszer automatikusan szabályozza a töltőfeszültséget a terhelés függvényében és figyeli még sok más tényező mellett, a környezeti hőmérsékletet is. A téli időszakban a töltőfeszültség nagy hidegben, rendszeresen meghaladhatja a 15 volt feszültséget is. A még megengedett max feszültség a rendszeren 16 Volt a min 10.3 Volt TIS szerint. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.26 szerda, 14:03:17 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20996 Dátum: 2014.02.26 szerda, 14:03:57 »

Rámértem az aksi sarunál.Első mérésnél terhelés nélkül alapjáraton,beállt 14 v-ra,de terhelés alatt 2000-res fordulaton nyomattam neki felment 15v-ra. Sad Sad
De miután elengedtem a gázt,és visszaállt alapjáratra,akkor a töltöttség is lejjebb esett 13v-ra,ismételt terhelés alatt meg csak 14v-ra ment fel.

A terhelést úgy értettem, hogy kapcsolj be nagyobb fogyasztókat (fényszórók, ablak fűtés...).  Wink 
A 13V az kevés 14v alá nem nagyon szabadna leesnie.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #20997 Dátum: 2014.02.26 szerda, 14:30:05 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nem mondanám kategorikusan, hogy nem jó a töltésrendszer feszültsége ha magasabb mint 14.4 V A Smart Charge töltés rendszer automatikusan szabályozza a töltőfeszültséget a terhelés függvényében és figyeli még sok más tényező mellett, a környezeti hőmérsékletet is. A téli időszakban a töltőfeszültség nagy hidegben, rendszeresen meghaladhatja a 15 volt feszültséget is. A még megengedett max feszültség a rendszeren 16 Volt a min 10.3 Volt TIS szerint. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!

Tudom mit ír a TIS....(nekem) néha a tapasztalatok többet érnek.  Smiley
Saját tapasztalat alapján mondtam, hogy nem nagyon lehet több 14,4V-nál és kevesebb 14-nél. A mostani időjárásnak köszönhetően nem kapcsol be a (gyári) kieg. fűtés.  Én mértem már többször is saját autómon a töltőfeszt (télen is teljes terheléssel) és soha nem ment 15-16V közelébe, a maximum amit mértem az 14,8V volt (kiegfűtés, fényszórók, ülésfűtés, ablak fűtés használatával) új akksival és frissen felújított generátorral. Az essetek többségében nekem 14,2-14,4V között tölt a generátorom 14V alá csak egy-egy pillanatra esik, ha bekapcsolok egy nagyobb fogyasztót....és 12V alatt világított már a töltéslámpám is. szomoru1 

A fórumtársnak akinek tanácsoltam, hogy mérje meg a töltőfeszt előtte már panaszkodott elektromos problémákra (fények villogása, üza.szint jelző szórakozik, töltés lámpa felvillanás....).  Ezért gondolom, hogy a hiba nagy valószínűséggel a generátornál lesz.

Az viszont érdekelne, hogy valaki mért -e már 15-16V-os töltőfeszt.? 

Tisztelettel,   worship
Zoltán     

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #20998 Dátum: 2014.02.26 szerda, 14:56:34 »

Sziasztok!
Nincsen valakinek eladó nagynyomású pumpa hőszenzora (kék kábel)? Emiatt nem tudják összerakni az autót... Pedig már mindent megcsináltak rajta...
Az autó: 2006 kombi, 2.0tdci 130le (német piacos, legdrágább egr való bele...)
Tel.: 06/30/306-1758
vagy privátban.
NAGYON KÖSZÖNÖM!!
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #20999 Dátum: 2014.02.26 szerda, 16:02:40 »

Tisztelt László!

Tudom mit ír a TIS....(nekem) néha a tapasztalatok többet érnek.  Smiley
Saját tapasztalat alapján mondtam, hogy nem nagyon lehet több 14,4V-nál és kevesebb 14-nél. A mostani időjárásnak köszönhetően nem kapcsol be a (gyári) kieg. fűtés.  Én mértem már többször is saját autómon a töltőfeszt (télen is teljes terheléssel) és soha nem ment 15-16V közelébe, a maximum amit mértem az 14,8V volt (kiegfűtés, fényszórók, ülésfűtés, ablak fűtés használatával) új akksival és frissen felújított generátorral. Az essetek többségében nekem 14,2-14,4V között tölt a generátorom 14V alá csak egy-egy pillanatra esik, ha bekapcsolok egy nagyobb fogyasztót....és 12V alatt világított már a töltéslámpám is. szomoru1 

A fórumtársnak akinek tanácsoltam, hogy mérje meg a töltőfeszt előtte már panaszkodott elektromos problémákra (fények villogása, üza.szint jelző szórakozik, töltés lámpa felvillanás....).  Ezért gondolom, hogy a hiba nagy valószínűséggel a generátornál lesz.

Az viszont érdekelne, hogy valaki mért -e már 15-16V-os töltőfeszt.? 

Tisztelettel,   worship
Zoltán     


Kedves Zoltán!
No problem. eljen A véleményünk sok tekintetben megegyezik. Nem állt szándékomban vitát generálni. Nekem is nagyon sokat jelent a saját tapasztalat. Én csupán a teljesség kedvéért írtam amit írtam. Egy korábbi -15°C külső hőmérsékletnél mértem 15.2 Volt generátor feszültséget, ami megjelent az akkumulátor sarukon is. Megjegyzem nekem nincs első szélvédőfűtésem, de minden más egyéb terhelést bele értve a kiegészítőfűtést is bekapcsolva az én generátor feszültségem sem csökken 14.0-14.2 Volt alá. Ezek után bátran leírhatom azt, hogy a rendszer a TIS-ben leírtak szerint működik. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 413 414 415 416 417 418 419 [420] 421 422 423 424 425 426 427 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.