Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.29 szerda, 12:42:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 145 146 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10337558 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6900 Dátum: 2011.08.05 péntek, 19:16:00 »

1.8 benzines a gép.
Kiindulásként gyertya-kábelek Trafó milyen állapotban vannak önindító jól müködik-e légszürő mikor volt cserélve?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #6901 Dátum: 2011.08.06 szombat, 18:23:26 »

nincsen valakinek elfekvőbe otthon egy 2003/12 havi mondeora való antenna+talp.Ma sikerült letörni mikor le akartam csavarni falbav

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6902 Dátum: 2011.08.06 szombat, 21:33:30 »

nincsen valakinek elfekvőbe otthon egy 2003/12 havi mondeora való antenna+talp.Ma sikerült letörni mikor le akartam csavarni falbav


szomoru1 én is ettől tartok, hogy így járok, ezért nem nyúltam hozzá szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #6903 Dátum: 2011.08.06 szombat, 22:02:15 »

Ki keresett mostanaban ulesfutest? Rendelek egyet a hatso ulesemre, meg egy fust alatt meg annak, aki ker belole.

Waeco fajta, amilyent mar vettunk korabban is. 60 Euro + egy tizes a posta, de tobb darab is ugyanugy egy tizes.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6904 Dátum: 2011.08.06 szombat, 22:03:57 »

Ki keresett mostanaban ulesfutest? Rendelek egyet a hatso ulesemre, meg egy fust alatt meg annak, aki ker belole.

Waeco fajta, amilyent mar vettunk korabban is. 60 Euro + egy tizes a posta, de tobb darab is ugyanugy egy tizes.

AndyA
Gabe Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6905 Dátum: 2011.08.06 szombat, 22:07:34 »

szomoru1 én is ettől tartok, hogy így járok, ezért nem nyúltam hozzá szomoru1
nekem se jön ki  Grin
akkor törni kell?
elöl hülyén állna a cápauszony, mi?  Grin mert valami aranyosabb antenna nem lenne rossz (gondolok itt hello kitty style-ra  eplus2)
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #6906 Dátum: 2011.08.06 szombat, 23:11:26 »

Én múltkor megfújtam.Ott szokott a beázás pára miatt zöldes lenni.Ha leveszed akkor az ablakot a bal elsőt újra kell programozni nefelejtsd el.

Ma adtam a csatinak, ahogy javasoltad - egyenlőre semmi + hatás  szomoru1.
A bal első zárral belül lesz valami. Ha kulcsal zárom, majd nyitom legtöbbször nem nyitja fel az összes ajtót csak a bal elsőt mechanikusan. Ilyenkor a csomi csak a távírányító direkt gombjára működik (1/2 éves gyári új!), aztán egyszer csak csattannak a zárak és minden működik, illetve akkor is minden jó, ha kulcsra való nyitáskor (ritkán de összejön) felnyitja az összes ajtó zárját.

Olvasom a Pécsi mini szerveződését....hajrá!!!
Naplózva
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #6907 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 08:23:12 »

szomoru1 én is ettől tartok, hogy így járok, ezért nem nyúltam hozzá szomoru1

inkább én se nyúltam volna hozzá falbav
nekifeszültem kézzel aztán eltört,nem is tudtam h ilyen erős vagyok hehe
most megy a keresgélés Sad
Naplózva
Lalee82
Vendég
« Új hozzászólás #6908 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 10:19:15 »

Eladó egy pár gyári xenon fényszóró Mondeo mk3-hoz 90.000 Ft. Érd: 06305612502
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6909 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 14:54:16 »

inkább én se nyúltam volna hozzá falbav
nekifeszültem kézzel aztán eltört,nem is tudtam h ilyen erős vagyok hehe
most megy a keresgélés Sad
Nekem is letört anno, de leszedtem az antenna talpat és kihajtottam belőle a beletört menetet. Valami 3ezer környékén vettem egy sima antennát és azt hajtottam bele. Mondjuk kicsit le kellett vágni az antenna gumis részéből, hogy az átmérője passzoljon.
Más.
Engem is elért az ablakmosó motor halál. Nos, aki akar spórolni, annak elmondom, hogy javítható a dolog. Nem kell feltétlenül másik motort venni. Kb. 2 óra barkácsolás.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6910 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 15:22:40 »

aloha!

