Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.19 szombat, 04:04:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 736 737 738 739 740 741 742 [743]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 12088709 alkalommal)
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
Lui2552
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #37100 Dátum: 2025.05.10 szombat, 19:45:34 »

Sziasztok, klímával kapcsolatos problémám van. Hátha valaki tud segíteni.
A klíma fel van töltve (klímásnál a kézikönyvben szereplő mennyiséggel) be is indul, kering a hűtő közeg és fúja is a hideg levegőt, de ha a ventilátor sebességét az egyes állásról a kettes vagy a magasabb fokozatra állítom akkor kikapcsolja a klímát. Ha a ventilátor sebességét vissza állítom az egyes állásba akkor a klíma automatikusan vissza kapcsol. (manuális klíma vezérlő)
A nyomás kapcsoló már cserélve lett. A relék le lettek ellenőrizve és mind rendben van.
Autó adatai: Mondeo MK3 1,8 125Le benzin.
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
nyufi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



E-mail
« Új hozzászólás #37101 Dátum: 2025.05.19 hétfő, 18:33:56 »

Sziasztok !

Van egy 2005-ös Ford Mondeo-m (faceliftes). Ki lehet kapcsolni rajta azt hogy az esőszenzor ne működjön ? (az agyamra megy).

Előre is köszönöm a válaszokat.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 benzines, ferdehátú
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48595



« Új hozzászólás #37102 Dátum: 2025.05.19 hétfő, 18:58:47 »

Sziasztok !

Van egy 2005-ös Ford Mondeo-m (faceliftes). Ki lehet kapcsolni rajta azt hogy az esőszenzor ne működjön ? (az agyamra megy).

Előre is köszönöm a válaszokat.
szia,gyári szintű célműszerrel igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 939


E-mail
« Új hozzászólás #37103 Dátum: 2025.05.21 szerda, 08:15:02 »

Sziasztok, klímával kapcsolatos problémám van. Hátha valaki tud segíteni.
A klíma fel van töltve (klímásnál a kézikönyvben szereplő mennyiséggel) be is indul, kering a hűtő közeg és fúja is a hideg levegőt, de ha a ventilátor sebességét az egyes állásról a kettes vagy a magasabb fokozatra állítom akkor kikapcsolja a klímát. Ha a ventilátor sebességét vissza állítom az egyes állásba akkor a klíma automatikusan vissza kapcsol. (manuális klíma vezérlő)
A nyomás kapcsoló már cserélve lett. A relék le lettek ellenőrizve és mind rendben van.
Autó adatai: Mondeo MK3 1,8 125Le benzin.
Köszönöm a segítséget!
A fűtő ventillátor előtét ellenállása szakadhatott meg azt nézd meg a ventillátor mellett egy csatlakozó megy be 2 csavar fogja!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
nyufi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



E-mail
« Új hozzászólás #37104 Dátum: 2025.05.22 csütörtök, 20:48:31 »

szia,gyári szintű célműszerrel igen.
Köszönöm  Wink
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 benzines, ferdehátú
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 320



E-mail
« Új hozzászólás #37105 Dátum: 2025.06.22 vasárnap, 19:15:13 »

Sziasztok!
A napfénytető bezárásra visszanyílik, mint ha akadályt érzékelne. Szilikonnal fújtam a síneket, de nem javult meg.
Esetleg lehet házilag javítani, vagy vigyem szerelőhöz?
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27074


E-mail
« Új hozzászólás #37106 Dátum: 2025.06.23 hétfő, 14:12:47 »

Sziasztok!
A napfénytető bezárásra visszanyílik, mint ha akadályt érzékelne. Szilikonnal fújtam a síneket, de nem javult meg.
Esetleg lehet házilag javítani, vagy vigyem szerelőhöz?

Ki kell találni, mitől akad, illetve lehet, hogy csak szorul. A visszanyitást egy PTC csinálja. Ha a meghajtómotor túl sok áramot vesz fel, akkor lekapcsolja a csukást és elindítja visszafelé.

Ha kézzel segítesz neki, becsukódik?

Ha igen, akkor csukd be, és ne nyitogasd többet. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 320



E-mail
« Új hozzászólás #37107 Dátum: 2025.06.23 hétfő, 15:57:53 »

Ki kell találni, mitől akad, illetve lehet, hogy csak szorul. A visszanyitást egy PTC csinálja. Ha a meghajtómotor túl sok áramot vesz fel, akkor lekapcsolja a csukást és elindítja visszafelé.

Ha kézzel segítesz neki, becsukódik?

