Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.09.21 szombat, 11:43:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 153 154 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10905298 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #7300 Dátum: 2011.10.03 hétfő, 21:49:01 »

Biztos, hogy nem. Inkább mechanikus hiba az önindítóban. A villogás lehet attól, hogy beragad az önindító, a motor tekeri, jóval gyorsabban, mint kéne.
De azért legyünk tisztában a számokkal. Indítás előtt 12V felett, alatt pedig 11V felett kell lennie.

ok.  worship
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
feltaláló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Új hozzászólás #7301 Dátum: 2011.10.04 kedd, 07:44:01 »

a lámpát a PCM kezeli-ezek szerint rosszul....




A PCM vezérli a kombinált műszerben található töltésellenőrző lámpa működését. Ezért a PCM felelős a figyelmeztető lámpa kikapcsolásáért a motor elindulása után, és bekapcsolásáért hiba esetén; a PCM a figyelmeztető lámpát bekapcsolt gyújtásnál, leállított motornál és lefulladásnál is bekapcsolja.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0

Köszi szépen! Gondolom,hogy ez a PCM modul cserélhető,merre található az autóban?
Naplózva

2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #7302 Dátum: 2011.10.04 kedd, 09:41:15 »

Sziasztok!

Nem találom a teszt leírást, ami alapján ki olvasható az aksi paraméterei indítás előtt, utána. Hol keressem?  worship
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7303 Dátum: 2011.10.04 kedd, 10:18:05 »

Sziasztok!

Nem találom a teszt leírást, ami alapján ki olvasható az aksi paraméterei indítás előtt, utána. Hol keressem?  worship

Megnyomod a napi kilométer nullázó gombját, és tartod. Berakod a kulcsot (a gombot tartod), és ráadod a gyújtást. Ekkor elengedheted a gombot. Mindenféle dolgokat ír ki, lépkedni a menüben a gomb nyomkodásával lehet. Az egyik állapotban felgyújtja az összes izzót, a mutatókat meg feltekeri a maxra.
Amit mi keresünk, az az bat. Asszem 17. nyomásra jön elő. Jó sokat kell nyomkodni.
De megtalálod a motor hőmérsékletét, az üa tank szintjét, és így tovább. Kilépni úgy kell, hogy leveszed a gyújtást.
Járó motorral is lehet diagolni. Így néztem meg a motor hőmérsékletét útközben. Érdekes.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7304 Dátum: 2011.10.04 kedd, 11:51:26 »

Köszi szépen! Gondolom,hogy ez a PCM modul cserélhető,merre található az autóban?
cserélhető csak ez a kocsi agya.Az anyós ülésnél a kesztyütartó alatt van a GEM modullal összefogva.Bontott kivitalben 30-40 újban 200e körül van.Még mielőtt egyszerü cserére gondolsz nem úgy van.Stimmelni kell a tiedben lévő tipussal ugyan is a kocsidat vezérlő szoftvernek rá kell tudni férni.Ha kivetted elkell vinni Vagy a Fordba vagy CHIP tuningoshoz aki ezt a műveletet megtudja csinálni.Én már átestem rajta.Nálam mechanikus hiba volt amiért cseréltem.A modulra kivülről megy rá a csatlakozó ami go szürő mögött találod.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.04 kedd, 11:53:10 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #7305 Dátum: 2011.10.04 kedd, 13:21:05 »

Megnyomod a napi kilométer nullázó gombját, és tartod. Berakod a kulcsot (a gombot tartod), és ráadod a gyújtást. Ekkor elengedheted a gombot. Mindenféle dolgokat ír ki, lépkedni a menüben a gomb nyomkodásával lehet. Az egyik állapotban felgyújtja az összes izzót, a mutatókat meg feltekeri a maxra.
Amit mi keresünk, az az bat. Asszem 17. nyomásra jön elő. Jó sokat kell nyomkodni.
De megtalálod a motor hőmérsékletét, az üa tank szintjét, és így tovább. Kilépni úgy kell, hogy leveszed a gyújtást.
Járó motorral is lehet diagolni. Így néztem meg a motor hőmérsékletét útközben. Érdekes.

