Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:31:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11142460 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7250 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 19:33:45 »

Az ajtó panel leszedéséhez itt egy angol leírás: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Door_Cards_-_Removal
ez az első ajtóra vonatkozik de a hátsót is így kell leszedni.

Jó ez, de miért nem írunk már egy leírást a tudástárba? Ez olyan sokszor volt már téma, én magam is rendeteg alkalommal tettem fel fotókat. H.Zsolt esetleg nem csinálnád meg?
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #7251 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 19:37:58 »

szóval jó helyen tapogatózol.úgyértem,hogy eredetileg is a DRL(Daytime Running Lamps) reléje a parkoló állásról kapja a táp 12v-ot a kapcsoló 19es lábáról.A gyári állapot szerint a DRL reléje ami K5ös jelölésű relé,az benn van a lábtéri biztitáblán.
Elég nehéz lenne leírni a teljes kapcsolási rajzot,de ezzel a relével kell megoldani a nappali világítást.
Nincs véletlenül Tis-ed?
De van. Viszont nem nagyon vágom a kapcsolási rajzokat.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #7252 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:05:44 »

mindjárt megnézem a tisben....

És innen le lehetne úgy kötni, hogy csak az eleje világítson?
Most, ha parkoló helyzetbe kapcsolom, akkor:
-világít az első helyzetjelző(2 db égő)
-az összes hátsó(ez 6 db égő)
nem világít a műszerfal.
Viszont, ha ráadom a gyújtást, akkor állítólag elalszik. (Ezt még meg kell néznem)
Nappali fénynél csak a két első helyzetjelzőt kellene éltetni.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.25 vasárnap, 20:08:52 írta nagytomi » Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7253 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:10:33 »

De van. Viszont nem nagyon vágom a kapcsolási rajzokat.
Közben megtaláltam, de ez a motortéri biztitábla.
[img width=732 height=600]http://kepfeltoltes.hu/110925/Bizti_t_bla_www.kepfeltoltes.hu_.
És innen le lehetne úgy kötni, hogy csak az eleje világítson?
Most, ha parkoló helyzetbe kapcsolom, akkor:
-világít az első helyzetjelző(2 db égő)
-az összes hátsó(ez 6 db égő)
nem világít a műszerfal.
Viszont, ha ráadom a gyújtást, akkor állítólag elalszik. (Ezt még meg kell néznem)
Nappali fénynél csak a két első helyzetjelzőt kellene éltetni.
relékkel bizosan meglehetne mókolni,de az milyen már.....pláne ha nem is nagyon vágod.
Szerintem egészen 1xűen keress fel egy megbízható elektromos szerelőt aki kiépíti neked a Tis szerinti gyári állapotot! Wink
Kinyomtatod neki a rajzot a DRL-ről,és az alapján megcsinálja!
Vagy keresd inkább fel pesten Vik-et.....bár ez németből nehezebb dolog.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.25 vasárnap, 20:14:02 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #7254 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:25:49 »

relékkel bizosan meglehetne mókolni,de az milyen már.....pláne ha nem is nagyon vágod.
Szerintem egészen 1xűen keress fel egy megbízható elektromos szerelőt aki kiépíti neked a Tis szerinti gyári állapotot! Wink
Kinyomtatod neki a rajzot a DRL-ről,és az alapján megcsinálja!
Vagy keresd inkább fel pesten Vik-et.....bár ez németből nehezebb dolog.
Csak keresem a lehetőségeket. Nem gányolni akarok, hanem valami okos megoldást. A drága Osram ne világítson nappal. Meg ugye most a hátsók is világítanak fölöslegesen.
Az előbbi képet töröltem, mert tényleg az utastérben van a relé.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.25 vasárnap, 20:28:03 írta nagytomi » Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7255 Dátum: 2011.09.25 vasárnap, 20:30:35 »

Csak keresem a lehetőségeket. Nem gányolni akarok, hanem valami okos megoldást. A drága Osram ne világítson nappal. Meg ugye most a hátsók is világítanak fölöslegesen.
Az előbbi képet töröltem, mert tényleg az utastérben van a relé.
a gyárinálokosabb megoldás nem kell......csak 1 relé. +munka.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ede
Vendég
« Új hozzászólás #7256 Dátum: 2011.09.27 kedd, 07:39:54 »

Sziasztok,
Vasárnap egy érdekes jelenséggel találkoztam. A fed. komputer fordulatszámmérője kilendült 5000-ig, illetve a sebességmérő is kilendült (városi forgalomnál 40-50 km-es sebességnél), a  napi km számláló lenullálózódott. Mi lehet az oka a hibajelenségnek? Tudtok esetleg segíteni, találkozott már valaki ilyennel?
Köszi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7257 Dátum: 2011.09.27 kedd, 09:29:28 »

Sziasztok,
Vasárnap egy érdekes jelenséggel találkoztam. A fed. komputer fordulatszámmérője kilendült 5000-ig, illetve a sebességmérő is kilendült (városi forgalomnál 40-50 km-es sebességnél), a  napi km számláló lenullálózódott. Mi lehet az oka a hibajelenségnek? Tudtok esetleg segíteni, találkozott már valaki ilyennel?
Köszi

Milyen állapotban van az aksid?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ede
Vendég
« Új hozzászólás #7258 Dátum: 2011.09.27 kedd, 10:38:21 »

2009-ben vettem a kocsit, akkor még a gyári volt benne, karácsonyra kapott egy újat, mert végleg beadta a kulcsot. Úgyhogy két éves lesz karácsonykor.

