Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:24:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11142275 alkalommal)
0 Felhasználó és 80 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7450 Dátum: 2011.10.22 szombat, 17:45:48 »

Arat majd, ha osszeraktam, de viszonylag filleres cucc. Kikapcs-felero-gozero.

AndyA
olyat lehet, hogy a visszajelző lednek 2 kimenete legyen rajta??  mert akkor egy bi-color leddel szépen meg lehet oldani a kapcsolóban a fokozat visszajelzést
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #7451 Dátum: 2011.10.22 szombat, 20:17:48 »

Mindkét esetben 14.4V a töltés?
Nekem ma került fel a zsír új generátor,és a műszerteszt szerint fogyasztók nélkül 14,6V-tal tölt. Ha felkapcsolom a tompitottat akkor leesik 13,8-ra + ehez még bármilyen fogyasztó akkor is 13,8 marad alapjáraton és fordulaton is. Viszont az akkumlátoron mérve 14,6 terhelve és terheletlenü bármilyen fordulaton.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7452 Dátum: 2011.10.22 szombat, 21:21:56 »

Nekem ma került fel a zsír új generátor,és a műszerteszt szerint fogyasztók nélkül 14,6V-tal tölt. Ha felkapcsolom a tompitottat akkor leesik 13,8-ra + ehez még bármilyen fogyasztó akkor is 13,8 marad alapjáraton és fordulaton is. Viszont az akkumlátoron mérve 14,6 terhelve és terheletlenü bármilyen fordulaton.
érdekes.A töltés leesése szerintem nem jó.Ha leesik akkor is ez sok.Főleg ha új a generátorod.Én mielőtt vettem az új akksit a régivel is bár az teljesítményben kissebb volt tudta ezeket az értékeket.Véleményemet mondtam.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #7453 Dátum: 2011.10.22 szombat, 22:17:22 »

Nekem ma került fel a zsír új generátor,és a műszerteszt szerint fogyasztók nélkül 14,6V-tal tölt. Ha felkapcsolom a tompitottat akkor leesik 13,8-ra + ehez még bármilyen fogyasztó akkor is 13,8 marad alapjáraton és fordulaton is. Viszont az akkumlátoron mérve 14,6 terhelve és terheletlenü bármilyen fordulaton.
Pont mint az enyém. Ezek szerint az enyém is rendben van!? Pedig már bejelentettem generátor-felújításra... Azt hiszem azért elviszem, mert 380ekm után biztos kopott benne a bronzkefe. Ezért írtam, hogy megmérem közvetlenül az akkusarukon is, de ez még nem történt meg.
Naplózva
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #7454 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 10:43:32 »

Sziasztok!
Még mindig tempomat problémával küzdök. falbav
Korábban már írtam a problámámról.:

""""http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/mk3_gyari_tempomat_dizel.pdf

Ez alapján nekiáltam bekötni a tempomatot, minden megvan hozzá de ennél a résznél elakadtam.:

A következı csatlakozó a C32 amit a biztosítéktábla oldalán találunk, de nem a bal, mint a képen, hanem a
jobb szélén mert ez a tábla hátulja. Ide 3 kábelt kell majd pótolni, akinek nincs fedcompjuk azoknak csak
2 kell. Ezt is húzzuk ki és látni fogjuk, hogy ugyan a csatlakozóban minden kábel megvan és megy a
kormány spirál felé, de az aljzat az bizony hiányos. 

Az a helyzet hogy nekem sajnos hiányos mind az aljzat, mind a dugó. Ilyenkor mit lehet tenni?
A verda 2001 12. 2.0tddi kombi, olasz összeszerelés."""

Egy forumtárs ajánlotta, hogy írjak Vik-nek.
Írtam. De sajnos nem válaszolt. rinya
Kérek mindekit aki tud segítsen, nem szertenék a cél elött elbukni,feledni.
 wave
Naplózva
googman1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #7455 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 10:56:24 »

Sziasztok!

Tudna segíteni Valaki, hogy 2004.12 4 ajtós Mondeonál a pótfék lámpát, hogy tudom megbontani?

Köszi szépen az infót előre is!

G.

Sziasztok!

Nem akarok ész nélkül neki esni. Tudtok segíteni, honnan kezdjem a burkolatát megbontani?

Köszi szépen!