Köszönöm szépen.
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #7306 Dátum: 2011.10.04 kedd, 18:29:46 »

Sziasztok!

Nem találom a teszt leírást, ami alapján ki olvasható az aksi paraméterei indítás előtt, utána. Hol keressem?  worship
http://mondeo.hu/index.php?topic=5987.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #7307 Dátum: 2011.10.04 kedd, 18:32:15 »

Köszi szépen! Gondolom,hogy ez a PCM modul cserélhető,merre található az autóban?
ott ahol az ecu! vigyor3
a jobb első torony mögött a tűzfal előtt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
feltaláló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Új hozzászólás #7308 Dátum: 2011.10.04 kedd, 18:49:41 »

ott ahol az ecu! vigyor3
a jobb első torony mögött a tűzfal előtt.

Az elképzelhető,hogy PCM a hibás, és nem vezérli a generátort?
Naplózva

2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #7309 Dátum: 2011.10.04 kedd, 19:01:18 »

ECU-ból hogyan lehet kihúzni a csatlakozókat? Van valami trükje?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7310 Dátum: 2011.10.04 kedd, 19:04:10 »

ECU-ból hogyan lehet kihúzni a csatlakozókat? Van valami trükje?
arra csak 1 csati megy, amit 1 csavar rögzít. tempomatos cikkek valamelyikében le van írva...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #7311 Dátum: 2011.10.04 kedd, 19:05:51 »

Az elképzelhető,hogy PCM a hibás, és nem vezérli a generátort?
ehhez mindenképp el kell menned gyári diagnosztikára,hogy biztos legyen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #7312 Dátum: 2011.10.04 kedd, 19:06:40 »

Tök hülye vagyok nem ecu-t hanem PCM-et akartam írni. (tudom hogy nem ugyan az.... na mind1 ez egy ilyen nap)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #7313 Dátum: 2011.10.04 kedd, 19:08:18 »

ECU-ból hogyan lehet kihúzni a csatlakozókat? Van valami trükje?
A csatlakozó a motortérben a jobb elsı torony mögött található, mint az
ábra is mutatja. A csatlakozót egy 10-es csavar rögzíti az ecuhoz, és a
testelése a sárvédınél van rögzítve szintén egy 10-es csavarral.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7314 Dátum: 2011.10.04 kedd, 19:09:02 »

Tök hülye vagyok nem ecu-t hanem PCM-et akartam írni. (tudom hogy nem ugyan az.... na mind1 ez egy ilyen nap)
de ugyan az nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7315 Dátum: 2011.10.04 kedd, 19:09:25 »

A csatlakozó a motortérben a jobb elsı torony mögött található, mint az
ábra is mutatja. A csatlakozót egy 10-es csavar rögzíti az ecuhoz, és a
testelése a sárvédınél van rögzítve szintén egy 10-es csavarral.
nekem meg + érintkező kellene tempomatosításhoz abba a csatiba vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #7316 Dátum: 2011.10.04 kedd, 19:11:45 »

nekem meg + érintkező kellene tempomatosításhoz abba a csatiba vigyor3
nekem lehet,hogy van ilyen csatim,amiből lehet kiműteni,csak asszem escorté.de motorcraftnak biztosan van ilyen cumója.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7317 Dátum: 2011.10.04 kedd, 19:13:56 »

nekem lehet,hogy van ilyen csatim,amiből lehet kiműteni,csak asszem escorté.de motorcraftnak biztosan van ilyen cumója.
mk2-es mondeo-é is jó. csak az a baj, hogy ennyiért mind2-en messze vagytok vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #7318 Dátum: 2011.10.04 kedd, 19:15:37 »

mk2-es mondeo-é is jó. csak az a baj, hogy ennyiért mind2-en messze vagytok vigyor3
lehet,hogy feladná neked borítékban 3-400ft ért..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7319 Dátum: 2011.10.04 kedd, 19:19:56 »

lehet,hogy feladná neked borítékban 3-400ft ért..... Roll Eyes
majd ha megyek hozzá. tavaszig úgyis ráér...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
feltaláló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Új hozzászólás #7320 Dátum: 2011.10.04 kedd, 20:42:32 »

ehhez mindenképp el kell menned gyári diagnosztikára,hogy biztos legyen.

