Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.29 péntek, 05:47:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 605 606 607 608 609 610 611 [612] 613 614 615 616 617 618 619 ... 741   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10035495 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
synaptic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #30550 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 18:39:07 »

2002 TDCI.  A gázpedál hibája okozhatja azt a jelenséget hogy,  az autó felengedett kuplunggal gázadás nélkül elkezd gyorsulni. Benyomott kuplungnál visszaáll a normális 1000-800 as fordulatra ?
Naplózva

Mondeo 3 TDCI 2002/6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #30551 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 21:17:56 »

2002 TDCI.  A gázpedál hibája okozhatja azt a jelenséget hogy,  az autó felengedett kuplunggal gázadás nélkül elkezd gyorsulni. Benyomott kuplungnál visszaáll a normális 1000-800 as fordulatra ?
nem.
a generátor okozza.

felújítás megszűnteti a hibajelenséget.

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
synaptic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #30552 Dátum: 2016.08.01 hétfő, 22:00:25 »

nem.
a generátor okozza.

felújítás megszűnteti a hibajelenséget.



Basszus idén már 2 alkalommal volt felújítva  falbav , Lehet veszek inkább egy bontottat és eme szerelőt elkerülöm nagy ívben .
Naplózva

Mondeo 3 TDCI 2002/6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #30553 Dátum: 2016.08.02 kedd, 07:25:53 »

Basszus idén már 2 alkalommal volt felújítva  falbav , Lehet veszek inkább egy bontottat és eme szerelőt elkerülöm nagy ívben .

Nem triviális tudomány a generátor felújítása. Kertész utcába vidd, onnan rendes cseredarabok szoktak kikerülni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Baracus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #30554 Dátum: 2016.08.02 kedd, 11:31:22 »

Egyrész értem én, hogy a gyújtás vilannyal megy, de ennyi erővel a dzli izzítógyertya is, mégis a TDCi fórumtémában kérdezgetünk róla, nem az elektromosban...

Másfelől attól, hogy többször beírod, nem lesz hamarabb válasz. Ugyanakkor fogja elolvasni az első és második hozzászólásod, aki érdemben tud válaszolni, amikor legközelebb belép. Ezt nem tudod sürgetni, mindegy, ki fog válaszolni.

AndyA

Köszönöm a hozzászólást !  taps
Naplózva
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #30555 Dátum: 2016.08.02 kedd, 13:51:28 »

Ottó!
Köszönöm a segítséget.Lekötöttük a fúvóka fűtést,biztosíték berak,klíma működik.  Wink

Szívesen!  wave
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Pbaly
Vendég
« Új hozzászólás #30556 Dátum: 2016.08.02 kedd, 19:57:37 »

Sziasztok!

help Segítséget szeretnék kérni, tempomatosítani szeretném az autómat, megvettem hozzá a kapcsoló (pedál+kormány) szettet. Viszont az a gond, hogy a környéken mindegyik szerelő mást mond (szerintem nem értenek igazából hozzá).  falbav

Tudnátok ajánlani Pest és környékén valakit aki valóban ért is hozzá és be is tudná nekem szerelni?!

Az autóm paraméterei: 2005 évjárat, 2.0 TDCI Trend

Köszönöm előre is!  worship
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #30557 Dátum: 2016.08.02 kedd, 21:00:10 »

Sziasztok!

help Segítséget szeretnék kérni, tempomatosítani szeretném az autómat, megvettem hozzá a kapcsoló (pedál+kormány) szettet. Viszont az a gond, hogy a környéken mindegyik szerelő mást mond (szerintem nem értenek igazából hozzá).  falbav

Tudnátok ajánlani Pest és környékén valakit aki valóban ért is hozzá és be is tudná nekem szerelni?!

Az autóm paraméterei: 2005 évjárat, 2.0 TDCI Trend

Köszönöm előre is!  worship


itt a FAQban a leírás. http://mondeo.hu/index.php?topic=5073.msg540515#msg540515
töltsd le, nyomtasd ki, és így vidd el a szerelőhöz. Ha ez alapján sem képes megcsinálni, akkor oda többet ne is vigyél autót!
Dízelhez nem kell más, mint a pedálkapcsolók + vezetékek, kormánykapcsolók és vezetékei. Ezt kell felszereltség függően bekábelezni és a végén felprogramozni. Lehet,h a tied nem is kell kábelezni, csak összedugod a csatikat és mehet programozni, de lehet, h teljesen be kell kábelezni. A leírásban találsz róla infót, h kell megvizsgálni, h mennyire van előkészítve az autód.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #30558 Dátum: 2016.08.02 kedd, 21:02:43 »

itt a FAQban a leírás. http://mondeo.hu/index.php?topic=5073.msg540515#msg540515
töltsd le, nyomtasd ki, és így vidd el a szerelőhöz. Ha ez alapján sem képes megcsinálni, akkor oda többet ne is vigyél autót!
Dízelhez nem kell más, mint a pedálkapcsolók + vezetékek, kormánykapcsolók és vezetékei. Ezt kell felszereltség függően bekábelezni és a végén felprogramozni. Lehet,h a tied nem is kell kábelezni, csak összedugod a csatikat és mehet programozni, de lehet, h teljesen be kell kábelezni. A leírásban találsz róla infót, h kell megvizsgálni, h mennyire van előkészítve az autód.

lassan jogdijat fogok szedni  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #30559 Dátum: 2016.08.02 kedd, 21:21:34 »

lassan jogdijat fogok szedni  Cheesy

 taps
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #30560 Dátum: 2016.08.02 kedd, 22:06:08 »

Sziasztok!

help Segítséget szeretnék kérni, tempomatosítani szeretném az autómat, megvettem hozzá a kapcsoló (pedál+kormány) szettet. Viszont az a gond, hogy a környéken mindegyik szerelő mást mond (szerintem nem értenek igazából hozzá).  falbav

Tudnátok ajánlani Pest és környékén valakit aki valóban ért is hozzá és be is tudná nekem szerelni?!

