bandika
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3550 Dátum: 2010.12.28 kedd, 16:39:28 » |
|
Meg tudnád írni a kódot/számot ami lapján rendelték vagy kérni lehet? Köszi
Sajnos nem tudom. A rosszat bevittem és az alapján rendelték.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TZS
|
|
« Új hozzászólás #3551 Dátum: 2010.12.28 kedd, 19:56:32 » |
|
Ma végre kicseréltem a CMP jeladó a fekete ment a kukába szürke meg az autóba. Bárdinál kaptam 6500.- HUF Még minden rendben jól müxik minden remélem ez így is marad. Köszönöm a segítséget. BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK Buék!
|
|
|
Naplózva
|
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel) ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
|
|
|
TZS
|
|
« Új hozzászólás #3552 Dátum: 2010.12.28 kedd, 20:00:28 » |
|
Meg tudnád írni a kódot/számot ami lapján rendelték vagy kérni lehet? Köszi
Kódot én se tudok, de a cromaxban automatikusan adják is szürkét, mindig van a polcon. Amúgy CMP jeladó vagy vezérmütengely helyzetérzékelő. Ha máshol akarod megrendelni itt egy kép: http://www.cromax.hu/images/photos/full/P0098091.JPG
|
|
|
Naplózva
|
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel) ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #3553 Dátum: 2010.12.28 kedd, 20:10:17 » |
|
A "fekete" az miert ilyen mumus? AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #3554 Dátum: 2010.12.28 kedd, 20:17:57 » |
|
A "fekete" az miert ilyen mumus?
AndyA
Ezt volt bennük az első szériában és mint mindig kijött a tipus hiba.Nem volt olyan jó így módosítva lett és szerintem így.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
TZS
|
|
« Új hozzászólás #3555 Dátum: 2010.12.28 kedd, 22:09:03 » |
|
Ezt volt bennük az első szériában és mint mindig kijött a tipus hiba.Nem volt olyan jó így módosítva lett és szerintem így.
Így van, ezért mondom mindenkinek, akinek még fekete van benne, cserélje ki. Nekem Bécs kellős közepén adta be a kulcsot! Még jó, hogy pont aznap vettem egyet és bent volt a kesztyűtartóban.
|
|
|
Naplózva
|
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel) ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
|
|
|
soho001
|
|
« Új hozzászólás #3556 Dátum: 2010.12.28 kedd, 22:47:12 » |
|
Így van, ezért mondom mindenkinek, akinek még fekete van benne, cserélje ki. Nekem Bécs kellős közepén adta be a kulcsot! Még jó, hogy pont aznap vettem egyet és bent volt a kesztyűtartóban. Ilyen fekete kütyü van a TDDI-ben is?
|
|
|
Naplózva
|
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #3557 Dátum: 2010.12.28 kedd, 22:54:06 » |
|
Így van, ezért mondom mindenkinek, akinek még fekete van benne, cserélje ki. Nekem Bécs kellős közepén adta be a kulcsot! Még jó, hogy pont aznap vettem egyet és bent volt a kesztyűtartóban. Pontosan hol van ez a motyo? A 2006-osban jol sejtem, hogy mar a modositott van? De a 2002-es Ghiamban meg erdekes lehet. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #3558 Dátum: 2010.12.28 kedd, 22:57:20 » |
|
Ilyen fekete kütyü van a TDDI-ben is?
nem ezt az automata motor leállítót kihagyták a di-kből
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
soho001
|
|
« Új hozzászólás #3559 Dátum: 2010.12.28 kedd, 23:02:50 » |
|
nem ezt az automata motor leállítót kihagyták a di-kből
Az jó.Akkor ebben is jobb a ci-nél. /De sok haragosom lesz most/
|
|
|
Naplózva
|
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #3560 Dátum: 2010.12.28 kedd, 23:37:34 » |
|
Az jó.Akkor ebben is jobb a ci-nél. /De sok haragosom lesz most/
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #3561 Dátum: 2010.12.28 kedd, 23:40:18 » |
|
Pontosan hol van ez a motyo? A 2006-osban jol sejtem, hogy mar a modositott van? De a 2002-es Ghiamban meg erdekes lehet.
