Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 21:55:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11191182 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #3950 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 11:30:25 »

én úgytudom,hogy nincs ilyen kikapcsoló rendszer a mondiban-utólagos sem.Viszont olyanról hallottam már,hogy az anyósülés előtti légzsák biztosítékát kiveszik.Akkor ugyan arra a modulra hibát fog jelezni(égve marad a légzsák ikon),de a többi működőképes marad.szervízben biztos nem csinálják hivatalosan.
de az i20ban is így műkszik-pedig ott kapcsolható.kikapcsolod,és egy sárga figyelmeztető lámpa jelzi,hogy az a légzsák kikapcsolt állapotban van.


Ja.mégvalami.nekem 3 gyerkőc van.Mindenki hátul ül!!!!!!Még a legkissebb is!
Az is igaz,hogy a másik autóban kikapcsolható,és abban előre rakjuk a legkissebbet.
Igen, Alf, én sem raknám előre a gyereket. A leírásban is az szerepel, hogy a legbiztonságosabb hely hátul van. Az egyik legbiztonságosabb hely a világon a Mondeo hátsó ülése, a reklám szerint. Ha kicsi a gyerkőc, karirulez, tedd középre hátul, s a tükörben is láthatod, sőt hátra is tudsz nyúlni hozzá.
Abban vita volt, hova tegyük a gyereket, a legtöbbször a vezető mögötti helyet emelik ki. Nos, én láttam nagyon behorpadt oldalú kocsit, aminek az ajtaját rányomták az ülésre. Oldalról nekimentek, kereszteződésben. Ezért inkább hátul és középen legyen a gyerek, szerintem. De üres kézzel, mert előre szállhatnak tőla a dolgok, középen. Ott nem vágja bele a kezét az üléstámlába se, ha fékezel... de mindenkinek más a nézete. De nem akarok vitázni.
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.16 vasárnap, 11:43:27 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #3951 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 11:33:34 »

A bal hátsó égőm állandóan kiég (bejelöltem a képen). Kicserélem, aztán kb 1 hét múlva megint kell. Hibát nem találok az elektromos rendszerben, nem értem.


Mivel csak a kiégettet cserélgetjük, ezért egy idő után az izzók nem lesznek szimmetrikusak. Egyik gyártmány, mellette a másik...ez a gyártó már megszűnt, másik van csak...olyan a teljesítménye, mérete, de az élettartam már nem. Nem is égnek egyformán, ha valaki jól megnézi. A legjobb lenne betárazni belőle több évre előre, és akkor tuti egyforma menne bele mindig.
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.16 vasárnap, 11:43:13 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3952 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 11:34:27 »

Én nemtom jó helyről másoltam-e ide  vigyor3
B2297 Air discharge temperature sensor (panel) circuit open

B2297        Heater housing outlet sensor: open circuit    Check the wiring and the sensor   

ami nekem van digitklíma hibakód táblázatom, abban ez szerepel. ez melyik szenzor lenne??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3953 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 11:56:39 »

A bal hátsó égőm állandóan kiég (bejelöltem a képen). Kicserélem, aztán kb 1 hét múlva megint kell. Hibát nem találok az elektromos rendszerben, nem értem.


Mivel csak a kiégettet cserélgetjük, ezért egy idő után az izzók nem lesznek szimmetrikusak. Egyik gyártmány, mellette a másik...ez a gyártó már megszűnt, másik van csak...olyan a teljesítménye, mérete, de az élettartam már nem. Nem is égnek egyformán, ha valaki jól megnézi. A legjobb lenne betárazni belőle több évre előre, és akkor tuti egyforma menne bele mindig.
Mikor megvettük nekem is mindig kiégett a hátsó karikában egy-egy. Aztán elmentem tescoba és megvettem az összes égőt...tolatólámpát és ködzárfényt kivéve, azóta minden szuper csak egyszerre kellett őket kicserélni  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3954 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 12:00:12 »

B2297        Heater housing outlet sensor: open circuit    Check the wiring and the sensor   

ami nekem van digitklíma hibakód táblázatom, abban ez szerepel. ez melyik szenzor lenne??
Self-test code B2297 / A299

Description: Open circuit in the footwell outlet

Action: Go to Pinpoint Test H temperature sensor circuit

Én meg zet találtam újra...ebben is szenzorról van szó, de gőzöm nincsen melyik  nemtudom
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3955 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 12:10:55 »

