Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:46:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 600 601 602 603 604 605 606 [607] 608 609 610 611 612 613 614 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11192672 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #30300 Dátum: 2016.06.14 kedd, 21:07:43 »

ragaszd le fekete szigszalaggal. akkor nem fog zavarni az eros fenye  vigyor3

Neked mindig olyan egyszerű és mégis nagyszerű ötleteid vannak.  2funny  zavart2
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #30301 Dátum: 2016.06.17 péntek, 06:00:31 »

Üdv!

Érdeklődnék, hogy valakinek nincs-e véletlenül minden áramkörhöz kapcsolási-rajza mk3-hoz? (Nekem annó mk1-hez volt ilyenem)
(Ha már elhangzott ilyen jellegű kérdés itt és esetleg még válasz is volt rá akkor nyugodtan kövezzetek meg...)

Aktuálisan a külső-hőmérséklet mérő bekötése és a fényszóró-mosóé érdekelne.

Előre is köszi!
Naplózva
d4n33
Vendég
« Új hozzászólás #30302 Dátum: 2016.06.17 péntek, 06:37:49 »

Megint kigyulladt a műszerfalon a légzsákvisszajelző lámpám, 1 hosszú és 8 rövid villanás tapasztalható.
Ütközni nem ütköztem, a szenzorokhoz se nyúltam, lehet, hogy valami csatlakozó szétcsúszott?
Esetleg okozhatja az, hogy a középkonzolt teljesen szétszedtem és úgy használtam az autót, hogy nem voltak a kapcsolók helyükön, illetve a középkonzol se?
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.17 péntek, 08:10:05 írta d4n33 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #30303 Dátum: 2016.06.17 péntek, 08:21:54 »

Megint kigyulladt a műszerfalon a légzsákvisszajelző lámpám, 1 hosszú és 8 rövid villanás tapasztalható.
Ütközni nem ütköztem, a szenzorokhoz se nyúltam, lehet, hogy valami csatlakozó szétcsúszott?
Esetleg okozhatja az, hogy a középkonzolt teljesen szétszedtem és úgy használtam az autót, hogy nem voltak a kapcsolók helyükön, illetve a középkonzol se?
DTC 1884: Passenger air bag deactivation indicator inoperative. Lamp flash code: 18
 
Possible Source(s):
Circuit(s).
Air bag control module.
Passenger air bag deactivation indicator.

DTC B1890: Passenger air bag deactivation indicator short to battery. Lamp flash code: 18
 
Possible Source(s):
Circuit(s).
Passenger air bag deactivation indicator.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #30304 Dátum: 2016.06.17 péntek, 08:42:03 »

Üdv!

Érdeklődnék, hogy valakinek nincs-e véletlenül minden áramkörhöz kapcsolási-rajza mk3-hoz? (Nekem annó mk1-hez volt ilyenem)
(Ha már elhangzott ilyen jellegű kérdés itt és esetleg még válasz is volt rá akkor nyugodtan kövezzetek meg...)

Aktuálisan a külső-hőmérséklet mérő bekötése és a fényszóró-mosóé érdekelne.

Előre is köszi!

Az online elérhető eTIS-ben vannak az ilyenek, nyomtatásban már nem elérhető. Kérdezz körbe, hátha van valakinek hozzáférése, amit meg tud osztani veled.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gerynevyl
Vendég
« Új hozzászólás #30305 Dátum: 2016.06.18 szombat, 08:56:02 »

Sziasztok érdeklődnék hogy az anyós oldali ajtó nem reagált a központira most meg bezárja riasztóra és nem lehet ki nyitni mit lehet kezdeni vele elöre is kösz a választ!
Naplózva
d4n33
Vendég
« Új hozzászólás #30306 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 07:38:18 »

Szeretném megkérdezni, hogy 2004-es mondeobol szarmazo futheto ulesek eseteben az ulesfutes egyfokozatu preliftes kapcsoloval hasznalhato? ha igen ez mukodeset tekintve mit eredmenyez? Illetve digit klima eseten az ulesfutesnek gombnyomasra automatikusan be kellene kapcsolnia, vagy egy bizonyos homerseklet alatt tortenik mindez? Ha valamilyen oknal fogva az ulesfutes gombnyomasra nem megy, akkor hol, mit erdemes ellenorizni?
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.19 vasárnap, 07:40:51 írta d4n33 » Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #30307 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 11:00:02 »

Sziasztok érdeklődnék hogy az anyós oldali ajtó nem reagált a központira most meg bezárja riasztóra és nem lehet ki nyitni mit lehet kezdeni vele elöre is kösz a választ!