Az autóm paraméterei: 2005 évjárat, 2.0 TDCI Trend

Köszönöm előre is!  worship

zacci!
Ő beszereli,bár működési garanciát nem vállal.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #30561 Dátum: 2016.08.03 szerda, 12:05:37 »

Sziasztok!

help Segítséget szeretnék kérni, tempomatosítani szeretném az autómat, megvettem hozzá a kapcsoló (pedál+kormány) szettet. Viszont az a gond, hogy a környéken mindegyik szerelő mást mond (szerintem nem értenek igazából hozzá).  falbav

Tudnátok ajánlani Pest és környékén valakit aki valóban ért is hozzá és be is tudná nekem szerelni?!

Az autóm paraméterei: 2005 évjárat, 2.0 TDCI Trend

Köszönöm előre is!  worship


Meg kell nézni az autót, hogy mi van benne előre készen. Ha benne van a drótozás, akkor elég egyszerű az ügy. Optimális helyzetben a kuplungpedál kapcsolóját kell 4 vezetékesre cserélni, a fékhez egy extra kapcsolót beépíteni és rádugni az ott lógó üres csatlakozót, és a kormányt kicserélni ill. a gombok helyét kivágni a gombokat beszerelni. Egyik sem túl nagy ügy. Utána már csak programozás.

Ha vezetékelni kell, akkor inkább olyan, aki már csinált autón villanyos szerelést. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #30562 Dátum: 2016.08.03 szerda, 12:32:04 »

zacci!
Ő beszereli,bár működési garanciát nem vállal.... vigyor3

Szerelje akinek 2 anyja van  vigyor3 Azert csinaltam ezt a ruhes doksit  Cheesy
Nekem boven eleg, hogy nalam azota is pocc roff mukodik  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
greksa.bence
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #30563 Dátum: 2016.08.03 szerda, 14:24:50 »

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem, hátha találkozott már valaki az enyémhez hasonló problémával. Vettem egy 2004/02-es mk3-as mondeót. FMBA motorkóddal 96kW -os teljesítménnyel. Az autóban 1,5 hónapja cserélve lettek a porlasztók, illetve még a vétel előtt az előző tulaj kicseréltette a magasnyomású szivattyút is, mert 6.ik sebességben gyorsításoknál bevillogott neki az izzításjelző lámpa és az autót leállította az elektronika. Nekem ugyanezt a hibát hozta az autó, mindig csak 6. sebességben , legalább 30 fokos külső hőmérséklet és klímahasználat mellett. A porlasztófelújítás és a teljes üzemanyagrendszer átmosása után a hiba ismét jelentkezik. A füstölés persze elmúlt, és az autó ismét ereje teljében van....de az izzításjelző ugyanúgy egyszer csak elkezd villogni és ujra kell indítanom az autót. Újraindítás után megy tovább, mintha mi sem történt volna.
Visszavittem a szakihoz az autót, akivel elkezdtünk agyalni, és első körben megpróbáltuk a mennyiségszabályzó szelepet kicserélni egy másik bontottra, hátha azzal van a probléma, de sajnos nem. Mióta ezt kicseréltük,  már minden fokozatban bármikor képes előjönni a hiba. Alapjáraton várakozás közben is elkezd villogni az izzításjelző, érezni, hogy nem tökéletes az alapjárat, minimálisan ingadozik és kicsit rángat az autó. Mindez persze csak 26 foknál magasabb kinti hőmérséklet esetén klíma használattal jön elő. Néha megállítja az autót, néha csak elszabályoz.
Elektromos problémára gyanakszunk, de nem tudjuk merre kellene tovább menni a hiba keresésével.
Ha valamelyikőtök esetleg találkozott hasonló problémával és meg tudná osztani a tapasztalatait, annak nagyon hálás lennék.

