Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:32:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 123 124 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11162893 alkalommal)
0 Felhasználó és 86 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5800 Dátum: 2011.04.01 péntek, 21:27:57 »

Megcseréltük a xenon csövet és másik oldalival ment szépen világított. A sérült oldalival pedig csak amikor kapcs akkor villan és kész. Akkor lehet, h a trafo a rosz benne mert az már barkácsolt. Holnap jön az autó hozzám csinálni és akkor még megnézem. Am mennyibe fáj a trafo:D
Köszönöm a segítséget.

küldtem privát üzenetet wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #5801 Dátum: 2011.04.02 szombat, 16:30:56 »

T5 es T10, HZsolt92 irta meg nemregiben, mult het kozepe fele.

AndyA
Szia(sztok)!

A leírás addig jut el, hogy hogyan lehet kivenni a műszerfalat. Most épp benne vagyok nyakig. Pár perc alatt kiszedtem, de legalább fél órája azzal küzdök, hogy a nyamvadt kis izzót hogyan lehetne kicsvarni hátulról  falbav falbav falbav
Nem akarom erőltetni. Tekergetem, húzogatom de semmi. A csatlakozót még nem húztam ki (jobban hozzáférnék), mert nem volt világos, hogy a km óra állás is eltűnik, vagy csak az egyéb (nullázható) adatok az órából??? Tud valaki segíteni valamit ebben? Hogyan lehet humánusan kiszedni a kis nyavalyást még sötétedés előtt???
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.02 szombat, 16:37:31 írta csehors » Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #5802 Dátum: 2011.04.02 szombat, 16:42:47 »

Szia(sztok)!

A leírás addig jut el, hogy hogyan lehet kivenni a műszerfalat. Most épp benne vagyok nyakig. Pár perc alatt kiszedtem, de legalább fél órája azzal küzdök, hogy a nyamvadt kis izzót hogyan lehetne kicsvarni hátulról  falbav falbav falbav
Nem akarom erőltetni. Tekergetem, húzogatom de semmi. A csatlakozót még nem húztam ki (jobban hozzáférnék), mert nem volt világos, hogy a km óra állás is eltűnik, vagy csak az egyéb (nullázható) adatok az órából??? Tud valaki segíteni valamit ebben? Hogyan lehet humánusan kiszedni a kis nyavalyást még sötétedés előtt???
HEURÉKA !!!!!! kiszedtem
Naplózva
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #5803 Dátum: 2011.04.02 szombat, 20:01:42 »

Tegnap megnézettem a hűtőventillátor előtét ellenállását. Be volt égve, ezért ki-bekapcsolt folyton a hűtőventim... Most király... kemény 2 E Ft-t kért a mester... Wink
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5804 Dátum: 2011.04.02 szombat, 20:31:37 »

Vagy holnap vagy jövő héten nekiállok a dolognak.
És egyszerűen fel nem fogom, hogy miért kellett kábelt húzni a kocsi hátuljáig.
Miért nem tetted egyszerűen a hátsó ablakfűtés reléjére bal térdnél? (biztosítva ahogy te is írtad)

vigyor3 OK.

Aztán kell neki egy biztosíték, az áramfelvételének megfelelően (nem akarok hülyeséget mondani, mert magam sem emlékszem, hogy milyen bizti került bele, szóval, légyszi kérdezz utána), aztán rá a hátsó ablak fűtésének a pozitívjára. A kábelt (most már csak 1 ér) a baloldali küszöbben elviszed hátra, és ott forrasztod rá. Barkács megoldás, de nincs fűthető szélvédőm. Így megspórolsz egy relét, meg sok fáradságot... szerintem.  eplus2
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5805 Dátum: 2011.04.02 szombat, 20:49:29 »

Tegnap megnézettem a hűtőventillátor előtét ellenállását. Be volt égve, ezért ki-bekapcsolt folyton a hűtőventim... Most király... kemény 2 E Ft-t kért a mester... Wink

Villamossági szerelőnél voltál vele?
Hol van ez a szerelő?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5806 Dátum: 2011.04.02 szombat, 21:38:43 »