A héten megpróbálom elvinni.Köszi
Naplózva

2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #7321 Dátum: 2011.10.04 kedd, 20:43:35 »

de ugyan az nyes

Én kérek elnézést... sikerült végül kiderítenem, hogy mit is akarok kérdezni vigyor3 Szóval a GEM-en lévő csatikat hogyan lehet kihúzni. Ennek van-e valami trükkje? Van rajta valami sárga keret/zár, vagy legalábbis annak tűnik.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7322 Dátum: 2011.10.04 kedd, 21:05:17 »

Én kérek elnézést... sikerült végül kiderítenem, hogy mit is akarok kérdezni vigyor3 Szóval a GEM-en lévő csatikat hogyan lehet kihúzni. Ennek van-e valami trükkje? Van rajta valami sárga keret/zár, vagy legalábbis annak tűnik.
ki kell hajtani azokat a rögzítőket és utána lehet kihúzni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27014


E-mail
« Új hozzászólás #7323 Dátum: 2011.10.05 szerda, 13:14:09 »

ki kell hajtani azokat a rögzítőket és utána lehet kihúzni

Illetve a rogzito kihajtasa egyben felig ki is tolja a csatlakozot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Sarkadibandi
Vendég
« Új hozzászólás #7324 Dátum: 2011.10.05 szerda, 17:53:37 »

Szevasztok Tagok!
Kezdő clubtag vagyok,az autóm 2002-es TDCI 130 LE automata Gia kombi mondeo.
Az autó 6 éve van nálam,amivel nagyon meg vagyok elégedve,igaz az utóbbi 2 évben elég sok apró elektromos hiba jelentkezett. Ezekből leírok néhányat hátha tudok segíteni ezzel márkatársaimnak.

Nem indul az autó,csak egy kattanás,biztire gondoltam ezért a motorházban lévő biztosítékoknál lévő relé volt a hibás,amit a mellette lévő u.o.relével kicseréltem,így el tudtam menni a legközelebbi üzletig,igaz világítás nélkül.

Központi ajtózár hibák:Két éve bal első,csere anyag 26eFt -tavaly cseréltem a jobb hátsót,28eFt -az idén a bal hátsó romlott el,ami már 32eFt-ba került volna.Azért csak volna, mert az irreális ár miatt felbátorodva szétszedtem a korábban lecserélt zárat,ami nem volt egyszerű,de tisztítással sikerült megjavítani.Ezután a rossz bal hátsót is sikerült megjavítani.

Sajnos az utolsó hiba nem javítható mivel a tolatóradar szenzor hibásodott meg,aminek darabja 24eFt.Tud valaki ennél jóval olcsóbban bontott szenzort? Előre is kösz.         
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #7325 Dátum: 2011.10.05 szerda, 21:18:58 »

Szevasztok Tagok!
Kezdő clubtag vagyok,az autóm 2002-es TDCI 130 LE automata Gia kombi mondeo.
Az autó 6 éve van nálam,amivel nagyon meg vagyok elégedve,igaz az utóbbi 2 évben elég sok apró elektromos hiba jelentkezett. Ezekből leírok néhányat hátha tudok segíteni ezzel márkatársaimnak.

Nem indul az autó,csak egy kattanás,biztire gondoltam ezért a motorházban lévő biztosítékoknál lévő relé volt a hibás,amit a mellette lévő u.o.relével kicseréltem,így el tudtam menni a legközelebbi üzletig,igaz világítás nélkül.