Milyen állapotban van az aksid?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7259 Dátum: 2011.09.27 kedd, 13:11:16 »

Sziasztok,
Vasárnap egy érdekes jelenséggel találkoztam. A fed. komputer fordulatszámmérője kilendült 5000-ig, illetve a sebességmérő is kilendült (városi forgalomnál 40-50 km-es sebességnél), a  napi km számláló lenullálózódott. Mi lehet az oka a hibajelenségnek? Tudtok esetleg segíteni, találkozott már valaki ilyennel?
Köszi
ez elektromos hiba szokott lenni. Földelés, töltés, akksi.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7260 Dátum: 2011.09.27 kedd, 15:09:44 »

ez elektromos hiba szokott lenni. Földelés, töltés, akksi.
Ezeket méresd meg,nézesd át.Az akksit mikor méred terhelve is mérd necsak alap állapotban.Az,hogy 2 éves nemjelent semmit.Havernak a mondiba 8hónapos ment taccsra de meg is állt.Minden kilengett és menetközben leállt.Vontatás lett belőle,majd egy napos töltés után kiderült ez a gond,nem vett fel semmi töltést.Mégmielőtt így jársz esneki a mérésnek átnézésnek.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
drof
Vendég
« Új hozzászólás #7261 Dátum: 2011.09.27 kedd, 15:27:23 »


Az aksi/töltés teljesen jó. Ugye a benzinesnél egy kicsivel alacsonyabb a töltőfeszültség, 13,6-13,8V, minden más feszültség is alacsonyabb emiatt.

A potit ki lehet mérni. Neked szerintem mafod nincs, csak map, na azt kéne puceválni.

Írd már az aláírásodba, milyen autód, azaz motorod van. Mondjuk 1,8i, 125 ló.

A töltés szerintem is jó. Indítás után 1-2 percig 14.4-14.5 V nekem is (gondolom nagyobb az áramfelvétele az egész este álló-dolgozó akksinak és emiatt a zsenerátor fesszabályzója engedi maximumon tölteni), aztán beáll 13.7 V-ra és ott is marad egész úton.

2-3 napig álló motornál, reggeli hidegindításkor nálam is 11.7 V szokott lenni, lellítás után meg 12.2-12.4 V.

IMO ez teljesen rendben van egy benyás autónál.
 
Naplózva
Broci
Vendég
« Új hozzászólás #7262 Dátum: 2011.09.28 szerda, 04:19:42 »

valakinél hallottam,hogy a kárpit felső részét kilehet feszíteni annyira,hogy a zárat mechanikusan kilehet nyitni belülről kézzel.asszem a behúzónál lévő csavart kell kivenni hozzá.... Roll Eyes
Nos a zármizéria (jobb hátsó) folytatódik. Szóval kibontottam az ajtópanelt szépen ment is minden. A zár motorjára egy 3eres csatlakozó megy a külső oldaltól befelé haladva egy sárga-fekete, fehér-fekete, és  végül egy vastagabb sárga vezeték. Ki szeretném szűrni, hogy vezérlés oldali a probléma (kp.zár nem nyit-zár), vagy a zár szart be és cserélni kell. Próbáltam méregetni, de lévén digitális autoranges műszerem csak azt láttam, hogy gombnyomásra(nyitás, ill zárás), itt ott elkezdenek vadul ugrálni a digitek... Szóval a kérdés melyik ér micsoda és mit kellene mérnem? Kell-e keressek kint 12V-os fix tápot? Mert úgy tűnt a két szélső vezeték között egy pill megjelenik a 12V valamelyik gomb nyomásra, de fixen nincs kint semmi, ami laikusként logikusnak tűnik. Ha a zár felé mértem a feketés erekhez tartozó tüskék közt mértem 12kOhmot nyitott ajtónál, más értelmezhető ellenállást nem láttam. Gondolom az ajtó nyitva jelzés is valahol innen mehet be?
Elkéne egy kis segítség...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7263 Dátum: 2011.09.28 szerda, 18:13:13 »