Hol talalok olyan gyujtasra kapcsolt 12V-ot, ahonnan le tudok venni max. 15A-t...? :-)

Ha az ulesfutes biztositeka a helyen van, akkor az azt is jelenti, hogy a CJB megfelelo csatlakozojatol el is vihetem az erre valo drotot? Ezt hogyan tudom az eTIS-ben megtalalni - illetve altalaban hogyan tudom egy tetszoleges Cxxx csatlakozo kiosztasat megtalalni, meg azt, hogy hol a csodaban keressem az autoban?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5807 Dátum: 2011.04.02 szombat, 21:49:56 »

Nem tudod. Nézd a TIS 2004-ben.
Ezt hogyan tudom az eTIS-ben megtalalni - illetve altalaban hogyan tudom egy tetszoleges Cxxx csatlakozo kiosztasat megtalalni, meg azt, hogy hol a csodaban keressem az autoban?

AndyA
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5808 Dátum: 2011.04.02 szombat, 21:50:28 »

Tegnap megnézettem a hűtőventillátor előtét ellenállását. Be volt égve, ezért ki-bekapcsolt folyton a hűtőventim... Most király... kemény 2 E Ft-t kért a mester... Wink

Ez engem is nagyon érdekelne! Ez a ki-bekapcsolás pontosan hogy jelentkezett nálad, már indítás után közvetlenül, vagy mikor már bemelegedett a motor? Mit csinált a mester és ezt merre kellene keresni? Fentről elérhető, vagy alulról férhető hozzá?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5809 Dátum: 2011.04.02 szombat, 21:52:04 »

Ez engem is nagyon érdekelne! Ez a ki-bekapcsolás pontosan hogy jelentkezett nálad, már indítás után közvetlenül, vagy mikor már bemelegedett a motor? Mit csinált a mester és ezt merre kellene keresni? Fentről elérhető, vagy alulról férhető hozzá?

na kellett ezt emlegetni, nekem is elkezdte Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5810 Dátum: 2011.04.02 szombat, 21:56:28 »

na kellett ezt emlegetni, nekem is elkezdte Sad

Szia Zsolt!
 Nálad ez, hogy, mikor jelentkezik? Nekem csak azt követően van bajom vele, mikor már bemelegedett a motor. Egy kisebb húzatásra, enyhe emelkedőre való felmenetel után szinte egyből indul néha még a második fokozat is. Ezt egész télen nem csinálta  szomoru1 Eléggé idegesít, mivel még csak tavasz van, mi lesz itt nyáron?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5811 Dátum: 2011.04.02 szombat, 21:58:37 »

Szia Zsolt!
 Nálad ez, hogy, mikor jelentkezik? Nekem csak azt követően van bajom vele, mikor már bemelegedett a motor. Egy kisebb húzatásra, enyhe emelkedőre való felmenetel után szinte egyből indul néha még a második fokozat is. Ezt egész télen nem csinálta  szomoru1 Eléggé idegesít, mivel még csak tavasz van, mi lesz itt nyáron?
nalám 200m gurulás után is...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5812 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 11:21:28 »

Bocs. Most már felfogom.
2 órán keresztül próbáltam kivenni a CJB-t és minden ujjam sebes lett.
Végül feladtam. Utána 1 órán keresztül próbáltam lehúzni a CJB hátsó oldaláról a C509-et. Végül feladtam azt is.
Még az is lehet, hogy kihúzok egy kábelt a kocsi végéig.  falbav
De még valószínűbb, hogy soha nem lesz bekötve a fűtött spriccelő.

Vagy holnap vagy jövő héten nekiállok a dolognak.
És egyszerűen fel nem fogom, hogy miért kellett kábelt húzni a kocsi hátuljáig.
Miért nem tetted egyszerűen a hátsó ablakfűtés reléjére bal térdnél? (biztosítva ahogy te is írtad)

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #5813 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 20:24:55 »

Villamossági szerelőnél voltál vele?
Hol van ez a szerelő?