Központi ajtózár hibák:Két éve bal első,csere anyag 26eFt -tavaly cseréltem a jobb hátsót,28eFt -az idén a bal hátsó romlott el,ami már 32eFt-ba került volna.Azért csak volna, mert az irreális ár miatt felbátorodva szétszedtem a korábban lecserélt zárat,ami nem volt egyszerű,de tisztítással sikerült megjavítani.Ezután a rossz bal hátsót is sikerült megjavítani.

Sajnos az utolsó hiba nem javítható mivel a tolatóradar szenzor hibásodott meg,aminek darabja 24eFt.Tud valaki ennél jóval olcsóbban bontott szenzort? Előre is kösz.         

Keresd meg Motorcraft fórumtársat.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #7326 Dátum: 2011.10.07 péntek, 21:24:53 »

Tegnap kicseréltem az önindító motort, nem volt egyszerű főleg még sosem láttam ilyet de győztem...Én az aksi felől vettem ki. Persze az aksit  és a tartóját aztán szépen kibújtattam... angel
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Flyby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 96


« Új hozzászólás #7327 Dátum: 2011.10.07 péntek, 21:51:47 »

Sziasztok!

A fényre sötétedő tükörnél lehet valahogy állítani az érzékenységén? Nekem alig-alig sötétedik a hátulról jövő fényekre, és nem csak a xenonra (visszaolvastam hogy arra nem reagál), hanem a sima halogénekre sem.
Ugyanakkor működik, mert ha belevilágítok a hátrafelé néző érzékelőjébe egy LED lámpával, akkor szépen elsötétedik, de az autók reflektorára nem.
Vagy ez úgy van beállítva, hogy csak ha refivel jön rám valaki hátulról, azt sötétíti le, a sima országútit nem? Nekem igazából azt is kellene, az is zavar már.
Naplózva

MK4 Mondeo 2.2 TDCi Titanium X automata kombi 2013
Ex: Mondeo MK3 és MK2
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7328 Dátum: 2011.10.07 péntek, 21:53:58 »

Sziasztok!

A fényre sötétedő tükörnél lehet valahogy állítani az érzékenységén? Nekem alig-alig sötétedik a hátulról jövő fényekre, és nem csak a xenonra (visszaolvastam hogy arra nem reagál), hanem a sima halogénekre sem.
Ugyanakkor működik, mert ha belevilágítok a hátrafelé néző érzékelőjébe egy LED lámpával, akkor szépen elsötétedik, de az autók reflektorára nem.
Vagy ez úgy van beállítva, hogy csak ha refivel jön rám valaki hátulról, azt sötétíti le, a sima országútit nem? Nekem igazából azt is kellene, az is zavar már.
nekem ha xenonnal jönnek mögöttem, arra is sötétít
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #7329 Dátum: 2011.10.08 szombat, 17:32:52 »

Sziasztok!!!Sajnos millió kérdeésem lenne de most ami a legjobban érdekelne:MK3 Mondeo 2.0 16v benzin.Elég szegényes a genrátor töltése 13.8V alapjáraton és fordulaton is.Fogyasztókkal (világítás,fűtés,szélvédőfűtés,stb.)alapjáraton 13.01V emelt fordulaton 13.8V.Utána olvastam itt-ott és azt írták hogy természetes mivel gyárilag Calciumos akkumulátorokkal jöttek ki és azokat meleg állapotban max. ennyivel lehet tölteni.De nekem már nem olyan akksi van benne és unom hogy 3 havonta tölteni kell az akksit mert szép lassan lemerűl.Csak városba járok a kocsival így nem sok ideje van tölteni +nagy zene is van benne ami szintén nem könnyíti meg a generátor dolgát.Szóval:Tényleg normális hogy csak ennyi a töltés vagy ez kamu?És hogy lehet e ellene tenni mivel tudomásom szerint a generátort a vez.egység is szabályozza.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7330 Dátum: 2011.10.08 szombat, 18:03:35 »

