Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:34:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11144380 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3400 Dátum: 2010.12.16 csütörtök, 22:49:16 »

Hello,

Most vettem észre, hogy az első szélvédő fűtésem az "anyós ülés" előtt eléggé kihagy.. vagyis több 4-5 cm-es sávban nem igazán fűt...

Lehet ezzel valamit kezdeni?

köszi,
Levis

Kicserelni, amennyire a forumtarsaktol tudom. Megszakad par szal, a tobbi tobb villanyt kap, azok meg hamarabb megszakadnak stb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #3401 Dátum: 2010.12.16 csütörtök, 23:00:37 »

Ezek öngyulladósok(tudod a sűrítéstől melegszik fel az égéstérben a levegő annyira, hogy belobbantsa a gázolajpermetet), nincs szikra.. vigyor3 amelyik nem elég meleg(izzítótól vagy nélküle) az nem indul be. vigyor3
Baja meg attól lesz ha hidegen tapossák, meg forrón nem hagyják visszahülni a turbót. wave

tyűha, mit nem mondasz  Shocked . Jaja, attól melegszik fel a levegő és fecskendezik be az üzemanyagot. Azért is van az, hogy nem 1 alkalommal fecskendeznek be, hanem több alkalommal, hogy a járás simább legyen, az égés tökéletesebb. Amúgy gondolom azt vágod, hogy -20C-ben ha sűríted a levegőt a diesel motorral, akkor bizony már nem fog annyira bemelegedni, hogy begyulladjon a gáz. Amúgy az elégtelen égés miatt van kopogó járása a diesel-nek. Amúgy a hideg rendszerben az égés elégtelen, hiszen a motor alkatrészei még nem érték el az üzemi hőmérsékletet. Ha teljesen igazad lenne, akkor a hidegen beindított diesel motornak ugyan  olyan lenne a hangja és az ereje, mint az üzeminek. De ez nem így van.

Amúgy ha már itt tartunk, biztos ászúl tudod, hogy a Toyota DCAT diesel motorjai, használnak piezo gyújtást a diesel gáz begyújtására és menet közben, ha az égéstér lehűlne, akkor az izzítót bekapcsolja.

Szóval köszi a kioktatást.  Grin

Na szóval mielőtt tovább mennénk. Igen, ismerem a diesel motorokat és a technológiát. Maradhatunk az elektromosnál, vagy még szeretnél engem csesztetni?
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #3402 Dátum: 2010.12.17 péntek, 10:27:16 »

Nem erőltetem. Olvasd el még1x, ha nem látod. Nem ez volt a cél. Amúgy hidd el én is tudom, hogy mit írok és látom, hogy az emberek mennyire gyilkolják a dieseleket. Ezért nem is fogok használtan venni, max 5000ccm felett (ha egyszer lesz rá keret).  Smiley

Annó az alfa 75-ösömig, én voltam a szervizes. Megcsináltam mindent. A dieseleknek is jól utánanéztem (annó). Ma már persze rengeteg az újdonság és a technika, de ettől még a minusz fokok ugyan olyan hidegek, a fém sem melegszik meg magától és az elégtelen égés ugyan úgy teszi tönkre a motort.

Amúgy a common rail mindegyike közvetlen befecskendezésű ez tény, bár nem azért mert common rail, hanem azért, mert így lehetőség van az adott ütemben nem csak 1x befecskendezni, aminek semmi értelme az előkamrásnál vagy az örvénykamrásnál...

Amúgy nem vitatom senki tudását, ha elolvasod. Annyit írtam, hogy szerintem, aki nem várja meg az izzítást az éppen a kilómétereket szedi ki az autójából és teszi tönkre.

Amúgy szerintem már nem elektromos dolgokról beszélünk Smiley
worship taps
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #3403 Dátum: 2010.12.17 péntek, 10:28:11 »

tyűha, mit nem mondasz  Shocked . Jaja, attól melegszik fel a levegő és fecskendezik be az üzemanyagot. Azért is van az, hogy nem 1 alkalommal fecskendeznek be, hanem több alkalommal, hogy a járás simább legyen, az égés tökéletesebb. Amúgy gondolom azt vágod, hogy -20C-ben ha sűríted a levegőt a diesel motorral, akkor bizony már nem fog annyira bemelegedni, hogy begyulladjon a gáz. Amúgy az elégtelen égés miatt van kopogó járása a diesel-nek. Amúgy a hideg rendszerben az égés elégtelen, hiszen a motor alkatrészei még nem érték el az üzemi hőmérsékletet. Ha teljesen igazad lenne, akkor a hidegen beindított diesel motornak ugyan  olyan lenne a hangja és az ereje, mint az üzeminek. De ez nem így van.

Amúgy ha már itt tartunk, biztos ászúl tudod, hogy a Toyota DCAT diesel motorjai, használnak piezo gyújtást a diesel gáz begyújtására és menet közben, ha az égéstér lehűlne, akkor az izzítót bekapcsolja.