Írd be az aláírásodba az autód főbb adatait, ahogy sokunknál látod és akkor nem kell barkohbázni minden egyes alkalommal.

A problémádról. Valószínűleg téged is utolért a bal első zár probléma. Ideiglenes megoldásként alkalmazható, hogy a 3 zárrögzítő csavarból kicsavarod az alsót, oda befújsz pl WD40-et. A 2. kicsit drágább, de sokkal jobb és tartósabb, hogy szerzel fl utáni ajtózárat és kicseréled. Minden valószínűség szerint neked fl előtti (2003 előtti) az autód, amiben fehér színű a zár. Neked a feketét kell venni. Az angol autóból való nem jó. Ha jól tudom a 2003 környéki fl2-es Focusé is jó bele, de ezt majd az okosabbak megmondják. (A cikkszáma ez: 2S4A-A21813-DB, de a két utolsó betű lehet CB, FA, FB, meg még talán más is.)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #30308 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 11:19:43 »

Sziasztok érdeklődnék hogy az anyós oldali ajtó nem reagált a központira most meg bezárja riasztóra és nem lehet ki nyitni mit lehet kezdeni vele elöre is kösz a választ!

Ajtó tövében nézd meg az átvezetéseket. A bal elsőt, mert az a zár vezérli a többit, a jobb elsőt, mert az nem nyílt ki.

Írd bele az aláírásodba az autód lényegesebb adatait. Facelift előtti modelleknél a bal első ajtózár idővel meghol, és pont ilyeneket csinál. Típushiba, csere FL-utánira (csak európai, balkormányosból jó!) gyógyítja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #30309 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 11:23:27 »

Szeretném megkérdezni, hogy 2004-es mondeobol szarmazo futheto ulesek eseteben az ulesfutes egyfokozatu preliftes kapcsoloval hasznalhato? ha igen ez mukodeset tekintve mit eredmenyez? Illetve digit klima eseten az ulesfutesnek gombnyomasra automatikusan be kellene kapcsolnia, vagy egy bizonyos homerseklet alatt tortenik mindez? Ha valamilyen oknal fogva az ulesfutes gombnyomasra nem megy, akkor hol, mit erdemes ellenorizni?

A fűtőpárnát nem érdekli, hogy fix villanyt kap, vagy valamilyen kitöltési tényezőjű négyszögjelet. Annyit fűt, amennyi villanyt kap.

A klímának az ülésfűtéshez semmi köze.

Ha nem fűt, elkezdesz végigmenni a vezeték mentén. Először a párnát nézed meg az ülés alatti csatinál, ott van-e a feszültség gombnyomásra. Ha igen, akkor a párna döglött. Lehet még a párna vezetéke is szakadt az ülés alatt, szintén típushiba, hogy a lemez széle elvágja. Ha nem, akkor mész tovább, megnézed, hogy a gomb érintkezőinél megvan-e az a 12V, amit kapcsolni kell, ill. kiméred ellenállásmérővel a kapcsolót, hogy rendesen kapcsol-e. Biztosítékot érdemes még ellenőrizni, ill. a biztosítéknál is a 12V-ot (gyújtásra jelenik csak meg).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #30310 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 12:59:59 »

Pesten profi autóvillamossági szerelő ismerőse van valakinek?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #30311 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 19:32:55 »

Szeretném megkérdezni, hogy 2004-es mondeobol szarmazo futheto ulesek eseteben az ulesfutes egyfokozatu preliftes kapcsoloval hasznalhato? ha igen ez mukodeset tekintve mit eredmenyez? Illetve digit klima eseten az ulesfutesnek gombnyomasra automatikusan be kellene kapcsolnia, vagy egy bizonyos homerseklet alatt tortenik mindez? Ha valamilyen oknal fogva az ulesfutes gombnyomasra nem megy, akkor hol, mit erdemes ellenorizni?
Szerintem nem használható. A 2004-esben a kapcsoló csak vezérlőjelet küld az üléshez, a táp külön szálon megy, egy külön relétől.
Prefl ben meg a kapcsoló "teljesítményt" kapcsol, külön relé nélkül.