Nos a zármizéria (jobb hátsó) folytatódik. Szóval kibontottam az ajtópanelt szépen ment is minden. A zár motorjára egy 3eres csatlakozó megy a külső oldaltól befelé haladva egy sárga-fekete, fehér-fekete, és  végül egy vastagabb sárga vezeték. Ki szeretném szűrni, hogy vezérlés oldali a probléma (kp.zár nem nyit-zár), vagy a zár ***t be és cserélni kell. Próbáltam méregetni, de lévén digitális autoranges műszerem csak azt láttam, hogy gombnyomásra(nyitás, ill zárás), itt ott elkezdenek vadul ugrálni a digitek... Szóval a kérdés melyik ér micsoda és mit kellene mérnem? Kell-e keressek kint 12V-os fix tápot? Mert úgy tűnt a két szélső vezeték között egy pill megjelenik a 12V valamelyik gomb nyomásra, de fixen nincs kint semmi, ami laikusként logikusnak tűnik. Ha a zár felé mértem a feketés erekhez tartozó tüskék közt mértem 12kOhmot nyitott ajtónál, más értelmezhető ellenállást nem láttam. Gondolom az ajtó nyitva jelzés is valahol innen mehet be?
Elkéne egy kis segítség...
Nincs rajta folyamatos táp,csak pillanatra adja ki a 12v ot a GEM!
szóval csak a rajzával tudok neked segíteni,de ennek elégnek kell lennie:

http://invitelweb.hu/tamas.simon/ajto.doc
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #7264 Dátum: 2011.09.28 szerda, 20:08:00 »

ennyiért tartaléknak is megéri szerintem akinek ilyen van...

http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/mondeo_320d_turbo_elekronika_10.000

Ez tök jó, ez bármilyen elektromos turbós mondira jó? Mivel lehet beazonosítani, hogy jó-e? Mert megnéztem az enyémet és teljesen ugyan ezek a feliratok vannak rajta.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #7265 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 17:57:20 »

Egy kis segítség.
A fűthető ablakmosó fúvókát komplikált beszerelni?
Előre is köszi!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7266 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 19:11:01 »

Egy kis segítség.
A fűthető ablakmosó fúvókát komplikált beszerelni?
Előre is köszi!

Elmesz a Visegradi utcaba a Skoda nenihez, es veszel egy parat. Fabiara valo kell.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #7267 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 19:33:05 »

Sziasztok!

Van egy 2001-es 2l-es benzines Ghia Mondeom. Két dologban szeretném a segítségeteket kérni.

Minden nap az első indításnál leseik a fordulat és közben párhuzamosan köhög, rángat a motor. Ez kb. 3 mp-ig tart, majd minden rendben. Ha 4-5 óra múlva indítom, akkor semmi gond, de ha kb. 12 órát ismét áll, akkor a probléma ismét fennáll. Ezzel párhuzamosan az aksi nagyon elkezdett szulfátosodni. Ha jól tudom, ez a rossz töltés miatt van (javítsatok ki ha tévedek). Elképzelhető, hogy a két hiba összefügg és rossz az aksi? Esetleg más ötlet?

A másik dolog az az, hogy egy hete folyamatosan megy a hűtő ventilátor indítástól leállításig. A fedélzeti számítógép 6 dl-el több fogyasztást el is könyvelt azóta, pedig mindig nagyon stabil a 8,4-es átlag. Mostanában reggel olyan 10°C-ban indulok el, akkor is megy mindig. Elromlott a termosztátom? Mit gondoltok?


Hálásan köszönöm a válaszaitokat és minden eddigi segítségeteket!

Üdv.: Sofi
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7268 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 19:45:10 »

Sziasztok!

Van egy 2001-es 2l-es benzines Ghia Mondeom. Két dologban szeretném a segítségeteket kérni.

Minden nap az első indításnál leseik a fordulat és közben párhuzamosan köhög, rángat a motor. Ez kb. 3 mp-ig tart, majd minden rendben. Ha 4-5 óra múlva indítom, akkor semmi gond, de ha kb. 12 órát ismét áll, akkor a probléma ismét fennáll. Ezzel párhuzamosan az aksi nagyon elkezdett szulfátosodni. Ha jól tudom, ez a rossz töltés miatt van (javítsatok ki ha tévedek). Elképzelhető, hogy a két hiba összefügg és rossz az aksi? Esetleg más ötlet?

A másik dolog az az, hogy egy hete folyamatosan megy a hűtő ventilátor indítástól leállításig. A fedélzeti számítógép 6 dl-el több fogyasztást el is könyvelt azóta, pedig mindig nagyon stabil a 8,4-es átlag. Mostanában reggel olyan 10°C-ban indulok el, akkor is megy mindig. Elromlott a termosztátom? Mit gondoltok?


Hálásan köszönöm a válaszaitokat és minden eddigi segítségeteket!

Üdv.: Sofi

úgy vettem észre nagyon sok mindenkinek van problémája a ventilátorral pl.: nekem is elvotl szenesedve a csatlakozó a hűtő alján (a sofőr felőli oldalon van) inkább csak alulról lehet jól megvizsgálni, mióta Vik megcsinálta az enyémet is már nem megy egyfolytában a venti
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.29 csütörtök, 19:49:19 írta sanyikabacsi » Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #7269 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 20:14:58 »

Elmesz a Visegradi utcaba a Skoda nenihez, es veszel egy parat. Fabiara valo kell.

