Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:31:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 157 158 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11142459 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7500 Dátum: 2011.10.25 kedd, 19:55:12 »

Az akkusaru levétel megoldotta a dolgot Köszi a válaszokat, én így nem jártam még, de a tank se volt még így kifogyva. Wink

eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7501 Dátum: 2011.10.25 kedd, 20:16:30 »

Enyém TDDI és van benne... eplus2
de nálad cserélve lett a GEM... eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7502 Dátum: 2011.10.25 kedd, 20:21:15 »

2002-es GEM modulom van. Na ha lesz időm, rászánom magam s szétkapom a cuccot.
A lényeg: esély van, hogy lesz benne komfort index Smiley
Ha nem menne, nekem van komfort index modulom. 5 perc alatt beszerelhető. A működése teljesen egyenértékű a gyárival.
Stadigabi.com on is kapsz.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7503 Dátum: 2011.10.25 kedd, 20:41:17 »

de nálad cserélve lett a GEM... eplus2

az igaz...de volt benne gyári is, igaz már eladtam de fordos emberke belőtte rá gyárival valahogy..
Naplózva
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #7504 Dátum: 2011.10.25 kedd, 21:47:50 »

Sziasztok!

Alábbi problémám akadt, melynek ez a jelensége:
Alapjáraton , ha hirtelen nagyobb gázt adok, akkor pillanatig mintha hezitálni a motor, a hangján hallatszik, nem veszi azonnal a fordulatot, hanem mindha kihagyna 1-2 ütemet.
Amikor a fordulat alapjáraton gázadásra felmegy 3-4ezerig, akkor nem esik vissza rögtön a fordulat, hanem mintha lassabban, mint régebben, és a fordulatszámmérő megáll 1200 körül, ottmarad mondjuk 1 másodpercig, valami motorzúgás hallatszik a motortérből, aztán az 1 másoperc után visszaesik a fordulat 800-ig.
Onnan gázt adva megint hezitálva veszi a fordulatot.

Segítsetek légyszi, hogy mi lehet ez. Köszi!
Automata váltós, ha ez esetleg jelent valamit a hiba ügyében.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7505 Dátum: 2011.10.25 kedd, 22:20:39 »

Sziasztok!

Alábbi problémám akadt, melynek ez a jelensége:
Alapjáraton , ha hirtelen nagyobb gázt adok, akkor pillanatig mintha hezitálni a motor, a hangján hallatszik, nem veszi azonnal a fordulatot, hanem mindha kihagyna 1-2 ütemet.
Amikor a fordulat alapjáraton gázadásra felmegy 3-4ezerig, akkor nem esik vissza rögtön a fordulat, hanem mintha lassabban, mint régebben, és a fordulatszámmérő megáll 1200 körül, ottmarad mondjuk 1 másodpercig, valami motorzúgás hallatszik a motortérből, aztán az 1 másoperc után visszaesik a fordulat 800-ig.
Onnan gázt adva megint hezitálva veszi a fordulatot.

Segítsetek légyszi, hogy mi lehet ez. Köszi!
Automata váltós, ha ez esetleg jelent valamit a hiba ügyében.
Légtömegmérő tisztítást én megejteném kezdésnek,szívósor mikor volt tisztítva,EGR dugózás ...
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7506 Dátum: 2011.10.25 kedd, 22:45:59 »

Légtömegmérő tisztítást én megejteném kezdésnek,szívósor mikor volt tisztítva,EGR dugózás ...

Szerintem ő benzines... a 2.0-ában nincs maf.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7507 Dátum: 2011.10.25 kedd, 22:52:47 »

Szerintem ő benzines... a 2.0-ában nincs maf.
Azt én tudom de az aláírásból nemderült ki.Ha meg így van és tudom nem írok ilyet.Bocsi
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #7508 Dátum: 2011.10.25 kedd, 22:55:57 »

Szerintem ő benzines... a 2.0-ában nincs maf.