Szóval köszi a kioktatást.  Grin

Na szóval mielőtt tovább mennénk. Igen, ismerem a diesel motorokat és a technológiát. Maradhatunk az elektromosnál, vagy még szeretnél engem csesztetni?
taps taps worship
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Egon
Vendég
« Új hozzászólás #3404 Dátum: 2010.12.17 péntek, 10:57:33 »

Szisztok!
Elvi segítséget szeretnék kérni tölletek!   (2004, TDCi, Ghia)

1. villogott a középkonzol felkapcsolt lámpáknál (de működött minden). ezért elvittem egy villamosságishoz.
    Felujíttatta a generátort. Cspágyak, kefék, diódák, meg amihez én nem értek...
2. Elhoztam, szépen műkszik, felkapcsolt lámpáknál is bekapcsolhatom zenét, nem villog semmi! HurrÁÁÁÁ!

3. Taknyos az idő? bekapcsoltam az első szélvédő fütést. 20 mp. után lekapcsolta , és világított a töltés lápa!
    Leállítom, és újraindítom a motort, és minden rendbe.
4. Azt is kipróbáltam, hogy a felkapcsolt lámpa mellé bekapcsoltam a ködlámpát. U.e lejátszódott megint.
    Megint 20 mp. után a töltéslelző világít. Leállítom, majd újra indítom, megint rendbe.
    Ezt kb. 20-25x megismételtem, és u.a. lett a vége.

Szerintetek hól a bibi?
A villamosságis, vagy a felujítós b...-át?
Előre is köszönöm mindenki segítségét!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3405 Dátum: 2010.12.17 péntek, 11:35:31 »

Szisztok!
Elvi segítséget szeretnék kérni tölletek!   (2004, TDCi, Ghia)

1. villogott a középkonzol felkapcsolt lámpáknál (de működött minden). ezért elvittem egy villamosságishoz.
    Felujíttatta a generátort. Cspágyak, kefék, diódák, meg amihez én nem értek...
2. Elhoztam, szépen műkszik, felkapcsolt lámpáknál is bekapcsolhatom zenét, nem villog semmi! HurrÁÁÁÁ!

3. Taknyos az idő? bekapcsoltam az első szélvédő fütést. 20 mp. után lekapcsolta , és világított a töltés lápa!
    Leállítom, és újraindítom a motort, és minden rendbe.
4. Azt is kipróbáltam, hogy a felkapcsolt lámpa mellé bekapcsoltam a ködlámpát. U.e lejátszódott megint.
    Megint 20 mp. után a töltéslelző világít. Leállítom, majd újra indítom, megint rendbe.
    Ezt kb. 20-25x megismételtem, és u.a. lett a vége.

Szerintetek hól a bibi?
A villamosságis, vagy a felujítós b...-át?
Előre is köszönöm mindenki segítségét!

Nem úgy volt hogy ezt a generátort nem lehet felújítani mert egybe van öntve? vagy micsoda...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Egon
Vendég
« Új hozzászólás #3406 Dátum: 2010.12.17 péntek, 11:55:04 »

Nem úgy volt hogy ezt a generátort nem lehet felújítani mert egybe van öntve? vagy micsoda...
Már régóta készültem, hogy ezt megcsináltassam, és több helyen is ajánlották a felúlítást.
Szerencsére már megoldható!
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #3407 Dátum: 2010.12.17 péntek, 12:13:16 »

Izzításügyben kicsit összesítem a tudnivalókat, mert mindenkinek igaza van csak más szemszögből:
Ha csak elvet nézzük, a közvetlen befecskendezésű dízelnek nem kell izzítás, mert van akkora sűrítése és befecskendezési nyomása, hogy ne kelljen. Itt jegyezném meg, hogy van adagolós közv.bef.-is, sőt az volt először! Tehát a lényeg, hogy legyen megfelelő sűrítés és megfelelő befecskendezési nyomás! Persze ez jelentős méret/súly növekedéssel jár és keményebb a járársa, ezért inkább munkagépeknél vagy éppen tankok motorjánál használják ezt a megoldást. Nem akarok nagyon belemenni egy dízelmotor működésébe, de pl. a dugattyúkamrás dízeleknél a kamra a keveredés miatt kell, mert különben az égés nagyon elhúzódna. Talán a legismertebb a MAN dugattyúkamrás dízel. Ez a megoldás egyesíti a kamrás motorok és a közvetlen befecskendezésű motorok előnyeit, ezért ez a legelterjedtebb kialakítás. Kompresszióviszonya 13-17 között van, nem igényel izzító gyertyát, de a befecskendezési nyitónyomása magasabb (215-240 bar).
Az, hogy egyes gyártók, kissebb sűrítéssel, menetközbeni izzítással vagy bárhogy építenek motort, az lényegtelen az elv szempontjából. Ők méretet, súlyt csökkentenek, vagy az emisszió miatt bonyolítják a kérdést.
Az is igaz, hogy -20 fokban egy izzító nélküli diesel csak (hűtővíz)előmelegítéssel tud rendesen beindulni!  worship
Természetesen én is izzítok indítás előtt és ezt az időt arra használom fel, hogy bekössem az övet!  wave
Mint azt említettem, ennek lenne értelme: "akkumulátorról olajpumpa bekapcsol, majd mikor meg volt a 3 bar olajnyomás akkor lehetett önindítóval indítani."
"Baja meg attól lesz ha hidegen tapossák, meg forrón nem hagyják visszahülni a turbót."
Ezzel be is fejeztem az offot!
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3408 Dátum: 2010.12.17 péntek, 23:23:02 »

Nem úgy volt hogy ezt a generátort nem lehet felújítani mert egybe van öntve? vagy micsoda...