AndyA


Vagy ha érdekel nekem van használt, gyári fűthető fúvókám, hibátlan állapotú.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
volkov
Vendég
« Új hozzászólás #7270 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 21:39:32 »

Kész van Smiley

Mondeo mk3 műszer egy 86-os Escortban  nyes





Azt tudja esetleg vki, hogy a dupla-zárást hogy a fenébe lehetne "emulálni"? Hogy legyen riasztó is?

Elektromos ablakoknak van valami külön modulja vagy reléje, ami az egy-érintéses fel-le dolgot vezérlni, vagy a motor "tudja"?
Mert nem a GEM vezérli, ez tuti.

És végül: a GEM is VSS jelet kap, vagy a CAN-BUS-ból nyeri az infót, hogy mennyivel megyek? Mert nem tudom megcsinálni az automata ajtózárást elindulás után Sad


Köszi! Smiley
Naplózva
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #7271 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 21:47:30 »

Szia!

Nálam ugyanezen jelenségek voltak, igaz 5 ajtós vagyok, de előszőr csak akkor nem működött a csomagtartó mikrókapcsoló és ugyanekkor a középkonzoli kapcsoló, amikor beálltak a hidegebb idők, majd egyre rosszabb lett a dolog. CSERÉLTEM HÁTSÓ MIKRÓKAPCSOLÓT 10.400 Ft-ét ÉS AZ NEM OLDOTTA MEG A DOLGOT!
Évekig játszottam a zárak kenőanyaggal való feltöltésével, csak időlegesen segített!
A végleges megoldás a bal első zár cseréje!
Amit tapasztalsz az azért van mert a bal elsőt amikor kulcsal, vagy távirányítóval kinyitod, kinyílik, de a GEM nem látja, mert az állást másoló mikrókapcsoló nem ad át. Ezek után jogos, hogy nem engedi a középkonzoli nyitást, vagy a csomi gumigombot, amikor ő úgy tudja, hogy a kocsi zárva van, vagy inkább nincs nyitva a főnök ajtó! Ezért van, hogy nem működik belülről a zárak nyitása zárása központilag, mert ha egyszer ki sem nyitod (a GEM nem látja) miért adna nyitó parancsot a többi ajtóra, illetve miért zárjon rá a többire, ha bal egyes eddig sem volt nyitva, végig zárva látta.
Fogadjunk, hogy a késleltetett belső világítás sem működik. Becsukod az ajtó és egyből elalszik - ugye?



Hogy is van ez, ha nem működik a kombim csomagtartó mikrokapcsolós nyitása, csak kulcsról akkor a bal első zár a ludas? Nekem műxik a késleltett belső világítás kikapcsolás, tehát érzékeli a GEM Wink (gondolom) Akkor miért nem műxik a csomagtartózár? Ha szétszedem látok valamit rajta, vagy cseréljem? Mi a tuti próba?
R
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7272 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 21:49:21 »

Kész van Smiley

Mondeo mk3 műszer egy 86-os Escortban  nyes

Naggyon komoly!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7273 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 22:00:24 »

Hogy is van ez, ha nem működik a kombim csomagtartó mikrokapcsolós nyitása, csak kulcsról akkor a bal első zár a ludas? Nekem műxik a késleltett belső világítás kikapcsolás, tehát érzékeli a GEM Wink (gondolom) Akkor miért nem műxik a csomagtartózár? Ha szétszedem látok valamit rajta, vagy cseréljem? Mi a tuti próba?
R

Nos akkor már megint melléfogtam  szomoru1 (a belső világítással - de akkor a hiba sem egyezik)
Kombiban Alf van otthon, a kombi mikrókapcsolóra van javítási tanácsadás is
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Kombi_csomagt%C3%A9r_ajt%C3%B3_mikrokapcsol%C3%B3_csere_Mk3
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.29 csütörtök, 22:07:14 írta V.Tamás » Naplózva
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #7274 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 22:24:00 »

Hátha valakit érdekel.
Szerettem volna utólag MK3 2.0 TDCI-be anyós ülés légzsák kikapcsolót szereltetni. Ma beszéltem villanyásszal aki utána nézett a dolognak.   szomoru1 és Wink egyszerre. A jó hír: lehet utólag ilyet beszerelni, a rossz hír: de alsó hangon 100e pénz+szerelés. Cserélni kell az övfeszítőt, 2 db légzsák szimulátor izé, plusz ECU programozás + szerelés,vezetékezés. Ja és a lényeg NEM KAPCSOLHATÓ hanem FIX. A másik rossz hír, hogy ford-tól nem lehet rendelni, mert már cikkszám sincs  gun állítólag a Cromaxosok tudnak még ilyet hozni, mert törökökön keresztül megy a beszerzés. Szóval én lemondtam a kikapcsolásról. Én balga azt hittem, hogy ócsóért megúszom és a 3-ik gyerkőcöt a babahordozóval előrelehet tenni. (elég szűkös hátul 2 gyerekülés+babahordó. Konkrétan cipőkanállal lehet az öveket becsatolni sötétben megsem merem próbálni. ISOFIX.. na az meg nincs  Huh?
R
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7275 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 22:29:25 »

