Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.16 kedd, 17:28:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 722 723 724 725 726 727 728 [729] 730 731 732 733 734 735 736 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10094042 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 309


« Új hozzászólás #36400 Dátum: 2021.02.19 péntek, 08:15:30 »

Nem lesz jó. Az üléslapon elöl kell bele egy "lyuk", ahol a huzat rögzítése van az ülőlapban lévő fémrúdhoz. Ebben olyat nem tudsz neki vágni. Vagy a rögzítés mögé teszed csak, és akkor az ülés elején az a negyed párnarész nem fog melegedni a combod alatt.

Itt látod, hogy miről van szó:

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fcdn11.bigcommerce.com%2Fs-fkhd5nhp%2Fimages%2Fstencil%2F1280x1280%2Fproducts%2F679%2F6130%2Fmsh601__30089.1533731618.jpg%3Fc%3D2&f=1&nofb=1

(Ez amúgy a Dometic/Waeco MSH-60-as szettje, ami 90 Euro környékétől indul 2 ülésre.)

Emiatt én inkább ezt néztem ki:

https://www.aliexpress.com/item/32983979419.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.22664c4dVGIVnx

Ezt alá lehet húzni a rögzítőknek.

AndyA

Értem. És a fentebb említett hőmérséklet visszacsatolás (bármi is legyen az  nyes)? Megszerelgetek dolgokat, de az elektromosság nem az erősségem. Olyan megoldás kellene, amit beteszek az ülésbe, csatlakozók terén ugyanannyi érintkező van, vagy legalább ne kelljen sokat agyalni, hogy mit mivel kell összekötnöm, és működjön az 5 fokozatú kapcsolóm. Megoldható ez a fenti linkelt cuccal?
Köszi
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36401 Dátum: 2021.02.19 péntek, 10:05:54 »

És mit írtál benne? Hátha mást is érdekel a megoldás. :-)

AndyA
fogadjunk, hogy van egy eladó felesleges gyári fűtőpaplanja vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #36402 Dátum: 2021.02.19 péntek, 10:38:08 »

fogadjunk, hogy van egy eladó felesleges gyári fűtőpaplanja vigyor3

Gondolom, de hátha ennél konstruktívabb volt. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bari012
Haladó
**
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #36403 Dátum: 2021.02.19 péntek, 17:37:39 »

fogadjunk, hogy van egy eladó felesleges gyári fűtőpaplanja vigyor3
nyes Eltaláltad.
Vasárnapi projektként pedig szétszedem majd a háttámlát is.
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
konczbalazs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #36404 Dátum: 2021.02.19 péntek, 19:13:52 »

Sziasztok.
Adott egy 2001-es 1.8 benzines ghia felszereltségű kombi.
Teljesen random időintervallumokkal elköszön a műszerfal és a középkonzol teljes háttérvilágítása.
Van hogy beindítás után 5-10 perc, van hogy rögtön. Előfordul az is hogy vissza tudom kapcsolni, de az is hogy vissza kapcsolás után megint levágja. Külső világításokkal tudtommal semmi gond.
Esetleg valami ötlet, mi lehet a gond?
Előre is köszönöm.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #36405 Dátum: 2021.02.19 péntek, 19:19:22 »

Sziasztok.
Adott egy 2001-es 1.8 benzines ghia felszereltségű kombi.
Teljesen random időintervallumokkal elköszön a műszerfal és a középkonzol teljes háttérvilágítása.
Van hogy beindítás után 5-10 perc, van hogy rögtön. Előfordul az is hogy vissza tudom kapcsolni, de az is hogy vissza kapcsolás után megint levágja. Külső világításokkal tudtommal semmi gond.
Esetleg valami ötlet, mi lehet a gond?
Előre is köszönöm.

Kontakhiba. Ki kell szedni a műszerpanelt, és hátul a csatlakozóját megigazítani. Jó eséllyel összesen ennyi a gond.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
konczbalazs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #36406 Dátum: 2021.02.19 péntek, 19:31:00 »

Kontakhiba. Ki kell szedni a műszerpanelt, és hátul a csatlakozóját megigazítani. Jó eséllyel összesen ennyi a gond.

AndyA

Nem lehet valószínűbb a kapcsolónak a hibája?
A műszerfalvilágításon kívül a középkonzolon is elmegy minden egyes gomnak a fénye.
Naplózva
Cimbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Szikla


E-mail
« Új hozzászólás #36407 Dátum: 2021.02.21 vasárnap, 18:19:11 »

A kombi mondeón a csomagtéri szivargyujtó aljzatban nincs áram, egy biztosítékon van az első és a hátsó sziv.gyujtó? Mert a műszerfal alatti bizt. táblában csak 1-et jelöl sziv. gyujtó bizt.nak, igaz ott 3 érintkrző van és az alsó és a  felső érintkezőn is 12V-van, a középső meg az első sziv.gyujtó aljzatnak megy a pozitív kapcsára. A hátsó pozitívját pedig a szakadás jelzővel nem találom az említett bizt.aljzatban úgy mint az elsőét. A motortéri bizt.táblában + nem jelöl szivargyujtó aljzatot. A hátsóba raknám a menetrögzítő csatlakozóját, és nem lenne útban a vezeték. Hol lehet a hiba?
Naplózva

MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI  130 LE 2005
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #36408 Dátum: 2021.02.21 vasárnap, 18:56:07 »

A kombi mondeón a csomagtéri szivargyujtó aljzatban nincs áram, egy biztosítékon van az első és a hátsó sziv.gyujtó? Mert a műszerfal alatti bizt. táblában csak 1-et jelöl sziv. gyujtó bizt.nak, igaz ott 3 érintkrző van és az alsó és a  felső érintkezőn is 12V-van, a középső meg az első sziv.gyujtó aljzatnak megy a pozitív kapcsára. A hátsó pozitívját pedig a szakadás jelzővel nem találom az említett bizt.aljzatban úgy mint az elsőét. A motortéri bizt.táblában + nem jelöl szivargyujtó aljzatot. A hátsóba raknám a menetrögzítő csatlakozóját, és nem lenne útban a vezeték. Hol lehet a hiba?
a hibát nem tudom hol keresd, viszont a kamera bekötésre nekem az vált be, hogy a mennyezeti lámpába megy olyan 12volt, ami ajtónyitásra éled, és lezárás után 30 perccel lekapcsol.
Oda beforrasztottam egy 12v->5V modult, aminek olyan csatlakozó van a végén, amit rögtön a kamerába lehet bedugni. Nincs szivargyújtózás, és automatikusan éled, amikor mész az autóval.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #36409 Dátum: 2021.02.21 vasárnap, 19:24:49 »

Nem lehet valószínűbb a kapcsolónak a hibája?
A műszerfalvilágításon kívül a középkonzolon is elmegy minden egyes gomnak a fénye.

Egyenként csepegteted itt az információkat... :-)

Akkor a fényerőállítós fényszórókapcsoló csatiját nézném meg elsőnek, illetve lehet maga a potméter, amit tekergetsz. Ha kicsit odébb csavarod és működik minden, akkor a poti kopott el egy helyen. Ha akkor is elmúlik a világítás, akkor továbbra is KH.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #36410 Dátum: 2021.02.21 vasárnap, 19:26:05 »

A kombi mondeón a csomagtéri szivargyujtó aljzatban nincs áram, egy biztosítékon van az első és a hátsó sziv.gyujtó? Mert a műszerfal alatti bizt. táblában csak 1-et jelöl sziv. gyujtó bizt.nak, igaz ott 3 érintkrző van és az alsó és a  felső érintkezőn is 12V-van, a középső meg az első sziv.gyujtó aljzatnak megy a pozitív kapcsára. A hátsó pozitívját pedig a szakadás jelzővel nem találom az említett bizt.aljzatban úgy mint az elsőét. A motortéri bizt.táblában + nem jelöl szivargyujtó aljzatot. A hátsóba raknám a menetrögzítő csatlakozóját, és nem lenne útban a vezeték. Hol lehet a hiba?

Szerintem nem ugyanaz, mert az első szivargyusziban attól függően van vagy nincs áram, hogy hová dugod be a biztit. A hátsóban meg ettől függetlenül mindig van villany.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #36411 Dátum: 2021.02.21 vasárnap, 19:27:31 »

a hibát nem tudom hol keresd, viszont a kamera bekötésre nekem az vált be, hogy a mennyezeti lámpába megy olyan 12volt, ami ajtónyitásra éled, és lezárás után 30 perccel lekapcsol.
Oda beforrasztottam egy 12v->5V modult, aminek olyan csatlakozó van a végén, amit rögtön a kamerába lehet bedugni. Nincs szivargyújtózás, és automatikusan éled, amikor mész az autóval.

Jaja. Aliexpressről filléres holmi, ha van időd kivárni. Arra célszerű azért ügyelni, hogy legalább annyi ampert tudjon, mint a kamera gyári tápja. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48445



« Új hozzászólás #36412 Dátum: 2021.02.21 vasárnap, 19:28:28 »

A kombi mondeón a csomagtéri szivargyujtó aljzatban nincs áram, egy biztosítékon van az első és a hátsó sziv.gyujtó? Mert a műszerfal alatti bizt. táblában csak 1-et jelöl sziv. gyujtó bizt.nak, igaz ott 3 érintkrző van és az alsó és a  felső érintkezőn is 12V-van, a középső meg az első sziv.gyujtó aljzatnak megy a pozitív kapcsára. A hátsó pozitívját pedig a szakadás jelzővel nem találom az említett bizt.aljzatban úgy mint az elsőét. A motortéri bizt.táblában + nem jelöl szivargyujtó aljzatot. A hátsóba raknám a menetrögzítő csatlakozóját, és nem lenne útban a vezeték. Hol lehet a hiba?
Az elsőre:
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Szivargyujt%C3%B3-tudt%C3%A1tok!%3F

A hátsón azt hiszem egy lengő bizti van a kábelen a kárpit mögött folyamatos feszültséggel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cimbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Szikla


E-mail
« Új hozzászólás #36413 Dátum: 2021.02.21 vasárnap, 20:19:38 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget a problémámra!  worship Nagyon jó a fórum, és köszönet a segítőkész hozzáértő hozzászólásokért! taps
Naplózva

MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI  130 LE 2005
Cimbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Szikla


E-mail
« Új hozzászólás #36414 Dátum: 2021.02.22 hétfő, 07:32:58 »

