Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:16:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11144238 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
bandika
Vendég
« Új hozzászólás #3550 Dátum: 2010.12.28 kedd, 16:39:28 »

Meg tudnád írni a kódot/számot ami lapján rendelték vagy kérni lehet?
Köszi

Sajnos nem tudom.
A rosszat bevittem és az alapján rendelték.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #3551 Dátum: 2010.12.28 kedd, 19:56:32 »

Ma végre kicseréltem a CMP jeladó a fekete ment a kukába szürke meg az autóba.
Bárdinál kaptam 6500.- HUF
Még minden rendben jól müxik minden remélem ez így is marad.
  worship Köszönöm a segítséget.  worship
BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK   crazy2 git
worship Buék!
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #3552 Dátum: 2010.12.28 kedd, 20:00:28 »

Meg tudnád írni a kódot/számot ami lapján rendelték vagy kérni lehet?
Köszi
Kódot én se tudok, de a cromaxban automatikusan adják is szürkét, mindig van a polcon. Amúgy CMP jeladó vagy vezérmütengely helyzetérzékelő. Ha máshol akarod megrendelni itt egy kép: http://www.cromax.hu/images/photos/full/P0098091.JPG
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3553 Dátum: 2010.12.28 kedd, 20:10:17 »

Kódot én se tudok, de a cromaxban automatikusan adják is szürkét, mindig van a polcon. Amúgy CMP jeladó vagy vezérmütengely helyzetérzékelő. Ha máshol akarod megrendelni itt egy kép: http://www.cromax.hu/images/photos/full/P0098091.JPG

A "fekete" az miert ilyen mumus?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3554 Dátum: 2010.12.28 kedd, 20:17:57 »

A "fekete" az miert ilyen mumus?

AndyA
Ezt volt bennük az első szériában és mint mindig kijött a tipus hiba.Nem volt olyan jó így módosítva lett és szerintem így.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #3555 Dátum: 2010.12.28 kedd, 22:09:03 »

Ezt volt bennük az első szériában és mint mindig kijött a tipus hiba.Nem volt olyan jó így módosítva lett és szerintem így.
Így van, ezért mondom mindenkinek, akinek még fekete van benne, cserélje ki. Nekem Bécs kellős közepén adta be a kulcsot! Még jó, hogy pont aznap vettem egyet és bent volt a kesztyűtartóban.  thumbup
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3556 Dátum: 2010.12.28 kedd, 22:47:12 »

Így van, ezért mondom mindenkinek, akinek még fekete van benne, cserélje ki. Nekem Bécs kellős közepén adta be a kulcsot! Még jó, hogy pont aznap vettem egyet és bent volt a kesztyűtartóban.  thumbup

Ilyen fekete kütyü van a TDDI-ben is?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3557 Dátum: 2010.12.28 kedd, 22:54:06 »

Így van, ezért mondom mindenkinek, akinek még fekete van benne, cserélje ki. Nekem Bécs kellős közepén adta be a kulcsot! Még jó, hogy pont aznap vettem egyet és bent volt a kesztyűtartóban.  thumbup

Pontosan hol van ez a motyo? A 2006-osban jol sejtem, hogy mar a modositott van? De a 2002-es Ghiamban meg erdekes lehet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3558 Dátum: 2010.12.28 kedd, 22:57:20 »

Ilyen fekete kütyü van a TDDI-ben is?
nem ezt az automata motor leállítót kihagyták a di-kből
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3559 Dátum: 2010.12.28 kedd, 23:02:50 »

nem ezt az automata motor leállítót kihagyták a di-kből

Az jó.Akkor ebben is jobb a ci-nél.
/De sok haragosom lesz most/
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3560 Dátum: 2010.12.28 kedd, 23:37:34 »

Az jó.Akkor ebben is jobb a ci-nél.
/De sok haragosom lesz most/
eljen nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3561 Dátum: 2010.12.28 kedd, 23:40:18 »

Pontosan hol van ez a motyo? A 2006-osban jol sejtem, hogy mar a modositott van? De a 2002-es Ghiamban meg erdekes lehet.