Hátha valakit érdekel.
Szerettem volna utólag MK3 2.0 TDCI-be anyós ülés légzsák kikapcsolót szereltetni. Ma beszéltem villanyásszal aki utána nézett a dolognak.   szomoru1 és Wink egyszerre. A jó hír: lehet utólag ilyet beszerelni, a rossz hír: de alsó hangon 100e pénz+szerelés. Cserélni kell az övfeszítőt, 2 db légzsák szimulátor izé, plusz ECU programozás + szerelés,vezetékezés. Ja és a lényeg NEM KAPCSOLHATÓ hanem FIX. A másik rossz hír, hogy ford-tól nem lehet rendelni, mert már cikkszám sincs  gun állítólag a Cromaxosok tudnak még ilyet hozni, mert törökökön keresztül megy a beszerzés. Szóval én lemondtam a kikapcsolásról. Én balga azt hittem, hogy ócsóért megúszom és a 3-ik gyerkőcöt a babahordozóval előrelehet tenni. (elég szűkös hátul 2 gyerekülés+babahordó. Konkrétan cipőkanállal lehet az öveket becsatolni sötétben megsem merem próbálni. ISOFIX.. na az meg nincs  Huh?
R
Az súlyra kapcsol, be, ill. ki próbáld meg, hogy bekötöd a biztiövet az anyósülésen, de nem ül benne senki, elméletileg akkor ki kell kapcsoljon a légzsák is, legalábbis nekem így működött, és a gyereket is előre tudtam tennni, mert 30 kg, a kapcsolási határ. Egy kis lámpa is ég ilyenkor a középkonzolnál a vészvillogó mellett
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.29 csütörtök, 22:31:06 írta wyctor » Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7276 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 22:37:32 »

Az súlyra kapcsol, be, ill. ki próbáld meg, hogy bekötöd a biztiövet az anyósülésen, de nem ül benne senki, elméletileg akkor ki kell kapcsoljon a légzsák is, legalábbis nekem így működött, és a gyereket is előre tudtam tennni, mert 30 kg, a kapcsolási határ. Egy kis lámpa is ég ilyenkor a középkonzolnál a vészvillogó mellett
Csak az első faceliftig van ez így utána úgytudom már nincs.Nekem müködik is .20kg a határ az pont egy gyerek ülés.Ha rátesuzel valamit és bekötöd akkor igen kigyullad a lámpa a vészvillogó mellett,és inaktív a jobb oldal.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7277 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 22:41:04 »

Csak az első faceliftig van ez így utána úgytudom már nincs.Nekem müködik is .20kg a határ az pont egy gyerek ülés.Ha rátesuzel valamit és bekötöd akkor igen kigyullad a lámpa a vészvillogó mellett,és inaktív a jobb oldal.
nekem nincs ilyen Sad úgy néz ki, hogy ez is felszereltség függő
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7278 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 22:42:23 »

Hogy is van ez, ha nem működik a kombim csomagtartó mikrokapcsolós nyitása, csak kulcsról akkor a bal első zár a ludas? Nekem műxik a késleltett belső világítás kikapcsolás, tehát érzékeli a GEM Wink (gondolom) Akkor miért nem műxik a csomagtartózár? Ha szétszedem látok valamit rajta, vagy cseréljem? Mi a tuti próba?
R
Ha kiszereled akkor mérd meg ha adsz neki tápot kattan-e?Továbbá van a hátsó ajtóban egy fekete sorkapocs annál is szét tud csúszni.Na ott szorítsd össze az érintkezőket.A bal első ajtó vastag kábelét ha lecsavarod és befújod WD40-el segíthet mert beszokott párásodni.Csak utána az ablakot a balelsőt programozni kell az automata felhúzás miatt.Nekem kicserélés után tuti.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7279 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 22:43:39 »

nekem nincs ilyen Sad úgy néz ki, hogy ez is felszereltség függő
Tudom,hisz ezt már mi beszéltük.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #7280 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 22:47:43 »

Csak az első faceliftig van ez így utána úgytudom már nincs.Nekem müködik is .20kg a határ az pont egy gyerek ülés.Ha rátesuzel valamit és bekötöd akkor igen kigyullad a lámpa a vészvillogó mellett,és inaktív a jobb oldal.
Aha holnap kipróbálom. Szóval ha világít valami akkor kikapcsolt állapotban van. Amúgy meddig tekinthető első faceliftig,az enyém 2003.11 havi?
R
Naplózva
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #7281 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 22:48:33 »