Az elsőre:
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Szivargyujt%C3%B3-tudt%C3%A1tok!%3F

A hátsón azt hiszem egy lengő bizti van a kábelen a kárpit mögött folyamatos feszültséggel.
Sajnos a kárpit mögött nem találtam biztosítékot egészen a B oszlopig nincs. Hol lehet az biztosítva? Valami kapcsolási rajz nincs esetleg, vagy a Tis-ből lenézni hogy hol találnám! Mielőtt széttúrom a kocsit, mert megkeresem az biztos! Nem elég hogy a menetrögzítő miatt megbontom a kárpitot, még ezt is lekövetni. Legalább a használati írna róla, de meg sem említi a biztosítékot!
Naplózva

MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI  130 LE 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #36415 Dátum: 2021.02.22 hétfő, 07:58:44 »

Sajnos a kárpit mögött nem találtam biztosítékot egészen a B oszlopig nincs. Hol lehet az biztosítva? Valami kapcsolási rajz nincs esetleg, vagy a Tis-ből lenézni hogy hol találnám! Mielőtt széttúrom a kocsit, mert megkeresem az biztos! Nem elég hogy a menetrögzítő miatt megbontom a kárpitot, még ezt is lekövetni. Legalább a használati írna róla, de meg sem említi a biztosítékot!

Ha minden igaz, akkor ott egy fekete és egy narancs-fekete kábelnek kell lennie egy olyan csatival, amiben T formán van a két saru, hogy ne tudd fordítva összedugni.

Ha ez az, akkor ez a vezeték direktben a CJB F70-es, 15A-es biztosítékáról jön ide. (A CJB a Central Junction Box, ami a bal térdednél van a kis ajtó mögött. A BJB a Battery Junction Box, ami az akku mellett van a sárvédő felé, az a kis fedél, alatta szintén tele biztosítékokkal és relékkel.)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cimbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Szikla


E-mail
« Új hozzászólás #36416 Dátum: 2021.02.22 hétfő, 08:09:31 »

Ha minden igaz, akkor ott egy fekete és egy narancs-fekete kábelnek kell lennie egy olyan csatival, amiben T formán van a két saru, hogy ne tudd fordítva összedugni.

Ha ez az, akkor ez a vezeték direktben a CJB F70-es, 15A-es biztosítékáról jön ide. (A CJB a Central Junction Box, ami a bal térdednél van a kis ajtó mögött. A BJB a Battery Junction Box, ami az akku mellett van a sárvédő felé, az a kis fedél, alatta szintén tele biztosítékokkal és relékkel.)

AndyA
Igen fekete és narancsfekete kábelek, akkor az  F 70-es bizti lessz az. Köszi meglesem és referálok!
Naplózva

MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI  130 LE 2005
Cimbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Szikla


E-mail
« Új hozzászólás #36417 Dátum: 2021.02.22 hétfő, 09:03:39 »

Ha minden igaz, akkor ott egy fekete és egy narancs-fekete kábelnek kell lennie egy olyan csatival, amiben T formán van a két saru, hogy ne tudd fordítva összedugni.

Ha ez az, akkor ez a vezeték direktben a CJB F70-es, 15A-es biztosítékáról jön ide. (A CJB a Central Junction Box, ami a bal térdednél van a kis ajtó mögött. A BJB a Battery Junction Box, ami az akku mellett van a sárvédő felé, az a kis fedél, alatta szintén tele biztosítékokkal és relékkel.)

AndyA
És az volt az!!! Ezer hála  worship és köszönet, megmentettél egy bontástól és keresgéléstől! Hiába néztem végig a biztosítékokat közte ezt is, szemre jónak tűnt de a szakadásjelző elárulta hogy jó tippet adtál! Minden cukor, rakhatom össze a kárpitot és patent menetrögzítővel vágtatok, LAMAX S9 dual elég jó cucc! Első hátsó kamera FULL HD képminőség + tolatómamera egyben, tükör érintőképernyővel.
Naplózva

MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI  130 LE 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #36418 Dátum: 2021.02.22 hétfő, 09:37:12 »

És az volt az!!! Ezer hála  worship és köszönet, megmentettél egy bontástól és keresgéléstől! Hiába néztem végig a biztosítékokat közte ezt is, szemre jónak tűnt de a szakadásjelző elárulta hogy jó tippet adtál! Minden cukor, rakhatom össze a kárpitot és patent menetrögzítővel vágtatok, LAMAX S9 dual elég jó cucc! Első hátsó kamera FULL HD képminőség + tolatómamera egyben, tükör érintőképernyővel.