G.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7456 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 11:02:55 »

Sziasztok!
Még mindig tempomat problémával küzdök. falbav
Korábban már írtam a problámámról.:

""""http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/mk3_gyari_tempomat_dizel.pdf

Ez alapján nekiáltam bekötni a tempomatot, minden megvan hozzá de ennél a résznél elakadtam.:

A következı csatlakozó a C32 amit a biztosítéktábla oldalán találunk, de nem a bal, mint a képen, hanem a
jobb szélén mert ez a tábla hátulja. Ide 3 kábelt kell majd pótolni, akinek nincs fedcompjuk azoknak csak
2 kell. Ezt is húzzuk ki és látni fogjuk, hogy ugyan a csatlakozóban minden kábel megvan és megy a
kormány spirál felé, de az aljzat az bizony hiányos. 

Az a helyzet hogy nekem sajnos hiányos mind az aljzat, mind a dugó. Ilyenkor mit lehet tenni?
A verda 2001 12. 2.0tddi kombi, olasz összeszerelés."""

Egy forumtárs ajánlotta, hogy írjak Vik-nek.
Írtam. De sajnos nem válaszolt. rinya
Kérek mindekit aki tud segítsen, nem szertenék a cél elött elbukni,feledni.
 wave
ha magadnak szeretnéd megcsinálni, akkor TIS-ben megtalálod a kapcsrajzokat és pótolod a hiányzó kábeleket...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #7457 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 11:08:39 »

Egyszerű a válasz!Pótolni kell ott is  a vezetékeket.
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7458 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 11:43:31 »

Sziasztok!

Nem akarok ész nélkül neki esni. Tudtok segíteni, honnan kezdjem a burkolatát megbontani?

Köszi szépen!

G.
nekem kombi van.ott van a burkolata 2szélén 1-1 csavar......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7459 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 12:40:38 »

Nekem 5 ajtós van és ott is 2 csavar van a két szélén.

nekem kombi van.ott van a burkolata 2szélén 1-1 csavar......
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7460 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 13:04:10 »

Nekem 5 ajtós van és ott is 2 csavar van a két szélén.

nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #7461 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 14:06:29 »

Pont mint az enyém. Ezek szerint az enyém is rendben van!? Pedig már bejelentettem generátor-felújításra... Azt hiszem azért elviszem, mert 380ekm után biztos kopott benne a bronzkefe. Ezért írtam, hogy megmérem közvetlenül az akkusarukon is, de ez még nem történt meg.
Nekem a 14,6-rol 13,8-ra esést a műszerfal mutatja. De akku saruról mérve nem változik. Ott terhelve és terheletlenül is 14,6 V-tal tölt.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7462 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 14:15:43 »

Nekem a 14,6-rol 13,8-ra esést a műszerfal mutatja. De akku saruról mérve nem változik. Ott terhelve és terheletlenül is 14,6 V-tal tölt.

Én biz elkezdeném méricskélni, honnan jön ez a feszültségkülönbség. Ez semmiképpen sem kóser.
Testhiba? Mérjük meg az aksi negatív pólusa és a kasztni között a feszkót. 0 voltot kell kapnunk. Ha nem annyi, akkor testelési hiba.
Érjük meg az aksi + pólusa és mondjuk a szivargyújtó közepe között a feszkót. 0 kéne hogy legyen.

Egyik nem lesz az, akkor megkeresni hol esik ennyit. Persze mindezt járó motorral, világító tompítottal.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7463 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 14:18:06 »

Én biz elkezdeném méricskélni, honnan jön ez a feszültségkülönbség. Ez semmiképpen sem kóser.
Testhiba? Mérjük meg az aksi negatív pólusa és a kasztni között a feszkót. 0 voltot kell kapnunk. Ha nem annyi, akkor testelési hiba.
Érjük meg az aksi + pólusa és mondjuk a szivargyújtó közepe között a feszkót. 0 kéne hogy legyen.

Egyik nem lesz az, akkor megkeresni hol esik ennyit. Persze mindezt járó motorral, világító tompítottal.