Self-test code B2297 / A299

Description: Open circuit in the footwell outlet

Action: Go to Pinpoint Test H temperature sensor circuit

Én meg zet találtam újra...ebben is szenzorról van szó, de gőzöm nincsen melyik  nemtudom

ami biztos nem: belső hőmérséklet szenzor és napfényszinzor, mert azoknak más a hobakódja

__________________________________________________________________________________________________
B1251        Interior temperature sensor: open circuit     Check the wire and the sensor     
__________________________________________________________________________________________________
B1253        Interior temperature sensor: short to earth   Check the wire and the sensor     
__________________________________________________________________________________________________
B1261        Sun load sensor short to earth                Check the wire and the sensor     
__________________________________________________________________________________________________
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3956 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 12:14:03 »

akkor itt van az, ami nekem van. ha valakinek van hozzá kedve csinálhat belőle normális magyar fordítást eplus2

                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                             
Mk3 hűtő/fűtő egység tesztje (segédeszköz nélküli)
 
Diagnostic mode
 
Extensive diagnostic capabilities are available via WDS for the manual and the automatic air conditioning (EATC) systems. A self-test of the automatic air conditioning can be performed WITHOUT WDS to display a list of trouble codes.
 
1. Displaying the trouble codes
 
Switch on the ignition. To display the trouble codes, simultaneously press the "OFF" and "FOOTWELL" buttons, release them and then press the "CENTRE VENTS" air distribution button within 2 seconds. The trouble codes are displayed in 2-digit segments at 2-second intervals. For example, the code B1251 is displayed as follows:
 
   "12"
 
   2 second pause
 
   "51"
 
The following table contains a list of current trouble codes together with a detailed description and possible causes/actions.
 

                                      Overview of current trouble codes
    __________________________________________________________________________________________________
       Display                    Description                         Possible cause/action       
    __________________________________________________________________________________________________
     B1200        Any button of the air conditioning system     Button jammed/stuck               
    __________________________________________________________________________________________________
     B1242*       Air recirculation flap: fault in the circuit  Open circuit/short circuit       
    __________________________________________________________________________________________________
     B1251        Interior temperature sensor: open circuit     Check the wire and the sensor     
    __________________________________________________________________________________________________
     B1253        Interior temperature sensor: short to earth   Check the wire and the sensor     
    __________________________________________________________________________________________________
     B1261        Sun load sensor short to earth                Check the wire and the sensor     
    __________________________________________________________________________________________________
     B1262        Air distribution flap - defrost fault in the  Check the wiring; defrost flap   
                  circuit                                       positioning motor                 
    __________________________________________________________________________________________________
     B1263        Air distribution flap - centre vents: fault   Check the wiring; centre vents   
                  in the circuit                                positioning motor                 
    __________________________________________________________________________________________________
     B1342        Automatic climate control module inoperative  The trouble code is set in the   
                                                                event of failure.                 
    __________________________________________________________________________________________________
     B1676        Insufficient battery voltage                  Battery voltage not in the range 
                                                                9 - 16V                           
    __________________________________________________________________________________________________
     B2266        Temperature flap: fault in the circuit        Check the wiring and the         
                                                                temperature flap positioning     
                                                                motor                             
    __________________________________________________________________________________________________
     B2297        Heater housing outlet sensor: open circuit    Check the wiring and the sensor   
    __________________________________________________________________________________________________
     B2298        Heater housing outlet sensor: short to earth  Check the wiring and the sensor   
    __________________________________________________________________________________________________
     B2308        Interior temperature sensor for the fan       Damaged motor or open circuit     
                  motor inoperative                                                               
    __________________________________________________________________________________________________
     B2516        Blower: fault in the circuit                  Damaged motor or open circuit     
    __________________________________________________________________________________________________
      *Trouble code B1242 may be set even when there is no fault present. Before carrying out a more 
      extensive diagnosis, delete the trouble codes with the aid of WDS or following the procedure 
      described below (Deleting trouble codes).
 
 
2. Displaying the software version of the automatic climate control system
 
Switch on the ignition. To display the software version, simultaneously press the "OFF" and "FOOTWELL" buttons, release them and then press the "A/C" button within 2 seconds. The software version is then displayed in 2 digit segments at 2 second intervals (e.g. 2E BO 10 11 00).
 