Nem tudom mitévő legyek. Tünet: a digitklima panel nem működik. Semmilyen gombra nem reagál, gyújtásra nem kapcsol be automatikusan) Átnéztem belül valamint a motortérben lévő biztosítékokat (AC+ventilátor jelecskéseket), jók. Menet közben megy a klimahűtő ventilátor, ma (30°C) autópályán jövet éreztem tol egy kis hideget a szélvédőre, de sztem menetszélnek köszönhető. Valamint fél órára le is vettem az aksisarut, hátha ez segítene, de sajna nem :S

Amit tudni kell, péntek-szombat-vasárnap a kocsiban aludtam, mellettem sátraztak így néha a xenont használtuk világításnak + néha zene ezért lemerült az aksi (még gyári, egyszer tavasszal már így lemerült). Bebikáztuk (azszem 3xra sikerült, mindig kb. 5 perc járatás után próbálkoztam - akkor emlékeim szerint mikor ráadtam a gyújtást bekapcsolt a levegőkeringtetés és én ki is kapcsoltam azonnal, h ne merítse tovább az aksit). Közben volt egy 1 km-es utánfutó húzásom is, de az nemhiszem h bekavart és amikor Szegedről indultam észrevettem h nem tudom bekapcsolni. :S

Mi lehet a probléma?
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6911 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 15:43:16 »

aloha!

Nem tudom mitévő legyek. Tünet: a digitklima panel nem működik. Semmilyen gombra nem reagál, gyújtásra nem kapcsol be automatikusan) Átnéztem belül valamint a motortérben lévő biztosítékokat (AC+ventilátor jelecskéseket), jók. Menet közben megy a klimahűtő ventilátor, ma (30°C) autópályán jövet éreztem tol egy kis hideget a szélvédőre, de sztem menetszélnek köszönhető. Valamint fél órára le is vettem az aksisarut, hátha ez segítene, de sajna nem :S

Amit tudni kell, péntek-szombat-vasárnap a kocsiban aludtam, mellettem sátraztak így néha a xenont használtuk világításnak + néha zene ezért lemerült az aksi (még gyári, egyszer tavasszal már így lemerült). Bebikáztuk (azszem 3xra sikerült, mindig kb. 5 perc járatás után próbálkoztam - akkor emlékeim szerint mikor ráadtam a gyújtást bekapcsolt a levegőkeringtetés és én ki is kapcsoltam azonnal, h ne merítse tovább az aksit). Közben volt egy 1 km-es utánfutó húzásom is, de az nemhiszem h bekavart és amikor Szegedről indultam észrevettem h nem tudom bekapcsolni. :S

Mi lehet a probléma?
Most hogy így elmondtad lehet a bikázástól tönkrement a klímavezérlőd  szomoru1
Volt itt akinek a rádiója halt be egy bikázás után  Lips Sealed

facelift előtti az autód?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6912 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 16:59:29 »

Most hogy így elmondtad lehet a bikázástól tönkrement a klímavezérlőd  szomoru1
Volt itt akinek a rádiója halt be egy bikázás után  Lips Sealed

facelift előtti az autód?
utáni, F1 - gondolom jó drága dolog egy olyan  falbav
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #6913 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 18:12:17 »

Sziasztok!
A hétvége folyamán elsötétült a fordulatszám-jelzőm világításának jobb oldala. A műszerfal szerelés leírását megtaláltam, de az izzó típusát nem sajna :-(
Meg tudná valaki mondani, hogy milyen típusú izzót vegyek? Elméletileg autósboltban vagy villamossági üzletben keressem?
Előre is köszi valakinek: Laci worship
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6914 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 18:35:24 »

Sziasztok!
A hétvége folyamán elsötétült a fordulatszám-jelzőm világításának jobb oldala. A műszerfal szerelés leírását megtaláltam, de az izzó típusát nem sajna :-(
Meg tudná valaki mondani, hogy milyen típusú izzót vegyek? Elméletileg autósboltban vagy villamossági üzletben keressem?
Előre is köszi valakinek: Laci worship
Szerintem cseréld ki mind, mert szépen lassan kiég majd a többi is!! én ezt tettem, max egy fél órás meló az egész és minden világít!!