BigBen
Naplózva

2004 MK3 FMBA 96kW 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #30564 Dátum: 2016.08.03 szerda, 14:34:02 »

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem, hátha találkozott már valaki az enyémhez hasonló problémával. Vettem egy 2004/02-es mk3-as mondeót. FMBA motorkóddal 96kW -os teljesítménnyel. Az autóban 1,5 hónapja cserélve lettek a porlasztók, illetve még a vétel előtt az előző tulaj kicseréltette a magasnyomású szivattyút is, mert 6.ik sebességben gyorsításoknál bevillogott neki az izzításjelző lámpa és az autót leállította az elektronika. Nekem ugyanezt a hibát hozta az autó, mindig csak 6. sebességben , legalább 30 fokos külső hőmérséklet és klímahasználat mellett. A porlasztófelújítás és a teljes üzemanyagrendszer átmosása után a hiba ismét jelentkezik. A füstölés persze elmúlt, és az autó ismét ereje teljében van....de az izzításjelző ugyanúgy egyszer csak elkezd villogni és ujra kell indítanom az autót. Újraindítás után megy tovább, mintha mi sem történt volna.
Visszavittem a szakihoz az autót, akivel elkezdtünk agyalni, és első körben megpróbáltuk a mennyiségszabályzó szelepet kicserélni egy másik bontottra, hátha azzal van a probléma, de sajnos nem. Mióta ezt kicseréltük,  már minden fokozatban bármikor képes előjönni a hiba. Alapjáraton várakozás közben is elkezd villogni az izzításjelző, érezni, hogy nem tökéletes az alapjárat, minimálisan ingadozik és kicsit rángat az autó. Mindez persze csak 26 foknál magasabb kinti hőmérséklet esetén klíma használattal jön elő. Néha megállítja az autót, néha csak elszabályoz.
Elektromos problémára gyanakszunk, de nem tudjuk merre kellene tovább menni a hiba keresésével.
Ha valamelyikőtök esetleg találkozott hasonló problémával és meg tudná osztani a tapasztalatait, annak nagyon hálás lennék.

BigBen

Olvass hibakódot, utána lehet találgatni, mi lehet. De így első saccra simán visszavinném oda, ahol a csúcsokat cserélték, hogy nem lett jó, csinálják meg rendesen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #30565 Dátum: 2016.08.03 szerda, 18:29:54 »

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem, hátha találkozott már valaki az enyémhez hasonló problémával. Vettem egy 2004/02-es mk3-as mondeót. FMBA motorkóddal 96kW -os teljesítménnyel. Az autóban 1,5 hónapja cserélve lettek a porlasztók, illetve még a vétel előtt az előző tulaj kicseréltette a magasnyomású szivattyút is, mert 6.ik sebességben gyorsításoknál bevillogott neki az izzításjelző lámpa és az autót leállította az elektronika. Nekem ugyanezt a hibát hozta az autó, mindig csak 6. sebességben , legalább 30 fokos külső hőmérséklet és klímahasználat mellett. A porlasztófelújítás és a teljes üzemanyagrendszer átmosása után a hiba ismét jelentkezik. A füstölés persze elmúlt, és az autó ismét ereje teljében van....de az izzításjelző ugyanúgy egyszer csak elkezd villogni és ujra kell indítanom az autót. Újraindítás után megy tovább, mintha mi sem történt volna.
Visszavittem a szakihoz az autót, akivel elkezdtünk agyalni, és első körben megpróbáltuk a mennyiségszabályzó szelepet kicserélni egy másik bontottra, hátha azzal van a probléma, de sajnos nem. Mióta ezt kicseréltük,  már minden fokozatban bármikor képes előjönni a hiba. Alapjáraton várakozás közben is elkezd villogni az izzításjelző, érezni, hogy nem tökéletes az alapjárat, minimálisan ingadozik és kicsit rángat az autó. Mindez persze csak 26 foknál magasabb kinti hőmérséklet esetén klíma használattal jön elő. Néha megállítja az autót, néha csak elszabályoz.
Elektromos problémára gyanakszunk, de nem tudjuk merre kellene tovább menni a hiba keresésével.
Ha valamelyikőtök esetleg találkozott hasonló problémával és meg tudná osztani a tapasztalatait, annak nagyon hálás lennék.

BigBen
nem is biztos,hogy üza rendszeri hiba.
villogáskor kell hibakódot olvasni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #30566 Dátum: 2016.08.03 szerda, 18:30:33 »

Szerelje akinek 2 anyja van  vigyor3 Azert csinaltam ezt a ruhes doksit  Cheesy
Nekem boven eleg, hogy nalam azota is pocc roff mukodik  Cheesy
Cheesy kivéve a miPetyánknak.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
greksa.bence
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #30567 Dátum: 2016.08.04 csütörtök, 09:09:38 »

nem is biztos,hogy üza rendszeri hiba.
villogáskor kell hibakódot olvasni.

P0325 Kopogásérzékelő hibát dobott ki.... most van először hogy sikerült egyből a hiba előjötte után megnézni a hibakódokat és csak a kopogásérzékelő hibája jött elő...
Így most következik ennek tesztelése....
Naplózva

2004 MK3 FMBA 96kW 2.0 TDCi
TommyHagen
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #30568 Dátum: 2016.08.06 szombat, 10:13:51 »

Sziasztok.  Adott egy Mk3-as Mondeo gyári cd lejátszóval,  digit klímával. Úgy néz ki egyik ismerősömnek lesz egy eladó st Mondeoból származó gyári navis fejegysége.  Mit kell még beszereznem hogy betudjam tenni az enyém helyére?  Csinált már valaki ilyet?
Naplózva

Ford Mondeo 1.8 SCi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30569 Dátum: 2016.08.06 szombat, 11:56:35 »

Sziasztok.  Adott egy Mk3-as Mondeo gyári cd lejátszóval,  digit klímával. Úgy néz ki egyik ismerősömnek lesz egy eladó st Mondeoból származó gyári navis fejegysége.  Mit kell még beszereznem hogy betudjam tenni az enyém helyére?  Csinált már valaki ilyet?