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
conte
Vendég
« Új hozzászólás #30312 Dátum: 2016.06.20 hétfő, 13:07:14 »

Sziasztok!

Valaki találkozott már mk3 6lemez Sony cd-s fejegységgel ami melegszik? Kikapcsolt állapotban is meleg az előlapja...nem forró, de érezhetően meleg.
Néha nem kapcsol be a kijelzője, de amúgy szól működik?
Javítható?

Előre is köszönöm!


Hali!

Olvastam a melegedő 6 lemezes fejegységedről néhány oldallal ezelőtt. Sajnos tegnap első ízben én is ilyet tapasztaltam az enyémnél (2.2 Tdci, 2005). Hosszú úton kb. 1-1,5 óra kvázi inaktív középkozolos autózás (se klíma, se rádió) után vettem észre.

Úgy vettem észre, hogy azt hittem megy a fűtés, mert szabályosan sugárzott a hő a középkonzolból. Itt jut eszembe (bár nem épp egy fizikai csoda), hogy nem csak a rádió előlapjának felső traktusa volt meleg, hanem fölötte csökkenő intentitással műszerfal rücskös műanyagjáig minden (az maga már nem).

Nem tudom, hogy tovább nyomoztál-e az ügyben, de ha jutsz esetleg valamire azt kérlek, oszd meg Velem/Velünk.

Mivel kikapcsolt állapotban melegszik én arra gyanakszom, hogy ez nem a SONY fejegység maga, hanem egy vele egybeépített másik egység. Ha ez igaz, akkor viszont a hőforrás az igen meleg lehet mert a felszínen "csak" olyan 40-42 fokos lehet (mint a lázas gyerek homloka). Ha lesz szabad 2-3 órám (ez sajnos nem mostanában lesz) szétszedem és megnézem közelebbről, hogy pontosan minek a melyik része melegszik. Mindenesetre bosszantó.

Üdv,
Tamás
Naplózva
cshabii
Vendég
« Új hozzászólás #30313 Dátum: 2016.06.20 hétfő, 13:18:01 »

Sziasztok! Helyzetjelzőt akarok cserélni. Valaki tudna segíteni? Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #30314 Dátum: 2016.06.20 hétfő, 14:01:01 »

Sziasztok! Helyzetjelzőt akarok cserélni. Valaki tudna segíteni? Köszönöm.
kiveszed a lámpatestet,és kicseréled az izzót.az oldalsót egy bankártyával tudod kicuppantani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gerynevyl
Vendég
« Új hozzászólás #30315 Dátum: 2016.06.20 hétfő, 19:02:16 »

Ajtó tövében nézd meg az átvezetéseket. A bal elsőt, mert az a zár vezérli a többit, a jobb elsőt, mert az nem nyílt ki.

Írd bele az aláírásodba az autód lényegesebb adatait. Facelift előtti modelleknél a bal első ajtózár idővel meghol, és pont ilyeneket csinál. Típushiba, csere FL-utánira (csak európai, balkormányosból jó!) gyógyítja.

AndyA
Naplózva
Gerynevyl
Vendég
« Új hozzászólás #30316 Dátum: 2016.06.20 hétfő, 19:08:48 »

Ajtó tövében nézd meg az átvezetéseket. A bal elsőt, mert az a zár vezérli a többit, a jobb elsőt, mert az nem nyílt ki.

Írd bele az aláírásodba az autód lényegesebb adatait. Facelift előtti modelleknél a bal első ajtózár idővel meghol, és pont ilyeneket csinál. Típushiba, csere FL-utánira (csak európai, balkormányosból jó!) gyógyítja.

AndyA



Köszi a tippet. 2002-es 2.0tdci 130 lo kombi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #30317 Dátum: 2016.06.20 hétfő, 21:24:35 »

Szerintem nem használható. A 2004-esben a kapcsoló csak vezérlőjelet küld az üléshez, a táp külön szálon megy, egy külön relétől.
Prefl ben meg a kapcsoló "teljesítményt" kapcsol, külön relé nélkül.

A pre-FL kapcsolóval simán oda lehet kapcsolni a tápot a fűtőszálra, és max. teljesítménnyel fog fűteni, nem szabályozható módon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #30318 Dátum: 2016.06.20 hétfő, 21:27:32 »

Üdv Mindenkinek!