Igen, benzines.
Szóval miket kéne lecsekkolnom?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7509 Dátum: 2011.10.25 kedd, 22:59:42 »

Igen, benzines.
Szóval miket kéne lecsekkolnom?
Akkor trafó-gyújtókábelek gyertya.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #7510 Dátum: 2011.10.25 kedd, 23:11:09 »

Akkor trafó-gyújtókábelek gyertya.

Köszi!
Ez a szett kb mennyibe kerül és milyen érdemes? Mi az a minimum minőség, amit meg szabad venni és esetleg beszerzési forrás? Most eléggé árérzékeny vagyok. Asszem értitek mire gondolok... :-(
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7511 Dátum: 2011.10.25 kedd, 23:24:00 »

Köszi!
Ez a szett kb mennyibe kerül és milyen érdemes? Mi az a minimum minőség, amit meg szabad venni és esetleg beszerzési forrás? Most eléggé árérzékeny vagyok. Asszem értitek mire gondolok... :-(
Cromaxban érdeklődj mert csak a honlapon a gyertyának van az ára.Kérdezd meg bontottban ha érdekel Motocraftot,HZSOLT92-t hátha tudnak segíteni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7512 Dátum: 2011.10.26 szerda, 00:32:59 »

Köszi!
Ez a szett kb mennyibe kerül és milyen érdemes? Mi az a minimum minőség, amit meg szabad venni és esetleg beszerzési forrás? Most eléggé árérzékeny vagyok. Asszem értitek mire gondolok... :-(

Gyertya... nézd meg a hézagot. Talán 1,3mm. Ez még ingyen van... de lehet még alapjárati motor piszkos, és a trafó/kábel/gyertya trió.
A map-ot is meg lehet tisztítani. Fals levegőt is kereshetsz (alapjárat, megfújkálod a szívósor környékét féktisztítóval, ha ingadozik, ott szív falsot).
A várárlás előtt én inkább cserélgetnék kölcsön alkatrésszel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #7513 Dátum: 2011.10.26 szerda, 19:27:58 »

van valakinek tapasztalata a gyári sport programról?
állitólag a szakszerviz 200e ft berakja a kocsiba,de nem válalnak érte garanciát..
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7514 Dátum: 2011.10.26 szerda, 20:44:12 »

van valakinek tapasztalata a gyári sport programról?
állitólag a szakszerviz 200e ft berakja a kocsiba,de nem válalnak érte garanciát..


Miii? Én még nem hallottam gyári sport csomagról... szerintem nincs is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #7515 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 09:03:25 »

nem sport csomag. Sport program. Szakszerviz csinál egy frissitést a motor vezérlésen.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7516 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 09:12:58 »

van valakinek tapasztalata a gyári sport programról?
állitólag a szakszerviz 200e ft berakja a kocsiba,de nem válalnak érte garanciát..
ennek a negyedéért felrakathatsz bárhol módosított programot. "kicsit" túlárazott.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7517 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 09:34:34 »

nem sport csomag. Sport program. Szakszerviz csinál egy frissitést a motor vezérlésen.

Nincs gyári sport program. Amúgy egy szívómotornál a chiptuningtól túl sokat ne várj.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Alonso
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


« Új hozzászólás #7518 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 10:08:03 »

Sziasztok!

En is informaciot kernek. Az tortent hogy menet kozben egyszer csak a szelvedo elott levo szellozobol hallatszott egy pukkanas mint amikor kinyitjak a pezsgot, egy pillanatra lattam egy kis fust/gaz felhocsket , a kilometer oran a lenullazhato kilometerszamlalo meg lenullazodott, kb. pont 1000 km-nel.
Ismeros mondta hogy vagy klimacso(nem valoszinu) vagy valami feszultseg vedelem durrant el. Kerdesem , hogy kb. jo-e a diagnozis, es ha meglatogatom a villanyaszt akkor kb. mennyibe faj a dolog idoben/penzben.
2002-es TDCI 130 lovas az auto.