AndyA
Szemben állsz a motorral a szívósor alatt jobb oldalhoz közelebbi részen 3 vezetékü csatlakozó megy rá.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3562 Dátum: 2010.12.28 kedd, 23:45:07 »

Az jó.Akkor ebben is jobb a ci-nél.
/De sok haragosom lesz most/
Aki erre megharagszik az már nagy baj.Mi ezt Bunyekkel már oda-vissza kiveséztük és még mindig tartjuk a beszédet egymás között.Lehet erről szépen is vitázni de én úgygondolom,hogy nekem ez nektek meg az a jobb valamiért.De egyszer ha maradtok a Mondeónál a következő nektek is ilyen lesz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3563 Dátum: 2010.12.28 kedd, 23:48:01 »

Aki erre megharagszik az már nagy baj.Mi ezt Bunyekkel már oda-vissza kiveséztük és még mindig tartjuk a beszédet egymás között.Lehet erről szépen is vitázni de én úgygondolom,hogy nekem ez nektek meg az a jobb valamiért.De egyszer ha maradtok a Mondeónál a következő nektek is ilyen lesz.

Hacsak hamarosan nem találnak ki valami új dieselt.
Mondjuk valami pd4dtddci-it.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3564 Dátum: 2010.12.28 kedd, 23:50:59 »

Aki erre megharagszik az már nagy baj.Mi ezt Bunyekkel már oda-vissza kiveséztük és még mindig tartjuk a beszédet egymás között.Lehet erről szépen is vitázni de én úgygondolom,hogy nekem ez nektek meg az a jobb valamiért.De egyszer ha maradtok a Mondeónál a következő nektek is ilyen lesz.
off helyett nézegetek most mondikat, de elsősorban di-ket....

a legdrágább di ~1,5mft. ha megáll benne valami, még mindig marad pénz a javítására...

azért képbe került néhány ci is Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3565 Dátum: 2010.12.29 szerda, 21:06:41 »

Ajto zar hulyulest pontosan mi okozza ? Ajto zar fo modul ? Mennyire jellemzo, hogy "csak" a csatlakozas a kaszni-ajto atvezeto csatiban ?
Naplózva

blah blah blah
bandika
Vendég
« Új hozzászólás #3566 Dátum: 2010.12.29 szerda, 21:31:35 »

Ajto zar hulyulest pontosan mi okozza ? Ajto zar fo modul ? Mennyire jellemzo, hogy "csak" a csatlakozas a kaszni-ajto atvezeto csatiban ?

Pontosan mit értesz a zár hülyülésen?
Naplózva
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #3567 Dátum: 2010.12.29 szerda, 23:19:30 »

Hacsak hamarosan nem találnak ki valami új dieselt.
Mondjuk valami pd4dtddci-it.


Már csak, hogy ne haljak meg hülyén, kérdem!  Ez a pd4dtddci / hogy még lemásolni sem volt egyszerű/ mi a nyavalya akar lenni? wow1 taps
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3568 Dátum: 2010.12.29 szerda, 23:29:23 »


Már csak, hogy ne haljak meg hülyén, kérdem!  Ez a pd4dtddci / hogy még lemásolni sem volt egyszerű/ mi a nyavalya akar lenni? wow1 taps
poén lol002
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3569 Dátum: 2010.12.29 szerda, 23:29:44 »


Már csak, hogy ne haljak meg hülyén, kérdem!  Ez a pd4dtddci / hogy még lemásolni sem volt egyszerű/ mi a nyavalya akar lenni? wow1 taps
Ez csak kettőnk közötti beszélgetés tárgya volt mert lehúzták megint a TDCI-t az ellentábor és erről beszélgettünk kultúráltan.A vége ez lett,hogy az ellentábor lekói közül akkor vesznek másikat ha ilyen kivitelben jelenik meg.Csak ennyi integet2 integet2 integet2
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #3570 Dátum: 2010.12.29 szerda, 23:52:04 »