Nekem sült meg ilyen mini késes biztosíték úgy, hogy ránézére minden rendben volt vele. Nem úgy égett ki, mint szokott, hogy elfröccsen egy helyen. Ha erős ellenfényben a megfelelő szögbe forgatva tartottam, akkor lehetett látni, hogy ott bizony nem folytonos a szál. Mintha a szál közepe égett volna ki a két fele közül hosszában. Az ív megvolt az egyik oldalon is, a másik oldalon is, csak közötte volt egy rés.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 309


« Új hozzászólás #36419 Dátum: 2021.02.23 kedd, 08:11:28 »

Úgy tűnik szaporodnak az elektromos bajaim. Sad
Kint -2fok, a kocsiban már meleg van, olyan 20fok körül, de a légkondi AUTO-n úgy nyomja a forró levegőt, hogy alig kapok levegőt. Bármilyen hőmérsékletre állítom ezt csinálja. Teljesen levettem 16fokra, na akkor abbahagyta. Ezt már pár hónappal ezelőtt egyszer már eljátszotta, de elmúlt, reméltem nem jön vissza. Mi lehet az oka?
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #36420 Dátum: 2021.02.23 kedd, 08:24:17 »

Úgy tűnik szaporodnak az elektromos bajaim. Sad
Kint -2fok, a kocsiban már meleg van, olyan 20fok körül, de a légkondi AUTO-n úgy nyomja a forró levegőt, hogy alig kapok levegőt. Bármilyen hőmérsékletre állítom ezt csinálja. Teljesen levettem 16fokra, na akkor abbahagyta. Ezt már pár hónappal ezelőtt egyszer már eljátszotta, de elmúlt, reméltem nem jön vissza. Mi lehet az oka?

Füleld meg a jobb térdednél a kis rács mögött, hogy gyújtást ráadva elkezd-e pörögni a ventilátor. Ott van a hőmérő, és ha nem pörög, akkor nagyon nehezen veszi észre, hogy benn már meleg van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 309


« Új hozzászólás #36421 Dátum: 2021.02.23 kedd, 12:48:18 »

Füleld meg a jobb térdednél a kis rács mögött, hogy gyújtást ráadva elkezd-e pörögni a ventilátor. Ott van a hőmérő, és ha nem pörög, akkor nagyon nehezen veszi észre, hogy benn már meleg van.

AndyA
Abban van ventilátor? Egyszer nézegettem azt a hőmérőt, de nem hittem volna, hogy venti is van benne.
Köszi.
Ha nem pörög, akkor mit lehet vele tenni? Csere, vagy javítható?
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #36422 Dátum: 2021.02.23 kedd, 12:56:59 »

Abban van ventilátor? Egyszer nézegettem azt a hőmérőt, de nem hittem volna, hogy venti is van benne.
Köszi.
Ha nem pörög, akkor mit lehet vele tenni? Csere, vagy javítható?

Kiveszed balról a kinyitható ajtókát. Nyitott állapotban ki tudod "tépni" a zsanérjait a helyükről, és a két fülét meg az arra szolgáló mélyedésekben ki tudod emelni. Alatta lesznek csavarok, ill. a panel alján is találsz hármat. Ha minden csavart kiszedtél, akkor a jobb felső sarka még mindig nem enged. Ott egy patent van, amit egyszerűen erőből ki kell húzni. Ha a bal szélét magad felé húzod, a jobb felső sarkánál fogva elfordítod a panelt, elég egyszerűen kijön. Vigyázz, mert a hőmérő drótja miatt nem fog nagyon engedni. Utána benyúlsz a panel mögé, és kipattintod a tartóból a hőmérőt. Vissza ugyanígy, hőmérőt a helyére pattintod, jobb felső patent a helyére, utána a csavarok, és a lenyitható fiókocska. Az alsó csavarok visszarakásánál ügyelj, hogy a helyére menjen a csavar, ne mellé, különben menetközben lobogni fog a panel alja és veri a térded. :-)

Ha nem forog, akkor ellenőrzöd a villany hozzávezetést, kiméred, kap-e 12V-ot stb. Kézzel könnyen elforgathatónak kell lennie, nem akadhat.

Kipucolod a ventilátort, és megpucolod a lyuk felőli oldalon azt a kis valamit, ami benne van, ami maga a hőmérő elem, mert az is lehet, hogy simán csak koszos az egész. Féktisztító és fültisztító pálcika a barátod, ennél aggresszívebb holmikat ne használj. Nem nagyon sérülékeny, de azért tönkre lehet tenni.

Legrosszabb esetben meg veszel egy másikat kb. 1000 Ft-ért valamelyik bontóstól és kicseréled. :-)

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2021.02.23 kedd, 12:59:29 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 309


« Új hozzászólás #36423 Dátum: 2021.02.23 kedd, 15:36:22 »

Kiveszed balról a kinyitható ajtókát. Nyitott állapotban ki tudod "tépni" a zsanérjait a helyükről, és a két fülét meg az arra szolgáló mélyedésekben ki tudod emelni. Alatta lesznek csavarok, ill. a panel alján is találsz hármat. Ha minden csavart kiszedtél, akkor a jobb felső sarka még mindig nem enged. Ott egy patent van, amit egyszerűen erőből ki kell húzni. Ha a bal szélét magad felé húzod, a jobb felső sarkánál fogva elfordítod a panelt, elég egyszerűen kijön. Vigyázz, mert a hőmérő drótja miatt nem fog nagyon engedni. Utána benyúlsz a panel mögé, és kipattintod a tartóból a hőmérőt. Vissza ugyanígy, hőmérőt a helyére pattintod, jobb felső patent a helyére, utána a csavarok, és a lenyitható fiókocska. Az alsó csavarok visszarakásánál ügyelj, hogy a helyére menjen a csavar, ne mellé, különben menetközben lobogni fog a panel alja és veri a térded. :-)

Ha nem forog, akkor ellenőrzöd a villany hozzávezetést, kiméred, kap-e 12V-ot stb. Kézzel könnyen elforgathatónak kell lennie, nem akadhat.