Szükséged lesz:
4db t10 3w
6db t5 1,2w

ahol én kértem csak úgy tudtak adni hogyha megmondtam hány wattost szeretnék  vigyor3 nem ismerték másképp!! max 900Ft-os történet!
azthiszem a fordulatmérőbe amúgy a t10 kell!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #6915 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 20:18:26 »

aloha!

Nem tudom mitévő legyek. Tünet: a digitklima panel nem működik. Semmilyen gombra nem reagál, gyújtásra nem kapcsol be automatikusan) Átnéztem belül valamint a motortérben lévő biztosítékokat (AC+ventilátor jelecskéseket), jók. Menet közben megy a klimahűtő ventilátor, ma (30°C) autópályán jövet éreztem tol egy kis hideget a szélvédőre, de sztem menetszélnek köszönhető. Valamint fél órára le is vettem az aksisarut, hátha ez segítene, de sajna nem :S

Amit tudni kell, péntek-szombat-vasárnap a kocsiban aludtam, mellettem sátraztak így néha a xenont használtuk világításnak + néha zene ezért lemerült az aksi (még gyári, egyszer tavasszal már így lemerült). Bebikáztuk (azszem 3xra sikerült, mindig kb. 5 perc járatás után próbálkoztam - akkor emlékeim szerint mikor ráadtam a gyújtást bekapcsolt a levegőkeringtetés és én ki is kapcsoltam azonnal, h ne merítse tovább az aksit). Közben volt egy 1 km-es utánfutó húzásom is, de az nemhiszem h bekavart és amikor Szegedről indultam észrevettem h nem tudom bekapcsolni. :S

Mi lehet a probléma?
azért ott vannak biztosítékok,amiket érdemes átnézni.de inkább az összeset! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6916 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 20:25:19 »

azért ott vannak biztosítékok,amiket érdemes átnézni.de inkább az összeset! Wink
holnap megteszem  worship
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #6917 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 20:26:45 »

Engem is elért az ablakmosó motor halál. Nos, aki akar spórolni, annak elmondom, hogy javítható a dolog. Nem kell feltétlenül másik motort venni. Kb. 2 óra barkácsolás.
Részleteket megtudni erről hogyan lehet? Készítenél róla valami leírást, ha lehetséges?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6918 Dátum: 2011.08.07 vasárnap, 22:16:12 »