Ez csak kettőnk közötti beszélgetés tárgya volt mert lehúzták megint a TDCI-t az ellentábor és erről beszélgettünk kultúráltan.A vége ez lett,hogy az ellentábor lekói közül akkor vesznek másikat ha ilyen kivitelben jelenik meg.Csak ennyi integet2 integet2 integet2

Ez minden eljen, csak azt szerettem volna tudni, hogy kinek a pihent agyában tud megszületni ilyen típusjelzés, mikor én még
lemásolni is alig tudtam nyes
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3571 Dátum: 2010.12.29 szerda, 23:54:10 »

Ez minden eljen, csak azt szerettem volna tudni, hogy kinek a pihent agyában tud megszületni ilyen típusjelzés, mikor én még
lemásolni is alig tudtam nyes
Ez most a görög tűz szítása lesz de nem baj:CSAK IS AZ ELLEN TÁBORÉ AZ ÖTLET.....
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #3572 Dátum: 2010.12.29 szerda, 23:57:43 »

Ez most a görög tűz szítása lesz de nem baj:CSAK IS AZ ELLEN TÁBORÉ AZ ÖTLET.....

Ha ennek egyszer fel kellen kerülnie a kombim hátuljára, meg kéne csinálnom a szélesítési tuningot, hogy elférjen. nyes
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3573 Dátum: 2010.12.29 szerda, 23:59:17 »

Ha ennek egyszer fel kellen kerülnie a kombim hátuljára, meg kéne csinálnom a szélesítési tuningot, hogy elférjen. nyes
És az összes TDDI-t erről lehetne felismerni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3574 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 00:01:16 »

És az összes TDDI-t erről lehetne felismerni.
ne kezdd, mert így jársz: exploserderage  hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #3575 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 00:03:28 »

És az összes TDDI-t erről lehetne felismerni.

Majd /egyszer/ veszünk olyat eplus2
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3576 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 00:06:09 »

ne kezdd, mert így jársz: exploserderage  hehe
Nem kezdem és nem is folytatom.Mint írtam én erről csak kultúráltan vagyok hajlandó beszélgetni.Mindenki izlését tiszteletben tartom és fogom is.Kicsit  csipkelődni határokon belül meg szeretek én is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3577 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 00:08:09 »

Nem kezdem és nem is folytatom.Mint írtam én erről csak kultúráltan vagyok hajlandó beszélgetni.Mindenki izlését tiszteletben tartom és fogom is.Kicsit  csipkelődni határokon belül meg szeretek én is.
akkor jó worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #3578 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 00:10:12 »

Nem kezdem és nem is folytatom.Mint írtam én erről csak kultúráltan vagyok hajlandó beszélgetni.Mindenki izlését tiszteletben tartom és fogom is.Kicsit  csipkelődni határokon belül meg szeretek én is.


Bocs, velem határokon kívül is lehet.                         /helyileg/ integet2
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #3579 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 00:12:33 »


Már csak, hogy ne haljak meg hülyén, kérdem!  Ez a pd4dtddci / hogy még lemásolni sem volt egyszerű/ mi a nyavalya akar lenni? wow1 taps
Bunyek új fejlesztése!  eplus2 A másik topikban ott a kép, már el is kezdte a műtétet.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #3580 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 00:19:17 »

Bunyek új fejlesztése!  eplus2 A másik topikban ott a kép, már el is kezdte a műtétet.

Arra gondolsz, amelyiknek kilátszanak a szívbillentyűi.
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #3581 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 00:19:41 »

Arra gondolsz, amelyiknek kilátszanak a szívbillentyűi.
Igen.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3582 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 09:43:03 »

na brhaaa...most keltem és olvasom az intrikákat...