 
3. Self-test of the automatic climate control system
 
Switch on the ignition. To display the self-test, simultaneously press the "OFF" and "FOOTWELL" buttons, release them and then press the "AUTO" button within 2 seconds. The module carries out internal checks, and the segments are shown on the display. At the same time the three positioning motors are calibrated (temperature, defrost and air distribution). Once the calibration is finished, any present trouble codes are displayed. If no trouble codes are stored then all of the segments are shown on the display.
 
 
Deleting trouble codes
 
Press the "Air Distribution - Defrost" button before exiting modes 1, 2 or 3. The system then automatically switches to "OFF" mode.
 
 
Information on the diagnosis of the system
 
 
Updating the software version
 
Since the production action on 09.04.2001 (build code 1P) it is possible to recalibrate the automatic temperature control module as required with the aid of the WDS CD-ROM B 13.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #3957 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 12:40:30 »

-gyújtás levesz
-Kézifék behúz
-minden elektromos dolog kikapcs
-ajtókat becsuk
-váltó üresbe
Ha mindez megvan nyomd le és tartsd nyomva a hátsó ablak fűtés gombját, majd add rá a gyújtást és a gombot addig nyomd amíg hangot nem hallasz és az elakadásjelzők fel nem villannak egyszer.
Ezután tesztelheted az ablaktörlőket, a világítást, az ablakfűtést, az ajtónyitást/csukást és gyakorlatilag minden kényelmi elektronikát asszem
Ha jól működik a tesztelt dolog akkor hangot hallasz és villannak az indexek
Úgy lehet kilépni a tesztből hogy 20 másodpercig nem csinálsz semmit. Ha kilépett háromszor fogsz hangot hallani!
Annyival javitanam hogy "Ha mindez megvan nyomd le és tartsd nyomva a hátsó ablak fűtés gombját, majd add rá a gyújtást és a gombot  Engedd el ekkor elakadásjelzők fel villannak egyszer."
Koszi ezt en is kiprobaltam.
Lenne meg kerdesem.. Olvastam itt vagy egy masik oldalon a legzsakkal kapcsolatban az anyosulesen ha nem ul senki es az ovet bekapcsolom akkor a legzsak ego folyamatosan egni fog vagy valami iesmi. nos nekem semmi nem valtozik. Lehet hogy nincs felprogramozva ez a funkcio?
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.16 vasárnap, 13:37:57 írta zsolt_z » Naplózva
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #3958 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 14:36:37 »

Mért kell az neked?Ha bekötöd az övet ha nem ül senki az ülésen akkor kijelez a konzolon a jelző és nem aktív a légzsák.Az ülésben van érzékelő ha jól tudom 25kg-ig  müködik így.Én már próbáltam.

no leteszteltem és működik nálam is ez a biztonsági öv bekapcs és kis súly az anyósülésen dolog
az anyósülés légzsák visszajelző végig világított, ha viszont kikapcsoltam a biztonsági övet, akkor elaludt a visszajelző
kösz az infot!
Naplózva
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #3959 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 15:02:38 »

Sziasztok!

Kedves Tisler19, köszönöm a múltkori gyors választ az indexkapcsolóval kapcsolatban(fed. komp. elérése infógombos index karral.)
Ha túl leszek a motor generálon kicserélem az indexkart egy infógombosra.

Most vettem egy 2001-es 1,8 benz. 130lovas mk3-s kombit, két hete van nálam. a két hét alatt elfogyott 1l olaj, a kocsiban 280e km van, ebben a korban milyen olajatt töltsek bele? Gondolom valami sűrűbb olaj kéne bele, milyet javasoltok?

Másik kérdésem: a régi mk1-semnél is gond volt a kiolvasással, nem mindig ment. Most az új gépnél szeretném házilag kiolvasni. Olvastam a netről rendelhető usb-s kiolvasókról. Nektek mik a tapasztalatotok ezekkel kapcsolatban? Esetleg van valakinek, hasonló készüléke.
És hogy miért lenne rá szükségem? Vasárnap délelőtt, tekeregtem a budai alsórakparton és egyszer csak kigyulladt a motorhiba lámpa. Vasárnap hova vigyem? merjek-e vele messzebb menni?....stb….
Gondoltam, ha lenne egy kiolvasom, megtudnám én is nézni, hogy mekkora a baj.  wow1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #3960 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 15:34:01 »

Sziasztok!

Kedves Tisler19, köszönöm a múltkori gyors választ az indexkapcsolóval kapcsolatban(fed. komp. elérése infógombos index karral.)
Ha túl leszek a motor generálon kicserélem az indexkart egy infógombosra.