Ez hulyeseg. Fel lehet ujitani a generatort.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3409 Dátum: 2010.12.17 péntek, 23:24:38 »

Szisztok!
Elvi segítséget szeretnék kérni tölletek!   (2004, TDCi, Ghia)

1. villogott a középkonzol felkapcsolt lámpáknál (de működött minden). ezért elvittem egy villamosságishoz.
    Felujíttatta a generátort. Cspágyak, kefék, diódák, meg amihez én nem értek...
2. Elhoztam, szépen műkszik, felkapcsolt lámpáknál is bekapcsolhatom zenét, nem villog semmi! HurrÁÁÁÁ!

3. Taknyos az idő? bekapcsoltam az első szélvédő fütést. 20 mp. után lekapcsolta , és világított a töltés lápa!
    Leállítom, és újraindítom a motort, és minden rendbe.
4. Azt is kipróbáltam, hogy a felkapcsolt lámpa mellé bekapcsoltam a ködlámpát. U.e lejátszódott megint.
    Megint 20 mp. után a töltéslelző világít. Leállítom, majd újra indítom, megint rendbe.
    Ezt kb. 20-25x megismételtem, és u.a. lett a vége.

Szerintetek hól a bibi?
A villamosságis, vagy a felujítós b...-át?
Előre is köszönöm mindenki segítségét!


Ha jo a csapagyazas, akkor eleg lett volna csak szenkefeket cserezni. E miatt villodzott a lampa. Tiszta IFA feeling  vigyor3 Mondiknal ez tipushiba.
Valami nem stimm a generatorral. Vidd vissza es csinaljak meg rendesen !
Naplózva

blah blah blah
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3410 Dátum: 2010.12.17 péntek, 23:24:44 »

Ez hulyeseg. Fel lehet ujitani a generatort.
kösz  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3411 Dátum: 2010.12.17 péntek, 23:27:28 »

kösz  Grin

szivesen  vigyor3 En bronz kefet csereltem es tok jo lett. Mar nincs stroboszkop hatas  vigyor3 wave
Naplózva

blah blah blah
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3412 Dátum: 2010.12.17 péntek, 23:30:57 »

Ez hulyeseg. Fel lehet ujitani a generatort.
alf-nak is van róla cikk-e
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3413 Dátum: 2010.12.17 péntek, 23:31:24 »

Bratyomek jartak ugy, hogy bedoglott a generator az Explorerben. Nosza ujittassuk fel. Szenkefe, csapagy csere megvolt. Egy darabig nem is volt gond, aztan eccercsak kinyiffant a feszszabalyzo. Ok, akkor csere...egy darabig megen jo volt, aztan ujra le allt a verda. Kiderult, hogy xarul ragasztottak oda a tekercs kabelet, es nagy fordulaton a ccentrifugalis ero miatt hozza ert a generator hazhoz. Kinyomta a fo biztit ami a genrerator kabelen lakott.
Ok, megcsinalva...par nap mulva megen nem indult. Total lemerult az akksi. Persze, mert az elozo anomaliak igencsak megkinoztak szegeny akksit, es nem lett utana fullra toltve. Bejott a nagy hideg, es le nullazodott az akksi. Ra lett dobva toltore es azota kopp kopp nincs gond. 4L V6 odabax  taps
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3414 Dátum: 2010.12.17 péntek, 23:31:57 »

alf-nak is van róla cikk-e

van hat. O ebben a nagy spiller  eljen O segitett megcsinazni az eminyet is  vigyor3 worship
Naplózva

blah blah blah
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #3415 Dátum: 2010.12.18 szombat, 00:20:22 »

tyűha, mit nem mondasz  Shocked . Jaja, attól melegszik fel a levegő és fecskendezik be az üzemanyagot. Azért is van az, hogy nem 1 alkalommal fecskendeznek be, hanem több alkalommal, hogy a járás simább legyen, az égés tökéletesebb. Amúgy gondolom azt vágod, hogy -20C-ben ha sűríted a levegőt a diesel motorral, akkor bizony már nem fog annyira bemelegedni, hogy begyulladjon a gáz. Amúgy az elégtelen égés miatt van kopogó járása a diesel-nek. Amúgy a hideg rendszerben az égés elégtelen, hiszen a motor alkatrészei még nem érték el az üzemi hőmérsékletet. Ha teljesen igazad lenne, akkor a hidegen beindított diesel motornak ugyan  olyan lenne a hangja és az ereje, mint az üzeminek. De ez nem így van.

Amúgy ha már itt tartunk, biztos ászúl tudod, hogy a Toyota DCAT diesel motorjai, használnak piezo gyújtást a diesel gáz begyújtására és menet közben, ha az égéstér lehűlne, akkor az izzítót bekapcsolja.