Ha a navi miatt akarnád átrakni, akkor bele se kezdj. Elavult térképék, nem frissítik már.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #30570 Dátum: 2016.08.06 szombat, 12:50:42 »

Sziasztok.  Adott egy Mk3-as Mondeo gyári cd lejátszóval,  digit klímával. Úgy néz ki egyik ismerősömnek lesz egy eladó st Mondeoból származó gyári navis fejegysége.  Mit kell még beszereznem hogy betudjam tenni az enyém helyére?  Csinált már valaki ilyet?
Csatlakozom Zsolteey véleményéhez.
Az nem derül ki, hogy a te autód fl előtt vagy utáni. Ha fl előttibe akarod betenni a navit, az még külön cucli. Nem ér az egész annyit.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #30571 Dátum: 2016.08.06 szombat, 14:22:06 »

Sziasztok.  Adott egy Mk3-as Mondeo gyári cd lejátszóval,  digit klímával. Úgy néz ki egyik ismerősömnek lesz egy eladó st Mondeoból származó gyári navis fejegysége.  Mit kell még beszereznem hogy betudjam tenni az enyém helyére?  Csinált már valaki ilyet?

Fordwikin van cikk róla. Kábelköteg, DVD egység és tartó és takaró, középkonzol, antenna, és a fejegység maga. Nálad kb régi ki, új beépít minden tartozékával.

Csatlakozom Zsolteey véleményéhez.
Az nem derül ki, hogy a te autód fl előtt vagy utáni. Ha fl előttibe akarod betenni a navit, az még külön cucli. Nem ér az egész annyit.


Szerintem fl előtt nem volt SCi.

Amúgy valószínűleg egyedül vagyok vele, de nekem a Denso sokkal jobban bejön mint az mk4-ben az NX. Mármint a navigáció része, meg ahogy útvonalat tervez. Pedig az NX folyamatosan frissítve van.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.06 szombat, 14:24:57 írta tpmportal » Naplózva
Petya1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #30572 Dátum: 2016.08.06 szombat, 17:43:25 »

Üdv Mindenkinek!

940 0041 1 01 cikkszámú vezérlőt keresek, újat.

Esetleg valaki tud benne segíteni, hogy hol keressem? Mi az az ár amennyit megér? Láttam kínait 20€-ért, láttam mást 145€-ért.
Az a lényeg hogy hosszú távon jó legyen (gondolom nem a kínai az).
Naplózva

MKIV Turnier 2014 2.0 Tdci Manual 6 seb.
TommyHagen
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #30573 Dátum: 2016.08.06 szombat, 20:01:44 »

Ha a navi miatt akarnád átrakni, akkor bele se kezdj. Elavult térképék, nem frissítik már.
Hát igazából nem a navi a lényeg,  csak azért jobban néz ki,  ismerősöm meg eladta az ST Mondeoját,  és a navit már nem használja,  sztem jó áron megtudnám venni tőle.  Csak felmérem mivel járna a beépítése,  azért kérdeztem.
Naplózva

Ford Mondeo 1.8 SCi
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #30574 Dátum: 2016.08.06 szombat, 20:41:52 »

Hát igazából nem a navi a lényeg,  csak azért jobban néz ki,  ismerősöm meg eladta az ST Mondeoját,  és a navit már nem használja,  sztem jó áron megtudnám venni tőle.  Csak felmérem mivel járna a beépítése,  azért kérdeztem.

A fejegységen kívül kell a hátsó dvd lejátszós egység is, kell egy gps-es gyári antenna, vagy egy külső gps antenna. Kell a komplett a kábelezés.
Kell a navigációhoz egy középkonzol.
(A tpmportal kollega szerint az sci már fl utáni, ha így van, akkor nem kell nagyot átfaragni, sem kábelezésben sem fizikai kiépítésben, ha fl előtti akkor mélyebbet kell szántani a végeredményhez)
Nekem van, én nem használom a navit, mert elavult ill vmi kehe van, de nem is igazán foglalkoztam vele, így vettem. Nekem rá van kötve a tolatókamera, az jó, de csak ezért nem tenném be, ráadásul a navi ezt nem tudja alapból, kell hozzá vmi média illesztő. Bt modul is illeszthető hozzá, akkor van gyári kihangosításod, de csak a később gyártott navik tudják, a cikkszámuk 5ST-vel kezdődik, persze az enyém 3ST- vel kezdődik... És persze ehhez kell egy külön bt modul is.
Szerintem az egész herce hurca nem ér annyit, hogy érdemes legyen vele vesződni, de persze te tudod.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30575 Dátum: 2016.08.06 szombat, 21:08:14 »

A fejegységen kívül kell a hátsó dvd lejátszós egység is, kell egy gps-es gyári antenna, vagy egy külső gps antenna. Kell a komplett a kábelezés.
Kell a navigációhoz egy középkonzol.
(A tpmportal kollega szerint az sci már fl utáni, ha így van, akkor nem kell nagyot átfaragni, sem kábelezésben sem fizikai kiépítésben, ha fl előtti akkor mélyebbet kell szántani a végeredményhez)
Nekem van, én nem használom a navit, mert elavult ill vmi kehe van, de nem is igazán foglalkoztam vele, így vettem. Nekem rá van kötve a tolatókamera, az jó, de csak ezért nem tenném be, ráadásul a navi ezt nem tudja alapból, kell hozzá vmi média illesztő. Bt modul is illeszthető hozzá, akkor van gyári kihangosításod, de csak a később gyártott navik tudják, a cikkszámuk 5ST-vel kezdődik, persze az enyém 3ST- vel kezdődik... És persze ehhez kell egy külön bt modul is.
Szerintem az egész herce hurca nem ér annyit, hogy érdemes legyen vele vesződni, de persze te tudod.
fl-ből is 2 fajta köteg van, egyiknél csak rá kell dugni, másiknál ugyan olyan mintha fl előttibe menne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Petya1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #30576 Dátum: 2016.08.07 vasárnap, 13:21:38 »

Üdv Mindenkinek!