Kipucolod a ventilátort, és megpucolod a lyuk felőli oldalon azt a kis valamit, ami benne van, ami maga a hőmérő elem, mert az is lehet, hogy simán csak koszos az egész. Féktisztító és fültisztító pálcika a barátod, ennél aggresszívebb holmikat ne használj. Nem nagyon sérülékeny, de azért tönkre lehet tenni.

Legrosszabb esetben meg veszel egy másikat kb. 1000 Ft-ért valamelyik bontóstól és kicseréled. :-)

AndyA


Köszi, neki esek. Smiley
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #36424 Dátum: 2021.02.23 kedd, 16:38:50 »

Köszi, neki esek. Smiley

Ne ess neki. Elég lesz, ha nekiesel.  eplus2 taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gimesip
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #36425 Dátum: 2021.02.23 kedd, 20:16:49 »

szép estét!

újabb csodával ajándékozott meg hőn szeretett mondeom (2001 tddi, manuál klíma) ma este. motor leállítása és kulcs kivétele után sem áll le a fűtés ventillátora, csak ha 0 állásba fordítom a ventillátor kapcsolót. ezen felül működnek az elektromos ablakok, a szivargyújtó, ahol csak gyújtás alatt kell áramnak lennie, továbbra is áram alatt, olyan, mintha gyújtáson lenne. de pl. a tompított nem kapcsol fel, a rádió sem megy, tehát nem teljes értékű gyújtás állapotban van, csak ilyen felemásban.

nagyon nem értek az elektromos dolgokhoz, így csak egy vad ötletem van: meghalt a gyújtáskapcsoló. tud az ilyet csinálni? vagy valami teljesen más lehet az ok?

köszönöm a segítséget előre is! Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #36426 Dátum: 2021.02.24 szerda, 08:09:15 »

szép estét!

újabb csodával ajándékozott meg hőn szeretett mondeom (2001 tddi, manuál klíma) ma este. motor leállítása és kulcs kivétele után sem áll le a fűtés ventillátora, csak ha 0 állásba fordítom a ventillátor kapcsolót. ezen felül működnek az elektromos ablakok, a szivargyújtó, ahol csak gyújtás alatt kell áramnak lennie, továbbra is áram alatt, olyan, mintha gyújtáson lenne. de pl. a tompított nem kapcsol fel, a rádió sem megy, tehát nem teljes értékű gyújtás állapotban van, csak ilyen felemásban.

nagyon nem értek az elektromos dolgokhoz, így csak egy vad ötletem van: meghalt a gyújtáskapcsoló. tud az ilyet csinálni? vagy valami teljesen más lehet az ok?

köszönöm a segítséget előre is! Smiley

Vagy az a relé égett be, amit a gyújtáskapcsolóval felkapcsolsz, hogy mindenhová villanyt adjon. Ez saccra az akku mellett, a BJB-ben lesz, de fejből nem tudom, melyik az.

Amikor ilyet csinál, akkor ott kopogtasd meg a reléket, hátha elengedi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gimesip
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #36427 Dátum: 2021.02.24 szerda, 17:15:01 »

Vagy az a relé égett be, amit a gyújtáskapcsolóval felkapcsolsz, hogy mindenhová villanyt adjon. Ez saccra az akku mellett, a BJB-ben lesz, de fejből nem tudom, melyik az.

Amikor ilyet csinál, akkor ott kopogtasd meg a reléket, hátha elengedi.

AndyA

Köszönöm az ötletet! Sajnos nem jutottam vele előrébb. Lebontottam a kormányoszlop alját, hogy le tudjam húzni a gyújtáskapcsolóról a kábelt, de úgy is megy a venti, ergo nem az a baja.

https://www.autogenius.info/ford-mondeo-mk3-fuse-box-diagram/

Itt találtam leírást, hogy melyik relé mi, de egyik kiszedése sem állította meg a ventillátort (kivéve persze a ventillátor relét (K14 a kormány alatt)).
A legidegesítőbb, hogy nem folyamatosan produkálja. Néha leállítás után jó, néha nem. Volt olyan ma, hogy leállítottam, kikapcsolt a venti, de mire visszaértem a boltból, már ment...

Bármi más ötlet, amit még kipróbálhatnék?

Köszönöm!
Peti
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48445



« Új hozzászólás #36428 Dátum: 2021.02.24 szerda, 20:53:46 »

Köszönöm az ötletet! Sajnos nem jutottam vele előrébb. Lebontottam a kormányoszlop alját, hogy le tudjam húzni a gyújtáskapcsolóról a kábelt, de úgy is megy a venti, ergo nem az a baja.

https://www.autogenius.info/ford-mondeo-mk3-fuse-box-diagram/

Itt találtam leírást, hogy melyik relé mi, de egyik kiszedése sem állította meg a ventillátort (kivéve persze a ventillátor relét (K14 a kormány alatt)).
A legidegesítőbb, hogy nem folyamatosan produkálja. Néha leállítás után jó, néha nem. Volt olyan ma, hogy leállítottam, kikapcsolt a venti, de mire visszaértem a boltból, már ment...

Bármi más ötlet, amit még kipróbálhatnék?