AndyA
Szemben állsz a motorral a szívósor alatt jobb oldalhoz közelebbi részen 3 vezetékü csatlakozó megy rá.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #3562 Dátum: 2010.12.28 kedd, 23:45:07 » |
|
Az jó.Akkor ebben is jobb a ci-nél. /De sok haragosom lesz most/
Aki erre megharagszik az már nagy baj.Mi ezt Bunyekkel már oda-vissza kiveséztük és még mindig tartjuk a beszédet egymás között.Lehet erről szépen is vitázni de én úgygondolom,hogy nekem ez nektek meg az a jobb valamiért.De egyszer ha maradtok a Mondeónál a következő nektek is ilyen lesz.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
soho001
|
|
« Új hozzászólás #3563 Dátum: 2010.12.28 kedd, 23:48:01 » |
|
Aki erre megharagszik az már nagy baj.Mi ezt Bunyekkel már oda-vissza kiveséztük és még mindig tartjuk a beszédet egymás között.Lehet erről szépen is vitázni de én úgygondolom,hogy nekem ez nektek meg az a jobb valamiért.De egyszer ha maradtok a Mondeónál a következő nektek is ilyen lesz.
Hacsak hamarosan nem találnak ki valami új dieselt. Mondjuk valami pd4dtddci-it.
|
|
|
Naplózva
|
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #3564 Dátum: 2010.12.28 kedd, 23:50:59 » |
|
Aki erre megharagszik az már nagy baj.Mi ezt Bunyekkel már oda-vissza kiveséztük és még mindig tartjuk a beszédet egymás között.Lehet erről szépen is vitázni de én úgygondolom,hogy nekem ez nektek meg az a jobb valamiért.De egyszer ha maradtok a Mondeónál a következő nektek is ilyen lesz.
off helyett nézegetek most mondikat, de elsősorban di-ket.... a legdrágább di ~1,5mft. ha megáll benne valami, még mindig marad pénz a javítására... azért képbe került néhány ci is
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #3565 Dátum: 2010.12.29 szerda, 21:06:41 » |
|
Ajto zar hulyulest pontosan mi okozza ? Ajto zar fo modul ? Mennyire jellemzo, hogy "csak" a csatlakozas a kaszni-ajto atvezeto csatiban ?
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
bandika
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3566 Dátum: 2010.12.29 szerda, 21:31:35 » |
|
Ajto zar hulyulest pontosan mi okozza ? Ajto zar fo modul ? Mennyire jellemzo, hogy "csak" a csatlakozas a kaszni-ajto atvezeto csatiban ?
Pontosan mit értesz a zár hülyülésen?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
octavia1
|
|
« Új hozzászólás #3567 Dátum: 2010.12.29 szerda, 23:19:30 » |
|
Hacsak hamarosan nem találnak ki valami új dieselt. Mondjuk valami pd4dtddci-it.
Már csak, hogy ne haljak meg hülyén, kérdem! Ez a pd4dtddci / hogy még lemásolni sem volt egyszerű/ mi a nyavalya akar lenni?
|
|
|
Naplózva
|
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #3568 Dátum: 2010.12.29 szerda, 23:29:23 » |
|
Már csak, hogy ne haljak meg hülyén, kérdem! Ez a pd4dtddci / hogy még lemásolni sem volt egyszerű/ mi a nyavalya akar lenni? poén
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #3569 Dátum: 2010.12.29 szerda, 23:29:44 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
octavia1
|
|
« Új hozzászólás #3570 Dátum: 2010.12.29 szerda, 23:52:04 » |
|
Ez minden , csak azt szerettem volna tudni, hogy kinek a pihent agyában tud megszületni ilyen típusjelzés, mikor én még lemásolni is alig tudtam
|
|
|
Naplózva
|
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #3571 Dátum: 2010.12.29 szerda, 23:54:10 » |
|
Ez minden , csak azt szerettem volna tudni, hogy kinek a pihent agyában tud megszületni ilyen típusjelzés, mikor én még lemásolni is alig tudtam Ez most a görög tűz szítása lesz de nem baj:CSAK IS AZ ELLEN TÁBORÉ AZ ÖTLET.....
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
octavia1
|
|
« Új hozzászólás #3572 Dátum: 2010.12.29 szerda, 23:57:43 » |
|
Ez most a görög tűz szítása lesz de nem baj:CSAK IS AZ ELLEN TÁBORÉ AZ ÖTLET.....