940 0041 1 01 cikkszámú vezérlőt keresek, újat.

Esetleg valaki tud benne segíteni, hogy hol keressem? Mi az az ár amennyit megér? Láttam kínait 20€-ért, láttam mást 145€-ért.
Az a lényeg hogy hosszú távon jó legyen (gondolom nem a kínai az).

 miaz
Naplózva

MKIV Turnier 2014 2.0 Tdci Manual 6 seb.
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #30577 Dátum: 2016.08.07 vasárnap, 18:16:14 »

Sziasztok,
A gyári kulcsom nem jól működik. Mindig leengedi az összes ablakot. Zárni nem zár, csak nyit. Ha kiveszem az elemet, minden jól működik.
Elképzelhető, hogy a mikrokapcsolója beagadt? Lehet rajta cserélni?
Köszi a válaszaitokat.
Barny
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #30578 Dátum: 2016.08.07 vasárnap, 20:02:22 »

Sziasztok,
A gyári kulcsom nem jól működik. Mindig leengedi az összes ablakot. Zárni nem zár, csak nyit. Ha kiveszem az elemet, minden jól működik.
Elképzelhető, hogy a mikrokapcsolója beragadt? Lehet rajta cserélni?
Köszi a válaszaitokat.
Barny
Szia.
ki tudod cserélni akár mind a 3-at.
pl.innen megrendelheted:
http://bolthely.hu/obddiag/id/23181_Taviranyito_mikrokapcsolo_keszlet_FORD_mondeo_ka_focus_puma_fiesta
de pár száz Ft-ért is van,gugli a barátod. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.07 vasárnap, 20:04:41 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30579 Dátum: 2016.08.07 vasárnap, 22:00:09 »

Sziasztok,
A gyári kulcsom nem jól működik. Mindig leengedi az összes ablakot. Zárni nem zár, csak nyit. Ha kiveszem az elemet, minden jól működik.
Elképzelhető, hogy a mikrokapcsolója beagadt? Lehet rajta cserélni?
Köszi a válaszaitokat.
Barny

Ha BP-i vagy, akkor Lomex vagy Arwill ad gombokért mikrokapcsolót, csak oda kell vinni a kulcsot mintának. Ebayről szintén lehet rendelni 1-200 ft-ért.
Utána már csak egy kis kézügyesség és egy vékony páka kell.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #30580 Dátum: 2016.08.07 vasárnap, 23:02:14 »

Sziasztok, tud valaki ajánlani tdci szabadonfutóhoz leszedő szerszámot?

üdv,
Á
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #30581 Dátum: 2016.08.07 vasárnap, 23:23:35 »

Biztos hasznos lesz pár embernek, ezért inkább leírom. A hozzászólás után 1 héttel akksi csere(varta silver 74) + önindító is fe lett újítva, de az eredeti problémát ami az akksi merülés volt sajnos még ekkor se volt megoldva, habár mind kettő halálán volt. Ekkor már otthoni lehetőségekhez mérten, minden kábel átlett nézve + hibák olvasássa(plussz minden hasznos info kiolvasva forscan-el), de a hiba nem lett meg. Közben akku saru nekem is elkezdett melegedni(megfoghatatlanra). Itt már nem volt mit tenni irány a Ford szervíz, ahol ők is átnézték a teljes kábel korbácsot, de hiba nem volt, ez után jött belső agyak vizsgálata(gem,pcm....), ahol kiderül, hogy a GEM elég sok plussz helyen letestel(elviekben a kondezátorok kamikazze akciója miatt).  Németországból rendeltem hozzá másik GEM-et pontos cikkszám alapján, mert itthon horribilis árakat mondtak bontott darabokra(70eft, mikor az új 120-140), ha egyálltalán van raktáron. Elvileg 1-2 nap és kész a verda, majd írok....

Talán a végét írom már a kocsi kálváriájának Cheesy Ott tartotunk, hogy kb. egy hónapja mondtam, hogy egy-két nap és kész a verda... még nincs! Vagyis most már Fort autónál van pesten, ahol megtalálták a hiba okát, ami a motortér bizti. táblában volt. Szerelő előtudta idézni a hibát, ha kicsit megmozgatta a tartót, ekkor 5-12A fogyasztás lett, Bizti tábla szét szedve megtisztitva, össze rakva most már tuti, se mozgatásra semmire nem jön elő a hiba + 1 hete monitorozák a kocsit és a normális ampert(0,02) húzza folyamatosan. Egri Ford szervizben sajnos nem találták a hibát, 3-4 hét leforgássa alatt, ezenkivül a kesztyű tartó zsanérját is eltörték, ami természetesen nem a helyszinen derült ki, hanem mikor már elhoztam. Kis vigasz, hogy a 8 órás munka díjjat nem kelett kifizetni, habár, ha azt nézem, hogy új GEM, generátor, önidító + új akkis után már szinte elenyésző összeg lett volna. Nagyon elkeserítő az is, hogy a kocsi mindig az udvaron állt és nem szerlőhelyen(fater napi szinten a szervíz előtt jár el), + a szerelő úgy engedte el a kocsit, hogy neki már "elege" van kocsiból, nem mintha nem ez lenne a munkája -_-. Hétvége fele megint jelentkezem, most a másik mk3 nagy projekt jön: kuplung+ lendkerék, komplett első felfügesztés csere, generátor oldali szíj csere görgőkkel
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #30582 Dátum: 2016.08.08 hétfő, 00:16:57 »