Ha TDCI lenne(de soha, áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá) akkor menne vastelepre, és bezuznák mikrosütő alapnak van létrapántnak,vagy mitudomén.... eplus2 eplus2

ui: énis csak viccelek, vagy nemis?  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.30 csütörtök, 10:10:41 írta Bunyek » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3583 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 10:08:16 »

azt elfelejtetted írni, hogy kúton töltöd kannába, hazaviszed, otthon elrakod egy-két napra, hogy a szennyeződés leüljön benne, majd csak utána öntöd az autóba, kannából

még mielőtt valami apeh-os olvassa Wink

hát ez csak természetes.... eljen
milyen kanna? nemis értem miről beszélsz?  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.30 csütörtök, 10:11:13 írta Bunyek » Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3584 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 10:46:36 »

én nemtom miért nem gyártanak di-t a világ végéig, mire volt jó ez a Ci...csak hogy bajt csináljanak vele, meg hogy bonyolítsák
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3585 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 10:56:07 »

én nemtom miért nem gyártanak di-t a világ végéig, mire volt jó ez a Ci...csak hogy bajt csináljanak vele, meg hogy bonyolítsák
mert a ci jobb!csak ,hogy én is mondjak valami hüleséget..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #3586 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 10:57:14 »

én nemtom miért nem gyártanak di-t a világ végéig, mire volt jó ez a Ci...csak hogy bajt csináljanak vele, meg hogy bonyolítsák

Teljesiteni kellett az Euro-lofax kornyezetvedelmi szabvanyt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3587 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 11:55:38 »

én nemtom miért nem gyártanak di-t a világ végéig, mire volt jó ez a Ci...csak hogy bajt csináljanak vele, meg hogy bonyolítsák
az eu4-et már nem teljesítették, bár nem hiszem, hogy ha nagyon akarták volna, ne tudták volna megoldani. meg a ci alkatrészáraiból nagyon jól megélnek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3588 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 11:57:50 »

hát ez csak természetes.... eljen
milyen kanna? nemis értem miről beszélsz?  eplus2
eljen
a benzines meg kb akkor érné meg, ha tolnád, ilyen üanyag árak mellett falbav

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3589 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 12:20:15 »

az eu4-et már nem teljesítették, bár nem hiszem, hogy ha nagyon akarták volna, ne tudták volna megoldani. meg a ci alkatrészáraiból nagyon jól megélnek
ez nem a ford érdeme.mármint a cr.a bömbi kb20éve használja,és a merga is régóta.és mindig is drága lesz a precíz gyártási technológia miatt.viszont ez még mindig fejleszthető,pedig már 2000bar fölött járnak a rendszernyomással.ezzel együtt a javítási költségek is nőnek.ez van.vagy tetszik vagy nem.egy idő után szépen kihalnak a régebbi technológiák.már most is csak ezeket a rendszereket gyártják.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3590 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 12:24:38 »

ez nem a ford érdeme.mármint a cr.a bömbi kb20éve használja,és a merga is régóta.és mindig is drága lesz a precíz gyártási technológia miatt.viszont ez még mindig fejleszthető,pedig már 2000bar fölött járnak a rendszernyomással.ezzel együtt a javítási költségek is nőnek.ez van.vagy tetszik vagy nem.egy idő után szépen kihalnak a régebbi technológiák.már most is csak ezeket a rendszereket gyártják.
tudom/tudjuk, sajna ez van, haladni kell a korral.

a bmw meg nem használja 20 éve, mert 98-99 körül még a 1,8/2,5tds ment javában. majd valamikor(2000 fele) az e39 facelifttel került be a 2,5/3,0d ami a cr lehetett
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #3591 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 12:25:42 »

Hali

Ismét egy fura észrevétel, és remélem az oka megoldódik ha oldalba vágom! Help!
Szóval a ha digit klímán a lovra vagyis a kinti levegőt akarom befujatni mert már *** meleg van a kocsiba akkor is nyomja tovább a meleget! Egy hónapja még jó volt és 2 hónapja láttam azt a hőmérő szerüséget is és az tiszta volt(megbontottam a műszerfalat más okból)!
Ez lenne és segítsen valaki mi lehet a keksz!