Ha ennek egyszer fel kellen kerülnie a kombim hátuljára, meg kéne csinálnom a szélesítési tuningot, hogy elférjen.
|
|
|
Naplózva
|
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #3573 Dátum: 2010.12.29 szerda, 23:59:17 » |
|
Ha ennek egyszer fel kellen kerülnie a kombim hátuljára, meg kéne csinálnom a szélesítési tuningot, hogy elférjen. És az összes TDDI-t erről lehetne felismerni.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #3574 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 00:01:16 » |
|
És az összes TDDI-t erről lehetne felismerni.
ne kezdd, mert így jársz:
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
octavia1
|
|
« Új hozzászólás #3575 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 00:03:28 » |
|
És az összes TDDI-t erről lehetne felismerni.
Majd /egyszer/ veszünk olyat
|
|
|
Naplózva
|
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #3576 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 00:06:09 » |
|
ne kezdd, mert így jársz: Nem kezdem és nem is folytatom.Mint írtam én erről csak kultúráltan vagyok hajlandó beszélgetni.Mindenki izlését tiszteletben tartom és fogom is.Kicsit csipkelődni határokon belül meg szeretek én is.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #3577 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 00:08:09 » |
|
Nem kezdem és nem is folytatom.Mint írtam én erről csak kultúráltan vagyok hajlandó beszélgetni.Mindenki izlését tiszteletben tartom és fogom is.Kicsit csipkelődni határokon belül meg szeretek én is.
akkor jó
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
octavia1
|
|
« Új hozzászólás #3578 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 00:10:12 » |
|
Nem kezdem és nem is folytatom.Mint írtam én erről csak kultúráltan vagyok hajlandó beszélgetni.Mindenki izlését tiszteletben tartom és fogom is.Kicsit csipkelődni határokon belül meg szeretek én is.
Bocs, velem határokon kívül is lehet. /helyileg/
|
|
|
Naplózva
|
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
|
|
|
TZS
|
|
« Új hozzászólás #3579 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 00:12:33 » |
|
Már csak, hogy ne haljak meg hülyén, kérdem! Ez a pd4dtddci / hogy még lemásolni sem volt egyszerű/ mi a nyavalya akar lenni? Bunyek új fejlesztése! A másik topikban ott a kép, már el is kezdte a műtétet.
|
|
|
Naplózva
|
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel) ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
|
|
|
octavia1
|
|
« Új hozzászólás #3580 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 00:19:17 » |
|
Bunyek új fejlesztése! A másik topikban ott a kép, már el is kezdte a műtétet. Arra gondolsz, amelyiknek kilátszanak a szívbillentyűi.
|
|
|
Naplózva
|
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
|
|
|
TZS
|
|
« Új hozzászólás #3581 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 00:19:41 » |
|
Arra gondolsz, amelyiknek kilátszanak a szívbillentyűi.
Igen.