Köszönöm!
Peti
A K41 relé a gyujtásé.Azt cseréld ki. Vagy szedd szét,tisztítsd meg.A K14 alatt van balra, a 3egyforma alatt.
« Utoljára szerkesztve: 2021.02.24 szerda, 20:55:22 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #36429 Dátum: 2021.02.25 csütörtök, 15:32:11 »

Sziasztok!
Nagy baj van ! Ülök a kocsiban szép csendesen, mert nem működik a densón az érintő képernyő!
Fizikai gombok működnek,de menün belül sem érzékeli a képernyőt!
Valakinek van ötlete a gyógyításra?
Köszönöm előre is!
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48445



« Új hozzászólás #36430 Dátum: 2021.02.25 csütörtök, 15:35:42 »

Sziasztok!
Nagy baj van ! Ülök a kocsiban szép csendesen, mert nem működik a densón az érintő képernyő!
Fizikai gombok működnek,de menün belül sem érzékeli a képernyőt!
Valakinek van ötlete a gyógyításra?
Köszönöm előre is!
akku sarut vedd le 5percre.Nem biztos,hogy bejön,de esélyes...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #36431 Dátum: 2021.02.25 csütörtök, 15:42:57 »

akku sarut vedd le 5percre.Nem biztos,hogy bejön,de esélyes...
[/Levettem-azóta nem tudom beírni a pin kódot.quote]
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48445



« Új hozzászólás #36432 Dátum: 2021.02.25 csütörtök, 16:49:04 »

akku sarut vedd le 5percre.Nem biztos,hogy bejön,de esélyes...
Válasz
Levettem-azóta nem tudom beírni a pin kódot.

Ebben az esetben javíttatni kell minden bizonnyal... A kapacitív kijelző csatlakozása kontakt hibás vagy eltört a lapkábele.Szét kell szedni...
« Utoljára szerkesztve: 2021.02.25 csütörtök, 17:43:07 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #36433 Dátum: 2021.02.25 csütörtök, 17:59:40 »

Ebben az esetben javíttatni kell minden bizonnyal... A kapacitív kijelző csatlakozása kontakt hibás vagy eltört a lapkábele.Szét kell szedni...
Válasz
Köszönöm a tanácsot,ezt fogom tenni vele! Azért biztos,ami biztos lebeszéltem egy komplett navit 35-ért,holnap megyek érte.
« Utoljára szerkesztve: 2021.02.25 csütörtök, 18:07:32 írta alf® » Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
bari012
Haladó
**
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #36434 Dátum: 2021.02.25 csütörtök, 21:37:23 »

nyes Eltaláltad.
Vasárnapi projektként pedig szétszedem majd a háttámlát is.
Sikerült orvosolnom a problémát, kiszereltem a háttámla fűtőlapját. A vastagabb vezeték forrasztása egyszerűen letört a kis vékonyról. Mivel nincsen lehetőségem forrasztani, az Ariton Kft segítségét kértem, akik azonnal fogadtak is és pár percen belül orvoslták a problémát.
Köszönöm a segítséget itt is  worship
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
gimesip
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #36435 Dátum: 2021.02.26 péntek, 22:37:02 »

A K41 relé a gyujtásé.Azt cseréld ki. Vagy szedd szét,tisztítsd meg.A K14 alatt van balra, a 3egyforma alatt.
köszönöm az ötletet! nem tudom miért, de most (1 napja) működni látszik. én azért nem gondoltam erre a relére, mert mikor kihúztam ezt, akkor továbbra is ment a venti, és minden más, aminek nem kellett volna kihúzott kulcsnál. no mindegy, meglássuk Smiley

köszönöm még1x!

peti
Naplózva
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #36436 Dátum: 2021.02.28 vasárnap, 12:11:47 »

Sziasztok!

Úgy néz ki meghalt a generátorom(-ban a szabadonfutó csapágy). Reggel indításkor nem indult az autó. Volt hogy elkapta, de rögtön le is állt. Már pár napja kopogó csapágyhangok jöttek a generátor felől elektromos terhelés ráadásakor. A generátor két éve lett felújítva.  falbav
Az lenne a kérdésem, hogy milyen generátort vegyek bele? Azt nézem hogy 14V 115A-os kéne ha jól sejtem. Vagy a 90A-os? Az autó 1.8 81kW 110LE Mk3 2004 Mondeo (B4Y) Jó bele az 5 ajtós B5Y vagy kombi generátora is? Ez pl. jó bele: 1S7T-BC ?

Köszönöm!
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #36437 Dátum: 2021.02.28 vasárnap, 12:21:08 »

Sziasztok!

Úgy néz ki meghalt a generátorom(-ban a szabadonfutó csapágy). Reggel indításkor nem indult az autó. Volt hogy elkapta, de rögtön le is állt. Már pár napja kopogó csapágyhangok jöttek a generátor felől elektromos terhelés ráadásakor. A generátor két éve lett felújítva.  falbav
Az lenne a kérdésem, hogy milyen generátort vegyek bele? Azt nézem hogy 14V 115A-os kéne ha jól sejtem. Vagy a 90A-os? Az autó 1.8 81kW 110LE Mk3 2004 Mondeo (B4Y) Jó bele az 5 ajtós B5Y vagy kombi generátora is? Ez pl. jó bele: 1S7T-BC ?