Koszi
Alonso
Naplózva

Alonso Molsey Ford Mondeo MKIII Turnier Trend TDCI 2.0
kredenc
Vendég
« Új hozzászólás #7519 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 12:20:14 »

Szevasztok! Kigyulladt a töltéslámpám. Valszeg elment a generátorom. Hova vinnétek? Van valakinek ötlete, tapasztalata?
Kösz előre is
Kredenc
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7520 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 12:25:06 »

Szevasztok! Kigyulladt a töltéslámpám. Valszeg elment a generátorom. Hova vinnétek? Van valakinek ötlete, tapasztalata?
Kösz előre is
Kredenc
Az attól függ hol laksz.
http://vredestein.tip-top.hu/keret.cgi?/Szolg.htm

én ide vittem, ez egy kis műhely Zuglóban, de gyorsan és elfogadható áron (ÁFA nélkül  vigyor3) 6 hónap garival megjavították.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
kredenc
Vendég
« Új hozzászólás #7521 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 12:30:33 »

Naja, még az is: Pest VII. kerület. Zugló jól hangzik. Köszi

Az attól függ hol laksz.
http://vredestein.tip-top.hu/keret.cgi?/Szolg.htm

én ide vittem, ez egy kis műhely Zuglóban, de gyorsan és elfogadható áron (ÁFA nélkül  vigyor3) 6 hónap garival megjavították.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7522 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 14:45:34 »

Nincs gyári sport program. Amúgy egy szívómotornál a chiptuningtól túl sokat ne várj.
de volt, ST220 3.0 V6 volt a neve eplus2 1.8-as szívóból sport?? hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
feltaláló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Új hozzászólás #7523 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 19:51:24 »

Szevasztok! Kigyulladt a töltéslámpám. Valszeg elment a generátorom. Hova vinnétek? Van valakinek ötlete, tapasztalata?
Kösz előre is
Kredenc

Nekem ma lett kész,8800 pénz.Cserélték a szénkeféket,csúszógyűrűket ,csapágyakat.
Naplózva

2002, 115le TDDI Ghia,fekete bőr, EGR off
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #7524 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 20:42:16 »

Üdv mindenki!!Újjab jelenség!!!Hűtő ventillátor.Nem tudom hány fokozatú de azt tudom hogy a kocsiban űlve hallom ha megy úgyhogy biztos hogy nem a leg kisseb fokozaton szokott dolgozni.De vajon miért nem???jA ÉS van hogy be kapcsol (jelzem most 8 Celsius fok) általában ha megllok lámpánál vagy ilyesmi de akkor rögtön és utána képes percekig menni és nem leállni még úgyse hogy megyek vele és van menetszél.Amikor haza érek és beállok az udvarra akkor mindíg bekapcsol valamelyik nap megpróbáltam kivárni hogy lekapcsoljon 6!perc után meguntam és leállítotam a kocsit.Nem hiszem el hogy ennyire melege lenne.Ja, kb ugyan annyit kapcsol most is a venti mint nyáron 40 fokban.Még valami klímával folyamatosan kell mennie megállás nélkül???
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7525 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 20:43:48 »

Üdv mindenki!!Újjab jelenség!!!Hűtő ventillátor.Nem tudom hány fokozatú de azt tudom hogy a kocsiban űlve hallom ha megy úgyhogy biztos hogy nem a leg kisseb fokozaton szokott dolgozni.De vajon miért nem???jA ÉS van hogy be kapcsol (jelzem most 8 Celsius fok) általában ha megllok lámpánál vagy ilyesmi de akkor rögtön és utána képes percekig menni és nem leállni még úgyse hogy megyek vele és van menetszél.Amikor haza érek és beállok az udvarra akkor mindíg bekapcsol valamelyik nap megpróbáltam kivárni hogy lekapcsoljon 6!perc után meguntam és leállítotam a kocsit.Nem hiszem el hogy ennyire melege lenne.Ja, kb ugyan annyit kapcsol most is a venti mint nyáron 40 fokban.Még valami klímával folyamatosan kell mennie megállás nélkül???