Ha kiszereled akkor mérd meg ha adsz neki tápot kattan-e?Továbbá van a hátsó ajtóban egy fekete sorkapocs annál is szét tud csúszni.Na ott szorítsd össze az érintkezőket.A bal első ajtó vastag kábelét ha lecsavarod és befújod WD40-el segíthet mert beszokott párásodni.Csak utána az ablakot a balelsőt programozni kell az automata felhúzás miatt.Nekem kicserélés után tuti.

 worship worship
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7282 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 22:49:51 »

Aha holnap kipróbálom. Szóval ha világít valami akkor kikapcsolt állapotban van. Amúgy meddig tekinthető első faceliftig,az enyém 2003.11 havi?
R
Sajnos onnan,de azért próbáld ki.Az enyém GHIA és német piacos kivitel.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7283 Dátum: 2011.09.30 péntek, 19:46:45 »

Kész van Smiley

Mondeo mk3 műszer egy 86-os Escortban  nyes



Azt tudja esetleg vki, hogy a dupla-zárást hogy a fenébe lehetne "emulálni"? Hogy legyen riasztó is?

Elektromos ablakoknak van valami külön modulja vagy reléje, ami az egy-érintéses fel-le dolgot vezérlni, vagy a motor "tudja"?
Mert nem a GEM vezérli, ez tuti.

És végül: a GEM is VSS jelet kap, vagy a CAN-BUS-ból nyeri az infót, hogy mennyivel megyek? Mert nem tudom megcsinálni az automata ajtózárást elindulás után Sad


Köszi! Smiley
Gratula! taps Nem semmi! eljen

De van Tis-ed nem?Teljesen jól le van rajzolva a duplazárás is!Egy relét megvezérelsz párhuzamosan a zárakkal,és már meg is lesznek a megfelelő kapcsolóid!Itt látod (kb300as nagyításban),hogy hova mennek be a gem-be a kapcsoló jelek: http://invitelweb.hu/tamas.simon/duplazaras.doc


VSS jelet kap a műszercsoport 6os lábáról egy fehér-zöld vezetéken,és a GEM 12es lábára érkezik! Wink wave


És az ablakos kérdésed is benn van a tisben.Az egy érintéses le és felhúzást csak a kapcsolók és a motor végzi KIVÉVE,hogy a motor 6os lába bevan kötve a GEM -be a 17es lábra,ugyanis az automata le és felhúzást a távirányítóval viszont a GEM vezérli!
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.30 péntek, 19:54:20 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
volkov
Vendég
« Új hozzászólás #7284 Dátum: 2011.09.30 péntek, 19:52:44 »

Gratula! taps Nem semmi! eljen

De van Tis-ed nem?Teljesen jól le van rajzolva a duplazárás is!Egy relét megvezérelsz párhuzamosan a zárakkal,és már meg is lesznek a megfelelő kapcsolóid!Itt látod (kb300as nagyításban),hogy hova mennek be a gem-be a kapcsoló jelek: http://invitelweb.hu/tamas.simon/duplazaras.doc


VSS jelet kap a műszercsoport 6os lábáról egy fehér-zöld vezetéken,és a GEM 12es lábára érkezik! Wink wave
Van Tis-em, igen. Hogy mit-hová az is oké. De a zár az fix-en áll a "SET" ill. "RESET" jelen? Vagy csak impulzust vár? Mert pl záráskor nem tartanék egy relét fixen behúzva... (lehet kéne egy kibelezett mk3 mondi zár megvizslatni  vigyor3)

VSS- t köszi, holnap kipróbálom  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7285 Dátum: 2011.09.30 péntek, 19:57:20 »

Van Tis-em, igen. Hogy mit-hová az is oké. De a zár az fix-en áll a "SET" ill. "RESET" jelen? Vagy csak impulzust vár? Mert pl záráskor nem tartanék egy relét fixen behúzva... (lehet kéne egy kibelezett mk3 mondi zár megvizslatni  vigyor3)

VSS- t köszi, holnap kipróbálom  worship
Azok a jelek a zár mechanikus állásától függenek.Mikrokapcsolók adják.Amúgy nem záráskor kellene a relét húzatni,hanem nyitáskor.Záráskor elengeded a relét,és használod a nyitó és a záró érintkezőket is.így nem terhelné az akkut,ha meg nyitod,akkor biztos be is indítod az autót-akkor meg már mindegy,hogy egy mikrorelével több vagy kevesebb.
Az ablakos kérdésedre is írtam az előzőben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tamstth
Vendég
« Új hozzászólás #7286 Dátum: 2011.10.01 szombat, 10:45:52 »

Nem megy az indexem, se a vészvillogó....van neki valami biztosítéka..?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7287 Dátum: 2011.10.01 szombat, 11:08:13 »

Nem megy az indexem, se a vészvillogó....van neki valami biztosítéka..?
küldtem pü-t!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
volkov
Vendég
« Új hozzászólás #7288 Dátum: 2011.10.01 szombat, 13:29:30 »

Azok a jelek a zár mechanikus állásától függenek.Mikrokapcsolók adják.Amúgy nem záráskor kellene a relét húzatni,hanem nyitáskor.Záráskor elengeded a relét,és használod a nyitó és a záró érintkezőket is.így nem terhelné az akkut,ha meg nyitod,akkor biztos be is indítod az autót-akkor meg már mindegy,hogy egy mikrorelével több vagy kevesebb.
Az ablakos kérdésedre is írtam az előzőben.
Hm...
És akkor hogy van a 3 állapot? Mármint melyik mikor? Mert van a "SET" a "RESET" meg a "NORMAL" vagy mi.
(mennyibe kerül kb egy vezetőoldali mondeo zár? akár angolból is jó nekem Smiley )

Azt nem tudod véletlenül, hogy az ablak honnan tudja? Pozicíót érzékel? Áramkorlátos?