Részleteket megtudni erről hogyan lehet? Készítenél róla valami leírást, ha lehetséges?
Nos, le kell szedni a jobb első kereket. A féltengely felett lévő borítást, ami mögött a főtengely szíjtárcsa van, szintén le kell venni (3 csavar). Aztán a kerékjárat borítását is meg kell bontani (pár csavar). Nem kell teljesen kivenni az egészet, elég csak az elejét és utána hátra lehet hajtani. Ekkor már látszik is az ablakmosó tartály, de még nem lehet hozzáférni teljesen. Ezért le kell szedni, illetve megbontani a lökhárító alatti szoknyát. Egy lemezcsavar tartja a lökös szélén, meg néhány műanyag fülecske. Ki kell feszegetni, de adja magát a dolog. Miután le tudjuk hajtani ezt, akkor már hozzáférhető a 3 db csavar (egy van a bal, kettő a jobb oldalán, ez utóbbiakat úgy kell kitapogatni) ami a tartályt tartja. A csavarok kiszedése után a tartály kimozdítható a helyéről és hozzáférhető a szivattyú. Két cső és egy villamos csati megy rá. A tartályba pedig egy gumi betéten (ami szűrő is) keresztül csatlakozik. Ha van még a tartyályban víz, akkor a szivattyú kifeszegetése után ki fog folyni. Tehát egy vödör jól jön. Ja és a csöveket ne keverjük össze! Az egyik hátra, a másik előre nyom. Ki kell húzni a szitjelzőt is. ezután ki lehet szednia tartályt. A szivattyú teteje simán lehúzható felfelé nem fogja igazán semmi csak rá van pattintva. Ekkor már látszik a szénkefetartó. Ezt két oldalon, két kis ráhajlított lemezdarab fogja. Egy kis lapos csavarhúzó segítségével ki lehet hajlítani a füleket. Ezután le lehet emelni, feszegetni a szénkefe tartót és ki lehet emelni a totál rozsdás forgórészt és ennyi a szétszerelés. Olyan az egész, mintha direkt úgy lenne tervezve, hogy bejusson a víz!  wow1 A házat amiben az állórész (mágnesek) van simán ki lehet mosni csap alatt. Én nyomtam bele mindent brigót, wd-40-et, mosószert, meg lapos csavarhúzóval kapirgáltam a rozsdát. A lényeg, hogy szedjük ki a trutyit valahogy. Lehet levegővel fúvatni stb. Arra kell figyelni, hogy a mágnesekre ra tud tapadni a fém rozsda. A kivezető csöveken keresztűl is kifúvattam, de ott nem volt rozsda. A forgórészt pedig egyszerűen lesmirgliztem. Az összeszerlés fordított sorrendben. Én egy kis zsírral azért megkentem a forgó részeket. A szénkefetartó beszerelése is tök egyszerű, a látszat ellenére, mert van rajta két kicsi lyuk. Ezekbe a kell két drótot beletolni, a szénkeféket szétnyitni és ezekkel nyitott állapotban rögzíteni. Ezután a helyére lehet tenni a szénkefetartót. A két kis fülecskét visszahajtani, a drótokat kihúzni. Fontos, hogy az elektromos kivezetés a csőcsonkok felé legyen. Ezután már csak a kupakot kell visszpattintani. Ezután már vissza lehet építeni az egész köcöllét a kiszereléshez képest fordított sorrendben. Az igényesek az ablakmosótartályt is kimoshatják.
Jó barkácsolást!
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.07 vasárnap, 22:22:01 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #6919 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 07:57:45 »