|
|
|
Naplózva
|
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel) ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #3582 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 09:43:03 » |
|
na brhaaa...most keltem és olvasom az intrikákat... Ha TDCI lenne(de soha, áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá) akkor menne vastelepre, és bezuznák mikrosütő alapnak van létrapántnak,vagy mitudomén.... ui: énis csak viccelek, vagy nemis?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.30 csütörtök, 10:10:41 írta Bunyek »
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #3583 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 10:08:16 » |
|
azt elfelejtetted írni, hogy kúton töltöd kannába, hazaviszed, otthon elrakod egy-két napra, hogy a szennyeződés leüljön benne, majd csak utána öntöd az autóba, kannából még mielőtt valami apeh-os olvassa hát ez csak természetes.... milyen kanna? nemis értem miről beszélsz?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.30 csütörtök, 10:11:13 írta Bunyek »
|
Naplózva
|
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #3584 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 10:46:36 » |
|
én nemtom miért nem gyártanak di-t a világ végéig, mire volt jó ez a Ci...csak hogy bajt csináljanak vele, meg hogy bonyolítsák
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #3585 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 10:56:07 » |
|
én nemtom miért nem gyártanak di-t a világ végéig, mire volt jó ez a Ci...csak hogy bajt csináljanak vele, meg hogy bonyolítsák
mert a ci jobb!csak ,hogy én is mondjak valami hüleséget.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #3586 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 10:57:14 » |
|
én nemtom miért nem gyártanak di-t a világ végéig, mire volt jó ez a Ci...csak hogy bajt csináljanak vele, meg hogy bonyolítsák
Teljesiteni kellett az Euro-lofax kornyezetvedelmi szabvanyt. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #3587 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 11:55:38 » |
|
én nemtom miért nem gyártanak di-t a világ végéig, mire volt jó ez a Ci...csak hogy bajt csináljanak vele, meg hogy bonyolítsák
az eu4-et már nem teljesítették, bár nem hiszem, hogy ha nagyon akarták volna, ne tudták volna megoldani. meg a ci alkatrészáraiból nagyon jól megélnek
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #3588 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 11:57:50 » |
|
hát ez csak természetes.... milyen kanna? nemis értem miről beszélsz? a benzines meg kb akkor érné meg, ha tolnád, ilyen üanyag árak mellett
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #3589 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 12:20:15 » |
|
az eu4-et már nem teljesítették, bár nem hiszem, hogy ha nagyon akarták volna, ne tudták volna megoldani. meg a ci alkatrészáraiból nagyon jól megélnek
ez nem a ford érdeme.mármint a cr.a bömbi kb20éve használja,és a merga is régóta.és mindig is drága lesz a precíz gyártási technológia miatt.viszont ez még mindig fejleszthető,pedig már 2000bar fölött járnak a rendszernyomással.ezzel együtt a javítási költségek is nőnek.ez van.vagy tetszik vagy nem.egy idő után szépen kihalnak a régebbi technológiák.már most is csak ezeket a rendszereket gyártják.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #3590 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 12:24:38 » |
|
ez nem a ford érdeme.mármint a cr.a bömbi kb20éve használja,és a merga is régóta.és mindig is drága lesz a precíz gyártási technológia miatt.viszont ez még mindig fejleszthető,pedig már 2000bar fölött járnak a rendszernyomással.ezzel együtt a javítási költségek is nőnek.ez van.vagy tetszik vagy nem.egy idő után szépen kihalnak a régebbi technológiák.már most is csak ezeket a rendszereket gyártják.
tudom/tudjuk, sajna ez van, haladni kell a korral. a bmw meg nem használja 20 éve, mert 98-99 körül még a 1,8/2,5tds ment javában. majd valamikor(2000 fele) az e39 facelifttel került be a 2,5/3,0d ami a cr lehetett
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Adrián
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3591 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 12:25:42 » |
|
Hali Ismét egy fura észrevétel, és remélem az oka megoldódik ha oldalba vágom! Help! Szóval a ha digit klímán a lovra vagyis a kinti levegőt akarom befujatni mert már *** meleg van a kocsiba akkor is nyomja tovább a meleget! Egy hónapja még jó volt és 2 hónapja láttam azt a hőmérő szerüséget is és az tiszta volt(megbontottam a műszerfalat más okból)! Ez lenne és segítsen valaki mi lehet a keksz! Üdv
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #3592 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 12:30:04 » |
|