Mit mutat a hőmérő? Középen áll?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7526 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 21:03:36 »

Üdv mindenki!!Újjab jelenség!!!Hűtő ventillátor.Nem tudom hány fokozatú de azt tudom hogy a kocsiban űlve hallom ha megy úgyhogy biztos hogy nem a leg kisseb fokozaton szokott dolgozni.De vajon miért nem???jA ÉS van hogy be kapcsol (jelzem most 8 Celsius fok) általában ha megllok lámpánál vagy ilyesmi de akkor rögtön és utána képes percekig menni és nem leállni még úgyse hogy megyek vele és van menetszél.Amikor haza érek és beállok az udvarra akkor mindíg bekapcsol valamelyik nap megpróbáltam kivárni hogy lekapcsoljon 6!perc után meguntam és leállítotam a kocsit.Nem hiszem el hogy ennyire melege lenne.Ja, kb ugyan annyit kapcsol most is a venti mint nyáron 40 fokban.Még valami klímával folyamatosan kell mennie megállás nélkül???

Nekem is ilyesmit csinált aztán kiderült, hogy a hűtő alsó sarkán lévő csati el volt már szenesedve
Naplózva
kormi21011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



E-mail
« Új hozzászólás #7527 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 21:11:30 »

Nekem is ilyesmit csinált aztán kiderült, hogy a hűtő alsó sarkán lévő csati el volt már szenesedve


Na!Ez már valami!!VAlami konkrét támpont!Köszöntem!Megnézzük!
Naplózva

Mondeo Ghia '02 2.0 16V Benzin
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #7528 Dátum: 2011.10.28 péntek, 08:30:19 »

Szevasztok! Kigyulladt a töltéslámpám. Valszeg elment a generátorom. Hova vinnétek? Van valakinek ötlete, tapasztalata?
Kösz előre is
Kredenc
Kedves Fórumtárs!
Én a generátort mindenképp a VII kerületbe a Kertész u 38-ba vinném. www.oninditogenerator.hu
Igen profi minöségi munkát végeznek. Nézd meg a honlapot.
Tisztelettel lászló!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #7529 Dátum: 2011.10.28 péntek, 10:42:53 »

Szerintem víz ment az önindítóba, vagy ilyesmi. Én várnék pár napot, és ha addig sem javul meg, akkor kezdenék foglalkozni a dologgal.

Megoldódott köszi wave
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7530 Dátum: 2011.10.28 péntek, 11:10:27 »

Megoldódott köszi wave

Hogyan?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #7531 Dátum: 2011.10.28 péntek, 12:37:26 »

Sziasztok. Meglepo dolog tortent az elobb itt a kocsiban! Kinyitottam a vezeto oldali ajtot, beultem, de nem inditottam be az autot, hanem elkezdtem olvasni az emaileket, majd vagy ot perc mulva egyszercsak kinyilt az osszes ajto. Olvastam valahol hogy mas is jart mar igy, demost nincs idom megkeresni. Leci segitsetek, hol keressem a hibat? Nem szeretnem ha kinyilna akkor is amikor nem vagyok itt. Koszi elore is.
Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7532 Dátum: 2011.10.28 péntek, 12:46:06 »

Sziasztok. Meglepo dolog tortent az elobb itt a kocsiban! Kinyitottam a vezeto oldali ajtot, beultem, de nem inditottam be az autot, hanem elkezdtem olvasni az emaileket, majd vagy ot perc mulva egyszercsak kinyilt az osszes ajto. Olvastam valahol hogy mas is jart mar igy, demost nincs idom megkeresni. Leci segitsetek, hol keressem a hibat? Nem szeretnem ha kinyilna akkor is amikor nem vagyok itt. Koszi elore is.