A feszkó 0 mindenképp nulla lesz  vigyor3
Rég rossz ha feszkót mérsz két negatív pont közt. Az ellenállást mérném inkább a negatív pólus és a kasztni között. vagy feszültséget akksi + és kasztni közt, majd akksi + és akksi - közt. Ha mindkét esetben ugyan annyi, akkor OK. Ha nem, akkor testelés hiba...
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.23 vasárnap, 14:20:07 írta Murmucka » Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7464 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 14:27:59 »

A feszkó 0 mindenképp nulla lesz  vigyor3
Rég rossz ha feszkót mérsz két negatív pont közt. Az ellenállást mérném inkább a negatív pólus és a kasztni között. vagy feszültséget akksi + és kasztni közt, majd akksi + és akksi - közt. Ha mindkét esetben ugyan annyi, akkor OK. Ha nem, akkor testelés hiba...

Hogy a fenében mérsz meg 0,08 ohmot? A lámpás 55W-os, van belüle 2. Az 110W, nagy kerekítéssel 10A.
0,8/10... Ilyen kisellenállást nem nagyon lehet ilyen kis árammal mérni (amennyit az ohm mérő lead).
Inkább maradjunk az én módszeremnél.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7465 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 14:29:12 »

Hogy a fenében mérsz meg 0,08 ohmot? A lámpás 55W-os, van belüle 2. Az 110W, nagy kerekítéssel 10A.
0,8/10... Ilyen kisellenállást nem nagyon lehet ilyen kis árammal mérni (amennyit az ohm mérő lead).
Inkább maradjunk az én módszeremnél.
Milyen módszer?
FESZÜLTSÉGET mérnél az akksi - és kasztni között. Ha jó a test, 0-t mér a műszer, hisz elvileg egy és ugyan az a 2 pont. Ha *** a test, akkor is 0 lesz, mert a kettő közt nem lehet feszültség. Most akkor mitől lesz okosabb az ember?!
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7466 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 14:33:53 »

Milyen módszer?
FESZÜLTSÉGET mérnél az akksi - és kasztni között. Ha jó a test, 0-t mér a műszer, hisz elvileg egy és ugyan az a 2 pont. Ha *** a test, akkor is 0 lesz, mert a kettő közt nem lehet feszültség. Most akkor mitől lesz okosabb az ember?!

Akkor még egyszer.

Nekem a 14,6-rol 13,8-ra esést a műszerfal mutatja. De akku saruról mérve nem változik. Ott terhelve és terheletlenül is 14,6 V-tal tölt.

Tehát ha terhelés van, akkor biz a szgép kevesebbnek látja, és valahol leesik ez a feszültség. Hol? Ezt akarjuk kideríteni. Bizony lehet az aksi pólusa és a saru között, vagy a teskábel és a kasztni között. Vagy akár a + vonalon is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7467 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 14:54:54 »

Akkor még egyszer.

Nekem a 14,6-rol 13,8-ra esést a műszerfal mutatja. De akku saruról mérve nem változik. Ott terhelve és terheletlenül is 14,6 V-tal tölt.

Tehát ha terhelés van, akkor biz a szgép kevesebbnek látja, és valahol leesik ez a feszültség. Hol? Ezt akarjuk kideríteni. Bizony lehet az aksi pólusa és a saru között, vagy a teskábel és a kasztni között. Vagy akár a + vonalon is.
Akkor még egyszer: így nem fog menni, mindenképp 0 lesz a fesz, ha jó, ha rossz a testelés.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7468 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 15:05:23 »

Akkor még egyszer: így nem fog menni, mindenképp 0 lesz a fesz, ha jó, ha rossz a testelés.

Nem így van. Ha rossz a testelés, ott esni fog a feszültség. Jó a módszerem, így kell kimérni a hibát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7469 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 15:26:14 »

http://www.angeltdci.atw.hu/erajz.gif

U1=14.6V
U2=13.8V
Rp=?
Rm=?
Ha ez a két ellenállásérték 0 lenne, akkor U1=U2-vel. Mivel nem az, egyiknek lennie kell.
Ne feledjük, a lámpa bekapcsolása előtt U1 megegyezett U2-vel...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Luigi
Vendég
« Új hozzászólás #7470 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 17:01:34 »

Kérnék egy kis segítséget.

Vettem egy 2002 es tdci mondeo kombit az utóbbi napokban amikor indítom a km órában látszanak a számok amikor beindul meg csak vízszintes jelek maradnak ilyenkor nem mér a km óra és a tank szintjelzője sem nem csipog az öv visszajelzője sem, de a fordulatszámmérő és minden más igen a fordulatszámmérőben az automata váltó seb fokozata és a hőmérséklet jó .
A fenti dolgot nem mindig csinálja úgy az indítások 30-40% ban.
mi lehet?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7471 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 17:04:54 »

Kérnék egy kis segítséget.