Hali Ismét egy fura észrevétel, és remélem az oka megoldódik ha oldalba vágom! Help! Szóval a ha digit klímán a lovra vagyis a kinti levegőt akarom befujatni mert már *** meleg van a kocsiba akkor is nyomja tovább a meleget! Egy hónapja még jó volt és 2 hónapja láttam azt a hőmérő szerüséget is és az tiszta volt(megbontottam a műszerfalat más okból)! Ez lenne és segítsen valaki mi lehet a keksz! Üdv próbáld meg az akksisaru levételt, egy 1,5-2 órára, az általában segíteni szokott. vagy van a digit klíma teszt: Extensive diagnostic capabilities are available via WDS for the manual and the automatic air conditioning (EATC) systems. A self-test of the automatic air conditioning can be performed WITHOUT WDS to display a list of trouble codes. 1. Displaying the trouble codes Switch on the ignition. To display the trouble codes, simultaneously press the "OFF" and "FOOTWELL" buttons, release them and then press the "CENTRE VENTS" air distribution button within 2 seconds. The trouble codes are displayed in 2-digit segments at 2-second intervals. For example, the code B1251 is displayed as follows: "12" 2 second pause "51" The following table contains a list of current trouble codes together with a detailed description and possible causes/actions. Overview of current trouble codes __________________________________________________________________________________________________ Display Description Possible cause/action __________________________________________________________________________________________________ B1200 Any button of the air conditioning system Button jammed/stuck __________________________________________________________________________________________________ B1242* Air recirculation flap: fault in the circuit Open circuit/short circuit __________________________________________________________________________________________________ B1251 Interior temperature sensor: open circuit Check the wire and the sensor __________________________________________________________________________________________________ B1253 Interior temperature sensor: short to earth Check the wire and the sensor __________________________________________________________________________________________________ B1261 Sun load sensor short to earth Check the wire and the sensor __________________________________________________________________________________________________ B1262 Air distribution flap - defrost fault in the Check the wiring; defrost flap circuit positioning motor __________________________________________________________________________________________________ B1263 Air distribution flap - centre vents: fault Check the wiring; centre vents in the circuit positioning motor __________________________________________________________________________________________________ B1342 Automatic climate control module inoperative The trouble code is set in the event of failure. __________________________________________________________________________________________________ B1676 Insufficient battery voltage Battery voltage not in the range 9 - 16V __________________________________________________________________________________________________ B2266 Temperature flap: fault in the circuit Check the wiring and the temperature flap positioning motor __________________________________________________________________________________________________ B2297 Heater housing outlet sensor: open circuit Check the wiring and the sensor __________________________________________________________________________________________________ B2298 Heater housing outlet sensor: short to earth Check the wiring and the sensor __________________________________________________________________________________________________ B2308 Interior temperature sensor for the fan Damaged motor or open circuit motor inoperative __________________________________________________________________________________________________ B2516 Blower: fault in the circuit Damaged motor or open circuit __________________________________________________________________________________________________ *Trouble code B1242 may be set even when there is no fault present. Before carrying out a more extensive diagnosis, delete the trouble codes with the aid of WDS or following the procedure described below (Deleting trouble codes). 2. Displaying the software version of the automatic climate control system Switch on the ignition. To display the software version, simultaneously press the "OFF" and "FOOTWELL" buttons, release them and then press the "A/C" button within 2 seconds. The software version is then displayed in 2 digit segments at 2 second intervals (e.g. 2E BO 10 11 00). 3. Self-test of the automatic climate control system Switch on the ignition. To display the self-test, simultaneously press the "OFF" and "FOOTWELL" buttons, release them and then press the "AUTO" button within 2 seconds. The module carries out internal checks, and the segments are shown on the display. At the same time the three positioning motors are calibrated (temperature, defrost and air distribution). Once the calibration is finished, any present trouble codes are displayed. If no trouble codes are stored then all of the segments are shown on the display. Deleting trouble codes Press the "Air Distribution - Defrost" button before exiting modes 1, 2 or 3. The system then automatically switches to "OFF" mode. Information on the diagnosis of the system Updating the software version Since the production action on 09.04.2001 (build code 1P) it is possible to recalibrate the automatic temperature control module as required with the aid of the WDS CD-ROM B 13.