(a műszerbe nem is megy VSS jel, minden vacok a BUS-on kap, de ma kiderül mit csinál...  nyes)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7289 Dátum: 2011.10.01 szombat, 15:37:43 »

Hm...
És akkor hogy van a 3 állapot? Mármint melyik mikor? Mert van a "SET" a "RESET" meg a "NORMAL" vagy mi.
(mennyibe kerül kb egy vezetőoldali mondeo zár? akár angolból is jó nekem Smiley )

Azt nem tudod véletlenül, hogy az ablak honnan tudja? Pozicíót érzékel? Áramkorlátos?

(a műszerbe nem is megy VSS jel, minden vacok a BUS-on kap, de ma kiderül mit csinál...  nyes)
normal:1es zárás, set:2es zárás,reset:nyitás
szerintem bontott balkormányos zár 15 körül van,angol talán olcsóbban....
Az ablakról nem tudom pontosan,de szerintem áramot figyelhet,mert a kezedet sem csukja oda,ha közéteszed-visszanyit.
A Gem-be pedig vss jel fut be-legalább is a műszercsoporttól!Ezt használja a biztonsági öv figyelmeztetőhöz is.
http://invitelweb.hu/tamas.simon/gem1.doc
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Flyby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #7290 Dátum: 2011.10.02 vasárnap, 15:55:03 »

Szia!

Nálam ugyanezen jelenségek voltak, igaz 5 ajtós vagyok, de előszőr csak akkor nem működött a csomagtartó mikrókapcsoló és ugyanekkor a középkonzoli kapcsoló, amikor beálltak a hidegebb idők, majd egyre rosszabb lett a dolog. CSERÉLTEM HÁTSÓ MIKRÓKAPCSOLÓT 10.400 Ft-ét ÉS AZ NEM OLDOTTA MEG A DOLGOT!
Évekig játszottam a zárak kenőanyaggal való feltöltésével, csak időlegesen segített!
A végleges megoldás a bal első zár cseréje!
Amit tapasztalsz az azért van mert a bal elsőt amikor kulcsal, vagy távirányítóval kinyitod, kinyílik, de a GEM nem látja, mert az állást másoló mikrókapcsoló nem ad át. Ezek után jogos, hogy nem engedi a középkonzoli nyitást, vagy a csomi gumigombot, amikor ő úgy tudja, hogy a kocsi zárva van, vagy inkább nincs nyitva a főnök ajtó! Ezért van, hogy nem működik belülről a zárak nyitása zárása központilag, mert ha egyszer ki sem nyitod (a GEM nem látja) miért adna nyitó parancsot a többi ajtóra, illetve miért zárjon rá a többire, ha bal egyes eddig sem volt nyitva, végig zárva látta.
Fogadjunk, hogy a késleltetett belső világítás sem működik. Becsukod az ajtó és egyből elalszik - ugye?
Eltalátad, igen, pont ez lehet. Ma kiszereltem a hátsó ajtó mikrokapcsolót, kimértem, és JÓ. És tényleg nincs késleltetett lámpa.
Ez a bal első zárcsere ez mennyire komoly, komplett zárcsere? A meglévő kulcshoz igazítható az új zár? Költségben kb. mennyi?
Nem javítható (cserélhető) csak a nyitottságot jelző kapcsolója?
Naplózva

MK4 Mondeo 2.2 TDCi Titanium X automata kombi 2013
Ex: Mondeo MK3 és MK2
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7291 Dátum: 2011.10.02 vasárnap, 18:12:59 »

Eltalátad, igen, pont ez lehet. Ma kiszereltem a hátsó ajtó mikrokapcsolót, kimértem, és JÓ. És tényleg nincs késleltetett lámpa.
Ez a bal első zárcsere ez mennyire komoly, komplett zárcsere? A meglévő kulcshoz igazítható az új zár? Költségben kb. mennyi?
Nem javítható (cserélhető) csak a nyitottságot jelző kapcsolója?
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.08.25 csütörtök, 08:07:59
http://kepfeltoltes.hu/110825/DSCF6698_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110825/DSCF6700_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110825/DSCF6702_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110520/DSCF6709_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/110825/DSCF8861_www.kepfeltoltes.hu_.jp Na ezeket nézd meg.A zárat kompletten kell cserélni.Mikor kérdeztem kb ha új 35 körül lehet azt mondták._
Az egyik kép nem jött át a bejegyzést megtudod nézni  Elektromo dolgok 143. oldalon V Tamás bejegyzésnél.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.02 vasárnap, 18:18:14 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7292 Dátum: 2011.10.02 vasárnap, 23:42:35 »