Vazzeg, ott jártak a szellemek??  vigyor3

A Te autódban be van építva valami pc, amin e-maileket tudsz olvasni? Egyszerre nyíltak ki az ajtók? Vagy külön-külön. Mert lehet, hogy több szellem volt, de az is lehet, csak egy.   hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #7533 Dátum: 2011.10.28 péntek, 12:53:50 »

Vazzeg, ott jártak a szellemek??  vigyor3

A Te autódban be van építva valami pc, amin e-maileket tudsz olvasni? Egyszerre nyíltak ki az ajtók? Vagy külön-külön. Mert lehet, hogy több szellem volt, de az is lehet, csak egy.   hehe
akkor meg van a megoldas, az email volt virusos! De komolyan PLEEEASE HEEEELP
Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7534 Dátum: 2011.10.28 péntek, 15:59:39 »

akkor meg van a megoldas, az email volt virusos! De komolyan PLEEEASE HEEEELP
mikor nekem is egész nap a tűző napon állt a kocsi akkor én is sokszor vettem észre, hogy nyitva van minden ajtó gun , még jó, hogy őrzött helyen állok Undecided
Naplózva
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #7535 Dátum: 2011.10.28 péntek, 20:16:37 »

mikor nekem is egész nap a tűző napon állt a kocsi akkor én is sokszor vettem észre, hogy nyitva van minden ajtó gun , még jó, hogy őrzött helyen állok Undecided
Tehat akkor ne tartsam a napon? Hat meg kell mondjam az egy kicsit nehezen kovitelezheto. Valami jobb megoldasra gondoltam.
Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #7536 Dátum: 2011.10.28 péntek, 21:12:17 »

Tehat akkor ne tartsam a napon? Hat meg kell mondjam az egy kicsit nehezen kovitelezheto. Valami jobb megoldasra gondoltam.

HA jól értelmeztem az elmúlt években elhangzottakat, akkor valszeg 1 vezető oldali zár csere megoldás lehetne minden baj forrására
Naplózva
ATkoSz
Vendég
« Új hozzászólás #7537 Dátum: 2011.10.28 péntek, 21:18:38 »

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne! Mégpedig hogy azt vettem észre az mk3-as mondeoban hogy hidegben nem akar a távirányító zár gombjára bezárni, hanem csak annyit csinál hogy a jobb első ajtót megpróbálja bezárni, majd ki is nyitja ... az összes többi ajtót be sem akarja zárni!
1-2 perc mulva (az autó mozdulatlanul maradt, nem csináltam vele semmit) megprobáltam ujra bezárni és akkor meg bezárta az összes ajtót!
Igazábol lehet hogy már régebben is csinálta csak nem vettem észre ...
Mi lehet a hiba? Nem érzékeli az ajtókat becsukva és azért dobja vissza a zárat?_?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7538 Dátum: 2011.10.28 péntek, 21:37:31 »

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne! Mégpedig hogy azt vettem észre az mk3-as mondeoban hogy hidegben nem akar a távirányító zár gombjára bezárni, hanem csak annyit csinál hogy a jobb első ajtót megpróbálja bezárni, majd ki is nyitja ... az összes többi ajtót be sem akarja zárni!
1-2 perc mulva (az autó mozdulatlanul maradt, nem csináltam vele semmit) megprobáltam ujra bezárni és akkor meg bezárta az összes ajtót!
Igazábol lehet hogy már régebben is csinálta csak nem vettem észre ...
Mi lehet a hiba? Nem érzékeli az ajtókat becsukva és azért dobja vissza a zárat?_?
Segítségeteket előre is köszönöm!

Szia!