Olyan kérdésem lenne, hogy mi miatt nem indul el a kényszerhűtés ventilátor alacsonyabb fokozata?
A magasabb fokozat szerencsére bekapcsol....
Hol keresem a hibát?
Esetleg a ventilátort kell cserélni?
Leteszteltem, működik mindkettő ventilátor(külön áramot vittem oda egy vezetékkel).
Segítséget előre is köszönöm!
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #30319 Dátum: 2016.06.20 hétfő, 21:37:04 »

Üdv Mindenkinek!


Olyan kérdésem lenne, hogy mi miatt nem indul el a kényszerhűtés ventilátor alacsonyabb fokozata?
A magasabb fokozat szerencsére bekapcsol....
Hol keresem a hibát?
Esetleg a ventilátort kell cserélni?
Leteszteltem, működik mindkettő ventilátor(külön áramot vittem oda egy vezetékkel).
Segítséget előre is köszönöm!

Nézd meg a ventilátor csatiját. Típushibája az, hogy össze szokott égni.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #30320 Dátum: 2016.06.20 hétfő, 21:38:06 »

Üdv Mindenkinek!


Olyan kérdésem lenne, hogy mi miatt nem indul el a kényszerhűtés ventilátor alacsonyabb fokozata?
A magasabb fokozat szerencsére bekapcsol....
Hol keresem a hibát?
Esetleg a ventilátort kell cserélni?
Leteszteltem, működik mindkettő ventilátor(külön áramot vittem oda egy vezetékkel).
Segítséget előre is köszönöm!

vagy a hűtőventi ellenállás, vagy a csatija szhar. de általában a csati szokott elégni, és ezért csak a legnagyobb fokozaton kapcsol be a venti.



Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #30321 Dátum: 2016.06.20 hétfő, 22:27:47 »

vagy a hűtőventi ellenállás, vagy a csatija szhar. de általában a csati szokott elégni, és ezért csak a legnagyobb fokozaton kapcsol be a venti.

A ventilátor csatoknak nem volt baja.
Ahogyan szétszedtem, könnyen szétjött és nem láttam, hogy égett lett volna, de ettől még lehetnek rosszak.
Ezt a ventilátor ellenállást hol tudok venni?
Néztem a neten, de ilyet vagy ehez hasonlót nem találtam.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #30322 Dátum: 2016.06.20 hétfő, 22:32:28 »

Nézd meg a ventilátor csatiját. Típushibája az, hogy össze szokott égni.

Létezik olyan valami ezen az autón ami nem típushiba, mert minden hibára ezt hallom minden irányból.  szomoru1
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30323 Dátum: 2016.06.20 hétfő, 22:49:36 »

Létezik olyan valami ezen az autón ami nem típushiba, mert minden hibára ezt hallom minden irányból.  szomoru1
15 éves autónál, ha eddig nem volt gazdája nem kell csodálkozni, hogy van rajta pár...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #30324 Dátum: 2016.06.21 kedd, 08:47:40 »

Létezik olyan valami ezen az autón ami nem típushiba, mert minden hibára ezt hallom minden irányból.  szomoru1

Arra szoktuk mondani, hogy típushiba, ami sokszor előfordul. Van, aki hírét se m hallotta ezeknek, és van, akinek az autójában minden második dolog ilyen...

Ami hivatalosan is típushiba, az pl. a bal első ajtózár, amit FL-ben javítottak, vagy a CMP-jeladó, amiből szintén lett új egy idő után, mert az eredeti konstrukció nem volt százas. A többire csak mi mondjuk, hogy az. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #30325 Dátum: 2016.06.21 kedd, 08:48:05 »

Létezik olyan valami ezen az autón ami nem típushiba, mert minden hibára ezt hallom minden irányból.  szomoru1

Mondjuk akkor inkább azt, hogy nem típushiba, hanem tipikus hiba. Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
János73
Vendég
« Új hozzászólás #30326 Dátum: 2016.06.21 kedd, 15:24:10 »

Sziasztok.
Lenne egy kis problémám. Nincs tolató lámpám az égök jók . Van esetleg bisztositékja?  Bár kimértem mindet . Hol keressem a problémát ?
 Segitségeteket előre is köszönöm.

Üdv János.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #30327 Dátum: 2016.06.21 kedd, 15:46:36 »

Sziasztok.
Lenne egy kis problémám. Nincs tolató lámpám az égök jók . Van esetleg bisztositékja?  Bár kimértem mindet . Hol keressem a problémát ?
 Segitségeteket előre is köszönöm.