Eltalátad, igen, pont ez lehet. Ma kiszereltem a hátsó ajtó mikrokapcsolót, kimértem, és JÓ. És tényleg nincs késleltetett lámpa.
Ez a bal első zárcsere ez mennyire komoly, komplett zárcsere? A meglévő kulcshoz igazítható az új zár? Költségben kb. mennyi?
Nem javítható (cserélhető) csak a nyitottságot jelző kapcsolója?

Szia!

A kulcs része nem változik, a zárról teszek ide képet (csak a fehér műanyag + fém rész a zár):
http://kepfeltoltes.hu/110825/DSCF8861_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Javíthatóság nem igazán jött eddig össze, Alf bontott szét egy zárat, de megítélése szerint csak roncsolva szedhető szét - sajna. Wyctor-t kérdezd új zár ügyben, sajna nem olcsó dolog, de a cseréje óta nálam semmi gond nincs, minden megfelelően működik.
Naplózva
feltaláló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Új hozzászólás #7293 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 19:22:52 »

Sziasztok!
Tegnap kifeküdt a generátorom,és ami furcsa,hogy a töltésjelző lámpa indítás után kialszik. falbav
Valakinek volt már ilyen gondja?
Naplózva

2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7294 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 19:23:08 »

Hm...
És akkor hogy van a 3 állapot? Mármint melyik mikor? Mert van a "SET" a "RESET" meg a "NORMAL" vagy mi.
(mennyibe kerül kb egy vezetőoldali mondeo zár? akár angolból is jó nekem Smiley )

Azt nem tudod véletlenül, hogy az ablak honnan tudja? Pozicíót érzékel? Áramkorlátos?

(a műszerbe nem is megy VSS jel, minden vacok a BUS-on kap, de ma kiderül mit csinál...  nyes)
na,jutottál valamire?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7295 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 19:23:53 »

Sziasztok!
Tegnap kifeküdt a generátorom,és ami furcsa,hogy a töltésjelző lámpa indítás után kialszik. falbav
Valakinek volt már ilyen gondja?
a lámpát a PCM kezeli-ezek szerint rosszul....




A PCM vezérli a kombinált műszerben található töltésellenőrző lámpa működését. Ezért a PCM felelős a figyelmeztető lámpa kikapcsolásáért a motor elindulása után, és bekapcsolásáért hiba esetén; a PCM a figyelmeztető lámpát bekapcsolt gyújtásnál, leállított motornál és lefulladásnál is bekapcsolja.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.03 hétfő, 19:25:43 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #7296 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 21:18:56 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne felétek, szeretném kérni a véleményeteket is.
Önindító problémám van.(?) A jelenség, hogy indítózáskor, de nem minden esetben nem akar visszaugrani a bendix, most már olyan jelenségem is volt, hogy ráindítottam, azaz a gyújtáskapcsoló elfordítása után se kép se hang... Aztán újra indítózás és sikerült. Ez ma történt és vele egy időben az autómat klíma kijelző villogott. Szóval sok misztikus hiba jelent meg egyszerre. Arra gondoltam lehet valami közös kiindulópont...Várom a segítségeteket. Köszönöm.
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7297 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 21:37:56 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne felétek, szeretném kérni a véleményeteket is.
Önindító problémám van.(?) A jelenség, hogy indítózáskor, de nem minden esetben nem akar visszaugrani a bendix, most már olyan jelenségem is volt, hogy ráindítottam, azaz a gyújtáskapcsoló elfordítása után se kép se hang... Aztán újra indítózás és sikerült. Ez ma történt és vele egy időben az autómat klíma kijelző villogott. Szóval sok misztikus hiba jelent meg egyszerre. Arra gondoltam lehet valami közös kiindulópont...Várom a segítségeteket. Köszönöm.

Lépj be az info menübe, és nézd meg indítózás előtt és alatt az aksi feszültségét.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #7298 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 21:43:14 »

Lépj be az info menübe, és nézd meg indítózás előtt és alatt az aksi feszültségét.

Megnézem. Köszönöm. Az önindító nem ugrik vissza az is aksi probléma lenne?
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7299 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 21:46:12 »

Megnézem. Köszönöm. Az önindító nem ugrik vissza az is aksi probléma lenne?

Biztos, hogy nem. Inkább mechanikus hiba az önindítóban. A villogás lehet attól, hogy beragad az önindító, a motor tekeri, jóval gyorsabban, mint kéne.
De azért legyünk tisztában a számokkal. Indítás előtt 12V felett, alatt pedig 11V felett kell lennie.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 [146] 147 148 149 150 151 152 153 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.