Vettem egy 2002 es tdci mondeo kombit az utóbbi napokban amikor indítom a km órában látszanak a számok amikor beindul meg csak vízszintes jelek maradnak ilyenkor nem mér a km óra és a tank szintjelzője sem nem csipog az öv visszajelzője sem, de a fordulatszámmérő és minden más igen a fordulatszámmérőben az automata váltó seb fokozata és a hőmérséklet jó .
A fenti dolgot nem mindig csinálja úgy az indítások 30-40% ban.
mi lehet?

Akksidat nézd meg, hogy jó -e
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Luigi
Vendég
« Új hozzászólás #7472 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 19:00:11 »

Akksidat nézd meg, hogy jó -e

Pöc-röf a gép!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7473 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 19:09:05 »

Pöc-röf a gép!
megis mérted az értékakat terhelve és terhalatlanül.?Azért nézesd meg diaggal is mert lehet modul probléma is .
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7474 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 19:24:35 »

Pöc-röf a gép!
azzal még nem zártad ki!Akksi és vagy testkábel hiba csinál ilyet.Aksinak terhelővillás vizsgálat nem kerül semmibe....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
volkov
Vendég
« Új hozzászólás #7475 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 20:26:33 »

Gyors kérdés:
MK3-ban volt komfort index?
Vagy rá lehet vhogy bírni? Vagy csak külön modullal?

Az index-em még nem a GEM-ről megy, de a héten ültem egy Tranyóban amiben volt és ÁLLATJÓ!!! Smiley
S ha lehet, akkor index buhera is lesz az Escortban  nyes
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #7476 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 20:28:23 »

Gyors kérdés:
MK3-ban volt komfort index?
Vagy rá lehet vhogy bírni? Vagy csak külön modullal?

Az index-em még nem a GEM-ről megy, de a héten ültem egy Tranyóban amiben volt és ÁLLATJÓ!!! Smiley
S ha lehet, akkor index buhera is lesz az Escortban  nyes
Nem minden MK3-ban volt. De amelyikben nem volt, abba is bele lehet berhelni.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7477 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 20:29:33 »

Gyors kérdés:
MK3-ban volt komfort index?
Vagy rá lehet vhogy bírni? Vagy csak külön modullal?

Az index-em még nem a GEM-ről megy, de a héten ültem egy Tranyóban amiben volt és ÁLLATJÓ!!! Smiley
S ha lehet, akkor index buhera is lesz az Escortban  nyes
asszem facelifttől... de hogy 1 vagy 2, azt nem tudom Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
volkov
Vendég
« Új hozzászólás #7478 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 20:40:23 »

asszem facelifttől... de hogy 1 vagy 2, azt nem tudom Sad

2002-es GEM modulom van. Na ha lesz időm, rászánom magam s szétkapom a cuccot.
A lényeg: esély van, hogy lesz benne komfort index Smiley
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #7479 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 20:45:45 »

asszem facelifttől... de hogy 1 vagy 2, azt nem tudom Sad
Nekem f1, és van benne. De ez felszereltségi szint függő is. Viszont egy kis elektronikával megoldható. Sakos talán ennek a mestere.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7480 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 20:57:53 »

Hát én olyat hallottam hogy mindegyik MKIII tudja csak gyárival bekell állitani....
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7481 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 21:02:42 »

Hát én olyat hallottam hogy mindegyik MKIII tudja csak gyárival bekell állitani....
Nem tudja mert nekem utólagos van benne amit itt a fórumon hirdettek.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
attila0819
Vendég
« Új hozzászólás #7482 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 22:19:01 »

Helo

Nemrégiben gondom volt a csomagtér ajtónyitóval a csomagtér világítással .
Hangcucc beszerelésekor jöttem rá mi miatt nem működött csak a kulcsról a gombbal.
A csomagtér bal oldalábana kárpit mögött van két csatlakozó azokat mozgattam meg majd kontakt sprayvel befújva megoldódott a probléma.