Sziasztok!!!Sajnos millió kérdeésem lenne de most ami a legjobban érdekelne:MK3 Mondeo 2.0 16v benzin.Elég szegényes a genrátor töltése 13.8V alapjáraton és fordulaton is.Fogyasztókkal (világítás,fűtés,szélvédőfűtés,stb.)alapjáraton 13.01V emelt fordulaton 13.8V.Utána olvastam itt-ott és azt írták hogy természetes mivel gyárilag Calciumos akkumulátorokkal jöttek ki és azokat meleg állapotban max. ennyivel lehet tölteni.De nekem már nem olyan akksi van benne és unom hogy 3 havonta tölteni kell az akksit mert szép lassan lemerűl.Csak városba járok a kocsival így nem sok ideje van tölteni +nagy zene is van benne ami szintén nem könnyíti meg a generátor dolgát.Szóval:Tényleg normális hogy csak ennyi a töltés vagy ez kamu?És hogy lehet e ellene tenni mivel tudomásom szerint a generátort a vez.egység is szabályozza.

A 13,01 alapjáraton kevésnek tűnik. Emlékeim szerint ott is meg kéne lenni a rendes töltőfeszültségnek, de keress valakit, akinek benzines van, és nézze meg.
Bár a rövid táv+zene az valóban nem könnyíti meg a helyzetet, de be szoktad kapcsolni a városban a tompítottat? Elég csak a helyzetjelző.
És biz én megnézetném a generátorod. Lehet, hogy egy kicsit kopott a szénkefe, és nem kap rendes gerjesztést. Esetleg a dióda híd...
Ha hetente beindítod, és 10-20 percig jár a motor, annak nem lenne szabad lemerülni.
Vidd el villanyászhoz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #7331 Dátum: 2011.10.08 szombat, 23:51:29 »

Mivel nincs klima topic ide írom:

Ma takarítottam a III-as klimáját. (Teljesen normál prevent habsprayel) Minden likába belefújtam adtam neki rendesen. Lehet hogy sokat kapott a jóból mert utána próba (amúgy is kellett menni a bóltba) Ekkor menetközben megbolondult az automata klima panel. Elment róla minden mintha ki lenne kapcsolva de közben  "HI" állásban ment végig , többszöri újraindítás után is. (szerencsére már nincs meleg de nem volt egy öröm így menni vele) Utána otthon megcsináltam a diagot. Nem volt semmilyen hiba kód. Próba cseresznye alapon elő vettem az orosz katonai módszert.: Szisztematikusan kivenni azokat a biztiket aminek köze lehet a klimához vagy ventillátorhoz. Nem volt egy biztosíték sem kimenve, de az F65 (ventillátor bizti kivétele és visszarakása utána  rendszer resetelte magát és megint tökéletes lett.
Tehát ha valaki túl vagy oda nyom habot ahova nem kellene akkor F65 bizti  ki-be és béke van.
Naplózva
gábor59
Vendég
« Új hozzászólás #7332 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 13:11:08 »

2001-es tddi 2.0 l autóm egy pár hónapja vacakol elektromosan. Ha  a világítás bekapcsol nagyon villog a műszerfalvilágítás. Kiégett a bal tompított fény izzója, majd csere után újra. Ha nincs izzó benne nem villog a műszerfal, rádió... világítás. Megmértem a feszültséget a csatlakozón leállított helyzetben 11.4 V . A jobb oldalin a csatlakozón 12 V a mért érték. Cseréltem az izzót, de nem világít. Érintkezési hiba  a csatlakozás előtti kábelkötegben, a villogás netán feszszabályozási dolog?
Tanácsot kérek.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7333 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 13:15:22 »

2001-es tddi 2.0 l autóm egy pár hónapja vacakol elektromosan. Ha  a világítás bekapcsol nagyon villog a műszerfalvilágítás. Kiégett a bal tompított fény izzója, majd csere után újra. Ha nincs izzó benne nem villog a műszerfal, rádió... világítás. Megmértem a feszültséget a csatlakozón leállított helyzetben 11.4 V . A jobb oldalin a csatlakozón 12 V a mért érték. Cseréltem az izzót, de nem világít. Érintkezési hiba  a csatlakozás előtti kábelkötegben, a villogás netán feszszabályozási dolog?
Tanácsot kérek.