Most vettem egy 2001-es 1,8 benz. 130lovas mk3-s kombit, két hete van nálam. a két hét alatt elfogyott 1l olaj, a kocsiban 280e km van, ebben a korban milyen olajatt töltsek bele? Gondolom valami sűrűbb olaj kéne bele, milyet javasoltok?

Másik kérdésem: a régi mk1-semnél is gond volt a kiolvasással, nem mindig ment. Most az új gépnél szeretném házilag kiolvasni. Olvastam a netről rendelhető usb-s kiolvasókról. Nektek mik a tapasztalatotok ezekkel kapcsolatban? Esetleg van valakinek, hasonló készüléke.
És hogy miért lenne rá szükségem? Vasárnap délelőtt, tekeregtem a budai alsórakparton és egyszer csak kigyulladt a motorhiba lámpa. Vasárnap hova vigyem? merjek-e vele messzebb menni?....stb….
Gondoltam, ha lenne egy kiolvasom, megtudnám én is nézni, hogy mekkora a baj.  wow1

5w30 kell bele még 10évesen is.Ha viszont ennyire zabálja az nem normális.....
nem szivárog az olaj a motor körül?Kartel,szelepdekli,főtengelyszimeringeknél,stb?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #3961 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 15:41:37 »

Kedves Alf!

köszi a választ!
A motoron látható olajfolyás rinya, ez a szelepfedél  rossz tömittetsége miatt van(cromaxban átnézték), csak nem akarok kevésbé sürü olajat beletölteni, mert a tömítés csere, nem ma lesz. Csak fizetés nap után tudom megcsinálatatni. A gépnél meg kel jegyezni, hogy LPG rendszer is van benne.(ilyen benzin árak mellet még talán szerencse  falbav)
Nagyon remélem , hogy tömítés csere után abbamarad az olaj folyás. wow1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #3962 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 15:50:30 »

Kedves Alf!

köszi a választ!
A motoron látható olajfolyás rinya, ez a szelepfedél  rossz tömittetsége miatt van(cromaxban átnézték), csak nem akarok kevésbé sürü olajat beletölteni, mert a tömítés csere, nem ma lesz. Csak fizetés nap után tudom megcsinálatatni. A gépnél meg kel jegyezni, hogy LPG rendszer is van benne.(ilyen benzin árak mellet még talán szerencse  falbav)
Nagyon remélem , hogy tömítés csere után abbamarad az olaj folyás. wow1
jajj csak a cromaxot ne.... Cry hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Moncsicsi
Vendég
« Új hozzászólás #3963 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 16:26:36 »

Sziasztok !

Teljesen tanácstalan vagyok !

Az történt hogy megkuplungoztam a mondeóm. az összerakással kb 3 hónapot várni kellett de kész váltóolaj benne minden összerakva inditás. az állás nem ártott neki legalábbis első inditásra nem de másodikra 5-10 tekerés után beindult. szépen járt de lállt. Megint indit jár és leáll. harmadjára már nem is engedte inditani kigyulladt az engine lámpa. szerelő megnézte géppel de nem irt hibát, azt mondta valami szorul. A kuplung jó az autóba való ki is emel tudom forgatni a motort. Az öninditót szétszedtem a tűgörgőscsapágy eltört ki lett cserélve. Megint próba : beindul leáll beindul leáll. és harmadjára letilt.  falbav

tud valaki oksat mondani ?  nem tudom mit nézzek meg.
a csatlakozók a helyükön elvileg minden jó. 10 perc akkusaru levétel után elfelejti a hibát és engedi beinditani de utánna megint kezdődik elölről.

S.O.S.       
Naplózva
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #3964 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 16:41:12 »

Sziasztok !

Teljesen tanácstalan vagyok !

Az történt hogy megkuplungoztam a mondeóm. az összerakással kb 3 hónapot várni kellett de kész váltóolaj benne minden összerakva inditás. az állás nem ártott neki legalábbis első inditásra nem de másodikra 5-10 tekerés után beindult. szépen járt de lállt. Megint indit jár és leáll. harmadjára már nem is engedte inditani kigyulladt az engine lámpa. szerelő megnézte géppel de nem irt hibát, azt mondta valami szorul. A kuplung jó az autóba való ki is emel tudom forgatni a motort. Az öninditót szétszedtem a tűgörgőscsapágy eltört ki lett cserélve. Megint próba : beindul leáll beindul leáll. és harmadjára letilt.  falbav

tud valaki oksat mondani ?  nem tudom mit nézzek meg.
a csatlakozók a helyükön elvileg minden jó. 10 perc akkusaru levétel után elfelejti a hibát és engedi beinditani de utánna megint kezdődik elölről.
S.O.S.       