Üdv János.


Először szerelj be egy tolatólámpát. Smiley

Utána a kapcsolóját nézd meg a váltó tetején, azzal is lehet gond.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
adampeter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #30328 Dátum: 2016.06.22 szerda, 00:40:19 »

Mondjuk akkor inkább azt, hogy nem típushiba, hanem tipikus hiba. Cheesy

AndyA

Így máris jobb a lelkemnek.  worship Grin
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDi kombi
Bazsa89
Vendég
« Új hozzászólás #30329 Dátum: 2016.06.22 szerda, 06:04:54 »

Sziasztok!
2001 2.0 fl eloti mondi
Tolatolampa nem vilagit!
Kilet merve  a tolatokapcsolo jo az izok jok de meg sem kap aramot
Van kulon biztositek esetleg valaki le tudna irni hanyas szamu az?
Koszonom
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #30330 Dátum: 2016.06.22 szerda, 16:02:07 »

A klíma kuplung lejön a helyén vagy ki kell szedni a kompresszort?

Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #30331 Dátum: 2016.06.22 szerda, 16:05:05 »

A klíma kuplung lejön a helyén vagy ki kell szedni a kompresszort?



lejön külön.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #30332 Dátum: 2016.06.22 szerda, 16:07:10 »

Sziasztok!
2001 2.0 fl eloti mondi
Tolatolampa nem vilagit!
Kilet merve  a tolatokapcsolo jo az izok jok de meg sem kap aramot
Van kulon biztositek esetleg valaki le tudna irni hanyas szamu az?
Koszonom

előbb írta AndyA, nézd meg magát a kapcsolót.
a tolatólámpa kapcsolója a váltó tetején van, motortérből látszik simán. Egyszer nekem is csinálta 2 napig, megáztattam wd40-nel, azóta jó. ennek már 3 éve...
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #30333 Dátum: 2016.06.22 szerda, 16:07:45 »

lejön külön.


hálistennek, és hogy?Cheesy
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #30334 Dátum: 2016.06.23 csütörtök, 11:05:28 »

Mindig vannak örömök az életben...

Tegnap hozom el az autót GSR-éktől 1 hónap állás után. Jó meleg van, klímát ráteszem, pörög az összes ventilátor, indulok haza. Úgy mozog az autó, mint egy tetű, alig akar menni, gondolom, fogja a klíma. Azután egyszercsak töltésjelző + ABS visszajelző - klasszikus akksihalál tünetek. Félreállok, motor le, indítanék, műszerek szaladnak egy kört, és katt-katt-katt... Ennyi. Hát nem csak a klíma fogta, de a generátor is rákapaszkodott kicsit...

Azután GSR visszajött értem, hozott egy másik akksit, de azzal sem volt nyerő a dolog, füstölt a generátor egy perc járatás után. Leszedte a vezetékeket róla, hazajöttem akksival.

Ma reggel a Kertész utcában nyitottam. Összesült a generátor, a saját régi akksim a terhelővillán a mutatót sem mozdította meg. Indítózás után amúgy leesett a fesz 7,2V-ra, úgyhogy az alighanem totál kuka. Egyelőre töltőn van, de nem fűzök hozzá vérmes reményeket. 4,5 éves Bosch S4.

Egy gyönge 40-esért baráti áron kaptam egy új generátort...  falbav falbav falbav falbav falbav

Már csak egy új akksit kell venni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #30335 Dátum: 2016.06.23 csütörtök, 11:54:55 »

Mindig vannak örömök az életben...

Tegnap hozom el az autót GSR-éktől 1 hónap állás után. Jó meleg van, klímát ráteszem, pörög az összes ventilátor, indulok haza. Úgy mozog az autó, mint egy tetű, alig akar menni, gondolom, fogja a klíma. Azután egyszercsak töltésjelző + ABS visszajelző - klasszikus akksihalál tünetek. Félreállok, motor le, indítanék, műszerek szaladnak egy kört, és katt-katt-katt... Ennyi. Hát nem csak a klíma fogta, de a generátor is rákapaszkodott kicsit...

Azután GSR visszajött értem, hozott egy másik akksit, de azzal sem volt nyerő a dolog, füstölt a generátor egy perc járatás után. Leszedte a vezetékeket róla, hazajöttem akksival.