Talán a végét írom már a kocsi kálváriájának Cheesy Ott tartotunk, hogy kb. egy hónapja mondtam, hogy egy-két nap és kész a verda... még nincs! Vagyis most már Fort autónál van pesten, ahol megtalálták a hiba okát, ami a motortér bizti. táblában volt. Szerelő előtudta idézni a hibát, ha kicsit megmozgatta a tartót, ekkor 5-12A fogyasztás lett, Bizti tábla szét szedve megtisztitva, össze rakva most már tuti, se mozgatásra semmire nem jön elő a hiba + 1 hete monitorozák a kocsit és a normális ampert(0,02) húzza folyamatosan. Egri Ford szervizben sajnos nem találták a hibát, 3-4 hét leforgássa alatt, ezenkivül a kesztyű tartó zsanérját is eltörték, ami természetesen nem a helyszinen derült ki, hanem mikor már elhoztam. Kis vigasz, hogy a 8 órás munka díjjat nem kelett kifizetni, habár, ha azt nézem, hogy új GEM, generátor, önidító + új akkis után már szinte elenyésző összeg lett volna. Nagyon elkeserítő az is, hogy a kocsi mindig az udvaron állt és nem szerlőhelyen(fater napi szinten a szervíz előtt jár el), + a szerelő úgy engedte el a kocsit, hogy neki már "elege" van kocsiból, nem mintha nem ez lenne a munkája -_-. Hétvége fele megint jelentkezem, most a másik mk3 nagy projekt jön: kuplung+ lendkerék, komplett első felfügesztés csere, generátor oldali szíj csere görgőkkel

gem. anno motorcraft-tól vettem egy bontott gem modult 5.000 ft-ért. És van neki kb 2 dobozzal minden fajta.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #30583 Dátum: 2016.08.08 hétfő, 01:35:17 »

gem. anno motorcraft-tól vettem egy bontott gem modult 5.000 ft-ért. És van neki kb 2 dobozzal minden fajta.

Beszéltem vele... nem volt olyan amilyen kellett.  szomoru1
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #30584 Dátum: 2016.08.08 hétfő, 08:09:30 »

Sziasztok, tud valaki ajánlani tdci szabadonfutóhoz leszedő szerszámot?

üdv,
Á

Őőőőőő... Mihez is pontosan?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #30585 Dátum: 2016.08.08 hétfő, 08:16:32 »

Őőőőőő... Mihez is pontosan?

AndyA


INA 535007410
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #30586 Dátum: 2016.08.08 hétfő, 08:57:15 »


INA 535007410

Ja, hogy _generátor_ szabadonfutóhoz... Így már megvan.

Ahhoz egy igen spéci kulcs kell, nem sokaknak van, inkább a szervizekben, szerelőknek. Otthon nem jellemző. Bár venni tudsz gond nélkül, de egy fel-letekerésért lehet, kicsit túlzás lenne.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nody
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #30587 Dátum: 2016.08.08 hétfő, 14:17:23 »

Sziasztok, tud valaki ajánlani tdci szabadonfutóhoz leszedő szerszámot?

üdv,
Á


Üdv.
Írtam privátban.
Naplózva

MK3 2.0 TDCi 2006 N7BA B4Y INA EGRoff
 R 1 3 5
 └-┼┼┤
    2 4 6
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #30588 Dátum: 2016.08.08 hétfő, 15:27:34 »

Ja, hogy _generátor_ szabadonfutóhoz... Így már megvan.

Ahhoz egy igen spéci kulcs kell, nem sokaknak van, inkább a szervizekben, szerelőknek. Otthon nem jellemző. Bár venni tudsz gond nélkül, de egy fel-letekerésért lehet, kicsit túlzás lenne.

AndyA

Ilyen szettben gondolkoztam:

http://www.lincos.co.hu/generator/generator-szerelo-keszlet-13db-os-mg50352

Ebben benne van a szükséges szerszám?
Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
Kitnerboy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #30589 Dátum: 2016.08.09 kedd, 15:05:16 »

Üdv Mindenkinek!
1 év után ismét klíma problémával küzdök! rinya 2001. 1,8  digitális klíma.
Tünetek: kint kb 32 fok,beállítom 20 fokra(nem auto üzemben). Jön a jó hideg levegő, majd 3-5 perc múlva szépen melegszik a külső hőmérsékletre. Ezt csinálja AUTO módban is. Ahhoz, hogy ismét hideget nyerjek ki a műszerfalból, egy megoldás van: klímateszt(inincs hibakód worship), majd újra beállítás és tádáám, megint hideg levegő jön. Klíma nélkül is (22 fokra beállítva) szintén zenész, elkezdi emelni szép lassan a hőmérsékletet egészen magas hőmérsékletre,majd ha elég kitartó vagyok a hőmérséklettel szemben,lassan visszaáll a beállított hőfokra. A teszt futtatása közben,mikor mozgatja a lapátokat érzem, hogy becsap a finom hideg levegő,tehát megy a klíma, csak mintha a hőfokszabályzó(gondolom lapát) el kezd önálló életet élni. Mit tegyek? Hasonló tapasztalatok?
Segítségeteket előre is köszönöm.
ui.: Analóg órám 8 óra alatt képes 4 -5 órát is késni, de nem mindig. falbav Erre esetleg gyógymód?