Aha...Szombathelyen, de látom Te Pesten laksz....levette a hűtőről a ventiket és a ventillátor keret sarkában van ez az ellenállás. a csatlakozója volt beégve, magyarul nem érintkezett normálisan. egy órát voltam ott kb.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5814 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 20:30:14 »

Aha...Szombathelyen, de látom Te Pesten laksz....levette a hűtőről a ventiket és a ventillátor keret sarkában van ez az ellenállás. a csatlakozója volt beégve, magyarul nem érintkezett normálisan. egy órát voltam ott kb.

KÖSZI.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #5815 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 20:33:43 »

Ez engem is nagyon érdekelne! Ez a ki-bekapcsolás pontosan hogy jelentkezett nálad, már indítás után közvetlenül, vagy mikor már bemelegedett a motor? Mit csinált a mester és ezt merre kellene keresni? Fentről elérhető, vagy alulról férhető hozzá?


Nálam a tünet az volt, hogy kb 20 fok feletti külső hőmérsékletnél percenként ki-be kapcsolt a gyors venti. Ment kb fél percet, majd megállt, majd két perc múlva megint. és nem csak klímával. Volt, hogy egy-egy piros lámpás állásnál megcsinálta kétszer-háromszor is. A fickó szerint, így, hogy rossz volt, a lassú ventillátorom nem is működött.
Azt, hogy hol van, az előbb egy válaszban leírtam, a venti keret sarkában. Levette a ventiket a hűtőről (jobbára felülről, de aknából is az alsó rögzítést). Kicsi a hely, alig jött ki felfelé a venti keret. Az ellenállás csatlakozója volt szétégve, megforrasztotta, most OK.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5816 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 21:35:41 »

Bocs. Most már felfogom.
2 órán keresztül próbáltam kivenni a CJB-t és minden ujjam sebes lett.
Végül feladtam. Utána 1 órán keresztül próbáltam lehúzni a CJB hátsó oldaláról a C509-et. Végül feladtam azt is.
Még az is lehet, hogy kihúzok egy kábelt a kocsi végéig.  falbav
De még valószínűbb, hogy soha nem lesz bekötve a fűtött spriccelő.


Hogyan kell azt kiszedni? Nekem is pont olyan kabel kellene, ami a hatoldalan van bedugva... :-(

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5817 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 21:37:43 »

Hogyan kell azt kiszedni? Nekem is pont olyan kabel kellene, ami a hatoldalan van bedugva... :-(

AndyA
minek az neked?? wow1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5818 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 21:48:56 »

Nem akarod kiszedni. Hidd el.

Hogyan kell azt kiszedni? Nekem is pont olyan kabel kellene, ami a hatoldalan van bedugva... :-(

AndyA
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5819 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 21:51:54 »

minek az neked?? wow1

Mert az ules alatt ott van az a kabel a csatlakozoban, ami elvileg a futes tapja lenne. A biztositektablaban van biztositek, amin a 12V meg is jelenik, amikor gyujtas adok. Az eTIS szerint meg a ketto kozott kabelnek kellene lenni az egyik CJB hatoldali csatlakozobol, ami tapintasra nincs ott. Van meg egy forrasztasi pont a kabelkotegen valahol feluton - ott lehet vege az ules alatt meg meglevo kabelnek, mert abban viszont mar nem jelenik meg feszultseg.

Probaltam mas CJB csatikrol ugyanazt a gyjtaskapcsoloval kapcsolt tapot magtalalni, de mind a hatoldalan van, sehol nem ferek hozza emberi modon...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5820 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 21:52:16 »

Nem akarod kiszedni. Hidd el.

lol002

szerintem van egy biztosító fül rajta, amit le kell nyomni és kijön
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5821 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 21:53:14 »

Mert az ules alatt ott van az a kabel a csatlakozoban, ami elvileg a futes tapja lenne. A biztositektablaban van biztositek, amin a 12V meg is jelenik, amikor gyujtas adok. Az eTIS szerint meg a ketto kozott kabelnek kellene lenni az egyik CJB hatoldali csatlakozobol, ami tapintasra nincs ott. Van meg egy forrasztasi pont a kabelkotegen valahol feluton - ott lehet vege az ules alatt meg meglevo kabelnek, mert abban viszont mar nem jelenik meg feszultseg.