Szóval köszi a kioktatást.  Grin

Na szóval mielőtt tovább mennénk. Igen, ismerem a diesel motorokat és a technológiát. Maradhatunk az elektromosnál, vagy még szeretnél engem csesztetni?
Nem csesztettelek, csak a véleményem TZS-vel egyezett és ezt leírtam.
Az, hogy ismered a dízeleket nagyon örvendetes. worship wave
Akkor már nem offolunk tovább! integet2
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.18 szombat, 00:31:29 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3416 Dátum: 2010.12.18 szombat, 10:40:37 »

Bratyomek jartak ugy, hogy bedoglott a generator az Explorerben. Nosza ujittassuk fel. Szenkefe, csapagy csere megvolt. Egy darabig nem is volt gond, aztan eccercsak kinyiffant a feszszabalyzo. Ok, akkor csere...egy darabig megen jo volt, aztan ujra le allt a verda. Kiderult, hogy xarul ragasztottak oda a tekercs kabelet, es nagy fordulaton a ccentrifugalis ero miatt hozza ert a generator hazhoz. Kinyomta a fo biztit ami a genrerator kabelen lakott.
Ok, megcsinalva...par nap mulva megen nem indult. Total lemerult az akksi. Persze, mert az elozo anomaliak igencsak megkinoztak szegeny akksit, es nem lett utana fullra toltve. Bejott a nagy hideg, es le nullazodott az akksi. Ra lett dobva toltore es azota kopp kopp nincs gond. 4L V6 odabax  taps

En a 98-as Escortommal jatszottam el ezt, vagy legalabbis hasonlot. Elsore toltesi gonok, akksi nem tartja a feszultseget. Jo, uj akksi. Erre toltes annyi, mondom mi van?! 12,7 a toltofesz, nem nyert, uj feszszabalyzo. MInden rendben. Egy hetig, utana megint nincs toltes. Nabazz... Megholt, meg egy uj feszszabalyzo. Harom nap mulva megint nincs toltes. Letort az egyik bronzkefe, majdnem tobol... :-) De akkor mar a generatornak is lett valami baja, mert soha tobbe nem tudtunk belole semmi ertelmes feszt kicsiholni. Uj generator 30 rugoert, es maris minden helyreallt. 220-ert adtuk el az autot, hogy 50 rugot beletoltam akksiba, generatorba stb...  rinya

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
akg555
Vendég
« Új hozzászólás #3417 Dátum: 2010.12.18 szombat, 22:29:30 »

Sziasztok!

Segítség kéne, hogy milyen aksit vegyek és hol a 2002-es 2.0l-es benzinesbe.
Most lett 8 éves a vélhetően gyári aksim (szép kor) ami Motorkraft 43Ah és 390A, nem gondozás mentes.
A szervizkönyve felhívja a figyelmemet, hogy csak olyan aksit vegyek amin szerepel a "Ca" felirat (Ólom-Kálcium), és hogy kérdezzem meg a kereskedőt milyen aksi kell bele.
Sajnos a kereskedő nem tudta megmondani milyen való bele, csak találgatott 60-80Ah-s.?
Eddig minden akkumulátor kereskedő kérdőn "nézett" rám (telefonon kérdeztem), és nem tudnak "Ca" feliratról.
Lehet hogy nem kéne ekkora figyelmet fordítanom rá, de gondolom csak van oka ha a gyártó leírta a szervizkönyvben.
Annyit kiderítettem, hogy a mai gondozásmentes akkumulátorok valamelyike "Ólom-Kálcium-Ezüst" technológiával készül.

Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv.: Attila
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3418 Dátum: 2010.12.18 szombat, 22:32:11 »

Sziasztok!

Segítség kéne, hogy milyen aksit vegyek és hol a 2002-es 2.0l-es benzinesbe.
Most lett 8 éves a vélhetően gyári aksim (szép kor) ami Motorkraft 43Ah és 390A, nem gondozás mentes.
A szervizkönyve felhívja a figyelmemet, hogy csak olyan aksit vegyek amin szerepel a "Ca" felirat (Ólom-Kálcium), és hogy kérdezzem meg a kereskedőt milyen aksi kell bele.
Sajnos a kereskedő nem tudta megmondani milyen való bele, csak találgatott 60-80Ah-s.?
Eddig minden akkumulátor kereskedő kérdőn "nézett" rám (telefonon kérdeztem), és nem tudnak "Ca" feliratról.
Lehet hogy nem kéne ekkora figyelmet fordítanom rá, de gondolom csak van oka ha a gyártó leírta a szervizkönyvben.
Annyit kiderítettem, hogy a mai gondozásmentes akkumulátorok valamelyike "Ólom-Kálcium-Ezüst" technológiával készül.

Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv.: Attila
Én ha nekem kellene 65-74AH-es bőven jó bele.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #3419 Dátum: 2010.12.18 szombat, 22:59:24 »

Sziasztok!

Segítség kéne, hogy milyen aksit vegyek és hol a 2002-es 2.0l-es benzinesbe.
Most lett 8 éves a vélhetően gyári aksim (szép kor) ami Motorkraft 43Ah és 390A, nem gondozás mentes.
A szervizkönyve felhívja a figyelmemet, hogy csak olyan aksit vegyek amin szerepel a "Ca" felirat (Ólom-Kálcium), és hogy kérdezzem meg a kereskedőt milyen aksi kell bele.
Sajnos a kereskedő nem tudta megmondani milyen való bele, csak találgatott 60-80Ah-s.?
Eddig minden akkumulátor kereskedő kérdőn "nézett" rám (telefonon kérdeztem), és nem tudnak "Ca" feliratról.
Lehet hogy nem kéne ekkora figyelmet fordítanom rá, de gondolom csak van oka ha a gyártó leírta a szervizkönyvben.
Annyit kiderítettem, hogy a mai gondozásmentes akkumulátorok valamelyike "Ólom-Kálcium-Ezüst" technológiával készül.

Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv.: Attila

pl: http://www.akkunet.hu/akku_szemelyauto.htm
http://www.akkunet.hu/datasheets/EXIDE_Premium.pdf
Amire érdemes figyelni az az akku magassága, mert csak a 175 mm magas fér be az akkutároló fedél alá
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.18 szombat, 23:01:40 írta V.Tamás » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3420 Dátum: 2010.12.18 szombat, 23:14:47 »

pl: http://www.akkunet.hu/akku_szemelyauto.htm
http://www.akkunet.hu/datasheets/EXIDE_Premium.pdf
Amire érdemes figyelni az az akku magassága, mert csak a 175 mm magas fér be az akkutároló fedél alá
Én mikor vettem 74Ah-es volt benne és ez egy kicsit magassabb mint 175mm,de bent volt fedéllel!!!Amit most vettem az 175mm magas és ez igaz ez a tuti.Még a kábelek is könnyebben rámennek.Az előbbinél  egy kicsit feszült.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #3421 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 00:37:41 »

Lenne egy kérdésem, amiben a segítségeteket kérném. A világításkapcsolón van ugye a műszerfalvilágítás szabályzó potija. Na, ez a kis görgő nekem nem világít. Nektek világít?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3422 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 01:24:44 »

Lenne egy kérdésem, amiben a segítségeteket kérném. A világításkapcsolón van ugye a műszerfalvilágítás szabályzó potija. Na, ez a kis görgő nekem nem világít. Nektek világít?
a görgő nem világít, csak előtte a kis ikon
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.19 vasárnap, 12:08:35 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #3423 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 09:09:12 »

a görbő nem világít, csak előtte a kis ikon

Akkor rendben van. Pedig már reménykedtem, hogy ebből forrasztgatás lesz!  eplus2

Köszi az infót!
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #3424 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 09:46:22 »

Sziasztok!

Segítség kéne, hogy milyen aksit vegyek és hol a 2002-es 2.0l-es benzinesbe.
Most lett 8 éves a vélhetően gyári aksim (szép kor) ami Motorkraft 43Ah és 390A, nem gondozás mentes.
A szervizkönyve felhívja a figyelmemet, hogy csak olyan aksit vegyek amin szerepel a "Ca" felirat (Ólom-Kálcium), és hogy kérdezzem meg a kereskedőt milyen aksi kell bele.
Sajnos a kereskedő nem tudta megmondani milyen való bele, csak találgatott 60-80Ah-s.?
Eddig minden akkumulátor kereskedő kérdőn "nézett" rám (telefonon kérdeztem), és nem tudnak "Ca" feliratról.
Lehet hogy nem kéne ekkora figyelmet fordítanom rá, de gondolom csak van oka ha a gyártó leírta a szervizkönyvben.
Annyit kiderítettem, hogy a mai gondozásmentes akkumulátorok valamelyike "Ólom-Kálcium-Ezüst" technológiával készül.

Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv.: Attila

Hello,

nekem is egy 43Ah Motorcraft akkum van, 2004-es gyártmány, már eléggé gyengélkedik. A Nagyautónál a Motorcraft Silver-Calcium 58Ah akku lesz valszeg a nyertes 19500ft-ért. A 2 literes benzinesnek ez bőven elég ha már a 43Ah elment 6 évet...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
dumbola
Vendég
« Új hozzászólás #3425 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 11:00:10 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérem! A kocsimnál (Mondeo MKIII TDCI kombi, 2002, GHIA) a következő a probléma:
Ha távirányítóval nyitom a központi zárat akkor a jobb oldali ajtó közül néha az egyik, vagy másik, vagy mindkettő
nem nyílik. Néha viszont jó. Már mind a két motor kicseréltettem bontottra, mert azt mondta a szerelő, hogy az a baja. Először úgy tűnt hogy jó lesz, de most megint kezd szívatni, nem nyílik néha. falbav
Esetleg a hideggel függhet össze, mert kb. 2 hónapja csinálja.
Mi lehet a gond?
Köszi!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3426 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 12:09:28 »

Én most cseréltem 2 hete, Varta Silver 60Ah-t tettem bele. Lehet erősebbet beletenni, csak figyelj a magasságra, mert nem mind fér el!

Sziasztok!

Segítség kéne, hogy milyen aksit vegyek és hol a 2002-es 2.0l-es benzinesbe.
Most lett 8 éves a vélhetően gyári aksim (szép kor) ami Motorkraft 43Ah és 390A, nem gondozás mentes.
A szervizkönyve felhívja a figyelmemet, hogy csak olyan aksit vegyek amin szerepel a "Ca" felirat (Ólom-Kálcium), és hogy kérdezzem meg a kereskedőt milyen aksi kell bele.
Sajnos a kereskedő nem tudta megmondani milyen való bele, csak találgatott 60-80Ah-s.?
Eddig minden akkumulátor kereskedő kérdőn "nézett" rám (telefonon kérdeztem), és nem tudnak "Ca" feliratról.
Lehet hogy nem kéne ekkora figyelmet fordítanom rá, de gondolom csak van oka ha a gyártó leírta a szervizkönyvben.
Annyit kiderítettem, hogy a mai gondozásmentes akkumulátorok valamelyike "Ólom-Kálcium-Ezüst" technológiával készül.

Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv.: Attila
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3427 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 12:41:08 »

Sziasztok!
Segítségeteket kérem! A kocsimnál (Mondeo MKIII TDCI kombi, 2002, GHIA) a következő a probléma:
Ha távirányítóval nyitom a központi zárat akkor a jobb oldali ajtó közül néha az egyik, vagy másik, vagy mindkettő
nem nyílik. Néha viszont jó. Már mind a két motor kicseréltettem bontottra, mert azt mondta a szerelő, hogy az a baja. Először úgy tűnt hogy jó lesz, de most megint kezd szívatni, nem nyílik néha. falbav
Esetleg a hideggel függhet össze, mert kb. 2 hónapja csinálja.
Mi lehet a gond?
Köszi!

Vezeto ajto vezerli az osszes tobbit, ott kell keresgelni a tapasztalatok szerint. Ha mazli, csak KH, ha nem, akkor cseres a belseje. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3428 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 13:11:38 »

Hello,

nekem is egy 43Ah Motorcraft akkum van, 2004-es gyártmány, már eléggé gyengélkedik. A Nagyautónál a Motorcraft Silver-Calcium 58Ah akku lesz valszeg a nyertes 19500ft-ért. A 2 literes benzinesnek ez bőven elég ha már a 43Ah elment 6 évet...
vigyor3
ez egy ilyen év vége.Én is vettem egy akkut-ma ki is cseréltem.elektrik power.ezüst cink akku.72ah 680A.magasság stimmel,csak amikor beraktam meglepődve tapasztaltam,hogy 5 cm-rel rövidebb,mint a gyári.nem gond,csak érdekes.a gyári nekem is 2004es volt,de az csak 70ah 600A.Még indult a gépállat,de 9v sőt az alá is esett ma reggel indításkor a fesz.Aggasztó volt ,így úgy döntöttem nem reckírozok tovább.megtörtént a csere.kicsit több mint 6évig bírta a gyári.ez 20píz volt ,két év garival.
Rafináltan akkutöltőt csiptettem a kábelekre,így a csere során megmaradtak a programozások-ajtó,ablakok,rádió,stb. taps
Most önindítóval is elmennék egy km-t, hehe persze a gyengusz akkuval is bepöccent az első fordulatra még ma reggel is-pedig ma nálunk -16fok volt,és persze egész éjjel is.


Továbbá tudom,hogy nem sok mindenre lehet már használni ezt a gyári akkut,de talán kisegíthet még egy benzines kollégát,annak úgy sem kell akkora indítóáram!Szóval,ha valakinek esetleg kellene,vagy úgy gondolja,hogy jól jöhetne még neki,akkor nagyon szívesen neki adom jó szóért,ha eljön érte és elviszi!!!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #3429 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 13:45:10 »

Rafináltan akkutöltőt csiptettem a kábelekre,így a csere során megmaradtak a programozások-ajtó,ablakok,rádió,stb. taps
thumbup poigneemain
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
cibere11
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


E-mail
« Új hozzászólás #3430 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 14:25:49 »

Üdv!

Nem működik az első szélvédőfűtésem az anyós oldalon.Minkét biztosíték jó(F11,F13). Most az lenne a kérdésem ,hogy ez a csatlakozó megy a szélvédőhöz?
Befújtam WD-40 el a csatlakozó érintkezőit még mindig nem fűt.Mit csináljak.(kalapács?) Köszi

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.19 vasárnap, 15:33:15 írta cibere11 » Naplózva

2003/05 2.0 TDCI 130 Le Ghia Limusin M6 160.000 km
dumbola
Vendég
« Új hozzászólás #3431 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 15:55:40 »

Vezeto ajto vezerli az osszes tobbit, ott kell keresgelni a tapasztalatok szerint. Ha mazli, csak KH, ha nem, akkor cseres a belseje. :-)

AndyA

Köszönöm a választ!
Esetleg annyit még segítenél, hogy konkrétan mit kell megnézni, és mi az a KH?
Új vagyok még itt, nem vágom a szlenget! vigyor3
Üdv.
dumbola
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3432 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 16:06:32 »

Az ablax spricni biztositeka merre talalhato ? Tom a bizti tablan, de mellik az ? Ez a szerencsetlen gepkonyv pont nem irja  levele
Nem muxik a spricni motor. Nem zug. A lotyi elvileg nem fagyott bele, bar csak a tetejet neztem es ott nem volt jeg.
Elozmenykent annyi, hogy kb. 1 hete meg zugott a moci, de nem akart jonni a cucc. Miutan bemelegedett a moci, mar minden rendben volt. Gondoltam ontok ra fagyallos spricni folyadekot. Most meg nem mux. egyaltalan  szomoru1

Bratyom most hivott, hogy dobogokon ragadtak, mert nem lehet nyitni az autot. Iszonyat fostaliga a ford  levele
Naplózva

blah blah blah
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3433 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 16:24:49 »

Köszönöm a választ!
Esetleg annyit még segítenél, hogy konkrétan mit kell megnézni, és mi az a KH?
Új vagyok még itt, nem vágom a szlenget! vigyor3
Üdv.
dumbola


Villanyos szleng: KontaktHiba. Szet meg en sem szedtem az enyem, bar majd kell - de biztos lesz forumtars, aki megmondja, mit keress.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #3434 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 16:51:45 »