Ma reggel a Kertész utcában nyitottam. Összesült a generátor, a saját régi akksim a terhelővillán a mutatót sem mozdította meg. Indítózás után amúgy leesett a fesz 7,2V-ra, úgyhogy az alighanem totál kuka. Egyelőre töltőn van, de nem fűzök hozzá vérmes reményeket. 4,5 éves Bosch S4.

Egy gyönge 40-esért baráti áron kaptam egy új generátort...  falbav falbav falbav falbav falbav

Már csak egy új akksit kell venni.

AndyA

Annyira tipikus. Áll egy picit az autó, utána tuti bedobja valami a törülközőt. Murphy törvénye.  szomoru1
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
ocsi248
Vendég
« Új hozzászólás #30336 Dátum: 2016.06.24 péntek, 22:47:35 »

Sziasztok. Olyat vettem észre az autón hogy melegszik a pozitív pólusnál az aksi saru. Egy szerelő azt mondt hogy vegyem le tisztogassam meg valószínű hogy valami kontakt hiba. Én is erre gondoltam. Hétvégén meg is pucolom. Lehet még mástól ez a hibajelenség?
Előre is köszi.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30337 Dátum: 2016.06.25 szombat, 00:31:26 »

Sziasztok. Olyat vettem észre az autón hogy melegszik a pozitív pólusnál az aksi saru. Egy szerelő azt mondt hogy vegyem le tisztogassam meg valószínű hogy valami kontakt hiba. Én is erre gondoltam. Hétvégén meg is pucolom. Lehet még mástól ez a hibajelenség?
Előre is köszi.
lehet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
sipi8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #30338 Dátum: 2016.06.25 szombat, 01:03:30 »

Sziasztok!

Klima problemam van.
A jelenseg a kovetkező, digit klima varosban jo (hűt)
Venti kapcsolgat kb 30sec enkent pl dugoba megy 10sec et.
Hideget fuj.

Amint 130-140km/ora fölé megyek autopalyan mar nem fuj hideget.
Ha vissza lassitok 90re megjavul.

Ez mitől lehet?
Naplózva

-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-  Cheesy
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30339 Dátum: 2016.06.25 szombat, 11:23:54 »

Sziasztok!

Klima problemam van.
A jelenseg a kovetkező, digit klima varosban jo (hűt)
Venti kapcsolgat kb 30sec enkent pl dugoba megy 10sec et.
Hideget fuj.

Amint 130-140km/ora fölé megyek autopalyan mar nem fuj hideget.
Ha vissza lassitok 90re megjavul.

Ez mitől lehet?

Az enyem hasonlot csinalt.  Klima kompresszor kuplungot kellett beallitani.  Egyelore jo azota.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
sipi8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #30340 Dátum: 2016.06.25 szombat, 13:12:12 »

Az enyem hasonlot csinalt.  Klima kompresszor kuplungot kellett beallitani.  Egyelore jo azota.


Klima kuplung? Huh?
Hol csinalnak olyat??? Ki csinalja?
Bp.-en?
Naplózva

-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-  Cheesy
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30341 Dátum: 2016.06.25 szombat, 15:30:36 »


Klima kuplung? Huh?
Hol csinalnak olyat??? Ki csinalja?
Bp.-en?

Nekem GSRTibiék csinálták (Fáber *** - http://www.faberteam.hu/).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
mesza83
Vendég
« Új hozzászólás #30342 Dátum: 2016.06.25 szombat, 17:08:37 »

Sziasztok!
Menet közben (klíma, rádió bekapcsolva) elkezdett világítani a töltés visszajelző a műszerfalon. Kikapcsoltam a klímát, rádiót és egy rövid idő után(kb 2-5 perc) kialudt a hibajelzés. Amint a klímát visszakapcsoltam majdnem rögtön újra kigyulladt, amkir kikapcsoltam rövid idő után újra kialudt. Mikor a motort leállítottam a műszerfalon minden visszajelző kigyulladt és a fordulatszámmérő valamint a kilóméter óra mutatói átfordultak a maximális végállásba és törölte a levezetett km-t is, ráindítóztam, de csak két nagyon gyenge fordulat volt majd vvalami halk berregés és rögtön abba is hagytam. Akksira rámértem 11,82V-ot mutatott a multiméter. Még egy dologra lettem figyelmes amikor kizárom felvillan a négy indexlámpa, viszont amikor bezárom akkor nem villan fel. Szerintetek az aksi a ludas vagy máshol van valami rövidzár?
Naplózva
Cabrio
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61



E-mail
« Új hozzászólás #30343 Dátum: 2016.06.25 szombat, 17:12:56 »

Az enyem hasonlot csinalt.  Klima kompresszor kuplungot kellett beallitani.  Egyelore jo azota.