Üdv help help help
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3592 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 12:30:04 »

Hali

Ismét egy fura észrevétel, és remélem az oka megoldódik ha oldalba vágom! Help!
Szóval a ha digit klímán a lovra vagyis a kinti levegőt akarom befujatni mert már *** meleg van a kocsiba akkor is nyomja tovább a meleget! Egy hónapja még jó volt és 2 hónapja láttam azt a hőmérő szerüséget is és az tiszta volt(megbontottam a műszerfalat más okból)!
Ez lenne és segítsen valaki mi lehet a keksz!

Üdv help help help
próbáld meg az akksisaru levételt, egy 1,5-2 órára, az általában segíteni szokott. vagy van a digit klíma teszt:

 
Extensive diagnostic capabilities are available via WDS for the manual and the automatic air conditioning (EATC) systems. A self-test of the automatic air conditioning can be performed WITHOUT WDS to display a list of trouble codes.
 
1. Displaying the trouble codes
 
Switch on the ignition. To display the trouble codes, simultaneously press the "OFF" and "FOOTWELL" buttons, release them and then press the "CENTRE VENTS" air distribution button within 2 seconds. The trouble codes are displayed in 2-digit segments at 2-second intervals. For example, the code B1251 is displayed as follows:
 
   "12"
 
   2 second pause
 
   "51"
 
The following table contains a list of current trouble codes together with a detailed description and possible causes/actions.
 
                                      Overview of current trouble codes
    __________________________________________________________________________________________________
       Display                    Description                         Possible cause/action       
    __________________________________________________________________________________________________
     B1200        Any button of the air conditioning system     Button jammed/stuck               
    __________________________________________________________________________________________________
     B1242*       Air recirculation flap: fault in the circuit  Open circuit/short circuit       
    __________________________________________________________________________________________________
     B1251        Interior temperature sensor: open circuit     Check the wire and the sensor     
    __________________________________________________________________________________________________
     B1253        Interior temperature sensor: short to earth   Check the wire and the sensor     
    __________________________________________________________________________________________________
     B1261        Sun load sensor short to earth                Check the wire and the sensor     
    __________________________________________________________________________________________________
     B1262        Air distribution flap - defrost fault in the  Check the wiring; defrost flap   
                  circuit                                       positioning motor                 
    __________________________________________________________________________________________________
     B1263        Air distribution flap - centre vents: fault   Check the wiring; centre vents   
                  in the circuit                                positioning motor                 
    __________________________________________________________________________________________________
     B1342        Automatic climate control module inoperative  The trouble code is set in the   
                                                                event of failure.                 
    __________________________________________________________________________________________________
     B1676        Insufficient battery voltage                  Battery voltage not in the range 
                                                                9 - 16V                           
    __________________________________________________________________________________________________
     B2266        Temperature flap: fault in the circuit        Check the wiring and the         
                                                                temperature flap positioning     
                                                                motor                             
    __________________________________________________________________________________________________
     B2297        Heater housing outlet sensor: open circuit    Check the wiring and the sensor   
    __________________________________________________________________________________________________
     B2298        Heater housing outlet sensor: short to earth  Check the wiring and the sensor   
    __________________________________________________________________________________________________
     B2308        Interior temperature sensor for the fan       Damaged motor or open circuit     
                  motor inoperative                                                               
    __________________________________________________________________________________________________
     B2516        Blower: fault in the circuit                  Damaged motor or open circuit     
    __________________________________________________________________________________________________
      *Trouble code B1242 may be set even when there is no fault present. Before carrying out a more 
      extensive diagnosis, delete the trouble codes with the aid of WDS or following the procedure 
      described below (Deleting trouble codes).
 