Szép napot!


Sziasztok!
Sikerült megoldanom a klíma problémát! nyes
A Műszerfal alatti biztitáblából F65-ös 7,5A-es biztit kivettem,majd kb 10 másodperc múlva visszaraktam és láss csodát: működik. Úgy látszik az a "nagy reset" kellett neki.
Az analóg órám továbbra is vacakol!  falbav nyes   ...de már lesz....om  eplus2
Naplózva

Válasz
  vigyor2  2001. 1.8 Trend kombi  vigyor2            git
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #30590 Dátum: 2016.08.09 kedd, 17:29:27 »


INA 535007410

bárdiban pont tegnap vettem meg a szabadonfutót. kedvességel 11.800ft volt kereken.
kérdezte a srác a leszerelő szerszámot is, kétezerpárszázért tudott volna adni.
Szóval beslattyogsz a legközelebbi Bárdiba, és veszel egyet.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Petya1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #30591 Dátum: 2016.08.10 szerda, 19:02:30 »

Üdv Mindenkinek!

940 0041 1 01 cikkszámú vezérlőt keresek, újat.

Esetleg valaki tud benne segíteni, hogy hol keressem? Mi az az ár amennyit megér? Láttam kínait 20€-ért, láttam mást 145€-ért.
Az a lényeg hogy hosszú távon jó legyen (gondolom nem a kínai az).
Naplózva

MKIV Turnier 2014 2.0 Tdci Manual 6 seb.
happyreindeer
Vendég
« Új hozzászólás #30592 Dátum: 2016.08.10 szerda, 21:05:17 »

Sziasztok,
a napokban rendeltem egy bal első zárat ebay-ről. A cikkszáma 2S4AA21813 EB.
Rettenetesen örültem amikor megérkezett, de szerelés közben vettem észre, hogy az egyik kallantyú hiányzik. Azt hiszem a centrálzáré...

Olvastam itt a fórumon, hogy a "2S4AA21813"  cikkszám a lényeg, más nem számít. De ezek szerint nem.

Valaki fel tudna világosítani cikkszám ügyben?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #30593 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 01:16:13 »

Sziasztok,
a napokban rendeltem egy bal első zárat ebay-ről. A cikkszáma 2S4AA21813 EB.
Rettenetesen örültem amikor megérkezett, de szerelés közben vettem észre, hogy az egyik kallantyú hiányzik. Azt hiszem a centrálzáré...

Olvastam itt a fórumon, hogy a "2S4AA21813"  cikkszám a lényeg, más nem számít. De ezek szerint nem.

Valaki fel tudna világosítani cikkszám ügyben?

Ezt hol olvastad itt a fórumon? Mert nem így van. Az pedig számtalanszor le volt írva hogy angol mondeóé nem jó.
DA DB CA CB FA FB ezek bal kormányos cikkszámok.
Naplózva
Nody
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #30594 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 15:45:47 »

Sziasztok!

Tempomat felprogramozásban kérnék segítséget tőletek.
2006. 2.0 Tdci N7BA a "beteg" Smiley
Programozás közben ( IDS + VCM II  a helyi Ford kereskedésben, vagy IDS + VCM II klónnal másutt Wink )
"No response from PCM. FEPS open circuit" ( Flash Eprom Programing Signal )
hibaüzenettel megszakad a programozás.
Eddíg annyit sikerült kideríteni, hogy ez egy 18voltos programozó
feszültség az OBD csatlakozó 13-as lábán.
Rajzokon a c200-as csatlakozóban nem találtam ilyen jelöléssel
csatlakozási pontot. (c100-ban van :O )
( GEM modult lehet programozni de a PCM-et nem )
Multiméterrel programozás közben nem sikerült mérni semmit
az OBD 13-as lábán.

Valaki találkozott már ezzel? Mi rá a megoldás?

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv. Nody
Naplózva

MK3 2.0 TDCi 2006 N7BA B4Y INA EGRoff
 R 1 3 5
 └-┼┼┤
    2 4 6
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #30595 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 15:59:52 »

Sziasztok!

Tempomat felprogramozásban kérnék segítséget tőletek.
2006. 2.0 Tdci N7BA a "beteg" Smiley
Programozás közben ( IDS + VCM II  a helyi Ford kereskedésben, vagy IDS + VCM II klónnal másutt Wink )
"No response from PCM. FEPS open circuit" ( Flash Eprom Programing Signal )
hibaüzenettel megszakad a programozás.
Eddíg annyit sikerült kideríteni, hogy ez egy 18voltos programozó
feszültség az OBD csatlakozó 13-as lábán.
Rajzokon a c200-as csatlakozóban nem találtam ilyen jelöléssel
csatlakozási pontot. (c100-ban van :O )
( GEM modult lehet programozni de a PCM-et nem )
Multiméterrel programozás közben nem sikerült mérni semmit
az OBD 13-as lábán.

Valaki találkozott már ezzel? Mi rá a megoldás?