Én csütörtök óta erre várok, hogy a szerelőm beállítsa, de még nem jutott el odáig, már 2x hagytam ott az autót nála szomoru1
Naplózva

Mk3 Ghia Turnier 2.0 16V 2003/11
mesza83
Vendég
« Új hozzászólás #30344 Dátum: 2016.06.25 szombat, 17:22:16 »

Én csütörtök óta erre várok, hogy a szerelőm beállítsa, de még nem jutott el odáig, már 2x hagytam ott az autót nála szomoru1

Köszi, hétfőn megnézetem szereleővel, habár elvinni nem nagyon tudom mert nem is indul be Sad
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30345 Dátum: 2016.06.25 szombat, 19:04:55 »

Sziasztok!
Menet közben (klíma, rádió bekapcsolva) elkezdett világítani a töltés visszajelző a műszerfalon. Kikapcsoltam a klímát, rádiót és egy rövid idő után(kb 2-5 perc) kialudt a hibajelzés. Amint a klímát visszakapcsoltam majdnem rögtön újra kigyulladt, amkir kikapcsoltam rövid idő után újra kialudt. Mikor a motort leállítottam a műszerfalon minden visszajelző kigyulladt és a fordulatszámmérő valamint a kilóméter óra mutatói átfordultak a maximális végállásba és törölte a levezetett km-t is, ráindítóztam, de csak két nagyon gyenge fordulat volt majd vvalami halk berregés és rögtön abba is hagytam. Akksira rámértem 11,82V-ot mutatott a multiméter. Még egy dologra lettem figyelmes amikor kizárom felvillan a négy indexlámpa, viszont amikor bezárom akkor nem villan fel. Szerintetek az aksi a ludas vagy máshol van valami rövidzár?

Beindítva, töltésre rámérve mit mutat? Simán alapjáraton terhelés nélkül, illetve emelt fordulaton nagyfogyasztókkal együtt?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #30346 Dátum: 2016.06.25 szombat, 19:40:20 »

Sziasztok!
Olvasom, hogy "klímakompresszor kuplung beállítása". Hol tudnék ennek utánaolvasni. Csak úgy érdekel, mert tavaly lett kicserélve a klímakompresszor kompletten. Gondolom, hogy gyárilag be van állítva. (csak nem tudom, hogy mit lehet állítani rajta)
Előre is köszönöm a válaszaitokat: István
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
mesza83
Vendég
« Új hozzászólás #30347 Dátum: 2016.06.25 szombat, 19:41:38 »

Beindítva, töltésre rámérve mit mutat? Simán alapjáraton terhelés nélkül, illetve emelt fordulaton nagyfogyasztókkal együtt?
Délután egyszer sikerült beinditani de elmulasztottam hogy járó motorral rámérjek. Leallítottam utána mértem rá akkor 11.76V volt. Később is próbáltam de csak berregett nem indotózott. Ezután is rámértem ekkor már 11.70V-tényleg tudott csak az aksi.
Naplózva
sipi8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48



E-mail
« Új hozzászólás #30348 Dátum: 2016.06.26 vasárnap, 09:00:49 »

zsolteey koszi az infot!
Mennyiért csinálták?
Naplózva

-Kombi D6BA 2001 -EGR off - MAP senzor nem is volt-
-westgate-  Cheesy
ocsi248
Vendég
« Új hozzászólás #30349 Dátum: 2016.06.26 vasárnap, 16:57:19 »

Sziasztok. Múltkor írtam hogy melegszik az aksi sarum. Most leszedtem megtakarítottam befújtam kontakt sprével. Még mindíg melegszik de azt vettem észre ha a klímát bekapcsolom csak akkor. Meg a kíma sem fúj elég hideget. Most akartam elvinni töltetni, de így hogy nem tudom használni mert leég a kocsi, igy nem túl jó. Valakinek van ötlete hogy mi lehet? Rossz a kompresszor?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 600 601 602 603 604 605 606 [607] 608 609 610 611 612 613 614 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.