Ha igen, akkor csukd be, és ne nyitogasd többet. :-)

AndyA

Köszi a választ, de rásegítéssel is visszahúzza.
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 140


E-mail
« Új hozzászólás #37108 Dátum: 2025.07.06 vasárnap, 18:08:22 »

Sziasztok!
Kigyulladt a töltésjelzőm de még hazaértem vele.
Másnap gondoltam elgurulok vele a szerelőmhöz kb 1 kmre van tőlem, de nem indult, lemerült az akksi. Feltöltöttem másnap vissza raktam, és mikor a sarukat ráraktam, füst jött a generátor felől, gyorsan levettem a sarut. Rámértem ezután az akksira lement 11,5v-ra visszaraktam a sarut megnezni hogy gyujtasra mit csinál.hát semmit,ha ráadom a gyujtast akkor csak a légzsák ikon világít halványan,se kép se hang. Lehet hogy valamit kinyirt a generátor? Remélem nem az ecu-t. Esetleg van az akksi és a generátor között valami biztosíték? vagy ha halott a generátor akkor és az akksi ha fel is van töltve akkor letiltja a gyujtast? Remélem kinyirtam az egész autót..
Valakinek volt hasonló?
Köszi
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48595



« Új hozzászólás #37109 Dátum: 2025.07.06 vasárnap, 20:03:58 »

Sziasztok!
Kigyulladt a töltésjelzőm de még hazaértem vele.
Másnap gondoltam elgurulok vele a szerelőmhöz kb 1 kmre van tőlem, de nem indult, lemerült az akksi. Feltöltöttem másnap vissza raktam, és mikor a sarukat ráraktam, füst jött a generátor felől, gyorsan levettem a sarut. Rámértem ezután az akksira lement 11,5v-ra visszaraktam a sarut megnezni hogy gyujtasra mit csinál.hát semmit,ha ráadom a gyujtast akkor csak a légzsák ikon világít halványan,se kép se hang. Lehet hogy valamit kinyirt a generátor? Remélem nem az ecu-t. Esetleg van az akksi és a generátor között valami biztosíték? vagy ha halott a generátor akkor és az akksi ha fel is van töltve akkor letiltja a gyujtast? Remélem kinyirtam az egész autót..
Valakinek volt hasonló?
Köszi
van biztosíték.A genertátoré a 30as bizti 7,5A
De nézd át mindet.

https://www.youtube.com/watch?v=Yt2YyERDfYs
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 140


E-mail
« Új hozzászólás #37110 Dátum: 2025.07.09 szerda, 18:45:20 »

Szia, köszönöm a választ. Full leégett a generátorom, fesszabályzó is halott..
Létezik hogy ha veszek egy zsír újat,nem gyárit akkor azzal működni fog? Itt azt olvasom hogy csak a gyárival működik jól. Akkor miért árulnak utángyártottat?
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27074


E-mail
« Új hozzászólás #37111 Dátum: 2025.07.09 szerda, 21:29:27 »

Szia, köszönöm a választ. Full leégett a generátorom, fesszabályzó is halott..
Létezik hogy ha veszek egy zsír újat,nem gyárit akkor azzal működni fog? Itt azt olvasom hogy csak a gyárival működik jól. Akkor miért árulnak utángyártottat?

Hogy az olyan madaraknak el tudják adni, akik ezt nem tudják... Elvileg működhet, a gyakorlatban meg a fene tudja. De ehhez túl drága egy generátor még utángyártottban is.

Beszélj a Kertész utcával (https://inditogenerator.hu/), hogy mit tudnak ajánlani.

A nem egyszerű és nem gyors, de talán a legbiztosabban működő megoldás venni egy használt eredeti generátort, amin rajta van és működik a gyári feszszabályzó, és felújíttatni velük. Ezzel tudsz a legkevésbé (drágán) mellényúlni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1298



E-mail
« Új hozzászólás #37112 Dátum: 2025.07.14 hétfő, 08:31:12 »

Hogy az olyan madaraknak el tudják adni, akik ezt nem tudják... Elvileg működhet, a gyakorlatban meg a fene tudja. De ehhez túl drága egy generátor még utángyártottban is.

Beszélj a Kertész utcával (https://inditogenerator.hu/), hogy mit tudnak ajánlani.

A nem egyszerű és nem gyors, de talán a legbiztosabban működő megoldás venni egy használt eredeti generátort, amin rajta van és működik a gyári feszszabályzó, és felújíttatni velük. Ezzel tudsz a legkevésbé (drágán) mellényúlni.

AndyA
A kertész utcaiak tényleg profik.
Múltkor bevittem nekik egy Cruze generátort. Nyitás előtt értem oda, nem problémázott, leadhattam a generátort, 11-kor hívtak, hogy kész.
Mivel nem tudtam aznap odamenni, így futárral küldték ki, ezért kaptam csak másnap meg, de nekem ez így is elképesztő manapság.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27074


E-mail
« Új hozzászólás #37113 Dátum: 2025.07.16 szerda, 15:36:40 »

A kertész utcaiak tényleg profik.
Múltkor bevittem nekik egy Cruze generátort. Nyitás előtt értem oda, nem problémázott, leadhattam a generátort, 11-kor hívtak, hogy kész.
Mivel nem tudtam aznap odamenni, így futárral küldték ki, ezért kaptam csak másnap meg, de nekem ez így is elképesztő manapság.  vigyor3

Azért megy oda mindenki, és azért ismeri őket mindenki, mert így dolgoznak. :-D

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 736 737 738 739 740 741 742 [743]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.296 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.