Nos, le kell szedni a jobb első kereket. A féltengely felett lévő borítást, ami mögött a főtengely szíjtárcsa van, szintén le kell venni (3 csavar). Aztán a kerékjárat borítását is meg kell bontani (pár csavar). Nem kell teljesen kivenni az egészet, elég csak az elejét és utána hátra lehet hajtani. Ekkor már látszik is az ablakmosó tartály, de még nem lehet hozzáférni teljesen. Ezért le kell szedni, illetve megbontani a lökhárító alatti szoknyát. Egy lemezcsavar tartja a lökös szélén, meg néhány műanyag fülecske. Ki kell feszegetni, de adja magát a dolog. Miután le tudjuk hajtani ezt, akkor már hozzáférhető a 3 db csavar (egy van a bal, kettő a jobb oldalán, ez utóbbiakat úgy kell kitapogatni) ami a tartályt tartja. A csavarok kiszedése után a tartály kimozdítható a helyéről és hozzáférhető a szivattyú. Két cső és egy villamos csati megy rá. A tartályba pedig egy gumi betéten (ami szűrő is) keresztül csatlakozik. Ha van még a tartyályban víz, akkor a szivattyú kifeszegetése után ki fog folyni. Tehát egy vödör jól jön. Ja és a csöveket ne keverjük össze! Az egyik hátra, a másik előre nyom. Ki kell húzni a szitjelzőt is. ezután ki lehet szednia tartályt. A szivattyú teteje simán lehúzható felfelé nem fogja igazán semmi csak rá van pattintva. Ekkor már látszik a szénkefetartó. Ezt két oldalon, két kis ráhajlított lemezdarab fogja. Egy kis lapos csavarhúzó segítségével ki lehet hajlítani a füleket. Ezután le lehet emelni, feszegetni a szénkefe tartót és ki lehet emelni a totál rozsdás forgórészt és ennyi a szétszerelés. Olyan az egész, mintha direkt úgy lenne tervezve, hogy bejusson a víz!  wow1 A házat amiben az állórész (mágnesek) van simán ki lehet mosni csap alatt. Én nyomtam bele mindent brigót, wd-40-et, mosószert, meg lapos csavarhúzóval kapirgáltam a rozsdát. A lényeg, hogy szedjük ki a trutyit valahogy. Lehet levegővel fúvatni stb. Arra kell figyelni, hogy a mágnesekre ra tud tapadni a fém rozsda. A kivezető csöveken keresztűl is kifúvattam, de ott nem volt rozsda. A forgórészt pedig egyszerűen lesmirgliztem. Az összeszerlés fordított sorrendben. Én egy kis zsírral azért megkentem a forgó részeket. A szénkefetartó beszerelése is tök egyszerű, a látszat ellenére, mert van rajta két kicsi lyuk. Ezekbe a kell két drótot beletolni, a szénkeféket szétnyitni és ezekkel nyitott állapotban rögzíteni. Ezután a helyére lehet tenni a szénkefetartót. A két kis fülecskét visszahajtani, a drótokat kihúzni. Fontos, hogy az elektromos kivezetés a csőcsonkok felé legyen. Ezután már csak a kupakot kell visszpattintani. Ezután már vissza lehet építeni az egész köcöllét a kiszereléshez képest fordított sorrendben. Az igényesek az ablakmosótartályt is kimoshatják.
Jó barkácsolást!
eljen Wink
http://mondeo.hu/index.php?topic=6338.msg574738#msg574738
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6920 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 16:06:34 »

Sziasztok!

Volna egy olan kérdésem, hogy ha hátramenetbe teszem az autót, elvileg meg kellene emelkednie az alapjárati fordulatszámnak 900 1/min -re. Hát nekem éppen hogy valamit érzékelni ebből, de leginkább semmit. A hétvégén beszéltem Sakos kollegával, neki teljesen másként reagál az autója a hátramenetre.
Állítólag egy szoftverfrissítés megoldja a dolgot. Tényleg így van?  Shocked
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6921 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 16:13:22 »

Sziasztok!

Volna egy olan kérdésem, hogy ha hátramenetbe teszem az autót, elvileg meg kellene emelkednie az alapjárati fordulatszámnak 900 1/min -re. Hát nekem éppen hogy valamit érzékelni ebből, de leginkább semmit. A hétvégén beszéltem Sakos kollegával, neki teljesen másként reagál az autója a hátramenetre.
Állítólag egy szoftverfrissítés megoldja a dolgot. Tényleg így van?  Shocked

Kicsit fordítva, de igen.

Szóval ha frissítik a szoftvert, akkor rükibe rakáskor meg fog emelkedni az alapjárat.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6922 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 16:39:10 »

Kicsit fordítva, de igen.

Szóval ha frissítik a szoftvert, akkor rükibe rakáskor meg fog emelkedni az alapjárat.


és ez mióta van így?  vigyor3 nekem sem ilyen!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6923 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 16:45:58 »

és ez mióta van így?  vigyor3 nekem sem ilyen!
A facelift utániakkal van csak így, vagy a facelift előttiekkel is? Az enyém facelift utáni...

Ki tud nekem ilyet csinálni, akinek esze és tapasztalata is van hozzá? Ford szervízen kívül.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #6924 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 16:56:42 »

A facelift utániakkal van csak így, vagy a facelift előttiekkel is? Az enyém facelift utáni...