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Adrián
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #3593 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 12:36:38 » |
|
próbáld meg az akksisaru levételt, egy 1,5-2 órára, az általában segíteni szokott. vagy van a digit klíma teszt:
Extensive diagnostic capabilities are available via WDS for the manual and the automatic air conditioning (EATC) systems. A self-test of the automatic air conditioning can be performed WITHOUT WDS to display a list of trouble codes. 1. Displaying the trouble codes Switch on the ignition. To display the trouble codes, simultaneously press the "OFF" and "FOOTWELL" buttons, release them and then press the "CENTRE VENTS" air distribution button within 2 seconds. The trouble codes are displayed in 2-digit segments at 2-second intervals. For example, the code B1251 is displayed as follows: "12" 2 second pause "51" The following table contains a list of current trouble codes together with a detailed description and possible causes/actions. Overview of current trouble codes __________________________________________________________________________________________________ Display Description Possible cause/action __________________________________________________________________________________________________ B1200 Any button of the air conditioning system Button jammed/stuck __________________________________________________________________________________________________ B1242* Air recirculation flap: fault in the circuit Open circuit/short circuit __________________________________________________________________________________________________ B1251 Interior temperature sensor: open circuit Check the wire and the sensor __________________________________________________________________________________________________ B1253 Interior temperature sensor: short to earth Check the wire and the sensor __________________________________________________________________________________________________ B1261 Sun load sensor short to earth Check the wire and the sensor __________________________________________________________________________________________________ B1262 Air distribution flap - defrost fault in the Check the wiring; defrost flap circuit positioning motor __________________________________________________________________________________________________ B1263 Air distribution flap - centre vents: fault Check the wiring; centre vents in the circuit positioning motor __________________________________________________________________________________________________ B1342 Automatic climate control module inoperative The trouble code is set in the event of failure. __________________________________________________________________________________________________ B1676 Insufficient battery voltage Battery voltage not in the range 9 - 16V __________________________________________________________________________________________________ B2266 Temperature flap: fault in the circuit Check the wiring and the temperature flap positioning motor __________________________________________________________________________________________________ B2297 Heater housing outlet sensor: open circuit Check the wiring and the sensor __________________________________________________________________________________________________ B2298 Heater housing outlet sensor: short to earth Check the wiring and the sensor __________________________________________________________________________________________________ B2308 Interior temperature sensor for the fan Damaged motor or open circuit motor inoperative __________________________________________________________________________________________________ B2516 Blower: fault in the circuit Damaged motor or open circuit __________________________________________________________________________________________________ *Trouble code B1242 may be set even when there is no fault present. Before carrying out a more extensive diagnosis, delete the trouble codes with the aid of WDS or following the procedure described below (Deleting trouble codes). 2. Displaying the software version of the automatic climate control system Switch on the ignition. To display the software version, simultaneously press the "OFF" and "FOOTWELL" buttons, release them and then press the "A/C" button within 2 seconds. The software version is then displayed in 2 digit segments at 2 second intervals (e.g. 2E BO 10 11 00). 3. Self-test of the automatic climate control system Switch on the ignition. To display the self-test, simultaneously press the "OFF" and "FOOTWELL" buttons, release them and then press the "AUTO" button within 2 seconds. The module carries out internal checks, and the segments are shown on the display. At the same time the three positioning motors are calibrated (temperature, defrost and air distribution). Once the calibration is finished, any present trouble codes are displayed. If no trouble codes are stored then all of the segments are shown on the display. Deleting trouble codes Press the "Air Distribution - Defrost" button before exiting modes 1, 2 or 3. The system then automatically switches to "OFF" mode. Information on the diagnosis of the system Updating the software version Since the production action on 09.04.2001 (build code 1P) it is possible to recalibrate the automatic temperature control module as required with the aid of the WDS CD-ROM B 13.
Köszi kipróbálom!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #3594 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 13:33:25 » |
|
mert a ci jobb!csak ,hogy én is mondjak valami hüleséget..... jobb ? mire ? acsingozni vele az ut szelen mert lerohadt ? arra tenyleg jobb csak hogy en is mondjak valamit
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #3595 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 13:35:34 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #3596 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 13:36:08 » |
|
beszeljunk a tenyekrol. Az ADAC a megbizhatosagi listan az uccso helyre sorolta az MKIII-at...koszonjuk tdci
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #3597 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 13:36:50 » |
|
veged mint a botnak
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #3598 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 13:37:03 » |
|
beszeljunk a tenyekrol. Az ADAC a megbizhatosagi listan az uccso helyre sorolta az MKIII-at...koszonjuk tdci linket pls! amugy gyász...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #3599 Dátum: 2010.12.30 csütörtök, 13:42:28 » |
|
beszeljunk a tenyekrol. Az ADAC a megbizhatosagi listan az uccso helyre sorolta az MKIII-at...koszonjuk tdci ADAC listáján már voltak olyan autók az első helyen ,hogy hamis adatokat küldtek a ferdeszemüek.Ez egy örökös vita lesz és marad is.Mégis mindegyikőnk tudja a buktatókat és ez kell nekünk.Ami elakar romlani el is fog.Bármelyik autónak lehet hibája és most ne részletezzük akkor is valamelyiket megveszik valamilyen szempontot nézve.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
|