Szia!


Nem figyeltem, vagy nem írtad, de ez dízel autó? Lendkerék csere is volt?
Valaki egyszer nekem azt mondta, hogy a lendkerék és az alapjárat szoros kapcsolatban vannak egymással és ha rosszul van meglendkerekezve az autó (nincs kitakarítva a helye a fémreszelékektől stb) azzal nagy galibát lehet csinálni.
Én úgy jártam, hogy mindenből a gyárit tetettem fel és 30 000 km után szétesett megint. Gyári hibás volt a lendkerék falbav
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3965 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 16:44:09 »

Sziasztok !

Teljesen tanácstalan vagyok !

Az történt hogy megkuplungoztam a mondeóm. az összerakással kb 3 hónapot várni kellett de kész váltóolaj benne minden összerakva inditás. az állás nem ártott neki legalábbis első inditásra nem de másodikra 5-10 tekerés után beindult. szépen járt de lállt. Megint indit jár és leáll. harmadjára már nem is engedte inditani kigyulladt az engine lámpa. szerelő megnézte géppel de nem irt hibát, azt mondta valami szorul. A kuplung jó az autóba való ki is emel tudom forgatni a motort. Az öninditót szétszedtem a tűgörgőscsapágy eltört ki lett cserélve. Megint próba : beindul leáll beindul leáll. és harmadjára letilt.  falbav

tud valaki oksat mondani ?  nem tudom mit nézzek meg.
a csatlakozók a helyükön elvileg minden jó. 10 perc akkusaru levétel után elfelejti a hibát és engedi beinditani de utánna megint kezdődik elölről.

S.O.S.       

váltón lévő jeladót visszakötöttétek??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Moncsicsi
Vendég
« Új hozzászólás #3966 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 16:49:36 »


Szia!


Nem figyeltem, vagy nem írtad, de ez dízel autó? Lendkerék csere is volt?
Valaki egyszer nekem azt mondta, hogy a lendkerék és az alapjárat szoros kapcsolatban vannak egymással és ha rosszul van meglendkerekezve az autó (nincs kitakarítva a helye a fémreszelékektől stb) azzal nagy galibát lehet csinálni.
Én úgy jártam, hogy mindenből a gyárit tetettem fel és 30 000 km után szétesett megint. Gyári hibás volt a lendkerék falbav

Igen 2.0 diesel 115 Le
Volt lendkerék csere is . a váltó belső része szépen kitakaritva minden portól és úgy összerakva . a lendkerék stiften van nem lehet rosszul felrakni. a szerkezetet szintén a tárcsát ha rosszul rakom elvileg nem emel ki rendesen, legalább is azt mondta a szaki.   
Naplózva
Moncsicsi
Vendég
« Új hozzászólás #3967 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 16:51:26 »

váltón lévő jeladót visszakötöttétek??

szia !

Igen a váltó tetején van egy azt vissza meg a motor mögött is van egy azt is vissza.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3968 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 16:53:55 »

szia !

Igen a váltó tetején van egy azt vissza meg a motor mögött is van egy azt is vissza.

ok, mert a váltón van a főtengely jeladó, ami a lendkerékről veszi a jelet.

amikor a motor controll lámpa ég, olyankor kéne hibakódot olvasni, de tddi-t csak a gyári műszer + pár drága kütyü viszi
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Moncsicsi
Vendég
« Új hozzászólás #3969 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 17:00:23 »

ok, mert a váltón van a főtengely jeladó, ami a lendkerékről veszi a jelet.

amikor a motor controll lámpa ég, olyankor kéne hibakódot olvasni, de tddi-t csak a gyári műszer + pár drága kütyü viszi

A főtengely jeladó csatiját le sem vettem mert a blokkhoz van fogatva és nem volt szükséges, viszont a fémreszeléktől meg kellett tisztitani . Azt nem értem miért tilt le. ma beinditottam járt 1-2 percig alapjáraton szépen már épp kezdtem örülni amikor megint elkezte. falbav
Naplózva
Moncsicsi
Vendég
« Új hozzászólás #3970 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 17:04:21 »

Tud valaki Debrecenben olyat akinek van Gyári Ford Műszere ?