Az ablax spricni biztositeka merre talalhato ? Tom a bizti tablan, de mellik az ? Ez a szerencsetlen gepkonyv pont nem irja  levele
Nem muxik a spricni motor. Nem zug. A lotyi elvileg nem fagyott bele, bar csak a tetejet neztem es ott nem volt jeg.
Elozmenykent annyi, hogy kb. 1 hete meg zugott a moci, de nem akart jonni a cucc. Miutan bemelegedett a moci, mar minden rendben volt. Gondoltam ontok ra fagyallos spricni folyadekot. Most meg nem mux. egyaltalan  szomoru1

Bratyom most hivott, hogy dobogokon ragadtak, mert nem lehet nyitni az autot. Iszonyat ***taliga a ford  levele
Hogy melyik a bixtosíték azt nem tudom, mert én időben kicseréltem az ablaxmosóxba a löttyöt, de a jövő héten már nem lesz minusz, majd kiolvad.  Wink
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3435 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 17:12:48 »

Az ablax spricni biztositeka merre talalhato ? Tom a bizti tablan, de mellik az ? Ez a szerencsetlen gepkonyv pont nem irja  levele
Nem muxik a spricni motor. Nem zug. A lotyi elvileg nem fagyott bele, bar csak a tetejet neztem es ott nem volt jeg.
Elozmenykent annyi, hogy kb. 1 hete meg zugott a moci, de nem akart jonni a cucc. Miutan bemelegedett a moci, mar minden rendben volt. Gondoltam ontok ra fagyallos spricni folyadekot. Most meg nem mux. egyaltalan  szomoru1

Bratyom most hivott, hogy dobogokon ragadtak, mert nem lehet nyitni az autot. Iszonyat ***taliga a ford  levele
nem biztos,de asszem nincs külön biztije.együtt megy a törlővel.a szivattyúja fagyott be valszeg-vagy lecsúszott a csatija.....
meghát már majd 2 hónapja téliesedik az idő rendesen.illik rád a vicc:"nem vak az,vakmerő!"
kopelban is széjjelfagy a rencer,ha csak szenteltvizet töltesz bele! hehe
Haragszol a bratyóra?Kőccsönadtad neki a gépállatot? nyes vagy a teherautónak nem nyílik az ajtaja? Wink
 wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3436 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 17:14:49 »

nem biztos,de asszem nincs külön biztije.együtt megy a törlővel.a szivattyúja fagyott be valszeg-vagy lecsúszott a csatija.....
meghát már majd 2 hónapja téliesedik az idő rendesen.illik rád a vicc:"nem vak az,vakmerő!"
kopelban is széjjelfagy a rencer,ha csak szenteltvizet töltesz bele! hehe
Haragszol a bratyóra?Kőccsönadtad neki a gépállatot? nyes vagy a teherautónak nem nyílik az ajtaja? Wink
 wave
én is asszem, hogy nincs külön, amiról én tudok az az, hogy a lámpamosónak van külön biztije...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3437 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 19:24:32 »

Hogy melyik a bixtosíték azt nem tudom, mert én időben kicseréltem az ablaxmosóxba a löttyöt, de a jövő héten már nem lesz minusz, majd kiolvad.  Wink

Spricni: az ablakmoso fuvokaja futott. De mi inditja be a futest? Valamelyik ablakfutes, saccra, de az elso vagy a hatso?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3438 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 19:29:04 »

Spricni: az ablakmoso fuvokaja futott. De mi inditja be a futest? Valamelyik ablakfutes, saccra, de az elso vagy a hatso?

AndyA
amik egy körön vannak:

1, hátsó szélvédőfűtés és tükör fűtés

2, első szélvédőfűtés és fúvóka fűtés
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3439 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 19:30:38 »

nem biztos,de asszem nincs külön biztije.együtt megy a törlővel.a szivattyúja fagyott be valszeg-vagy lecsúszott a csatija.....
meghát már majd 2 hónapja téliesedik az idő rendesen.illik rád a vicc:"nem vak az,vakmerő!"
kopelban is széjjelfagy a rencer,ha csak szenteltvizet töltesz bele! hehe
Haragszol a bratyóra?Kőccsönadtad neki a gépállatot? nyes vagy a teherautónak nem nyílik az ajtaja? Wink
 wave
worship
Eddig is fagyallos vot benne  szomoru1
Az Explorer hulyeskedett, aztan egy ora mulva megjavult magatol  falbav
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.19 vasárnap, 20:06:38 írta Scratch » Naplózva

blah blah blah
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #3440 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 21:42:51 »

Spricni: az ablakmoso fuvokaja futott. De mi inditja be a futest? Valamelyik ablakfutes, saccra, de az elso vagy a hatso?

AndyA
Nem tudom elégszer hangsúlyozni, hogy főoldal kezelési kézikönyv.   integet2 De most komolyan, rengeteg hasznos infó van benne.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #3441 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 21:50:02 »

Spricni: az ablakmoso fuvokaja futott. De mi inditja be a futest? Valamelyik ablakfutes, saccra, de az elso vagy a hatso?