Ha valakinek hasonló tünet van azt néze meg először feleslegesen ne szedje ki a kapcsolot mint ahogy először én is tettem

Remélem valaki akár hasznát veszi
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7483 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 22:55:14 »

Nem tudja mert nekem utólagos van benne amit itt a fórumon hirdettek.

mi?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7484 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 09:13:38 »

köszönöm, de ha kivettem a középkoznolt és ott a két csatlakozó a két első ülésfűtés kapcsolójának, akkor mért nincs kiépítve tovább? illetve tudom, hogy csak inpulzus kapcsoló, azt megoldom, nem gond, de gondoltam, valahová azért mennek az oka vezetékek. a visszajelző ledek is világítanak a kapcsolókon, ha benyomom őket. illetve mivel ez facelift előtti, ebben egyáltalán lehetett volna fűtött, hűtött ülés?

Hogy lehetett volna-e benne, azt nem tudom.

Kiepitve azert nincs, mert a kapcsolotol megy drot a GEM-be, onnan megy drot az ules ala, ahol a hutes-futes vezerloegysege lenne stb. Ennyi drotot nem epitenek bele pluszba csak azert, hogy neked egyszerubb legyen az eleted. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7485 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 09:15:23 »

olyat lehet, hogy a visszajelző lednek 2 kimenete legyen rajta??  mert akkor egy bi-color leddel szépen meg lehet oldani a kapcsolóban a fokozat visszajelzést

Ketszinu LED van harom labbal is (igy igazabol haromszinu :-)), meg olyan is, amiben megforditod a villanyt, attol valt a szine. Az elobbi boven jo, a ket bemenetet a ket fokozatra kotod ra. Mondjuk sarga-piros, kicsit meleg, nagyon meleg.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7486 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 11:47:07 »

Ketszinu LED van harom labbal is (igy igazabol haromszinu :-)), meg olyan is, amiben megforditod a villanyt, attol valt a szine. Az elobbi boven jo, a ket bemenetet a ket fokozatra kotod ra. Mondjuk sarga-piros, kicsit meleg, nagyon meleg.

AndyA
eljen mikorra lesz meg?? Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7487 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 12:14:43 »

eljen mikorra lesz meg?? Grin

Ennek a hetnek megint lottek, szerda szabadnap, ugyhogy hazamegyek. Jovo het meg szabi. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #7488 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 17:29:42 »

Sziasztok!


Egy kis segítségre lenne szükségem:
Péntekem lemosattam az autóm alját és a motorját mondván, hogy műszakira szép tiszta legyen és azóta olyanokat produkál az autó, hogy elfordítom a kulcsot és max egy kattanás hallatszik, majd 2-3 próbálkozás után teker az önindító és indul szépen. Ma indítóztam párat és egyszer csak olyan hangon sípolt egyet az autó,mint amikor a GEM modul (remélem jól írtam) tesztet csinálunk az autóval.
Van valakinek valami ötlete? Önindító vagy egyéb?

Előre is köszi!
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7489 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 17:38:53 »

Sziasztok!


Egy kis segítségre lenne szükségem:
Péntekem lemosattam az autóm alját és a motorját mondván, hogy műszakira szép tiszta legyen és azóta olyanokat produkál az autó, hogy elfordítom a kulcsot és max egy kattanás hallatszik, majd 2-3 próbálkozás után teker az önindító és indul szépen. Ma indítóztam párat és egyszer csak olyan hangon sípolt egyet az autó,mint amikor a GEM modul (remélem jól írtam) tesztet csinálunk az autóval.
Van valakinek valami ötlete? Önindító vagy egyéb?

Előre is köszi!

Szerintem víz ment az önindítóba, vagy ilyesmi. Én várnék pár napot, és ha addig sem javul meg, akkor kezdenék foglalkozni a dologgal.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #7490 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 20:07:23 »

Sziasztok!

2.0 TDCI 130LE  2004.06havi ma reggel olyat produkált hogy simán indult vele az aszony kb.1-km után leállitotta gyerekek kipakolva,és utána nem indult a műszerek megőrülve minden mutató max-on,és csak kereg mint amikor nincs szufla az akksiban.Segítettek neki rábikázni a jelenség ua.Az akksin a led zölden világit.Tud valaki segíteni ebben a dologban?
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7491 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 20:33:42 »

Sziasztok!