Kivéve ford és cromax
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3971 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 17:08:31 »

Tud valaki Debrecenben olyat akinek van Gyári Ford Műszere ?

Kivéve ford és cromax
én sajna csak őket tudom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #3972 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 17:23:43 »

A főtengely jeladó csatiját le sem vettem mert a blokkhoz van fogatva és nem volt szükséges, viszont a fémreszeléktől meg kellett tisztitani . Azt nem értem miért tilt le. ma beinditottam járt 1-2 percig alapjáraton szépen már épp kezdtem örülni amikor megint elkezte. falbav
csípőből cseréljetek üza szűrőt!sokat állt a gép és felszippantotta a szmötyit a szűrőbe.vagy falsot szív a rendszer a szűrőnél vagy a résolajcsöveknél. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #3973 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 19:59:46 »

Kedves Alf!

Mi baj van a cromaxal?, Eddig amikor én vittem oda a saját vagy a céges autonkat (mk4) mindig jó munkát végeztek, az árral kapcsolatban is elég barátiak.
Ha te vagy ti tudtok, valami jobb helyet ahova vihetem a kocsimat rendbe rakatni, kérem osszátok meg velem.
Mondat, hogy ma délelőtt a rakparton kigyulladt a motor hiba lámpa. Megnéztem a self testben, nem volt hiba kód. Ami furcsa, hogy a víz hőmérséklet folyamatosan a skála közepén van(telj, függőleges), a test menüben a hőmérséklet egészen 92fokig ment fel, de a mutató meg sem moccant.
Kérdezem, hogy lehet-e hogy a termosztátom rossz, vagy a hőmérséklet jeladó? (az mk1-ben ugye kettő volt a termosztátházban1db a mutatónak, 1db a ventillátornak) félek, hogy nem jó a motor hűtőköröm.

Ha van ebben tapasztalótok kérem segítsetek.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #3974 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 20:19:58 »

Kedves Alf!

Mi baj van a cromaxal?, Eddig amikor én vittem oda a saját vagy a céges autonkat (mk4) mindig jó munkát végeztek, az árral kapcsolatban is elég barátiak.
Ha te vagy ti tudtok, valami jobb helyet ahova vihetem a kocsimat rendbe rakatni, kérem osszátok meg velem.
Mondat, hogy ma délelőtt a rakparton kigyulladt a motor hiba lámpa. Megnéztem a self testben, nem volt hiba kód. Ami furcsa, hogy a víz hőmérséklet folyamatosan a skála közepén van(telj, függőleges), a test menüben a hőmérséklet egészen 92fokig ment fel, de a mutató meg sem moccant.
Kérdezem, hogy lehet-e hogy a termosztátom rossz, vagy a hőmérséklet jeladó? (az mk1-ben ugye kettő volt a termosztátházban1db a mutatónak, 1db a ventillátornak) félek, hogy nem jó a motor hűtőköröm.

Ha van ebben tapasztalótok kérem segítsetek.

néhány fórumtárs csúnyán póruljárt a cromaxnál.itt nincs jó hírük.ennyi.
benyásban keveset tudok segíteni....talán inkább a jeladó lehet fals.....
hibakódot kellene olvastatni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #3975 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 20:39:02 »

Kedves Alf!

Mi baj van a cromaxal?, Eddig amikor én vittem oda a saját vagy a céges autonkat (mk4) mindig jó munkát végeztek, az árral kapcsolatban is elég barátiak.
Ha te vagy ti tudtok, valami jobb helyet ahova vihetem a kocsimat rendbe rakatni, kérem osszátok meg velem.
Mondat, hogy ma délelőtt a rakparton kigyulladt a motor hiba lámpa. Megnéztem a self testben, nem volt hiba kód. Ami furcsa, hogy a víz hőmérséklet folyamatosan a skála közepén van(telj, függőleges), a test menüben a hőmérséklet egészen 92fokig ment fel, de a mutató meg sem moccant.
Kérdezem, hogy lehet-e hogy a termosztátom rossz, vagy a hőmérséklet jeladó? (az mk1-ben ugye kettő volt a termosztátházban1db a mutatónak, 1db a ventillátornak) félek, hogy nem jó a motor hűtőköröm.

Ha van ebben tapasztalótok kérem segítsetek.