Probaltam mas CJB csatikrol ugyanazt a gyjtaskapcsoloval kapcsolt tapot magtalalni, de mind a hatoldalan van, sehol nem ferek hozza emberi modon...

AndyA
jah, azt hittem, hogy a szintező kábelét akarod ott kivinni...

mert amúgy azt is ott kéne... vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DaviD202
Vendég
« Új hozzászólás #5822 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 23:32:07 »

sziasztok

1.8-as mondeoba milyen akksit érdemes venni? (márka, Ah, indítóáram)
Nem kell csúcs minőség de azért ne tescos.

előre is köszi
 integet2
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #5823 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 23:36:35 »

Nálam a tünet az volt, hogy kb 20 fok feletti külső hőmérsékletnél percenként ki-be kapcsolt a gyors venti. Ment kb fél percet, majd megállt, majd két perc múlva megint. és nem csak klímával. Volt, hogy egy-egy piros lámpás állásnál megcsinálta kétszer-háromszor is. A fickó szerint, így, hogy rossz volt, a lassú ventillátorom nem is működött.
Azt, hogy hol van, az előbb egy válaszban leírtam, a venti keret sarkában. Levette a ventiket a hűtőről (jobbára felülről, de aknából is az alsó rögzítést). Kicsi a hely, alig jött ki felfelé a venti keret. Az ellenállás csatlakozója volt szétégve, megforrasztotta, most OK.

Köszönöm a kimerítő választ.  worship Nekem nem ilyen a jelenségem, akkor lehet, hogy a gondom sem ugyanolyan.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5824 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 06:11:25 »

Áprilisi tréfa?
3db 10-es anya.

lol002

szerintem van egy biztosító fül rajta, amit le kell nyomni és kijön
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5825 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 07:18:55 »

Áprilisi tréfa?
3db 10-es anya.


Szerintem a csatlakozora gondolt. A CJB-t valoban ilyesmi rogziti, de szet kell bombazni hozza a fel autot, ahogy elneztem, hogy hol vannak azok a csavarok.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5826 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 07:27:13 »

Igazad lehet.
De a csatlakozót meg hiába húznád ki.
Mert túl rövid a kábel, ezért nem tudod kihúzni, hogy megcsapold.

Szerintem a csatlakozora gondolt. A CJB-t valoban ilyesmi rogziti, de szet kell bombazni hozza a fel autot, ahogy elneztem, hogy hol vannak azok a csavarok.

AndyA
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5827 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 12:05:22 »

Igazad lehet.
De a csatlakozót meg hiába húznád ki.
Mert túl rövid a kábel, ezért nem tudod kihúzni, hogy megcsapold.


Na ez az. Ugyhogy a kerdes tovabbra is az, hogy hol talalok gyujtaskapcsolt 12V-ot, amibol 15A korul csapolhatok az ulesfutesnek? Mert hiaba tudom, hol van a CJB-ben, ha meg erintkezo sincs ott, nemhogy drot lenne. Utana mar odadrotozom, ahova kell nekem, azzal nincs gond.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lapo79
Vendég
« Új hozzászólás #5828 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 12:25:54 »

Lenne egy valószínüleg láma kérdésem hozzátok:
a napokban elszállt az élet a digit klímámból. Nem reagál semmelyik gombra sem a szerkezet.
nagy valószínűséggel azzal lehet összefüggésben, hogy egy utánfutót vontattam és annak nem volt 100% os az elektromos rendszere.
A műszerfal alatti biztosítékoknál amenyire ki tudtam totózni jó a klíma 7,5 A es biztosítéska.
Kérdés: hol találok még biztosítékot a klíma vezérléshez?  vagy mi más lehet a baj?
válaszotokat előre is köszönöm!
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5829 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 12:33:46 »

Van egy biztije, meg egy diódája a motortéri bizti dobozban is.
Fejből nem tudom melyik de ha igaz akkor a doboztetőben fel van cimkézve.