Gyanakodhatnánk testhibára, de inkább a generátor szénkeféjét cseréltesd ki, oszt jóság lesz.
Biz az sem lenne rossz, ha megmérnéd járó motornál a feszültséget. Dizlinél 14,4 körül kéne lenni.
Ha neked álló motornál 11.4 voltod van, az két dolgot jelenthet: 1 nincs meg a töltöfesz 2 kezd meghalni az aksid.
Kb 12,2- és 125 között kéne lenni álló motornál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gábor59
Vendég
« Új hozzászólás #7334 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 14:08:58 »

Gyanakodhatnánk testhibára, de inkább a generátor szénkeféjét cseréltesd ki, oszt jóság lesz.
Biz az sem lenne rossz, ha megmérnéd járó motornál a feszültséget. Dizlinél 14,4 körül kéne lenni.
Ha neked álló motornál 11.4 voltod van, az két dolgot jelenthet: 1 nincs meg a töltöfesz 2 kezd meghalni az aksid.
Kb 12,2- és 125 között kéne lenni álló motornál.
A hibás oldalon 11.4 a jobb oldalon 12.1 a feszültség álló motornál.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7335 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 15:42:51 »

A hibás oldalon 11.4 a jobb oldalon 12.1 a feszültség álló motornál.

Most mérd meg az aksinál a feszültséget járó motornál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7336 Dátum: 2011.10.09 vasárnap, 17:07:28 »

Most mérd meg az aksinál a feszültséget járó motornál.
És terhelve !!!Akkor sem szabad változni a 14.4voltnak.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #7337 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 20:11:06 »

sziasztok wave
tudtok ajánlani megbízható elektromos szakembert ülésfűtés javítására?vagy egy lelkes forumtag Cheesy aki már csinált ilyet! persze a honorálás sem maradna el smile

valószínűleg  az ülés alatti kábel szakadhatott el.Láttam a javítási útmutatót de nem nagyon merek hozzányúlni.....
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.10 hétfő, 20:17:28 írta Dave » Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7338 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 20:16:35 »

sziasztok wave
tudtok ajánlani megbízható elektromos szakembert ülésfűtés javítására?vagy egy lelkes forumtag Cheesy persze a honorálás sem maradna el smile

valószínűleg  az ülés alatti kábel szakadhatott el.Láttam a javítási útmutatót de nem nagyon merek hozzányúlni.....

Bp-i vagy, így akár Vik is szóba jöhet, nem?
Naplózva
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #7339 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 20:52:16 »

Üdv. Nem tudja valaki véletlen merre van a tolató lámpa kapcsoló?Nem világit ,na meg nem emeli a fordulatot .Eddig igen.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7340 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 20:53:20 »

Üdv. Nem tudja valaki véletlen merre van a tolató lámpa kapcsoló?Nem világit ,na meg nem emeli a fordulatot .Eddig igen.
akksi alatt a váltón
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zettlerzs
Vendég
« Új hozzászólás #7341 Dátum: 2011.10.11 kedd, 08:27:45 »

Sziasztok!

Tudja valaki hogyan működik az ablakmosó folyadék visszajelző rendszer? Van egy érdekes jelenségem...:

Kb 2 hónapja elromlott a spriccelő motor és hátra nem ment folyadék. Igyekeztem elhasználni az összes folyadékot hogy a motor cseréjénél ne folyjon ki 4 liter...A motor cseréjére csak a napokban került sor így a tartály üres volt kb 1 hónapig. Most hogy a motor tökéletesen működik, azt veszem észre hogy teli tartálynál is ég a visszajelzőlámpa.
Úgy tűnik mintha beszáradt volna ott bent valami. próbáltam mozgatni a tartályt (de valószínű kátyús utak is segítenek...) és mégsem történik semmi.