Ha a vízhőfok mutatód középpen van akkor az jó. A múltokor néztem az enyémet is az is 92°C volt és a mutató középpen függőlegesen ált. talán 1-2°-kal jobbra.Smiley
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #3976 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 20:49:51 »

Ha a vízhőfok mutatód középpen van akkor az jó. A múltokor néztem az enyémet is az is 92°C volt és a mutató középpen függőlegesen ált. talán 1-2°-kal jobbra.Smiley
igen.nem olvastam figyelmesen.úgy helyesen műkszik. pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #3977 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 20:58:56 »

igen.nem olvastam figyelmesen.úgy helyesen műkszik. pias
Enyém mikor függőleges akkor 80-85'C-t mutat a műszerteszt  Undecided
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #3978 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 21:19:57 »

Köszönöm fiúk!

Ezek szerint a termosztátom nagy valószinűséggel jó.
Nem tudtam, hogy ilyen sokan porul jártak a cromax-nál. remélem én nem járok igy az új géppel.

Alf. vissza olvastam valamelyik topicot, hogy te szereltél be utólag digit klimát.
Nos az én gépemben is csak egy manuális van. Gondolom nem elég betenni egy digit kezelő egységet és már megy is. Miket kellet kicserélned, megváltoztatnod, hogy müködjön?  pl szenzorok....
Üdv: Pepe.  Wink

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3979 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 21:31:01 »

Köszönöm fiúk!

Ezek szerint a termosztátom nagy valószinűséggel jó.
Nem tudtam, hogy ilyen sokan porul jártak a cromax-nál. remélem én nem járok igy az új géppel.

Alf. vissza olvastam valamelyik topicot, hogy te szereltél be utólag digit klimát.
Nos az én gépemben is csak egy manuális van. Gondolom nem elég betenni egy digit kezelő egységet és már megy is. Miket kellet kicserélned, megváltoztatnod, hogy müködjön?  pl szenzorok....
Üdv: Pepe.  Wink


hát az nem alf volt Wink

szg-nek és nekem van utólag beépítve, meg talán Bunyeknak, ha ő megcsinálta.


ami kell hozzá:
- szg féle elektronika (na ez nem biztos, hogy van még neki)
- hőmérsékletérzékelő
- napfényérzékelő
- digit vezérlő panel.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #3980 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 22:01:18 »

hát az nem alf volt Wink

szg-nek és nekem van utólag beépítve, meg talán Bunyeknak, ha ő megcsinálta.


ami kell hozzá:
- szg féle elektronika (na ez nem biztos, hogy van még neki)
- hőmérsékletérzékelő
- napfényérzékelő
- digit vezérlő panel.
Bunyek még nem kezdett hozzá, de majd megdumálom, hogy egy cikkben vagy a blogjában naplózza a műveletet.  Wink
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3981 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 22:06:13 »

hát majd megirom, de az enyém gyári lessz nem SZG elektronikája....(de már bánom,lehet az lessz a vége...ezt meg eladom)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3982 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 22:27:00 »

hát majd megirom, de az enyém gyári lessz nem SZG elektronikája....(de már bánom,lehet az lessz a vége...ezt meg eladom)
sikerült szerezned balosba való fűtésboxot??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #3983 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 23:58:40 »

sikerült szerezned balosba való fűtésboxot??

igen..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3984 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 00:01:16 »

igen..
de akkor ott neked komplett kábelköteget kéne cserélned szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #3985 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 10:21:47 »

Nincs elektonikám, a tartalékomat vetted meg.
Gyártani viszont gond nélkül tudok.

Sz.G.



hát az nem alf volt Wink

szg-nek és nekem van utólag beépítve, meg talán Bunyeknak, ha ő megcsinálta.


ami kell hozzá:
- szg féle elektronika (na ez nem biztos, hogy van még neki)
- hőmérsékletérzékelő
- napfényérzékelő
- digit vezérlő panel.
Naplózva
mondeospepe
Vendég
« Új hozzászólás #3986 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 10:58:31 »

szia szg!

Akkor csak a pontosítás miatt.
az átalakításhoz a következök kellenek:
1db digit kezelő panel.
1db elektonika (tőled)
Hömérő szenzorok.

elektonika amit öled tüdok beszerezni kb menyi forint?
Neked az átalakitás után hibátlanul megy?
A legközelebbi találkozon megtekinthetném-e?

Üdv: Pepe
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3987 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 13:50:05 »

Sziasztok!