Lenne egy valószínüleg láma kérdésem hozzátok:
a napokban elszállt az élet a digit klímámból. Nem reagál semmelyik gombra sem a szerkezet.
nagy valószínűséggel azzal lehet összefüggésben, hogy egy utánfutót vontattam és annak nem volt 100% os az elektromos rendszere.
A műszerfal alatti biztosítékoknál amenyire ki tudtam totózni jó a klíma 7,5 A es biztosítéska.
Kérdés: hol találok még biztosítékot a klíma vezérléshez?  vagy mi más lehet a baj?
válaszotokat előre is köszönöm!

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
csiga00
Vendég
« Új hozzászólás #5830 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 12:39:51 »

Sziasztok!

Vettem nemrég egy mk3 2,5-öst és szeretném kicsit felújítani zenei téren. A kérdésem hogy a gyári fejegység 2din es vagy annál kicsit szűkebb. Mindkét verziót hallottam már szóval tanácstalan vagyok jelenleg. Köszi a segítséget!!!
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #5831 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 13:23:56 »

mk3-ban , ha jol tudom akkor 1.5 din-es a hely. Ha 2 dinest akarsz berakni, fureszelni kell.
van adapter 1 dinesre valo szukitesre.

A kabelekkel is vigyazni kell, a mondeo csatlakozasa nem ISO. Van ehhez is adapter. 
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #5832 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 13:31:52 »

Ma reggel alapjáraton kigyulladt a töltésjelzőm és utána úgy is maradt. Ha leállítottam és újraindítottam, majd rögtön elindultam, akkor nem gyulladt ki újra, de ha elvettem a gázt és úgy gurultam egy darabig újra kigyulladt. Siettem a melóba úgyhogy nem volt vele időm foglalkozni, ebédidőben beindítottam hogy megmérjem a töltést és mondanom sem kell hogy nem gyulladt ki sem alapjáraton, sem menet közben. Mi a franc lehet vele?? Előzményként tegnap olyat vettem észre hogy, egy pillanatra elment a műszerfalról minden és már régebben is vettem észre hogy szinte csak egy villanásnyira elhalványult. Nem tudom lehet-e köze a kettőnek egymáshoz!!
Előre is köszönöm az ötleteket!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5833 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 16:28:45 »

Na ez az. Ugyhogy a kerdes tovabbra is az, hogy hol talalok gyujtaskapcsolt 12V-ot, amibol 15A korul csapolhatok az ulesfutesnek? Mert hiaba tudom, hol van a CJB-ben, ha meg erintkezo sincs ott, nemhogy drot lenne. Utana mar odadrotozom, ahova kell nekem, azzal nincs gond.

AndyA

a szélvédőfűtés kapcsolóra tuti gyújtás+ érkezik, amit a gem vezérel, így ha túl nagy az áramfelvétel, akkor lekapcsolja...
megrelézed és kész is.

vagy a rádóra is megy gyújtás+
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5834 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 16:29:25 »

Sziasztok!

Vettem nemrég egy mk3 2,5-öst és szeretném kicsit felújítani zenei téren. A kérdésem hogy a gyári fejegység 2din es vagy annál kicsit szűkebb. Mindkét verziót hallottam már szóval tanácstalan vagyok jelenleg. Köszi a segítséget!!!
ha kell, akkor tudok csinálni 2dineshez középkonzolt, nekem is át van alakítva
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5835 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 16:56:03 »

a szélvédőfűtés kapcsolóra tuti gyújtás+ érkezik, amit a gem vezérel, így ha túl nagy az áramfelvétel, akkor lekapcsolja...
megrelézed és kész is.

vagy a rádóra is megy gyújtás+

Nem az a lenyeg, hogy honnan tudom meg, van-e gyujtas, hanem az, hol tudok raterhelni 15A-rel. Ford villanyos ember szerint az ulesallito motor 30A-re jo megoldas lehet, es az eleve ott van az ules alatt, nem is kell messzire menni erte. :-)

A szelvedofutesnek nem kapcsoloja van amugy, hanem nyomogombja, es a GEM vezerel az innen kapott jel alapjan egy kulon relet valahol (ha ugyan nem a GEM-ben van egy szilardtestrele, ami az egeszet hajtja). Legalabbis szinte minden muszerfali ize igy mukodik a MK3-ban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5836 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 17:01:14 »