Tudtok erre valami okosat? Hol van az érzékelő? Milyen elven működik hogy kiszáradva kiakad....?

Üdv mindenkinek!

Zsolt
 
Naplózva
attila0819
Vendég
« Új hozzászólás #7342 Dátum: 2011.10.11 kedd, 15:07:20 »

HELo

Sony 6 cd-s fejegységet hogyan tudom legegyszerübben kivenni?

VAlaki pls help sürgös lenne
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7343 Dátum: 2011.10.11 kedd, 15:09:15 »

Sziasztok!

Tudja valaki hogyan működik az ablakmosó folyadék visszajelző rendszer? Van egy érdekes jelenségem...:

Kb 2 hónapja elromlott a spriccelő motor és hátra nem ment folyadék. Igyekeztem elhasználni az összes folyadékot hogy a motor cseréjénél ne folyjon ki 4 liter...A motor cseréjére csak a napokban került sor így a tartály üres volt kb 1 hónapig. Most hogy a motor tökéletesen működik, azt veszem észre hogy teli tartálynál is ég a visszajelzőlámpa.
Úgy tűnik mintha beszáradt volna ott bent valami. próbáltam mozgatni a tartályt (de valószínű kátyús utak is segítenek...) és mégsem történik semmi.

Tudtok erre valami okosat? Hol van az érzékelő? Milyen elven működik hogy kiszáradva kiakad....?

Üdv mindenkinek!

Zsolt
 
a tartály oldalába van befúrva. az egész tartályt ki kell venni, hogy hozzáférj
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7344 Dátum: 2011.10.11 kedd, 15:09:48 »

HELo

Sony 6 cd-s fejegységet hogyan tudom legegyszerübben kivenni?

VAlaki pls help sürgös lenne

a 4lyukba kell 4db dekopirfűrészlap befogató részét beletugni és utána ki lehet húzni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zettlerzs
Vendég
« Új hozzászólás #7345 Dátum: 2011.10.11 kedd, 15:44:33 »

a tartály oldalába van befúrva. az egész tartályt ki kell venni, hogy hozzáférj

Köszi...akkor inkább a lámpát veszem ki a műszerfalból. Könnyebben hozzáférhető Smiley
Naplózva
attila0819
Vendég
« Új hozzászólás #7346 Dátum: 2011.10.11 kedd, 18:45:34 »

Köszi szépen a gyors választ

Még egy kérdésem lenne motortérből akksitól a beltérbe hogyan tudok legegyszerübben kábelt behuzni hol keressem a nyilást

?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7347 Dátum: 2011.10.11 kedd, 20:39:42 »

Köszi szépen a gyors választ

Még egy kérdésem lenne motortérből akksitól a beltérbe hogyan tudok legegyszerübben kábelt behuzni hol keressem a nyilást

?

van hifi beépítésről cikk Wink wave http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/hifi_beszereles_mk3.pdf
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7348 Dátum: 2011.10.11 kedd, 20:44:17 »

Sziasztok,
Párom autóját teszteltem indítózáskor és 8,9V-ra leesett a feszültség.
Az már ok az aggodalomra (bespájzoljak egy újat) vagy még normális (19 fokban rádásul)?
7 éves lesz az aksi hamarosan. Sztm csoda, hogy eddig bírta  eljen
Köszi, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7349 Dátum: 2011.10.11 kedd, 20:51:40 »

Sziasztok,
Párom autóját teszteltem indítózáskor és 8,9V-ra leesett a feszültség.
Az már ok az aggodalomra (bespájzoljak egy újat) vagy még normális (19 fokban rádásul)?
7 éves lesz az aksi hamarosan. Sztm csoda, hogy eddig bírta  eljen
Köszi, T.

Nem normális. Csoda, hogy beindult. Még a tél előtt cserélni fogod.
Igazából 10V alatt már elég gáz. A töltés rendben? Azt mindenképpen nézd meg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 153 154 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.