Köszönöm!

Miért nem cseréled ki rajta a szabadonfutót? Tisztább, szárazabb érzés, ráadásul sokkal olcsóbb is.

Csak INÁ-t vegyél belőle, ha hosszútávon is mnegbízható megoldást akarsz.

Ha meg nem vagy ott, hogy magad kicseréld, akkor Kertész u. 38., https://www.oninditogenerator.hu/

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86


« Új hozzászólás #36438 Dátum: 2021.02.28 vasárnap, 14:36:15 »

Köszi az lesz, viszont mint kiderült komolyabb a baj. Indítózáskor durván folyik a benzin a tankból. A hátsó üléspárnát levéve az AC-nál látszik hogy úszik a benzinben a csatlakozó.


Miért nem cseréled ki rajta a szabadonfutót? Tisztább, szárazabb érzés, ráadásul sokkal olcsóbb is.

Csak INÁ-t vegyél belőle, ha hosszútávon is mnegbízható megoldást akarsz.

Ha meg nem vagy ott, hogy magad kicseréld, akkor Kertész u. 38., https://www.oninditogenerator.hu/



AndyA
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 309


« Új hozzászólás #36439 Dátum: 2021.03.01 hétfő, 07:46:48 »

Ne ess neki. Elég lesz, ha nekiesel.  eplus2 taps taps taps taps

AndyA
nyes Nekiestem, de bár ne tettem volna.  Wink
A ülés előre-hátra tologatást "engedélyező" kar mechanikája nyírta el a övfeszítő kábelét. Időközben az ott lévő övcsatlakozó érzékelőjének a vezetékét is elnyírta. No, ezeket szépen összekötöttem, visszatettem az ülést, de valami elcsúszott, mert az ülésemelő féloldalas emeli az ülést, az övcsatlakozó most már érzékeli ha nincs becsatlakoztatva az övcsat, de azt meg már nem érzékeli ha be VAN csatlakoztatva, szóval hallgatom jó sokáig a csilingelést menet közben. falbav
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #36440 Dátum: 2021.03.01 hétfő, 10:24:39 »

nyes Nekiestem, de bár ne tettem volna.  Wink
A ülés előre-hátra tologatást "engedélyező" kar mechanikája nyírta el a övfeszítő kábelét. Időközben az ott lévő övcsatlakozó érzékelőjének a vezetékét is elnyírta. No, ezeket szépen összekötöttem, visszatettem az ülést, de valami elcsúszott, mert az ülésemelő féloldalas emeli az ülést, az övcsatlakozó most már érzékeli ha nincs becsatlakoztatva az övcsat, de azt meg már nem érzékeli ha be VAN csatlakoztatva, szóval hallgatom jó sokáig a csilingelést menet közben. falbav

Kapcsold ki. A FAQ programozásokban megtalálod, hogyan kell.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 309


« Új hozzászólás #36441 Dátum: 2021.03.01 hétfő, 11:31:20 »

Kapcsold ki. A FAQ programozásokban megtalálod, hogyan kell.

AndyA
És a kis piros visszajelző lámpa is elalszik a műszerfalon? Egyébként mi baja lehet? Azért én szeretném ha rendesen működne.
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Bazs07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #36442 Dátum: 2021.03.20 szombat, 09:56:56 »

Sziasztok!

Dolgozok jelenleg 2 projekten a mondeomhoz(Ülésfűtés és Automata lámpa). Kíváncsi vagyok, hogy érdekel-e valakit.

Akit esetleg érdekelnek, dobjon egy privát üzenetet vagy email t(v.bazso0601@gmail.com). Szívesen meghallgatom az ötleteket.

ÜLÉSFŰTÉS: Az a lényege az egésznek, hogy ugyan úgy működjön mint a gyári. Egy az autótól független rendszert találtam ki. Amit mindegyik autóba be lehet rajni, amibe bele megy a szögletes gyári ülésfűtés kapcsoló. (nemtudom, hogy a facelift előttiben hogy vannak, nekem egy fl2-es mondim van.)
Ez úgy működne, hogy az ülés alá kerül egy kis doboz, ebben van a vezérlő. Gyújtást és fölted kell ebbe bekötni. Illetve kimegy belőle 4 vezeték a középkonzolhoz, bele a fűtés kapcsolóba.
Ez szerintem működhet mk4-es mondeoban is, ugyanis ahogy láttam, maga a kapcsoló ugyan az, csak más a színe.

AUTOMATA LÁMPA: Ennek is az lenne a lényege, hogy hasonlóan működjön mint a gyári, csak a szélvédő csere meg ilyenek nélkül. Én szereztem egy lámpakapcsolót, amin van Auto állás. És arra jutottam, hogy az egészet meg lehetne úgy oldani, hogy 3 vezetéket kéne elvágni el oda berakni a kis dobozt amit csinálok. Így működne a lámpa hogyha simán csak helyzetjelzőn/tompítotton van, ha pedig Autó állásban, akkor pedig  a helyzetjelző az mindig égne (ez azért, mert DRL-t szeretnék majd rakni a kocsiba és szeretném, hogy a hátsó lámpák azok égjenek mindig), és a tompítottat kapcsolja amikor elég sötét lesz.
A fényszenzort pedig szerintem a visszapillantóhoz tenném.
Naplózva

Mk3 2.0 TDCi(115LE) Ambiente kombi 2006
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #36443 Dátum: 2021.03.20 szombat, 19:30:38 »

Sziasztok!