Ha jól látom a régebbi hozzászólásaid alapján, neked is 2001-es TDDi-d van. Sajna ahogy öregszik a gép a zárakkal is kezdenek problémák jönni. Ilyenekkel én is szenvedtem az elmúlt 1-2 télen, sőt a végén már nyárom is. Próbáltam kenőanyagokat bejuttatni a zárba, ideig-óráig használt, de azt tudom mondani, hogy amíóta kicseréltem és új a zár a jobb elsőben, azóta nincs semmi gondom.
Nekem ez a tapasztalatom. Sajna nem olcsó. Én 31 ezerért vettem.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.28 péntek, 21:40:21 írta V.Tamás » Naplózva
ATkoSz
Vendég
« Új hozzászólás #7539 Dátum: 2011.10.28 péntek, 21:44:10 »

Szia!

Ha jól látom a régebbi hozzászólásaid alapján, neked is 2001-es TDDi-d van. Sajna ahogy öregszik a gép a zárakkal is kezdenek problémák jönni. Ilyenekkel én is szenvedtem az elmúlt 1-2 télen, sőt a végén már nyárom is. Próbáltam kenőanyagokat bejuttatni a zárba, ideig-óráig használt, de azt tudom mondani, hogy amíóta kicseréltem és új a zár a jobb elsőben, azóta nincs semmi gondom.
Nekem ez a tapasztalatom. Sajna nem olcsó. Én 31 ezerért vettem.
Köszi!
Csak a jobb első zárat kellene cserélni vagy az összeset? Kulccsal manuálisan bezár egyből!
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7540 Dátum: 2011.10.28 péntek, 21:54:21 »

Köszi!
Csak a jobb első zárat kellene cserélni vagy az összeset? Kulccsal manuálisan bezár egyből!

A jobb első elírtam ez a bal elsőre vonatkozik!! a "főnök". Alf ahogy szétbontotta, van benne 4 db mikrokapcsoló és egy motor is.
Szerintem, ha tudod így viselni, illetve ha kulcsal működik, akkor használd még így egy darabig.
Nálam a kettőszár mindig működött, így be lehetett zárni, csak a kényelmi dolgok nem működtek: belülről a vezető oldali lezárás, nyitás nem ment, illetve csomi nyitás középkonzolról, hátsó mikrókapcsolóról nem működött, csak a kulcsról tudtam a közvetlen csomi gombbal nyitni a csomagtartót, ehhez meg mindig le kellett állítani az autót.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.28 péntek, 23:30:11 írta V.Tamás » Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7541 Dátum: 2011.10.28 péntek, 22:02:46 »

Köszi!
Csak a jobb első zárat kellene cserélni vagy az összeset? Kulccsal manuálisan bezár egyből!

Nálad szerintem valami olyan gond kezd kialakulni, hogy a záró parancsra a mechanika kenőanyagának esetleges kiszáradása, vagy a motor szennyeződések miatti gyengülése miatt nem tudja egyből lezárni a véghelyzetig, a GEM nem kaphatja meg a zárt helyzetet és így visszanyit.
Nálam a nyitás megtörtént, de a mikrokapcsolók közül ezt valamelyik nem "közölhette" a GEM-el és így pl a csomi azért nem működött a középkonzolról, illetve a csomi mikrokapcsolóról, mert a GEM nem tudhatta, hogy nyitva van a kocsi.
Naplózva
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #7542 Dátum: 2011.10.28 péntek, 23:13:07 »

HA jól értelmeztem az elmúlt években elhangzottakat, akkor valszeg 1 vezető oldali zár csere megoldás lehetne minden baj forrására
Na az fa*za. Kicsit korulneztem, es talaltam tobb ilyet is, de nem tudom a zar melyik reszet kell cserelni. Valaki nem tudna megdobni egy keppel hogy mit is keressek? Igazan nagy segitseg lenne.  Ja es jo az enyebe is a face lift utanni? Modositottak valamit?