 
2. Displaying the software version of the automatic climate control system
 
Switch on the ignition. To display the software version, simultaneously press the "OFF" and "FOOTWELL" buttons, release them and then press the "A/C" button within 2 seconds. The software version is then displayed in 2 digit segments at 2 second intervals (e.g. 2E BO 10 11 00).
 
 
3. Self-test of the automatic climate control system
 
Switch on the ignition. To display the self-test, simultaneously press the "OFF" and "FOOTWELL" buttons, release them and then press the "AUTO" button within 2 seconds. The module carries out internal checks, and the segments are shown on the display. At the same time the three positioning motors are calibrated (temperature, defrost and air distribution). Once the calibration is finished, any present trouble codes are displayed. If no trouble codes are stored then all of the segments are shown on the display.
 
 
Deleting trouble codes
 
Press the "Air Distribution - Defrost" button before exiting modes 1, 2 or 3. The system then automatically switches to "OFF" mode.
 
 
Information on the diagnosis of the system
 
 
Updating the software version
 
Since the production action on 09.04.2001 (build code 1P) it is possible to recalibrate the automatic temperature control module as required with the aid of the WDS CD-ROM B 13.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #3593 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 12:36:38 »

próbáld meg az akksisaru levételt, egy 1,5-2 órára, az általában segíteni szokott. vagy van a digit klíma teszt:

 
Extensive diagnostic capabilities are available via WDS for the manual and the automatic air conditioning (EATC) systems. A self-test of the automatic air conditioning can be performed WITHOUT WDS to display a list of trouble codes.
 
1. Displaying the trouble codes
 
Switch on the ignition. To display the trouble codes, simultaneously press the "OFF" and "FOOTWELL" buttons, release them and then press the "CENTRE VENTS" air distribution button within 2 seconds. The trouble codes are displayed in 2-digit segments at 2-second intervals. For example, the code B1251 is displayed as follows:
 
   "12"
 
   2 second pause
 
   "51"
 
The following table contains a list of current trouble codes together with a detailed description and possible causes/actions.
 
                                      Overview of current trouble codes
    __________________________________________________________________________________________________
       Display                    Description                         Possible cause/action       
    __________________________________________________________________________________________________
     B1200        Any button of the air conditioning system     Button jammed/stuck               
    __________________________________________________________________________________________________
     B1242*       Air recirculation flap: fault in the circuit  Open circuit/short circuit       
    __________________________________________________________________________________________________
     B1251        Interior temperature sensor: open circuit     Check the wire and the sensor     
    __________________________________________________________________________________________________
     B1253        Interior temperature sensor: short to earth   Check the wire and the sensor     
    __________________________________________________________________________________________________
     B1261        Sun load sensor short to earth                Check the wire and the sensor     
    __________________________________________________________________________________________________
     B1262        Air distribution flap - defrost fault in the  Check the wiring; defrost flap   
                  circuit                                       positioning motor                 
    __________________________________________________________________________________________________
     B1263        Air distribution flap - centre vents: fault   Check the wiring; centre vents   
                  in the circuit                                positioning motor                 
    __________________________________________________________________________________________________
     B1342        Automatic climate control module inoperative  The trouble code is set in the   
                                                                event of failure.                 
    __________________________________________________________________________________________________
     B1676        Insufficient battery voltage                  Battery voltage not in the range 
                                                                9 - 16V                           
    __________________________________________________________________________________________________
     B2266        Temperature flap: fault in the circuit        Check the wiring and the         
                                                                temperature flap positioning     
                                                                motor                             
    __________________________________________________________________________________________________
     B2297        Heater housing outlet sensor: open circuit    Check the wiring and the sensor   
    __________________________________________________________________________________________________
     B2298        Heater housing outlet sensor: short to earth  Check the wiring and the sensor   
    __________________________________________________________________________________________________
     B2308        Interior temperature sensor for the fan       Damaged motor or open circuit     
                  motor inoperative                                                               
    __________________________________________________________________________________________________
     B2516        Blower: fault in the circuit                  Damaged motor or open circuit     
    __________________________________________________________________________________________________
      *Trouble code B1242 may be set even when there is no fault present. Before carrying out a more 
      extensive diagnosis, delete the trouble codes with the aid of WDS or following the procedure 
      described below (Deleting trouble codes).
 