Ki tud nekem ilyet csinálni, akinek esze és tapasztalata is van hozzá? Ford szervízen kívül.

Esetleg Vik?
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6925 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 17:11:33 »

Esetleg Vik?

Hát, esetleg. Csak messze van...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6926 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 17:16:21 »

A facelift utániakkal van csak így, vagy a facelift előttiekkel is? Az enyém facelift utáni...

Ki tud nekem ilyet csinálni, akinek esze és tapasztalata is van hozzá? Ford szervízen kívül.
azért nemértem mert az enyám akkor már majdnem a legutolsó az MK3-ak közül és mégsem csinálja  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6927 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 20:06:39 »

Pont erre gondoltam!  worship
Kicsit fáradt voltam már mikor írtam. Szebb is lehetett volna, de azért remélem, érthető és segít!
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.08 hétfő, 20:12:15 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #6928 Dátum: 2011.08.08 hétfő, 22:50:34 »

Srácok!

Lenne egy "buta" kérdésem! Ugye a Mondeo MKIII-ban (2002-es kombi) nincs gyári riasztó?  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Fél éve nem bírom beindítani és nyomát sem látom sehol (persze nem szedtem fel a kárpitot).
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #6929 Dátum: 2011.08.09 kedd, 06:05:51 »

A gázpedál érzékelőket lehet külön cserélni vagy csak komplett gázpedált lehet cserelni 30 pénzért? gun
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6930 Dátum: 2011.08.09 kedd, 08:03:26 »

A gázpedál érzékelőket lehet külön cserélni vagy csak komplett gázpedált lehet cserelni 30 pénzért? gun
Csak kompletten van  szomoru1
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6931 Dátum: 2011.08.09 kedd, 08:49:12 »

Ki keresett mostanaban ulesfutest? Rendelek egyet a hatso ulesemre, meg egy fust alatt meg annak, aki ker belole.

Waeco fajta, amilyent mar vettunk korabban is. 60 Euro + egy tizes a posta, de tobb darab is ugyanugy egy tizes.

AndyA

Én vagyok. Rendelsz akkor nekem is? Hova utaljam a zsét?  worship
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6932 Dátum: 2011.08.09 kedd, 08:51:11 »

Kollégák!

Nem sok egy szemernyit ezért a kapcsolóért ennyi? Összesen 9200 Ft. Vagy én lennék sóher?

http://www.vatera.hu/ford_mondeo_iii_dupla_ulesfutes_kapcsolo_csatik_1470374765.html
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6933 Dátum: 2011.08.09 kedd, 09:17:55 »

Kollégák!

Nem sok egy szemernyit ezért a kapcsolóért ennyi? Összesen 9200 Ft. Vagy én lennék sóher?

http://www.vatera.hu/ford_mondeo_iii_dupla_ulesfutes_kapcsolo_csatik_1470374765.html
nemtom ki árulja ezeket, de egyszer megkérdeztem valamelyik hirdetésében, hogy mit enged a feléből?  Roll Eyes
nem tetszeik neki az ötlet, nagyon nem korrekt!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6934 Dátum: 2011.08.09 kedd, 09:47:09 »

nemtom ki árulja ezeket, de egyszer megkérdeztem valamelyik hirdetésében, hogy mit enged a feléből?  Roll Eyes
nem tetszeik neki az ötlet, nagyon nem korrekt!

Egy angliai (magyar) bontós srác. Számomra is furcsa az ár, de Ausztriában se veszem meg olcsóbban, a Cromaxnál 12.000 Ft, de ez mégis csak egy bontott alkatrész!!! Ha az új 12e, akkor ennek 6e Ft körül kellene lennie, nem?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #6935 Dátum: 2011.08.09 kedd, 09:56:30 »

Kollégák!

Nem sok egy szemernyit ezért a kapcsolóért ennyi? Összesen 9200 Ft. Vagy én lennék sóher?

http://www.vatera.hu/ford_mondeo_iii_dupla_ulesfutes_kapcsolo_csatik_1470374765.html

Sok. Ennel olcsobban vettem faceliftes, sok fokozatu kapcsolgatosat.