AndyA

első. a klímával van 1 biztin
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3442 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 22:52:55 »

vigyor3
ez egy ilyen év vége.Én is vettem egy akkut-ma ki is cseréltem.elektrik power.ezüst cink akku.72ah 680A.magasság stimmel,csak amikor beraktam meglepődve tapasztaltam,hogy 5 cm-rel rövidebb,mint a gyári.nem gond,csak érdekes.a gyári nekem is 2004es volt,de az csak 70ah 600A.Még indult a gépállat,de 9v sőt az alá is esett ma reggel indításkor a fesz.Aggasztó volt ,így úgy döntöttem nem reckírozok tovább.megtörtént a csere.kicsit több mint 6évig bírta a gyári.ez 20píz volt ,két év garival.
Rafináltan akkutöltőt csiptettem a kábelekre,így a csere során megmaradtak a programozások-ajtó,ablakok,rádió,stb. taps
Most önindítóval is elmennék egy km-t, hehe persze a gyengusz akkuval is bepöccent az első fordulatra még ma reggel is-pedig ma nálunk -16fok volt,és persze egész éjjel is.


Továbbá tudom,hogy nem sok mindenre lehet már használni ezt a gyári akkut,de talán kisegíthet még egy benzines kollégát,annak úgy sem kell akkora indítóáram!Szóval,ha valakinek esetleg kellene,vagy úgy gondolja,hogy jól jöhetne még neki,akkor nagyon szívesen neki adom jó szóért,ha eljön érte és elviszi!!!

Na én meg már írtam vettem bele egy VARTA SYLVER 85AH 800A értékkel bíró akksit.Indít is a hidegben gond egy szálse vele.Ez méretben pont akkora mint a helye.175X175X315.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Egon
Vendég
« Új hozzászólás #3443 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 09:33:29 »

Ha jo a csapagyazas, akkor eleg lett volna csak szenkefeket cserezni. E miatt villodzott a lampa. Tiszta IFA feeling  vigyor3 Mondiknal ez tipushiba.
Valami nem stimm a generatorral. Vidd vissza es csinaljak meg rendesen !
Ha jo a csapagyazas, akkor eleg lett volna csak szenkefeket cserezni. E miatt villodzott a lampa. Tiszta IFA feeling  vigyor3 Mondiknal ez tipushiba.
Valami nem stimm a generatorral. Vidd vissza es csinaljak meg rendesen !
Köszönöm a tanácsot!
Visszaviszem!
valószínű, hogy elszúrtak valamit. Nagytudású ismeretségi köröm azt mondja, hogy nem csupán a feszültség a fontos, hanem az áramerősség is fontos.
Itt a "KLUBBAN" van szakmai ember, akit tudsz ajánlani (lehetőleg Budapesten)?
Naplózva
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #3444 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 11:25:00 »

Hali

Pár oldallal ezelött leírtam hogy nem nyílik a csomagtartóm csak a távirányítóval! Azóta kicseréltem a mikrokapcsolót és jó is volt fél napig aztán most megint nemjó! Valaki mondhatna valami okoságot mert fúrok rá egy ajtókilincset!!!
Amikor raktam be a kapcsolót akkor már gyanus volt ha a két kábelt öszeérintettem akkor sem mindíg nyitott csak ha kedve volt... Beraktam és kellet neki pár perc hogy aztmondja hogy működöm és fél napig jó is volt.... falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav
Naplózva
tamstth
Vendég
« Új hozzászólás #3445 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 12:52:59 »

Emberel, besz.rt az ablakmosó folyadék szivattyúja....Van neki biztosítéka?   ( vagy befagyott, vagy leégett?)
Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #3446 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 16:05:10 »

Hali

Pár oldallal ezelött leírtam hogy nem nyílik a csomagtartóm csak a távirányítóval! Azóta kicseréltem a mikrokapcsolót és jó is volt fél napig aztán most megint nemjó! Valaki mondhatna valami okoságot mert fúrok rá egy ajtókilincset!!!
Amikor raktam be a kapcsolót akkor már gyanus volt ha a két kábelt öszeérintettem akkor sem mindíg nyitott csak ha kedve volt... Beraktam és kellet neki pár perc hogy aztmondja hogy működöm és fél napig jó is volt.... falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav falbav
Hello. Hat azt hogy a hatso ajtot nem nyitja az a hideg miatt van Ezek vannak nekem is, ien hibaim. Iesmirol sok itt a tema. Ienkor a fuszedfalon sem lehet nyitni a gombal. Nyaron tokeletesen mukodik. Ezeket a problemakat a bal elso ajtoban levo zarszerkezet csereje segiti. csak ez kb 30.000be kerul.
Naplózva
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #3447 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 17:26:52 »

Hello. Hat azt hogy a hatso ajtot nem nyitja az a hideg miatt van Ezek vannak nekem is, ien hibaim. Iesmirol sok itt a tema. Ienkor a fuszedfalon sem lehet nyitni a gombal. Nyaron tokeletesen mukodik. Ezeket a problemakat a bal elso ajtoban levo zarszerkezet csereje segiti. csak ez kb 30.000be kerul.

Hát igen én is észrevettem hogy jó időben működik minden!
Nyáron kell eladni ezeket a verdákat Smiley mindenesetre bosszantó! Azért köszi!  Wink szomoru1
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #3448 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 17:43:23 »

Emberel, besz.rt az ablakmosó folyadék szivattyúja....Van neki biztosítéka?   ( vagy befagyott, vagy leégett?)

valoszinuleg beallt a rozsda miatt! wow1
focuse jo bele es sokkal olcsobb! wave
gy
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3449 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 19:26:08 »

Sziasztok.

Kiégett a jobb első  helyzetjelzőm.
Milyen izzó való bele?
Ha már így alakult lehet valami komolyabbat is beletenni?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Oldalak: 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 [69] 70 71 72 73 74 75 76 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.