Tegnap óta ég a légzsákvisszajelzőm a műszeregységen.

Indítás után elalszik, majd pár méter után villog 4-et 3x, és égve marad. Az érdekesség az, hogy 2 inditásbol csak egyszer, a másik alkalommal semmi.  Huh?

Mielőtt hibakódolvasást eszközölnénk, mit nézzek meg sztetek?
Naplózva
ALEXMONDEO
Vendég
« Új hozzászólás #3988 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 14:05:35 »

Sziasztok.

Nekem van egy 2002-es 2.0 Tddi Ford Mondeom, és az lenne a kérésem hogy mikor elindulok bezárja az ajtókat, hogyan lehetne azt kikapcsolni, beprogramozni.

Köszönöm a válaszokat előre is Smiley
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3989 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 14:06:23 »

Sziasztok!

Tegnap óta ég a légzsákvisszajelzőm a műszeregységen.

Indítás után elalszik, majd pár méter után villog 4-et 3x, és égve marad. Az érdekesség az, hogy 2 inditásbol csak egyszer, a másik alkalommal semmi.  Huh?

Mielőtt hibakódolvasást eszközölnénk, mit nézzek meg sztetek?
elrohadt lassulásérzékelő csatlakozó az autó elején?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #3990 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 14:06:49 »

Sziasztok.

Nekem van egy 2002-es 2.0 Tddi Ford Mondeom, és az lenne a kérésem hogy mikor elindulok bezárja az ajtókat, hogyan lehetne azt kikapcsolni, beprogramozni.

Köszönöm a válaszokat előre is Smiley
kéziköníyvében benne van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3991 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 14:26:49 »

elrohadt lassulásérzékelő csatlakozó az autó elején?

az miaz? mennyibe kerul es hol talalhato?  wave 
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #3992 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 14:34:37 »

Hzsolt pontosan leírta a hozzávalókat.
Az még fontos, hogy minden egységet csatlakozóval és kábeldarabbal kell venni.
Jó az angol bontott is. (a ventillátor nem)
Ezen kívül kell hozzá némi forrasztanitudás és rajzolvasás.

Bunyek futott bele, hogy amit vett digitklímapanel más csatlakozójú volt, nekem csak facelift előttihez van rajzom. (2004)

Az elektronikára csak akkor tudok pontos árat, ha komolyan gondolod, meg kell nézzem az alkatrészek árát, de 10 és 15e között.

Találkozóra nem járok, de ha eljössz, meg tudod nézni. XVII. kerület.

Üdv


szia szg!

Akkor csak a pontosítás miatt.
az átalakításhoz a következök kellenek:
1db digit kezelő panel.
1db elektonika (tőled)
Hömérő szenzorok.

elektonika amit öled tüdok beszerezni kb menyi forint?
Neked az átalakitás után hibátlanul megy?
A legközelebbi találkozon megtekinthetném-e?

Üdv: Pepe
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3993 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 16:11:03 »

Nincs elektonikám, a tartalékomat vetted meg.
Gyártani viszont gond nélkül tudok.

Sz.G.



ezért írtam, hogy nem biztos, hogy van-e még neked Wink worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3994 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 16:12:38 »


A legközelebbi találkozon megtekinthetném-e?

Üdv: Pepe
Nagytalira én tervezem, hogy megyek, ha jössz, akkor ott az enyémet meg tudod nézni. vagy debrecenben
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3995 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 16:14:49 »

Sziasztok!

Tegnap óta ég a légzsákvisszajelzőm a műszeregységen.

Indítás után elalszik, majd pár méter után villog 4-et 3x, és égve marad. Az érdekesség az, hogy 2 inditásbol csak egyszer, a másik alkalommal semmi.  Huh?

Mielőtt hibakódolvasást eszközölnénk, mit nézzek meg sztetek?
kontakt hiba az ülésekben lévő érzékelőkkel, vagy a zárhídon lévővel, vagy valamelyik halott...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3996 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 16:15:36 »

az miaz? mennyibe kerul es hol talalhato?  wave 
motorháztető zár alatt a zárhídon.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3997 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 16:30:52 »

motorháztető zár alatt a zárhídon.

thx, megcsekkolom őket!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3998 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 16:35:00 »

thx, megcsekkolom őket!
csak óvatosan Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #3999 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 16:54:24 »

csak óvatosan Wink

ezt hogy érted? áramtalanítani kellene az autót előtte?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.