Nem az a lenyeg, hogy honnan tudom meg, van-e gyujtas, hanem az, hol tudok raterhelni 15A-rel. Ford villanyos ember szerint az ulesallito motor 30A-re jo megoldas lehet, es az eleve ott van az ules alatt, nem is kell messzire menni erte. :-)

A szelvedofutesnek nem kapcsoloja van amugy, hanem nyomogombja, es a GEM vezerel az innen kapott jel alapjan egy kulon relet valahol (ha ugyan nem a GEM-ben van egy szilardtestrele, ami az egeszet hajtja). Legalabbis szinte minden muszerfali ize igy mukodik a MK3-ban.

AndyA
ok, hogy az egy impulzus kapcsoló, de ahozis kell jel, ami csak gyújtás után jelenik meg az egyik szálon...

az ülésállító gyújtás nélkül is megy, ha rajta hagyod a fűtést, akkor szépen fogja szívni az akksid.

akkor a rádióra menő lehet jó neked, azzal meghúzol egy relét, és annyi áramot engedsz át rajta, amennyit csak akarsz....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5837 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 17:08:10 »

ok, hogy az egy impulzus kapcsoló, de ahozis kell jel, ami csak gyújtás után jelenik meg az egyik szálon...

az ülésállító gyújtás nélkül is megy, ha rajta hagyod a fűtést, akkor szépen fogja szívni az akksid.

akkor a rádióra menő lehet jó neked, azzal meghúzol egy relét, és annyi áramot engedsz át rajta, amennyit csak akarsz....

De ilyen rele mar van az autoban, a gyujtaskapcsolo mukodteti... Nem akarok osszevissza megoldasokat, azzal utolag mindig csak a baj van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5838 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 17:10:30 »

De ilyen rele mar van az autoban, a gyujtaskapcsolo mukodteti... Nem akarok osszevissza megoldasokat, azzal utolag mindig csak a baj van.

AndyA
értem, de tuti nem fogsz találni olyat, ami túl van méretezve 15-20 amperral
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5839 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 17:24:08 »

Találhatna, csak az a CJB hátoldalán van.
Egy cipőben járunk.
értem, de tuti nem fogsz találni olyat, ami túl van méretezve 15-20 amperral
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5840 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 17:44:55 »

értem, de tuti nem fogsz találni olyat, ami túl van méretezve 15-20 amperral

Ott a gyari helye, az lenne a legjobb! Van neki egy kulon, sajat 15A beepitve. Csak a kanoc nincs beepitve... :-(

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5841 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 21:39:28 »

Ma reggel alapjáraton kigyulladt a töltésjelzőm és utána úgy is maradt. Ha leállítottam és újraindítottam, majd rögtön elindultam, akkor nem gyulladt ki újra, de ha elvettem a gázt és úgy gurultam egy darabig újra kigyulladt. Siettem a melóba úgyhogy nem volt vele időm foglalkozni, ebédidőben beindítottam hogy megmérjem a töltést és mondanom sem kell hogy nem gyulladt ki sem alapjáraton, sem menet közben. Mi a franc lehet vele?? Előzményként tegnap olyat vettem észre hogy, egy pillanatra elment a műszerfalról minden és már régebben is vettem észre hogy szinte csak egy villanásnyira elhalványult. Nem tudom lehet-e köze a kettőnek egymáshoz!!
Előre is köszönöm az ötleteket!!
Sajnos összefügg a kettő.Mennyi volt a töltés amit mértél remélem terhelésen mérted mert különben nem lesz mérvadó.Nézd meg nem laza a szíj nem csúszik?Azért ha újból előfordul vidd el villamossági szerelőhöz mert egyszer csak nem lesz töltés és nem fog elindulni.Terhelve 14.4v-nak kell lenni.kapcsold rá a lámpát a szélvédő fütést ha van elől és mérd meg.Mérd meg még az akksi feszültségét is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #5842 Dátum: 2011.04.05 kedd, 12:11:36 »

Sziasztok!