 
2. Displaying the software version of the automatic climate control system
 
Switch on the ignition. To display the software version, simultaneously press the "OFF" and "FOOTWELL" buttons, release them and then press the "A/C" button within 2 seconds. The software version is then displayed in 2 digit segments at 2 second intervals (e.g. 2E BO 10 11 00).
 
 
3. Self-test of the automatic climate control system
 
Switch on the ignition. To display the self-test, simultaneously press the "OFF" and "FOOTWELL" buttons, release them and then press the "AUTO" button within 2 seconds. The module carries out internal checks, and the segments are shown on the display. At the same time the three positioning motors are calibrated (temperature, defrost and air distribution). Once the calibration is finished, any present trouble codes are displayed. If no trouble codes are stored then all of the segments are shown on the display.
 
 
Deleting trouble codes
 
Press the "Air Distribution - Defrost" button before exiting modes 1, 2 or 3. The system then automatically switches to "OFF" mode.
 
 
Information on the diagnosis of the system
 
 
Updating the software version
 
Since the production action on 09.04.2001 (build code 1P) it is possible to recalibrate the automatic temperature control module as required with the aid of the WDS CD-ROM B 13.

Köszi kipróbálom!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3594 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 13:33:25 »

mert a ci jobb!csak ,hogy én is mondjak valami hüleséget..... eplus2

jobb ? mire ? acsingozni vele az ut szelen mert lerohadt ? arra tenyleg jobb csak hogy en is mondjak valamit  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3595 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 13:35:34 »

jobb ? mire ? acsingozni vele az ut szelen mert lerohadt ? arra tenyleg jobb csak hogy en is mondjak valamit  vigyor3

legalabb integethetsz neki meleg teaert, mikozben te is az ut szelen allsz es gyertyakabelt cserelsz trafoval es szivosorral  eplus2 Wink

Hu ezert mit kapok...  pias hehe
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3596 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 13:36:08 »

Ez csak kettőnk közötti beszélgetés tárgya volt mert lehúzták megint a TDCI-t az ellentábor és erről beszélgettünk kultúráltan.A vége ez lett,hogy az ellentábor lekói közül akkor vesznek másikat ha ilyen kivitelben jelenik meg.Csak ennyi integet2 integet2 integet2

beszeljunk a tenyekrol. Az ADAC a megbizhatosagi listan az uccso helyre sorolta az MKIII-at...koszonjuk tdci  levele
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3597 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 13:36:50 »

legalabb integethetsz neki meleg teaert, mikozben te is az ut szelen allsz es gyertyakabelt cserelsz trafoval es szivosorral  eplus2 Wink

Hu ezert mit kapok...  pias hehe

veged mint a botnak vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3598 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 13:37:03 »

beszeljunk a tenyekrol. Az ADAC a megbizhatosagi listan az uccso helyre sorolta az MKIII-at...koszonjuk tdci  levele

linket pls! amugy gyász...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #3599 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 13:42:28 »

beszeljunk a tenyekrol. Az ADAC a megbizhatosagi listan az uccso helyre sorolta az MKIII-at...koszonjuk tdci  levele
ADAC listáján már voltak olyan autók az első helyen ,hogy hamis adatokat küldtek a ferdeszemüek.Ez egy örökös vita lesz és marad is.Mégis mindegyikőnk tudja a buktatókat és ez kell nekünk.Ami elakar romlani el is fog.Bármelyik autónak lehet hibája és most ne részletezzük akkor is valamelyiket megveszik valamilyen szempontot nézve.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.