Nezz inkabb angol eBay-en, meg hazapostaval egyutt is jobban megeri.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6936 Dátum: 2011.08.09 kedd, 13:53:18 »

Sok. Ennel olcsobban vettem faceliftes, sok fokozatu kapcsolgatosat.

Nezz inkabb angol eBay-en, meg hazapostaval egyutt is jobban megeri.

AndyA


Ok. Csatlakozót is lehet hozzá külön venni?  nemtudom
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #6937 Dátum: 2011.08.09 kedd, 14:38:56 »

Ok. Csatlakozót is lehet hozzá külön venni?  nemtudom

Biztos, olyant meg nem probaltam. A sima nyomogombosnal problema nelkul megoldhato a csatlakozas gyari csati nelkul is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6938 Dátum: 2011.08.09 kedd, 16:22:51 »

Ok. Csatlakozót is lehet hozzá külön venni?  nemtudom
azzal együtt kell kérni Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6939 Dátum: 2011.08.09 kedd, 16:25:09 »

azzal együtt kell kérni Wink

Hát ennyit én is tudok!  vigyor3
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #6940 Dátum: 2011.08.09 kedd, 16:54:16 »

Pont erre gondoltam!  worship
Kicsit fáradt voltam már mikor írtam. Szebb is lehetett volna, de azért remélem, érthető és segít!

A cikk nagyon jó és nálam pont aktuális (volt). Már meg is csináltam és nem kellett újabb fájó ezreket kiadni
egy ilyen motorért.

Köszönöm!! worship worship worship
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #6941 Dátum: 2011.08.09 kedd, 21:18:58 »

Srácok!

Lenne egy "buta" kérdésem! Ugye a Mondeo MKIII-ban (2002-es kombi) nincs gyári riasztó?  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Fél éve nem bírom beindítani és nyomát sem látom sehol (persze nem szedtem fel a kárpitot).

Az enyém 2001-es (Ghia), de van benne gyári riasztó. A hangja duda, de valahonnan a hátsó tengely felől jön. Hogy honnan, azt kizárt dolog, mert nem tom.......
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #6942 Dátum: 2011.08.09 kedd, 22:20:49 »

Srácok!

Lenne egy "buta" kérdésem! Ugye a Mondeo MKIII-ban (2002-es kombi) nincs gyári riasztó?  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Fél éve nem bírom beindítani és nyomát sem látom sehol (persze nem szedtem fel a kárpitot).
a kürt a csomiban van a jobb oldali kárpit mögött.Ha van.ezt letudod ellenőrizni,ha bezárod duplán az autót és 2-3 perc után pedig felnyitod a motorházteret.Aztán eltudod dönteni! Wink
De alvázszám alapján is meglehet nézni,csak az túl 1xű. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26985


E-mail
« Új hozzászólás #6943 Dátum: 2011.08.10 szerda, 07:46:56 »

a kürt a csomiban van a jobb oldali kárpit mögött.Ha van.ezt letudod ellenőrizni,ha bezárod duplán az autót és 2-3 perc után pedig felnyitod a motorházteret.Aztán eltudod dönteni! Wink
De alvázszám alapján is meglehet nézni,csak az túl 1xű. hehe

Ugy erted, a bal oldali karpit mogott?  worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6944 Dátum: 2011.08.10 szerda, 10:51:04 »

aloha!