2.0 TDCI 130LE  2004.06havi ma reggel olyat produkált hogy simán indult vele az aszony kb.1-km után leállitotta gyerekek kipakolva,és utána nem indult a műszerek megőrülve minden mutató max-on,és csak kereg mint amikor nincs szufla az akksiban.Segítettek neki rábikázni a jelenség ua.Az akksin a led zölden világit.Tud valaki segíteni ebben a dologban?

Az aksiban nincs zöld led. Rábikáztak? Akkor biz nincs elég szufla az aksiban. Méresd meg, de valószínűleg csere lesz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
nadotex
Vendég
« Új hozzászólás #7492 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 20:43:01 »

Kaptam egy gyári nyomógombos kulcsot, ezt  a saját mondeomhoz be lehet tanítani, ha igen hogyan? A lényeg hogy az ajtókat egy második nyomógombos kulcsal is nyitni-zárni tudjam.

Köszönöm a válaszokat!
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #7493 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:12:03 »

Kaptam egy gyári nyomógombos kulcsot, ezt  a saját mondeomhoz be lehet tanítani, ha igen hogyan? A lényeg hogy az ajtókat egy második nyomógombos kulcsal is nyitni-zárni tudjam.

Köszönöm a válaszokat!

http://mondeo.hu/wiki/index.php/R%C3%A1di%C3%B3frekvenci%C3%A1s_kulcs_programoz%C3%A1sa
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7494 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 22:00:02 »

mi?
Lehet nemvolt érthető arra akrtam válaszolni,hogy az előző tulaj ki fórumtárs volt  ha belehetett volna állítani az index okosítást gyárilag diaggal megtette volna de az enyém mivel facelift előtti nem lehetett így utólagost tett bele.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gefe52
Vendég
« Új hozzászólás #7495 Dátum: 2011.10.25 kedd, 12:25:54 »

Tisztelettel: olyan gondom volna, hogy most tankoltam tele a gépemet (2004-es 2.0 tdci diesel mondi). Előtte már jelzett a lámpa, a jelzőhang, és 80 km alatt volt a megtehető km távolság. A teletankolást követően a műszer telit mutat, viszont a hátralevő km továbbra is 80 alatt maradt, és a lámpa is világít, meg a hangjelzés is megmaradt. Ilen még nem volt, Kérem segítsetek, ha valaki tud?!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7496 Dátum: 2011.10.25 kedd, 12:42:45 »

Tisztelettel: olyan gondom volna, hogy most tankoltam tele a gépemet (2004-es 2.0 tdci diesel mondi). Előtte már jelzett a lámpa, a jelzőhang, és 80 km alatt volt a megtehető km távolság. A teletankolást követően a műszer telit mutat, viszont a hátralevő km továbbra is 80 alatt maradt, és a lámpa is világít, meg a hangjelzés is megmaradt. Ilen még nem volt, Kérem segítsetek, ha valaki tud?!
Aksi sarukat 5 percre vedd le, majd vissza...utána jó lesz.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7497 Dátum: 2011.10.25 kedd, 16:37:17 »

Tisztelettel: olyan gondom volna, hogy most tankoltam tele a gépemet (2004-es 2.0 tdci diesel mondi). Előtte már jelzett a lámpa, a jelzőhang, és 80 km alatt volt a megtehető km távolság. A teletankolást követően a műszer telit mutat, viszont a hátralevő km továbbra is 80 alatt maradt, és a lámpa is világít, meg a hangjelzés is megmaradt. Ilen még nem volt, Kérem segítsetek, ha valaki tud?!

Semmit se csinálj. Ha elhasználsz pár litert, helyre fog állni a rend magától. Mondjuk 50 km után. Nálam volt már ilyen párszor.
Jellemzően akkor csinálja, ha a teljesen üres tankot teljesen teletankolom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gefe52
Vendég
« Új hozzászólás #7498 Dátum: 2011.10.25 kedd, 17:13:16 »

Az akkusaru levétel megoldotta a dolgot Köszi a válaszokat, én így nem jártam még, de a tank se volt még így kifogyva. Wink
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7499 Dátum: 2011.10.25 kedd, 17:40:25 »

Lehet nemvolt érthető arra akrtam válaszolni,hogy az előző tulaj ki fórumtárs volt  ha belehetett volna állítani az index okosítást gyárilag diaggal megtette volna de az enyém mivel facelift előtti nem lehetett így utólagost tett bele.

Enyém TDDI és van benne... eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.