Lenne ismét egy kérdésem: A napokban arra lettem figyelmes, hogy ha este közlekedek az autómmal és leveszem a gázról az lábamat elhalványulnak a lámpáim fényei. Mi lehet ilyenkor a gond? Szénkefe, feszültség szabályozó? Az aksim teljesen új, kb. 1 hónapos.
Más: Egyszer olvastam itt a fórumon, hogy valahogy meg lehet hosszabbítani a generátor élettartamát, lehet hogy valamilyen szabadon futó csapágyat vagy mit is olvashattam?
Nem lenne rossz, mert már hármat cseréltem...
Köszönöm a segítséget!
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5843 Dátum: 2011.04.05 kedd, 16:20:38 »

Kellene a C500-as csatlakozomba egy plusz drotot hegesztenem. Ehhez kellene erintkezo, mert ures neki a likja a csatiban. Valakinek otlete, hol kapok ilyet?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #5844 Dátum: 2011.04.05 kedd, 17:02:45 »

Az akkisi pár hónapos és több órás állás után 12.8V volt benne. Terhelten 14.4 körül volt a töltés terheletlenül 13.8 körül.


Sajnos összefügg a kettő.Mennyi volt a töltés amit mértél remélem terhelésen mérted mert különben nem lesz mérvadó.Nézd meg nem laza a szíj nem csúszik?Azért ha újból előfordul vidd el villamossági szerelőhöz mert egyszer csak nem lesz töltés és nem fog elindulni.Terhelve 14.4v-nak kell lenni.kapcsold rá a lámpát a szélvédő fütést ha van elől és mérd meg.Mérd meg még az akksi feszültségét is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5845 Dátum: 2011.04.05 kedd, 20:32:53 »

Sziasztok!

Lenne ismét egy kérdésem: A napokban arra lettem figyelmes, hogy ha este közlekedek az autómmal és leveszem a gázról az lábamat elhalványulnak a lámpáim fényei. Mi lehet ilyenkor a gond? Szénkefe, feszültség szabályozó? Az aksim teljesen új, kb. 1 hónapos.
Más: Egyszer olvastam itt a fórumon, hogy valahogy meg lehet hosszabbítani a generátor élettartamát, lehet hogy valamilyen szabadon futó csapágyat vagy mit is olvashattam?
Nem lenne rossz, mert már hármat cseréltem...
Köszönöm a segítséget!
a bronzkefecsere csak jót tehet a generátorral,és a villogás is valszeg megszűnik majd.
a szabadonfutót a berregés megszüntetésére "használjuk", a gen. élettartama nem hiszem,hogy nőne tőle....,de mindenképp érdemes feltenni,ha már lenn lesz a generátor! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5846 Dátum: 2011.04.05 kedd, 20:41:00 »

a bronzkefecsere csak jót tehet a generátorral,és a villogás is valszeg megszűnik majd.
a szabadonfutót a berregés megszüntetésére "használjuk", a gen. élettartama nem hiszem,hogy nőne tőle....,de mindenképp érdemes feltenni,ha már lenn lesz a generátor! Wink wave
ha bronzkefét cserél a ember, akkor lekő venni a generátort is?  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5847 Dátum: 2011.04.05 kedd, 20:47:20 »

ha bronzkefét cserél a ember, akkor lekő venni a generátort is?  Grin
nemrég azt olvastam valahol,hogy nem szedték le,és ott a helyén megoperálták.lehet,hogy így is megy.én mindig leveszem-levetetem.
mindenesetre nem lehet úgy sem 1xűbb.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5848 Dátum: 2011.04.05 kedd, 20:50:52 »

nemrég azt olvastam valahol,hogy nem szedték le,és ott a helyén megoperálták.lehet,hogy így is megy.én mindig leveszem-levetetem.
mindenesetre nem lehet úgy sem 1xűbb.....
egy olyan analfabéta is meg tudja csinálni mint én?  vigyor3
Vagy valaki aki cserélt már pl. ladában?  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5849 Dátum: 2011.04.05 kedd, 21:03:07 »

egy olyan analfabéta is meg tudja csinálni mint én?  vigyor3
Vagy valaki aki cserélt már pl. ladában?  Grin
aki csinált ilyet ladában,annak ez sem okoz gondot!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 123 124 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.