Dolgozok jelenleg 2 projekten a mondeomhoz(Ülésfűtés és Automata lámpa). Kíváncsi vagyok, hogy érdekel-e valakit.

Akit esetleg érdekelnek, dobjon egy privát üzenetet vagy email t(v.bazso0601@gmail.com). Szívesen meghallgatom az ötleteket.

ÜLÉSFŰTÉS: Az a lényege az egésznek, hogy ugyan úgy működjön mint a gyári. Egy az autótól független rendszert találtam ki. Amit mindegyik autóba be lehet rajni, amibe bele megy a szögletes gyári ülésfűtés kapcsoló. (nemtudom, hogy a facelift előttiben hogy vannak, nekem egy fl2-es mondim van.)
Ez úgy működne, hogy az ülés alá kerül egy kis doboz, ebben van a vezérlő. Gyújtást és fölted kell ebbe bekötni. Illetve kimegy belőle 4 vezeték a középkonzolhoz, bele a fűtés kapcsolóba.
Ez szerintem működhet mk4-es mondeoban is, ugyanis ahogy láttam, maga a kapcsoló ugyan az, csak más a színe.

AUTOMATA LÁMPA: Ennek is az lenne a lényege, hogy hasonlóan működjön mint a gyári, csak a szélvédő csere meg ilyenek nélkül. Én szereztem egy lámpakapcsolót, amin van Auto állás. És arra jutottam, hogy az egészet meg lehetne úgy oldani, hogy 3 vezetéket kéne elvágni el oda berakni a kis dobozt amit csinálok. Így működne a lámpa hogyha simán csak helyzetjelzőn/tompítotton van, ha pedig Autó állásban, akkor pedig  a helyzetjelző az mindig égne (ez azért, mert DRL-t szeretnék majd rakni a kocsiba és szeretném, hogy a hátsó lámpák azok égjenek mindig), és a tompítottat kapcsolja amikor elég sötét lesz.
A fényszenzort pedig szerintem a visszapillantóhoz tenném.

Tehát ha jól értem, akkor az ülésfűtésnél kiváltod a gyári vezérlődobozt egy saját fejlesztéssel, és az értelmezi a kapcsolótól a jelet, és az alapján vezérli ki a tetszőleges fűtéspárnát?
Naplózva
Bazs07
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #36444 Dátum: 2021.03.21 vasárnap, 11:56:05 »

Tehát ha jól értem, akkor az ülésfűtésnél kiváltod a gyári vezérlődobozt egy saját fejlesztéssel, és az értelmezi a kapcsolótól a jelet, és az alapján vezérli ki a tetszőleges fűtéspárnát?

Ennél sajnos nem ilyen egyszerű, de lényegében igen. Azt szeretném elérni, hogy plug&play legyen az egész.
Naplózva

Mk3 2.0 TDCi(115LE) Ambiente kombi 2006
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #36445 Dátum: 2021.03.21 vasárnap, 12:55:37 »

Ennél sajnos nem ilyen egyszerű, de lényegében igen. Azt szeretném elérni, hogy plug&play legyen az egész.
felesleges reszelés, mind2 rendszer simán életre kelthető utólag
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #36446 Dátum: 2021.03.22 hétfő, 11:59:29 »

felesleges reszelés, mind2 rendszer simán életre kelthető utólag
Engem is érdekelne az automata lámpakapcsoló bekötése. Tudsz segíteni, hol találok leírást hozzá?
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48445



« Új hozzászólás #36447 Dátum: 2021.03.22 hétfő, 13:04:06 »

Engem is érdekelne az automata lámpakapcsoló bekötése. Tudsz segíteni, hol találok leírást hozzá?
pl TIS2004 DVD
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #36448 Dátum: 2021.04.02 péntek, 10:34:05 »

Tiszteletem urak. Van egy gondom. A TDDI 2001 mondeómnak a digit klíma vezérlője  nem csinál semmit. Csak háttér világítása van .De semmi más. Hiába nyomkodom a gombokat, semmit nem csinál ,nem jelez.
Hoztam egy bontottat. De azzal is ugyan az a probléma. Minden biztosítékot átnéztem  azok jók. De gondolom ha biztosíték lenne a baja akkor nem is volna háttér világítása sem.
Köszönöm előre is a segítséget.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #36449 Dátum: 2021.04.02 péntek, 12:49:25 »

Tiszteletem urak. Van egy gondom. A TDDI 2001 mondeómnak a digit klíma vezérlője  nem csinál semmit. Csak háttér világítása van .De semmi más. Hiába nyomkodom a gombokat, semmit nem csinál ,nem jelez.
Hoztam egy bontottat. De azzal is ugyan az a probléma. Minden biztosítékot átnéztem  azok jók. De gondolom ha biztosíték lenne a baja akkor nem is volna háttér világítása sem.
Köszönöm előre is a segítséget.

A háttérvilágítást a világításkapcsoló adja neki. Kéne kapcsolási rajz, ellenőrizni tápot, testet.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 722 723 724 725 726 727 728 [729] 730 731 732 733 734 735 736 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.