Talaltam egy ilyet:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-O-S-F-MK3-DOOR-LOCK-ACTUATOR-ASSY-2001-2003-/390352898770?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5ae2d88ad2
Ezt kell cserelni?
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.28 péntek, 23:22:43 írta piszi » Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7543 Dátum: 2011.10.28 péntek, 23:23:32 »

Na az fa*za. Kicsit korulneztem, es talaltam tobb ilyet is, de nem tudom a zar melyik reszet kell cserelni. Valaki nem tudna megdobni egy keppel hogy mit is keressek? Igazan nagy segitseg lenne.  Ja es jo az enyebe is a face lift utanni? Modositottak valamit?

Talaltam egy ilyet:
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-O-S-F-MK3-DOOR-LOCK-ACTUATOR-ASSY-2001-2003-/390352898770?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5ae2d88ad2
Ezt kell cserelni?

Mindjárt teszek fel ide ismét képet.
http://kepfeltoltes.hu/111028/DSCF8862_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A linkelt képen rajta van a záron kívűl a komplett mechanika, a kilincstől le a zárig. De ugye ez egy angol zár, egy jobboldali?
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.28 péntek, 23:34:02 írta V.Tamás » Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #7544 Dátum: 2011.10.28 péntek, 23:27:29 »

Tiszteletem!

Nekem egy 2002. decemberi 2.0s tdci mondókám van, és az előző tulaj akitől vettem, azt mondta, hogy gyári xenon van benne. nah most ez szül bennem néhány kérdést. elvileg akkor rendelkeznie kellene a vasnak fényszóró mosóval nem de? hol ott ebben nincs.
továbbá, xenon ide xenon oda, ha jön szembe este bárki legyen az halogénes vagy xenonos, szinte vakon vezetek  falbav, mert olyan szinten gyenge, vagy legalábbis annak érzem a fényerejét. mit lehet ezzel tenni?

előre is kösz a válaszokat!  worship
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #7545 Dátum: 2011.10.28 péntek, 23:31:21 »

A feketet vagy a feher reszet kell cserelni, vagy mindkettot?
Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7546 Dátum: 2011.10.28 péntek, 23:37:12 »

A feketet vagy a feher reszet kell cserelni, vagy mindkettot?

Csak a fehéret! A fekete a kilincs és a kulcsos zárrész mechanikája.
Persze mivel neked angol a gép, pont tükörképe az enyémhez képest az alkatrész  Wink
Naplózva
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #7547 Dátum: 2011.10.28 péntek, 23:41:19 »

Csak a fehéret! A fekete a kilincs és a kulcsos zárrész mechanikája.
Persze mivel neked angol a gép, pont tükörképe az enyémhez képest az alkatrész  Wink
Akkor ha jol ertem a vezeto oldali feher kutyut kell kicserelni. Es a kulcs az marad a regi? Bocsi hogy ertetlenkedek egy kicsit, de meg nem neztem be sose az ajto ezen reszebe.

Na es mi a helyzet az evjarattal?
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.28 péntek, 23:46:41 írta piszi » Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7548 Dátum: 2011.10.28 péntek, 23:46:14 »

Akkor ha jol ertem a vezeto oldali feher kutyut kell kicserelni. Es a kulcs az marad a regi? Bocsi hogy ertetlenkedek egy kicsit, de meg nem neztem be sose az ajto ezen reszebe.

Igen  eljen
Ha lebontod a kárpitot valami ilyet fogsz látni, csak nálad tükörképben:
http://kepfeltoltes.hu/110520/DSCF6709_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #7549 Dátum: 2011.10.28 péntek, 23:47:56 »

Igen  eljen
Ha lebontod a kárpitot valami ilyet fogsz látni, csak nálad tükörképben:
http://kepfeltoltes.hu/110520/DSCF6709_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Es mi a helyzet az evjarattal?
Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
Oldalak: 1 ... 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155 156 157 158 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.