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv. Nody

Ilyen mélységekben talán Vik fog tudni mondani valami okosat rá.
Esetleg próbáljátok meg Forscan+extended licenccel.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
greksa.bence
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



E-mail
« Új hozzászólás #30596 Dátum: 2016.08.11 csütörtök, 19:20:39 »

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem, hátha találkozott már valaki az enyémhez hasonló problémával. Vettem egy 2004/02-es mk3-as mondeót. FMBA motorkóddal 96kW -os teljesítménnyel. Az autóban 1,5 hónapja cserélve lettek a porlasztók, illetve még a vétel előtt az előző tulaj kicseréltette a magasnyomású szivattyút is, mert 6.ik sebességben gyorsításoknál bevillogott neki az izzításjelző lámpa és az autót leállította az elektronika. Nekem ugyanezt a hibát hozta az autó, mindig csak 6. sebességben , legalább 30 fokos külső hőmérséklet és klímahasználat mellett. A porlasztófelújítás és a teljes üzemanyagrendszer átmosása után a hiba ismét jelentkezik. A füstölés persze elmúlt, és az autó ismét ereje teljében van....de az izzításjelző ugyanúgy egyszer csak elkezd villogni és ujra kell indítanom az autót. Újraindítás után megy tovább, mintha mi sem történt volna.
Visszavittem a szakihoz az autót, akivel elkezdtünk agyalni, és első körben megpróbáltuk a mennyiségszabályzó szelepet kicserélni egy másik bontottra, hátha azzal van a probléma, de sajnos nem. Mióta ezt kicseréltük,  már minden fokozatban bármikor képes előjönni a hiba. Alapjáraton várakozás közben is elkezd villogni az izzításjelző, érezni, hogy nem tökéletes az alapjárat, minimálisan ingadozik és kicsit rángat az autó. Mindez persze csak 26 foknál magasabb kinti hőmérséklet esetén klíma használattal jön elő. Néha megállítja az autót, néha csak leszabályoz.
Elektromos problémára gyanakszunk, de nem tudjuk merre kellene tovább menni a hiba keresésével.
Ha valamelyikőtök esetleg találkozott hasonló problémával és meg tudná osztani a tapasztalatait, annak nagyon hálás lennék.

BigBen

Mióta ezek történtek sikerült egyszer közvetlen a hiba felmerülése után kiolvasnom a hibakódot, ez pedig a P0325 Kopogásérzékelő volt, természetesen a P1000 hibakóddal együtt jelentkezett. A kopogásérzékelő cseréje és a vezetékek kimérése után a szakszervízben nem jutottak másra, minthogy innentől jónak kell lennie az autónak....viszont a hazaút során 90-es tempónál 6-ik sebességben gyorsítás következtében úgyanúgy villogó izzításjelző és az autó leállt. A külső levegő hőmérséklete nem befolyásolja, hogy előjön e a probléma vagy sem, maximum annyiban, hogy 30 fok felett sűrűbben előfordul.
Ha valakinek lenne tanácsa, hogy merre keresgéljek tovább, annak nagyon hálás lennék.

BigBen
Naplózva

2004 MK3 FMBA 96kW 2.0 TDCi
happyreindeer
Vendég
« Új hozzászólás #30597 Dátum: 2016.08.12 péntek, 21:41:33 »

Ezt hol olvastad itt a fórumon? Mert nem így van. Az pedig számtalanszor le volt írva hogy angol mondeóé nem jó.
DA DB CA CB FA FB ezek bal kormányos cikkszámok.

Itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=23315.0

Jobban nem olvastam utána, gondoltam elég az elejét nézni. De akkor köszi az infót! Smiley

Közben érkezett egy 2S4A A21813 CB, ami nekem szintén nem jó, mert nekem kettős zárású kell.
45€ volt, 14000 Ft-ért odaadom annak, akinek kell.

Illetve ha lesz kettős zárásúm, akkor a jelenlegit is oda tudom adni.

A kettős zárásúnak (reteszes), ha tudjátok a cikkszámát, szívesen fogadom! Köszi!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23819


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30598 Dátum: 2016.08.12 péntek, 22:13:23 »

Itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=23315.0

Jobban nem olvastam utána, gondoltam elég az elejét nézni. De akkor köszi az infót! Smiley

Közben érkezett egy 2S4A A21813 CB, ami nekem szintén nem jó, mert nekem kettős zárású kell.
45€ volt, 14000 Ft-ért odaadom annak, akinek kell.

Illetve ha lesz kettős zárásúm, akkor a jelenlegit is oda tudom adni.

A kettős zárásúnak (reteszes), ha tudjátok a cikkszámát, szívesen fogadom! Köszi!

ebben az össze-vissza rendelgetésben mi a jó? vigyor3

12 körül már lehet itthon is kapni reteszes, belevalót
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #30599 Dátum: 2016.08.12 péntek, 22:28:12 »

Itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=23315.0

Jobban nem olvastam utána, gondoltam elég az elejét nézni. De akkor köszi az infót! Smiley

Közben érkezett egy 2S4A A21813 CB, ami nekem szintén nem jó, mert nekem kettős zárású kell.
45€ volt, 14000 Ft-ért odaadom annak, akinek kell.

Illetve ha lesz kettős zárásúm, akkor a jelenlegit is oda tudom adni.

A kettős zárásúnak (reteszes), ha tudjátok a cikkszámát, szívesen fogadom! Köszi!


DB, FB a kettős.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 605 606 607 608 609 610 611 [612] 613 614 615 616 617 618 619 ... 741   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.