Nem tudom mitévő legyek. Tünet: a digitklima panel nem működik. Semmilyen gombra nem reagál, gyújtásra nem kapcsol be automatikusan) Átnéztem belül valamint a motortérben lévő biztosítékokat (AC+ventilátor jelecskéseket), jók. Menet közben megy a klimahűtő ventilátor, ma (30°C) autópályán jövet éreztem tol egy kis hideget a szélvédőre, de sztem menetszélnek köszönhető. Valamint fél órára le is vettem az aksisarut, hátha ez segítene, de sajna nem :S

Amit tudni kell, péntek-szombat-vasárnap a kocsiban aludtam, mellettem sátraztak így néha a xenont használtuk világításnak + néha zene ezért lemerült az aksi (még gyári, egyszer tavasszal már így lemerült). Bebikáztuk (azszem 3xra sikerült, mindig kb. 5 perc járatás után próbálkoztam - akkor emlékeim szerint mikor ráadtam a gyújtást bekapcsolt a levegőkeringtetés és én ki is kapcsoltam azonnal, h ne merítse tovább az aksit). Közben volt egy 1 km-es utánfutó húzásom is, de az nemhiszem h bekavart és amikor Szegedről indultam észrevettem h nem tudom bekapcsolni. :S

Mi lehet a probléma?
azért ott vannak biztosítékok,amiket érdemes átnézni.de inkább az összeset! Wink
Nem hiszitek el! Ma volt időm átnézni a biztosítékokat és nem hittem a szememnek. Már az utolsó sornál tartottam belül, mikor a FÉKLÁMPA kiégett biztosítékát találtam meg. NEM is működtek a féklámpáim. (Szegedről így jöttem fel falbav). Biztosíték cserél és klíma panel működik (+féklámpák is). Valszeg utánfutó felrakásnál volt valami zárlat. Tanulság előtte + utána ellenőrizni kell mindent. + Ha nem működik a klimapanelod, nagy valószínűséggel a féklámpáid sem. Szóval így állunk, nem gondoltam volna.... Köszi Alf  worship
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #6945 Dátum: 2011.08.10 szerda, 11:31:51 »

Nem hiszitek el! Ma volt időm átnézni a biztosítékokat és nem hittem a szememnek. Már az utolsó sornál tartottam belül, mikor a FÉKLÁMPA kiégett biztosítékát találtam meg. NEM is működtek a féklámpáim. (Szegedről így jöttem fel falbav). Biztosíték cserél és klíma panel működik (+féklámpák is). Valszeg utánfutó felrakásnál volt valami zárlat. Tanulság előtte + utána ellenőrizni kell mindent. + Ha nem működik a klimapanelod, nagy valószínűséggel a féklámpáid sem. Szóval így állunk, nem gondoltam volna.... Köszi Alf  worship

eljen taps Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #6946 Dátum: 2011.08.10 szerda, 11:33:35 »

Ugy erted, a bal oldali karpit mogott?  worship

AndyA
nem. a menet irány szerint jobb oldal kárpit mögött.Ezen az oldalon van a szivargyujtó aljzat is ,ezért biztos,mert egyszerre bütyköltem őket,amikor levettem  a kárpitot! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6947 Dátum: 2011.08.10 szerda, 11:59:06 »

nem. a menet irány szerint jobb oldal kárpit mögött.Ezen az oldalon van a szivargyujtó aljzat is ,ezért biztos,mert egyszerre bütyköltem őket,amikor levettem  a kárpitot! Wink

Ott gyárilag vagy utólagosan van szivargyújtó? Utólagos beépítés miatt kérdem...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #6948 Dátum: 2011.08.10 szerda, 12:03:19 »

Ott gyárilag vagy utólagosan van szivargyújtó? Utólagos beépítés miatt kérdem...
nekem nem volt gyárilag,csak 1 záródugó a kárpitban,azonban a lukja benne van a műanyag elemben.emiatt álltam neki én is.Ha a csaomiba bekerül 1 hűtőláda vagy világítani kell,az jól jön.A kárpit mögött ott van a kábelkorbácsban a szivargyujtó csatlakozása!Legalább is nekem ott volt.Kapott 1 sziv.gy. aljatot és jóság van! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6949 Dátum: 2011.08.10 szerda, 12:24:42 »

Ott gyárilag vagy utólagosan van szivargyújtó? Utólagos beépítés miatt kérdem...
nekem gyárilag van ott  wave
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Oldalak: 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 145 146 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.06 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.